build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Автопати и експресни патишта (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 4
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #681 Posted: 16-Sep-2019 at 10:05
Градско-Фариш има исти профил како Тетово-Гостивар. Штип-Радовиш е дефакто тоа што Србите го имаа како термин 'полуавтопат' пред некои години, а мислам дека треба да се вметне и патот Смоквица-Г.П. Ново село... Сугаревски и Китанов најавија тендери до крај на годината. Кадрифаково-Велес не заслужува да биде обележан на таа мапа 😄
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 141
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #682 Posted: 16-Sep-2019 at 10:06
Од тоа што јас го знам во делот за Штип - Радовиш е исто како и Велес - Кадрифаково односно Штип - Кочани со таа разлика што коловозот единствено се раздвојува кај мостовите односно мостовите ќе бидат двојни како кај автопат...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4663
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #683 Posted: 16-Sep-2019 at 11:00
Колку што сум во тек, експресниот пат од Фариш до Градско ќе биде со два физички оддвоени коловоза, без лента за застанување.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12886
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #684 Posted: 16-Sep-2019 at 15:25
Интересен коментар на Зоран Китанов, на фб профилот на Г. Сугарески:



Значи, делницата Прилеп-Битола се проектира за автопат. Ајде, да видиме што ќе испадне од сето тоа.

Edited by Џоле - 16-Sep-2019 at 15:26
За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 876
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #685 Posted: 16-Sep-2019 at 18:31
Ќе се обидам да одговорам на сите наеднаш бидејќи премногу цитирања ќе треба да правам:
- @Cloverstack фала за инфото дека кај Гевгелија е проширено во три ленти, не бев сигурен за тој дел искрено, ќе го ажурирам во најскоро време
- @Cloverstack информацијата што ја имам ја најдов во мапи од ЈПДП, ама ќе морам пак да ги побарам ги немам на лагер за постирање. Но, денес ги видов новите слики постирани во темата за Штип - Радовиш и според тоа што го гледам се чини е еден коловоз за 4те ленти, исто како кај Велес - Кадрифаково, се чини коментарот од Vasilij е точен
- @MileX би го вметнал Смоквица-Г.П. Ново село откако ќе го тендерираат и ќе почне проектирањето, бидејќи кај нас најава за тендер е како пријатели кога ќе се сретнат на улица и ќе си речат ај да се видиме на кафе, ама никогаш нема да се видат
- @гитардемон имаш извор за тоа со разделените коловози?
- @Џоле колку што знам за Прилеп - Битола идејата им е да спремат проект за автопат, но не мислам дека е тендерирано. Ќе пробам да најдам дали се објавил таков тендер изминатиов период. Исто, за Битола - Меџитлија најавија експресен пат, ама нема објавен тендер.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4663
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #686 Posted: 17-Sep-2019 at 10:43
Originally posted by ironm

@гитардемон имаш извор за тоа со разделените коловози?- @Џоле колку што знам за Прилеп - Битола идејата им е да спремат проект за автопат, но не мислам дека е тендерирано. Ќе пробам да најдам дали се објавил таков тендер изминатиов период. Исто, за Битола - Меџитлија најавија експресен пат, ама нема објавен тендер.


Еве барам извор, но сега сфаќам дека можеби грешно сум сфатил со тоа „експресен пат“, па сум си направил во главата дека ќе биде како Тетово-Гостивар. Сепак, поминувам често по рутата, и сите мостови/вијадукти вклучуваат две одделени ленти (се гледа лесно покрај патот).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 895
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #687 Posted: 17-Sep-2019 at 20:45


Дефиниција од Законот за јавните патишта
5. „Експресен пат” е јавен пат кој е специјално изграден и наменет исклучиво за сообраќај на
моторни возила, означен со пропишан сообраќаен знак, со најмалку по една лента за секоја насока и
лента за застанување, на кој сообраќајот може да се вклучи, односно исклучи само на одредени и
посебно изградени приклучоци и кој е заштитен од пристап надвор од овие површини;                  

Врска: тука
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 876
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #688 Posted: 17-Sep-2019 at 21:52
Previous

Законот е таков, ама кај нас се штелуваат онака како што одговара за дадена ситуација Big%20smile

Инаку најдов тендер за експресен пат Битола - Меџитлија, сум испуштил дека ова се случило. И ова ќе е дел од ажурираната карта.

https://e-nabavki.gov.mk/PublicAccess/home.aspx#/dossie-acpp/2452e2c9-1a28-41f7-95ae-8525f39dda79

За автопат Прилеп - Битола не најдов никаков тендер.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 876
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #689 Posted: 17-Sep-2019 at 22:16
Еве најнова верзија

- сите експресни патишта ги обележав со еден коловоз се додека не најдеме кредибилен извор што ќе потврди поинаку
- автопатот пред Гевгелија е со три ленти во двете насоки
- додаден нов експресен пат Битола - Меџитлија

Автопати и експресни патишта v20190917 by ironm, on Flickr
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12886
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #690 Posted: 17-Sep-2019 at 23:56
Браво за трудот!
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12886
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #691 Posted: 30-Sep-2019 at 10:32
Дали ова значи дека се вршат подготовки за изградба на експресниот пат?

