build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Србија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 17>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FiLo View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 36
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Булевар Србија
    Posted: 18-May-2018 at 07:06
Како за почеток Булевар Србија треба треба да биде направен со 3 ленти од почеток до крај, односно од раскрсницата со Борис Трајковски кај Цементарница па се до Автокоманда да биде со 3 ленти.
Тој булевар на одредени места е со три ленти, али џабе е се кога потоа иде пак во две ленти, па пак во три и така натаму.
Еве на пример од Борис Трајковски во правец према Автокоманда до раскрсницата со Јане Сандански/Видое Смилевски Бато е со 3 ленти, па потоа се до Автокоманда тера со 2 ленти.
За назад пак од АСНОМ па до Јане Сандански/Бато е со 3 ленти, потоа цело време е со 2.
Реално мора како за почеток да се гледа да се направи со 3 ленти за да малку од малку се растерети сообракајот.
Ете погоре некој ги спомна и товарните возила како проблем со кој во глобала се согласувам. Со воведување на трета лента и да биде таа најдесна лента во глобала за товарните возила (нека возат и коли по најдесната, битно камионите да не одат во средна и лева лента).
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3323
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 17-May-2018 at 14:50
Парите за експропријација се одвоени од она што му е исплатено на Бауер БГ-20 милиони денари.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8851
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 17-May-2018 at 14:04


Дека Жито правел проблем е мој муабет од локални извори. Можеби биле повеќе имоти незнам.

Дефинитивно треба пералната да е следна. не само то е тесно грло и тотално ја зезнува проточноста на булеварот (многу повеќе од чирот на Водњанска), но е и ризична точка бидејќи тука улетуваат коли и од споредната уличка од спротивната страна бидејќи се е сеуште нерегулирано
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 17-May-2018 at 12:33
Од каде испаднаа седум имоти? Нели само Жито правел проблеми?
Треба промени во законот за експропријација за да не може неколку алчни сопственици да закочуваат големи проекти и да прават проблеми на цел град.
Следна за експропријација треба да биде пералната на Трета Македонска Бригада.

Edited by Staro Skopje - 17-May-2018 at 12:34
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8851
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 17-May-2018 at 10:18
ЦЕната е веројатно висока поради експроприација. Булеварот нема филозофија, лесен објект е за изведување. Иако околу се ќумези, знаеш како тоа иде.

Јас лично ја поздравувам секоја експропријција на субстандардни објекти во било кој дел од градот.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3323
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 17-May-2018 at 10:09
За дополнителни и непредвидени работи за булевар „Србија“, говорам само за оваа траса, досега се дадени над 20 милиони денари! Притоа, основниот договор за нејзината изградба изнесува 98 милиони денари. Фирмата е „Бауер БГ“. Е сега какви приказни смислува Шилегов, тоа ќе оставиме да видиме.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8851
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 17-May-2018 at 09:49


Се надевам не мафта, голема работа ќе биде ако се расчистат тие ќумези околу, не само за реализација на проектот туку и како основа за средување/урбанизација.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 16-May-2018 at 22:27
Некомуникативна проектантка му создава главоболки на Шилегов

Во тек и решавање на проблемот со градежните активности на кружниот тек на поранешна последна „24“.

– Таму е започнат да се изведува инфраструктурен објект без да биде завршена експропријацијата и објектот стои повеќе години а граѓаните во тој дел од градот се гушат во прашина, газат по кал, вода им влегува во нивните домови затоа што некој влегол да реализира нешто без да биде направена основна подготовка. Вчера ги потпишав документите, ги завршивме преговорите со сопствениците на седум имоти и очекувам веќе денеска во Министерството за финансии да се спроведат договорите со цел да се изврши експропријацијата за да може градот да ги продолжи таму во текот на летово градежните активности – истакна Шилегов.

https://plusinfo.mk/%D0%BD%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D1%83-%D1%81%D0%BE%D0%B7%D0%B4/
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3323
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 15-May-2018 at 08:50
Деновиве склучија уште два договора за непредвидени и дополнителни работи што не биле предвидени со почетниот проект , така да сега сите се подмачкани и работата може да продолжи, т.е. булевар Србија да се поврзе со Кисела Вода.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8851
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 14-May-2018 at 20:18


Уште викендот почнаа. Се надевам на брзи резултати
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1820
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 14-May-2018 at 20:13
pbanks те послушал изгледа Шилегов, денес поминав, улицата према нагоре затворена, тротоарите надоле према цементара се асфалтирани , веројатно ќе го асфалтираат и кружниот.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2390
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 14-May-2018 at 01:05
Пошто работам во МЗТ секој ден проаѓам (на точак) по булеваров дали откај АК или од кај Аеродром. Не мислам дека се проблем товарните возила пошто на едно товарно има 100 пмв, или во најмала рака 50.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2008
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 10-May-2018 at 15:44
Originally posted by Cloverstack

Сообраќајот тогаш беше несомнено далеку помал од сега, а некаде 2000 или 2001 (сигурно не подоцна) беше отворен за сообраќај новиот мост близнак и беше отстрането тоа тесно грло што правеше големи гужви дотогаш. Така да не знам каков метеж си открил баш во 2002 и како можеш да го поистоветувш со денешниот.

