Велосипедски патеки и пунктови |
Post Reply | Page <1 1819202122 49> |
Author | |
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #381 Posted: 26-Mar-2013 at 01:49 |
Истражувајќи на темата кружен тек на 2 нивоа налетав на видеово - коментарите ги оставам на вас
Edited by vlatko.mk - 26-Mar-2013 at 01:54 |
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #382 Posted: 26-Mar-2013 at 23:43 |
Тоа е тоа. За нас Научна Фантастика, можеби и Епска дури.
|
|
zdravozivo
Senior Member Joined: 04-May-2012 Location: Kavadarci Online Status: Offline Posts: 211 |
Quote Reply #383 Posted: 27-Mar-2013 at 00:26 |
Одлично!
Во рајот сигурно го има ова +електрични велосипеди Edited by zdravozivo - 27-Mar-2013 at 00:26 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #384 Posted: 27-Mar-2013 at 10:43 |
Не би рекол дека ова е научна фантастика за нас. Ако се има барем мала иницијативност од локалната власт и невладините организации, тогаш за неколку години може да добиеме ваков проект и кај нас. Пред се`, би рекол дека граѓаните треба да го сакаат ова.
|
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #385 Posted: 27-Mar-2013 at 10:58 |
of lele, kolku brzo bi mozelo da se napravi ova kaj nas ne e svesen narodov. gradov e sovrsen za velosipedi, lugeto edvaj uspevaat da gi podmirat trosocite za benzin.. sve sto treba e ubava kampanja, pravilni pateki i po moznost uvoz na 100.000 velosipedi od holandija(kade se prelevaat od izobilstvo) i razdavanje na sekoj koj saka... zar tolku e tesko...
eve jas veke 4 godini aktivno vozam velosiped namesto kola i vo ovoj period uste 5-10 luge sum inspiriral da go napravat istoto, vklucuvajki i lica nad 50 godini. sve e mozno so malku napor Edited by xnx - 27-Mar-2013 at 10:59 |
|
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #386 Posted: 22-Apr-2013 at 01:29 |
Велосипедски патеки во Скопје (освен оние на кеј): -често непостојат или не се обележани -се користат за паркирање -новите често имаат бандери по и онака тесната патека -ВИСОКИ рабници Edited by vlatko.mk - 22-Apr-2013 at 01:30 |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #387 Posted: 22-Apr-2013 at 13:06 |
И на ова би додал дека и патеката на Кеј (Влае-Ново Лисиче) е во прекин веќе две години поради изградбата на глупите мостови, ама тоа е друга приказна. А за состојбата на патеката и кој се вози на неа, т.е. шета на неа, немам коментар.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15045 |
Quote Reply #388 Posted: 16-May-2013 at 14:58 |
Само да видите колку е запуштена велосипедската патека на кеј... Веќе е полна со пукнатини, со ѓубре, со ситни камчиња и целата е обрасната со трева.
|
|
За сè има вторпат
|
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #389 Posted: 16-May-2013 at 17:19 |
Па на почетокот на пролетта ја искосија тревата, но оттогаш не направија ништо. А како што се изнаврна изминатиов период, тревата е доста порасната. За ѓубрето, нерамнините, а богами и дупки во последно време ги има долж целата патека, од Влае до овој дел.
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #390 Posted: 16-May-2013 at 18:09 |
Не е само да изградиш треба и одржување. Ова второво некако не ни оди баш. башка што најчесто ваквите проекти се многу мизерно и евтино направени така што после 2 до 3 години употреба изгледаат како да се пред 40 години правени.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15045 |
Quote Reply #391 Posted: 17-Sep-2013 at 19:26 |
Ќе се реконструира велосипедската патека во Карпош
Општината Карпош распиша тендер за реконструкција на велосипедската и ролерската патека што минува по должината на нејзината територија Станува збор за велосипедска патека, која се протега од мостот кај хотелот „Александар палас“ до Мостот на Обединетите нации, во должина од три и пол километри, на која на пет-шест места има поголеми оштетувања. Општината издвои 360.000 денари за санација на дупките и испакнувањата на патеката и таа ќе почне во најскоро време. http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetalvest=9171394313&id=14&prilog=0&setIzdanie=22979"> http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetalvest=9171394313&id=14&prilog=0&setIzdanie=22979 Edited by Џоле - 17-Sep-2013 at 19:26 |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15045 |
Quote Reply #392 Posted: 17-Sep-2013 at 21:10 |
од Фејсбук страницата на општина Карпош
|
|
За сè има вторпат
|
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #393 Posted: 20-Sep-2013 at 12:01 |
poskapo gi kostalo znakov da go stavat otkolku da ja popravat baska ako nekoj ne razbira makedonski go nae*al
|
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #394 Posted: 20-Sep-2013 at 12:01 |
od A do SH e tocno!
Плоштад Слобода: Лентите во боја не се велосипедски патеки share од НОВА | објавено на: 20-09-2013 11:47:06 *аматерски снимки Според „Плоштад Слобода“, Град Скопје треба престане да се подбива со граѓаните на Скопје и да почне да вложува во вистинска велосипедска инфра-структура и подобрување на сообраќајната култура за сите учесници. „Градоначалникот Коце Трајановски го гледаме на велосипед само во предизборна кампања и во други два дена во годината, пред се на фотографии во медиумите. Затоа, го повикуваме господинот Трајановски да избере било кој друг ден, и од својот дом во Автокоманда, да се обиде со велосипед да стигне на работаа, во просториите на Град Скопје. Така Градоначалникот ќе може да се увери во непостоењето на велосипедската инфра-структура, но и на основна култура на третирање на велосипедистите и пешаците како рамноправни учесници во сообраќајот во Скопје“, се вели реакцијата. Од здружението забележуваат дека сообраќајот е формиран само за автомобилите, додека пешаците и велосипедистите страдаат на сметка на тоа. - Општиот впечаток е дека сообраќајот и паркинг условите во градот се подредени на потребите и доминацијата на посилните, оние со автомобили. Семафорите се прилагодени само за потребите на возачите, а на штета на пешаците и велосипедистите. Пешаците и велосипедистите се толку репресирани во сообраќајот, што се приморани секојдневно да се движат по коловозите, меѓу возилата. Затоа и активности и кампањи за подигање на свеста кај учесниците во сообраќајот се непознати појави кај оваа администрација. Постојано се носат репресивни правила и закони кои го уредуваат однесувањето на велосипедистите, пешаците, граѓаните, а оние со автомобили и мотори дивеат по скопските улици. Згора на сето тоа, пишува во реакција,а ниеден од новите урбанистички и сообраќајни зафати низ градот не ги земаат предвид велосипедистите како рамноправни учесници во сообраќајот. Ниеден од новите булевари на Трајановски нема предвидени велосипедски патеки. На Климент Охридски пешаците и велосипедистите делат тротоар во ширина од 1 метар, на Илинденска несоодветните сливници го прават возењето невозможно, а на Првомајска тесните тротоари што се делат со пешаците се понебезбедни од било кога заради зголемената брзина на возилата. Во Скопје речиси и не постојат рампи за заштита од уништување на велосипедите од рабниците на тротоарите, а единствените промени беа направени за да се прилагодат овие премини на новововедената кочија од проектот Скопје 2014. Организацијата ги повикува Градот, а и медиумите, како и сите сограѓани, критички да се пристапи кон разните „дефилеа“ за некакви патеки, велосипедска инфра-структура и сл. Освен потегот долж реката Вардар (и тој узурпиран со работите на Скопје 2014) во градот Скопје не постои делница доволно уредена и доволно безбедна за одвивање на било каков велосипедски сообраќај. Време е да ги нарекуваме работите онакви какви што се! А чкртањето ленти во боја по улиците и тротоарите не се велосипедски патеки! http://novatv.mk/index.php?navig=8&vest=7637&cat=2 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15045 |
Quote Reply #395 Posted: 20-Sep-2013 at 16:35 |
Се согласувам и јас!
|
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15045 |
Quote Reply #396 Posted: 02-Oct-2013 at 07:29 |
На Точак - Критична маса #17
|
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15045 |
Quote Reply #397 Posted: 11-Nov-2013 at 14:00 |
Преземено од Фејсбук страницата на НаТочак:
„Во времиња кога НаТочак организира јавни трибини за тоа како можеме да ги искористиме позитивните искуства на Љубљана за Скопје да стане поточакољупски град, сред велосипедската патека карши Симпо никна метален столб со што уште една велосипедска патека во Скопје стана практично неупотреблива. НаТочак ќе пише допис до Град Скопје, Општина Карпош, и Улици и Патишта. Ова нека биде апел до сите кои приметуваат неправилности на патеките да им пишуваат на надлежните за навремено да се спречи узурпирањето на патеките.“ ________________________________________ Класичен пример за уништување на и онака малубројните велосипедски патеки. На здравје нека ни е. |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15045 |
Quote Reply #398 Posted: 11-Nov-2013 at 14:05 |
Во прилог на горната вест... Исто така преземено од Фејсбук страницата на НаТочак:
-Што прави Словенец во Скопје? -Лепи гуми „Андреј Клеменц извозел 500 km низ Љубљана со точаков без дупната гума, а само еден понеделник во Скопје го чинеше 4 лепења на гуми. Добрата страна на приказната е што е многу задоволен од нашите сервисери, дека се фини, културни, евтини и брзи.“ Ова докажува колку се нечисти и неодржувани велосипедските патеки и улиците низ градов. Пред една недела поминував со мојот велосипед по мостот Близнак во Аеродром, и се запрепастив колку стакла, камчиња, искосена трева и други ѓубренца имаше по тротоарите на мостот. |
|
За сè има вторпат
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #399 Posted: 12-Nov-2013 at 00:39 |
А што точно е тоа што го треснале на сред велосипедска патека? Дали е можеби еден од најавените дигитални сообраќајни знаци со променлива содржина? Ако е тоа, нека си препишат господата правилник од некоја нормална држава за тоа како и каде се поставуваат такви знаци. Ако е нешто друго, неповрзано со сообраќајот, тогаш има уште помалку причини да морало да биде баш веднаш до коловозот.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15045 |
Quote Reply #400 Posted: 12-Nov-2013 at 09:49 |
Мислам дека е дигитален сообраќаен знак, барем така изгледа.
|
|
За сè има вторпат
|
|
Post Reply | Page <1 1819202122 49> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |