build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 28-Sep-2013 at 11:11
Патем... со поврзување на Петровец... можеме конечно јасно да ги обележиме патните правци во Македонија... секако М4 отпаѓа, се заменува со М2, а М4 на друго место... можеби Куманово - Крива Паланка... Битола - Штип, или Штип - Струмица...

М2 би било... Кочани - Ќафасан... Ќе цртнам и за ова... но сега за сега нека стои ситуацијава кај Скопје...

Едит: Добро де... мислам... А1, А2, А3, А4...



Edited by FoSsiL - 28-Sep-2013 at 11:14
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 30-Sep-2013 at 07:47
Овие малку се заборавиле во пишувањето, ама не е ни чудо кога ќе се види за кој весник станува збор

Македонија ги пробива своите патишта


Од следната година, па во наредните пет планирана е изградба на 11 автопати и магистрални патишта, при што како приоритетни се двата автопати - од Миладиновце до Штип и од Кичево до Охрид. Од 2008 година досега се изградени и рехабилитирани 418,8 километри автопат во вкупна вредност од 164 милиони евра



Во наредните пет години предвидено е да се изградат околу 300 километри автопатишта, експресни и магистрални патишта и околу 200 километри локални патишта. Со ова Владата најавува инвестициски бум во патната инфраструктура која ќе и даде нова слика на Македонија. Модернизацијата и изградбата на патиштата, којашто започна поинтензивно да се реализира во 2008 година, во наредните пет години ќе ја направи Македонија земја со најдобри патишта во регионот.

Според најавата на директорот на јавното претпријатие за државни патишта, Љупчо Георгиевски, интензивните инвестиции во патната инфраструктура преку изградба, реконструкција и модернизација на патиштата ќе значат придобивки и за граѓаните и за вкупниот економски развој на државата.
- Од следната година, па во наредните пет години планирана е изградба на 11 автопати и магистрални патишта, при што како приоритетни се двата автопати - од Миладиновце до Штип и од Кичево до Охрид. Во петгодишниот план на Јавното претпријатие за државни патишта, доставен до Владата, предвидена е изградба и реконструкција на магистралите од Велес до Кадрифаково, Штип - Радовиш, Смоквица - Гевгелија, Неготино - Демир Капија, Градско - Прилеп, Стенковец - Блаце, Миладиновци - Куманово и Велес - Кадрифаково, вели Георгиевски.
Од 2008 година досега се изградени и рехабилитирани 418,8 километри автопат во вкупна вредност од 164 милиони евра.

Според него, во моментов механизацијата на јавното претпријатие работи на изградба на патишта со вкупна должина од 116 километри. Само до крајот на годината е предвидена реконструкција, ревитализација, и проширување на нови седум регионални патишта во должина од околу 100 километри.
- Вкупната инвестиција за изградба на овие патишта изнесува 13 милиони евра, додека во делот на магистрални патишта се очекува да заврши изградбата на патот од Кочани до Виница со вкупна должина од 2 километри од Македонска Каменица до Делчево долг 7 километри и двата со вкупна вредност од 1,1 милиони евра, објаснува Георгиевски.

Во делот на изградбата на локалната инфраструктура, со заемите од Светска банка и Европската банка според динамиката, до крајот на годината предвидено е да биде завршена изградбата на 105 локални патишта во вкупна должина од 161,3 километри во вкупна вредност од 15,3 милиони евра.
- Во 2014 година и 2015 година очекуваме да изградиме иште 100 локални патишта со вкупна должина од 200 километри во вредност од 20 милиони евра, објаснува директорот на јавното претпријатие.

Од 2009 година, кога почна реализацијата на проектот за изградба и ревитализација на локални патишта, па заклучно со 2012 година, изградени се 203 локални патишта во вкупна должина од 440,8 километри и вкупна инвестиција од 31,7 милиони евра.

418,8 километри автопат се изградени и рехабилитирани од 2008 година до денес
11 нови автопати е предвидено да бидат изградени во наредните пет години
200 километри локални патишта се предвидени да се градат во наредните две години
Половина милијарда евра кинески кредит за изградба на автопатишта
Со кредити поголем од половина милијарда евра Владата ја започнува изградбата на две патни магистрали. На исток, патот Скопје - Свети Николе - Штип и на запад, патот Кичево - Охрид.
Премиерот Никола Груевски во обраќањето пред бизнис-заедницата минатата недела истакна дека со ова се продолжува владината политика на зголемување на капиталните инвестиции за реализација на крупни капитални инфраструктурни објекти.
- Овој мега инфраструктурен проект ќе се реализира со пари од Ексим банката на Народна Република Кина и на Министерството за трговија, кои потврдиле дека заемот во вредност од 574 милиони евра веќе е одобрен. Станува збор за изградба на автопатот од Скопје преку Свети Николе до Штип од 50 километри и автопатот од Кичево до Охрид и Струга во должина од 57 километри. Кредитното задолжување ќе биде со преференцијална камата од 2 отсто. Заемот ќе го земе Агенцијата за патишта, а ќе треба да се врати во рок од 20 години, од кои 5 години грејс период, изјави Груевски пред стопанствениците и најави дека градежната офанзива треба да почне 3 до 4 месеци по одобрување на заемот од македонското Собрание.
Македонија треба да добие два нови автопати три години по започнување на изградбата.

По новите автопати ќе се вози до 120 километри на час
Според проектното решение на Агенцијата за патишта, постојниот проект за автопатот од Миладиновце до Штип предвидува изградба на автопат во должина од 47,1 километри. Трасата ќе започне со приспособување на постојната клучка кај селото Миладиновци, од каде што ќе се поврзе со постојните автопати Катланово-Велес и Петровец-Блаце. Трасата продолжува да се искачува на ридот Оџевица на 430 метри надморска височина, по што се спушта кон долината на реката Пчиња, во близина на селото Средно Коњаре каде што ќе се гради мост. Оттаму трасата пак се искачува кон планинскиот премин Дервен по јужната страна и поминува низ напуштено земјоделско земјиште обиколувајќи го постоечкиот археолошки терен, по што се спушта кон овчеполската рамница во близина на реката Периш. Откако ќе го помине Овче Поле, трасата се поврзува со постојниот пат до Свети Николе, каде што ќе се градат клучка и обиколница. Понатаму автопатот продолжува паралелно со постојниот пат Кадрифаково-Штип, каде што и завршува.

Планирано автопатот да има 2 коловозни ленти, плус една за застанување.
Коловозните ленти ќе бидат со вкупна ширина од 27 метри, а ќе има и 8 натпатници и 5 потпатници. На автопатот се предвидени клучки кај Миладиновци, Средно Коњаре, Преод, Свети Николе-Север, Свети Николе-Југоисток, Кадрифаково и Три Чешми
Новиот автопат пак од Кичево до Охрид според проектното решение ќе биде долг 56,7 километри, која почнува од Кичево, па преку местата Подвис, Пресека и Песочани стигнува до Требеништа. Оттука трасата преку Подмолје се поврзува со Охрид. На околу два километри од Кичево е предвидена клучката Кнежино со која е решено влегувањето и излегувањето од градот во и од правец на Гостивар и Охрид. Во состав на клучката е решен и патот во правец на Демир Хисар и Битола.

Според проектот, и овој автопат ќе има две ленти со вкупна ширина од 25,2 метри, а на трасата ќе има и 6 натпатници и 13 потпатници, како и тунел Пресека" со две цевки.

По двата автопати ќе се вози по 120 километри на час, наместо 60 како сега.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=C0CB36144BD6714C8F8BEFE5EDDBFD9B
За сè има вторпат
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 30-Sep-2013 at 10:27
Previous
 
Интересен е фактот дека и анимацијата за проектот Скопје 2014 за прв пат беше прикажана во 2008 година, а на тој проект досега се потрошени над официјални 207 милиони евра, односно над неофицијални 317 милиони евра.
 
Од друга страна, власта се фали со изградени и/или обновени 418.8 километри автопат во вкупна вредност од 164 милиони евра.
 
Може ли некој да направи пресметка колку километри автопат би се изградиле со тие официјални 207 милиони евра, пари фрлени на проектот Скопје 2014 ?


Edited by Dexter26 - 30-Sep-2013 at 10:27
Back to Top
Sashko View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 40
  Quote Sashko Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 30-Sep-2013 at 10:41
Ја има ли картата од оваа вест некаде во поголема резолуција?
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 30-Sep-2013 at 12:22
Originally posted by Dexter26


Previous  Интересен е фактот дека и анимацијата за проектот Скопје 2014 за прв пат беше прикажана во 2008 година, а на тој проект досега се потрошени над официјални 207 милиони евра, односно над неофицијални 317 милиони евра.  Од друга страна, власта се фали со изградени и/или обновени 418.8 километри автопат во вкупна вредност од 164 милиони евра.  Може ли некој да направи пресметка колку километри автопат би се изградиле со тие официјални 207 милиони евра, пари фрлени на проектот Скопје 2014 ?




Многу важно е да се напомени болдираното... обновени/рехабилитирани не е исто што и изградени... а имајќи предвид дека 7 км Табановце - Куманово и препишаната Скопска обиколника... друго ништо не е изградено... аналогно на тоа... најголем дел од тие 418 км автопат што ги зборат... всушност не се автопат... немаме толку обновено... освен ако не бројат по насока и не ги вклучуваат регионалните патишта и ги прават автопати... бидејќи 418 км автопат во МК нема (М1 е околу 180 км, Скопска обиколница 25 км, Миладиновци - Скопје е 15 км, Петровец - Скопје е исто 15 км, и Скопје - Тетово - па еве и Гостивар е 61 км, или вкупно 296 нека се и 300 км автопат во Македонија)... а камо рехабилитиран...

Како и да е... поентата ми е... изградба на автопати е скапа работа... и ако навистина сакаш отприлика да знаеш колку автопат од типот на Куманово-Табановце би се изградило со 207 милиони евра... должината изнесува околу 100 км...

Така да... сѐ е чиста манипулација...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 30-Sep-2013 at 13:38
Originally posted by Sashko

Ја има ли картата од оваа вест некаде во поголема резолуција?


Јас ја барав, ама не ја најдов.
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 30-Sep-2013 at 14:43
"Fossil", gi brojat i magistralite. Jas, pak, se prasuvam, kade tolku mnogu avtopat i magistrali se izgradi, odnosno obnovi?
Da ne mislat na lokalni patista?
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 30-Sep-2013 at 14:52
Да не навредувам никого, но ќе искоментирам, ова е вест за „благо“ ретардирани луѓе

Дај боже да ги направат, ама што да кажам 8-ма преродбенска година се на власт, ја колата уште си ја кршам по колските магистрали и накај Солун и накај Охрид ... а вестите од црната хроника доволно кажуваат за жал, скоро секој ден.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 30-Sep-2013 at 15:31
Jas duri sega gledam deka "Vecer" sto zad tekstov... A koj bi mozel da objavi vakov tekst osven "Vecer"!?

Inaku, Aleksandra Spasevska izgleda nikogas go nema pominato patot Stip-Skopje, pa trese zeleni deka se vozi so 60km/h.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 30-Sep-2013 at 17:16
Какви се овие глупости? Во наредните 5 години да изградат 11 автопати и магистрални патишта не верувам дека би можеле Луксембург и Сингапур, а не пак овие. Видовме колку време им требаше да изградат еден автопат кој веќе имаше траса и поминуваше низ рамен предел и благи ритчиња. Се работи за правецот Горно Којнаре - ГП Табановце.
Се молат колегите форумџии да не постираат вакви претенциозни текстови од хумористични весници.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 30-Sep-2013 at 17:20
Гледам дека за Куманово-Крива Паланка не се планира ниту санација, ниту некакво проширување Ohno
I use public toilets and I piss on the seat.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2084
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 30-Sep-2013 at 18:48
За 5 години ќе изградат 11 автопати

Прашувам кои се тие 11 автопати? Миладиновци-Штип / Кичево-Охрид, кои се останатите 9?

Колку километри се тие 11 автопати? Со оглед на тоа што изминатве 5 години направија 1 автопат од 15км!
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2084
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 05-Oct-2013 at 07:48
Направив една компарација за тоа што имаме, што е најавено и како јас ја замислувам мрежата на автопати во државава. Чисто посликовито да видиме до каде сме.
*коридорот 10 го обележав како изграден затоа што се отпочнати активностите на терен.
*од коридорот 8 кој е со должина околу 300км, моментално имаме само 110км - 1/3





Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 06-Oct-2013 at 14:14
Мислам дека би било фино и исплатливо да се поврзат Битола и Охрид со автопат, или барем со експресен пат.
За сè има вторпат
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 06-Oct-2013 at 16:37
Охрид со Ресен. Битола-Ресен е со 3ленти во поголемиот дел и не е така лош, треба само промена на асфалтот. Заборавен е патниот правец Велес-Прилеп преку Бабуна
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 06-Oct-2013 at 17:34
не е заборавен,ставен е камен темелник со багери и камиони
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 06-Oct-2013 at 18:03
За Градско-Прилеп нели имаше најава дека ќе го прават 2+2 ленти и широчина од 12метри, а за Прилеп-Битола мислам дека треба да се направи експресен пат, нешто како Тетово-Гостивар. За целосен профил на автопат ниту има потреба, ниту имаме пари како држава да се расфрламе
I use public toilets and I piss on the seat.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 06-Oct-2013 at 23:20
Битола - Прилеп станува збор за 44 км автопат, кој минува низ рамница, а следствено на тоа е и најефтин за изведба... Како скорешен пример за споредба ако се земе вредноста на Куманово - Табановце, тогаш вредноста на Битола - Прилеп би била некаде од 90 до најмногу 112 милиони евра... а можеби и поефтино, зависи... ова е само груба проценка...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 07-Oct-2013 at 01:39


Ако добро се сеќавам, во Бугарија (како земја од која според околностите не би требало да имаме големи отстапувања во однос на цената) неодамна беше договорена изградба на некоја рамничарска авопатска делница за цена која беше и помала од 2 милиони евра за 1 километар. Доколку се работи за изградба на комплетно нова автопатска делница (наспроти доградба на уште еден коловоз, што би бил случај со Прилеп - Битола), тогаш реалната цена во нашиов случај би можела да биде уште помала. Но за жал во атмосферата која моментално владее во Македонија, не можеме да се надеваме дека било каков градежен потфат би се извел по реална цена, или макар нешто приближно до тоа.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 07-Oct-2013 at 02:09
Па градбата и можеби би чинела околу 2-3 милиони евра по км , но експропријацијата на земјиштето е макотрпна и скапа работа , а како што кажа кловер ,со нашата ситуација не верувам дека ќе испадне под 4 милиона за км.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.