build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 29>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11829
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Велосипедски патеки и пунктови
    Posted: 19-Feb-2008 at 18:52
Можеби нема да се изнаправиме муабет на оваа тема, ама не е лошо да и обратиме барем малку внимание.

Мислам дека користење на велосипеди треба да се стимулира до максимум. Еколошки, здрав и ефтин превоз кој не предизвикува гужви. Во многу случаи дури побрзо некаде ќе стигнете со велосипед отколку со било која друга форма на превоз, а нормално нема ни проблем со паркирање.

Единствено што треба да загрижува е колку ќе се импровизира со велосипедските патеки во иднина, то ест колку тие нема да се градат на сметка на други импровизации.

Еве мапа на велосипедските патеки во Скопје:



Edited by Cloverstack - 20-Feb-2008 at 17:01
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4394
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 20-Feb-2008 at 13:11
незнам за скопје, ама за битола дефинитивно знам дека нема ниту една велосипедска патека и сообракајниот знак не постој непознато нешто е то за битолчанец... ама и колку шо сум бил во скопје мислам дека се користат за паркинг тие патеките (на партизанска ако не се лажам)...

друго корисно инфо, во солун исто нема ниедна и имам видено само три велосипедисти досега... ако има во предградијата то е друга работа, во поширокиот центар ни патеки ни велосипедисти има
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11829
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 20-Feb-2008 at 14:39


Да за жал и постоечките велосипедски патеки се злоупотребуваат за разни други намени, не само за паркирање... Roll%20eyes


Инаку нема воопшто потреба да ги споредуваме нашите градови со грчките или да се угледуваме на нив. Солун, Атина и другите се во основа пренатрупани градови и големи урбанистички промашувања во секој поглед, особено од функционална гледна точка. Грците фрлаат огромни пари за да поправат некои грешки од минатото, но и тоа ќе има само ограничени резултати...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8789
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 20-Feb-2008 at 14:56


истото ќе го кажев. Скопје со сите утки е функционални многу подобар град од Солун. Новиве проекти како метрото и подводната сообраќајница заедно со обиколницата ќе ја ублажат ситуацијата. Но толкав град да се базира само на 3 главни улици е стварно премалку.

За жал тоа што се случувало во Грција во 60ти, 70ти кај нас во некои населби се случуваше во 90те па и денеска.
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 673
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 20-Feb-2008 at 15:05
Velosipedski pateki znaat da bidat i mnogu opasni. Koga ima lugje na niv, a nekoj vozi epten brzo na tocak...taka se sluci vo gradot kaj jas sto sum, pateka napravena za velosipedi i nekoj se pojavil da trca a isto vremeno se pojavi edna devojka na tochak (koja brzo vozese), vo ist pravec odele, i devojkata na tocakot probala da svrti vo posleden moment na strana ama nekako go utnala i letna pravo vo nekoje silno drvo kade grankata vleze vo nea:\
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11829
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 20-Feb-2008 at 15:28


И пешки да одиш некаде, може сешто да ти се случи Важно велосипедот е побезбеден од автомобил на пример Big%20smile
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 20-Feb-2008 at 20:01
Кловер, мапата не ми се отвора, може некако да ја постуваш пак?

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11829
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 20-Feb-2008 at 20:31
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 20-Feb-2008 at 20:47
Фала кловер

Патекиве навистина немаат некаква врска една со друга, некако многу рандом расфрлени(за овие „постоечкиве“, што не знаев дека воопшто постојат)  А претпоставувам дека со секоја улица што треба да се изгради во иднина, како северен  и јужен булевар, има велосипедска лента, така? Така е предвиден сообраќајот во Скопје?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11829
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 20-Feb-2008 at 20:49


Па така налага планот, а и здравиот разум. Е сега што ќе измислат некои говеда, тоа не можам да прогнозирам...

Wallbash


Edited by Cloverstack - 13-Mar-2008 at 01:23
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 20-Feb-2008 at 20:51
Грешка- сега видов дека сликата е во голема резолуција па видов дека не е баш како што мислев(на секоја улица - велосипедска лента) А дали велосипедската патека на партизанска е тротоарот? 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11829
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 20-Feb-2008 at 21:21
Па добро и јас не мислев дека баш за секоја улица прашуваш. Ако негде нема велосипедска патека не значи дека не може да се помине со велосипед... Инаку на партизанска на разни сегменти е различно. Воопшто има различни типови на велосипедски патеки кои пред се варираат и по поставеноста и по ширината - не го сваќај терминот толку ригидно. Конкретно на партизанска накај центар прашање е дали нема да треба негде да се импровизира (во целиот склоп, тротоар + велосипедска патека + дрворед), со оглед на тоа што треба да се планира дополнителен простор за ЛРТ. Барем јас се надевам дека нема да ја постават на веќе постоечката прва лента. Би било најдобро трасата за ЛРТ да влегува под земја што поисточно (поради низа поволности од разни аспекти)


Edited by Cloverstack - 20-Feb-2008 at 21:22
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 673
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 21-Feb-2008 at 00:11
Originally posted by Cloverstack



И пешки да одиш некаде, може сешто да ти се случи Важно велосипедот е побезбеден од автомобил на пример Big%20smile

Na kraj taka e, pobezbeden e od avtomobil.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8789
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 25-Feb-2008 at 09:03

„ПРОАКТИВА“ И ГРАДОТ ЌЕ ПРОМОВИРААТ ВЕЛОСИПЕДИЗАМ

Ќе се гради велосипедска патека во центарот

Патеката ќе биде долга речиси два километра, ќе се движи по тротоарите и по кејот, а ќе ги поврзува Железничката станица, плоштадот и булеварот Партизански одреди

Велосипедистите во градот ќе добијат патека на булеварот Кузман Јосифовски-Питу, која преку плоштадот Македонија, ќе се поврзе со булеварот Партизански одреди. Раководителот на Секторот за сообраќај во Градот, Јован Христовски, вели дека се привршува проектната документација, а ако се' биде во ред, по распишувањето на конкурсот за изведувач, изградбата би завршила до први јуни.Велосипедската патека ќе почнува кај Железничката станица, ќе минува пред комплексот банки и плоштадот Македонија и ќе завршува кај објектот на Македонски пошти на булеварот Партизански одреди. Ќе се движи по тротоарите и по Кејот на Вардар. Патеката ќе биде долга 1.880 метри, а широка 2,5 метри на двонасочните делници, односно 1,5 метар на еднонасочните, како на булеварот пред банките. Патеката ќе има семафори, ќе биде со обележани премини и опремена со потребната хоризонтална и вертикална сигнализација, како патоказни табли, знаци со велосипеди и со насоки на движење.На околу шест места ќе може да се изнајмуваат велосипеди. Две се предвидени на Градскиот плоштад, а другите се кај хотелот „Холидеј ин“, на помалите автобуски постојки и кај Железничка станица. За изнајмувањето на велосипедите ќе биде задолжена невладината организација „Екосвест“, а проектот ќе го спроведат НВО „Проактива“, Градот Скопје и Министерството за животна средина.

- Се одлучивме за оваа делница бидејќи на тој начин ќе ја поврземе источната со западната страна на градот. Во централното подрачје не постојат никакви обележани велосипедски патеки, од источната страна ги има во Ново Лисиче, а од западната во Ѓорче Петров. На тој начин тие ќе се спојат - објаснува Владимир Карчитски од „Проактива“.Оваа патека е првиот чекор во спроведувањето на основниот план за употреба на велосипеди, кој Градот го донесе во 2004 година. Таа е одредена како приоритетна делница од предвидените пет. Дел од проектот ќе финансира британската амбасада, која ќе издвои 26.000 фунти и од Програмата за мали донации на Глобалниот еколошки фонд. Во изградбата ќе се вклучи и Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот на патиштата. По изградбата на оваа патека ќе се градат и други, и тоа на места каде што воопшто ги нема. Ќе се обновуваат и постојните патеки, кои сега се неупотребливи затоа што на нив се поставени контејнери, трафики или бандери, а возачите редовно ги користат како паркинг-простор.

- Во Скопје има 48,5 километри велосипедски патеки, но тие се неупотребливи затоа што не се обележани и не се користат соодветно. Овој проект е практичен пример за промоција на алтернативниот транспорт наспроти возилата на фосилни горива. Гледано долгорочно, промоцијата на употребата на велосипеди поволно ќе влијае врз животната средина, а ќе ги подобри социјалните, здравствените, економските и животните услови во Скопје - велат во „Проактива“ и додаваат дека Скопје е идеално место за велосипеди.

Анела Петрова



http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=64951F2B1184E24FAD8958666A6C0771
Back to Top
skywings View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote skywings Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 25-Feb-2008 at 10:45
онака понеделнички, ептен ме израдува информацијата за велосипедската патека...искрено сакам да се надевам дека стварно ќе биде до јуни... и дека нема да биде паркинг за колите
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 25-Feb-2008 at 14:09
    Да, и мене ме израдува ваква информација, бидејќи во овој период од годината голем дел од времето го поминувам на велосипед, и секогаш одам во тој правец(не дека сум имал сериозни потешкотии да се снајдам, ама не е тоа поентата). Само ова со сигнализација на велосипедска патека ми е нејасно како го замислиле, на кои места би ставиле семафори? Имате ли идеја како би биле од корист семафори на велосипедска патека?
    Исто така добра е идејата со изнајмување на велосипеди, се надевам дека ќе биде добро прифатена и дека ќе стане навика да се вози велосипед наместо кола, како што прават многу луѓе, особено за некои смешни растојанија.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11829
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 25-Feb-2008 at 19:47
И мене не ми е јасно за какви точно семафори ќе станува збор. Исто така малку ме буни изнајмувањето (2 места на плоштад?!?)

Но веста е одлична!!! Мислам дека добро ја одредиле приоритетната делница. Стално кога возам точак накај парк, тој дел го доживувам како алка што недостасува. Да се надеваме дека нема да застанат на ова и дека проектот ќе продолжи како што е зацртано.

Cheers
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 27-Mar-2008 at 02:08

ГРАД СКОПЈЕ ЌЕ ФИНАНСИРА


Велосипедска патека на кејот во Аеродром


Во Општина Аеродром започна изградба на асфалтирана патека долж кејот на Вардар, која ќе биде наменета за велосипедистите и рекреативците. Средства за оваа намена издвои Град Скопје, по чиј налог во моментот се врши расчистување на теренот. Откако ќе завршат земјените работи ќе се постават рабници и ќе се тампонира патеката која ќе биде долга еден километар, а широка 4 метри.

- Велосипедската патека ќе се протега од новиот мост на реката Вардар, кај Транспортен центар, во насока кон Аеродром, до почетокот на пешачката патека на кејот во оваа скопска општина. Таа ќе се поврзе со старата постоечка велосипедска патека, која се протега од спортското игралиште кај Маџир Маало до центарот на градот. Со цел на рекреативците да им се овозможи и место за одмор, на страничните делови од патеката ќе бидат поставени и клупи, велат во Градот, од каде за оваа намена ќе се издвојат околу 3,6 милиони денари. Во иднина, велат надлежните, ќе се обезбедат средства за продолжување на велосипедската патека до мостот Близнак.

http://vecer.com.mk/?ItemID=C24BB7079006B0408CF0E06B0027C198

Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 27-Mar-2008 at 03:00
PreviousОдлично. Тука кај транспортен мост има колку што знам, ново изградени терени за кошарка / одбојка така нешто. Полека нека се среди, сите идат по примерот на Карпош! 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11829
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 27-Mar-2008 at 10:38
И уште да се направи тоа делчето од кејот кај Дрводекор, па ќе имаме велосипедска патека по цел кеј, што не е само од рекреативно значење, туку ќе стимулира луѓе посериозно да го сватат велосипедот како превозно средство.

Cheers
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.187 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.