build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4546474849>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #921 Posted: 28-Jul-2021 at 11:10
100000 евра... overpriced.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #922 Posted: 28-Jul-2021 at 16:33
Навистина се нема осет со крадењево.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #923 Posted: 17-Aug-2021 at 15:25
АВТОКОМАНДА И ЧЕНТО СЕ СПОЈУВААТ СО ВЕЛОСИПЕДСКА ПАТЕКА

Изградбата на новата двонасочна велосипедска патека на булеварот Александар Македонски во општината Гази Баба е во тек. Станува збор за продолжение на постојната велосипедска патека во должина од 550 метри, на потегот од клучката „Естекада“ до бензинската на Лукоил, преку која велосипедски ќе се поврзат населбите Автокоманда, Ченто и Маџари.

Градот Скопје во текот на оваа година надмина 100 километри велосипедски патеки. Освен на оваа делница, каде што сме денеска, се работи на велопатеката на булеварот Видое Смилевски Бато, како и на велолентите на улиците Христо Татарчев и Рузвелтова и на булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов со што со право Скопје веќе може да се нарече велоград. Нашата идеја е на граѓаните на Скопје да им овозможиме инфраструктура преку која на алтернативен начин ќе се движат низ градот и ќе го користат велосипедот како побрзо и поздраво средство за движење од една до друга точка. Нашата работа е токму тоа. Ние во изминатите три години успеавме да развиваме до 20 километри велопатеки годишно – рече денеска градоначалникот Петре Шилегов, кој заедно со градоначалникот на Општина Гази Баба, Борче Георгиевски изврши увид во градежните работи на оваа значајна велосипедска делница.🚴
Шилегов ги повика граѓаните во своето секојдневно движење да користат велосипеди или јавен превоз со што ќе придонесат за поздрава животна средина.🍃
✅За потсетување, Градот Скопје минатата година целосно го реконструираше коловозот на булеварот Александар Македонски во должина од 5.300 метри кој е од исклучително значење бидејќи се наоѓа на источниот влез на Скопје.
Значајно е да се нагласи и дека велосипедски патеки се предвидени и на новиот дел од улицата Васко Карангелевски, на булеварите АСНОМ и Никола Карев и на клучката кај Момин Поток.





https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #924 Posted: 20-Aug-2021 at 14:06
Скопје цели кон велоград



Секој поголем град што има повеќе од половина милион жители треба и да одговара на нивните потреби. Следствено на тоа, треба да има широки и големи улици, градски превоз што ќе ги превезува жителите од местото на живеење, да има водоводна и канализациска мрежа со капацитет што ќе одговара на бројот на жители, но и да ги задоволува рекреативните потреби на неговите жители.
За таа цел градските власти со полна пареа работат на задоволување токму на овие потреби кај жителите на метрополата. Изминатите години интензивно се градеа и сѐ уште се градат булевари, се поврзуваат населени места, интензивно се реконструира и се инсталира нова водоводна мрежа, се градат паркови, се поставуваат игралишта и места за рекреација на жителите, за Скопје да биде град што ги задоволува потребите на сите.

ВЕЛОПАТЕКА ЗА БЕЗБЕДНО ВОЗЕЊЕ ВЕЛОСИПЕД

Екипите на градските власти интензивно работат на изградбата на новата двонасочна велосипедска патека на булеварот Александар Македонски во општината Гази Баба.
Станува збор за продолжение на постојната велосипедска патека во должина од 550 метри, на потегот од клучката „Естекада“ до бензинската на „Лукоил“, преку која велосипедски ќе се поврзат населбите Автокоманда, Ченто и Маџари.
Како што истакна градскиот татко, Петре Шилегов, во текот на оваа година се направени повеќе од 100 километри велосипедски патеки.
– Освен на оваа делница, се работи на велопатеката на булеварот Видое Смилевски-Бато, како и на велолентите на улиците Христо Татарчев и Рузвелтова и на булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов, со што со право Скопје веќе може да се нарече велоград. Нашата идеја е на граѓаните на Скопје да им овозможиме инфраструктура преку која на алтернативен начин ќе се движат низ градот и ќе го користат велосипедот како побрзо и поздраво средство за движење од една до друга точка. Нашата работа е токму тоа. Ние во изминатите три години успеавме да развиваме до 20 километри велопатеки годишно – рече Шилегов.
Градот Скопје минатата година целосно го реконструира коловозот на булеварот Александар Македонски, во должина од 5.300 метри, кој е од исклучително значење, бидејќи се наоѓа на источниот влез на Скопје, а велосипедски патеки се предвидени и на новиот дел од улицата Васко Карангелевски, на булеварите АСНОМ и Никола Карев и на клучката кај Момин Поток.

ЗНАЧАЈНА ПАТЕКА ЗА ВЕЛОСИПЕДИСТИТЕ

Со изградбата на велосипедските патеки не се задоволуваат само потребите на велосипедистите и рекреативците, со тоа се поттикнуваат и оние што не ги практикуваат велосипедите како превозно средство да ги сменат своите навики и да се одлучат да го користат како брзо и еколошко превозно средство.
Досега жителите на овој потег од Скопје беа доста ограничени кога беше во прашање возењето велосипед, бидејќи немањето велопатека на овој потег го правеше користењето велосипед доста ризично за велосипедистите.
– Како жител на Маџари, многу голем проблем ми причинуваше тоа што немаше велосипедска патека за нас што редовно ги користиме велосипедите, бидејќи мораше на одредени делови да се симнуваме на улица и да возиме со автомобилите. Мислам дека на сите ни е јасно колкав ризик претставува тоа, особено доколку се земат предвид сообраќајните шпицеви, кога метежот е навистина голем – вели Зоран Илиевски.
И градоначалникот Шилегов ги повика жителите од овој дел на градот да користат велосипеди во своето секојдневно движење за да придонесат за поздрава животна средина.

Освен на оваа делница, се работи на велопатеката на булеварот Видое Смилевски-Бато, како и на велолентите на улиците Христо Татарчев и Рузвелтова и на булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов, со што со право Скопје веќе може да се нарече велоград. Нашата идеја е на граѓаните на Скопје да им овозможиме инфраструктура преку која на алтернативен начин ќе се движат низ градот и ќе го користат велосипедот како побрзо и поздраво средство за движење од една до друга точка. Нашата работа е токму тоа. Ние во изминатите три години успеавме да развиваме до 20 километри велопатеки годишно, рече градоначалникот на Скопје, Петре Шилегов

https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/skopje/скопје-цели-кон-велоград/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #925 Posted: 23-Aug-2021 at 14:55
Во тек се завршните работи на надолната flow” велосипедска патека од Средно Водно до Скопје







https://www.facebook.com/CityofSkopje/

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #926 Posted: 02-Sep-2021 at 20:11

Знае ли некој како се регулирани стандардите за велосипедските патеки во државава? Некој правилник ли, или што?

Конкретно ме интересира колку е минимална ширина за двонасочна велосипедска патека.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #927 Posted: 02-Sep-2021 at 21:10
Би требало да е со правилникот за сообраќјни знаци, во делот за хоризонтална сигнализација.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #928 Posted: 02-Sep-2021 at 22:14

(11) Широчината за едносмерна велосипедска патека (за еден ред велосипеди) изнесува најмалку 1.20м, за двосмерна велосипедска патека (два реда велосипеди кои можат да се разминат) најмалку 2,00м, додека широчината на велосипедската лента на коловоз или одвоена патека изнесува најмалку 1,50м

Правилникот за урбанистичко планирање
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #929 Posted: 12-Oct-2021 at 10:34
Велосипедистите бараат „ослободување“ на патеките од контејнери, канделабри и непрописно паркирани возила





Контејнери поставени на велосипедските патеки, канделабри кои го попречуваат движењето, непрописно паркирани автомобили, поставување на урбана опрема на патеките, високи рабници… Ова се само дел од проблемите со кои се соочуваат велосипедистите додека возат низ Скопје.

– Вакви „детали“ ја прават целата разлика. Вакви детали влијаат на чувството на безбедност и задоволство на граѓаните при користење велосипед и влијаат на процентуалното учество на велосипедскиот сообраќај во вкупниот. Важно е да се зголемува велосипедската мрежа, но важно е да се прави тоа и по стандарди. Вакви „детали“ за жал има и на најдобрите патеки низ градот! Минување низ автобуски постојки, остатоци од канделабри, неспуштени рабници на пешачки острови, незаштитени пешачки острови…- велат од граѓанската иницијатива „На Точак“.

За коплетно да се промени моменталната состојба на терен, да се зголеми безбедноста на сите учесници во сообраќајот вклучително и на велосипедистите се со цел колку што е можно поголем број на граѓани велосипедот да го користат како превозно средство за да стигнат на работа или пак до училиште, од „На точак“ бараат конечно да се направат конкретни промени кои се повеќе од потребни

Поради вакви ситуации бараме строги политики за правила за урбана опрема (контејнери, тераси од кафеани. билборди), за јавно паркирање, физичка заштита на патеките и квалитетно уредување и озеленување, како и стандардизирање на планирањето и проектирањето на велосипедската инфраструктура (димензиите, решенијата на крстосници, густина на велосипедска мрежа итн.) и пропишување на градски процедури, прирачници и детали по примерот на европските градови – децидни се велосипедистите.

https://www.slobodenpecat.mk/velosipedistite-baraat-osloboduvanje-na-patekite-od-kontejneri-kandelabri-i-nepropisno-parkirani-vozila/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #930 Posted: 12-Oct-2021 at 19:49
Според одредени членови на форумов, ова биле ситници и само сме претерувале ние што возиме и сме се правеле паметни.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #931 Posted: 06-Nov-2021 at 17:35
ЗАПОЧНА ИЗГРАДБАТА НА ПОЛИГОН ЗА ВЕЛОСИПЕДИ (PUMP TRACK) ВО ВЕЛЕС

Градоначалникот Марко Колев денес изврши увид на градежните активности за изградба на модерен полигон за велосипеди ( PumpTrack) во Велес. Полигонот за велосипеди ќе биде на површина од 660 м2, и е совршено место за учење на основните вештини за возење на велосипед. Се наоѓа во Градскиот парк кај поранешниот скејт парк.

Дополнително, Општина Велес размислува на дополнување на останатиот дел од овој простор за иновативни велосипедски активности со што овој простор ќе биде пријатно катче за спорт и разонода за сите генерации. Со завршувањето на сите градежни активности, патеката за велосипеди се очекува да биде во функција во средината на месец декември.

За изградба на адреналинската патека за велосипедисти, се обезбедени 4.000.000 денари од буџетот на Општина Велес.







https://veles.gov.mk/zapocna-izgradba-pump-trach/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #932 Posted: 16-Nov-2021 at 09:02
BEST WAY FOR TRANSPORT IN SKOPJE [4K]

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #933 Posted: 17-Nov-2021 at 13:32
КАСАМИ ОТСТРАНИ ВЕЛОСИПЕДСКА ПАТЕКА ВО ТЕТОВО НА БАРАЊЕ НА СУДОТ



Градоначалникот на Општина Тетово Билал Касами својата агенда за активности што ќе ги направи во првите 100 денови, ја започна со рушење на велосипедската патека која се наоѓа на двете страни од булеварот „Илинденска“. Тој вели дека само спроведува судска одлука бидејќи велосипедската патека, направена од претходната локална власт, била направена без согласност на СВР Тетово и како таква го загрозувала сообраќајот на овој булевар.

„Тука сме за да реализираме едно судско решение, со кое на барање од судот се покренува постапка за противзаконско поставување на оваа патека. Судот бара да се тргнат овие пречки и овој булевар да се врати во првобитната состојба. Судот веќе имал постапка против Општината и против поранешната градоначалничка и тие постапки ќе одат и понатаму. Значи постапуваме по барање на полицијата и одлука на судот бидејќи овој проект е направен спротивно на законот“, изјави градоначалникот Билал Касами.

Од тетовската полиција велат дека тие поднеле барање за покренување прекршочна постапка против правно и одговорно лице, бидејќи не било соодветно постапено по нивните предупредувања.

„Секторот за внатрешни работи Тетово, во два наврати годинава, испрати соодветни писмени предупредувања законски да се регулира обликувањето на новата велосипедска патека во Тетово.И откако адекватно не е постапено по двете предупредувања, СВР Тетово во април поднесе барање за покренување прекршочна постапка против правно и одговорно лице“, велат од полицијата.

Оваа велосипедска патека на булевар Илинденска беше изградена пред неколку месеци. Бидејќи на почетокот беше лошо проектирана, поминуваше преку бетонски и други препреки, Општината често пати беше предмет на потсмев на социјалните мрежи сè додека не беа отстранети пречките. Тогашната општинска власт никогаш не соопшти колку чинеше изградбата на оваа велосипедска патека долга околу 2 километри, но според некои неофицијални информации таа чинела околу 50.000 евра.

На барање на новинарите, Касами уште еднаш зборуваше за одлуката за раскинување на договорите за дело на над 350 времено вработени во Општина Тетово.

„Се работи за една од злоупотребите на претходната власт, а тоа се, во поголемиот дел, фиктивните договори за дело. Даден е налог да се прекинат сите договори за дело. Овие лица што биле вака ангажирани се информирани да достава извештај што имаат направено согласно договорот. Кога сé ова ќе се комплетира како информација и ако се констатираат злоупотреби тогаш ќе се информираат соодветните органи за да се постапува понатаму поради оштета на јавниот интерес. Јас им дадов налог на сите сектори да ме информираат за сите лица кои биле реално ангажирани и вршеле обврски во секторот. Потоа ќе направиме проценка за тоа кои лица ќе бидат неопходни за натамошно непречено функционирање на Општината“, рече Билали.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/kasami-otstrani-velosipedska-pateka-vo-tetovo-na-barane-na-sudot/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #934 Posted: 17-Nov-2021 at 17:26
Ова е пресмешно
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #935 Posted: 17-Nov-2021 at 17:56
Што е пресмешно? Нормално е, не дозволуваат покрај целиот активистички притсок да се прават глупости, и тоа цел притисок не доаѓа од ниедно локално здружение или актвисти него е медиумска скопска шема. Мнозински сакаат да возат коли и така си го обликуваат градот. Различни потреби имаме, различни решенија ќе спроведуваме, нема ништо чудно. Нека се направи сообраќаен режим во согласност со надлежното СВР, па нека се спроведува.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #936 Posted: 17-Nov-2021 at 20:03
Ок е дечко, знаеме дека си запрен во средниот век, кога не постоеле велосипедите.

Исто така, веројатно си слеп и немаш видено како изгледа една улица во Тетово, бидејќи нели е се во рамки на изготвените сообраќајни режими и во согласност со надлежното СВР.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #937 Posted: 17-Nov-2021 at 21:39
Originally posted by ehrlich

Ок е дечко, знаеме дека си запрен во средниот век, кога не постоеле велосипедите.

Исто така, веројатно си слеп и немаш видено како изгледа една улица во Тетово, бидејќи нели е се во рамки на изготвените сообраќајни режими и во согласност со надлежното СВР.
Активно возам велосипед, за потреби низ град и за викенд рекреативно надвор од град кога дозволува времето. А последнава недела сум бил двапати во Тетово, секако со автомобил, и сум видел баш како изгледа.

За друго се работи овде, знаат што им се сопственити потреби и си го обликуваат градот според нивните потреби, а не според мислењето на актвисти што немаат врска со Тетово и граѓаните на Тетово. Среден, не-среден, каков сака нека е век, нивна работа. Затоа и победил на избори.

Edited by user8642 - 17-Nov-2021 at 21:46
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 455
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #938 Posted: 18-Nov-2021 at 10:10
Problemot tuka e sto premnogu se zloupotrebuva za politicki celi celata rabota. Imeno velo patekite vo Tetovo se divogradba a kako takvi ne podlezat na soobrakaen proekt i studija, dopolnitelno ne moze ni da se renovira ulicata nitu bil okakov infrastrukturen zafat da se napravi koga samata ulica e divogradba. Sigurno ke ima novi velo pateki mnogu podobri od teskovo sranje vo Tetovo koe bese bukvalno mackanje ulici i oci pred izbori bez proekti bez nisto. Iskreno Tetovo poslednive 20 godini so progresivcive od DUI se pretvori vo diva bljuvotina kade i samata gradska infrastruktura stana divogradba. Toa ne se poprava bez nepopularni merki...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #939 Posted: 18-Nov-2021 at 10:11
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15001
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #940 Posted: 18-Nov-2021 at 12:28


Во Чаир кај пазарот и кај стадионот иста ситуација, велолентите џабе постојат кога постојано има паркирани возила на нив. Апсолутно се бескорисни.
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4546474849>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.