Велосипедски патеки и пунктови |
Post Reply | Page <1 45678 49> |
Author | |||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #101 Posted: 17-Oct-2008 at 22:46 | ||
Мислите дека ова може да се офарба - замачка одозгора
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #102 Posted: 18-Oct-2008 at 01:00 | ||
za zelena znam....imam i so svoi oci videno takvi primeri...muabetot mi bese deka zolta ili portokalova kako sto konkretno predlozi ti za povpecatlivi deka niti imam videno niti pa slusnato ili procitano deka se koristat ovie boi za velosipedski pateki....a crvenata e barem vo evropa najmnogu zastapena, pokraj nea ima i zelena i plava....i toa e toa. eve eden izvadok od wiki: The need for a separate system of traffic lights also means that building a functioning completely segregated cycle path system is a non-trivial exercise in terms of both expense and engineering effort. Some treatments involve raising the cycle track onto a speed ramp type structure where it crosses side roads. In addition, various road markings have been developed in an attempt to remedy the issue of increased junction collisions. Examples of these include the use of special road markings, e.g. "sharks teeth" or "elephants footprints", and treatments using red, green or blue coloured tarmac. When such treatments are implemented retroactively they are often proclaimed as safety "improvements" [2]. However, cycle-facility sceptics view such claims as, at best, disingenuous. They argue that in many cases the actual purpose is to "restore" the level of safety that existed before the marking/construction of the segregated cycle facility. |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #103 Posted: 18-Oct-2008 at 10:33 | ||
Кире, очито е дека за две различни работи дискутираме, не зборувам за велосипедски патеки, каде се сложувам со тебе, кој ги има во боите кој ги спомнуваш. туку за истите кој се на пешачките премини, каде интезитетот на бојата -црвената- се втопува со бојата на асвалтот, а нарочно со нејзиното наслојување од автомобилските гумите, и го губи значајот на фарбање. Еве еден пример од „европа“ па сам одлучи дали црвената се гледа, но тие барем ја оивичиле со бела зебра. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #104 Posted: 18-Oct-2008 at 16:25 | ||
И кај нас е оивичено со бела боја |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #105 Posted: 18-Oct-2008 at 18:20 | ||
Во најновиот општински весник има најава за иградба на патека:
Edited by lslcrew - 18-Oct-2008 at 18:21 |
|||
dacito
Senior Member Joined: 24-Sep-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 131 |
Quote Reply #106 Posted: 20-Oct-2008 at 23:40 | ||
Денеска се асфалтираше велосипедската патека која ќе се протега од хотелот Holiday Inn до мостот кај траспортен центар. Се асфалтираше баш под мостот кај Holiday Inn, фино ќе изгледа
|
|||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #107 Posted: 21-Oct-2008 at 19:56 | ||
aj edna fotka ako mozede/sakate ve molam
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #108 Posted: 23-Oct-2008 at 21:33 | ||
you're in luck 1 Кај Дрводекор 2 Уште една 3 Кај трговски |
|||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #109 Posted: 23-Oct-2008 at 21:35 | ||
Што мајка бара приколицата таму?
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #110 Posted: 23-Oct-2008 at 21:36 | ||
Ваљда за работниците, ако е тоа за некоја утеха
|
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #111 Posted: 23-Oct-2008 at 22:01 | ||
пред некој ден братот ми вели ова е патека за ролери(на кејот), а ја му велам етикетирана е како велосипедска, и нормално добивам одговор, па кога ќе се наредат на неа десет дваесет неискусни блејдери ќе те прашам кој ќе може да ја користи како велосипедска што донекаде е во право т.е. кога ќе видам поубаво и јас мислам дека оваа патека ваква каква што е, е претесна и за ролери и за точаци, па најдобро ќе беше бар нешто поширока да ја направат, како би имало лента за брзи бајкери и блејдери, и лента за рекреативци и новајлии. можеби ова би се решило доколку патеките по тротоарите навистина се оспособат за брзо движење, а не како што е сега ситуацијата не се знае ни кој може ни дали може да оди по нив, така да и тие се прилично рекреативно-туристички па во даден момент, брзи през недела ќе бидат оние на кејот а за викенд овие по улиците, или можеби за брзи машини ќе пуштат лента до тротоарот на улица... |
|||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #112 Posted: 24-Oct-2008 at 12:06 | ||
Edited by Cloverstack - 24-Oct-2008 at 13:42 |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #113 Posted: 26-Oct-2008 at 00:42 | ||
Конечно по толку години да се изгради велосипедската патека во целост од Аеродром до Влае. Сега ќе може човек нормално да се изнавози со точак без притоа да биде доведен во опасност од автомобил.
|
|||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #114 Posted: 26-Oct-2008 at 15:36 | ||
Останува уште делот од Аеродром до Ново лисиче (будало) |
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #115 Posted: 26-Oct-2008 at 15:51 | ||
па ако пука козметика направи спот на кеј може некој ќе се сети дека тој дел е сеуште гетоизиран, иако после мостот близнак не верувам дека некој ќе пушти стаза, па уште велосипедска, тој дел е и ќе си остане како што тргнало “гето парк“ освен ако не удрат некој голф терен во тоа дупката кај бул. асноМ па реално од другата страна веќе заличува на питомо место со авто салоноите па редно е и просторот тука кај трафостаницата во НЛ да го стокмат. таман се намерачени за спортски комплекс во аеродром во дупката на базата на маврово, па еден ден може и нл ќе стигне на ред... |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #116 Posted: 10-Nov-2008 at 18:03 | ||
И со ова се завлечкаа, мада речиси е готово... Му фали уште сигнализација и средување покрај ивиците.
1. 2. 3. Овде ширината е мала, плус канделабрите се незгодно поставени. Јас би размислувал за нивно поместување (кога веќе не се мислело навреме при поставувањето). Ама очигледно помило ни е да работиме неплански и нешто да прикрпиме отколку да го решиме убаво и долгорочно... 4. Ви велам, има нешто што ги привлекува пешаците да се движат по велосипедските патеки |
|||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #117 Posted: 10-Nov-2008 at 18:10 | ||
hahaha peshacite mislat deka taa pateka e za niv zatoa se dvizat po nea, ili pak mozebi nekoja se zamisluva deka e vo modna pista mala shala
|
|||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #118 Posted: 10-Nov-2008 at 22:53 | ||
нешто ме збуни, зашто кај холидеј ин ставија пешачка патека, кога веќе има, и го утнаа просторот, ширината и канделабрите, а во делот кај аеродром и железничка (каде што нема пешачка) не ставија пешачка патека?
многу неплански работат некако |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #119 Posted: 10-Nov-2008 at 22:56 | ||
Во право си за парадоксот, но кај Холидеј Ин мислам немаат правено нова пешачка патека, туку и двете се стари. |
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #120 Posted: 11-Nov-2008 at 00:20 | ||
Прво нели треба да бидат (барем новите патеки за велосипеди- т.н. Велоалеи) унифицирани во бордо боја? Едно ѓурино, друго марино. Па што им пречеше обоен асфалт да стават? И зашто пешаците одат по велоалеата? Незнам кај нас ама секаде во странство велосипедите се веднаш до возилата, па потоа доаѓаат пешачките патеки. И велосипедите и пешаците треба да бидат одвоени барем со 3-5 цм бариера. Сево ова непланско уредување ме потсетува на анегдота до бившиот СССР: Најважно е да се има, па потоа да биде корисно и ефективно...За жал.
|
|||
Post Reply | Page <1 45678 49> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |