build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 02-Feb-2016 at 18:52
Originally posted by Vasilij


Одлично кажано! Според стандардите на ЕУ и земјите членки на ЕУ експресен пат е пат што има по 2 ленти за ВОЗЕЊЕ со иста широчина во ЕДЕН ПРАВЕЦ.За Велес - Кадрифаково е смешно и жално да се каже експресен пат, настрана тоа што го имам возено неколку пати и најодоговорно тврдам дека 4 автомобили НЕМА ТЕОРИЈА да се разминат безбедно ( лентите од страна се по 2,25 метри, вкупната широчина изнесува 11 метри ) , туку и фактот што знаците т.е. патоказите се со жолта боја.За потсетување во Р.Македонија сигнализацијата за автопати е во зелена боја, за пат резервирани за моторни возила ( Магистрали ) - сина боја, и жолта за регионални патишта.П.С: кога веќе од 6,5 се проширува на 11 метри, толку ли неможе да се прошири на 12,5 метри па да се добие по 2 лент за возење во правец, односно 4 ленти со по широчина од 3,15 метри...

Не е ни предвидено да се разминуваат 4 возила. Крајните ленти се помошни, за бавни возила. Во пракса (накај Солун) се користат за да се потргнат возилата кога се претекнувани. Како и да се викаат новиве патишта, ќе овозможат полесно и побезбено претекнување, а со тоа и побрзо стигање на дестинација.

Инаку многу од нашиве „магистрали“ немаат ни профил 2х3.5, а за квалитетот на асфалтот, непостоечка дренажа и небезбедни приклучувања да не правиме муабет. Во споредба со нив, овие ќе бидат експресни. И не вреди да се фрлаат пари за експропријација на плус 2 метри за делници со релативно мал сообраќај. Кога ќе има пари и потреба нека се изведе паралелен коловоз и решен проблем.
Back to Top
pfc View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 27-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote pfc Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 21-Feb-2016 at 10:22
Знае ли некој зошто на клучката во хиподром има поставено табли Куманово и Белград десно по патот према Велес, а не право како што си беше?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 21-Feb-2016 at 18:25
Originally posted by pfc

Знае ли некој зошто на клучката во хиподром има поставено табли Куманово и Белград десно по патот према Велес, а не право како што си беше?

за да се збуниш нормално... исто како што има табли за аеродромот на булеварот под железничка, во двете насоки
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 21-Feb-2016 at 19:56
Не знам дали воопшто стигнале да ви кажат на телевизиите од турските шунд серии и српскиот турбофолк, но причината е оваа:

http://kumanovonews.com/vesti/izmenet-rezim-na-avtopatot-skopje-miladinovci-kumanovo
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 22-Feb-2016 at 15:51
Според сообраќајниот проект тех.бр.155/2015 за времена измена на сообраќајот на патен правец Скопје – Миладиновци – Куманово сообраќајот ке се одвива (десно после наплатна станица Миладиновци) преку автопатот Куманово – Велес се до клучката кај аеродромот Александар Велики до приклучокот на автопат Велес – Куманово.Во нај скоро време треба да започни реконструкција на автопатот Миладиновци-Скопје , за тоа е измената.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 25-Feb-2016 at 00:39
Gostivar Kicevo dobar i malku podetalen tekst.

http://www.dnevnik.mk/default.asp?ItemID=00A2AE7DB6043846874B170E2E083253
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 25-Feb-2016 at 09:15
Немаше да е лошо овој ШУТРАК од „новинар“ да знаеше нешто елементарно од јазикот, како на пример дека превојот е Буковик, а не БуковиЌ, како што Осојник не е ОсојниЌ, и Ласковик не е ЛесковиЌ, Дабник не е ДабниЌ, и Рудник не е РудниЌ. Аман од неписмени и недоветни “новинарчиња“ АМАН!
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 27-Feb-2016 at 15:54
Она што ми остана нејасно е - ЗОШТО добога не се заобиколија Лозово и Сарамзалино??!!!! Инвестицијата е минимална.

Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 27-Feb-2016 at 19:32
Затоа што прават пат, заради избори и гласачи.
Да правеа пат за потребите на граѓаните, можеби и ќе ги заобиколеа... НеверД лесс - тачно ги боли ***
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 29-Mar-2016 at 11:09
Ново осветлување на тунелот кај Катланово



Тунелот кај Катланово доби ново осветлување кое е прво од ваков вид во Македонија, објави министерот за транспорт и врски Владо Мисајловски на социјалната мрежа „Фејсбук“. Возачите сега ќе имаат поголема видливост и прегледност на патот. Во наредниот период планирано е да се осветлуваат и останатите тунели долж Коридорот 10.

Уште неколку слики
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 29-Mar-2016 at 11:25
Иако оваа делница не е автопат по некои стандарди, сепак не ви изгледа доста ниско ограничувањето од 50 км/ч во тунел ?!!
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 29-Mar-2016 at 11:28
Ова ограничување е навреда на здравиот разум. ете што е.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 29-Mar-2016 at 15:19
50км/ч на автопат е безбедносна закана!
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 29-Mar-2016 at 15:31
Лелееее зошто ваква очајна изведба
Секаде се поставува барем малце повнатре во тунелот.
Само еден пример од Хрватска..


Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 29-Mar-2016 at 22:16
Мислам дека таблата е поставена така бидејќи овој тунел кај нас е по низок од овој во хрватска али сепак како и да е не е лошо ..но имам добри информации дека долж целиот коридор 10 моментално се подготвува документација и е избрана фирма мислам дека е од Хрватска за имплементација на паметен транспортен систем ,според тоа што го знам документацијата би била готова до крајот на 2016 , а да почне да се поставува некаде 2017/2018 што ако стварно излезе ова вака тогаш тоа би било одлилно за овој автопат и би личел по модерен него сега што е.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 29-Mar-2016 at 22:56
Originally posted by WolfLeader

Мислам дека таблата е поставена така бидејќи овој тунел кај нас е по низок од овој во хрватска али сепак како и да е не е лошо ..но имам добри информации дека долж целиот коридор 10 моментално се подготвува документација и е избрана фирма мислам дека е од Хрватска за имплементација на паметен транспортен систем ,според тоа што го знам документацијата би била готова до крајот на 2016 , а да почне да се поставува некаде 2017/2018 што ако стварно излезе ова вака тогаш тоа би било одлилно за овој автопат и би личел по модерен него сега што е.
па мислам дека висината не прави никаква разлика со оглед на тоа што дисплејот е пониско поставен од врвот на лакот

мене повеќе ме копка дали висината на тунелот е 4.6 метри или висината на дисплејот е тоа... затоа што ако е второво (со оглед на тоа дека кај нас знаците се катастрофа), ќе имаме проблем
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 30-Mar-2016 at 13:38
Originally posted by zabegan

Originally posted by WolfLeader

Мислам дека таблата е поставена така бидејќи овој тунел кај нас е по низок од овој во хрватска али сепак како и да е не е лошо ..но имам добри информации дека долж целиот коридор 10 моментално се подготвува документација и е избрана фирма мислам дека е од Хрватска за имплементација на паметен транспортен систем ,според тоа што го знам документацијата би била готова до крајот на 2016 , а да почне да се поставува некаде 2017/2018 што ако стварно излезе ова вака тогаш тоа би било одлилно за овој автопат и би личел по модерен него сега што е.
па мислам дека висината не прави никаква разлика со оглед на тоа што дисплејот е пониско поставен од врвот на лакот

мене повеќе ме копка дали висината на тунелот е 4.6 метри или висината на дисплејот е тоа... затоа што ако е второво (со оглед на тоа дека кај нас знаците се катастрофа), ќе имаме проблем


Не не , сите тунели кај Велес-катланово се високи по 6 метри , ширина на коловоз на 2 е по 8.40 , на другите 2 е по 7.80 , а должините се различни , така што тоа 4.6 ваљда се мисли на самиот знак дека над таа висина не би можело возило нели да помине , а највисок тунел моментално кај нас е Битола - Прилеп М5 Баир-Битола 7.1 метар и широк 7.7 а долг 140 метри ,а најдолг е Велес-катланово М1 познат како Кула и е долг 713 метри, а за овие новите што се прават на кичево и на демир капија немам информации какви ќе бидат додека не се пуштат во употреба.

-Вкупна должина на тунелите на главните патишта (магистрални) 2568 метри
-Вкупна должина на тунелите на регионалните патишта 358 метри
-Вкупно (магистрални и регионални) 2926 метри


Edited by WolfLeader - 30-Mar-2016 at 13:43
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 05-May-2016 at 14:43
Nesto od novata delnica Veles-Stip.



Edited by Џоле - 05-May-2016 at 18:20
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 05-May-2016 at 15:16
Pogled na gradeznite aktivnosti.

https://www.youtube.com/watch?v=1uq0inkvtxk

https://www.youtube.com/watch?v=GfntBZlObD0



Edited by Denko - 05-May-2016 at 15:19
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 05-May-2016 at 15:32
Денко благодарам за видеата. Значи уште се работи на делницата. Имате ли ориентација колку % се завршени, т.е. колку километри се пуштени во употреба? Впечатокот од видеото ми е позитивен. НО никако не можам да разберам и по толку градежни активности и работа што имаат нашите фирми сеуште хоризонталната сигнализација т.е. белите линии да се изведуваат со четки и обична боја. Уште не е пуштен патот а линиите веќе половично избришани. Па толку ли е проблем да се инвестира во машини кои ќе бележат со ладна пластика која со години ќе стои а не вака, пиши бриши еден делница нема обележано како што треба.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.