Велосипедски патеки и пунктови |
Post Reply | Page <1 3839404142 49> |
Author | |
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #781 Posted: 26-Sep-2020 at 15:10 |
Како не им е срам да го сликааат, а не па да го објавуваат...
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #782 Posted: 29-Sep-2020 at 06:44 |
Евроамбасадорот Гир и градоначалникот Шилегов ќе го отворат „Велоштад“
Евроамбасадорот Дејвид Гир и градоначалникот на Скопје Петре Шилегов денеска официјално ќе го отворат паркингот за велосипеди „Велоштад“ во рамки на Транспортниот центар. -Ова урбано место за велосипедистите ги задоволува нивните практични потреби кога станува збор за паркинг и сервисирање, а муралот финансиран од Европската Унија испраќа порака за подобра мобилност, спортска активност и здрав начин на живот, стои во соопштението на Делегацијата на ЕУ во Скопје. Како што наведуваат оттаму, отворањето на „Велоштад“ го заменува одбележувањето на Денот без автомобили, што годинава не можеше да се одбележи на традиционалниот начин со масовна велосипедска парада поради Ковид-19. Настанот истовремено се одржува во контекст на Европската недела на мобилност, што се надополнува со Европската недела на спортови. „Велоштад“ ги обединува двете пораки кои ЕУ ги испраќа на крајот на секој септмври – „Мобилност за сите со нула-емисии“ и „Биди активен“. Велосипедскиот паркинг со кој се урбанизира делот од Транспортниот центар е идејно решение на Теа Дамјановска и Михајло Стојановски и е поддржано од Германското друштво за меѓународна соработка (GIZ). Делегацијата на Европска Унија го надополнува урбаното решение со мурал кој го става акцентот на важноста од достапен транспорт со нула-емисии за секого и ги поттикнува луѓето да негуваат поздрав стил на живот во текот на целата година. Муралот, финансиран од ЕУ, е дело на тројца дипломирани уметници: Сања Симоска, Сали Ертунц и Бранкица Јорданковска. https://nezavisen.mk/evroambasadorot-gir-i-gradonachalnikot-shilegov-kje-go-otvorat-veloshtad/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #783 Posted: 29-Sep-2020 at 13:02 |
Официјално е отворен #ВелоПаркингот во склоп на Транспортен Центар!
https://www.facebook.com/skopjelab |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #784 Posted: 01-Oct-2020 at 15:26 |
доказ за тоа колку мала инвестиција е потребна за да се среди целиот простор на железничка штета што просторот е таков што ретко кој би имал храброст да остави велосипед тука, па е малце утната инвестицијата |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #785 Posted: 03-Oct-2020 at 15:09 |
ВОДНО ЈА ДОБИ ПРВАТА ОД ТРИТЕ ВЕЛОСИПЕДСКИ ПАТЕКИ, СО ШТО ЌЕ СЕ ОДВОЈАТ ПЕШАЦИТЕ ОД ВЕЛОСИПЕДИСТИТЕ
Денеска на Водно беше пуштена во употреба првата велосипедска патека во рамките на велосипедскиот парк. Патеката беше отворена со вело натпревар во организација на „Прв до врв“, на кој учествуваа повеќе од 400 велосипедисти, а велосипед по новата патека возеше и градоначалникот Петре Шилегов. „Патеката симболично ја нарековме ‘Пионерска патека‘ затоа што е прва од овој тип во Скопје, а и воедно прва од вкупно 3 вакви патеки кои ги правиме во рамките на проектот ‘Велосипедски парк Водно‘. Направена е согласно сите стандарди, со помош на експерти од Словенија, а наменета е исклучиво за велосипеди и исклучиво за движење во еден правец – нагоре. При изведбата на оваа патека посветено е големо внимание на заштита на природното опкружување, со минимално влијание врз околните дрвја и вегетација. Среќен сум што на крајот на третата година од мојот прв градоначалнички мандат Водно успеавме да го вратиме на луѓето кои го користат за уживање во природата, планинарење, спорт и рекреација. Сега со проектот ‘Велосипедски парк‘ го развиваме планинскиот велосипедизам кој бележи растечка популарност во нашата држава“, рече градоначалникот Петре Шилегов. Новата нагорна планинска велосипедска патека е со променлива широчина, најмногу до 3 метри, со вкупна должина од 3.432 метри и се протега од полициската станица до Средно Водно. Пионерската патека е сертифицирана и ги исполнува условите за организација на меѓународни натпревари на северните падини на Водно. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/vodno-ja-dobi-prvata-od-trite-velosipedski-pateki-so-shto-ke-se-odvojat-peshatsite-od-velosipedistite/ |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #786 Posted: 03-Oct-2020 at 17:46 |
https://skopje.gov.mk/mk/vesti/2019/02102020_otvoranje_pionerska_velopateka_vodno/ Edited by Џоле - 03-Oct-2020 at 17:47 |
|
За сè има вторпат
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #787 Posted: 11-Oct-2020 at 14:32 |
Вдолж обновениот дел од ул.Никола Карев поставени се гумираните столбчиња но не баш на цела должина тука кај што имам сликано има некаков извесен прекин плус дел од улицата сеуште не е довршен
|
|
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #788 Posted: 11-Oct-2020 at 14:51 |
Да не го планираат прекинов автобуска, можеби?