Се мери носивоста на коловозот на патната делница Битола-Меџитлија

Јавното претпријатие за државни патишта денеска во период од 12 до 16 часот ќе врши мерење на носивоста на коловозот на патниот правец А3, делница Битола -Меџитлија, поради што се апелира за трпеливост и внимателност од страна на возачите.

„Постапката се состои од застанување на секои 100 метри на патот и мерење на носивоста на коловозот со спуштање на товар. Се молат возачите на трпеливост и крајна внимателност при возење на горенаведената патна делница“, соопшти Авто-мото сојузот.

https://plusinfo.mk/%d1%81%d0%b5-%d0%bc%d0%b5%d1%80%d0%b8-%d0%bd%d0%be%d1%81%d0%b8%d0%b2%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b0-%d0%bd%d0%b0-%d0%ba%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%be%d0%b7%d0%be%d1%82-%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d0%b0%d1%82%d0%bd/
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #692 Posted: 30-Sep-2019 at 19:40
Колку што знам експресниот треба да биде комплетно нова делница.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 39
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #693 Posted: 15-Nov-2019 at 09:43
Една од најлошо рехабилитираните делници во државава: http://www.roads.mk/289/313/rehabilitacija-na-soobrakjajna-vozna-lenta-na-drzaven-pat-a1-delnica-veles-shtipska-kluchka---gradsko-i-gradsko---veles-shtipska-kluchka-202km

Дали некој знае кои опции/алатки им стојат на располагање на ЈПДП за да постапуваат против изведувачот на оваа делница и да бараат некакво обештетување или повторна рехабилитација на овие делници?
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 601
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #694 Posted: 15-Nov-2019 at 11:19
Zakonski moze , vo Kavadarci obikolnicata od samoto nejzino rehabilitiranje posle samo 1 mesec celata se osteti i propadna , opstinata spored zakonot pobara od samioti izveduvac da ja popravi i so negov trosok ja saniraa celata delnica i samiot izveduvac si go plati celiot toj trosok , sto znaci deka i JPDP moze da go stori istoto , bidejki realno delnicata od Veles do Gradsko e mnogu loso napravena , uste od prvite denovi na noviot asvalt bese neramen i sega e celiot duri poloso od sto bese , jas neznam i ne mi e jasno kako e mozno nikoj da ne vrsi nadzor na kvalitetot na patista , znaci se raboti za glaven koridor vo edna drzava , da e nekoe selsko patce aj ke razberam ama ova e svarno sramota , tolku neseriozni i nestabilni lugje toa e strasno.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 126
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #695 Posted: 06-Jan-2020 at 16:27
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 126
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #696 Posted: 06-Jan-2020 at 16:32
Се чудам зошто Македонија чека на поврзување на Битола со Охрид, два големи града еконосмки малку заостанаа со годините, плус Битола да добие достапност до аеродромот. Мое скромно мислење е дека треба експресен пат како оној гостивар тетово, со по две ленти ако треба и со физички одвоени прегради, и еден важен детал да се одбегне Ресен, мислам клучка секако ке има, сега е предолго минувањето преку ресен. и друго шо ми дојде како замисла тука кај Косел да се одвои патот накај Автопатот охрид кичево, односно клучка кај требеништа како на сликата.
експресниот пат би бил долг околу 60-65км со некои тунелски решенија и вијадукти секакко, а и не би бил евтин сигурно би чинел околу 6-7 милиони од километар, цирка 500 Милиони. Мислење за потребата и економската исплатливост
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1133
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #697 Posted: 06-Jan-2020 at 22:30
Делот Требеништа и Косел го имам и на некои претходни мапи гледано ( можда и баш тука на форумов' не знам)и е баш интересно решение.Струга - Битола со планираниот дел Требеништа Струга со новиот автопат би се кратело на 60/70 мин.Или пример правецот Дебар/Маврово/Бигорски кон Битола и Ресен и обратно.
Плус на лето транзитот кон Албанија би го заобиколил Охрид.Иако мислам дека е далеку од остварливо во блиска иднина.
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Online
Posts: 1374
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #698 Posted: 07-Jan-2020 at 03:00

со тие пари ако се има предвид ПГДС на Р-106 (го водат Градско-Ресен) односно М5 магистрала, каде пред деценија ПГДС е 2к до 3к возила во споредба со 10+k возила на ГоТеСко - од еу не се надевајте на камен, возможно е да се направи некоја комбинација налик Драч-Солун па така преку крак на К8 да се извлече бонус, но со тој камен поарно е да се стори Железничка Пруга од Битола до Охрид речиси паралелно со магистралата сега би одела истита иако од карши каде би можелода се пробие низ град бидејќи оптината гираспродаде парцелите кај касарната а од таму кон Дихово да тера таман оние кои би сакале да слезат за Пелистер тоа да биде некаде на станица кај Трново а потоа да сврти по стариот пат кон Ѓавато за таму со се цел нагиб и еветуално насиб или вијадукт за да се компензира неопходна косина со мал тунел да пробие накај Ресен и се врзе за Охрид и конечно Драч, за вакво нешто како еколошки момент ~ ем железничко исправање на оригиналната Виа-Игнациа од Драч до Солун ~ еу-фондови со лесно ќе се измолзат, проблемот е што нашите каци тро продупчени неретко!

како идеја ова требало и до сега во јавност да се форсира, но само со една дума тука на Билд и нигде другде абер за вакво железничко врзување на Охрид и Битола - вака ова во нечија политичка агенда би влегло само ако преседник на таа партија е некој локален ага, а дали и тогаш бидејќи не е само Пруга во прашање туку требит и возои!

можеби ако носат морски песок и вода од Солун па да е поисплатливо нели сакале да го прават Охрид монденско место, шала на страна НО вакво нешто би го сторило Охрид поатрактивно место каде каде, та откако добие пруга и од север ем истата продлжи и на исток се до Солун јасно дека за многу бекпакери ова би било чакмак возжња, но нели скопјанишча сакат елитен туризам да развијат ут Орид та гужви не им требит од бекпакери и битолци, та со таков акал попрво ќе видите Аеродром во Пелагонија него пруга од Охрид до Битола, иако неопходни се и двете нешта за Пелагонија да нее слепоцрево земено туристички ...

Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 160
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #699 Posted: 19-Jan-2020 at 01:41
Здраво дечки нов сум на форумот а и општо онака не сум експерт во овој предел но да прашам, како тоа може експресен пат да прерасне во автопат?
Нели експресниот пат е со две ленти + пола лента од двете страни? Автопатот е со 2 посебни ленти и тоа меѓусебно одвоени и со дополнителна лента за застанување. Јас како што знам може со проширување, но кај клучките и мостовите кои што неможе да се прошират, дали тоа значи дека ќе треба да бидат срушени и јово на ново да се прават или?
Еве на пример експресниот пат Штип - Радовиш. Тој за да прерасне во автопат ќе треба да се прошири но за да се прошири ќе треба да се копа. Ако гледаме од страната на Штип према Радовиш, од десната страна се села, патот е издигнат и таму е и стариот пат па од десната страна да се прошири изгледа неизводливо, па најлогично ми изгледа од левата страна, ама дали тоа ќе значи дека пак ќе треба да се копа од брдото исто како што се копаше за самиот експресен пат, па тогаш да прерасне во автопат?
Или пак да се ископа малце, но тогаш ќе биде како "автопатот" Мајка Тереза од Тетово до Гостивар само со 2 ленти, без лента за застанување, но сепак и тоа според некои стандарди не се рачуна како автопат.
Може објаснување за ова?
И друго прашање.
Зошто кога се оди Скопје Велес, патот у опште не е прав и не ни личи на автопат, се вози просек 60 km/h а патот е полн со кривини, едноставно изгледа како тој стариот што поминуваше низ демиркаписката клисура. Зошто е тоа така? Нели можеле да го направат да биде автопат едно до друго со тој од Велес до Скопје? Зошто не направиле така?
И дали овој "автопат" претходно бил "автопат" или бил како оној стариот кај демиркаписката клисура?
Фала однапред.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1931
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #700 Posted: 19-Jan-2020 at 09:13
Експресниот пат = на еден коловоз од автопатот. Значи во иднина паралелно до него се гради уште еден идентичен пат и тоа е автопат. Лентите ќе ги прецртаат и ќе добиеш 2 ленти за возење и една за застанување.

Клучките ќе одговараат и нема да се преправаат ќе бидат однапред доволно широки.

Edited by alexsend - 19-Jan-2020 at 09:13
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.187 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.