build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 31-Oct-2019 at 19:56
Да, да, прекрасно сработено од Шилегов, идиот неспособен. Сега таман ќе може слалом да се научам, па на скијање да се пријавам.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 04-Nov-2019 at 02:55
Originally posted by stef4o

Поред бул.Киро Глигоров



Сегментов има прилично опасна ситуација кај што нагло има некое урушување на подлогата или не знам како да го наречам, покриено со лимови или нешто... кај подвозникот е. Да знае кој иде од таму, претпазливо... а не знам како ја рачунаат за направена имајќи в предвид ова.
Иначе, видов дека е асфалтиран и сегментот погоре накај клучката, ама не знам дали до крај, можда утре ќе одам натаму.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 04-Nov-2019 at 02:56
Originally posted by ehrlich

Да, да, прекрасно сработено од Шилегов, идиот неспособен. Сега таман ќе може слалом да се научам, па на скијање да се пријавам.


абе као легнат џандар ти се овие, да не се залеташ премногу.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 05-Jan-2020 at 16:54
СО ВЕЛОСИПЕДСКИ ПАТЕКИ СЕ ПОВРЗУВААТ МАЏАРИ И ЧЕНТО СО ОСТАТОКОТ ОД ГРАДОТ

Град Скопје работи и на подобрување на велосипедската инфраструктура во градот, каде што во текот на 2019 година се реконструираа постојни и се изградија нови велопатеки во должина од околу 16 километри. Деновиве започна и големиот проект за поврзување со велосипедски патеки на населбите Маџари и Ченто со останатиот дел од градот.

Во моментов се вршат градежни работи за изградба на нова велосипедска патека на булеварот Александар Македонски, од клучката Естекада до улицата Благоја Стефковски.

Паралелно со овие активности, во рамки на проектот за реконструкција на улицата Благоја Стефковски, во моментов се работи на изградба на нова велосипедска патека на потег од крстосницата кај улиците 15.Корпус и Методија Андонов - Ченто до крстосницата со улицата Петре Филиповски – Гарката и свртувањето кон улицата Перо Наков и Металски Завод – Тито во должина од 870 метри

За потсетување, изминатиов период завршија градежните работи за изградба на велосипедска патека на бул. Киро Глигоров, на потег од крстосницата со улицата Перо Наков до улицата 808, а во наредниот период истата ќе се поврзе до клучката Естекада, со што ќе добиеме дополнително поврзување (конектор) во правец север-југ, којшто ги спојува општините Кисела Вода, Аеродром и Гази Баба. Четирите постоечки рути, вклучувајќи го и кејот на реката Вардар се врзуваат со новите велосипетски патеки во населбата Маџари.









https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 05-Jan-2020 at 20:25
За потсетување...

За потсетување е тоа дека Град Скопје во изминативе две години успеа да ги уништи постоечките вело-патеки, вреден успех за споменување
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 13-Jan-2020 at 16:22
СЕ ГРАДИ НОВ ПАМПТРАК ПОЛИГОН

Скопје наскоро ќе го добие вториот памптрак полигон. Новиот памптрак полигон е донација за Град Скопје од Стопанска банка АД Скопје и се гради на вкупна површина од 2.850 метри квадратни на влезот во Градски парк кај Сточарски институт.

Паралелно со градежните активности за изградба на велoсипедскиот полигон на терен се реализираат и активности за хортикултурно уредување на просторот







https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 13-Jan-2020 at 16:25
СЕ ГРАДИ НОВА ВЕЛО ПАТЕКА НА ДЕЛ ОД УЛИЦАТА 11 ОКТОМВРИ

Градот Скопје на самиот почеток од новата година продолжува со градежни активности за подобрување на велосипедската инфраструктура низ градот. Покрај изградбата на вело патеката на улицата „Благоја Стефковски“ која е во тек, екипи на ЈП „Улици и патишта“ деновиве работат на изградба на нова велосипедска патека во должина од 100 метри на дел од улицата „11 Октомври“ на потегот пред поранешен Тутунски комбинат.

