build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Велосипедски патеки и пунктови
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #781 Posted: 26-Sep-2020 at 15:10
Како не им е срам да го сликааат, а не па да го објавуваат...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #782 Posted: 29-Sep-2020 at 06:44
Евроамбасадорот Гир и градоначалникот Шилегов ќе го отворат „Велоштад“

Евроамбасадорот Дејвид Гир и градоначалникот на Скопје Петре Шилегов денеска официјално ќе го отворат паркингот за велосипеди „Велоштад“ во рамки на Транспортниот центар.

-Ова урбано место за велосипедистите ги задоволува нивните практични потреби кога станува збор за паркинг и сервисирање, а муралот финансиран од Европската Унија испраќа порака за подобра мобилност, спортска активност и здрав начин на живот, стои во соопштението на Делегацијата на ЕУ во Скопје.   

Како што наведуваат оттаму, отворањето на „Велоштад“ го заменува одбележувањето на Денот без автомобили, што годинава не можеше да се одбележи на традиционалниот начин со масовна велосипедска парада поради Ковид-19. Настанот истовремено се одржува во контекст на Европската недела на мобилност, што се надополнува со Европската недела на спортови. „Велоштад“ ги обединува двете пораки кои ЕУ ги испраќа на крајот на секој септмври – „Мобилност за сите со нула-емисии“ и „Биди активен“.   

Велосипедскиот паркинг со кој се урбанизира делот од Транспортниот центар е идејно решение на Теа Дамјановска и Михајло Стојановски и е поддржано од Германското друштво за меѓународна соработка (GIZ).

Делегацијата на Европска Унија го надополнува урбаното решение со мурал кој го става акцентот на важноста од достапен транспорт со нула-емисии за секого и ги поттикнува луѓето да негуваат поздрав стил на живот во текот на целата година. Муралот, финансиран од ЕУ, е дело на тројца дипломирани уметници: Сања Симоска, Сали Ертунц и Бранкица Јорданковска.

https://nezavisen.mk/evroambasadorot-gir-i-gradonachalnikot-shilegov-kje-go-otvorat-veloshtad/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #783 Posted: 29-Sep-2020 at 13:02
Официјално е отворен #ВелоПаркингот во склоп на Транспортен Центар!









https://www.facebook.com/skopjelab
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #784 Posted: 01-Oct-2020 at 15:26

доказ за тоа колку мала инвестиција е потребна за да се среди целиот простор на железничка
штета што просторот е таков што ретко кој би имал храброст да остави велосипед тука, па е малце утната инвестицијата
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #785 Posted: 03-Oct-2020 at 15:09
ВОДНО ЈА ДОБИ ПРВАТА ОД ТРИТЕ ВЕЛОСИПЕДСКИ ПАТЕКИ, СО ШТО ЌЕ СЕ ОДВОЈАТ ПЕШАЦИТЕ ОД ВЕЛОСИПЕДИСТИТЕ

Денеска на Водно беше пуштена во употреба првата велосипедска патека во рамките на велосипедскиот парк. Патеката беше отворена со вело натпревар во организација на „Прв до врв“, на кој учествуваа повеќе од 400 велосипедисти, а велосипед по новата патека возеше и градоначалникот Петре Шилегов.

„Патеката симболично ја нарековме ‘Пионерска патека‘ затоа што е прва од овој тип во Скопје, а и воедно прва од вкупно 3 вакви патеки кои ги правиме во рамките на проектот ‘Велосипедски парк Водно‘. Направена е согласно сите стандарди, со помош на експерти од Словенија, а наменета е исклучиво за велосипеди и исклучиво за движење во еден правец – нагоре. При изведбата на оваа патека посветено е големо внимание на заштита на природното опкружување, со минимално влијание врз околните дрвја и вегетација. Среќен сум што на крајот на третата година од мојот прв градоначалнички мандат Водно успеавме да го вратиме на луѓето кои го користат за уживање во природата, планинарење, спорт и рекреација. Сега со проектот ‘Велосипедски парк‘ го развиваме планинскиот велосипедизам кој бележи растечка популарност во нашата држава“, рече градоначалникот Петре Шилегов.

Новата нагорна планинска велосипедска патека е со променлива широчина, најмногу до 3 метри, со вкупна должина од 3.432 метри и се протега од полициската станица до Средно Водно. Пионерската патека е сертифицирана и ги исполнува условите за организација на меѓународни натпревари на северните падини на Водно.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/vodno-ja-dobi-prvata-od-trite-velosipedski-pateki-so-shto-ke-se-odvojat-peshatsite-od-velosipedistite/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #786 Posted: 03-Oct-2020 at 17:46












https://skopje.gov.mk/mk/vesti/2019/02102020_otvoranje_pionerska_velopateka_vodno/

Edited by Џоле - 03-Oct-2020 at 17:47
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #787 Posted: 11-Oct-2020 at 14:32
Вдолж обновениот дел од ул.Никола Карев поставени се гумираните столбчиња но не баш на цела должина тука кај што имам сликано има некаков извесен прекин плус дел од улицата сеуште не е довршен





Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #788 Posted: 11-Oct-2020 at 14:51
Да не го планираат прекинов автобуска, можеби?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #789 Posted: 12-Oct-2020 at 01:06

да, таму има постојка чисто поради постоењето на линија 7 ако не сум грешка

инаку... не ми е јасно зошто едноставно не се прошири тротоарот кога веќе се прекопуваше целата улица?
и зошто и на другата страна е направена велосипедска на коловозот, кога очигледно тротоарот е доволно широк и за велосипедска и за пешачка патека?
и на оваа страна на улицата, битно велосипедистите ги решија, а пешациве ќе користат квантно тунелирање да поминат низ дрвава
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 533
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #790 Posted: 12-Oct-2020 at 12:31
Многу нелогичности има при реконструкцијата на оваа улица, чии последици веројатно допрва ќе ги гледаме.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #791 Posted: 12-Oct-2020 at 20:53
Логиката е „како најевтино да поминеме, а да има велосипедска и да не исечеме дрво“.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #792 Posted: 22-Oct-2020 at 12:34
Скопје со велосипедски рути да се поврзе со околните села и населби



Да се искористи постоечката железничка мрежа кон околните градови, но и железничкиот прстен во Скопје, како и да се надградат со потребните краци. Да се испланира велосипедска мрежа од велосипедски патеки, но и велопатишта (велосипедски рути целосно издвоени од моторниот сообраќај) кои ќе го поврзат Скопје со околните населби, кон Скопска Црна Гора, кон Матка, кон Марков Манастир, кон Таор и Катланово по текот на Вардар, кон Косово по Качанички пат и реката Лепенец, е само дел од визијата на „На точак“ за развој на Скопскиот плански регион за следните пет години.

Според неформалната група на скопски велосипедисти „На точак“, со тоа ќе се овозможи на жителите од помалите и рурални населени места да се движат од село во село безбедно на велосипед, да доаѓаат до Скопје, како и граѓаните на Скопје и туристите да стигнат со велосипед до овие места.

-Тоа ќе помогне за поинаква структура на сообраќајот (нема само автомобили да се сигурната опција), велосипедот ќе учествува со повисок процент во сообраќајот, но позитивно ќе влијае не само на природата, туку и на спортот, рекреацијата, здравјето на луѓето, туризмот и економскиот развој на цел регион. Скопскиот регион ќе стане поздраво место за живеење, а попривлечно за посета – сметаат од „На точак“.

Тие додаваат дека како дел од континенталната велосипедска мрежа на Европа (Euro Velo) РУТА 11 која ги поврзува Норвешка и Грција (https://en.eurovelo.com/ev11/fyro-macedonia) минува од Куманово до Скопје и продолжува по текот на Вардар кон Грција и сметаат дека нејзиното локацискo проектирање и изградба треба да биде приоритет за регионот.

-Скопскиот регион во следните 5 години треба да ги постави основите на одржливост на кои би се развивал понатаму. Не веруваме дека во 5 години тоа може да го достигне, но може да започне да се движи во вистинска насока – потенцираат од „На точак“.

Тие сметаат дека Град Скопје или било која општина не треба да се грижи само за територијата во рамки на своите граници, туку Скопје мора да се гледа во корелација со приградските населби, руралните населби, околните планини, целата котлина, па дури и блиските градови кои се на толку мала дистанца што луѓето секојдневно сообраќаат на работа до/од Скопје (како Велес, Тетово, Куманово), а особено сообраќајот, мора да се гледа целовито.

-Мора да се направат сериозни анализи за движењето на луѓето и како да се направи поодржливо. Во Скопје секојдневно кон метежот придонесуваат не само неговите граѓани, туку и оние што прават дневни патувања за работа. Во моментов, најсигурен превоз е автомобилот, но неговото прекумерно користење создава мноштво проблеми (метеж, загадување, климатски промени, здравствени проблеми, намалена продуктивност). Мора и другите опции да се направат сигурни и привлечни – нагласуваат од „На Точак“.

https://www.vecer.press/скопје-со-велосипедски-рути-да-се-повр/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #793 Posted: 22-Oct-2020 at 16:29

Куманово, Велес и Тетово припаѓаат кон метрополитенската зона на Скопје. Со новиот автопат, не знам дали истото важи и за Св. Николе, но факт е дека за велешани и кумановчани (кумановци по ново) одење на работа во Скопје и назад дома на крајот на денот не е ништо пострашно отколку за луѓе од Драчево или Ѓорче
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #794 Posted: 22-Oct-2020 at 16:51
Токму и тоа е причина повеќе во Македонија да се укинат патарини за доминантниот внатрешен сообраќај. А за транзитерите преку лето да се најде начин преку некаква "еколошка такса" на граница да им се наплати колку се може, за камионите може да се воведат вињети за ако те застане полиција и готово. Една огромна маса луѓе се решила да остане да живее во блиски градови на Скопје >50км и да не го трупа и оптеретува главниот град, а ние дополнително им го отенуваме животот со наплата на патарини. Укинување би било еднако како на секој човек кој патува на дневна основа да му се качила платата 2000-3000 денари месечно. Пошто владеачката партија тврди дека спроведува политика "парите кај граѓаните" еве им револуционерна идеја.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #795 Posted: 28-Oct-2020 at 17:06
СЕ ГРАДИ ВЕЛО КОНЕКТОР НА УЛИЦАТА НИКОЛА ПАРАПУНОВ
По реконструкцијата на коловозот, на улицата Никола Парапунов во тек е изградбата на третиот конектор помеѓу главните велосипедски рути на булеварот Илинден и булеварот Партизански одреди

По изградбата на конекторот на булеварот 8 Септември, овој конектор е втор од вкупно 3 конектори на овие велосипедски рути кој се гради во изминативе 2 години







https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #796 Posted: 29-Oct-2020 at 09:27
Дали некој има информација, дали во скоро време се планира вело-патека на Јадранска Магистрала, имаат ли некаква замисла властите бидејќи возење на 5цм од шлепери е крајно непријатно.

Edited by Влатко - 29-Oct-2020 at 09:28
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #797 Posted: 29-Oct-2020 at 18:49
Властите досега не градеа вело-патеки, туку цртаа (бележеа) патеки, чисто за информација Ова што ти го бараш е проект веќе за нив.
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #798 Posted: 30-Oct-2020 at 08:37
Како и да е, со години возам на тој потег и е крајно опасно а од друга страна доколку има вело патека голем дел од населението од северниот дел на градот би ја користеле. Па прашањето ми е дали некој има било каква информација околу ова.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #799 Posted: 03-Nov-2020 at 08:21
Поред бул.Александар Македонски почнале со реконструкција и на тротоарите веројатно со вело патеки ќе бидат,требаше и да прават и експропријација во некој дел само незнам каде поточно











https://www.facebook.com/gamagradba.mk
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #800 Posted: 06-Nov-2020 at 14:06
ПОСТАВЕНИ ВЕЛОСИПЕДСКИ СЕМАФОРИ
На улицата Никола Карев, на постоечките семафори кај Транспортен центар, деновиве беа поставени нови лантерни наменети за велосипедистите.
Вакви семафори за велосипеди до сега беа поставени и долж ул. Борис Сарафов како и на бул. Свети Климент Охридски, а наскоро ќе бидат поставени на уште неколку локации низ Скопје.
Град Скопје, во континуитет работи на комплетирање на уличната инфраструктура за зголемување на сообраќајната безбедност на велосипедистите, па оттука покрај формирање на велосипедските патеки и поставување на ваква вертикална сигнализација.





https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.270 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.