Иначе не гледам што би било различно во суштината на мојот претходен пост дури и ако сега го открив метежот на булевар Србија, мада линкот што го постирав ти кажува дека имам и претходно коментирано на таа тема.

Во ред. Што треба да се направи?

 
Единствен лек за сообраќајниот метеж на булевар Србија е воведување на забрана за товарни возила во периодот помеѓу 7:00 и 9:00 часот наутро, и во периодот помеѓу 15:30 и 17:30 часот попладне.
 
Лично не гледам друг лек за ова, освен ако се изгради посебна траса - можеби надземна врз самиот булевар, која ќе биде наменета исклучиво и само за товарни возила, која не гледам како би била профитабилна на долг рок.
 
Па дури и ако ова аматерско решение воопшто стане реалност, само ќе го префрли сообраќајниот метеж од булевар Србија кон булевар Киро Глигоров и кон Автокоманда, што значи дека воопшто не е прифатливо решение.
 
Јас поминував секое утро низ булевар Србија помеѓу 2002 и 2006 година, и одлично ги помнам сообраќајните метежи секое утро, сега поминувам барем еднаш неделно и можам да потврдам дека ништо не е променето, баш напротив - сообраќајниот метеж е уште поголем и уште понеподнослив, а главниот фактор за ваквиот сообраќаен метеж се камионите кои доаѓаат од Цементара и од Драчево.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4687
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 10-May-2018 at 10:25
Нема да реши зашто таму нема магистрална улица која би се надоврзувала на мостот а да не се стигне пак преку Бато на Србија. Единствено ако ги имате на ум тесните улички на Лисиче.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2390
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 10-May-2018 at 01:16
Мост од последна 5ка накај Маџари.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11911
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 10-May-2018 at 00:42
Originally posted by Dexter26


 
 
Сега го откри сообраќајниот метеж на булевар Србија ?
 
Јас го открив уште во 2002 (ДВЕ ИЛЈАДИ И ВТОРА) година.


Сообраќајот тогаш беше несомнено далеку помал од сега, а некаде 2000 или 2001 (сигурно не подоцна) беше отворен за сообраќај новиот мост близнак и беше отстрането тоа тесно грло што правеше големи гужви дотогаш. Така да не знам каков метеж си открил баш во 2002 и како можеш да го поистоветувш со денешниот.

Иначе не гледам што би било различно во суштината на мојот претходен пост дури и ако сега го открив метежот на булевар Србија, мада линкот што го постирав ти кажува дека имам и претходно коментирано на таа тема.


Originally posted by Dexter26

И да, сообраќајниот метеж на булевар Србија е секојдневие на кое му нема крај, пред се` поради камионите кои доаѓаат од Цементарница и од Драчево.

Во ред. Што треба да се направи?






Edited by Cloverstack - 10-May-2018 at 00:43
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2008
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 09-May-2018 at 23:33
Previous
 
Сега го откри сообраќајниот метеж на булевар Србија ?
 
Јас го открив уште во 2002 (ДВЕ ИЛЈАДИ И ВТОРА) година.
 
И да, сообраќајниот метеж на булевар Србија е секојдневие на кое му нема крај, пред се` поради камионите кои доаѓаат од Цементарница и од Драчево.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11911
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 09-May-2018 at 14:22

Вчера околу 8 часот сабајле, сегментот помеѓу крстосниците со булеварите Јане Сандански и АСНОМ во правец кон Автокоманда беше целосно исполнет со возила (колона долга над 700 метри).  Shocked

Сабајлечки ретко ме носи патот натака и не знам дали ова е редовна појава, ама ако е, тогаш овој булевар е на раб на колабирање, а тоа автоматски носи последици и за сите улици и булевари кои се вкрстуваат со него на критичните делови.

Разгледување на опции за изградба на источна трансферзална улица или булевар се наметнува како работа која не трпи одлагање:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=224484#224484



Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8851
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 07-May-2018 at 11:21
Веќе помина доволно време откако се превзема локалната власт и нема потреба да се воздржуваме од критики.

Делот со кружниот тек каде се вкрстуваат бул. Србија со Сава Ковачевиќ е КАТАСТРОФА а Шилегов спие.

Колку што знам проблемот за комплетирање е тврдоглавиот Жито маркет кој не ја отстапува локацијата за да се заврши кружниот тек. Сепак, додека го бркаат решението (кое кај нас може да трае долго па и вечно по примерите на Водњанска и неколку други булевари) коловозите треба да се асфалтираат. Подлогата од камења и чакал е тотално разорена и секојдневно се јавуваат огромни кратери и нерамнини. После невреме како вчера, предизвик е да се помине и со теренско возило.

Доволно е да се стави еден слој асфалт (како на продолжението на бул. Србија кое исто не е комплетирано) за да може нормално да се проаѓа во тој дел, па после нека се занимаваат со имотни прашања со жито.


Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1554
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 14-Feb-2018 at 15:58
Тука работата е комплетно стопирана. Нема никакви активности! Некаков одговор од Бауер!?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 17>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.078 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.