build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3606
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 23-Sep-2009 at 20:15

www.to4ak.com/index.php?option=com_content&view=article&id=308:--30-rent-a-bike----&catid=1:vesti&Itemid=58

ова со личната карта е заради некое осигурување, исто како што беше порано со изнајмувањето на веспите, сега незнам како е, но ова е тешка глупост ако е вистина! но добро битно во скопјево постои некаде рента на неколку точаци, само не кажаа ако дупнеш гума дали и колку ќе чини амортизацијата ова најдобро ќе беше на општинските инспекции да им ја поклонат турава, па и навистина граѓаните да видат абер од донацијава, но се додека некој приватно не влезе во оваа услужна дејност во скопје нема да видиме топ rent-a-bike услуга!

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 23-Sep-2009 at 21:55
Eve kako германската железница го решила тоа 

погледате го интелегентниот начин на рентање
http://www.callabike-interaktiv.de/flashfilm/cab/cab_en.htm




Edited by Vladimir P - 23-Sep-2009 at 22:09
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 23-Sep-2009 at 21:58
Оставање лични документи во залог, како и барање од некој друг да се остават лични документи се наведени како кривични дела во законот. Ај ќе побарам извор, ама сигурен сум дека е вака!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 23-Sep-2009 at 22:37
Владимир, DB го направиле ова помалку компликувано. Во Нирнберг, приватна фирма издаваше точаци, но бараше да пратиш смс со бројот на кредитната картичка за да добиеш број да го заклучиш. Јас на пример немам кредитна картичка...и сега што правиме?

Еве некое време размислувам како сето тоа да се изведе најиспрефинето што може, и се ми се врти околу безготовинско плаќање. Мојата идеја е следна, а секоја исправка или па сопствена идеја е повеќе од добредојдена во дискусијава

Еве, јас кога би требал да го направам тој систем, би бил со картици слични како оние што беа за говорници. Би имало импулси(кредити) со можност за дополнување, и со внесување на картичката, се отклучува велосипедот(притоа активирајќи посебен механизам за превентивно заклучување) и може да се вози.

Картичката би била една и единствена, со кодирање на некои лични податоци при нејзино купување. Тие би се пренеле во базата, така што ќе се знае кој последен го возел точакот со регистрација на пример „R33“

 10 минути пред да се истроши кредитот, мало екранче ќе го извести возачот дека му истекува времето за возење, и доколку продолжи да вози во следните 2 минути, механизмот за превентивно заклучување ќе се активира, и возачот ќе биде приморан да застане.

Доколку сака да „тркне“ до некаде, а не сака да му биде украдена картичката, точакот би бил ставен на „pause mode", со што би се заклучил, и би се отклучил само со претходната картичка, притоа откуцувањето на минутите би траело. Кога ќе се врати возачот, ќе му бидат одземени кредитите и ќе се вози по стар режим.

 Ако се надминат преостанатите минути, точакот ќе биде блокиран и ќе прати сигнал до оператор и само тој ќе може да го деблокира, а на возачот ќе му биде изречена казна.

Да се осигураме дека велосипедот не е оставен на улица или во парк, повторно би се пратил сигнал со бројот на велосипедот до некој од операторите и би го исконтактирале лицето кое последно го возело тој велосипед, и се разбира казна.




Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 23-Sep-2009 at 22:45
Ама нема потреба од толку "вселенски" систем на наплата. Доволно е одговорното лице за точациве да има податоци од тој то последен го земал точакот. Немора да се држи во залог никаква лична карта и да се прават проблеми. После тој одговорниот нека си води евиденција. Ако веќе идеме на автоматска наплата тогаш сигурно има веќе смислено низ свет модели и доволно е да имплементираме еден од нив и да не измислуваме топла вода. Мене највеќе ми личи ова не дека на некој толку му дошло од точаци да се возат, туку дека точациве се купени по некоја повисока цена па знаеме како завршиле дел од парите. Па сега се бара начин полесно да се одтарасат од нив, а и многу не им е гајле како ќе се користат. Едноставно целава нелогичност со оставње лични карти и враќање точакот од кај што си го земал ме наведува дека точациве имаат друга намена а не возење.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 23-Sep-2009 at 22:53
Originally posted by lslcrew

Ама нема потреба од толку "вселенски" систем на наплата. Доволно е одговорното лице за точациве да има податоци од тој то последен го земал точакот. Немора да се држи во залог никаква лична карта и да се прават проблеми.


Оваа технологија е вселенска колку и говорниците. А поентата на автоматската наплата е да елиминира човечкиот фактор, да се олесни процесот и да може многу лесно да се поставуваат станици на секое ќоше, без потреба од буткици.

Мене највеќе ми личи ова не дека на некој толку му дошло од точаци да се возат, туку дека точациве се купени по некоја повисока цена па знаеме како завршиле дел од парите. Па сега се бара начин полесно да се одтарасат од нив, а и многу не им е гајле како ќе се користат. Едноставно целава нелогичност со оставње лични карти и враќање точакот од кај што си го земал ме наведува дека точациве имаат друга намена а не возење.


Не ја исклучувам можноста нешто да пропуштам или па да сум наивен, но незнам што те натера на ваков заклучок?


Edited by La Linea - 23-Sep-2009 at 22:53
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 23-Sep-2009 at 22:57
Па нема никаква логика во целиот модел на коритење на овие точаци. Не сакам сега да развиеме консприатиувна дискусија но сепак ова една кампањска (ван редовна) набавка. Не дека дваесетина точаци е нешто многу.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 23-Sep-2009 at 23:37
Прекрасен е овој потег на општина Карпош, којшто во најбрз период треба да се реализира и од градот Скопје, како и од скопските општини. За овој проект да стане сериозен проект, потребни се стотици велосипеди, десетици места за подигање и оставање на велосипедите, вработување на лица што ќе ги опслужуваат граѓаните. Би можело и да се оди на автоматска наплата со новите железни 10 денари.
Се согласувам со Iscrew дека е забрането земање на лични карти од било кого, но сепак личните податоци мора да се впишат во компјутер, за да се знае кое лице го превзело велосипедот.
 Силно го поддржувам овој проект!
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 24-Sep-2009 at 08:46
И јас го поддржувам проектов, ама искрено очекувам дека во многу брзо време ќе им се е** мајката на точациве во блиска иднина со оглед на нивото на свеста за општо добро на нашите сограѓани и односот кон урбаната опрема и јавните простори...додуша мора некогаш да се почне
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 24-Sep-2009 at 11:28
Еве да знаеме за што зборуваме, точаците пред општина Карпош


2009-09-24
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Katz View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 09-Apr-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Katz Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 20-Oct-2009 at 13:00
< ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 11">< name="Originator" ="Microsoft Word 11"><>

Поддржана од Амбасадата на Кралството Холандија во Скопје, Проактива во 2008 година започна со реализација на проектот „Имплементација на Основниот план за употреба на велосипеди во Општина Аеродром„ и во 2009 година „Имплементација на Основниот план за употреба на велосипеди во Општина Аеродром - втор дел„ чија главна цел е промовирање на пријателски настроени практики кон животната средина - употребата на велосипеди во секојдневниот транспорт.

Една од главните активности во проектот е реконструкција на велосипедските патеки во Општина Аеродром по должина на булеварите Ј. Сандански и К. Ј. – Питу. Во реализацијата на патеката партнерски се вклучија Градот Скопје, Амбасадата на Кралството Холандија во Скопје, Министерството за животна средина и просторно планирање (МЖСПП), Општина Аеродром и Проактива.

По тој повод Ве покануваме на свечено отворање на реновираната велосипедска патека кое ќе се одржи на 21 октомври (среда) 2009 во 11:30 часот пред Веро во Општина Аеродром. Исто така со почеток во овој термин, страните вклучени во реализација на проектот, како и останати учесници, ќе возат велосипедска тура, која после завршувањето пред Т.Ц. Бисер ќе има културно - уметничка програма со наградна игра - делење на велосипеди.

На културно - уметничката програма ќе говорат Амбасадорката на Кралството Холандија во Македонија, Нејзината екселенција Симоне Филипини; Градоначалникот на Град Скопје, Г-дин Коце Трајановски; Министерот за животна средина и просторно планирање, Г-дин Неџати Јакупи и Градоначалникот на Општина Аеродром, Г-дин Ивица Коневски.

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 21-Oct-2009 at 23:25
Previous

Пуштена обновената велосипедска патека во Аеродром

Реконструираната велосипедска патека во Аеродром вчера и официјално беше предадена во употреба. Први ја „испробаа“ градоначалниците Коце Трајановски и Ивица Коневски, министерот за животна средина и просторно планирање, Неџати Јакупи, и холандската амбасадорка Симоне Филипини. Заедно со десетина граѓани, тие ја извозеа трасата од пред маркетот „Веро“ до Транспортниот центар и назад до ТЦ „Бисер“. На граѓаните им порачаа да го користат велосипедот како алтернативно средство со што ќе придонесат за поздрава животна средина и ќе влијаат на растоварување на сообраќајниот метеж. (Дс.Т.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=0371336BBD2109498EB255EBF733A64C

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 30-Oct-2009 at 13:04
Нова патека од левата страна на Вардар...
01.


02.


03.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 30-Oct-2009 at 13:15
neli ova e lokacijata posto ne sum siguren 
 41°59'44.60"N21°26'12.76"Ea
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 30-Oct-2009 at 13:17
Да таа е! Е сега во колкава должина ќе биде патекава незнамеме. На која страна ќе идат и тоа не знаеме. Ќе видиме со тек на време како и што ќе излезе.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 30-Oct-2009 at 13:27
eve informacii
ПОЧНУВА ДА СЕ ГРАДИ РОЛЕРСКО-ВЕЛОСИПЕДСКАТА ПАТЕКА НА ЛЕВАТА СТРАНА НА РЕКАТА ВАРДАР
Градот Скопје Ве поканува на почетокот на изградбата на ролерско-велосипедската патека на левата страна на реката Вардар, која ќе води од Камени мост до фабриката „Комуна“. Градежните работи на патеката ќе почнат утре /30.10.2009 година, петок/ во 11.30 часот, на кејот на Вардар, кај црквата „Света Богородица“.
 
Патеката ќе биде долга 1.800 метри, а широка четири метри. Ова е прва фаза од изградбата на ролерско-велосипедската патека на левата страна на Вардар.
 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 31-Oct-2009 at 13:30
Не знам дали ова е соодветна нишка за муабетот, ама во Солун веќе има 12 км велосипедски патеки, а проектот започна ова лето. Меѓу другото, може да ни одржат лекција во многу работи. Прво, жолтата лента која ја користевме во Скопје за автобусите е применета тука како одделник помеѓу велосипедската патека и коловозот (не можев да најдам слика од тоа, ќе сликам), а второ, се користат и вакви гумени препреки/столбчиња кои исто така се многу ефикасни.




Вака не се доловува успешноста на проектот, но ќе ви сликам јас за да доловам колку просто е изведено, а колку успешно. И секако не мора да споменувам, никој не ја користи црвената лента (за велосипедите) за паркирање. Мислев дека Солун попрво ќе добие космодром отколку велосипедски патеки, но ете нè претркаа и во тоа.



Edited by гитардемон - 31-Oct-2009 at 13:39
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 31-Oct-2009 at 14:04
Гитаро, јас бев во Нирнберг летово и забележав дека освен лошата состојба на делови од патеката и паркираните коли, велосипедските патеки во Скопје не се ништо полоши. Потребно е само да се среди паркирањето(завршена работа во Аеродром со п-огради) и да се преасфалтираат делови од патекита за да бидат исти како тие во Нирнберг. Дури велосипедските патеки таму се полоши поради долги делници од калдрма, што е ужасно неудобно да го возиш. Во Скопје тој проблем го нема

Еве го Нирнберг

1.


2.


3.

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 08-Nov-2009 at 23:09
Еве колку успеав да фатам пред некој ден со мобилниот. Врнеше турваше. Сепак лекција ни одржаа и за жолтите препреки, и за велосипедските патеки.





Има на двете страни на коловозот (за секоја насока). И црвен асфалт ставија во невидено кратко време. А ние ќе се мандориме со боја секои 2 недели.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 09-Nov-2009 at 23:21
ова не ми се допаѓа многу, личи на импровизација, на нешто скрпено, се наоѓа на самиот коловоз и е многу блиску до останатите возила
на пример што ќе правиш ако автобусот на последната слика помине со голема брзина покрај тебе, додека возиш велосипед?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.