build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Велосипедски патеки и пунктови
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #801 Posted: 07-Nov-2020 at 17:59

не ми е јасна поентата на ова, кога за возилата, велосипедите и пешаците, важи истиот семафор, кога се движат во ист правец, во најголем дел од случаите... во најмала рака, пешаците и велосипедистите се на исто светло, плус, сите нови семафори со диоди на нив имаат обележано пешаци и велосипеди... џабе само трошење пари за нешто тотално непотребно и нерелевантно
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #802 Posted: 07-Nov-2020 at 22:16
Најбесмислено нешто на скопските патишта е тоа што секој семафор има стрелка за десно која иако е зелена, најчесто мора да даде предност на пешакот или споредниот сообраќај, а речиси ниедна улица нема екслузивна лента за свртување десно..
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #803 Posted: 07-Nov-2020 at 22:24
Незнам зошто не ги наредија гумените столбчиња по цела должина на улицата тоа е според мене приоритет отколку непотребниот семафор кој реално никој нема ни да го примети ни да го почитува. На овој потег дневно има голем број прекршоци од речиси сите учесници во сообраќајот(пајакот врти на полна 20 пати во текот на денот,рандом коли одеднаш вртат 180 преку две полни и одат да точат гориво,кај депото на пајакот се претрчува итн итн) а без столбчиња велопатеките се многу небезбедни и узурпирани од возила.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #804 Posted: 08-Nov-2020 at 21:36
Originally posted by Marxentric

Најбесмислено нешто на скопските патишта е тоа што секој семафор има стрелка за десно која иако е зелена, најчесто мора да даде предност на пешакот или споредниот сообраќај, а речиси ниедна улица нема екслузивна лента за свртување десно..
ова и не е толку проблем, ќе подзастанеш малку, ќе погледнеш, дури и на место каде би имал предност треба да си на штрек

проблемот според мене е што на места каде што има опција за вртење десно, мораш да чекаш на црвено, па потоа да се пуштиш во исто време со останат сообраќај...
еве често ме нервира што на раскрсницата кај мајчин дом, ако одам од Васко Карангелски према Бисер, нема дополнително зелено, чекам на црвено во моментот кога се пуштени тие што вртат десно од Јане Сандански према Карангелески, и покрај тоа што немам конфликт со никаков друг сообраќај од страна, освен пешачкиот, што секако има предност
и на елено те пушта да влезеш во конфликт со сообраќај што врти од карши во лево... мислам општо една фаза на семафор е идиотско нешто за булевар со три ленти во правец, иако е побрз во услови кога нема метеж

во меѓувреме, дополнителните светла за вртење во десно, се исклучуваат и се вадат
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #805 Posted: 14-Nov-2020 at 15:11


од твитер
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #806 Posted: 14-Nov-2020 at 15:19
Град за автомобили... После се чудиме зошто толку ни е загаден градот.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #807 Posted: 16-Nov-2020 at 20:36
Знае некој каков е патот од Пелинце до Прохор Пчињски за точак?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #808 Posted: 17-Nov-2020 at 16:30

Па последно знам дека до Меморијалниот музеј Пелинце ставија нов асфалт од Драгоманце и е одлично за возење. Од Пелинце до граничниот премин памтам дека беше стариот асфалт (освен ако не го довршиле). На српска страна, патот беше добар. Инаку, пред обновата, овој пат беше најкрш во цела држава.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #809 Posted: 17-Nov-2020 at 18:34
Градот ја подобрува велосипедската инфраструктура, ама возењето велосипед во Охрид и натаму е опасен „спорт“



https://www.ohridnews.com/gradot-a-podobruva-velosipedskata-infrastruktura-ama-voze-eto-velosiped-vo-ohrid-i-natamu-e-opasen-sport/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #810 Posted: 27-Nov-2020 at 18:27
За повеќе велосипеди на улиците, догодина мора да се развива велосипедската мрежа, безбедноста и кејот на Вардар

Од граѓанската иницијатива „На Точак“ сметаат дека 2021 година треба да биде ударна година за велосипедскиот сообраќај во Скопје, во која ќе се вложи во велосипедските патеки и ленти, односно во развој на велосипедската мрежа, а ќе се работи и на унапредување на безбедноста во сообраќајот за велосипедистите и на целосно ослободување на кејот на реката Вардар.

Кон крајот на септември годинава, „На Точак“ достави девет конкретни предлози до Градоначалникот и Советот на град Скопје за Буџетот за 2021 година. Тие досега немаат добиено повратна реакција од градските власти, но се надеваат дека доставените предлози сепак се разгледуваат во позадина и ќе бидат прифатени од градската власт. Од „На Точак“ велат дека засега немаат информации за тоа колкави средства и во кои проекти за развој на велосипедската инфраструктура и превоз ќе се изнајдат средства во градскиот буџет.

„До есента 2019 имавме редовно средби со Координативното тело за велосипедски сообраќај, каде бевме тековно информирани за сите активности и дававме предлози во текот на изработката на проектите. А оттогаш немаме добиено покана, иако редовно, во секој допис, предлог, забелешка, пријава на инфраструктурен проблем кои ги праќаме, ја изразуваме нашата отвореност за соработка. Некогаш добиваме одговор, некогаш и воопшто не добиваме повратен одговор на нашите дописи“, велат за „Мета.мк“ од „На Точак“.

Од граѓанската иницијатива сметаат дека во 2021 година треба да се работи најпрво на развој на велосипедската мрежа, така што во Скопје ќе се отпочне да се гради секундарната мрежа или да се изведат велосипедски патеки и ленти на помалите улици, кои би ја оформиле неопходната инфраструктура во секое маало.

„Според прирачниците од ЕУ, секој граѓанин треба да има велосипедска патека или лента на максимум 200 метри од дома, за да може да се ослони на велосипедската мрежа“, посочуваат од „На Точак“.

Тие стојат на своето барање дека догодина треба 15 отсто од буџетот за патната инфраструктура на Град Скопје да се издвои за велосипедски патеки, а дополнителни 15 отсто за пешачката инфраструктура. Покрај развојот на секундарната мрежа за што ќе треба да се поработи и со општините, во 2021 година треба да се довршат трасите од велосипедските патеки од проектот „Скопје велоград“, но и сето она што беше најавено како нови планирани патеки од постојната градска администрација. Како еден пример за недовршена велосипедска патека, од „На Точак“ ја посочуваат онаа на булеварот „8 Септември“, која што не е пробиена до булеварот „Митрополит Теодосиј Гологанов“.

Во 2021 година, Советот на град Скопје треба да донесе одлука за прогласување на сите небулеварски улици во главниот град за „Зона 30“, особено на оние места каде велосипедскиот сообраќај не е издвоен и се меша со автомобилите. На оние улици каде нема ниту пешачки патеки, ограничувањето на брзината на возилата треба да е на 20 километри на час, сметаат од „На Точак“.

„Ова е најосновната одлука во поглед на безбедноста која треба да се донесе итно во 2021, на која треба да се надоврзат сите следни проекти за улици кои ќе треба да се дизајнираат за таа брзина (подигнати пешачки премини, микро-кружни текови, шикани, стеснети коловозни ленти). 2021 е година на Зона 30 за европските градови, Обединети нации, СЗО, Европската комисија дадоа поддршка на овој концепт и очекуваме и Скопје да фати чекор“, велат од граѓанската иницијатива.

Во поглед на безбедноста на велосипедистите како учесници во сообраќајот, како уште еден приоритет тие го потенцираат изработувањето на документот Визија Нула за Скопје, кој би дал попрецизен преглед како да стигнеме до нула жртви од сообраќајот во градот. Тука е и потребата за воведување на Комуналната полиција во Скопје наредната година.

Конечно, од Градот Скопје се очекува во 2021 година да се посвети на ослободување и унапредување на кејот на Вардар како простор за движење на велосипедистите. Ова би значело решавање на проблемот со непристапноста и неуреденоста на кејот во Малиот Ринг, потоа, изведба на заобиколување за новиот мост на булеварот „АСНОМ“ во Аеродром како привремено решение и изградба на нови рампи за поврзување на патеката на кејот на Вардар со мостовите и со другите точки каде во моментов е изградена велосипедската мрежа.

Во однос на проширувањето на велосипедската патека по кејот на Вардар, треба да се изработи проект за нејзино проширување и пробивање целосно кон Сарај на запад, како и во правец на Скопско поле на исток, сметаат од иницијативата „На Точак“.

https://meta.mk/za-povekje-velosipedi-na-uliczite-dogodina-mora-da-se-razviva-velosipedskata-mrezha-bezbednosta-i-kejot-na-vardar/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #811 Posted: 10-Dec-2020 at 17:56
ТРЕТАТА ЛЕНТА НА ГЛАВНИТЕ УЛИЦИ ВО ВЕЛЕС НЕМА ДА БИДЕ ПАРКИНГ ЗОНА, НО МОЖЕ ДА СТАНЕ ВЕЛОСИПЕДСКА ПАТЕКА

Најавата за воведување платен паркинг во Велес ги запали страстите и ги подели граѓаните. За градоначалникот Коцевски реакциите се очекувани и вели дека кога се прават промени во навиките на граѓаните, првите чекори се тешки.

Една од големите дилеми меѓу велешани е дали ќе се воведе ред во паркирањето во градот ако главните улици Благој Ѓорев и 8 Септември и натаму останат места за паркирање, иако тоа не е дозволено според сообраќајните знаци. Овие две улици се дел од регионален пат и на нив МВР не дозволува да има паркирање, иако тоа во пракса е секојдневие.

„Многу пати сме разговарале со сообраќајната полиција при СВР Велес. Тие знаат дека таму е забрането паркирањето и затоа не дадоа согласност. Затоа работиме на друго решение. Третата лента на овие две улици, каде што сега се паркираат возила, планираме да биде трансформирана во велосипедска патека. Се разбира, за тоа е потребна дозвола од МВР“, вели Коцевски.

Тој бара од сограѓаните да ги променат навиките и да ги користат времениот паркинг до Мало мовче и паркинзите од левата страна близу автобуската станица, а во подготовка е времен паркинг на местото на поранешниот АТД диспанзер.

„Велес заслужува да биде уреден град, без хаос на тротоарите и јавните површини. Понудените цени се дадени по сеопфатни анализи со градови каде има зонско паркирање, како Штип, Битола, Струмица и Кавадарци и не отстапуваат од нивните“, додаде Коцевски.

Вели дека работат и на катна гаража близу автобуската станица, но тоа бил обемен и долготраен проект. Останува дилемата дали Стар мост и приодот до Железен мост ќе бидат и натаму места каде што ќе се паркираат возила. Градоначалникот немаше одговор на прашањето дали и овие простори ќе бидат платени паркинг зони.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/tretata-lenta-na-glavnite-ulitsi-vo-veles-nema-da-bide-parking-zona-no-mozhe-da-stane-velosipedska-pateka/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #812 Posted: 10-Dec-2020 at 18:06
Велес е еден од градовите кој има најмал потенцијал да се развие во поглед на велосипедската инфраструктура од едноставна причина што треба да бидеш физички спремен за да возиш. Пола град се наоѓа високо во ридовите и единствено малиот центар се наоѓа на рамна површина.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #813 Posted: 14-Dec-2020 at 18:10
Град Скопје делумно ги прифаќа предлозите од „На Точак“ за развој на велоинфраструктурата догодина

Буџетот на Град Скопје за 2021 година е во финална фаза на подготовка и градските власти делумно ќе ги прифатат доставените предлози на граѓанската иницијатива „На Точак“ за развој на велосипедската инфраструктура, унапредување на безбедноста на велосипедистите во сообраќајот и целосно ослободување на кејот на реката Вардар.

„Предлозите на иницијатива „На Точак“ за Буџетот на Град Скопје за 2021 година се внимателно разгледани, но според начинот на кој се побарани во голема мера не може да биде исполнети од технички причини“, информираат за „Мета.мк“ од Град Скопје.

„На Точак“ со писмо до градоначалникот Петре Шилегов и до Советот на град Скопје побараа догодина да се обезбедат минимум 30 отсто од вкупниот буџет за патна инфраструктура за велосипедска и пешачка инфраструктура, односно барем 70 милиони денари. Од Град Скопје велат дека за ставката патна инфраструктура догодина планираат околу 827 милиони денари, но нагласуваат дека велосипедската и пешачката инфраструктура не можат да се одвојат како посебна ставка од улиците.