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #789 Posted: 12-Oct-2020 at 01:06 |
да, таму има постојка чисто поради постоењето на линија 7 ако не сум грешка инаку... не ми е јасно зошто едноставно не се прошири тротоарот кога веќе се прекопуваше целата улица? и зошто и на другата страна е направена велосипедска на коловозот, кога очигледно тротоарот е доволно широк и за велосипедска и за пешачка патека? и на оваа страна на улицата, битно велосипедистите ги решија, а пешациве ќе користат квантно тунелирање да поминат низ дрвава |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 533 |
Quote Reply #790 Posted: 12-Oct-2020 at 12:31 |
Многу нелогичности има при реконструкцијата на оваа улица, чии последици веројатно допрва ќе ги гледаме.
|
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #791 Posted: 12-Oct-2020 at 20:53 |
Логиката е „како најевтино да поминеме, а да има велосипедска и да не исечеме дрво“.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #792 Posted: 22-Oct-2020 at 12:34 |
Скопје со велосипедски рути да се поврзе со околните села и населби
Да се искористи постоечката железничка мрежа кон околните градови, но и железничкиот прстен во Скопје, како и да се надградат со потребните краци. Да се испланира велосипедска мрежа од велосипедски патеки, но и велопатишта (велосипедски рути целосно издвоени од моторниот сообраќај) кои ќе го поврзат Скопје со околните населби, кон Скопска Црна Гора, кон Матка, кон Марков Манастир, кон Таор и Катланово по текот на Вардар, кон Косово по Качанички пат и реката Лепенец, е само дел од визијата на „На точак“ за развој на Скопскиот плански регион за следните пет години. Според неформалната група на скопски велосипедисти „На точак“, со тоа ќе се овозможи на жителите од помалите и рурални населени места да се движат од село во село безбедно на велосипед, да доаѓаат до Скопје, како и граѓаните на Скопје и туристите да стигнат со велосипед до овие места. -Тоа ќе помогне за поинаква структура на сообраќајот (нема само автомобили да се сигурната опција), велосипедот ќе учествува со повисок процент во сообраќајот, но позитивно ќе влијае не само на природата, туку и на спортот, рекреацијата, здравјето на луѓето, туризмот и економскиот развој на цел регион. Скопскиот регион ќе стане поздраво место за живеење, а попривлечно за посета – сметаат од „На точак“. Тие додаваат дека како дел од континенталната велосипедска мрежа на Европа (Euro Velo) РУТА 11 која ги поврзува Норвешка и Грција (https://en.eurovelo.com/ev11/fyro-macedonia) минува од Куманово до Скопје и продолжува по текот на Вардар кон Грција и сметаат дека нејзиното локацискo проектирање и изградба треба да биде приоритет за регионот. -Скопскиот регион во следните 5 години треба да ги постави основите на одржливост на кои би се развивал понатаму. Не веруваме дека во 5 години тоа може да го достигне, но може да започне да се движи во вистинска насока – потенцираат од „На точак“. Тие сметаат дека Град Скопје или било која општина не треба да се грижи само за територијата во рамки на своите граници, туку Скопје мора да се гледа во корелација со приградските населби, руралните населби, околните планини, целата котлина, па дури и блиските градови кои се на толку мала дистанца што луѓето секојдневно сообраќаат на работа до/од Скопје (како Велес, Тетово, Куманово), а особено сообраќајот, мора да се гледа целовито. -Мора да се направат сериозни анализи за движењето на луѓето и како да се направи поодржливо. Во Скопје секојдневно кон метежот придонесуваат не само неговите граѓани, туку и оние што прават дневни патувања за работа. Во моментов, најсигурен превоз е автомобилот, но неговото прекумерно користење создава мноштво проблеми (метеж, загадување, климатски промени, здравствени проблеми, намалена продуктивност). Мора и другите опции да се направат сигурни и привлечни – нагласуваат од „На Точак“. https://www.vecer.press/скопје-со-велосипедски-рути-да-се-повр/ |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #793 Posted: 22-Oct-2020 at 16:29 |
Куманово, Велес и Тетово припаѓаат кон метрополитенската зона на Скопје. Со новиот автопат, не знам дали истото важи и за Св. Николе, но факт е дека за велешани и кумановчани (кумановци по ново) одење на работа во Скопје и назад дома на крајот на денот не е ништо пострашно отколку за луѓе од Драчево или Ѓорче |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #794 Posted: 22-Oct-2020 at 16:51 |
Токму и тоа е причина повеќе во Македонија да се укинат патарини за доминантниот внатрешен сообраќај. А за транзитерите преку лето да се најде начин преку некаква "еколошка такса" на граница да им се наплати колку се може, за камионите може да се воведат вињети за ако те застане полиција и готово. Една огромна маса луѓе се решила да остане да живее во блиски градови на Скопје >50км и да не го трупа и оптеретува главниот град, а ние дополнително им го отенуваме животот со наплата на патарини. Укинување би било еднако како на секој човек кој патува на дневна основа да му се качила платата 2000-3000 денари месечно. Пошто владеачката партија тврди дека спроведува политика "парите кај граѓаните" еве им револуционерна идеја.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #795 Posted: 28-Oct-2020 at 17:06 |
СЕ ГРАДИ ВЕЛО КОНЕКТОР НА УЛИЦАТА НИКОЛА ПАРАПУНОВ
По реконструкцијата на коловозот, на улицата Никола Парапунов во тек е изградбата на третиот конектор помеѓу главните велосипедски рути на булеварот Илинден и булеварот Партизански одреди По изградбата на конекторот на булеварот 8 Септември, овој конектор е втор од вкупно 3 конектори на овие велосипедски рути кој се гради во изминативе 2 години https://www.facebook.com/CityofSkopje/ |
|
Влатко
Senior Member Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 512 |
Quote Reply #796 Posted: 29-Oct-2020 at 09:27 |
Дали некој има информација, дали во скоро време се планира вело-патека на Јадранска Магистрала, имаат ли некаква замисла властите бидејќи возење на 5цм од шлепери е крајно непријатно.
Edited by Влатко - 29-Oct-2020 at 09:28 |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #797 Posted: 29-Oct-2020 at 18:49 |
Властите досега не градеа вело-патеки, туку цртаа (бележеа) патеки, чисто за информација Ова што ти го бараш е проект веќе за нив.
|
|
Влатко
Senior Member Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 512 |
Quote Reply #798 Posted: 30-Oct-2020 at 08:37 |
Како и да е, со години возам на тој потег и е крајно опасно а од друга страна доколку има вело патека голем дел од населението од северниот дел на градот би ја користеле. Па прашањето ми е дали некој има било каква информација околу ова.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #799 Posted: 03-Nov-2020 at 08:21 |
Поред бул.Александар Македонски почнале со реконструкција и на тротоарите веројатно со вело патеки ќе бидат,требаше и да прават и експропријација во некој дел само незнам каде поточно
https://www.facebook.com/gamagradba.mk |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #800 Posted: 06-Nov-2020 at 14:06 |
ПОСТАВЕНИ ВЕЛОСИПЕДСКИ СЕМАФОРИ
На улицата Никола Карев, на постоечките семафори кај Транспортен центар, деновиве беа поставени нови лантерни наменети за велосипедистите. Вакви семафори за велосипеди до сега беа поставени и долж ул. Борис Сарафов како и на бул. Свети Климент Охридски, а наскоро ќе бидат поставени на уште неколку локации низ Скопје. Град Скопје, во континуитет работи на комплетирање на уличната инфраструктура за зголемување на сообраќајната безбедност на велосипедистите, па оттука покрај формирање на велосипедските патеки и поставување на ваква вертикална сигнализација. https://www.facebook.com/CityofSkopje |
|
Post Reply | Page <1 3839404142 49> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |