build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 14-Aug-2019 at 16:34
Супер, сега уште да се координираат и со градот за реконструкција на Александар Македонски.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 22-Aug-2019 at 14:23
ПОЧНА АСФАЛТИРАЊЕТО НА ЕКСПРЕСНИОТ ПАТ ШТИП-РАДОВИШ



Кај месноста Шести километар, во близина на клучката Штип-Радовиш-Три Чешми, почна асфалтирањето на новиот експресен пат од Штип до Радовиш, што треба да се поврзе со автопатот Штип-Миладиновци. Прво ќе се асфалтира делницата до месноста 8-ми километар кај Штип, а потоа и готовите делници кон селото Лакавица. Асфалтирањето ќе се одвива по целосно нова траса, која се протега долж сегашниот регионален пат Штип-Радовиш. И овој пат во текот на ова лето ќе добие нов асфалт.

„Новиот експресен пат е во должина од 23,5 километри и ќе чини 28 милиони евра, средства обезбедени од Европската банка за обнова и развој. Патот треба да биде изграден најдоцна до пролетта 2021“, рече директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Зоран Китанов, кој присуствуваше на првото пробно асфалтирање на патот.

Напоредно со асфалтирањето, ќе се работи и на доизградбата на 11-те мостови и на 22-та веќе инсталирани пропусти за вода. Според договорот со изведувачот „Штрабаг“ од Австрија, ширината на секоја лента и во двете насоки ќе изнесува 3,5 метри за возење и 2,5 метри за застанување. Новиот експресен пат завршува кај селото Бучим, а максимално дозволената брзина ќе биде 110 километри на час.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/pochna-asfaltiraneto-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish/
За сè има вторпат
Back to Top
goranmitev View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Jan-2015
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote goranmitev Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 22-Aug-2019 at 19:00
Падна првиот асфалт на експресниот Штип Радовиш

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2402920123283866&set=a.1534128363496384&type=3&theater

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/pochna-asfaltiraneto-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish/

Edited by goranmitev - 22-Aug-2019 at 19:02
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 22-Aug-2019 at 22:20
Малку ми е нејасна трасава од сликава - експресниот пат е директно залепен за моменталниот магистрален пат? И истовремено двата ќе се во функција?

Која ќе е поентата на одржување на двете траси ако се една до друга и што ако некој излета од едниот пат во другиот?
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 62
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 22-Aug-2019 at 23:42
Vo posledno vreme poveke pati minav pokraj ova delnica i stvarno treba da kazam deka sum pozitivno iznanaden. Bez pekrin i so polna brzina se raboti na novata patna delnica. Isto taka i polvinata od stariot pat e cel nov asfaltiran. Se nadevam deka i taka ke nastanat gradeznite raboti. Se pitam samo kako ke bide delnicata od Tri Cesmi do noviot pat. Ako nastavat taka da rabotat moze i pred vreme da bidat gotovi. Mislam glede se kakva golema e razlikata koga avstriska firma raboti i koga makedonska firma raboti.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 23-Aug-2019 at 15:03
Originally posted by ironm

Малку ми е нејасна трасава од сликава - експресниот пат е директно залепен за моменталниот магистрален пат? И истовремено двата ќе се во функција?

Која ќе е поентата на одржување на двете траси ако се една до друга и што ако некој излета од едниот пат во другиот?


На неколку делови трасите се една до друга (новата е високо во ридовите), но за разлика од магистралниот (кој ќе биде регионален по изградбата на овој пат) овој е доста прав и ги одминува сите села, се прави во принцип како автопат, со клучки.
Дозволената брзина на овој пат ќе биде 100-110 км/ч, додека на сегашниот е од 30 до 60км/ч.

Ова е како да прашуваш која е поентата од автопатот Кичево - Охрид или во иднина Гостивар - Кичево или пак Тетово - Гостивар, Градско - Прилеп кога до нив паралено оди и стариот пат. Да не зборуваме за Велес - Гевгелија.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 23-Aug-2019 at 16:53
Не е добра споредбата што ја правиш, бидејќи јас не го спорам бенефитот од градење на новиот пат. Прашањето ми беше во насока на тоа зошто се одвоени 50 см на иста висина (ниеден од примерите што ги даде не е таков, на Кичево - Охрид нема ни да постои моменталниот) и каде е безбедносниот аспект во тоа?
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 24-Aug-2019 at 00:32
Велес - Гевгелија е таков ,на многу места е на иста или слична висина со автопатот.
Не суди според сликата, ова е само на почетокот клучка Софилари до кај винаријата на Имако . Трасата потоа бега лево од постоечкиот пат и тоа на прилично поголема висина.
Back to Top
husejin View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Dec-2018
Location: Malmö
Online Status: Offline
Posts: 45
  Quote husejin Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 04-Sep-2019 at 15:52
Potpolno vo pravo si.Ovoj pat sto se gradi e paralelno so stariot pat sto trebase samo da se prosiri nekolku metri da se preorentira vo expresen pat.Na vlezo vo Lakavica se gradi ogromen viso most od najmalku 20 m.visoka a po rekata retko tece voda.Mostot e pogolema od ona sto se gradi vo Krivolak na rekata Vardar.Da cekame da vidime kako ke izgleda mozebi ke bide dobro ama dva paralelni patista na ista relacija e premnogu za Makedonija.
Back to Top
husejin View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Dec-2018
Location: Malmö
Online Status: Offline
Posts: 45
  Quote husejin Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 04-Sep-2019 at 15:53
Originally posted by husejin

Potpolno vo pravo Ironm si.Ovoj pat sto se gradi e paralelno so stariot pat sto trebase samo da se prosiri nekolku metri da se preorentira vo expresen pat.Na vlezo vo Lakavica se gradi ogromen viso most od najmalku 20 m.visoka a po rekata retko tece voda.Mostot e pogolema od ona sto se gradi vo Krivolak na rekata Vardar.Da cekame da vidime kako ke izgleda mozebi ke bide dobro ama dva paralelni patista na ista relacija e premnogu za Makedonija.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 13-Sep-2019 at 08:58
За сè има вторпат
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 13-Sep-2019 at 12:12
Сем Словенија и Хрватска, останатото жива брука.
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 13-Sep-2019 at 12:28
Нели меѓу Велес и Штип делницата се рачуна за експресен пат?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 13-Sep-2019 at 15:22
Тука не е означена, ако мислиш на патот Велес-Кадрифаково. На мапата имаш појаснување дека за одредени држави податоците не се најцелосни.
За сè има вторпат
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 13-Sep-2019 at 16:43
Не е поради тоа што податоците се нецелосни, туку дека само македонското министерство за транспорт може да категоризира таков пат (Велес - Кадрифаково) како експресен пат.

Експресните патишта означени на мапата се практично автопати без лента за застанување и во одредени сфери со пониски стандарди од автопат.

„Експресниот пат“ Велес-Кадрифаково има еден коловоз, две сообраќајни ленти, обични крстосници, приклучоци од ниви, поминува низ села како обична селска улица... по кои црни критериуми го класифицирале како експресен пат? Они може да се расфрлаат со етикети колку сакаат, ама на терен тоа ништо не менува.


Edited by Cloverstack - 13-Sep-2019 at 16:45
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 15-Sep-2019 at 23:11
Инспириран од недостатокот на информации за нашиве патишта во форма на карти, направив една аматерска карта за моменталната состојба имајќи ги во предвид информациите од ЈПДП. Се согласувам со Cloverstack во однос на дефиницијата за експресен пат, но со оглед на тоа што ЈПДП ги декларира како такви, јас на тој начин ги обележав.

Ако испуштам нешто или ако имам некакви грешки - исправете ме.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 15-Sep-2019 at 23:12
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 16-Sep-2019 at 08:03
Бравo ironm за ова. Неколку забелешки:
Според ова Велес - Кадрифаково и Тетово Гостивар или Катланово - Велес ти се исто категоризирани а не е така. Катланово - Велес е со еднонасочен сообраќај, Велес - Кадрифаково со двонасочен. Некако мора да се направи дистинкција по мене.
Од Штип накај Радовиш се гради Експресен пат, не Автопат. Мислам дека се гради и после Фариш накај Прилеп 2ра и трета фаза.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 16-Sep-2019 at 08:20
Логиката позади обележувањето е дека делниците што ги спомна се на ниво на експресен пат. Тетово - Гостивар има две темно-зелени линии бидејќи има два коловози (физички одвоено со бетонски ѕид) по две ленти. Истото важи за Катланово - Велес и Катланово - Куманово, имаат по две ленти. Во однос на Велес - Кадрифаково повторно по две ленти во правец (тука е недоразбирањето околу дефиниција за експресен пат како што спомна Cloverstack) поради целосната структура на патот, но само една линија бидејќи е еден коловоз.

Исто така Штип - Радовиш не го обележав како автопат, бојата е темно-зелена што соодветствува на експресен пат, но со два коловози. Ова е информација од ЈПДП, јас не сум сигурен дали навистина ќе има два коловози, ако некој има точна информација нека ја сподели. Истото обележување е за Ранковце - Крива Паланка.

Во однос на патот после Фариш моите информации се дека нема да има експресен пат туку само додавање на трета лента. И овде ако имате повеќе инфо споделете го.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 16-Sep-2019 at 08:43

Секоја чест ironman

Инаку делниците на А1 блиску до јужната граница што беа без лента за застанување се проширени минативе години. Тука треба корекција на мапата, но за жал не сум сосема сигурен дали сеуште остана некое делче непроширено и дали треба целосно да се обележат како автопат.


Originally posted by ironm

Ова е информација од ЈПДП, јас не сум сигурен дали навистина ќе има два коловози, ако некој има точна информација нека ја сподели. Истото обележување е за Ранковце - Крива Паланка.
Те молам за линк


Originally posted by ironm

Во однос на патот после Фариш моите информации се дека нема да има експресен пат туку само додавање на трета лента.
Така е
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.