build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 88
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 05-Jun-2020 at 08:30
Од Грчка страна веќе се спремни да прифатат евентуален сообраќаен удар од оваа траса, направија нов голем граничен премин по теркот на Евзони, направија современ автопат од Мк граница до Лерин, потоа од Лерин до Птолемаида е одличен пат кој им е во план да прерасни во автопат - исто лесен за градба има само едно мало брдо од 10тина километри кое е со 3 ленти и пред Птолемаида повторно започнува автопат се до Јонско море. Пред 15тина години поретко одеа на Јонско море баш заради лошиот пат прку Јанина но сега и Грците ја увидоа потребата од автопатско поврзување на Кожани ВиаЕгнатиа со Меџитлија но за жал овде состојбата е каква што е. Кој контраст е тоа - од Лерин до граница има 15км. автопат прав ко пушка по кој може да се вози колку што оди колата, поминуваш граница и од Меџитлија до Битола такви пукнатини, испакнатини и дупки на патот што ако возиш над 70 ти се чини предницата ке се откорни.

Edited by Bistro - 05-Jun-2020 at 08:34
Back to Top
highway10 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Jun-2020
Online Status: Offline
Posts: 1
  Quote highway10 Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 05-Jun-2020 at 21:46
Битола-Меџитлија уште се проектира ?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 05-Jun-2020 at 22:44
"Stip-Veles-Prilep-Bitola" e mozebi najvazniot koridor za Makedonija.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 05-Jun-2020 at 22:56
Originally posted by Denko

"Stip-Veles-Prilep-Bitola" e mozebi najvazniot koridor za Makedonija.

Ако не прв, втор сигурно, не само што ќе имаше брза врска од Европа, Србија, Скопје, Централна и Источна Македонија до Јонско Море и Охрид, туку и внатрешно ќе поврзеше многу градови. Ама не, ние решивме да имаме автопат преку Свети
Николе..
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 05-Jun-2020 at 23:06
Прво нека размислат, и да ја поправат грешката која што ја имаат направено уште од Југославија.
Зборам за делот Катланово - Велес. Тој треба да биде паралела со веќепостоечкиот Велес - Катланово кој што оди над ридот, има доста вијадукти и тунели, и на моменти има и 3 ленти.
За да се зголеми безбедноста, и да се ослободи протокот, оти тука ќе одат од Скопје кон Велес, од Скопје кон Неготино, Скопје - Ѓевгелија, тој дел југот таму Дојран, летен период Грција. Овде се оди и за Струмица и Бугарија преку Валадновско Брдо, знам оти од тој крај сум.
Ако направат автопат преку Бабуна, ќе биде Велес - Прилеп - Битола. Битола - Ресен веќе има 1+2 ленти, па може да се прошири, да се додаде уште 1 лента, и да стане 2+2 на некој начин како булеварите што ги прават само со поголема брзина, или да стане експресен пат. 2 ленти за возење, и 2 за застанување.
Ова ако се случи, и заврши се ќе се сузбие кај Скопје Велес, и обратно оти таму ќе се мешаат сите што ќе идат на Југоисточниот дел на Македонија , сите што ќе идат Северозападниот дел на Македонија, Границите со Грција, Бугарија и Албанија.
Па затоа јас би им препорачал да го средат делот Катланово Велес, да го надоградат веќепостоечкиот Велес - Катланово да биде целосно со 3 ленти, и новиот Катланово - Велес, кој што ќе треба да го следи веќепостоечкиот Велес - Катланово, исто така со 3 ленти, и да има една клучка некаде пред Велес, каде што и првично требаше да минува тој пат кон Прилеп, и така до таа клучка, или пак до Велес, целосен автопат, стариот да си се врати во два правци, оти тој нити бил автопат / експресен пат, нити исполнува да биде автопат / експресен пат.
Од Клучката пред Велес, према Бабуна, Прилеп - Битола обичен автопат 2+2 / 1+1 лента за застанување и после тоа како што Кажав Битола - Ресен или експресен пат профил 2+2 или 1+1 / 1+1 лента за застанување. А до Меџитлија доволно ќе биде експресен пат за почеток.
Ако се направи, и оди вака, драстично ќе се намалат гужвите Скопје - Велес и обратно, оти ќе има 3 ленти, а и сообраќајните несреќи исто така. Ќе се стига побрзо до Велес, Прилеп, Битола, и Ресен бидејки повеќето ќе биде целосен автопат, и од Катланово - Велес нема да се вози по веќепостоечкиот пат.
За одење до Грција, и Охрид, па и Албанија ќе се овозможи и друга алтернатива. Нема да мора сите да одат према Косово, Дебар, Тетово, еве и како што кажа Bistro, ако некој сака на пр. да оди на Крф нема да треба преку Евзони, или Дојран да оди, па да тера се до Јонско море, подолга рута, а и одзима повеќе време. Вака со целосен автопат од Скопје до Битола, и експресен до Меџитлија, драстично ќе се скрати рутата и ќе се намали времето потребно да се стигне до Јонско море.

