Автопати и експресни патишта (општо) |
Post Reply | Page <1 3940414243 52> |
Author | |||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #801 Posted: 06-Jun-2020 at 21:20 | ||
@Vasilij Скопје 2014 цена 80 милиони евра Извор: Влада на Р.С. Македонија Туку ај поконкретно да го анализираме тоа соопштение на кое се повикуваш
Значи ете прво научивме дека 226,7 - 44 = 177,3 Ете колкава вредност има тоа што го Второ, научивме дека големиов домаќин Китанов може ретроактивно да заштеди веќе потрошени пари. Особено ме интересира како ги заштеди потрошените 20 милиони евра кои ДПМНЕ ги потроши директно од буџет, а не од кинескиот кредит: https://fokus.mk/kako-avtopatot-miladinovtsi-shtip-poskape-dvojno/ Трето, што правиме со над 7 милиони евра што се потрошени на анекси и нови договори, дополнително, во периодот од владиното соопштение досега (со пропустите во проектирањето и со свлечиштата овој бројчаник уште си врти): https://fokus.mk/tender-vo-4-ochi-i-aneksi-za-dogradba-na-avtopatot-miladinovtsi-shtip-vkupnata-suma-nadminuva-7-milioni-evra/ Ова се реторички прашања, објективен одговор секако не очекувам. Edited by Cloverstack - 06-Jun-2020 at 21:20 |
|||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #802 Posted: 06-Jun-2020 at 22:53 | ||
Ајде сега и ти не претерувај, 20% немало да има од транзитниот сообраќај. Струмица, иако е помала од Битола, сепак е економски појака општина, ова ти е за 2017 год. Извор: Завод за статистика. Бруто-домашен производ и инвестиции во основни средства по региони, 2017 година петок, 29 ноември 2019 Според податоците на Државниот завод за статистика, во 2017 година, најголемо учество во бруто-домашниот производ на Република Северна Македонија има Скопскиот Регион со 42.8 %, додека најмало учество има Североисточниот Регион со 5.0 %. Поголем бруто-домашен производ по жител, во споредба со просекот на Република Северна Македонија, имаат Скопскиот Регион со индекс 141.8, Југоисточниот Регион со индекс 117.4 и Вардарскиот Регион со индекс 103.5. Сите други региони имаат бруто-домашен производ под просекот на Република Северна Македонија. |
|||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #803 Posted: 06-Jun-2020 at 23:18 | ||
Василиј имам впечаток дека мислиш дека сите ние тука сакаме да го одземеме правото на Источна Македонија да има автопат. Веќе ти напоменав дека јас често го користам А4 и лично ми одговара. Сеуште е бесплатен, кратам 10 км (во право е Кловерстак дека се 5 км, но пресметката ја правев според моменталната мрежа која е на располагање, а не според потенцијален автопат кој би крстел кај Отовица, а кој би бил супер варијанта). Но, треба да сфатиш дека фаворизирањето на опцијата Штип - Велес - Прилеп е оправдана, бидејќи така добива цела држава, а ни ти ни јас не би изгубиле. Треба да се гледа големата слика, да се направи една комбинација кадешто со помалку пари би се добила поголема вредност, би привлекле транзитен сообраќај (автоматски и туристи) од странство и на крај пак би имале рамномерна застапеност на автопатската мрежа. Еве ти пример, сега ти кратиш 5 км до Скопје, но што ако сакаш ти или некој странец да оди до Охрид, Јонско Море? Раскрстување N-S, W-E во близина на Велес е џекпот за патната мрежа во Македонија, но тој воз го испуштивме поради паралелниов автопат, сега ќе чекаме други времиња.
Edited by Marxentric - 06-Jun-2020 at 23:21 |
|||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #804 Posted: 07-Jun-2020 at 02:17 | ||
Како и да е, автопат Катланово - Велес паралелен на Велес - Катланово мора да има. И да не се деси Отовица - Три Чешми, Отовица - Прилеп - Битола автопат низ Бабуна ќе треба да има, за да се скрати патот од Скопје кон Битола, и да не се оди преку плетвар.
За другите автопати, прв бил започнат Скопје - Куманово во 70-те, бидејки земјиштето таму е релативно рамно, а и во близина е граничниот премин Табановце. Подоцна во 80-те бил започнат и Велес - Скопје, а подоцна и Богородица (граничен премин) до Смоквица, а малку подоцна и експресниот пат Тетово Гостивар кој за тогашни стандарди бил автопат. Приметувате кога возите накај Куманово, зборам за делот Скопје - Куманово и обратно, на одредени места нема помошна лента за застанување. Исто и со делот Велес - Катланово на мостовите нема лента за застанување. После е надоградуван патот да има и лента за застанување, но на мостовите нема, оти тие неможат туку така да се прошират. Исто така и кај делот Богородица - Смоквица и обратно на одредени делови, барем пред да се изгради новиот автопат до Демир Капија, исто така немало лента за застанување. Исто и за мостот на Вардар кај Гевгелија може да видите дека нема помошни ленти за застанување. Ова укажува дека тие автопатски делници се градени од 70-те до доцните 80-те. Скопје - Тетово ако не се грешам е почнат 2003, а завршен околу 2005 - та, барем така можев да убијам на Google Earth. Тој пат е надградба на постоечкиот, проширен е, и е додадена паралелна лента до веќепостоечкиот. Затоа кога возите од Скопје кон Тетово едниот дел од патот е малце повисок од другиот, и целосно има лента за застанување на двете страни. Проверете на Google Earth, одзумирајте и ќе ви даде мислам најрано 1984 година, или така нешто ќе може да видите одприлика како изгледале автопатиштата тогаш, и кои биле. Подолу има една слика од некој си автопат, за време Југославија. Овде ако не се грешам, може да видите само 2 ленти. Третата за вртење на десно, но лента за застанување нема. Истото барем тогаш и кај нас се применувало. И по тогашни стандарди, ова било автопат а не експресен пат. Еве овде убаво се гледа, на Street View, може и вие да видите ако отворите мапа, делови од Гевгелија - Смоквица, и Смоквица - Гевгелија биле само 2 ленти, и без лента за застанување. Истото и за мостот кај Вардар, и тој е сеуште 2 ленти, така си е останато. Повеќето делови сега се проширени, со изградбата на новиот автопат Демир Капија - Смоквица. За жал делот Тетово - Гостивар, кој исто така граден за време на Југославија, никогаш не стигнал фа се прошири и да прерасне во прав автопат, но се надевам некој од политичарите да им текне па да го прошират. Се надевам разјаснив :-) |
|||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #805 Posted: 07-Jun-2020 at 03:06 | ||
Skopje-Tetovo e graden vo 90-tite, 96/97 ako ne se lazam, a se sekavam i na delnicata "klucka Hipodrom-Miladinovci" koja e gradena vo prvata polovina na 90-tite. A1 e graden kako nadogradba na starata klasicna dvosmerna magistrala koga vo toa vreme vazela kako avtopat "Bratstvo i Edinstvo" pocnat da se gradi vednas po vojnata i najgplem del izgraden vo 50-tite godini, zatoa na ednata strana ima dve lenti (stara magistrala) a na drugata e dogradeniot klasicen avtopat so 3 lenti. Nadograduvanjeto vo avtopatsko resenie vo SR Makedonija e pocnato negde krajot na 70-tite i pocetokot na 80-tite. Slicno bese vo cela Jugoslavija, osven "Nis-Belgrad" i eden del od "Belgrad-Zagreb" koi se gradeni kako klasicen avtopat na pocetokot na 70-tite. Npr. del od delnicata "Belgrad-Zagreb", nekoi 150-tina km, do 1990g. bese dvosmerna magistrala. Edited by Denko - 07-Jun-2020 at 03:33 |
|||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #806 Posted: 07-Jun-2020 at 03:46 | ||
Уствари кога ќе се види вака од некоја временска дистанца, всушност Југославија и нема некое баш квалитетно ниту квантитативно многу наследство во патна инфраструктура. Едно "Братство-Единство" мотивирано од политички побуди (Миладиновци-Штип на своето време) и една "Јадранска Магистрала" и толку. Германците беа дежурни кривци за се како Бранко што беше до скоро крив кај нас. Особено може да се забележи колку малку Југославија има направено за патишта ако се изброи што се државите отпосле во расцепкана Југославија изградија од автопати и инфраструктура. Словенија, Хрватска што се имаат завршено во првите години од независноста. Или па тоа што денес Србија, Босна или ЦрнаГора го градат, па и Македонија еве што го изгради или го гради, се е тоа незавршена работа од Југославија. Тоа дека порано друго се мислело под "автопат", a друго под "магистрала" е само white-washing, што викаат американците, барање оправдување. Замислете дека во исто време 60ти/70/80ти Америка била веќе длабоко зацапана во реализација на планот на Ајзенхауер за автопатската мрежа, тогаш сосема јасна станува споредбата.
|
|||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #807 Posted: 07-Jun-2020 at 07:16 | ||
Те сфаќам друже, со тебе се дебатира, проблемот е што некој овде реагира толку емотивно и ме обвнинува дека сум лажел, јас претходно проверив дека автопатот чини 177 милиони евра, јас не лажам, напротив многу мразам кога некој извртува тези. Патот бил планиран уште 1978 како пат, ама тогаш сите други биле само патишта. Друго, не откривам тајна ако кажам дека Струмица е економски помоќна и од Битола и од Прилеп. Извозот од Струмица е голем, Струмица има индустрија и економија и Струмица мора да има како што е и замислено, Автопат до Штип, кој фала богу постои, ексрепсен пат До Радовиш (првиот дел е пред финиш) и Автопат или експресен пат на рамниот дел Радовиш - Струмица - ГП Ново Село.
|
|||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #808 Posted: 07-Jun-2020 at 07:22 | ||
За Хрватска врска нема тезата. Хрватска беше во војна до 1995 година. Хрватска почна да ги гради автопатите во 2000та година со доаѓањето на Ивица Рачан за премиер, а се завршине 5-6 години подоцна кога премиер беше Санадер. Во тие 5-6 години изградија 1000-1200 км автопат, пред се Загреб - Сплит беше комплетиран, делот накај Ријека и Истра, Загреб - Липовац (накај Белград) беше докомплетиран, и кракот накај Осијек.
|
|||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #809 Posted: 07-Jun-2020 at 08:04 | ||
Упорно се фокусирате на Струмица, а ние се фокусираме на Св. Николе. Каква врска има Струмица со автопат на сред вукојебина? Сите потврдивме дека станува збор за револт кон изборот на трасата, а не кон фактот дека источниот дел на државата добива автопат. Ако му пукало толку за Струмица на претходниот премиер, наместо од Штип до Св. Николе, ќе изградел автопат од Струмица или Радовиш до Штип, па после до Скопје. Да не се правиме со сила слепи, знаеме зошто има факултети во Пробиштип и Виница (а и во Дебар и Струга), и зошто има автопат во Св. Николе. Што се однесува на споредбата помеѓу Битола/Прилеп и Струмица/Штип, никој не ја напаѓа ни Струмица ни Штип (туку влажните сништа на претходната власт за автопат на сред Овче Поле). Еве јас како битолчанец мислам дека Струмица има многу поголем економски потенцијал од Битола и тоа го покажува (иако подолната метрика е дискутабилна), но не заборавајте колку е блиску Пелагонија до Јонско и Егејско Море, и пристаништата кои нè поврзуваат со светот.
Ова и не е показател во случајов, бидејќи за автопат треба масовност, што се гледа подобро преку бруто придонес. И Вевчани може да има огромен БДП по глава на жител, ама со 2000 жители баш и не им треба автопат. Јас како битолчанец мислам дека Струмица и Штип have their shit together многу повеќе отколку Битола и Прилеп, но да не забораваме колку е блиску Пелагонија до Јонско и Егејско Море, и пристаништата кои нè поврзуваат со светот. Сè на сè, џабе го тупиме искрено 3 страници уназад, сите сме за автопатски решенија, ама врз база на национална стратегија, не локал-патриотски влажни сништа (оттука и почна цела дискусија). |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
Bistro
Groupie Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 88 |
Quote Reply #810 Posted: 07-Jun-2020 at 08:40 | ||
Помина времето кога Битолчани молеа за подобро поврзување со Скопје, сега приоритет (а и корона кризата тоа го покажа) им е изградбата на патот до Меџитлија. Грците се тие кои го заживуваа градот, полни беа кафаните со Грци, пазарите, казината, хотелите, кафичите на широксокак, маркетите, сервиси. Не дека не им е веке грижа за поврзувањето со остатокот од Македонија - далеку од тоа да не бидам погрешно сватен, сепак Скопје е административен центар, влада клиники и се тоа но приоритет број 1 им е конекцијата со Грција.
|
|||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #811 Posted: 07-Jun-2020 at 11:16 | ||
Муабетов стигна до тоа да анализираме БДП по жител како критериум за градба на автопат во држава што е во топ 3 најсиромави во Европа и 90% од народот е еднакво сиромав. На кого му е подолг обично се мери во центиметри.
Да потрошевме сите заедно од форумов толку многу енергија за некаква форма на граѓански активизам и да ја променевме за 1% состојбата со нашава инфраструктура сега ќе бевме седнати да прославиме со пиво, наместо да се убедуваме со личност како Василиј кој постира весници од Југославија. Edited by ironm - 07-Jun-2020 at 11:17 |
|||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #812 Posted: 07-Jun-2020 at 11:20 | ||
|
|||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #813 Posted: 07-Jun-2020 at 11:31 | ||
Весникот беше постиран само да докажам дека не му текнало на Грујо во 2010. А некој ако е поупатен ќе знае и дека во владите на Хари Костов и Бучковски се разговарало за таа идеја односно изготвување на проектна документација за тој автопат. Сфатете дека на луѓето од Источна Македонија им треба квалитетна врска со главниот град пред се, а на бизнисот и индустријата со Скопје исто така и со Куманово односно северната граница, а не со Прилеп.
|
|||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #814 Posted: 07-Jun-2020 at 11:34 | ||
И на крај краеви, дел од тие овде што само еткетираат сигурно не се поголеми експерти од тимовите на Китанов и Сугарески. Луѓето одлично си тераат: решавање на Куманово - Деве Баир, Штип - Кочани, Штип - Радовиш, Струмица - ГП Ново Село, Кичево - Охрид, Скопје - Блаце и реконструкција на А1 / Е-75.
|
|||
Bistro
Groupie Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 88 |
Quote Reply #815 Posted: 07-Jun-2020 at 11:58 | ||
Точно, затоа и не се инвестира накај Прилеп, јас те сфаќам. Па и Груевски исто резонираше. |
|||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #816 Posted: 07-Jun-2020 at 12:05 | ||
Навистина штета што Југославија не инвестирала повеќе во патната инфраструктура, иако имала можност за тоа.
Братство и Единство е граден од 1959 до 1965, но како пат со две ленти. Изградени се и голем број други федерални, републички и локални патишта, булевари и улици во урбаните средини (Партизанска во Скопје, изградена во 50-тите е добар пример, потоа еден куп булевари, улици и основи за нив по земјотресот)... Но, вистински автопати немало многу; реално, возможно било комплетирање на коридорите 5 и 10 со сите кракови. Погрешните приориртети, фокусот на војската и корупцијата си го направиле своето. Ова е веќе во доменот на алтернативна историја, но којзнае како ќе изгледаше Македонија наместо корупција, преголем фокус на војување, Скопје 2014 и Миле ми текна да имавме реални проекти, а во 1980 да почнеше постепен премин кон капиталистичка либерална демократија. Ем помалку комунистичка беда, ем без војни кои имаа огромен индеректен ефект кај нас, ем без катастрофална транзиција. Скопје и Штип->Кочани, Струмица несомнено треба да бидат автопатски поврзани, но сегашното решение е неумешно. Добро разгранета, функционална и проточна мрежа север-југ и исток-запад, која се спојува во Велес, би била од голема полза и за внатрешното поврзување на земјава и за подобра меѓународна конекција и транзит. Апсурдна е тезата дека нема (верувам дека тука треба да има голема) потреба од врска Штип-Прилеп. Треба и тоа како, а тоа што во моментов не е нужна е проблем со економскиот и локалниот развој на државава. Миладиновци-Три Чешми не е лош проект, но автопат е премногу таму. Брз пат (она што сега го нарекуваме експресен) би бил задоволителен за поврзување на Свети Николе со Скопје и Штип, како и алтернативна, но не премногу пократка врска Скопје-Штип. Ж имаше идеја главниот град да го премести кај Св. Николе, не би ме изненадило и тоа да има удел во изградбата на автопатов. Поголем проблем од автопатот сам по себе е изместувањето на крстот, спуштањето на автопат Прилеп-Велес на листата на приоритети и некое чудно решение за „експресен“ пат Прилеп-Градско. Ако државава добро се изменаџира и економски расте, возможно е во иднина да се изгради автопат Прилеп-Велес-Штип, а Миладиновци-Три Чешми да биде некое надополнување кое ќе треба да се искористи, можеби со развивање значајни содржини во Свети Николе. Меѓународен конференциски центар со сали, хотели, голф терени и слично ми паѓа на ум, и онака аеродромот е блиску. Гратчето е мало, а патиштата може да се блокираат за да се овозможи одржување на состаноци од типот на G20, кои често влечат бунтовни протестирачи. Некои факти и мислења:
banija.rs banjalukaforum.com 1979
yugopapir.com
wikipedia.com Edited by Staro Skopje - 07-Jun-2020 at 12:18 |
|||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #817 Posted: 07-Jun-2020 at 12:15 | ||
|
|||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #818 Posted: 07-Jun-2020 at 12:19 | ||
Prva izgrađena deonica je bila Zagreb-Beograd u dužini od 382 km, otvorena 27. jula 1950. godine.
Edited by Denko - 07-Jun-2020 at 12:19 |
|||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #819 Posted: 07-Jun-2020 at 12:56 | ||
Не го сфаќам делот политичко? Што политички би сменила или донела таа делница. Инаку, ги знам и ги сфаќам потребите на сите луѓе во Источниот дел, и не водам овде никому инат, едноставно ја кажувам реалната состојба. Сите институции се во Скопје, УКИМ, болници, Скопје е третина од Македонија... Потоа втора причина, извоз на сите произведени земјоделски и останати добра и продукти односно извоз кон екс-Ју и ЕУ земјите. Доаѓам од Истокот и секој 90% од тие што го користат автопатот го имаат тој став што го зборувам и застапувам. А да не зборувам па и за нешто што е споредно во приказната ама сепак.. Свети Николе. Дали знаете како се патуваше од Св. Николе до Скопје пред автопатот. Еве вака беше Св.Николе - Кадрифаково (кај бензинската на лукоил), - Велес - Катланово - Скопје. А воздушна линија 30-35 километри, се патуваше скоро 100...
|
|||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #820 Posted: 07-Jun-2020 at 13:05 | ||
|
|||
Post Reply | Page <1 3940414243 52> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |