build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Sky City (Џеваир облакодери и трговски центар)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Sky City (Џеваир облакодери и трговски центар)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 70>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Sky City (Џеваир облакодери и трговски центар)
    Posted: 29-May-2008 at 16:41
LOL Не ми се верува, се избутка предлогов!


Усвоен деталниот урбанистички план за локалитетот Индустриска зона УЕ В

ВО АЕРОДРОМ ЌЕ МОЖЕ ДА СЕ ГРАДАТ ПЕТСТОМЕТАРСКИ ОБЛАКОДЕРИ

Советот на Општина Аеродром денеска, на 28.5.2008 година, на својата 82-та седница го донесе Деталниот урбанистички план за локалитетот Индустриска зона УЕ В.

Согласно овој план на посочената локација се отвора можност да се градат висококатници со максимална височина од 500 метри, односно до 126 катови.

Со оваа Одлука, како што оценија дел од членовите на Советот и заменик-градоначалникот, проф. д-р Југослав Зибероски, Советот докажа дека се надминати недоразбирањата од изминатиот период и дека тој функционира во интерес на граѓаните.

28.5.2008

Скопје

http://www.aerodrom.gov.mk/index.aspx?item=768

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10989
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 15-Aug-2008 at 03:46
НЕМА ТЕНДЕР ЗА ИЗВЕДУВАЧ НА ОБЛАКОДЕРИТЕ
Стокатниците само пуста желба

Министерството за транспорт и врски се уште нема распишано тендер за избор на најдобра фирма-понудувач, која ќе има можност да ги гради стокатниците во Аеродром. За ваквата одлука на Советот на општината, веднаш по нејзиното донесување, дозвола дадоа надлежното министерство и Градот Скопје, но веќе неколку месеци целата постапка тапка во место. Од Министерството за транспорт и врски велат дека ваквата постапка вообичаено е да трае подолго време затоа што кога станува збор за државно земјиште, истото мора да се отуѓува по принципот на јавно наддавање. - Во согласност со одлуката на Советот на Општината Аеродром да се градат висококатници на нејзина територија, но на земјиште кое што е во државна сопственост, ние како Министерство, во согласност со законите, најпрвин треба да распишеме јавен повик. На повикот ќе имаат можност да се пријават сите заинтересирани фирми, кои на предвиденото земјиште ќе можат да ги градат висококатниците. Дури откако ќе се распише тендерот, ќе се знае дали има и колкав е бројот фирми заинтересирани за градба - велат од Министерството за транспорт и врски. Но, за тоа кога ќе се распише се уште нема одговор. Од Општината Аеродром објаснуваат дека очекуваат одговор од страна на Министерството во врска со тоа до каде е изборот на најдобрата фирма-понудувач. - Ние оваа одлука ја изгласавме на Совет, потоа обезбедивме локација, а сега следниот чекор треба да го направи е Министерството. Откако и официјално ќе биде избрана фирмата, ние дури тогаш ќе имаме можност да се вклучиме во целосната постапка. Како општина во која ќе се гради, во зависност од тоа дали се исполнети или не условите за почеток на работите, ќе им дадеме одобрување за градба или не на фирмата - објасни Страшко Хаџи- Коцев, раководител на секторот за урбанизам на Општина Аеродром. Уште пред неколку месеци општинските советници го усвоија деталниот урбанистички план за локалитетот Индустриска зона УЕ В, на која треба да се изградат повеќекатници. Според изготвениот план, зградите треба да имаат во просек по 126 ката, со височина од 500 метри. Стокатниците ќе се наоѓаат на потегот од бензинската пумпа „Макоил“, па се до последните згради на тој простор што влегуваат во составот на општината.


http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1476&ArticleID=96627
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11802
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 15-Aug-2008 at 04:23
Зарем уште не си го избија од глава она со 500 метарските облакодери?!? Значи стварно се ретардирани и тотално одлепени од реалноста...

Wallbash
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 18-Aug-2008 at 19:19
Кога Груевски пред избори гостуваше во Гласот на народот, рече дека бидејќи имало некои проблеми со земјиштето кај Холидеј ин, најверојатно висококатниците ќе се граделе во Аеродром. И друго нешто рече ама не се сеќавам најдобро (да не кажам нешто грешно натаму )
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6998
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 18-Aug-2008 at 19:39
подобро место не можеле да изберат, да не се истите тие кои претходно беа представени од општината?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
twin View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 02-Aug-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote twin Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 19-Aug-2008 at 13:52
jas kolku sto slusnav premierot rece deka ima problemi so zemjisteto kaj holidej in ama cekal tie da se resat i ke ja izdavale na tender
Back to Top
twin View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 02-Aug-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote twin Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 19-Aug-2008 at 16:45
  i zimbabve ne nadmina nas navistine nie ne mozeme da fatime cekor so vremeto  
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 23-Aug-2008 at 00:04
Никој не ја спомнува инфрастуктурата која ќе треба да ги напои тие облакодери.
Размислете што се ќе треба за тој наш каприц !?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11802
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 23-Aug-2008 at 03:00


За каквва точно инфраструктура викаш?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 23-Aug-2008 at 09:46
Па еве само да нафрлам некој за размислување

- Кој улици ќе ја прифати таа маса на луге кој треба во 8 ч да дојдат до нејзе.
- Пумпи кој ќе пумаат вода за да постигнат притисокот, што ке се слчи и со така бедниот притисок во Скопје.
- Против пожарните заштити, и обука за таков вид згради.
- Трансворматори и аграгати за непрекидно напојување на истата
- И ....

А другите помислете, ги има сигурно уште 20-тина критични

Дали сме ние спремни за тоа и дали и зашто ни треба, толку Скопје е густо населен па ни треба секој милиметар, или „мамо ја сакаммммм.... играчата“
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11802
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 23-Aug-2008 at 14:57
- Кој улици ќе ја прифати таа маса на луге кој треба во 8 ч да дојдат до нејзе.
Скопје има моќна планирана сообраќајна мрежа, проблемот е што до сега е реализиран само дел од проектите и фалат неколку клучни алки. Дур да се вселат евентуални облакодери, ќе мора да се работи и на дооформување на примарната сообраќајна мрежа.
Од друга страна не ти држи аргументов затоа што таа маса на луѓе ќе мора секако да се прифати, без разлика дали оди во една педесеткатница или во десет петкатници. Очигледно дека на Скопје му е потребен повеќе деловен простор во центарот и тој факт не можеме да го заобиколиме. Ако тоа изискува инвестиции во транспортната инфраструктура, тогаш треба да се посветиме на нив - тоа е логично развојно размислување. Не може да речеме дека во моментов немаме улици и завршена работа, да си останеме на тоа.


- Пумпи кој ќе пумаат вода за да постигнат притисокот, што ке се слчи и со така бедниот притисок во Скопје.
Пумпите ќе си ги обезбеди инвеситорот, а иако не сум стручњак, не гледам проблем со притисокот. А кога сме веќе кај притисокот, главните проблеми се од сосема друга природа, а не во изградбата на евентуален облакодер.


- Против пожарните заштити, и обука за таков вид згради.
Противпожарната заштита во зградата нормално би била дел од инвестицијата и за тоа нека си прави сметка инвеститорот. Обуката на пожарникари за вакви објекти мислам дека е оправдана и исплатлива ако кај инвеститори навистина постои интерес за градба на високи згради во Скопје


- Трансворматори и аграгати за непрекидно напојување на истата
За трансформаторите - нормална обврска на дистрибуција, како што би имале обврска за десет петкатници. За агрегатите - обврска на инвеститорот. Не гледам ништо спорно ниту проблематично.


Дали сме ние спремни за тоа и дали и зашто ни треба, толку Скопје е густо населен па ни треба секој милиметар, или „мамо ја сакаммммм.... играчата“
Со овој тип на размислување се слагам, но ако има заинтересирани инвеститори, значи дека има економска логика и дека во крајна линија ни трба. Не гледам зошто би поставувале нерационални пречки (особено за некои поумерени висини).
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 319
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 23-Aug-2008 at 20:26
TOJ STO KE SE NAFATI DA GI GRADI I REALIZIRA OVIE PROEKTI ZA OBLAKODERI KE SI SE POGRIZI ZA SITE TIE KRITERIUMI KOJ GI KAZUVATE , A I NORMALNO SE POTREBNI ZA SE DA FUNKCIONIRA KAKO STO TREBA.
 
NEMA STO NIE DA SE SEKIRAME MNOGU ZA TOA , DAJ BOZE DA NAJDAT INVESTITOR ZAINTERISIRAN ZA IZGRADBA NA OBLAKODERI PA KE SE POGRIZI TOJ ZA SE.

AKO NEKOJ SE NAFATI DA INVESTIRA 500 MILIONI VO TAKOV PROEKT , NEMA DA SE DVOIMI ZA USETE 10 MILIONI ZA ODREDENI OSTANATI KRITERIUMI DA SE ZADOVOLAT.

BAREM MOJE MISLENJE.....

POZZ.
Nothing's Gonna Stop Us Now
WE ARE ALL ONE.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 24-Aug-2008 at 02:01
Previous
Дали си се запрашал ЗОШТО некој би инвестирал 500 милиони (која и да е валута бидејќи не спомнуваш) во изградба на облакодер во Скопје? Дали е тоа поради големата потреба од деловен простор? Дали е тоа поради огромниот потенцијал во финансискиот и банкарскиот сектор? Па доста со тие нереални очекувања. Се кладам дека ваквите проекти ќе завршат како милијардата на Циле, напумпан балон без нималку реална основа.


Edited by UrbanFreak - 24-Aug-2008 at 11:36
Back to Top
kire85 View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 24-Aug-2008 at 14:44
Originally posted by UrbanFreak

Previous
Дали си се запрашал ЗОШТО некој би инвестирал 500 милиони (која и да е валута бидејќи не спомнуваш) во изградба на облакодер во Скопје? Дали е тоа поради големата потреба од деловен простор? Дали е тоа поради огромниот потенцијал во финансискиот и банкарскиот сектор? Па доста со тие нереални очекувања. Се кладам дека ваквите проекти ќе завршат како милијардата на Циле, напумпан балон без нималку реална основа.


pa skopje so svojata mestopolozba ima potencijal da stane regionalen ekonomski centar....kolku i toa smesno da zvuci. Kako glavna krstosnica na balkanot (koridorite 10 i 8) i na samo 250km oddalecenost od solunskoto pristaniste, grad so svoj aerodrom i dobra patna infrastruktura, koja dokolku se zavrsi ke bide idealna za takov proekt....

pa ne mora da imame 15 milioni ziteli, GDP kako svajcarija i infrastruktura kako germanija za da dojdat investitori so takov proekt...
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 24-Aug-2008 at 19:11
Originally posted by kire85

Originally posted by UrbanFreak

Previous
Дали си се запрашал ЗОШТО некој би инвестирал 500 милиони (која и да е валута бидејќи не спомнуваш) во изградба на облакодер во Скопје? Дали е тоа поради големата потреба од деловен простор? Дали е тоа поради огромниот потенцијал во финансискиот и банкарскиот сектор? Па доста со тие нереални очекувања. Се кладам дека ваквите проекти ќе завршат како милијардата на Циле, напумпан балон без нималку реална основа.


pa skopje so svojata mestopolozba ima potencijal da stane regionalen ekonomski centar....kolku i toa smesno da zvuci. Kako glavna krstosnica na balkanot (koridorite 10 i 8) i na samo 250km oddalecenost od solunskoto pristaniste, grad so svoj aerodrom i dobra patna infrastruktura, koja dokolku se zavrsi ke bide idealna za takov proekt....

pa ne mora da imame 15 milioni ziteli, GDP kako svajcarija i infrastruktura kako germanija za da dojdat investitori so takov proekt...


Не викам дека нема потенцијал некогаш, но ако има толку голема заинтересираност, тогаш каде се инвеститорите??? 500 М евра се инвестиции кумулативни кои ние како држава ако ги постигнале во наредните 3-4 години би се одлепиле од дното на листата по странски инвестиции во југоисточна европа. Мислам дека непотребно губиме време со ваков тип на дискусии а од друга страна банални проблеми од типот на јавен градски сообраќај, улично осветлување и дупки по патиштата и улиците не можеме да и решиме.

Од друга стана да те цитирам велиш 250км одалечени од Солунското пристаниште. Да точно Солун е голем стратешки, економски и финансиски центар во регионов па сепак нема ни 20катници а камоли 100 катници а има далеку понеповолна состојба со слободен градежен простор, огромна цена на недвижнини и слично. Да не ја ни спомнуваме Атина.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 24-Aug-2008 at 22:04
Originally posted by UrbanFreak

Originally posted by kire85

Originally posted by UrbanFreak

Previous
Дали си се запрашал ЗОШТО некој би инвестирал 500 милиони (која и да е валута бидејќи не спомнуваш) во изградба на облакодер во Скопје? Дали е тоа поради големата потреба од деловен простор? Дали е тоа поради огромниот потенцијал во финансискиот и банкарскиот сектор? Па доста со тие нереални очекувања. Се кладам дека ваквите проекти ќе завршат како милијардата на Циле, напумпан балон без нималку реална основа.


pa skopje so svojata mestopolozba ima potencijal da stane regionalen ekonomski centar....kolku i toa smesno da zvuci. Kako glavna krstosnica na balkanot (koridorite 10 i 8) i na samo 250km oddalecenost od solunskoto pristaniste, grad so svoj aerodrom i dobra patna infrastruktura, koja dokolku se zavrsi ke bide idealna za takov proekt....

pa ne mora da imame 15 milioni ziteli, GDP kako svajcarija i infrastruktura kako germanija za da dojdat investitori so takov proekt...


Не викам дека нема потенцијал некогаш, но ако има толку голема заинтересираност, тогаш каде се инвеститорите??? 500 М евра се инвестиции кумулативни кои ние како држава ако ги постигнале во наредните 3-4 години би се одлепиле од дното на листата по странски инвестиции во југоисточна европа. Мислам дека непотребно губиме време со ваков тип на дискусии а од друга страна банални проблеми од типот на јавен градски сообраќај, улично осветлување и дупки по патиштата и улиците не можеме да и решиме.

Од друга стана да те цитирам велиш 250км одалечени од Солунското пристаниште. Да точно Солун е голем стратешки, економски и финансиски центар во регионов па сепак нема ни 20катници а камоли 100 катници а има далеку понеповолна состојба со слободен градежен простор, огромна цена на недвижнини и слично. Да не ја ни спомнуваме Атина.


takvi biznis centri se gradat ili vo strogiot centar ili vo negova neposredna blizina. Vo centarot na solun i vo negova blizina nema mesto ni trafika da izgradis a kamoli 100 katnici, znaci dokolku bi gradele grcite takvo nesto, toa bi trebalo da bide na MINIMUM 20km od centarot, sto ne e tolku isplatlivo. druga rabota e sto patnata infrastruktura im e teska katastrofa, a javniot prevoz polos od onoj na tirana (imaat samo avtobusi, nitu tramvaj, nitu metro)....pa sega vidi ti.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 24-Aug-2008 at 22:59
Previous
Баш напротив, во градови кај што немаш место ни за трафика се прават такви проекти, бидејќи во град како Скопје кој што има огромни пространства за ширење едноставно нема економска оправданост за таков зафат. Во град густо збиен и без простор за ширење (Хонг Хонг, Менхетен, Лондон, Сан Франциско, Атина, Солун.....) има логика да се оди во височина. Околу јавниот сообраќај незнам кога последен пат си се возел со автобус и во Скопје и во Атина или Солун, незнам и дали знаеш дека Солун е при крај со изградбата на подземната железница. Во секој случај инвеститорите ќе си го кажат последниот збор, а тие до сега молчат.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 25-Aug-2008 at 12:44
Originally posted by UrbanFreak

Previous
Баш напротив, во градови кај што немаш место ни за трафика се прават такви проекти, бидејќи во град како Скопје кој што има огромни пространства за ширење едноставно нема економска оправданост за таков зафат. Во град густо збиен и без простор за ширење (Хонг Хонг, Менхетен, Лондон, Сан Франциско, Атина, Солун.....) има логика да се оди во височина. Околу јавниот сообраќај незнам кога последен пат си се возел со автобус и во Скопје и во Атина или Солун, незнам и дали знаеш дека Солун е при крај со изградбата на подземната железница. Во секој случај инвеститорите ќе си го кажат последниот збор, а тие до сега молчат.
 
1. Da te potsetam deka vo strogiot i posirokiot centar ima arheoloski naogjalista na sekoi 100 metri. Znaci za da izgradat nesto takvo treba da gi srusat/otstranat istite....
 
2. Kolku prostor bi trebale da iscistat i kolku objekti da srusat za da izgradat nesto takvo i uste pobitno, kade bi go nasocile celiot soobrakjaj koga ke bidat primorani da zatvorat del od ulicite vo strogiot centar?
 
Zabegavme malce vo analiza na solunNuts ama nema vrska....poentata mi e deka ne treba da se bide hong kong ili menheten za da se dobiat takvi proekti.....pa na krajot na kraistata zemi go frankfurt za primer.....nitu e gusto zbien, nitu pak ima problemi so prostorot za sirenje....pa i pokraj toa go ima imidzot na evropski menheten.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 25-Aug-2008 at 13:32
Previous
Кога го споредуваш Скопје со Франкфурт забораваш од каде ни тргна разговорот.  Франкфурт е финансиски и индустриски центар на Европа, 3 најфрекфентен аеродром во Евтопа, град со ГДП по жител далеку над просекот а Германија. Скопје сега за сега не е ни одблиску на тоа рамниште.

Несакам да бидам погрешно сфатен, не дека јас несакам да видам облакодери во Скопје, сакам само да бидеме малку реални. Облакодери (освен во Северна Кореја) сегокаш се приватни инвестиции. Приватниот бизнис се раководи исклучиво од една логика: ПРОФИТ. Ни помалку ни повеќе. Е сега, каде е профитот во недвижнините во Скопје кога и онака има барем 20-тина поголеми слободни локации во строгиот центар на Скопје. Во строгиот центар на Скопје сеуште доминираат станбени згради што укажува на фактот дека пазарот со недвижнини е далеку од развиен, инаку би се пренаменувал во деловен простор и луѓето би се селеле кон периферните делови. Ова исклучиво повторно од финансиска логика, бидеќи ако м2 стандбена површина во строг Центар се движи цца.1400 ЕУР, а м2 деловен простор 3-4.000 па и повеке како во централните подрачја во соседните метрополи, тогаш би дошло до огромна пренамена на овие недвижнини. Но кај нас тое не е случај. Мислам дека тоа не е случај бидејќи сеуште економијата не ни е на тоа ниво да има потреба од толкава квадратура на деловен простор во Скопје.

ПС. Иначе еве добар предлог за бизнис: Откупи ги сите станови во една кула (или блок) во градски Ѕид карши трговски, преадаптирај го просторот (или сруши ја зградата и изгради нова) и продај по 4000ЕУР м2. Ќе има ли заинтересирани??????
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10989
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 25-Aug-2008 at 13:46
UrbanFreak е тука се согласувам со тебе, околу градски ѕид и строгиот центар воопшто. Иако избегавме од темата ќе се изјаснам. Мал, Голем ринг во Скопје треба да претставува бизнис центарот на Скопје, тамо треба да нема станбени блокови. Односно да не дозволиме изградба на нови станбени блокови, а исто така да има повластени стапки при пренаменување од станбен во деловен простор во строгиот центар, може да биде и бесплатно. Така ќе имаме масовна миграција на канцеларии од позатуцани населби во центар и ќе имаме отворање на нови фирми. Така со миграцијата на фирми од помалите места, во истите тие места ќе се отвори пазар за други нови фирми кои што почнуваат од нула и на кои ќе им биде полесно да се развијата со помалата конкуренција околу нив. Ова е прав потег за центарот на скопје, а и за скопје. Градски ѕид ќе си продолжи да си опстојува, надворешниот лик нема да го смени, само што ќе ја смени улогата. Ова може би треба да го наставиме во економија.



Edited by lslcrew - 25-Aug-2008 at 13:51
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 70>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.