Вело патеката на оваа делница ќе овозможи поврзување на вело патеките во општина Кисела Вода со вело патеките во општините Центар и Аеродром.







https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 22-Feb-2020 at 18:05
РЕКОНСТРУИРАНА ПЕШАЧКО-ВЕЛОСИПЕДСКАТА ПАТЕКА НА ДЕЛ ОД УЛИЦАТА 11 ОКТОМВРИ








Целосно е реконструирана пешачко-велосипедската патека на дел од улицата 11 Октомври на потегот пред поранешен Тутунски комбинат. Од патеката во должина од 100 метри машински се отстранети бекатон плочките, поставен е нов асфалт, нови мали и големи рабници, како и заштитни столпчиња
рад Скопје континуирано работи на подобрување на пешачко-велосипедската инфраструктура, а вело патеката на оваа делница ќе овозможи поврзување на вело патеките во општина Кисела Вода со вело патеките во општините Центар и Аеродром

https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 22-Feb-2020 at 18:20
Уште од сликиве се гледа колку не е исчистено по завршувањето на градежните работи (остатоци од асфалт, ситни камчиња, песок итн.)
За сè има вторпат
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 22-Feb-2020 at 18:21
Велосипедските патеки треба да бидат физички одделени од пешачките (ако постои простор, ако не како што е на булеварите моментално) и да бидат на ниво на коловозните ленти, се' друго е шминка.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 23-Feb-2020 at 16:26

Така е

Со тоа што, терминолошки, треба да почнат да создаваат велосипедски ленти (простор за велосипедисти на коловозот), а не патеки. Ова во случајов е мешана патека, што е еднакво на „ништо“.

Исто така, нашата градска власт ако веќе не знае што е велоград, може да плати физибилити студија како да се воведе, особено на раскрсници. Во суштина, велосипедистите треба да добијат право да вртат лево на самата раскрсница на самиот коловоз со издвоена лента, а не како досега да чекаш на најмалку три семафори за да ја поминеш раскрсницата. Така, велосипедот е во нерамноправна позиција во однос на автомобилите.

Edited by ehrlich - 23-Feb-2020 at 16:27
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 06-Mar-2020 at 19:43

мислам дека е време за засебна нишка за Вело Магистрали, бидејќи веќе на сите им е јасно дека постојните велосипедски патеки во Скопје (со исклучок на оние на потегот кај Хотел Континентал или кај Расадник) се речиси скроз раштимана сообраќајна појава за Брз Велосипедски Транспорт ... абeр кој и порано е констатиран [1] но бара далеку поголем простор за думање ...

дефиниција ~ https://en.wikipedia.org/wiki/Bike_freeway

доколку сакаме во метропола како Скопје да постигнеме ниво на искорисливост на Велосипедскиот Превоз кој озбилно ќе му конкурира на колскиот, мора Итно да се размислува Како во градов да се пуштат Брзи Вело Патеки!

веројатно наједноставно чаре е да се оди со булеварски ленти, а бидејќи има неизвесна атмосфера околу најавата за Брз Јавен БРТ Превоз може да се размислува и за средишно трасирање на вакви вело-урбани-автопати [1] прашање е дали по истите би смеело во првата спора лента да одат и карго-велосипеди [2] или тие да бидат дозволени само на постојните пешачки-вело патеки, можеби комбинирано зависно од товарот и тежината!?

