build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #941 Posted: 24-Feb-2021 at 01:16
Ова е најдетална траса до сега да имам начекано он-лајн, и тоа векторска, јес да у пдф, ама ако:
http://roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/2020/Buk_Kic/Eng/ESIA%20Appendix%204_1%20-%20Alternatives.pdf
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #942 Posted: 28-Mar-2021 at 19:35
Знам има посебни нишки за некои од (авто)патиштата што ќе ги спомнам, сепак фотките ги објавувам овде зашто станува збор за разни профили на пат. Денес бев до Злетово (првпат патував дотаму), релацијата беше Скопје-Миладиновци-автопатот за Штип, некаде пред Штип се исклучивме кон Кочани по новиот експресен пат-Злетово. Со мали исклучоци од типот ситни одрони на автопатот Миладиновци-Штип, да ви кажам искрено, пријатно сум изненаден од патната поврзаност, буквално до Злетово, кое е гратче или селце, сеедно, имате одлична патна врска и стигнувате за нешто повеќе од еден час (1 ч. и 15 мин.) Ако се продолжи вака и многу од нашите региони се поврзат со солидна патна мрежа, сигурен сум дека и другите видови развој ќе си дојдат сами по себе (економски, културен, демографски итн. итн.)

Ај, да не го тупам веќе, мала фоторепортажа (фотките се правени рано наутро околу 7 часот, така што не се сите добро излезени):

Миладиновци-Штип

(ах, ќе го изумев и ова: на две места на автопатов има некакви прекопи или сл. што дејствуваат како лежечки полицајци, буквално при поголема брзина тркалата на возилото удираат во асфалтот што е очигледно лошо измазнет и поткренат, мислам дека е доста опасно да се остави така)





Штип-Кочани (т.е. Три Чешми-Кочани)



















Ова е патот кон Злетово, откако ќе заврши Штип-Кочани (кај Крупиште, ако не грешам. Забележливи се огромни канали што се ископани од страните, се чини дека и асфалтот е неодамна сменет:



Ова се некои мои првично нафрлени впечатоци, ако ми текне уште нешто во меѓувреме, ќе допишам
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #943 Posted: 28-Mar-2021 at 20:20
Крупиште-Пробиштип (што е дел од патот кон Злетово) исто така се правеше годинава. Фактички до Злетово ти си одел по најновите патишта во државава
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #944 Posted: 28-Mar-2021 at 20:47
Ти вдлабнатини на две места што ги кажуваш мислам дека се поклапаат со местата на кои ќе бидат во иднина новите патарини.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #945 Posted: 28-Mar-2021 at 20:49
Originally posted by ehrlich

Крупиште-Пробиштип (што е дел од патот кон Злетово) исто така се правеше годинава. Фактички до Злетово ти си одел по најновите патишта во државава


Хаха, не го знаев ова, фала ти за информацијата.

Originally posted by user8642

Ти вдлабнатини на две места што ги кажуваш мислам дека се поклапаат со местата на кои ќе бидат во иднина новите патарини.


Гледаш, го изумив ова, можно е да станува збор за идните патарини, ама не знам зошто воопшто таквите прекопи на асфалтот не се измазнети добро.

Edited by Џоле - 28-Mar-2021 at 20:50
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #946 Posted: 28-Mar-2021 at 20:55
Не се поради предвидените патарини, таков е автопатот уште од неговото пуштање во употреба, едната е доста ризична, бидејќи длабнатината е на спуст кон Свети Николе пред клучката кај Преод, далеку од најавената патарина.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #947 Posted: 29-Mar-2021 at 08:29
  Јас пак уште кога го пуштаа знам дека токму на двете вдлабнатини ќе бидат патарините, уствари тие длабнатини се што нема завршен слој на асвалт (трети слој) туку има само два. Едната клучка ќе биде преод, другата одма после Кадрифаково во правец накај Штип.
Back to Top
gox_ View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Nov-2019
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote gox_ Quote  Post ReplyReply #948 Posted: 29-Mar-2021 at 09:46
Да, со сигурност тоа се местата кај што ќе бидат двете патарини.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #949 Posted: 11-Apr-2021 at 11:37
НА АВТОПАТОТ ТЕТОВО-ГОСТИВАР СЕ ВОЗИ ПРЕБРЗО И ПОКРАЈ ЛОШИТЕ УСЛОВИ, А ПОРАДИ СКИНАТА ЗАШТИТНА МРЕЖА ЧЕСТО ИСТРЧУВААТ ДИВИ ЖИВОТНИ



Рамен пат, тесен коловоз, многу крпеници, ударни дупки и нерамнини и голем број возила, тоа е денешната слика на автопатот Тетово-Гостивар.

Но, и покрај ваквата лоша состојба на патот, на оваа сообраќајна делница речиси сите возат со брзина од над 100 километри на час, иако максимално се дозволени 80 км/час. Сето ова го прави автопатот Тетово-Гостивар еден од најопасните патни правци во државата. Според статистиката на СВР Тетово, само во март оваа година, на делницата од месноста Карпалак до Гостивар се случиле 22 сообраќајни незгоди.

„Најголемиот број сообраќајни незгоди биле поради пребрзо возење, поради што доаѓа до излетување од коловозот, како и поради неправилно претекнување, непочитување на сообраќајната сигнализација и слично. На овој автопат, радарот на сообраќајната полиција неодамна регистрираше возило кое се движело со 207 километри на час. Автопатот посебно е опасен по дождливо време, кога на нерамниот коловоз се создаваат вирови со вода, па кога автомобилот при голема брзина ќе налета на нив, лесно може да излета“, вели портпаролот на СВР Тетово, Марјан Јосифовски.

Во седум сообраќајни несреќи кои се случија во март причината беше удирање во животно.

„Тоа најчесто се бездомни кучиња, бидејќи на повеќе места заштитната мрежа од автопатот е скината. Понекогаш и покрупен добиток може да се затекне на коловозната лента, лисици, јазовци, а еднаш е забележана и мечка“, додаде Јосифовски.

Во изминативе три месеци, СВР Тетово спроведува засилени контроли на брзината на движењето на возилата, при што биле санкционирани 985 возачи кои ја пречекориле брзината за 50 и повеќе километри на час.

Делницата од наплатната рампа Тетово до наплатната рампа Гостивар всушност и не е регуларен автопат, бидејќи наместо три, има само две ленти во еден правец. Министерството за транспорт и врски неодамна најави дека оваа година ќе започне изработка на физибилити студија, а догодина и изградбата на нов автопат Тетово-Гостивар.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/na-avtopatot-tetovo-gostivar-se-vozi-prebrzo-i-pokraj-loshite-uslovi-a-poradi-skinata-zashtitna-mrezha-chesto-istrchuvaat-divi-zhivotni/
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #950 Posted: 05-May-2021 at 21:57
https://youtu.be/T4c2Q7vbT5E?t=2m11s

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #951 Posted: 06-May-2021 at 12:15
Originally posted by The Wild Boy

https://youtu.be/T4c2Q7vbT5E?t=2m11s

Ova neke da e 1973g!?
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #952 Posted: 06-May-2021 at 12:47
Па 77 изгледа.

Голф кец тогаш немало, така некој пиша во коментар.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #953 Posted: 06-May-2021 at 13:22
Ova treba da e gradeno kon krajot na 70-tite...
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #954 Posted: 06-May-2021 at 13:28
Голф 1 се продавал од мај 1974та година.
Така да од 1974та па натака е снимкава
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #955 Posted: 06-May-2021 at 14:09
Prvote kilometri avtopat vo SR Makedonija gradeni se kon krajot na 70-tite godini.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #956 Posted: 06-May-2021 at 19:39
Епа да де.

На видеото сигурно возат према Куманово поточно према Србија.

Како знам?

2 ленти без лента за застанување.
Друго такво место, 70-те години би можело Смоквица - ГП Богородица да би имало, ама шансите да патуваат према Грција се мали.
После другиот дел од видеото, банкината е типична Србска, погледнете убаво на streetview како им излегаат банкините во Србија, и со таа на видеото ќе сватите.

Плус, трета лента. Крајот на 70-те автопат во Македонија со трета лента немало.
Велес - Катланово што е завршен (мислам) 84-та година , имало делови со трета лента.

Најверојатно према Белград ќе да е, оти таму автопатот некаде во близина на Бубањ Поток има мала нагорнина со трета лента.
Или пак некаде во Германија да се возат, оти и таму слични банкини имаат со Србските.

Само можеме да нагаѓаме, но првиот дел со 2 ленти во 1 правец, дефинитивно е снимен во Македонија, накај Куманово. А и во многу други снимки од тоа време се гледа убаво автопат во Македонија, према Куманово со 2 ленти во еден правец, поточно сегашна клучка Миладиновци па се до клучка Куманово. А другиот правец секако граден со лента за застанување.

Интересно е што дури и тогаш имало доста возила.  Не е дека не возеле многу, се гледа тоа убаво. А и сигурен сум дека тогашните шефови на тие претрпијатија за државни патишта го знаеле тоа многу добро.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #957 Posted: 06-May-2021 at 22:05


Smokvica-Gevgelija e graden negde sredinata na 80-tite, taka sto ostanuva samo kon Kumanovo. E sega od sprotivnata strana se gledaat dva golemi znaci, pretpostavuvam za nekakvo isklucuvanje, najverojatno za Skopje. Ja pregledav cela delnica i nisto ne mi nalikuva na videoto, taka sto ova moze nisto da ne e vo Makedonija, iako i mene mi nalikuva na delot kon Kumanovo?!

Edited by Denko - 06-May-2021 at 22:06
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #958 Posted: 18-May-2021 at 17:15
Според фреквенцијата на возила, Коридорите 8 и 10д не треба да бидат во целост автопати [инфографик]



Додека јавноста ги очекува надлежните институции да излезат со предлог-решението за моделот по којшто ќе се градат новите автопати долж Коридорите 8 и 10д, податоците од изминативе години покажуваат големи разлики во фреквенцијата на возила на поединечни делници на кои е предвидено да се гради автопат. На крајот од март, владата со конзорциумот „Бехтел-Енка“ го потпиша Меморандумот за разбирање и соработка за изработка на проектна документација и изградба на автопатските делници Тетово-Гостивар, Гостивар-Букојчани, Требеништа-Струга-Ќафасан и Прилеп-Битола.

„Мета.мк“ ги анализираше податоците за 2020 и 2019 година за просечниот годишен дневен сообраќај (ПГДС), што се добиваат од автоматските бројачи на возила поставени од Јавното претпријатие за државни патишта. Меѓународната пракса вели дека за да се изгради автопат во полн профил, неопходна е фреквенција на возила од најмалку 12.000 возила просечно дневно (ПГДС).

Податоците на ЈП за државни патишта покажуваат дека лани и во 2019 година најфрекветен патен правец бил автопатот Тетово-Гостивар. Лани, во просек дневно сообраќале по 13.647 возила дневно на овој патен правец, додека во 2019 година ПГДС изнесувал 16.300 возила дневно. Земајќи го во предвид фактот дека овој патен правец не е реконструиран веќе подолго време, инвестирањето во него се покажува за најоправдано.

Поголема фреквенција на возила е измерена и на постојниот пат од Гостивар до раскрсницата со патот за Маврово, каде ПГДС во 2019 година бил 10.499 возила, додека лани во периодот на ковид пандемијата бил намален во просек на 7.657 возила дневно. Постојниот магистрален пат од Гостивар до Кичево во иднина ќе треба да биде заменет со целосно нов автопат од Гостивар преку селата Горна Ѓоновица и Букојчани до Кичево.

Сепак, актуелните бројки за патниот Коридор 8 покажуваат дека овие делници се единствени каде што има доволно или приближно доволно сообраќај за да се гради автопат во полн профил. Останатите податоци покажуваат дека делницата од селото Требеништа до Струга во 2019 имала просечна фреквенција на 7.532 возила дневно, додека лани ПГДС изнесувал 6.237 возила. Најмалку сообраќал имало на делницата од Струга до граничниот премин Ќафасан, каде лани имало 1.991 возило дневно, додека овој пат во 2019 година во просек го минувале по 4.154 возила дневно.

Постојниот пат Прилеп-Битола, кој е дел од кракот Д на Коридорот 10, во 2019 година имал ПГДС од 5.057 возила дневно, додека во 2020 година просечната фреквенција на возила била 4.012 возила дневно.

Бројките за фреквенцијата на возила се главниот критериум по кој во развиените земји се одлучува во каков профил се гради патната инфраструктура. Доколку нема доволно сообраќај за изведба на автопат, одговорните власти во такви случаи се одлучуваат за изградба на експресни патишта или за проширување и реконструкција на постојниот пат. Впрочем, сите кредити подигнати од земјава изминативе години од меѓународните финансиски институции Светска банка и ЕБОР се земени со веќе направена прогноза за идната фреквенција на сообраќај.

Во земјава со ваквите кредити се градат четири експресни патишта – Ранковце-Крива Паланка, Штип-Радовиш, Штип-Кочани и Градско-Прилеп. За разлика од високите суми кои ги плаќа земјава за изградбата на автопатските делници, моменталните експресни патишта што се изведуваат чинат неколкукратно поевтино. Најскап меѓу нив е експресниот пат Ранковце-Крива Паланка, каде за изградба на 23 километри ќе се потрошат 58,5 милиони евра, или околу 2,5 милиони евра по километар. Првата фаза од изградбата на експресниот пат Штип-Радовиш чини 27,2 милиони евра за 23,56 километри должина, односно 1,15 милиони евра по километар.

Наспроти ова, првите два километри од автопатот Скопје-Блаце чинат 14,26 милиони евра, односно од буџетот ќе се издвојат по над 7,1 милиони евра за километар. Автопатот Кичево-Охрид со проектираните 57 километри должина и со досега потрошените 598 милиони евра чини речиси 10,5 милиони евра за еден изграден километар.

Главната причина за големите разлики во чинење на автопатите наспроти експресните патишта е во двојната работа при изведба на најсложените инфраструктурни објекти долж трасата. На пример, при изведба на експресен пат, поради помалата ширина на патот, за движење во двата правци се изведува еден мост, додека при градење на автопат е неопходно да се градат по два моста, по еден за движење во секој правец. И покрај ова, експресните патишта можат да обезбедат по две ленти за движење во секој правец и брзина на возилата од максимални 110 километри на час.

Покрај тоа што автопатите чинат многу повеќе средства и е неопходно подолго време за изведба, С.Македонија во екот на ковид пандемијата си има посебен проблем и со јавниот долг, кој на крајот на 2020 година се искачи на 59,9 отсто, додека државниот долг изнесуваше 51 отсто. Доколку не се направи правилно димензионирање на инвестициите во патната инфраструктура во согласност со побарувачката во сообраќајот, тогаш земјава ризикува да влезе во нови неисплатливи вложувања во автопати кои ќе го зголемат долгот на државата.

Инаку, Платформата на граѓански организации за борба против корупцијата на крајот од април годинава реагираше на ниското ниво на транспарентност на процесот со кој Владата на РСМ ја договора изградбата на автопатските делници долж Коридорите 8 и 10д. Тие побараа транспарентност на целата постапка од објавувањето на огласот до склучувањето договор со изведувачот.

Премиерот Зоран Заев на крајот од април изјави дека е можно до крајот на мај или почетокот на јуни надлежните институции во земјава да го изготват предлог-решението за моделот по кој ќе се реализира најавената изградба на автопатските делници Тетово-Гостивар-Букојчани, Требеништа-Струга-Ќафасан и Прилеп-Битола од страна на американско-турскиот конзорциум „Бехтел-Енка“. Тој додаде дека владините стручни служби предводени од вицепремиерот Артан Груби, министерот за транспорт Благој Бочварски и останатите економски ресорни министри, заедно со Јавното претпријатие за државни патишта, периодов работат на комплетниот модел.

https://meta.mk/spored-frekvencijata-na-vozila-koridorite-8-i-10d-ne-treba-da-bidat-vo-celost-avtopati-infografik/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #959 Posted: 19-May-2021 at 14:50
Ептен страшки ни се инвестицииве во патишта. На сите можни модерни алатки за мерење ние пак политички за купување гласови градови автопати до "село мое лепше од Париза" како да е тоа некаков статусен симбол, а не техничка потреба. Сите најкористени патишта во државава се со непотполни или недефинирани профили далеку испод потребите.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #960 Posted: 19-May-2021 at 16:09
Имам забележано дека СДСМ се фокусира многу повеќе на Битола отколку ДПМНЕ, веројатно поради тоа што традиционално имаат поголемо гласачко тело таму. Од автопатот преку Бабуна на Бранко Црвенковски, па сега еве преку експресниот пат Прилеп-Градско, па до непотребниот автопат Битола-Прилеп. Од друга страна, ДПМНЕ на Груевски го форсираше Штип (за Љубчо баш и не памтам).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.189 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.