build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Велосипедски патеки и пунктови
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 17-Oct-2008 at 22:46
Мислите дека ова може да се офарба - замачка одозгора Ohno


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 18-Oct-2008 at 01:00
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by kire85


Zatoa sto crvenata boja za velosipedski pateki e internacionalen standard....prifatena e od povekjeto evropski zemji koi imaat takvi pateki, pa valjda imaat pricina zosto bas crvena...vo evropa za razlika od kaj nas ne se pravat raboti tuku taka bez analiza, pogotovo koga se raboti za bezbednosta vo soobrakjajot.

P.S. ne se soglasuvam deka portokalova, a pogotovo zolta bi bila kako boja pozabelezitelna, pred se denje i pred se koga e dosta soncevo!

Дека е стандард тоа сигурно не е, бар денес е лесно, сурфни по нет!

Погледај ја предходната фотографија со столбовите поред пат, и кажи која е позабележителна !?
А малце и спектар на бои и нивна продорност да се погледа не би било лошо, од страна на нашиве !

А еве и еден пример со „ЕКО“зелена, но и таа е оивичена со бела.


za zelena znam....imam i so svoi oci videno takvi primeri...muabetot mi bese deka zolta ili portokalova kako sto konkretno predlozi ti za povpecatlivi deka niti imam videno niti pa slusnato ili procitano deka se koristat ovie boi za velosipedski pateki....a crvenata e barem vo evropa najmnogu zastapena, pokraj nea ima i zelena i plava....i toa e toa.

eve eden izvadok od wiki:

The need for a separate system of traffic lights also means that building a functioning completely segregated cycle path system is a non-trivial exercise in terms of both expense and engineering effort. Some treatments involve raising the cycle track onto a speed ramp type structure where it crosses side roads. In addition, various road markings have been developed in an attempt to remedy the issue of increased junction collisions. Examples of these include the use of special road markings, e.g. "sharks teeth" or "elephants footprints", and treatments using red, green or blue coloured tarmac. When such treatments are implemented retroactively they are often proclaimed as safety "improvements" [2]. However, cycle-facility sceptics view such claims as, at best, disingenuous. They argue that in many cases the actual purpose is to "restore" the level of safety that existed before the marking/construction of the segregated cycle facility.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 18-Oct-2008 at 10:33
Originally posted by kire85

...muabetot mi bese deka zolta ili portokalova kako sto konkretno predlozi ti za povpecatlivi deka niti imam videno niti pa slusnato ili procitano deka se koristat ovie boi za velosipedski pateki....a crvenata e barem vo evropa najmnogu zastapena, pokraj nea ima i zelena i plava....i toa e toa.

Кире, очито е дека за две различни работи дискутираме,
не зборувам за велосипедски патеки, каде се сложувам со тебе, кој ги има во боите кој ги спомнуваш.

туку за истите кој се на пешачките премини, каде интезитетот на бојата -црвената- се втопува со бојата на асвалтот, а нарочно со нејзиното наслојување од автомобилските гумите, и го губи значајот на фарбање.

Еве еден пример од „европа“ па сам одлучи дали црвената се гледа, но тие барем ја оивичиле со бела зебра.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 18-Oct-2008 at 16:25
Originally posted by Vladimir P


Еве еден пример од „европа“ па сам одлучи дали црвената се гледа, но тие барем ја оивичиле со бела зебра.


И кај нас е оивичено со бела боја Dunno
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 18-Oct-2008 at 18:20
Во најновиот општински весник има најава за иградба на патека:
Кога ќе се направи велосипедска патека од Драчево до Кисела Вода?!

Одговор: Со изградбата на јужниот булвер!
Crazy


Edited by lslcrew - 18-Oct-2008 at 18:21
Back to Top
dacito View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote dacito Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 20-Oct-2008 at 23:40
Денеска се асфалтираше велосипедската патека која ќе се протега од хотелот Holiday Inn до мостот кај траспортен центар. Се асфалтираше баш под мостот кај Holiday Inn, фино ќе изгледа
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 21-Oct-2008 at 19:56
aj edna fotka ako mozede/sakate ve molam
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 23-Oct-2008 at 21:33


you're in luck Big%20smile

1  Кај Дрводекор


2  Уште една


3  Кај трговски

Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 23-Oct-2008 at 21:35
Што мајка бара приколицата таму?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 23-Oct-2008 at 21:36
Ваљда за работниците, ако е тоа за некоја утеха Roll%20eyes
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 23-Oct-2008 at 22:01

пред некој ден братот ми вели ова е патека за ролери(на кејот), а ја му велам етикетирана е како велосипедска, и нормално добивам одговор, па кога ќе се наредат на неа десет дваесет неискусни блејдери ќе те прашам кој ќе може да ја користи како велосипедска LOL што донекаде е во право т.е. кога ќе видам поубаво и јас мислам дека оваа патека ваква каква што е, е претесна и за ролери и за точаци, па најдобро ќе беше  бар нешто поширока да ја направат, како би имало лента за брзи бајкери и блејдери, и лента за рекреативци и новајлии.

можеби ова би се решило доколку патеките по тротоарите навистина се оспособат за брзо движење, а не како што е сега ситуацијата не се знае ни кој може ни дали може да оди по нив, така да и тие се прилично рекреативно-туристички па во даден момент, брзи през недела ќе бидат оние на кејот а за викенд овие по улиците, или можеби за брзи машини ќе пуштат лента до тротоарот на улица...   

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 24-Oct-2008 at 12:06
ЌЕ СЕ АСФАЛТИРА НОВАТА ПАТЕКА ЗА ВЕЛОСИПЕДИ НА КЕЈОТ

Град Скопје интензивно работи на изведба на новата велосипедска патека на кејот на реката Вардар. Екипи на ЈП „Улици и патишта„, деновиве, го привршуваат тампонирањето на патеката, која ќе се протега од мостот кај Транспортниот центар до мостот кај хотелот „Холидеј Ин“.

На старата велосипедска патека, која се протега од мостот кај Транспортниот центар до мостот кај Народна банка на Р. Македонија, а која е направена пред четириесетина години и е целосно руинирана и оштетена, се направени потребните реконструктивни зафати и истата се подготвува за асфалтирање.

На местата каде што плочките од патеката се подигнати, искршени и оштетени, површината е порамнета за да може да се асфалтира. Оваа делница од патеката е долга 720 метри.

На делот од кејот кој се протега од мостот кај Народна банка на Р.Македонија до мостот кај хотелот „Холидеј Ин“, воопшто не постоеше патека за велосипеди, а теренот беше нерамен. Поради тоа се направи ископ и се постави бетонска основа врз која ќе се нанесе асфалт за потребите на новата патека. Овој дел од патеката ќе биде во должина од 330 метри.
Екипи на ЈП“Улици и патишта“, покрај подготвителните градежни зафати, едновремено поставија и рабници по целата должина на новата патека.

Новоизградената патека ќе биде долга вкупно 1.050 метри, а широка четири метри.
Град Скопје ќе направи рампи, за потребите на инвалидизираните лица и мајките кои туркаат колички со бебиња, веднаш до скалилата на кејот. Рампите ќе бидат широки по 1,5 метри и ќе овозможат полесен пристап до долниот дел на кејот на лицата со посебни потреби на мајките со мали деца.

Тендерската постапка за избор на најповолен изведувач кој ќе ги врши градежните работи за продолжување на велосипедската патека од рибарската куќичка на кејот на Вардар во населбата Аеродром до мостот Близнак, е веќе во завршна фаза. Избран е најповолниот побудувач, во моментов тече рокот за жалба.

Откако ќе заврши рокот за жалба Град Скопје ќе го потпише договорот со најповолниот понудувач, по што ќе започне изградбата на велосипедската патека до мостот Близнак. 


http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=2163&mid=24&tabId=&tabindex=0



Edited by Cloverstack - 24-Oct-2008 at 13:42
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 26-Oct-2008 at 00:42
Конечно по толку години да се изгради велосипедската патека во целост од Аеродром до Влае. Сега ќе може човек нормално да се изнавози со точак без притоа да биде доведен во опасност од автомобил.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 26-Oct-2008 at 15:36
Originally posted by BOJAN

Конечно по толку години да се изгради велосипедската патека во целост од Аеродром до Влае. Сега ќе може човек нормално да се изнавози со точак без притоа да биде доведен во опасност од автомобил.


Останува уште делот од Аеродром до Ново лисиче (будало)
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 26-Oct-2008 at 15:51

Originally posted by Junkie

Останува уште делот од Аеродром до Ново лисиче (будало)

па ако пука козметика направи спот на кеј може некој ќе се сети дека тој дел е сеуште гетоизиран, иако после мостот близнак не верувам дека некој ќе пушти стаза, па уште велосипедска, тој дел е и ќе си остане како што тргнало “гето парк“ освен ако не удрат некој голф терен во тоа дупката кај бул. асноМ па реално од другата страна веќе заличува на питомо место со авто салоноите па редно е и просторот тука кај трафостаницата во НЛ да го стокмат. таман се намерачени за спортски комплекс во аеродром во дупката на базата на маврово, па еден ден може и нл ќе стигне на ред...

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 10-Nov-2008 at 18:03
И со ова се завлечкаа, мада речиси е готово... Му фали уште сигнализација и средување покрај ивиците.

1.


2.




3.   Овде ширината е мала, плус канделабрите се незгодно поставени. Јас би размислувал за нивно поместување (кога веќе не се мислело навреме при поставувањето). Ама очигледно помило ни е да работиме неплански и нешто да прикрпиме отколку да го решиме убаво и долгорочно... Bash


4.   Ви велам, има нешто што ги привлекува пешаците да се движат по велосипедските патеки  Roll%20eyes

Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 10-Nov-2008 at 18:10
hahaha peshacite mislat deka taa pateka e za niv zatoa se dvizat po nea, ili pak mozebi nekoja se zamisluva deka e vo modna pista mala shala
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 10-Nov-2008 at 22:53
нешто ме збуни, зашто кај холидеј ин ставија пешачка патека, кога веќе има, и го утнаа просторот, ширината и канделабрите, а во делот кај аеродром и железничка (каде што нема пешачка) не ставија пешачка патека?
многу неплански работат некако
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 10-Nov-2008 at 22:56


Во право си за парадоксот, но кај Холидеј Ин мислам немаат правено нова пешачка патека, туку и двете се стари.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 11-Nov-2008 at 00:20
Прво нели треба да бидат (барем новите патеки за велосипеди- т.н. Велоалеи) унифицирани во бордо боја? Едно ѓурино, друго марино. Па што им пречеше обоен асфалт да стават? И зашто пешаците одат по велоалеата? Незнам кај нас ама секаде во странство велосипедите се веднаш до возилата, па потоа доаѓаат пешачките патеки. И велосипедите и пешаците треба да бидат одвоени барем со 3-5 цм бариера. Сево ова непланско уредување ме потсетува на анегдота до бившиот СССР: Најважно е да се има, па потоа да биде корисно и ефективно...За жал.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.715 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.