build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #641 Posted: 29-May-2020 at 18:03
Без врска. Има тука доволно простор да се прошири тротоарот и да се направи класична велосипедска. Решението на Кочо Рацин е крајно небезбедно особено во свиоците за автобуси и возилата околу нив.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #642 Posted: 29-May-2020 at 18:12
Велосипедска лента > Велосипедска патека > Тротоар (мешан простор)

Можеби изгледа наивно, но има драстична разлика, особено во поглед на брзината.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #643 Posted: 29-May-2020 at 18:21
Ок де, велосипедска лента нека направат. Ама не со пиши бриши линии и со пластични столпчиња, туку со фрлање некој денар.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #644 Posted: 29-May-2020 at 21:24
Тоа што ти го бараш (а јас го посакувам) е вистинскиот ВелоГрад
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #645 Posted: 29-May-2020 at 22:15
Originally posted by <Fresno>

Без врска. Има тука доволно простор да се прошири тротоарот и да се направи класична велосипедска. Решението на Кочо Рацин е крајно небезбедно особено во свиоците за автобуси и возилата околу нив.

Па нема да е небезбедно доколку сите возачи се придржуваат до сообраќајните правила.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #646 Posted: 29-May-2020 at 23:29
Прееска на бул. Кочо Рацин една кола беше косо влезена помеѓу столпчињата и паркирана пола на патека, пола на тротоар, а 200 метри подолу друга кола си возела по патеката и се паркирала на тротоар. Дали големата раздалеченост помеѓу столпчињата е превид на проектантите или намерно е оставен простор за пристап на возила на итните служби?

Целосно одвоени, широки и двонасочни велосипедски ленти се најдобро решение, ама на многу малку места во Скопје не се возможни. На булеварите овие „копенхашки ленти“ се добри; многу е битно велосипедскиот сообраќај да биде одвоен од пешачкиот.

Повеќе простор за пешаците и велосипедистите изгледа ќе биде една од долгорочните придобивки на сегашнава криза. Фино е што и нашиве почнаа со baby steps да ги следат светските трендови, но треба мноооогу поголема ангажираност. Мислам дека би било добро општините и Градот Скопје, а потоа и самата централна власт, да донесат Правилник за класификација на градски улици, и за секоја да важат посебни правила:
1. Урбан автопат / с.л. 3.5m / max. 70km/h / целосно одвоена велосипедска лента и пешачка патека / сив (оригинален) коловоз;
2. Булевар од прва категорија / с.л. 3.5m / max. 50km/h / одвоена велосипедска лента и пешачка патека / бордо офарбан коловоз;
3. Булевар од втора категорија / с.л. 3-3.2m / max. 50km/h / велосипедска лента на коловоз, одвоена пешачка патека; ако не е можно тогаш одвоена велосипедско-пешачка патека / темно зелен коловоз;
4. Улица од прва категорија / с.л. <=3.2m / max. 40 или 50km/h / по можност велосипедска лента на коловоз, одвоена пешачка патека, ако не е можно -||- / син коловоз;
5. Улица од втора категорија / с.л. 3m / max. 40km/h / одвоена пешачка патека, велосипеди или на тротоар или на коловоз / жолт коловоз;
6. Улица од трета категорија / с.л. <3м / max. 30km/h / пешачка патека, велосипеди -||- / зелен коловоз.

Велосипедските патеки би биле тиркиз или црвени, а пешачките бели.

Во Велингтон патеката е раздвоена вака:

извор

Додека во овој северноамерикански град (чијашто слика се нашла во текст за Копенхаген), решението е слично како кај нас. Како што напоменав, можеби и тука патеките на улица треба да ги фарбаат дреч тиркиз/зелени - лентата би била повоочлива, а со тоа и побезбедна, подобро би изгледала, а и температурата би била помала.

извор

Edited by Staro Skopje - 29-May-2020 at 23:34
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #647 Posted: 30-May-2020 at 00:08
И двете решенија, на првата и втората слика, се изводливи во Скопје. Второто решение веќе и го има во Скопје, но добра забелешка, дополнителна безбедност ќе се добие ако се обојат во некоја боја ваквиот тип велосипедски патеки во градот. И секако дополнителната придобивка е помалата топлина, но и од естетски аспект е далеку подобро.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #648 Posted: 30-May-2020 at 12:16
Почнале со исцртување на патеката спроти Рамстор...



https://www.facebook.com/NaTochak/

.............

СТЕСНАТИ КОЛОВОЗНИТЕ ЛЕНТИ КАЈ СТАРАТА ЖЕЛЕЗНИЧКА ВО СКОПЈЕ ЗА ДА СЕ НАПРАВИ ВЕЛОСИПЕДСКА ПАТЕКА



На улицата Свети Кирил и Методиј кај Старата железничка станица, каде што е сместен музејот на Град Скопје, се стеснуваат коловозните ленти за да се изведе велосипедска патека.

Велосипедската патека долж улицата е широка 1,5 метар, а е добиена откако постојните три коловозни ленти од 3,5 метри се стеснуваат на 3 метри.

„Велосипедистите ќе добијат нова патека за движење низ центарот на градот, а ќе придонесеме и за побезбеден сообраќај преку смирување на автомобилскиот сообраќај. Ширината на сообраќајните ленти од 3 метри е идеална ширина за проектна брзина на движење од 50 километри на час колкаво што впрочем е законското ограничување на максималната брзина на движење на автомобилски сообраќај на градските улици“, велат од Град Скопје.

На овој дел како и низ целиот центар на градот од тротоарите ќе се отстрануваат и билбордите. Градоначалникот Петре Шилегов најави дека ќе се тргнат 240 билборди поставени на јавни површини низ градот и со тоа ќе почне да се воспоставува ред во узурпирањето на градот со билборди и рекламни паноа, кои го ограничуваат движењето на пешаците и велосипедистите.

На седница на Советот на Град Скопје одржана пред два дена беше усвоена одлука за ослободување на компаниите кои стопанисуваат со билбордите од надоместокот за закуп на рекламен простор за трите месеци додека трае вонредна состојба, како и намалување за 20 отсто на вкупната закупнина бидејќи ќе се отстранат 240 билборди. Од Градот велат дека следи потпишување на анекс-договорите со фирмите за новите услови и број на билборди, по што ќе почне постапката за ослободување на тротоарите

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/ke-se-stesnat-kolovoznite-lenti-kaj-starata-zheleznichka-vo-skopje-za-da-se-napravi-velosipedska-pateka/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #649 Posted: 31-May-2020 at 23:52
не ме гаѓајте со камења, ама не сфаќам која е поентата на место каде што има доволно простор за пешачка и велосипедска патека, или доколку ја нема може да се прошири, валосипедистите се ставаат на коловозот?
кога веќе знаеме дека ќе ги отстранат билбордите, а во инднина се надевам и контејнерите, сообраќајните знаци и останати пречки, зошто се воведув ваков систем кој и онака не се почитува и е помалку безбеден за сите учесници во сообраќајот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #650 Posted: 01-Jun-2020 at 12:36
Нова велопатека во Ѓорче Петров на реконструираната улица 4-ти Јули

Најдолгата велосипедска патека во Скопје - онаа на Партизански одреди ја продолжуваме со нова патека во двата правци на ул. 4-ти Јули. Оваа сообраќајница беше една од најцрните точки во градот заради лошата сообраќајна сигнализација и несоодветните урбанистички решенија.

Со стеснувањето на коловозните ленти, страничните велопатеки, како и мерките за смирување на сообраќајот, очекуваме оваа улица во Ѓорче Петров да биде далеку побезбедна од порано.









https://www.facebook.com/p.shilegov/
Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 511
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #651 Posted: 01-Jun-2020 at 18:56
„Велопатека“ или „паркинг“? Ќе видиме...
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #652 Posted: 01-Jun-2020 at 19:58
Паркинг, макар и да стават портокалови столпчиња. Денес се изнагледав паркирани возила на патеката што ја прават на ул. Кирил и Методиј (има вест за тоа на претходната и на оваа страница).

Edited by Џоле - 01-Jun-2020 at 19:58
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #653 Posted: 02-Jun-2020 at 12:48
Редовна ситуација на велопатеката која води кон Тобако 2 во Аеродром,во рок од неколку месеци неколку пати беа ставани нови столбчиња но без успех...



Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #654 Posted: 02-Jun-2020 at 13:10
Рабникот кај велосипедската патека ако може уште подигнат да е.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #655 Posted: 15-Jun-2020 at 15:56




https://www.facebook.com/skopjelab/
https://skopjelab.mk/redizajnskopje/proekt/reshenie-7/#
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #656 Posted: 19-Jun-2020 at 06:42
Срамота,ова е вело патеката од Железничка кон Тобако 2(столпчињата ги откорнаа од фирма ангажирана од општина Аеродром за да го прават детското игралиште во Мичурин,од другата страна им беше далеку да ги влечат материјалите)







...
ова малку подолу веќе паркинг си го направиле



https://www.facebook.com/skopjesmogalarm/

Edited by stef4o - 19-Jun-2020 at 06:44
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #657 Posted: 20-Jun-2020 at 12:42
Овој простор никогаш нема да се среди ниту ќе биде безбеден за пешаци ниту за велосипедисти постојано треба човек да е на штрек кога се движи во овој дел...па барем да го средеа тоа плочникот и бетонот доле целото е крпеници







https://www.facebook.com/skopjesmogalarm/
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #658 Posted: 20-Jun-2020 at 13:12

ова е само огледало на Исклучивоста на Удбалитичарските Мастадонти од Партии со се’ цел затворен систем од регулативи рокои и рогои, а што може да се искористи и како турситички спин од страна на тур-операторите како индиректно би вршеле преку своите турисити Народен Притисок врз властите да се опаметат час поскоро, можеби делејќи им разгледници со потпис од тековнио градоначалник и премиеро!?

инаку на повеќе места имам фрлено думи за Кеј 13.11 еве една во однос никаквата стандардизација во однос тендите и кровоите на проширените кафиќ-тераси [1] но поинтересна е оваа за партерниот калабалак во цел Голем Ринг [2] во следнио фус па сум рецнал то балустрите одоколку кои ќе реметат визури мака средени се по кејов плочнико и тендите [3]

што е до Вело Патеки мислам требаше некако пооштроумно да се искориста новите пешачки мостои, можеби со еднонасочни странични Вело Коридори [4] но сепак мора да имет и Вело Лифтои (кои би се користеле и за други намени пр. Инвалиди) освен Вело Рампи за влез/излез кај секоја целина по бедемот в Центар ...
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #659 Posted: 20-Jun-2020 at 13:32
Зелениково дали би можел да не едуцираш малку подетално за терминот "Удбалитичарските Мастадонти"?
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #660 Posted: 20-Jun-2020 at 13:32
Originally posted by stef4o

Овој простор никогаш нема да се среди ниту ќе биде безбеден за пешаци ниту за велосипедисти постојано треба човек да е на штрек кога се движи во овој дел...па барем да го средеа тоа плочникот и бетонот доле целото е крпеници







https://www.facebook.com/skopjesmogalarm/

Треба подземна улица до Телеком, и овој простор да се реновира, и така ќе биде скроз безбеден.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.170 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.