build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Велосипедски патеки и пунктови
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #681 Posted: 11-Jul-2020 at 17:53
Некако движејќи се по овие патеки, не ми даваат некое чувство на сигурност. Пак да се осеќа човек како по улица да вози и дека некој може да се те собере со кола. Одвојување како у Франција целосно со бетонски прагчиња е далеку побезбедно.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #682 Posted: 11-Jul-2020 at 21:01

ја се противам на овој концепт, можеби е супер за веќе развиени средини каде што има објекти директно на улицата и улицата е обично со профил по лента по правец

ама на булевари каде што би требало да се развијат поголеми брзини, воопшто не ми се допаѓа, особено кога има проастор да се развие велосипедската патека на самиот тротоар, сосе пешачка патека, и сите три, коловозот, велосипедската и пешачката, може да се физички разделени
решението е особено лошо на Кочо Рацин, тука се вари некако
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #683 Posted: 11-Jul-2020 at 21:19
Овој концепт е тој што му треба на градот, но повторно е недоволно добро направен. Односно, вистински велоград е кога на крајот на патеката нема повторно да те однесе на тротоар (кај ЕУ-Инфо Центарот) за да семафорите ги поминуваш по тротоари, притоа гледајќи петпати да не те прегази некој.

Значи, не ви се допаѓа концептов, затоа што е недовршен, односно вистинскиот концепт е лентата потоа да биде и со адаптирани раскрсници, односно велосипедистите целосно да бидат на коловозот, па така да има посебна лента за тие што сакаат да свртат лево, додека тие што ќе одат право ќе добијат место пред првото возило. Но, ова што го зборувам е веќе многу напредно ниво за нашите градски власти.

Додека, брзината како на возилата, така за некој да го натераш да користи велосипед си ја бараме и ние, а брзина се добива кога возиш на рамна површина (коловоз), а не притоа да имаш дупки, тротоари, знаци, контејнери, автобуски, и што не на велосипедските патеки, кои вие викате дека се подобри. Патеките не се подобро решение од овие ленти во никој случај.

Ова го кажувам бидејќи јас веќе цела година на работа одам со мојот велосипед, освен кога надвор истура. Одам и зиме и лете и јас ПОБЕЗБЕДНО се чувствувам на коловоз (кога колите дури и ќе ми поминуваат на 20 сантими од мене и поблиску) отколку на патеките на кои сум имал ситуации со пешаци кои можеле да завршат со тешки повреди за мене пред се.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #684 Posted: 11-Jul-2020 at 21:29
Нема врска нашево со никакви велосипедски патеки. Обични нашкрапани линии, ефтина имитација по сеќавање на некој што видел нешто некаде, само да се бројат метри повеќе за поефтина пара, дури се сомневам и дека некаде има евиденција на хартија каде е се ова изведено, дали воопшто се влезени во официјалните сообраќајни планови на Скопје оваквите ленти?









Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #685 Posted: 11-Jul-2020 at 23:11
Јас не знам што е толку тешко, што е сложеното, да бидат велосипедските патеки во Скопје како на горниве слики.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #686 Posted: 12-Jul-2020 at 09:39
Интересен феномен што го приметив на велосипедските патеки низ градот е што никој не се замара со гранките од дрвата кои на некои места се спуштаат до 1 метар од земја. Не е можно да се помине без некаква акробација или спуштање од точак/тротинет. Ова кажува дека нема ниедна екипа во градов која е задолжена за редовно одржување на патеките.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #687 Posted: 12-Jul-2020 at 16:13
Originally posted by <Fresno>

Интересен феномен што го приметив на велосипедските патеки низ градот е што никој не се замара со гранките од дрвата кои на некои места се спуштаат до 1 метар од земја. Не е можно да се помине без некаква акробација или спуштање од точак/тротинет. Ова кажува дека нема ниедна екипа во градов која е задолжена за редовно одржување на патеките.

Да, за ова никој до сега нема нешто поконкретно искритикувано. Пред еден месец, возев по новиот булевар АСНОМ, на страната од хотелот Хилтон, и гранките од дрвјата буквално беа скоро до површината на патеката. Ама затоа кога ќе пресечат гранки по некој булевар има по 20 слики на Facebook... Срамота! Една најпроста работа да не може да ја извршат, па уште да биде иронично, кога делумно ќе ја извршат оваа од проста, попроста работа има по 20 слики на социјалните мрежи...

Edited by skopskodete - 12-Jul-2020 at 16:13
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #688 Posted: 12-Jul-2020 at 18:14


тука на форумов има рецка, на фејкбук сигурно и катадневно пцовисување, но по медиуми тнко, не се најдвит слободно место освен ако некој не си истера Очи па пред да ја тужи Општина да се пофали дека оќорел заради еколошки идеализам
Originally posted by Zelenikovo

идеално би било кога би имало општински телевизии како би се анимирале локално граѓаните да земат поактивно учество во разрешување на локалните проблеми, да имаше ваква општинска телевизија о.Аеродром бар заради интермецо снимки на основците ќе им текнеше на општинарите или тие околу нив дека иако конечно искосиле тревниците, забораиле да ги искројат крошниите на дрвјата, нели штом во кадар се дофатат велосипедисти како возат вертикален слалом по локалните велосипедски патеки ...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19698
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #689 Posted: 12-Jul-2020 at 21:21
Често возам по вело патеката на бул.Кочо Рацин во принцип е ок само има некои работи кои многу нервираат,коли сега застануваат на лентата за возење за набрзинка да тркнат по цигари или сендвич од киосците кај Југодрво притоа стојат на патеката не обрнуваат внимание на велосипедистите,малце е непријатно (небезбедно) кога двокатен Јсп минува ептен блиску до патеката,голем број надвиснати гранки и потребни маневри да не се закачи некоја. Незнам кој им е планот уште колку булевари ќе стеснуваат за овие цели,донекаде е добро но сепак мора да се работи на зголемување на безбедноста гумениве столбчиња не се некое решение ќе видиме колку ќе опстојат веќе неколку ги има што се искривени и разлабавени особено околу Југодрво и автобуските постојки.

Edited by stef4o - 12-Jul-2020 at 21:22
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #690 Posted: 12-Jul-2020 at 22:47
На новиот кружен во Чаир, каде што велосипедските ленти имаат свој крај и раскрсницата е таква каква што треба да биде, овој концепт изгледа многу подобро. Проблемот со Кочо Рацин, СКиМ итн. е што, вообичаено за Македонија, лентите не се довршени и истите неретко биваат окупирани од возила. Ако се воведе ред со возењето, застанувањето и возењето по вело ленти и истите се продолжат по речиси сите улици, со соодветни раскрсници, ќе изгледа одлично.

извор
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #691 Posted: 12-Jul-2020 at 23:24
Еве и некои размислувања за приоритетните велосипедски патеки низ државава.

Согласно современите трендови и преминот од интензивна употреба на автомобили што чурат кон поеколошки и почовечки форми на транспорт, Македонија мора значително да ја зголеми и подобри скромната градска и непостоечката меѓуградска, рурална и воннаселбна мрежа на велосипедски патеки. Ова треба да се одвива на 3 оски, и тоа (1) градска мрежа, (2) меѓуградска и рурална конекција и (3) рекреативни и туристички патеки во природа.

Како приоритетни за развој и напредок ги сметам:
- мрежата во Скопје (в. #660);
- поврзување на Скопје со Куманово - П1 од Арачиново до Пелинце (воедно и дел од ЕуроВело коридор 11) и П2 долж автопатот до Врање (прекугранична соработка со Србија);
- Полог, и тоа П1 долж автопатот Скопје-Тетово-Гостивар и П2 од с. Речане, преку Гостивар, Тетово и околните села, до патот за Качаник (п.с. со Косово);
- Пелагонија, со П1 Македонски Брод-Прилеп-Битола-Лерин (п.с. со Грција) и патеки од с. Железнец долж течението на Црна Река до с. Петалино, Демир-Хисар-Битола, Битола-Суводол, како и патеки околу езерата Костур и Острово во егејска Македонија (овие, како и Преспа и Охрид подолу, можат да бидат дел од заедничка македонско-грчко-албанска соработка за туризам, рекреација и повзрување);
- Преспа, П1 Битола-Ресен-околу Преспанско езеро и други линии околу Мало Преспанско и Билишта;
- Охрид, П1 с. Вевчани-Струга-Охрид-Поградец (обала), П2 до Ресен и П3 Поградец-Корча-Москополе; поврзување со с. Пискупштина на север и Пустец и Преспа на југ.

Истите треба да се дел од стратегијата за развој на велосипедизмот и алтернативните начини на транспорт во Република Северна Македонија, а да се изградат до 2025 година. Понатаму на ред би дошле останатите линии, означени со бело, со давање предност на Скопје-Велес-Прилеп, Скопје-(Качаник-Приштина), (Врање-Ниш), Гостивар-Кичево-Македонски Брод, Кичево-Охрид, Гостивар-Мавровско езеро-Дебар, Скопје-Свети Николе-Штип-Кочани, Струмица-Дојранско езеро и Струмица-(Петрич). Може да се размисли и за патеки долж Брегалница и Треска, кои не се вцртани на картата подолу. Целта би била создавање на широка балканска мрежа велопатеки, поврзувајќи го секое населено место и пружајќи можност на рекреативците да патуваат на поголеми должини.

Овој систем одлично би функционирал на кратки растојанија, како поврзување на села и блиски градови, и би пружил можност на рекреативците и авантуристите да велаат поголеми должини и поинтересни предели. Онаму каде што нагибот е преголем, без физичка можност за ублажување, на располагање би биле електрични возила кои би се изнајмувале за 30 денари од точка до точка. Долж сите вело патеки ќе има и одвоена пешачка патека, клупи и канти и ЛЕД осветлување, а на одредена дистанца и места за одмор (летниковци, тоалети, рекреативни содржини, комуникација).








Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #692 Posted: 12-Jul-2020 at 23:59
Originally posted by Staro Skopje

На новиот кружен во Чаир, каде што велосипедските ленти имаат свој крај и раскрсницата е таква каква што треба да биде, овој концепт изгледа многу подобро. Проблемот со Кочо Рацин, СКиМ итн. е што, вообичаено за Македонија, лентите не се довршени и истите неретко биваат окупирани од возила. Ако се воведе ред со возењето, застанувањето и возењето по вело ленти и истите се продолжат по речиси сите улици, со соодветни раскрсници, ќе изгледа одлично.

извор

Е па, искрено, ова е пример дека сепак има некој развој во размислувањата, а со тоа и реализацијата на проекти поврзани со велосипедските патеки.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #693 Posted: 13-Jul-2020 at 17:19
може сум досаден, ама прашање по 1000 пат, зошто се узурпира просторот на коловозот на булевари каде има простор да се направи велосипедска и пешачка патека ко што треба?
можда звучи супер за некои едносмерни сокачиња збутани во блок од објекти како на сликава, ама не и за булевар каде што се развива брзина до 60 км/ч и на кои се движат различни типови на возила


Edited by zabegan - 13-Jul-2020 at 17:20
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #694 Posted: 13-Jul-2020 at 21:56
Можеби сум и јас досаден, ама дефинициски има разлика во твоето и моето:

1. велосипедска лента = пат за велосипедисти спуштен на ниво на коловоз
2. велосипедска патека = пат за велосипедисти издвоен на повисоко ниво на коловоз

Зашто ние се буниме со второто, затоа што во Македонија тоа не значи како што ти викаш изградба на нова патека, туку пребојување на тротоар со боја и обележување на патека, која потоа нема соодветни рабници, не е одвоена од пешаците, има контејнери/бандери/радари/семафори/сообраќајни знаци на неа. Во суштина, на патеките има се, само не подлога за возење.

Обично ваквите муабети завршуваат со тоа како велосипедистите поминувале на црвено, не почитувале правила, па еве може јас сум наивен и глуп, ама јас сум тој што свири со ѕвонче и ги опоменува и самите велосипедисти, кога возат во спротивна насока на патеките
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #695 Posted: 14-Jul-2020 at 00:04
Originally posted by ehrlich

Можеби сум и јас досаден, ама дефинициски има разлика во твоето и моето:

1. велосипедска лента = пат за велосипедисти спуштен на ниво на коловоз
2. велосипедска патека = пат за велосипедисти издвоен на повисоко ниво на коловоз

Зашто ние се буниме со второто, затоа што во Македонија тоа не значи како што ти викаш изградба на нова патека, туку пребојување на тротоар со боја и обележување на патека, која потоа нема соодветни рабници, не е одвоена од пешаците, има контејнери/бандери/радари/семафори/сообраќајни знаци на неа. Во суштина, на патеките има се, само не подлога за возење.

Обично ваквите муабети завршуваат со тоа како велосипедистите поминувале на црвено, не почитувале правила, па еве може јас сум наивен и глуп, ама јас сум тој што свири со ѕвонче и ги опоменува и самите велосипедисти, кога возат во спротивна насока на патеките
па значи проблемот се контејнерите, билбордите, знаците и останати проблеми, за кои што треба да се искористат барем две мозочни клетки наместо една за да се решат
не знам што е толку тешко да се задоволат сите учесници во сообраќајот?
еве како пешак ми се имаат бунето велосипедисти зошто сум одел по велосипедска, а пешачката патека е непостоечка поради летни тераси на локали на пример...

треба физички да се одвои, да, ама зошто да се жртвува коловозот и да се прави понебезбеден, ако има простор за друго решение? не мора со секое решение за еден учесник во сообрќај, да се саботира друг учесник во сообраќај

има еден куп проблеми во сообраќајот кои мора да се решат во синхронизација, ваљда на градскиве власти кога-тогаш ќе им стане јасно, наместо да се хранат со популизам кај одредени групи
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 567
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #696 Posted: 14-Jul-2020 at 00:25
zabegan е во право, еве конкретно на бул. Кирил и Методиј тротоарот е доволно широк но има секакви ствари по него и секако автомобили. А од спроти имаш катна гаража.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #697 Posted: 14-Jul-2020 at 07:53
Во првата моја објава објаснив дека подоцна овие ленти, ако се синхронизираат и со раскрсниците на убав начин, тогаш и те како е потребна да биде на коловоз.

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #698 Posted: 14-Jul-2020 at 18:24

да, поправи ме ако грешам, ама види колку лошо се вкрстуваат велосипедска патека и автобуска постојка, и дека пак патеките се качуваат на тротоар
решението е направено така што вкрстувањата на патеките ќе бидат на коловозот, а не ја гледам потребата од тоа кога има доволно простор за пешаци и велосипеди на толкава раскрсница, а на семафорите важат истите правила за велосипедистите
не знам, може сум глуп, ама мене ми личи ко велосипедистите упорно да сакаат да учествуваат во сообраќај како автомобили, што нема никаква логика, затоа што се работи за комплетно различни превозни средства со комплетно различни особини
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #699 Posted: 14-Jul-2020 at 22:33
Originally posted by zabegan


да, поправи ме ако грешам, ама види колку лошо се вкрстуваат велосипедска патека и автобуска постојка, и дека пак патеките се качуваат на тротоар
решението е направено така што вкрстувањата на патеките ќе бидат на коловозот, а не ја гледам потребата од тоа кога има доволно простор за пешаци и велосипеди на толкава раскрсница, а на семафорите важат истите правила за велосипедистите
не знам, може сум глуп, ама мене ми личи ко велосипедистите упорно да сакаат да учествуваат во сообраќај како автомобили, што нема никаква логика, затоа што се работи за комплетно различни превозни средства со комплетно различни особини

А бе се знае како е најубаво, како во Ротердам:


(Втората слика од Google Maps)

Велосипедските патеки се физички одвеоени од коловозните ленти, а притоа се на исто ниво за да нема потреба од качување и спуштање при пресекување со улиците. Едноставно, како што треба да биде.

Edited by skopskodete - 14-Jul-2020 at 22:34
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #700 Posted: 15-Jul-2020 at 00:17

де, па и на повисоко ниво да се, ко да не постојат рампи за да се спуштиш на раскрсницата... всушност, високите рабници ќе им го решат и проблемот со паркирањето
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.348 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.