build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #961 Posted: 19-May-2021 at 17:17
Originally posted by гитардемон

Имам забележано дека СДСМ се фокусира многу повеќе на Битола отколку ДПМНЕ, веројатно поради тоа што традиционално имаат поголемо гласачко тело таму. Од автопатот преку Бабуна на Бранко Црвенковски, па сега еве преку експресниот пат Прилеп-Градско, па до непотребниот автопат Битола-Прилеп. Од друга страна, ДПМНЕ на Груевски го форсираше Штип (за Љубчо баш и не памтам).
SDSM se utepa gradejki kaj Bitola. Da ne znaes koj pat da go fatis ako odis za Bitola. Grujo generalno gradese lokalni patista. Avtopatite bea bonus poradi provizijata sto ja lapna. Ljubco go izgradi onoj del od Gradsko do Negotino...
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #962 Posted: 20-May-2021 at 09:13
за мене до овој момент најголеми а успешни (завршени или во напредна фаза и со реални шанси за целосно завршување оваа година) на сдсм се
Штип - Радовиш експресен пат
Штип - Кочани експресен пат
Реконструкција на неколку делници од А1
би го додал и доизградбата односно дозавршувањето на 46те проценти од Миладиновци - Штип. И покрај сите контроверзии и одложување на пуштањето од 2 месеци, во споредба со Кичево - Охрид испадна далеку попрофесионално. Автопатот е една класа подоле во споредба со Демир Капија Смоквица од аспект на квалитетот ама ако се спореди со се друго предходно е што би рекол премиерот квантен скок.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #963 Posted: 20-May-2021 at 10:26
Mislam deka mn navlegovte vo partiski debati na forumov, pa ajde i jas moeto glediste da si go kazam. Izgradba na bilo kakov pat za edna Vlada znaci, proektiranje, obezbeduvanje sredstva, tenderiranje i toa e toa posle toa gradat rabotnicite i gradeznite firmi. Po taa logika nitu Stip - Radovis nitu Stip Kocani se delo na segasnata vlada. Duri ni rekonstrukcijata na patot preku straza ne e. Toa sto e nivno delo na ovie delnici e delumno ekspropriacijata, edna od najgolemite pricini zasto kasnat poveketo patista.

Realno gledano najmnogu izgradeno imaat Ljubco i Branko vo daleku poteski vreminja. Za Brane ne se sekavam bev mnogu mal da razbiram, a za Ljubco znam deka vo negovo vreme e napraven SK-TE i delot Gradsko Negotino. Brane znam deka TE-GV ima gradeno vo negovo vreme i del okolu Skopskiot Aerodrom.

Grujo ima expressen pat Veles Stip, rekonstrukcija SK-VE, dogradba na proekt za obigolnica realno izrabotena od SDS na Brane. I pocnati proekti so celsna finanskiska i sekakva dokumentacija za site expressnipatista so se gradat denes. Del od niv gi pocna expertskata valda vo vremeto koa pagase Grujo. Delo na taa vlada so koe moze da se pofalat e Demirkapija Smokvica i lokalni patista rekonstruirani kako i pogolemiot del od patot megju Debar i Mavrovo. Po mene solidna rekonstrukcija e i na patot Bukovo Bitola od toa vreme, kako i izvesen del megu Radovis i Strumica.

Od segasnava vlada najava za nivni proekt e nov expresen pat megju strumica i Smokvica ako ne se lazam kako i rekonstrukcija na Bitolkskata obikolnica. Bi dodal i delimicna rekonstrukcija na A1 (Delovite so vtora lenta rekonstruirana, delot kaj Gevgelija bese obezbeden i izraboten od predhodnata vlada na Grujco). Isto rekonstrukcija na vozna lenta od Skopje prema grupcin i del od Skopskata Obikolnica. Eve 4 godini cekame sekoe leto da pocnat so Skopje Miladinovci i Skopje Petrovec da renoviraat. Od toj del pocnato e samo Petrovec-Katlanovo i odi dosta bavno. I ovaa vlada ima rekonstruirano dosta loklani patcinja a od pogolemi regionalni rekonstrukcii nivno delo e Kumanovo prema BG granica so se rekonstrura (Expressniot pat e sraboten od predhodna vlada, sega na teren si teraat firmi so izbegaa od drzavata)...

Suma sumaru, Vasilij (Ova ime mn cesto e tweeter bot na vladava se nadevam ne si istiot) ovaa segasna vlada vo delot na patna infrastruktura ne samo sto nema ni eden svoj proekt, site predhodno obezbedeni i del pocnati na teren da se rabotat gi ukoci. Dovolen dokaz e faktot deka 3-4 razlicni firmi koi gradea ja napustija drzavata a patot Miladinovci-Stip dobi zastitno zelenilo na kosinite 2 godini po pustanjeto so cel da se prikaze kako ne kvaliteten iako bese nasleden vo faza pogodna za toa posumuvanje na kosinite so cempresi.

P.S. posleden pat se dodavam vo politika. Ne sum nekoj faktor na forumov no mislam deka imam pravo koga kazuvam deka interes tuka ni e poveke tehnickiot pa i ekonomskiot del na se ona sto e gradeznistvo a ne politikata.

P.P.S. Da imase so so da se falat politicarive nemase da vozime po nikakvi patista seuste vo 2021 godina.

Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #964 Posted: 21-May-2021 at 16:04
Хахаххах не Васиљ (ако мислиш на него) ии според постот процени дали станува збор за бот или не, објективна оценка.
Сегашната влада ги почна и двата експресни патишта (Штип - Радовиш и Штип - Кочани), до толку памтиме, ако треба и линкови и видеа слободно кажи, не беше така одамна во 2018.
Претходната го реконструираше Кадрифаково - Велес (ако може да се нарече експресен бидејќи сите клучки се на едно ниво и влегува во села) и секако ги почна двата автопати од кои вториот е срам за сите и за државата, може ќе урне некој рекорд во гинис за градење на 50 километри 10+ години.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #965 Posted: 21-May-2021 at 22:50
Uhhh dobro e nesi poznatiot Vasilj... Inace toj na tweeter e tezok Bot za tebe izvini ne zakluciv nisto na forumov si korekten. Problem e so toj Vasilj famozniot po mnogu mesta go ima...

Inace tocno e vo 2018 pocnaa da se gradat. Toa mi bese i poentata koga ke dojde do toa da pocne da se gradi patot rabotata na edna vlada e poodamna zavrsena i si stapuvaat na scena gradeznite firmi i rabotnicite (Zaev i Grujo ne gradat patista). Vlasta ima uloga vo obezbeduvanje uslovi da se realizira toj pat. Toa se krediti, grantovi, proektiranje (Ova samo trae poveke od 3-4 godini kaj nas). Taka sto jas site tie proekti poveke bi gi povrzal so predhodnata vlast. Eventualno zapocnuvanje na proektot od Strumica prema Smokvica nezavisno dali ke pocne sega ili nekoja naredna valda bi go prepisal na ovaa vlast. Bidejki tie go zamislija, rabotat na proektiranje i obezbeduvanje finansiska konstrukcija.

Ne mi bese poentata da gi sporeduvam vmro i sdsm tuku da prikazam kako po mene e realno da se gleda udelot na edna vlada vo eden proekt. Ako dobro procitas kazuvam deka segasnata vlada ima udel vo proekti pocnati ili isplanirani i obezbedeni od predhodnata, no toa e najmnogu vo exporpricijata i realizacijata na proektite. I tuka za zal sme ocajni.

Long story Short, mnogu rabota ima pred chocekot da se zaigra, a uste poveke paper work (toa sto navistina vladata go raboti i organizira) pred Bagerite da zaigraat.

Uste ednas izvini ako sum te navredil pomisluvajki deka se drug lik. Toj tolku go uzurpirase Nickov so tesko e covek da ne pomisli dva pati.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #966 Posted: 22-May-2021 at 23:26
Originally posted by Vasilij

за мене до овој момент најголеми а успешни (завршени или во напредна фаза и со реални шанси за целосно завршување оваа година) на сдсм се
Штип - Радовиш експресен пат
Штип - Кочани експресен пат
Реконструкција на неколку делници од А1
би го додал и доизградбата односно дозавршувањето на 46те проценти од Миладиновци - Штип. И покрај сите контроверзии и одложување на пуштањето од 2 месеци, во споредба со Кичево - Охрид испадна далеку попрофесионално. Автопатот е една класа подоле во споредба со Демир Капија Смоквица од аспект на квалитетот ама ако се спореди со се друго предходно е што би рекол премиерот квантен скок.

Добар виц ама овие што ги наброја се проектирани, финансирани и почнати додека владееше Паторот. Сдс направи една обиколница и толку. Не ги бива ни едните ни другите, многу си провиден кога вака пробуваш да препишеш некој проект на одредена политичка партија.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #967 Posted: 23-May-2021 at 09:34
Двата експресни патишта почнаа во 2018. А за финансирани, финансирани се од кредити, не од паторот. Парите од буџетот во тоа време одеа во споменици, врби и стиропор. Не дека и сега се трошат најпаметно и во продуктивни работи.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #968 Posted: 23-May-2021 at 20:43
Znaci pari za proektiranje, proekti i seta potrebna dokumentacfija, grantovi i budgetiranje na proektive e napraeno vo edna godina od koa e formirana ovaa vlada?

Da ne me svatis pogresno, bev od posreknite koa padna Patorot, ili ja ko so si go vikam Grujco, ali u toa vreme bevme nezadovlno poso 1/3 pari odea na stirpor 1/3 na nekoi patista i rekonstrukcii i 1/3 se kradea. Togas imase crni petoci i vtornici i so ne za Budgeti od 3 miliardi.

E sea od 2018 navaka po 4 miliardi se budgetite, stirpor nema, rekonstrukcii tuk tek i toa samo na patista (bolnici, aparatura i se ostalo nema)... So znaci sea 1/10 idat kaj so treba, 9/10 se kradat ama nie zivi radosni ne se trosi na stirpor.

More da go vratat Patoron drugarim i zaedno so se ovie bitangi (Pola sds i vemero) u zatvor da gi staat.

I nemoj ziti se uspesi da mi baras u ovaa vlada pa ni u predhodnite. Edini uspeh e so lici na uspeh e Aerodromot vo Skopje i avtopatato Demirkapija Smokvica.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #969 Posted: 24-May-2021 at 21:14
Originally posted by MKDSTRUGA

Znaci pari za proektiranje, proekti i seta potrebna dokumentacfija, grantovi i budgetiranje na proektive e napraeno vo edna godina od koa e formirana ovaa vlada?

Da ne me svatis pogresno, bev od posreknite koa padna Patorot, ili ja ko so si go vikam Grujco, ali u toa vreme bevme nezadovlno poso 1/3 pari odea na stirpor 1/3 na nekoi patista i rekonstrukcii i 1/3 se kradea. Togas imase crni petoci i vtornici i so ne za Budgeti od 3 miliardi.

E sea od 2018 navaka po 4 miliardi se budgetite, stirpor nema, rekonstrukcii tuk tek i toa samo na patista (bolnici, aparatura i se ostalo nema)... So znaci sea 1/10 idat kaj so treba, 9/10 se kradat ama nie zivi radosni ne se trosi na stirpor.

More da go vratat Patoron drugarim i zaedno so se ovie bitangi (Pola sds i vemero) u zatvor da gi staat.

I nemoj ziti se uspesi da mi baras u ovaa vlada pa ni u predhodnite. Edini uspeh e so lici na uspeh e Aerodromot vo Skopje i avtopatato Demirkapija Smokvica.

Прилично успешни проекти се и експресните (освен оној до Прилеп што заглави). Но интересно е како некој си толкува и пропагира дека 5 годишното подготвување, проектирање, аплицирање за заем по меѓународни институции и обезбедување докази за истиот да биде одобрен е нешто банално, платено од народот и нешто што може секој торко да го направи, а самото отпочнувањето на градба е тоа еден огромен успех на сдс Преироничен и аматерски обид да се прикаже колку успешни биле сдс, единствено асално нешто што направија во оваа пола деценија е реконструкцијата на некои локални и регионални патишта и тоа е. Друго нема, освен ако ги сметаме зурлите и тапаните што ечеа на Грујовиот автопат.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #970 Posted: 25-May-2021 at 19:42
Ако веќе анализираме барем да биде објективно. Која пола деценија кога нема ни 4 години. Владата им беше избрана на во јуни 2017. Тоа прво.
Второ - ете сега дојде до промен на власта, нема ли да остават исто такви проекти или само дпмне ги бива за проекти. Видовме за каков проект ги бива, без клучки, се качуваш во Кичево, се симнуваш во Охрид. Почна да се гради 2013, рокот беше 4 години, они ушт беа на власт , рокот се проби а прогресот да ти бил бедни 32%.
Стратегија 0 од изјава дека на граѓаните не им требаа локални патишта, до промена за 180 степени и провизии. (Миле, Да не е многу бе а, да не се претеравме)
Што направија во Пелагонискиот регион, накај Блаце автопатот, кој автопат го почнаа и завршија - ниеден
Ќе се памтат по реконструкцијата Велес - Кадрифаково - ,,експресен,, пат што влегува во села и со клучки на едно ниво и приклучоци.
Е сега, оваа гарнитура е далеку од посакуваното ниво за да се надокнади загубеното време. Многу доцнења и откажување на договори, промена на изведувачи посебно за неколку патни правци. Меѓутоа има и светли примери Кочани - Штип и Кочани - Радовиш каде што стварно се гради. Од друга страна има и да не кажам срамни 2 км што ќе се градат скоро 2 години накај Блаце и 10 што се проектираат небаре 100 се.
Таа е реалноста, кој може објективно да согледа во ред, кој не може нека си верува во митовите.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #971 Posted: 25-May-2021 at 21:32
Реалноста е дека сите овие што ги наброја се проектирани и финансирани од претходната гарнитура, што не е јасно?
Далеку од тоа да го подржувам Грујо, точно е дека тешки пари искрадоа и салам го усраа Охрид - Кичево, но сите тие проекти се нивни, сите 4 автопатски делници се почнати од нив, сите експресни, па и Велес - Кадрифаково, што нема ништо заедничко со експресен е нивен! Многу реконструкции се нивни.
Овие сега само ги продолжуваат проектите, а и немаат друг избор, тоа е од државен интерес, замисли да кажат дека ќе прекинат некој од тие проекти, никогаш нема да добијат кредит повеќе.
Упорно сакаш да ја свртиш приказната дека Зајко завршил некој пат, не бе друже, ни Грујо ни Зајко лопата не пипаат, ама затоа лапаат провизии.
Еве ти друг пример, дури и автопатот до Блаце е проектиран и планиран како стратешка инвестиција на претходната власт, но ете според твојот начин на размислување, сдс 4 години не можат да завршат мочани 2 километра! Но, сепак тоа е твој начин на размислување, јас знам дека е многу покомплицирано завршувањето на тие 2 километри, отколку што изгледа, знам дека има многу пречки, како на пример со проблематична експропријација, долги тендери, одобрување од финансиерот, неочекувани проблеми при ископ, подземни води, археолошки пронајдоци, недостаток на работници и опрема, проблеми со подизведувачи итн.
Еве им шанса да се покажат со Кичево - Гостивар, Струга - Требеништа и Битола - Прилеп, сакаш да се обложиме дека пред 2023 ниту еден од овие нема да почне градба?
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #972 Posted: 25-May-2021 at 23:42
Originally posted by stef4o

Според фреквенцијата на возила, Коридорите 8 и 10д не треба да бидат во целост автопати [инфографик]



Додека јавноста ги очекува надлежните институции да излезат со предлог-решението за моделот по којшто ќе се градат новите автопати долж Коридорите 8 и 10д, податоците од изминативе години покажуваат големи разлики во фреквенцијата на возила на поединечни делници на кои е предвидено да се гради автопат. На крајот од март, владата со конзорциумот „Бехтел-Енка“ го потпиша Меморандумот за разбирање и соработка за изработка на проектна документација и изградба на автопатските делници Тетово-Гостивар, Гостивар-Букојчани, Требеништа-Струга-Ќафасан и Прилеп-Битола.

„Мета.мк“ ги анализираше податоците за 2020 и 2019 година за просечниот годишен дневен сообраќај (ПГДС), што се добиваат од автоматските бројачи на возила поставени од Јавното претпријатие за државни патишта. Меѓународната пракса вели дека за да се изгради автопат во полн профил, неопходна е фреквенција на возила од најмалку 12.000 возила просечно дневно (ПГДС).

Податоците на ЈП за државни патишта покажуваат дека лани и во 2019 година најфрекветен патен правец бил автопатот Тетово-Гостивар. Лани, во просек дневно сообраќале по 13.647 возила дневно на овој патен правец, додека во 2019 година ПГДС изнесувал 16.300 возила дневно. Земајќи го во предвид фактот дека овој патен правец не е реконструиран веќе подолго време, инвестирањето во него се покажува за најоправдано.

Поголема фреквенција на возила е измерена и на постојниот пат од Гостивар до раскрсницата со патот за Маврово, каде ПГДС во 2019 година бил 10.499 возила, додека лани во периодот на ковид пандемијата бил намален во просек на 7.657 возила дневно. Постојниот магистрален пат од Гостивар до Кичево во иднина ќе треба да биде заменет со целосно нов автопат од Гостивар преку селата Горна Ѓоновица и Букојчани до Кичево.

Сепак, актуелните бројки за патниот Коридор 8 покажуваат дека овие делници се единствени каде што има доволно или приближно доволно сообраќај за да се гради автопат во полн профил. Останатите податоци покажуваат дека делницата од селото Требеништа до Струга во 2019 имала просечна фреквенција на 7.532 возила дневно, додека лани ПГДС изнесувал 6.237 возила. Најмалку сообраќал имало на делницата од Струга до граничниот премин Ќафасан, каде лани имало 1.991 возило дневно, додека овој пат во 2019 година во просек го минувале по 4.154 возила дневно.

Постојниот пат Прилеп-Битола, кој е дел од кракот Д на Коридорот 10, во 2019 година имал ПГДС од 5.057 возила дневно, додека во 2020 година просечната фреквенција на возила била 4.012 возила дневно.

Бројките за фреквенцијата на возила се главниот критериум по кој во развиените земји се одлучува во каков профил се гради патната инфраструктура. Доколку нема доволно сообраќај за изведба на автопат, одговорните власти во такви случаи се одлучуваат за изградба на експресни патишта или за проширување и реконструкција на постојниот пат. Впрочем, сите кредити подигнати од земјава изминативе години од меѓународните финансиски институции Светска банка и ЕБОР се земени со веќе направена прогноза за идната фреквенција на сообраќај.

Во земјава со ваквите кредити се градат четири експресни патишта – Ранковце-Крива Паланка, Штип-Радовиш, Штип-Кочани и Градско-Прилеп. За разлика од високите суми кои ги плаќа земјава за изградбата на автопатските делници, моменталните експресни патишта што се изведуваат чинат неколкукратно поевтино. Најскап меѓу нив е експресниот пат Ранковце-Крива Паланка, каде за изградба на 23 километри ќе се потрошат 58,5 милиони евра, или околу 2,5 милиони евра по километар. Првата фаза од изградбата на експресниот пат Штип-Радовиш чини 27,2 милиони евра за 23,56 километри должина, односно 1,15 милиони евра по километар.

Наспроти ова, првите два километри од автопатот Скопје-Блаце чинат 14,26 милиони евра, односно од буџетот ќе се издвојат по над 7,1 милиони евра за километар. Автопатот Кичево-Охрид со проектираните 57 километри должина и со досега потрошените 598 милиони евра чини речиси 10,5 милиони евра за еден изграден километар.

Главната причина за големите разлики во чинење на автопатите наспроти експресните патишта е во двојната работа при изведба на најсложените инфраструктурни објекти долж трасата. На пример, при изведба на експресен пат, поради помалата ширина на патот, за движење во двата правци се изведува еден мост, додека при градење на автопат е неопходно да се градат по два моста, по еден за движење во секој правец. И покрај ова, експресните патишта можат да обезбедат по две ленти за движење во секој правец и брзина на возилата од максимални 110 километри на час.

Покрај тоа што автопатите чинат многу повеќе средства и е неопходно подолго време за изведба, С.Македонија во екот на ковид пандемијата си има посебен проблем и со јавниот долг, кој на крајот на 2020 година се искачи на 59,9 отсто, додека државниот долг изнесуваше 51 отсто. Доколку не се направи правилно димензионирање на инвестициите во патната инфраструктура во согласност со побарувачката во сообраќајот, тогаш земјава ризикува да влезе во нови неисплатливи вложувања во автопати кои ќе го зголемат долгот на државата.

Инаку, Платформата на граѓански организации за борба против корупцијата на крајот од април годинава реагираше на ниското ниво на транспарентност на процесот со кој Владата на РСМ ја договора изградбата на автопатските делници долж Коридорите 8 и 10д. Тие побараа транспарентност на целата постапка од објавувањето на огласот до склучувањето договор со изведувачот.

Премиерот Зоран Заев на крајот од април изјави дека е можно до крајот на мај или почетокот на јуни надлежните институции во земјава да го изготват предлог-решението за моделот по кој ќе се реализира најавената изградба на автопатските делници Тетово-Гостивар-Букојчани, Требеништа-Струга-Ќафасан и Прилеп-Битола од страна на американско-турскиот конзорциум „Бехтел-Енка“. Тој додаде дека владините стручни служби предводени од вицепремиерот Артан Груби, министерот за транспорт Благој Бочварски и останатите економски ресорни министри, заедно со Јавното претпријатие за државни патишта, периодов работат на комплетниот модел.

https://meta.mk/spored-frekvencijata-na-vozila-koridorite-8-i-10d-ne-treba-da-bidat-vo-celost-avtopati-infografik/





Зошто во текстот пишува дека делницата треба да се изгради до Букојчани а не до Кичево ? Некоја грешка е во текстов или стварно сме толкави идиоти од Скопје до Охрид само тој дел од Букојчани до Кичево да не го направиме автопат ???
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #973 Posted: 26-May-2021 at 05:38
Originally posted by Marxentric

Реалноста е дека сите овие што ги наброја се проектирани и финансирани од претходната гарнитура, што не е јасно?
Далеку од тоа да го подржувам Грујо, точно е дека тешки пари искрадоа и салам го усраа Охрид - Кичево, но сите тие проекти се нивни, сите 4 автопатски делници се почнати од нив, сите експресни, па и Велес - Кадрифаково, што нема ништо заедничко со експресен е нивен! Многу реконструкции се нивни.
Овие сега само ги продолжуваат проектите, а и немаат друг избор, тоа е од државен интерес, замисли да кажат дека ќе прекинат некој од тие проекти, никогаш нема да добијат кредит повеќе.
Упорно сакаш да ја свртиш приказната дека Зајко завршил некој пат, не бе друже, ни Грујо ни Зајко лопата не пипаат, ама затоа лапаат провизии.
Еве ти друг пример, дури и автопатот до Блаце е проектиран и планиран како стратешка инвестиција на претходната власт, но ете според твојот начин на размислување, сдс 4 години не можат да завршат мочани 2 километра! Но, сепак тоа е твој начин на размислување, јас знам дека е многу покомплицирано завршувањето на тие 2 километри, отколку што изгледа, знам дека има многу пречки, како на пример со проблематична експропријација, долги тендери, одобрување од финансиерот, неочекувани проблеми при ископ, подземни води, археолошки пронајдоци, недостаток на работници и опрема, проблеми со подизведувачи итн.
Еве им шанса да се покажат со Кичево - Гостивар, Струга - Требеништа и Битола - Прилеп, сакаш да се обложиме дека пред 2023 ниту еден од овие нема да почне градба?

Друже во овој пост апсолутно не се согласувам со делот финансирани. Што ти значи финансирани. Еве, првата делница на Штип - Кочани се плаќаше кон Гранит во 2019 и 2020. Имав увид (по службена должност преку компанијата) каде според документацијата се гледа, почнато е со исплати во 2019 а завршено во 2020 кога и беше пуштен. Кое финансирање од претходната влада. Финансиска конструкција е едно а плаќање на фактурите е друго. Ако е така што не ги спомнеш 2та или 3та пакети од ЕБОР што токму оваа влада ги договори. Меѓутоа да застанеме да не го претвориме ова во политичка дебата, за 11 години владеење премалку е реконструирано и направено. Најјако е што и постојните регионални патишта треба да се реконструираат. Во 11 години не најдоа време да ги чепнат Делчево - Пехчево, Кочани - Делчево, Берово - Клепало, Берово - Струмица, овие во овие 3-4 години сите ги реконструираа, така да вистината е што би рекли хрватите вода дубока. Овие делници што ги спомав се лесно проверливи. И што да кажеме за Крупиште - Пробиштип, од 2010 беше во катастрофална состојба, што не го реконструираа. Кога во 2019 тргна реконструкцијата испадна дека патот е толку лош што на делови одново тампонираа и се симнаа 1 метро. 23-4 км целосно реконструиран пат имаме денес.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #974 Posted: 26-May-2021 at 10:52
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #975 Posted: 26-May-2021 at 23:17
Originally posted by Vasilij


Друже во овој пост апсолутно не се согласувам со делот финансирани. Што ти значи финансирани. Еве, првата делница на Штип - Кочани се плаќаше кон Гранит во 2019 и 2020. Имав увид (по службена должност преку компанијата) каде според документацијата се гледа, почнато е со исплати во 2019 а завршено во 2020 кога и беше пуштен. Кое финансирање од претходната влада. Финансиска конструкција е едно а плаќање на фактурите е друго. Ако е така што не ги спомнеш 2та или 3та пакети од ЕБОР што токму оваа влада ги договори. Меѓутоа да застанеме да не го претвориме ова во политичка дебата, за 11 години владеење премалку е реконструирано и направено. Најјако е што и постојните регионални патишта треба да се реконструираат. Во 11 години не најдоа време да ги чепнат Делчево - Пехчево, Кочани - Делчево, Берово - Клепало, Берово - Струмица, овие во овие 3-4 години сите ги реконструираа, така да вистината е што би рекли хрватите вода дубока. Овие делници што ги спомав се лесно проверливи. И што да кажеме за Крупиште - Пробиштип, од 2010 беше во катастрофална состојба, што не го реконструираа. Кога во 2019 тргна реконструкцијата испадна дека патот е толку лош што на делови одново тампонираа и се симнаа 1 метро. 23-4 км целосно реконструиран пат имаме денес.

Хаха, Зоране абе ти ли си? Јас па навистина помислив дека дебатирам со обичен граѓанин, а не партиски функционер. Џабе ти објаснувам, продолжи да си мислиш дека претходните почнале нешто на лепе очи, па овие сега способните ги изнашле парите за реализација. Дури и Крупиште - Пробиштип е почнат од претходните, Берово - Струмица е реконструиран една третина до сега, не трчај толку, Свети Николе - Куманово, Ранковце - К.Паланка, Куманово - Харачин, и многу регионални во Западна Македонија се почнати од Грујос.
Под финансирање го подразбирам аплицирањето и одобрувањето на заемот, ние сите патишта ги градиме со кредити, не со наши средства, а тоа што ЕБОР и Светска Банка пуштиле одделни транши лани или полани е обична рутина, нормално дека нема да му ги дадат на Грујос или Заеф одеднаш да ги лапнат.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #976 Posted: 11-Jul-2021 at 11:32
„Плаќај за да те казнат“ – Селмани: На автопатот Тетово – Гостивар државата ги изнудува граѓаните



Само во првата половина на 2021 година, во Полошкиот регион се изречени 3.320 казни за брзо возење. Најголемиот дел од нив се изречени на автопатот Тетово – Гостивар.

Според професорот за безбедност, Башким Селмани, овој автопат не ги исполнува условите. Како што вели, не е во ред граѓаните да плаќаат казни за пребрзо возење иако возат 120 километри на час, поради тоа што брзината е ограничена на 80км на час.

-Лошото е што е изградена на наша земја и брзината е ограничена на 80 километри на час, а плаќањето се врши за 120км на час. Значи, во овој случај се коси со легислацијата која дозволи автопат со 120 км на час со меѓународно стандарди, а е ограничен на 80км. Значи се коси и со етичкиот кодекс на национални и меѓународни патишта. Се врши наплата и изнуда на граѓаните како меѓународен пат, а не поседува никаков стандард за да биде регионален пат.“, рече Селмани.

Според Селмани, во Полошкиот регион државата преку санкции не се труди да ги едуцира учесниците во сообраќаат, туку да ја полни државната каса.

-Во Полошкиот регион казната треба да има едукативен и социјализиран карактер за сторителите на одреден прекршок, но тука повеќе се гледа од политички аспект. Самата држава, во Западна Македонија се обидува да го наполни својот буџет и е во спротивност со факторите кои влијаат врз сообраќајките. Овој автопат нема критериуми, тој не е прифатен на меѓународно ниво кога станува збор за услови на автопат. Само погледнете ја неговата безбедност, неговото одржување, нема никакви критериуми. Ова е најпрофитабилниот автопат во Македонија каде сообраќајот е многу густ-рече Селмани.

Но, што вели Законот за безбедност на сообраќајот во Северна Македонија? Според законот, „автопат“ подразбира јавен пат специјално проектиран и наменет исклучиво за сообраќај на моторни возила. Автопатот е означен со пропишан сообраќаен знак, со физички раздвоени коловози по насоки, кој има најмалку две сообраќајни ленти и по една лента за принудно застанување во секоја насока. Но, сите овие елементи недостигаат на автопатот Тетово-Гостивар.

https://mk.tv21.tv/plakaj-za-da-te-kaznat-selmani-na-avtopatot-tetovo-gostivar-drzhavata-gi-iznuduva-graganite/
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #977 Posted: 15-Jul-2021 at 12:54
Бочварски: Патарини се плаќаат за да имаме модерни патишта.

Патарини на автопатите се плаќаат за да имаме модерни патишта, да можеме да ги одржуваме, при зимски услови да ги исчистиме од снежни наноси и почесто да ги реконструираме, за да бидат во добра кондиција, порача денеска министерот за транспорт и врски Благој Бочварски.

Ovoj ne pravi budali pri zdrav razum. Videl li toj moderen avtopat i kako toj se odrzuva!?
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #978 Posted: 15-Jul-2021 at 14:03
Originally posted by Denko

Бочварски: Патарини се плаќаат за да имаме модерни патишта.

Патарини на автопатите се плаќаат за да имаме модерни патишта, да можеме да ги одржуваме, при зимски услови да ги исчистиме од снежни наноси и почесто да ги реконструираме, за да бидат во добра кондиција, порача денеска министерот за транспорт и врски Благој Бочварски.

Ovoj ne pravi budali pri zdrav razum. Videl li toj moderen avtopat i kako toj se odrzuva!?


Celi drva rastat u paten pojas (Vnatre od ogradata za zivotni) pokraj avtopatite, kosilica ne znaat kako izgleda (Tender za kosenje 2 milioni bitno lapna nekoj) i zbori za patarini... Ili prosto receno patarini lupnaa, delot na Koridor 10 od Negotino do TEC negotino ni so traktor ne se proaga, takov bese takov si ostana...

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #979 Posted: 15-Jul-2021 at 14:17

Vegetacijata e stara boljka. Jas samo ednas sum videl na lice mesto deka se raboti nesto na taa tema i tolku. Postojat delnici kade so godini nisto ne e cepnato a ima i takvi so asfalt od jugoslovesko vreme. Eden asalen parking nema a da ne zboruvam kolku znaci falat.

Edited by Denko - 16-Jul-2021 at 00:06
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #980 Posted: 15-Jul-2021 at 22:15
Neznam samo dali naslovot za moderni patista e realen
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.242 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.