конечно ова треба да ни е мотивација не само за атрактивна Сообраќајна Вело Опција како би се стимулирала ЕкоСвест, туку и за Поздрава Младина [3] која сега со постојните Вело Патеки е демотивирана озбилно за Вело лајфстаил, оди некој нека збрчи брзинецот 50км/ч, а дополнително појавата на еБајкои и еТротинети дава голем акцент на потребата од Урбани Вело Магистрали по клучните сообраќајни коридори низ Скопје, прашање е само како тесни грла како оние во Чаир ГТЦ Градска Болница итн. би се извеле подобно за да бидат ем оградени ем стимулирани за што чаре дефакто би биле Надземни Пешачки Премини но само доколку истите имаат Ескалатори и Лифтои [4] та бидат атрактивни за што поголема употреба од пешаците,евентуално наместо тоа ќе мора Полиција постојано да стражари се додека сите локалци стекнат токму пешачки навики, иако немора ни тоа доколку законски се нормира да предизвикување несреќа од страна на Пешак на Брза Вело Патека се санкционира и со Затворска Казна бидејќи некому да му се испречиш пред Точак а тој лета ко да е во Кола тоа има инстант ризик за смртни последици на страна што е соблазна за младите дека може и тие ко постарите да си тераат неодговорно, конечно доколку и таму како кај Бит Пазар се крене в среде висока бариера од сето ова нема ни да има потреба ...
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 07-Mar-2020 at 04:30

мислев на оваа тема да се распишан на долго и широко, нормално очекувајќи анализи и од други, но веројатно друг ќе мора натака да си се нафати на тоа оро на форумов или пак бидејќи многу бајкери и нивни друштва го заобиколуваат веројатно по нивни блогови и портали ...

веројатно анализата треба да оди во однос тековни појави како германскиот меѓуградски вело-автопат [1][1][1] а бидејќи кај нас главниот проблем е Скопје (како Македонија во едно терсене маало ем Град кој си има и еколошки и транспортни но и кондициони проблеми кај младите бидејќи спортот дише на шкрги) треба да се дума и мора да се делува Итно како и каде да се пуштат Урбани Вело Автопати, особено ако се има во предвид дека во блиска иднина се’ поскап ќе биде автомобилскиот соообраќај или пак поатрактивна ќе биде еБајк атмосферата, но за која ако се оди минималистички ко сега или пак и да се издвои дури цела една лента по постојните булевари за таму да се поместат моторџиите и брзите велосипедисти бидејќи првите се робусни тоа ќе биде и поголем ризик него сега кога е каша попара, а и сега само најревносните велосипедисти се дрзнуваат да рискираат брзо да веслаат по скопскиот асфалт ...

ко што може да се види и од 2-та 1-ва фуснота цената во Германија е 2 мил.евра по километар земено како асфалтна подлога, кај нас сигурно и поефтино, ем изведбата е пола од широчината на една сервисна улица, проблем е претежно вклопувањето во постојна булеварска траса , сакаме ангро промени а се надеваме дека истите ќе произлезат од постојните вело-патеки на кои ни гранките од дрвата не се се кастрат редовно на страна што се шеред-мод со Пешаци по Тротоари та оди ти нагази летни му ја можеби ако имет бајкеро в џеб и упатство за в Суд или Болница ... тро поопширно иако скромно и за ова веќе има абер на форумов [2][2] но надевај се пиле на пијана кокошка та некогаш да ви стане премиер антиавтомобилџија та на мала врата да протурка бар 10км Вело-Автопат колку да види Народ како тоа ќе изгледа, но парцијални решенија поарно и да ги нема она налик крвоток од ножен палец до препон мислам ок и тоа е нешто но далеку од активен спортски економски и културен Вело Живот ... но сето ова ет и нормално, нели кога сите сме си разводнети на фејкбук или по блогои ко постојни или екс велосипедисти А НЕМАЈЌИ НИ ЗДРАВ ВЕЛО еФОРУМ како цела енергија би се концетрирала постојано та дури некој завеслал понадвор [3] и ајт имало расфрлани теми по разни локални форуми [4] но еве зошто на овој еФорум тука никој не се нафаќа да размислува јавно каде пофукусирано се тимари Вело Инфрастурктурата (иако за сега има минимален простор за тоа бидејќи и нема доволно дебата за да се изнедрат нови нишки а не пак засебен Подфорум) та би рекол доколку сакаме озбилни промени во навиките на скопските жители една од побитните инфраструктурни промени треба да е оваа Брза Вело Инфраструктура но која за да стане тренд Прво Треба Опсежна Вело-НВО дебата, а потоа откако Идеите станат Проекти а тие Агенди за Брза-Вело-Инфраструкура ќе треба потоа и континуирани осигурачи и кампањи на сите нивоа од Субвенции Едукација и Рестрикции па се до Системски Бенифиции за оние кои се одважиле да немаат автомобил а живејат на подрачјето на Град Скопје (можеби бесплатен меѓуградски железнички превоз) исто Имајте Наум дека во блиска иднина е возможно да ви Гргнат и многу економски мигранти од Азија и Африка а спремивте ли со време ваква Инфраструктура тоа ќе ви помогне особено за да се спречи сообраќаен колапс во градот, НО во контекст ова мора да се размислува не само централното урбано јадро на градот да е вака спрострено туку и цела скопска котлина по оските на развој би требало паралелно со постојните урбани-автопати да се проширува и со Вело_Хајспидки ...
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 07-Mar-2020 at 09:14

за тесните грла можеби во иднина чаре би биле Велодукти [1] но за да такво нешто биде поисплатливо та и така таму Трам би бил невозможна мисија па евентуално да се ту-веј страничен додаток на монореил секција или да одат одозгора доколку истата е за висечки монореил [2][2] односно бидејќи жива сиромаштија сме буџетски па паметно е доколку ет возможно таквата секција да е стокмена за классичен Трам кој штом стигне до неа да се прикачи вертикално како би го минал тесното грло а потем цурук на асфалт, веројатно ЗА такви тесни грла најефтино би било еднонасочен Трам в среде булевар а во тој случај Вело Приколки би биле некаква брза компензација, иако така практично пред се’ за Баби и Дедовци ...

чунки и за BRT систем наместо LRT ова може да ет норма со приколкиве, а посекако иницијатива која предвреме треба велосипедистите да ја туркааат за да не биде налик децениски закаснетата со МЖ ...] може доколку напојувањето на Трам-от е подземно [3] та кровот да се стори целиот вело-приколка до која би се паркирало од висока вело-постојка ...


Intermodal transportation involves using two or more forms of transportation in a journey. Bicycles can often increase ridership of public transit. However, limited storage space onboard hinders the promotion of intermodal commutes. This innovative solution from Stuttgart, Germany adds desperately needed bicycle accommodation on this light rail line.

https://dyatica.tumblr.com/post/45770064644/intermodal-transportation-involves-using-two-or
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 07-Mar-2020 at 09:45
Пешачко-велосипедска патека. Не благодарам, ќе си терам по коловоз.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 07-Mar-2020 at 11:04
Понапорно ми е да растерувам пешаци од велосипедска патека и да слушам дофрлувања од типот „кај се буташ со точакот?“ отколку да ризикувам да бидам изгазен на коловоз.
ಠ_ಠ
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 07-Mar-2020 at 11:54
Културата во Македонија е на ниво ,не им давај ниту пешки да одат ,скрши им ги нозете ,а не пак со автомобил или велосипед. Е до тоа ниво сме .
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 07-Mar-2020 at 13:19

Даци ко да те здрмала меланхолија од дождов денеска, него Фич/Македоник абе и јас си терав така ама сетне навиката во чорапа се залепила па и по автопатои почнав да збрчувам дрско се додека еднаш за малку во вакум не ме вшмука Шлепер под тркала [1][1] сетне да видиш ’а чујам боботи нешто масивно задмене си застанувам ко разбојник пред Кадија ... вистина, и тоа каква склет работа е да возиш по регионален пат со две ленти макар имало обележано мала велосипедска лента отстрана, појава која изненадува како е можна во еу членка ко Хрватска и ден денеска, АЛО ’рвати кој ќе ми плаќаше погреб што вашите сообраќајни инжињери немаат акал!?! исто старо правило што го имам научено по пешачи низ Скопје виа зглобните саноси е внимавај од сите страни на приколки [2] Слава Богу досега имав возено и Русија така по регионални патишта ама кога си со дисаѓи тро поинаку игра точако кога го одминуваат шлепери но ете искуство та и подзапирав тро од тро ...

зато велам треба и меѓуградски Вело-Автопати кои воедно ќе бидат и туристички магнет доколку се трасирани низ недопрена природа, бар за траси како Via Ignatia или Via Axia а во овој контекст доколку сме паметни Одос-от Македон би го трасирале со Калдрма, едно багерче напред в среде некој импровизиран камено-положувач а за логистика дамперче со сајли и корпа за дотур мислам за брзо да оди поплочувањето ...

туку знае ли некој што бидна со Вело Патеката на Козјак [1] нели тука требаше да оди Р-104 кој по изградбата на ХЕЦ Матка2 наместо преку с.Здуње кон Брод го свртеа преку НПЈасен и с.Близанско сега попознат како Р-1106 [2][2] но ме чуди буџетот за велосипедската патека хм за таа цена тешко да ја сторат во таа должина, чинам уште порано веќе беше пробиена трасата и тампонирано грубо кога испитуваа геомеханика на тло ...


Edited by Zelenikovo - 07-Mar-2020 at 13:19
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 07-Mar-2020 at 18:10


налетав на уште едно место каде сум думал за вело-можности низ фуснотите во првиот пасус од следниот фус [1] но попат слично кршам клечки каде стигнам [1] мислам поинаку и не ни може, освен вака Чоек да се чуди за кај па тоа тиа удбалитичарите (преѓешни/денешни) си глумат дека Скопје е ВелоГрад, можеби за вело-прошетки, но не и за Вело Комутинг ...
има и пострашно, но и за тоа не се крева медиумска галама, освен преку симболичните акции за поставување Бел Точак [1][1] на секое место каде настрадал Велосипедист во градов! ама ако репер е колку многу Велосипедисти страдаат годишно кај нас [1] сигурно не е и’ возможно цел Град да се покрие со вакви Паметници како би предупредиле дека требаат Итно промени, патем некако дегутантно е на секој Чекор вака да се редат точаци, веројатно некого тоа и ќе освести, но си знаеме дека денес кај повеќемина сопственици на брзи возила совеста им e прегорена, та не дека не треба Помен, но тоа е попаметно да се стори преку Еден Генерален Споменик кој би бил во склоп со некој Вело Еду Центар во иднина на некое централно ачик место ко она кај старата Гимназија до мостот кај Транспортен Центар т.е. продолжение на МРТВ, таман и со Плоштад за да бидне потсетник за Сите па и гостите кои влегуваат во градов дека штом изнајмат Велосипед треба да си отворат 4-те очи бидејќи сеуште не постои свест кај возачите дека велосипедистите се Активни Членови во сообраќејот, а веројатно паметно ќе биде да се чини еднааш годишно Молебен но и Литургија за Безбедност во Сообраќајот воопшто со Литија која ќе ги потсетува сите дека живејат во Град каде ризиците ама воопшто не се сведени на минимум во однос Велосипедизмот како Урбан Начин на Живот ... но која е компензација за белите точаци како Попатен Извичник дека тоа се можеби места каде треба да си внимаваат кабојците, та думајте како Црните Точки да бидат релативизирани освен со (подобро ако не) задолжително (па и бочно) осветлување на Велосипедите можеби исто и со современ V2X систем за предупредување [2][2] доколку и велосипедот е регистриран ...
исто треба да се има во предвид дека за Рурални Вело Автопати можеме да влечеме сеуште и’ ИПАРД средства [3] та не чекајте туку фатете ги за уши ЗЕЛС да стокмат Универзална Општинска Вело Агенда, ете бар тоа v2x системот да го сторат норма за надвор од Град ...
најнакрај од распискава би потенцирал дека и Јавни Туш Кабини треба исто да се норма доколку Скопје дочека Вело Автопати некогаш, иако и сега истите се неопходни за мнозина [4] нормал урбано-магистрална Вело Патека би ве однела брзо од точка А до точка Б, но во Лето испарувањето знае да биде озбилен проблем и Луѓе да превртуваат патики ако нема каде да се освежат (пешкири попрво да има успат а на прва чешмичка ќе се тушираат) , ех камо во Народ да се создаде ем Вело Култура ем Добра Вело Пракса, за што добра Еко-Спид мотивација може е следното видео од LA, но д не почне Народ кај нас вака да тера слалом меѓу возила ...



... колку само треба Поука (ЕдуЦентар) и за Постари ...




Edited by Zelenikovo - 08-Mar-2020 at 13:19
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 19-Mar-2020 at 14:38
Под Транспортниот центар ќе се постави паркинг за велосипеди

Од „Скопје лаб“ потенцираат дека не случајно за велосипедски паркинг е избрана локацијата Транспортен центар, бидејќи намерата е да се поттикнат интермодални патувања (велосипед, автобус, воз, итн.) и зајакнување на инфраструктурата за алтернативен транспорт. Вкупниот буџет за изведба на решението е 11.500 евра. Дополнителна поддршка од 3.000 евра е обезбедена за реализација и уредување на локацијата каде ќе биде поставен велосипедскиот паркинг и тоа за урбана опрема, озеленување, материјали за подлога и слично



Под Транспортниот центар ќе се постави паркинг за велосипеди. За таа цел, Центарот за иновации на Град Скопје „Скопје Лаб“ објави повик за изработка на креативен и иновативен дизајн на велосипедски паркинг за да ги поттикне граѓаните да ги остават своите автомобили дома и наместо нив, секогаш кога е можно, да користат велосипеди.

Од „Скопје лаб“ потенцираат дека не случајно за велосипедски паркинг е избрана локацијата Транспортен центар, бидејќи намерата е да се поттикнат интермодални патувања (велосипед, автобус, воз, итн.) и зајакнување на инфраструктурата за алтернативен транспорт.

Повикот е отворен за сите (индивидуи, тимови и правни лица), а особено се поттикнуваат пријави од мултидисциплинарни тимови кои посебно ќе се вреднуваат, а кои ќе достават финален продукт кој вклучува: дизајн на модул за велосипедски паркинг и опис на технички карактеристики/спецификации, дизајн на локацијата (вело пјацета) на која ќе се постави модул за велосипедскиот паркинг, како и предлог буџет за изведба.

Според повикот, наградени ќе бидат трите најдобри решенија. Првонаграденото решение ќе добие 700 евра, второнаграденото 500 евра и третонаграденото 300 евра бруто сума. Избраното првонаградено решение останува во сопственост на Град Скопје.

Како што информираат од „Скопје Лаб“, по избор на најдоброто решение ќе се помине во втора фаза, односно ќе се распише повик за изведба.

– Од лицето или тимот кој стои зад првонаграденото решение се очекува давање поддршка на избраниот изведувач при реализација на решението – стои во повикот.

Проектот се реализира со финансиска и техничка поддршка од Германското друштво за меѓународна соработка (ГИЗ) преку компонентата за спроведување на активна мерка за развој на велосипедската инфраструктура, проектот Градови на иднината на југо-источна Европа кој го спроведува СмартАп Лабораторија за социјални иновации, организација која истовремено го води Центарот за иновации на Град Скопје – Скопје Лаб, и Градот Скопје.

Вкупниот буџет за изведба на решението е 11.500 евра.

Дополнителна поддршка од 3.000 евра е обезбедена за реализација и уредување на локацијата каде ќе биде поставен велосипедскиот паркинг и тоа за урбана опрема, озеленување, материјали за подлога и сл., односно со сè што располагаат јавните претпријатија „Улици и патишта“, „Паркови и зеленило“ и Град Скопје.

Рокот за пријавување е до 30 март, годинава. Избраните учесници ќе учествуваат на работилница на 7 април на која ќе ги разгледаат можните локации, а потоа ќе имаат еден месец да дизајнираат. Се напоменува дека е можно поместување на терминот за работилницата поради ситуацијата со корона вирусот.

(А.П.)

https://www.vecer.press/под-транспортниот-центар-ќе-се-постав/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.369 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.