Па така на, моментално најлесно, и најефикасно ќе му дојде да се направи автопат од Прилеп до Битола. Таму теренот е 90% рамен, а и веќе се вози со брзини од околу 100 km/h. Како поевтина варијанта може да се надгради и веќепостоечкиот пат, тој нема многу сериозни кривини, а и повеќето крстосници може да се заменат со соодветни клучки.
Делот од Битола до Ресен е повеќе шума. Таму очекувам активисти од еколошки групи да се побунат, па не го гледам тој дел како приоритет, а и нема огромна потреба. Сепак може да се изврши мала надоградба, и овој пат да служи како алтернатива за одење до Охрид, и Албанија, и со тоа драстично ќе се намали бројот на коли што транзитираат кон автопатот Мајка Тереза, и останатиот пат Гостивар - Кичево - Охрид.
После на листата му доаѓа Прилеп - Велес.
Овде може да се искористи и старата планирана траса, но за соодветно автопатско поврзување со автопатот пријателство реков што ќе треба.
Овде низ бабуна би требало да помине само 1 голем тунел, и толку.
После сево ова, Скопје ќе биде соодветно поврзан со Велес, Прилеп, Битола, Ресен, и ќе има повеќе алтернативни рути кон соседните држави, а и драстично ќе се намали сообраќајот на веќепостоечките патишта.
Дополнително, ако има потреба Ресен - Охрид може да биде Експресен пат, да се направи некоја обиколница кај Охрид, и тој експресен пат да се спојува со автопатот кај Охрид.

Ова според мене и најдобро барем јас како што, и со ова сигурен сум дека повеќето проблеми ќе се средат.

Миладиновци Штип добро е што го направија, сега таму преостанува Штип - Радовиш, и делот со Струмичко за да се стимулира сообраќајот, да се изгради автопат, Ново Село - Струмица, (Струмица Обиколница), Струмица - Радовиш автопат, каде што ќе се спои со новиот експресен пат Радовиш - Штип, и таман Штип - Кочани Експресен пат, и Куманово - Крива Паланка експресен пат исто така, па овде ќе има и повеќе опции за транзитирање према Бугарија.
Ќе се утепаат доста муви со помалку удари, ако се оди вака.
Ама очигледно јас можам во идните 10 - 20 години ова да си го замислувам, гледајки ја моменталната ситуација.

Инаку, може некој да ми прати мапа, со веќепостоечката патна мрежа, и патишта во изградба, ама не сателитска мапа, туку обична мапа, само со патна мрежа, и градовите обележани во точки, ништо друго. Ќе ви објаснам сликовито што мислам.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 05-Jun-2020 at 23:19
Скриншотни ја оваа, прилично е детална, освен што го нема градот што највеќе ти треба: http://www.roads.org.mk/UserFiles/files/Roads/Map_state_road.pdf

Edited by Staro Skopje - 05-Jun-2020 at 23:20
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 06-Jun-2020 at 01:36
Нема везе, средив веќе.
Ја земав мапата на Marxentric, и по неа цртав, и драстично ја изменив барем јас како што си замислував.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 06-Jun-2020 at 02:31
Тетово-Гостивар треба да биде автопат ако веќе има таков од Скопје до Тетово и од Гостивар до Кичево. Само треба да се надгради сегашниот експресен.

Слично и Битола-Меџитлија, ако веќе градиме толку, тогаш нема потреба овој краток и лесен сегмент да остане на експресен. Не знам што планираат Грците.

