build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 09-Jun-2017 at 10:17
Сум видел такви ситуации многу, чак и кога те престигнува таков нервозен, обично во знак на нервоза или незнам што, сакајки да ти покаже дека он има ПОГОЛЕМ од тебе, пред да го заврши претекнувањето, нагло ти влегува во твојата лента, терајки те тебе да реагираш со кочницата да го успориш возилото, иначе ке го удриш со предно лево крило во негово задно.
Теорија и пракса се два различни поими, да се почитуваа 100% правилата во сообракајот, немаше да има постојано сообракајки, а гледаме дека постојано ги има.
Затоа ти велам, подалеку од такви и водење инат со такви кои одлучиле да не почитуваат правила и да аздисуваат во сообракајот.

Edited by FiLo - 09-Jun-2017 at 10:17
Back to Top
STEALTH View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Feb-2016
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote STEALTH Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 12-Jun-2017 at 01:31
Овој го слушај, немало да се тргне ако некој сакал да го претицува со 120+

А кој си ти да кажуваш колку треба да возат другите? Која ти е поентата уствари, не си ти сообраќаец на должност, па да казнуваш за брзо возење. Сообраќајки се случуваат и ради луѓе со смешно размислување како твоево, демек ја си возам по правила, ќе возам залепен до средната лента. Нека кршат глава тие што сакаат да те претицувааат, тоа се нивни глупости, на тебе ти е МОРАЛНА обврска да се потргнеш за да биде посигурно на тие што идат од СПРОТИВЕН правец, не за идиотот што те претицува со 320. Плус и ти си побезбеден затоа што ако почнат да се случуваат срања додека се разминуваат ти ќе го јадеш прв.

Делницата која е тема на расправа во последниве 10 месеци секој ден ја возев Штип - Скопје и обратно. А откако се отвори тој проширен пат - мал милион пати сум го прошол. Значи зборам од сопствено искуство на таа делница + гледајќи како возат странци со секакви коли + прашано во сообраќајна полиција (уште откако се отвори кога ме имаат сопирано рутинска контрола во Лозово и/или депонија Велес). Сите странци (барем тие што не се курчеа) се тргаат во десната (спора) лента кога ги претицувате. Дали и странците се „неписмени“ за возење (како што тоа самите за нас си го збориме) - не знам баш.
Таа лента на таа делница е баш затоа - за полесно претицување и возење на бавни возила. Никој не рече дека таа лента е за нон-стоп возење со 100+ km/h.
А возачи што мислат дека таа полна лента не смее да се гази само затоа што не е испрекината се за бесење или доживотна забрана за управување на се што има тркала.

Иста таква лента (но поголема т.е таму е целосна лента) има на делницата (автопатот) од Скопје до Катланово. И таму е нацртана полна линија. Ај сеа чукнете си ја главата и размислете дали и таа лента е само за застанување и не смее да се преминува полната линија ако имате дефект на возило и не можете да возите повеќе од 60.

Edited by STEALTH - 12-Jun-2017 at 01:57
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 12-Jun-2017 at 08:39

Тоа е се ок, ама сепак треба да се дополни законот во делот експресни патишта, каде ќе се прецизира како што треба.
Back to Top
STEALTH View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Feb-2016
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote STEALTH Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 12-Jun-2017 at 10:30
Originally posted by <Fresno>


Тоа е се ок, ама сепак треба да се дополни законот во делот експресни патишта, каде ќе се прецизира како што треба.


Уште откако зема да се реконструира таа делница се збори дека ќе е 2 ленти за нормално возење и 2 ленти за бавно. Никаде никој не напиша дека има ленти исклучиво за сопирање.

Edited by STEALTH - 12-Jun-2017 at 10:30
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 12-Jun-2017 at 11:10
Абе Грујо и компанија можат како сакаат да си ги дефинираат патиштата... Али закон си е закон, и за мене само важи закон и ништо друго. Патем ја не сум сообраќаец и не ги казнувам за брзо возење, само си се придржувам до правилата утврдени со закон, за себе... ако има селјаци кои не знаат што значи закон тоа е друга работа... па кога ќе ме поминат мене натаму можат и со 200 да возат, нивна работа.

И да, ја ако возам 80-100 сигурно нема да се тргнам на десно за некој што вози повеќе од 120 да ме помине. Па што сака нека праи, ако сака и нека ме скокне.

Edited by FoSsiL - 12-Jun-2017 at 11:13
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 12-Jun-2017 at 23:05
Со срека да ги преживуваш опасните маневри од тие со 120+ кои ке те престигнуваат ставајки те во опасност и тебе. Алал ти вера ако ти се гине заради некој таков.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 13-Jun-2017 at 01:23
Правила се правила, али правилата се наменети за безбедно возење. И како и секое правило постои исклучок бидејќи правилата неможат секогаш 100% да бидат применети за сите сообраќајни ситуации. Секогаш кога се создава некоја потенцијално опасна ситуација побезбедно е ако внимателно се реши ситуација без да се зголеми ризикот дури и по цена на технички мал сообраќајен прекршок. На крајот на денот подобро е да се плати казна отколку да се лежи во болница...или полошо.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 20-Jun-2017 at 08:10
Прекината е изградбата на автопатиштата Миладиновци-Штип и Кичево-Охрид, грешки во проектирањето и промашена траса

Кинеската компанија Синехидро привремено ја прекина изградбата на автопатот Миладиновци - Штип поради ненавремено решени имотно-прави односи, а во прекин е и изградбата на автопатот Кичево – Охрид поради изместување на трасата на вториот. Премиерот Зоран Заев најави средба со кинескиот изведувач и со другите вклучени страни во проектите, со цел изнаоѓање брзо решение.

Оваа информација вчера беше соопштена од влдината служба за информаирање по средбата на премиерот Заев со амбасадорката на НР Кина во Македонија, Лин Лисјен.

Освен кинеската компанија Синехидро, како подизведувачи се вклучени и македонските компании Гранит, Трансмет и Бетон. Сметките на компанијата Трансмет се замрзнати во случајот на Специјалното јавно обвинителство Труст, во кој сопственикот на оваа компанија Сеад Кочан е осомничен за фалсификување документи за учество на тендер за РЕК Битола.

Според најавите, автопатот до Штип требаше да биде пуштен на 1 мај годинава, а Кичево – Охрид да биде готов до крајот на февруари 2018 година. Засега нема подетални информации за причините за доцнење на изградбата на двете делници.

Според добиениот тендер автопатот Миладиновци – Штип требаше да чини 206 милиони евра, а автопатот Кичево – Охрид – 374 милиони евра. Повеќе од сигурно е дека овие бројки ќе бидат поголеми.

Од дел од прислушуваните разговори се отворија сомневањата дека при склучувањето на овие договори со кинеската компанија била вкалкулирана и милионска сума за мито.

Специјалното јавно обвинителство на 22 мај го отвори случајот Траекторија, истрага против четири високи владини функционери кои во 2012 и 2013 години при процедурата за избор на изведувач за градење на автопатите Миладиновци - Штип и Кичево - Охрид не ги почитувале правилата за спроведување тендер и дозволиле една компанија незаконски да добие имотна корист. Овие лица, во постапката за барање најдобар изведувач, спротивно на правилата за јавни набавки и спротивно на условите на кинеската влада и кинеската Ексим банка, избрале изведувач што имал поскапа понуда од втората компанија што конкурирала на тендерот.

Во јануари 2013 година, високите владини службеници, иако биле доставени две понуди, разгледувале и одлучиле само за една. Понудата на компанијата која доставила пониска понуда, била скриена, по што бил склучен договор само со компанијата која имала повисока понуда. И тука се работи за злоупотреба на службената положба и овластување, велат од СЈО.

http://www.mkd.mk/makedonija/politika/prekinata-e-izgradbata-na-avtopatishtata-miladinovci-shtip-i-kichevo-ohrid
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 02-Jul-2017 at 11:27
Скандал со автопатите-претходната Влада потпишала одговорност за пропустите!

