build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Велосипедски патеки и пунктови
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 30-Mar-2015 at 17:16
Originally posted by my Macedonia

Da ama ako se prosiruvaat ulicite za da imat mesto. Svajcarija praktikuva ,,velosipedi po ulici,, i e katastrofalno. Nerviraat a so kola kje ti treba 10min podolgo od velosiped. Evropskite zemji praktikuvaat posto se e gradeno i ne e skoro mozno da se prosiri ulica. Nie imame moznost da prosiruvame.. Istoto so pesackite zoni lupnat zgradi posto vo evropa bilo taka 😒


Па тоа е и поентата моја Македонија . На западот се стеснуваат улиците на сметка на велосипедистите патеки. Возењето на автомобил намерно е ставено во втор план и токму тоа ги анимира луѓето од автомобил да поминат на велосипед, токму тоа ја намалува гужвата во сообраќајот и токму тоа покрај другото овозможува во центарот на овие градови да имаме чист воздух скоро како на планина. Јас многу одамна сум за тоа сите улици во голем ринг да се направат велосипедски и пешачки со ограничена брзина од 20 км на час. Во тој случај моторниот сообраќај би ги користил овие улици само како сервисни или колку да се дојде до место за паркирање.
Back to Top
Petar Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Sep-2014
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Petar Skopje Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 30-Mar-2015 at 18:13
Кутузин апсолутно се сложувам со Вас. Главен проблем според мене е немањето вистинска свест и разбирање за предностите на алтернативните типови на превоз пред автомобилите. Се што се прави се сведува на бедна шминка и залудно се трошат средства.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 30-Mar-2015 at 18:34
Originally posted by kultuzin

Originally posted by my Macedonia

Da ama ako se prosiruvaat ulicite za da imat mesto. Svajcarija praktikuva ,,velosipedi po ulici,, i e katastrofalno. Nerviraat a so kola kje ti treba 10min podolgo od velosiped. Evropskite zemji praktikuvaat posto se e gradeno i ne e skoro mozno da se prosiri ulica. Nie imame moznost da prosiruvame.. Istoto so pesackite zoni lupnat zgradi posto vo evropa bilo taka 😒


Па тоа е и поентата моја Македонија . На западот се стеснуваат улиците на сметка на велосипедистите патеки. Возењето на автомобил намерно е ставено во втор план и токму тоа ги анимира луѓето од автомобил да поминат на велосипед, токму тоа ја намалува гужвата во сообраќајот и токму тоа покрај другото овозможува во центарот на овие градови да имаме чист воздух скоро како на планина. Јас многу одамна сум за тоа сите улици во голем ринг да се направат велосипедски и пешачки со ограничена брзина од 20 км на час. Во тој случај моторниот сообраќај би ги користил овие улици само како сервисни или колку да се дојде до место за паркирање.


Еве ќе потпишам дека сум за оваа иницијатива. Јас страстен возач на велосипед. И сметам дека потесното градско подрачје да се ограничи движењето на автомобили. Ама треба да се решат неколку работи. Кој може да влезе, а кој не со автомобил во централното градско подрачје? Што ќе прават граѓаните од оние делови на Скопје (Сарај, Драчево, Радишани, Хиподром и сл.) кои немаат никакви услови за да стигнат до центарот со велосипед? Едноставно, во овие делови на градот нема никакви велосипедски патеки. Ако се паркираат автомобилите надвор од центарот на Скопје, тогаш треба да се воведе системот "Park & Ride" и десетици пунктови за изнајмување велосипеди на граничниот појас меѓу општина Центар и општините Чаир, Кисела Вода, Аеродром и Карпош. Сакам да кажам, треба да се подготвиме за инвестиција од неколку милиони евра, пред да се реализира ваков проект.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 30-Mar-2015 at 19:28
Originally posted by kultuzin

Originally posted by my Macedonia

Da ama ako se prosiruvaat ulicite za da imat mesto. Svajcarija praktikuva ,,velosipedi po ulici,, i e katastrofalno. Nerviraat a so kola kje ti treba 10min podolgo od velosiped. Evropskite zemji praktikuvaat posto se e gradeno i ne e skoro mozno da se prosiri ulica. Nie imame moznost da prosiruvame.. Istoto so pesackite zoni lupnat zgradi posto vo evropa bilo taka 😒


Па тоа е и поентата моја Македонија . На западот се стеснуваат улиците на сметка на велосипедистите патеки. Возењето на автомобил намерно е ставено во втор план и токму тоа ги анимира луѓето од автомобил да поминат на велосипед, токму тоа ја намалува гужвата во сообраќајот и токму тоа покрај другото овозможува во центарот на овие градови да имаме чист воздух скоро како на планина. Јас многу одамна сум за тоа сите улици во голем ринг да се направат велосипедски и пешачки со ограничена брзина од 20 км на час. Во тој случај моторниот сообраќај би ги користил овие улици само како сервисни или колку да се дојде до место за паркирање.
звучи логично, но се сомневам дека навистина стратегиски се саботира моторниот сообраќај... повеќе е за да се дадат повеќе услови за велосипедистите, па се наоѓа најевтиното и најлесното решение, онаму каде што нема простор

кај нас единствено место каде што имаше вакво решение, беше булеварот Гологанов, а сега и тоа ќе се упропасти за да се направи некој тротоар од пола метар полн со бандери и билборди
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 30-Mar-2015 at 21:31
Originally posted by BOJAN


Еве ќе потпишам дека сум за оваа иницијатива. Јас страстен возач на велосипед. И сметам дека потесното градско подрачје да се ограничи движењето на автомобили. Ама треба да се решат неколку работи. Кој може да влезе, а кој не со автомобил во централното градско подрачје? Што ќе прават граѓаните од оние делови на Скопје (Сарај, Драчево, Радишани, Хиподром и сл.) кои немаат никакви услови за да стигнат до центарот со велосипед? Едноставно, во овие делови на градот нема никакви велосипедски патеки. Ако се паркираат автомобилите надвор од центарот на Скопје, тогаш треба да се воведе системот "Park & Ride" и десетици пунктови за изнајмување велосипеди на граничниот појас меѓу општина Центар и општините Чаир, Кисела Вода, Аеродром и Карпош. Сакам да кажам, треба да се подготвиме за инвестиција од неколку милиони евра, пред да се реализира ваков проект.


Нема потреба за ограничување кој да влегува кој не во централното градско подрачје едноставно улиците треба да се стеснат и да се направат за велосипеди и пешаци а автомобилите можат да ги користат за да дојдат до паркиралиштата. Со самото стеснување и движење на пешаци и велосипеди до толку ќе се забави сообраќајот што на никој нема да му е дојдено со такво темпо да ги користи улиците за транзит. Ова се однесува најмногу на улиците Димитрија Чупевски и Даме Груев. Но на терен за жал дури се спремат Даме Груев да ја прават булевар со што дефакто ќе ја запечатат судбината мотивацијата да се седне на велосипед. Инаку во западна Европа и другите развиени држави во светот повеќето граѓани користат велосипеди не од што до толку имат совест туку затоа што градот и законите успеале да го направат возењето со велосипед како најпрактично и во најмногу случаи и најбрзо решение. За правците што ги спомна апсолутно се согласувам дека оваа инфраструктура за велосипеди што ја имаме во моментов е во најмала рака смешна. Најмногу затоа што за да се каже дека имаш велосипдски патеки во најмала рака тие треба да се споени едни со други. И руга работа што не ми се допаѓа е тоа што сите велосипедски патеки се форсират и градат покрај булевари. Според мене треба да се барат можности и за интегрирање на улиците каде што е дозволено возее до 30 километри на част во велосипедската мрежа. Предност е тоа што во овие улици нема потреба за оцртување на посебни велосипедски патеки.
Back to Top
shrink View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 23-Oct-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote shrink Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 31-Mar-2015 at 03:10
Точно дека најмногу треба да се работи на свеста на луѓето да не палат кола за секакви дестинации, ама дали велосипедските патеки ќе се долу на улицата или горе на тротоарите е сеедно доколку има доволно простор на самите улици, туку под улици мислам збирно на сообраќајницата и тротоарот. На некои места мислам дека и треба намерно да се земе дел од тротоарот и велосипедската патека да се симне долу, така барем нема да лутаат пешаци по велосипедските патеки како што е тоа случај сега.
Ама џабе е ако се симната белосипедските патеки долу ако не се заградени од патот со конуси барем и ако на улиците каде што ќе бидат патеките се дозволи паркирање по тротоари.
Кај тие улици каде што моментално дозволуваат паркирање по тротоари подобор нека ја прошират сообраќајницата па нека остават трета лента за паркирање а остатокот од тротоарот доколку е можно нека го поделат за велосипеди и пешаци. Се додека имаме ситуација на тротоарите, улица па слободно место од тротоарот па паркирано возило, тој слободен дел од тротоарот никогаш не е функционален бидејќи секогаш може да треба да се чека една кола да го премине тој дел за да се паркира или за да излезе на улица. Особено пример на тесно место каде што не смее во никој случај да се дозволи паркирање на тротоар, делот околу Вили на Партизанска наспорти Градежен. Дел каде што може да се направи лента на нивото на улицата за пракирање, делот пред самиот трговски Буњаковец, има доволно простор за таа лента и за комотен тротоар и велосипедска патека.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 02-Apr-2015 at 21:51
Оваа решение си го замислувам на раскрсницата кај Универзитетот и Судот помеѓу Булеварот Крсте Петков Мисирков и Булеварот Гоце Делчев


Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 02-Apr-2015 at 21:59
Еве нешто од Копенхаген. И покрај тоа што е една од најбогатите држави и покрај тоа што имаат време за никаде велосипедот е број еден транспортно средство во градот.
Тоа е иднината. Во светот се стеснуваат булевари за да се прошират велосипедски патеки кај нас црвени линии со 50 центиметри ширина ги наречуват вело патеки. Место да се затвори центарот Коце упорно ја бутка идеата Даме Груев да го направи булевар и со тоа да го ЗАКОПА Скопје во смислам на велосипедски превоз.
Треба да се разбере дека на запад луѓето не возат велосипеди од што се многу свесни или совесни туку од практични причини како што се НАЈБРЗИ, НАЈЕФТИНО и НАЈФЛЕКСИБИЛНО. Башка ДВИЖЕЊЕ. U#ivajte


Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 02-Apr-2015 at 22:04
решението што си го спомнал горе ќе биде добро да се изведе и за моторниот сообраќај... функционира како класична клучка, ама кружниот тек зафаќа помалку простор и создава удобна кривина, наспроти на пример, клучката кај битпазар кај што треба кривината под ручна да ја фаќаш []

Edited by zabegan - 02-Apr-2015 at 22:05
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 13-Apr-2015 at 22:51
Не го фатив ова преку ден, па го сликав навечер.
 
Пешачките и велосипедските патеки долж булевар Александар Македонски од Континентал до надвозникот во Автокоманда беа неодамна асфалтирани од страната кај ПМФ и студентските домови.
 
Вечерва кога го фотографирав Континентал, забележав дека изгребани се пешачките и велосипедските патеки и од другата страна на булевар Александар Македонски, од Континентал до семафорите кај раскрсницата во Автокоманда.
 
Ако добро помнам, тука застануваа таксисти, а сега е предвидено продолжување на пешачките и велосипедските патеки на оваа локација со оглед на тоа дека е раскопан стариот влез до Континентал, кој и онака е неупотреблив и нефункционален уште од кога клучката Континентал беше изградена и пуштена во употреба.
 

 
 
 

 

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 22-Apr-2015 at 17:50
Автокоманда

DSC08101 by george k. 1981, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 22-Apr-2015 at 20:31
Леле, конечно
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 23-Apr-2015 at 07:03
Одамна е вака, можеби има цел месец или повеќе, но дури вчера ми текна да сликнам Инаку, работава е човек да не знае дали да каже „фала богу“ или „конечно“ Има уште неколку места во градов што треба да се досредат за колку-толку да понудат нормални патеки за оние што користат велосипед. Искрено кажано, во моментов овој дел на Автокоманда има најдобри (и најнови, нели) и најрамни патеки по кои е задоволство да се вози.

Edited by Џоле - 23-Apr-2015 at 07:03
За сè има вторпат
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 23-Apr-2015 at 08:08
Фала богу што конечно им текна со асфалт да ги прават.

За колкав потег се работи?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 23-Apr-2015 at 08:16
По целата должина на бул. Александар Македонски во нас. Автокоманда, почнувајќи од надвозникот Естекада, па до хотел Континентал (од десната страна кога одиш во правец на Центар), додека од левата страна некои делови се асфалтирани, а некои уште не.
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 23-Apr-2015 at 09:32
Мислам дека сликава е од истата делница.


vecer.mk

Edited by jyvation - 23-Apr-2015 at 09:35
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 23-Apr-2015 at 10:19
Со вакви возила треба да ги исчистат сите велосипедски патеки во Скопјево, зашто преполни се со трнчиња, ситни камчиња, скршени стакла и слични ситни „гумодупачи“.
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 23-Apr-2015 at 10:24
E vaka treba da izgleda velosipedska pateka. A ne onie mizerii sto gi napravija na Bulevar Treta Makedonska Brigada. Tuku sto se odnesuva do velosipedskite pateki ocekuvam da vidam od gradot strategija za kompletno pokrivanje na Skopje i okolinata so pateki za veloispedi, zosto djabe e sto napravile 500 metri pateka ako taa ne e del od velosipedska mreza koja go opfaka celiot grad. Treba da izlezeme od MATRICATA deka velosipedskite pateki se za REKREACIJA. Velosipedot odamna vo moderniot svet e sredstvo za Transport a vo nekoj gradovi kako Kopenhagen, Amsterdam i drugi velosipedot e primarno i najbrzo prevozno sredtsvo. Kon toa treba da se stremime a ne kon beskonecno sirenje na bulevari koi kolku i da se sirat sekogas ke bidat polni zatoa sto kana uste poveke luge da izlezat i da gi koristat. Veke Imam kazano svetskite trendovi odat tokmu vo sprotivna nasoka stesnuvanje na bulevarite i svesno oteznuvanje na dvizenjeto so avtomobil na smetka na javniot Transport i velosipedite.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 23-Apr-2015 at 14:06
АЛЕЛУЈА!

Денес видов дека се конечно санирани „вековните“ оштетувања на вело-патеката покрај Вардар, а конкретно мислам на двата расцепи во близина на амфитеатарот спроти вливот на Лепенец.

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 23-Apr-2015 at 14:56
Za podobruvanje na patekite kako i na svesta za koristenje na velosiped najmnogu treba da sme im blagodarni na grupata NA TOCAK. Edinstveno dvizenje vo Makedonija koe ne e so politicka pozadina i se zanimava konkretno so toa za sto e osnovano i toa go raboti dosta kvalitetno. Gi pratam dosta vreme i mozam samo da im cestitam. Se nadevam deka i vo idnina ke ostanat takvi kakvi sto se i nema da dozvolat da im se zalepat politicki KRLEZI.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.301 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.