„Во Буџетот на Град Скопје, изградбата на патна инфраструктура (улици, тротоари, вело патеки) е во една ставка, па невозможно е да се издвојат во посебна ставка или да се одвојат 15 отсто само за таа намена“, велат за „Мета.мк“ од Град Скопје.

Градските власти велат дека новитет во предлозите од „На Точак“ е барањето за субвенции за сервис и резервна опрема за велосипеди, но во моментов Градот нема потребни механизми за реализација на ова барање, имајќи предвид дека овој вид субвенции може лесно да доведат до многу злоупотреби.

„Градот Скопје секоја година дава субвенции за велосипеди, кои споредено со барањето за сервис, се и многу полесни за администрирање“, велат тие.

Во однос на предлозите за промена на рабниците на булеварите во Скопје и за густо поставување на столпчиња по сите велосипедски ленти, Градот Скопје вели дека веќе ги прифатиле. Средства за поставување рабници се многу повисоки од 4 милиони денари, а како и досега, ќе се поставуваат на сите локации каде велосипедистите ќе укажат дека има проблеми.

Исто и за заштитните столпчиња на велосипедските ленти, Градот Скопје секоја година издвојува средства повисоки од 5 милиони денари, но сметаат дека овие средства не треба да се издвојуваат во посебна ставка, бидејќи тоа би довело до непотребни трошоци и неразумно трошење на време при реализација на градежните активности на терен.

Во однос на велосипедската патека на кејот на Вардар, скопските власти ветуваат дека догодина ќе биде целосно прооден кејот за велосипедистите во центарот на Скопје. Сепак, продолжувањето на велосипедската патека од фабриката „Купром“ во Хром во правец кон Ѓорче Петров засега е несоодветно, бидејќи најпрво треба да се изгради минор и мајор коритото на река Вардар, а тој проект би чинел многу повеќе од 20 милиони денари колку што би чинела велосипедската патека.

„Во моментов до источната граница на ДУП-от постои велосипедската патека, односно до железничкиот мост во Лисиче. За жал, таа е неупотреблива за велосипедисти и ја користат собирачи на отпад и палачи на диви депонии. Правењето велосипедски патеки на места каде што нема фреквенција на луѓе, соодветна инфраструктура или нивна потреба е контра продуктивно“, сметаат од Град Скопје.

Во врска со предлогот „Бројачи на велосипеди“ од „На Точак“, Град Скопје смета дека ова е важна тема и е во план за реализација, но сепак поради намалените приходи предвидени за следната година ќе остане за реализација во иднина или ќе се бара начин да биде реализирано со донација. Инаку, „На Точак“ предложија догодина да се постават 5 бројачи на велосипеди на клучните велопатеки во Скопје, во вредност од 4,5 милиони денари.

За „Простор Антикорона“, за кој „На Точак“ побараа 20 милиони денари од градскиот буџет за 2021 година, од Град Скопје велат дека ќе продолжат со активности и во следната година, по примерот на овогодинешното отстранување на рекламните билборди. Средства за оваа намена не се издвоени, бидејќи и досегашните активности биле без финансиски импликации.

Градот Скопје догодина ќе гради нови велосипедски патеки или ќе ги реконструира постојните на улиците Христо Татарчев и Вера Јоциќ (Општина Кисела Вода), булеварите Видео Смилевски Бато и Србија и на улица Владимир Комаров (Општина Аеродром), булевар Александар Македонски и улица Благоја Стефковски (Општина Гази Баба), булевар Босна и Херцеговина (Општина Бутел), булевар Никола Карев и улица Џон Кенеди (Општина Чаир), улиците Лондонска и Јуриј Гагарин, со довршување на патеките на булевар 8 Септември и на улица Никола Парапунов (Општина Карпош), како и улиците Рузвелтова, 11 Октомври и Лазар Личеновски, заедно со булевар Митрополит Теодосиј Гологанов од кружниот тек до студентскиот дом Кузман (Општина Центар).

Конечно, во однос на предлогот од „На Точак“ за издвојување на 600.000 денари за изработка на стратешки документ за безбедност во сообраќајот – Визија нула – Визија за Скопје без жртви, од Градот велат дека тие настојуваат за неколку години Скопје да биде еден од градовите без жртви во сообраќајот, но не можат да се обврзат на имплементација на „Визија 0“ бидејќи во голема мера сообраќајот и сообраќајните политики досега се регулирани од други државни органи, а не од Град Скопје.

https://meta.mk/grad-skopje-delumno-gi-prifakja-predlozite-od-na-tochak-za-razvoj-na-veloinfrastrukturata-dogodina/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #814 Posted: 15-Dec-2020 at 17:58
Добро, ќе си го зачувам соопштениево на Град Скопје, за да си потсетувам кога ќе го спомнат Скопје како велоград. Морони.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #815 Posted: 16-Dec-2020 at 15:56
Се прашувам до кога нема да го средат делот на велосипедската патека под мостот кај Александар Палас... Со години и години стои така оштетен (плус и навечер неосветлен).
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #816 Posted: 24-Dec-2020 at 14:22
НОВАТА ВЕЛОПАТЕКА НА ПАРАПУНОВ ПОВРЗУВА 5 ПОСТОЈНИ ВЕЛОПАТЕКИ ВО СКОПЈЕ
Градот Скопје денеска и официјално ја стави во употреба велосипедската патека на улицата Никола Парапунов која беше реконструирана оваа есен, како дел од градежната офанзива за 2020 година. Оваа велосипедска патека е во должина од 580 метри и претставува важен конектор на двете главни велосипедски рути во Скопје кои се протегаат по должината на булеварите Партизански одреди и Илинден.
- Овде изградивме велосипедска патека која е четврти конектор меѓу Илинденска и Партизанска. Три конектори се направени во последниве две години, како што го развивавме проектот „Вело Скопје“. Инвестирајќи во велосипедските патеки, годинава успеавме да надминеме 100 километри велосипедски патеки во нашиот град – рече градоначалникот Петре Шилегов, на денешната прес-конференција.
Оваа патека, додаде Шилегов, е всушност добар мотив сите заедно да почнеме да работиме на измена на нашите навики, наместо автомобил да користиме велосипед, зашто тоа е побрз и поздрав начин на движење, а во услови на пандемија и попрепорачлив начин на движење.
- На локалните жители кои дел од овој простор го користеа како паркиралиште, им поделивме флаери и ги замоливме да не навлегуваат со своите возила на велосипедската патека. Сега засега е коректен односот на граѓаните, но ако видиме дека тоа не ни успева ќе почнеме најпрво со опомени, а потоа и со казнување. Подготвени сме и физички да ја одделиме оваа патека, со столпчиња – додаде Шилегов.











https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #817 Posted: 24-Dec-2020 at 19:46
Патеката е ок и јас си ја користам, само што нема никаков тротоар и нормално луѓето си пешачат по патекава, зашто НЕМА каде да се движат.

И така.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #818 Posted: 24-Dec-2020 at 19:51
Добро, кога ги прават проективе, не разбирам има ли некој што му текнува дека прават велосипедска, а во исто време нема тротоар за пешаци? Не разбирам, до толку ли се ограничени?!?!

Подобро да ја направиле мешана патека (за велосипеди и за пешаци) како што е на дел на бул. Илинден. А веќе кога копале требало и да го средат делот каде што се паркираат автомобили. Ако е веќе паркинг нека го средат да биде обележан и да има столпчиња да не може автомобилите да зафаќаат дел од новата патека.

Edited by skopskodete - 24-Dec-2020 at 19:53
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #819 Posted: 24-Dec-2020 at 20:16
Колку што сфаќам, пешачката патека е всушност она на кое се паркирани сите автомобили на сликите.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #820 Posted: 24-Dec-2020 at 21:43
Во принцип на оваа улица никогаш не ни имаше тротоар на оваа страна. Велопатеката е целосно ново решение на две третини на улицата, ама сепак нема оправдување. Плус не знам, никој немаше да ги кара ако земеа простор од паркот и го поплочеа за тротоар.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.527 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.