Инаку разумна идеја, уште да имаше сериозни планери (чиишто идеи потоа би се почитувале и спровеле!) на сите нивоа на власт.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 06-Jun-2020 at 11:53
Еве истата мапа, со неколку измени:
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 06-Jun-2020 at 12:00
The Wild Boy,
seto ova sepak poveke e "pusta zelba" otkolku realnost. Duri i koga bi dolso red da se gradi tvojata zamisla so sigurnost kazuvam deka delnicata "Radovis-Strumia-GP Novo Selo" ke bide ekspresen pat, prodolzenie na "Stip-Radovis". Povrzuvanjeto so Bugarija (za zal) e svedeno na ekspresni patista bidejki i od bugarska strana ne se planira gradenje avtopati. Ova mi izgleda kako nekoj vid megudrzaven dogovor, iako od bugarska strana ne se najaveni nekoi gradezni aktivnosti kon Makedonija, taka sto mislam deka uste dolgo ke ostanat starite bugarski magistrali vo bugarskiot del na Makedonija.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 06-Jun-2020 at 12:25
Има еден апсолутистички концепт во авторитарното владеење, а тоа е следново: Кога некои планови неможеш да ги реализираш, тогаш едноставно ги бришеш од мапи и од планови за едноставно да ти се покачи процентот на оствареност и побрзо да дојдеш во ситуација на бидеш лидерот што ги изградил сите автопати/ сите булевари/ сите брани, све 100%, крај на времето. Во таква психоза ние сме имале и премиери и претседатели особено од претходната структура, а па и оваа не е изземана. И тоа баш и јавноста не бара реализција на све, тоа се внатрешни душевни растројства во кои се умислуваат одредени поединци на власт. Избришаа од план булевар Крушевска Република, избришаа булевар меѓу Пролече и Црвен Крст, избришаа мост на Илинденска во Влае, избришаа тунел по плоштад. И тоа све заради сопствената немоќ да ги изведат и немање визија за иднината, а повеќе од лакомост на вештачки начин да ја подигнат реализацијата на ГУП-от во Скопје. На пат се уште многу квалитетни проекти во енергетика и инфраструктура да ги избришат.

Ние овде разговараме за супер-концепти, за "сидро коешто влече" што вика премиерот, кон совршена патна мрежа, а не колку тоа чини сега и овде и колку тоа е изводливо сега и овде во овие услови. На некој начин фантазирање. Просторни планови се прават без разлика колку е сиромашна или не државата. Па Ајзенхауер кога ја вцртал автопатската мрежа во 50-тите во Америка "the National Highway System" да не била лесно изводлива, еве ја денес уште не е довршена и се работи сеуште. Па и плановите после земјотресот во Скопје, дел сигурно не изгледал лесно остварлив но сепак се направило, дел еве сеуште се прави и е подостижно од било кога.

Така да неколку пати до сега гледам некои луѓе дискутираат во насока дека за "пусти желби" е излишно да се разговара. Напротив потребно е и малкуте луѓе кои разговараат за овакви пусти желби да бидат поддржани, всушност да бидат светло у далечината во темницата према кои ќе се насочува масата народ.

Edited by user8642 - 06-Jun-2020 at 12:26
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 06-Jun-2020 at 14:16

Наназад во нишкава прочитав многу апсурдни ставови и замена на тези во полза на автопатот Миладиновци-Штип.

Луѓе, јас не сретнав некој да пишал дека до Штип не требаше да има автопат, затоа ве молам дискутирајте малку пообјективно. Дебатата се сведува на тоа дали требаше тој автопат да се гради од Миладиновци или од Отовица. (И последователно на тоа, дали е подобро да има автопат Миладиновци-Штип плус некаква бљувотина Градско-Плетвар-Прилеп, или да имаше автопат Штип-Велес-Прилеп).


Автопатот Миладиновци-Штип за жал сега е реалност, парите се отидени и тоа не можеме да го вратиме, но треба да се прилагодиме и да видиме какви измени треба да се направат во просторниот план на РМ.


Во секој случај мислам дека е добро да се стави крај на приказните за тоа колкаво кратење се добива преку Миладиновци наспроти Отовица, затоа што тука се изначитав секакви тврдења истресени од ракав. Од Скопје до Штип (мерено од клучка Хиподром до клучка Штип југ), преку Миладиновци е 63,2 km, a преку Отовица 68,6 km. Значи околу 5 километри. Толку е! Кај Отовица, и кај обиколницата на Лозово и Сарамзалино морав малку да нагаѓам околу трасата, па еве да речеме дека може да оди +/- 1 километар. Значи пак на исто се сведува, вкупно кратење преку Миладиновци е некаде во рамки на 4-6 километри.

Има и два дополнителни значајни фактори во полза на Отовица:
- целиот автопат Скопје-Штип би одел по повоедначен терен, со едно искачување наместо со две, а највисока точка би била 460 метри наместо 570 (близу Малино)
- автопат Штип-Велес-Прилеп е малку подолг на релација Скопје-Штип, но е многу пократок и поповолен за многу други конекции на градови.

Хиподром - Миладиновци - Штип југ


Хиподром - Отовица - Штип југ

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 06-Jun-2020 at 14:26
Отовица ја заборавив како точка. Ако се земе во предвид дека оптимален трокрака ѕвезда Велес/Штип/Скопје центарот би паднал некаде кај Иванковци. Овае природната траса некако која е напуштена како идеја уште при првите патишта пред децении. Од друга страна ако се земеше постоечката инфраструктура пред 10тина години кога сеуште немаше Миладиновци-Штип, излага дека стварно Отовица е одлично одбрана локација за прекрстување. Автопат за Штип подолг за 5 км е во сосема толерантни граници, ако цената беше да имаме и асален пат за Прилеп.

Сега имаме потрошени пари за Миладиновци-Штип и крпеницата Градско-Прилеп со драстично поголемите должини према Прилеп и Битола.

Едноставно е, не требало да се напуштат плановите и завршувањето на Отовица-Прилеп би било вистинскиот начин. Ама јебига, друго се денес условите, не ни носи ќар тоа што ќе констатираме грешки од минатото, да глеаме да не ги повториме.

Edited by user8642 - 06-Jun-2020 at 14:28
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 06-Jun-2020 at 15:12
Хахахахх леле леле, прво погледни ја трасата, си одел по горниот автопат односно Велес - Скопје, долниот е многу криволест и подолг. Ајде сега ќе каже google колку се скратува... Јас веднаш типувам на мин 15км
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 06-Jun-2020 at 15:15
https://www.google.com/maps/dir/Hipodrom,+Valandovska+4,+Skopje+1000/Tri+Cesmi/@41.8642427,21.6015309,10z/data=!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x13543fb2b4864191:0xb623674d256742c2!2m2!1d21.51!2d41.9952778!1m5!1m1!1s0x1355c4a23f161f95:0x38d4664c7eccc3bb!2m2!1d22.1340793!2d41.7739227



Edited by Vasilij - 06-Jun-2020 at 15:21
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 06-Jun-2020 at 15:23
Originally posted by Vasilij

Хахахахх леле леле, прво погледни ја трасата, си одел по горниот автопат односно Велес - Скопје, долниот е многу криволест и подолг.



А што, Велес-Скопје не постои? Не е референтен тој? Нема да се комплетира тој?
По стариот пат ли треба да рачунам за да ми испадне точна рачуницата?

Пак продолжување со глупости и со изместување на тези


Ете ако сакаш нормален автопат Скопје-Велес во двата правци, тоа можеше да се направи со разликата во парите што се фрлија во ветар за Миладиновци-Штип наместо да се инвестира во Отовица-Штип.



Edited by Cloverstack - 06-Jun-2020 at 15:28
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 06-Jun-2020 at 15:24
Originally posted by Vasilij

https://www.google.com/maps/dir/Hipodrom,+Valandovska+4,+Skopje+1000/Tri+Cesmi/@41.8642427,21.6015309,10z/data=!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x13543fb2b4864191:0xb623674d256742c2!2m2!1d21.51!2d41.9952778!1m5!1m1!1s0x1355c4a23f161f95:0x38d4664c7eccc3bb!2m2!1d22.1340793!2d41.7739227


Овде ни кратењето кај Отовицва не е врачунато.

Каква необјективност и нерационално локалпатриотско мачкање на очи   
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 06-Jun-2020 at 15:28
Ама како може да се смета по горната траса кога таа е во правец ВЕЛЕС - СКОПЈЕ ?! Ако тргнам од Скопје за Штип преку Велес мора да одам по долната траса затоа што е АВТОПАТ (Еднонасочен сообраќа), каква врска има Отовица кога мора да одам по долната кривулеста траса. Дополнително во време на патување е поизразено, 45 минути преку Свети Николе, 1 час и 5 минути преку Велес
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 06-Jun-2020 at 15:29
Катланово-Велес не може да се вкалкулира во ниту еден сериозен план; автопат Велес-Штип би потегнал преместување на Кат-ВЕ до ВЕ-Кат.

Сиромавиот два пати плаќа, глупавиот три, скржавиот четири, лоповот пет. Ние сме сите овие, па неумешно ќе констатирам дека четиринаесет пати плаќаме.

Откако се пропушти (уствари сѐ уште постои како можност, но е помалку исплатлива) шансата за крст север-југ/запад-исток во Велес, друга можност е шесткрака ѕвезда од Скопје, со мрежа на автопати (зелено), експресни патишта (сино), брзи (виолетово) и значајни регионални (кафено). За Скопје-Кичево израчунав бројка од 900 милиона, нека биде и една милијарда. Изградба и надградба на другово колку би коштало?


Edited by Staro Skopje - 06-Jun-2020 at 15:30
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 06-Jun-2020 at 15:30
Едно ќе кажам само, за сите од Источна Македонија што патувам, не сфаќам зошто да одиме до Велес за да стасаме во Штип?! Зошто да одиме до Велес. Еве го решението, еве го автопатот, замислен уште во акциски (петолетка) од 1980 година во СФРЈ. Скопје - Миладиновци - Св.Николе - Три Чешми / Штип.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.297 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.