build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 17-Jun-2015 at 22:33
Не е само тревата проблем за велосипедистите, тука се и ситните стакла, каменчињата, останатото ситно и крупно ѓубре. Одредени велопатеки во градов слабо се одржуваат и ќе видат метла еднаш годишно. Земете го за пример делот од мостот кај Александар Палас до мостот Гоце Делчев: патеката е веќе стеснета поради нарасната трева на земјата која паднала од падините на кејот; самата патека, т.е. асфалтот е испукан на одредени места; ѓубре наоколу колку сакаш, никој не чисти, а нема ни канти; итн. итн.
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 17-Jun-2015 at 22:40
Момци факт е дека сеуште многу мал дел од граѓаните на чело на градската управа велосипедот го сфаќаат сериозно. Тоа може да се види и од изјави како „ ќе на правиме патеки секаде каде што ќе има услови за тоа„ со други зборови велосипедот е од трет или четврт ранг. Се додека е така не можеме да очекуваме ни редовно одржување на патеките. На граѓаните не останува ништо друго туку преку разни акции да обрнуваат внимание на нивните потреби.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3603
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 18-Jun-2015 at 00:16


за брзи вело-магистрали секаде има улсови, а тие треба да се вклучат и во гупот, како ќе ги вклопат и што би жртвувале за тоа тоа е друга работа, но ова мора што поскоро да се трасира и исток-запад, и север-југ, за да градот курутли од транспортен калабалак во иднина, сите останати општински стази се добредојдени а треба да се види како на кои коридори има најмногу раздвиженост та тие и физички да се обезбедат од пешаци и сл. за што повеќе велосипедисти да се окуражат, конечно мора едносмерни да бидат правците, а не кој како стигне да весла во сите насоки

ова дополнително ќе се потенцира доколку пешачките коридори ги поплочуваат а велосипедските ги асфалтираат, и така тротоарите нонстоп ги прекопуваат та дури и ќе имаат фајде од поплочување

кај Скопјанка сеуште гледам колите горе ги пентарат, а тесно грло има и кај тоа бутките позади автобуската па често патеката е со пешаци место точаци, ова конечно мора со жардињери или столбови да го решат, исто кејот во Центар можат со монтажни платформи кај мостовите да го решат, а идеално би било тука тунел за трам и велосипеди да има од нбм до влада, во принцип сите нови коридори кои ќе се трасираат мораат да имаат вкалкулирано простор и за вело стази



Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 18-Jun-2015 at 08:00
Нема брзи, бавни вело патеки. Велосипедска патека насмее никаде да завршува а сите улици каде ка нема треба да бидат 30 км на час зони. На крај треба да се разбере дека само ако се даде приоритет на велосипедот при планирање на сообраќајот ќе може да очекуваме повеќе велосипедисти на Скопските улици. Вака имаме патеки кои се паралелни со булеварите и ништо повеќе. По молионити пат ќе повторам дека форсирањето на Даме Груев да прерасне во булевар е токму проектот кој ја уништува секоја можност за интензивирање на велосипедизмот во Скопје.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3603
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 18-Jun-2015 at 08:20


под брзи подразбирам асфалтен колосек паралелно, крај или во склоп булеварите, ова сега се рекреативни коридори на кои има милион дупки и прекопи, тротоари, реклами, знаци и ивичњаци

ко што рековте претходно мора надлежните да размислуваат за велосипедите како главно а не помошно транспортно средство, исто и на кејот веројатно мора уште по една патека и на двете страни кои би биле брзи, паралелно со оваа рекреативните

очигледно не сте виделе што е брза вожња, во овј конекст бидејки немаме простор за вело-булевари [1] логично би било да се дозволи заедничка лента на главните коридори https://en.wikipedia.org/wiki/Shared_lane_marking

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 18-Jun-2015 at 08:32
Мене ми е муабетот ако велосипедистите патеки строго ги следат булеварите ништо не правиме. Со велосипед треба да можеш да скратиш растојание, треба да можеш да возиш (легално) о таму каде што автомобилот неможе, треба да можеш да возиш во спротивна насока во еднонасочни улици. Тоа е поентата велосипедот треба да нуди некаква предност и приоритетност а не постојано да се следат булевари.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 18-Jun-2015 at 08:33
Јас пак би ја поставил идејата за воведување на сосема нов концепт на систем за изнајмување велосипеди, кои би биле поставени на секоја втора или трета автобуска станица, покрај главните објекти во Скопје (пазар, универзитет, шопинг центар, јавни институции и сл.) и кои би биле интегрирани во јавниот градски превоз на Скопје.

Тоа значи дека со електронската картичка за автобус да може да се подига велосипед од самиот пункт и да се остави на кој било друг пункт во градот. Се разбира, системот за изнајмување би се поставил во оние делови од Скопје каде што има патеки за нивно движење, кои би се реконструирале со проектов на Град Скопје.

Јас сметам дека овој систем не би чинел милиони евра, но затоа пак сметам дека би било еден од најуспешните проекти што ќе му помогнат на сообраќајот во Скопје.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 18-Jun-2015 at 09:37
Tocno Bojan zaboravi samo da dodades velosipedski punktovi treba da ima i pokrj katnite garazi. No kako i da e se e popusto ako Golemiot Gradski Ring ne se zatvori za tranziten soobrakaj. Nedozvolivo e prosiruvanje na Dame Gruev. Taa ulica treba da bide servisna i tolku. Toa ke ovozmozi golema prednost na velosipedot i gradskiot soobrakaj. Uste Ednas vo zapadnite drzavi ne se vozi velosiped od Ljubov ili od sovest tuku zatoa sto e najprakticno, najevtino i najbrzo sredstvo za Transport.
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 18-Jun-2015 at 09:59
Originally posted by kultuzin

Patekata e ubava no trebale posiroka da ja napravat so ogled na toa deka na pesacite im ostavile 2,5 pati poveke mesto.


so ogled na brojot na velosipedisti kaj nas, mislam deka e dobro dimenzionirana. vo idnina vo soglasnost od potrebite mozebi i ke se prosiri
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 18-Jun-2015 at 10:36
The 20 Most Bike-Friendly Cities on the Planet



The 20 most bike-friendly cities on the planet

Љубљана на 13-то место машала
Скопје како поголем град со планираните 60-70км би имал три пати помалце вело патеки во споредба со Љубљана која има околу 200км, па видете сега колку заостануваме ние по само еден параметар.

Edited by jyvation - 18-Jun-2015 at 10:37
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 18-Jun-2015 at 17:43
Љубљана го има Bicikelj. Да не заборавиме дека Љубљана е и неколку пати помала по жители од Скопје. А тука е и културата на севкупно живеење на граѓаните, за која искрено сметам дека ние никогаш нема да ја достигнеме. Можеби затоа и има околу 200 км. велосипедски патеки.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 19-Jun-2015 at 12:22


Град Скопје доби нови 35 велосипеди

Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски и директорот на ЈП „Градски паркинг", Борче Јакимовски денеска ја примија донацијата од 35 велосипеди од Авто мото сојуз на Македонија- АМСМ.



- Сакам да изразам благодарност до Авто мото сојуз на Македонија за оваа донација на велосипеди, со кој директно се вклучија во кампањата за подобрување на велосипетската инфраструктура и подигнување на јавната свест за велосипедот како превозно средство во Скопје. Овие 35 велосипеди, од кои 30 се велосипеди за возрасни и 5 за деца, се со вредност од околу 172.000 денари. Донираните велосипеди Градот Скопје ќе ги постави на пунктот за изнајмување велосипеди на ЈП „Градски паркинг“, пред катната гаража Македонска фаланга, кажа градоначалникот Трајановски.


http://www.skopjeinfo.mk/gradot/23049499/-grad-skopje-dobi-novi-35-velosipedi-foto
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 24-Jul-2015 at 12:45


Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #534 Posted: 24-Jul-2015 at 14:47
На кеј спроти трафиката кај ХолидејИн нешто го копаа тротоарот... се надевам ради поасален пристап за велосипедисти.
Малку подолу кај новонаправената рампа исто асфалтираа као проширување некое (долу на патеката).
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #535 Posted: 24-Jul-2015 at 16:58
Во Ѓорче Петров, од влезот во Скопје кај мостот за Сарај до трговскиот центар на Скопски пазар веќе трет месец е раскопана велосипедската патека. Дел од патеката „Улици и патишта“ успеа да асфалтира, дел допрва ќе се работи, ама остана еден дел полн со дупки.

Едно возење со точак на оваа траса и потоа можете слободно да го однесете на поправка вашиот велосипед!
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #536 Posted: 24-Jul-2015 at 21:50
Од моето скорешно возење натаму (почеток на Јули) приметив дека тазе асфалтиран е само делот од општината до уличката кај постојката спроти Баумаркет (мада тука не беше приодот среден).

За безбедно (и помалку стресно) возење мој предлог е да се користат споредните улици, 4ти Јули пример.    


едит: Денес (25.07) видов дека е асфалтирано до мостот иако на крајот не е баш најдобро споено.

Edited by fichot - 25-Jul-2015 at 21:23
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #537 Posted: 07-Aug-2015 at 19:12
Најверојатно каде што се гради пешачкиот мост кај Систина, и нормално велосипедската патека е непроодна.

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #538 Posted: 24-Aug-2015 at 20:13
Од левата страна на бул. Александар Македонски во нас. Автокоманда (десната страна беше завршена уште пред неколку месеци). Ова е во правец кон хотел Континентал. Мислам дека патекава е во употреба веќе некое време.





Edited by Џоле - 24-Aug-2015 at 20:14
За сè има вторпат
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #539 Posted: 24-Aug-2015 at 21:00
Originally posted by jyvation

Најверојатно каде што се гради пешачкиот мост кај Систина, и нормално велосипедската патека е непроодна.




Денес поминав. Најверојатно темелите на насипот горе се готови, а сега се работи на столбовите (поблиску до реката). Има мал дел кај што е непроодна, ама изводливо е заобиколување.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #540 Posted: 24-Aug-2015 at 23:50
Чим средиле значи добро.Срамота е патекава на 3-4 места да е непроодна а огромен број на луѓе ја користат секој ден.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.