Со параф од двајца поранешни министри Кинезите бараат од Владата анекс на договорот за Штип-Миладиновци, дознава Дојче веле. Изградбата на оваа делница ќе проголта екстра милиони и ќе доцни најмалку една година!

Пропустите со автопатите стануваат се` поочигледни, а штетите се` поконкретни! Надзорот детектираше серија грешки и големи пропусти кои драматично ќе ја поскапат цената на автопатите Кичево-Охрид и Миладиновци-Штип. Но на изненадувањата им нема крај. Како што дознава Дојче веле, во владата сега се соочиле и со барање од кинеските изведувачи за продолжување на рокот за изградба на делницата Миладиновци-Штип. Од „Синохидро“ барале уште една година за работа на терен, но и дополнителни пари за покривање на пропустите за кои од поранешната влада добиле потпис дека вината не е кај нив:

„Од она што досега го утврдивме е дека поранешната Влада им потпишала на кинеските изведувачи дека презема одговорност за сите пропусти. Тоа практично значи дека ние како држава сега ја преземаме одговорноста за доцнењето и направените пропусти. Станува збор за технички детали и тоа на повеќе позиции. Парафот го ставиле поранешниот вицепремиер за економски прашања, министерот за транспорт и врски и директорот на Јавното претпријатие за државни патишта. Допрва анализираме како ќе постапиме“, открива за Дојче веле висок владин претставник.

Пролонгирање на рокот

Како што дознаваме, со анекс на договорот кинеската компанија бара да се пролонгира рокот за завршување на автопатската делница Миладиновци-Штип која првично требаше да биде готова во мај годинава:

„Кинеската компанија сега бара одложување на рокот за изградба на автопатската делница до мај 2018 година. Или наместо мај 2017, една година подоцна. Бараат да се потпише анекс на договорот со кој оваа работа ќе се утврди дополнително. Ние тоа го немаме се` уште потпишано, но очигледно дека ќе мора бидејќи тоа е тоа. Колку точно ќе значи тоа дополнително во пари засега не може да се каже со точност. Но сигурно дека станува збор за неколку милиони евра повеќе од првично планираните 216 милиони евра колку што требаше да чини изградбата на оваа делница“, вели нашиот извор.

По ваквиот развој станува се` поизвесно дека конечната сметка со автопатите кои се градат со кинески кредит ќе биде драстично поскапа. Грешките и пропустите детектирани во делот на автопатот од Кичево до Охрид, ќе проголтаат дополнителни најмалку 100 милиони евра. Една третина од овие пари ќе бидат потребни за клучките кои воопшто и ги немало во проектите. Најмалку уште двојно повеќе ќе чинат активностите околу тунелите, засеците, косините, кои поради пропусти во подготвителната фаза на проектирањето ќе мора да се работат со многу посложени и поскапи технологии. Со ова само за оваа делница која првично требаше да тежи 373 милиони евра, ќе отидат близу половина милијарда.

Потврдени пропусти

Во извештајот од надзорот кој го објави Дојче веле констатирани се проблеми со нестабилност во косините, потреба од дислокација на надземни и подземни инфраструктурни и станбено деловни објекти, неусогласеност на проектната документација со состојбата на терен, потреба од дополнителни заштити и потпори на тунелите поради лошите материјали. Надлежните не негираа, туку напротив признаа пропусти:

„Секогаш има проблеми на такви големи проекти. До сега сме имале проблеми од аспект на дислокација на земјиште, зголемување на ископите, погрешни категоризации на земјиште од проектот, зголемени површини на земјени маси кои што произлегоа од лошата геологија. Но не можам да шпекулирам. Дали е грешка во проект или на терен тоа треба да се испита. Секој проблем е поединечен и се бара поединечно решение“, изјави за Дојче веле Александар Стојанов, директор на Јавното претпријатие за државни патишта.

Сумата ќе расте

Каква ќе биде динамиката и колку вкупно ќе ја чинат Македонија изградбата на двете автопатски делници допрва треба да откријат анализите кои интензивно се прават во Владата. Јавноста очекува и расчистување на дилемите околу одговорноста, не само во делот на серијата сериозни пропусти и проблеми во работењето, туку и за сторен криминал, за што јавно предупреди и премиерот Зоран Заев. За тендерите со автопатите обвинение поднесе и Специјалното јавно обвинителство. Станува збор за случајот „Траекторија“ во кој поранешниот премиер Никола Груевски и неколку високи владини функционери се сомничат дека проектот незаконски го доделиле на кинеската градежна компанија со што го оштетиле буџетот на Република Македонија за 155 милиони евра. Кривичниот суд веќе одреди мерки за претпазливост за поранешниот вицепремиер Владимир Пешевски, кој е еден од обвинетите во „Траекторија“. Но наместо притвор, како што бараше СЈО, на Пешевски му е одземен пасошот и му е наложено секој вторник да се јавува во судот.

http://www.dw.com/mk/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D0%BB-%D1%81%D0%BE-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%82%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%BF%D0%B8%D1%88%D0%B0%D0%BB%D0%B0-%D0%BE%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5/a-39510695?maca=maz-rss-maz-pol_makedonija_timemk-4727-xml-mrss
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 23-Aug-2017 at 10:53
Со поддшка од ЕУ ќе се гради експресниот пат Дреново - Градско

Владата на Република Македонија на вчерашната седница ја разгледа и усвои информацијата за потпишување Билатерален договор помеѓу Република Македонија и Европската унија за ко-финансирање на проектот за „Изградба на експресен пат на делница клучка Дреново-Градско, како дел од крак 10-д на патниот Коридор 10".

Проектот, како што велат од Владата, преставува дел од програмскиот период 2014-2016 во рамките на Инструментот за претпристапна помош на Европската унија.

http://vecer.mk/ekonomija/so-poddshka-od-eu-kje-se-gradi-ekspresniot-pat-drenovo-gradsko
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 14-Sep-2017 at 15:54
...

Originally posted by Srdjan Adamovic;142330694

Велес-Кадрифаково





link


Originally posted by Srdjan Adamovic;142330699





link
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 14-Sep-2017 at 17:43
Uste kolku ima za finalna zavrsnica na ovaa delnica ? dali se pri kraj rabotite ?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 14-Sep-2017 at 23:19
Originally posted by WolfLeader

Uste kolku ima za finalna zavrsnica na ovaa delnica ? dali se pri kraj rabotite ?


Се е завршено, незнам во кој контекст ги има ставено сликите кои сигурно се стари 2 години.....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 15-Sep-2017 at 08:28
Мислев дека се понови слики, но испадна дека не се. Моја грешка.
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 15-Sep-2017 at 19:20
A da ne ima pocnato prethodnite denovi so rekonstrukcija na nekoj delovi od Pletvar ?? Mi kaza prijatel od srbija koj sto patuval za Grcija , vika se raboti na nekoj del tamu kaj Prilep ..
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 16-Sep-2017 at 12:34
Не е точно дека патот е комплетно готов како и сите други проекти во државата и тука има застој. Останати се некој 100 тина метри кои секако не се соодветно обележани (како впрочем и сите градилишта во Македонија), дел од патот исто така не е обележан хоризонтално, а на дел ги немат уште тргнато знаците за градилиште.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 16-Sep-2017 at 18:46
Poleka nikoj ne gi brza ke gi trgnat
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 08-Nov-2017 at 17:42
Ќе се гради нов експресен пат од Штип до Радовиш

До крајот на годината ќе почне изградбата на нов експресен пат кој ќе го поврзува Штип со Радовиш. Патот ќе биде долг 23,5 километри и треба да обезбеди побрз проток на стои и патници до граничниот премин со Бугарија. Инвестицијата ќе изнесува 28 милиони евра, кои се обезбедени со заем од Европската банка за обнова и развој.

Ова денеска на прес-конференција го соопштија министерот за транспорт и врски, Горан Сугарески и директорот на ЈП за државни патишта Зоран Китанов.

Сугарески рече дека ќе се гради целосно нова траса од селото Софилари пред Штип до Бучим за што веќе е потпишан договорот за изградба и одржување на патот. Новиот пат треба да биде завршен до крајот на 2020 или почетокот на 2021 година.

- Патот е продолжување на автопатот Миладиновци – Штип кој очекуваме да биде завршен следната година и се надеваме оти ова комплетно ново сообраќајно решение ќе придонесе за намалување на времето за транспорт на стока и патници - рече Сугарески.

Сугарески рече дека истовремено со изградбата ќе се изврши обнова со проширување на постоечкиот регионален пат, во што ќе бидат вложени три милиони евра.

Директорот на ЈП за државни патишта Китанов рече дека моментално се подготвува документацијата.

- Новиот експресен пат ќе има две ленти со ширина од 3,5 метри и две ленти за застанување со ширина од два метра. Предвидено е да бидат изградени 11 мостови, 22 пропуста, три натпатника и два потпатника. Максималната брзина на овој експресен пат ќе биде од 100 до 110 километри на час - рече Китанов.

Активностите на терен ќе ги извршува австриската компанија „Штрабаг“ која е избрана како најповолен понудувач.

Договорено е проектот да се реализира во два дела. Првиот дел е изградба на експресен пат во должина од 23,5 километри по целосно нова проектирана траса за што се обезбедени финансии со заем од ЕБОР. Вториот дел опфаќа петгодишно одржување на делницата од клучката Три Чешми до клучката Радовиш што ќе биде финансирано од буџетот на Јавното претпријатие за државни патишта.

Сугарески информираше и за тековните работи на другите патишта во земјата.

- Потпишан договор за изградба и на втората фаза од експресниот пат Градско – Прилеп за делницата од Градско до Дреново за каде се очекува старт на активности до крајот на годинава. Пред потпишување е договорот за изградба на првата фаза од експресниот пат Ранковце – Крива Паланка за делница Страцин – Длабочица – информира тој.

Сугарески, како што рече, се надева дека наскоро ќе бидат надминати и проблемите што се појавија во тек на изградбата на експресниот пат од Штип до Кочани, со експропријација на земјиштето и три археолошки наоѓалишта.

Во врска со автопатското поврзување на земјава со косовскиот автопат кај Блаце, министерот Сугарески и директорот на ЈП за државни патишта Китанов рекоа дека прво ќе се изврши реконструкција на сегашната траса на патот Скопје - Блаце, а потоа ќе се почне постапката за изградба на новиот автопат.

Тие информираа и дека во тек е отстранување на пречките кои ја оспоруваат изградбата на автопатот Миладиновце-Штип каде што се поместуваат столбовите за електрична енергија на 22 далноводи за да се запази рокот.

Сугарески најави и можно продолжување на рокот на изградбата на автопатот Кичево-Охрид кој според планот требаше да биде изграден до 31 јануари идната година.

- Забрзано се врши експропријацијата на земјиштето и се преговара за новите рокови кои најверојатно ќе повлечат и дополнителни средства поради грешките направени во проектот – рече Сугарески.

http://plusinfo.mk/vest/133074/kje-se-gradi-nov-ekspresen-pat-od-shtip-do-radovish
За сè има вторпат
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 08-Nov-2017 at 18:49
Kicevo- Gostivar











Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 19-Nov-2017 at 19:15

Веројатно повеќето сте го приметиле објектов, никна пред неколку години, се наоѓа на излез од Скопје, покрај урбан автопат, непосредно пред да почне класичниот автопат.

Имам неколку прашања...

1. Кој го смислил ова чудо?

2. Дали објектот ги поседува сите потребни дозволи?
а) ако не ги поседува, зошто веќе со години не е урнат?
б) ако ги поседува, зошто тие што ги издале и потпишале тие дозволи не се во затвор?

3. Зошто сообраќајната полиција никогаш не интервенира барем за возилата што се паркирани на лентата за вклучување?

4. Кога ќе се руши ова?
(бидејќи дури и да ги поседува потребните дозволи, тие не можат да бидат валидни затоа што ова е во спротивност со којзнае колку урбанистички и сообраќајни норми и законски одредби).










Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.257 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.