Булевар Србија |
Post Reply | Page <1 34567 19> |
Author | ||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #81 Posted: 26-Jul-2009 at 23:58 | |||||
Супер конечно, браво за проектов остануваат уште Климент Охридски, Илинденска и Јужен Булевар
|
||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #82 Posted: 27-Jul-2009 at 00:57 | |||||
..... Северен Буилевар, Крушевска, Првомајска, Цветан Димов, Словенечка, Хрватска, Црна Гора, тунел под плоштад .....
Edited by lslcrew - 27-Jul-2009 at 00:58 |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #83 Posted: 27-Jul-2009 at 01:18 | |||||
Еве еден подетален текст кој делумно ги расчистува дилемите околу тоа што конректно ќе се работи и некои други ситници. Edited by lslcrew - 27-Jul-2009 at 01:22 |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #84 Posted: 27-Jul-2009 at 01:20 | |||||
Цело време ме бунеше должината што се споменува од 1720 метри, а неколку пати го имам мерено потегот од раскрницата со Јане Сандански до Првомајска и добивам должина од 1500 метри. Всушност ќе се работи и за овој дел кој ќе го поврзе неодамна изградениот сегмент евидентиран поназад во нишкава. Исто така ги расчистува и дилемите кои ги имавме околу проширувањето на раскрниците....
Edited by lslcrew - 27-Jul-2009 at 01:23 |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #85 Posted: 27-Jul-2009 at 02:53 | |||||
Единствено не ми е јасно како се планира да биде раскрсницата помеѓу Булевар Србија и влезот на цементарницата. Односно оваа јужната раскрсница што се гледа горе на сликата. Дали тоа ќе биде класично прекрстување со семафори или без семафори?! Пошто влезот на Усје иако е изграден со профил на булевар сепак има многу помало значење и од маалска улица пошто по него има многу малку сообраќај, односно само камиони од фабриката. Најлогична варијанта ми е дека ќе биде обично прекрстување без можност за вртење на лево (без потребна тахикардија, се мисли од сите кон сите правци), пошто реално нема потреба од класична раскрсница, со тоа што предност на минување би имал булевар Србија. Изградба на ќошеви за свртување во десно воопшто не пречи дополнително на сообраќајот, напротив е пожелно и ќе овозможи делумно растеретување на раскрсницата Првомајска/Србија, а и не коштаат многу таквите ќошеви, а може би и нема да треба да бидат сите четири. Всушност не само што не ми е јасно како планираат да биде оваа раскрсница, туку не ни можам со сигурност да се одлучам за најлогично решение за оваа раскрсница (имајќи го в предвид комплетот од трите раскрсници од кои Првомајска/Србија е главната според која треба да се раководиме). Да се вратам малку на најпростото и може би најефективно решение, односно единствено прекрстување на улиците со првенство на булеварот, без вртења.
п.с. Надвозник не го ставам во игра зашто нема економска исплатливост за него, односно ако Усје изрази желба да гради нешто вакво...нема проблем тогаш. Edited by lslcrew - 27-Jul-2009 at 03:00 |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #86 Posted: 27-Jul-2009 at 16:24 | |||||
Не е заебанција, таму моментално нема профил од 3 туку од 2 ленти, а и ДУП-от не предвидува 3+3. Плус тоа изградените делови од прстенот на други места никаде немаат 3+3, дури ни помеѓу Ново Лисиче и Аеродром каде е 2+3. А не сум загледал дали воопшто може да се протне 3+3 под железничкиот мост на излез од депото Лисиче, со сите нишани се разбира. Доколку има проширувања на крстосниците, сметам дека во догледна иднина 2+2 е сосема доволно за остатокот. ДУП-от понатака предвидува дополнителни колекторски улици помеѓу крстосниците со Првомајска и 3 Македонска Бригада (сигурно поради клучката со Јужен булевар која за малце не е опфатена на сликава): Edited by Cloverstack - 27-Jul-2009 at 16:37 |
||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #87 Posted: 27-Jul-2009 at 17:27 | |||||
профилот таму е малку шашав. Точно е дека улицата функционира како 1х1 но во голем дел има барем 3 ленти ако не се лажам. Друга работа не сум сигурен дека 2 ленти по правиц би биле доволни за еден во иднина битен правец а тоа е јужен булевар (кој собира сообраќај од доста населби) со излезот на Скопје. Тоа што сега на многу мест овој прстен е 2х2 јас го гледам и го осеќам на своја кожа како возач, како проблем. Особено во делот од ФОН до клучката Естекада. На чист терен без врска ми е да се иде на 2х2. За железничкиот мост пак мислам дека си во право, таму е тесно грло. |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #88 Posted: 27-Jul-2009 at 18:02 | |||||
3 ленти има само како проширувања во близина на крстосниците. Се надевам и со овој проект ќе има повеќе ленти кај крстосниците. |
||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #89 Posted: 27-Jul-2009 at 18:44 | |||||
4 ленти за кратко време ќе бидат малку, па ќе испадне пак со години да чекаме уште две ленти
|
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #90 Posted: 27-Jul-2009 at 20:29 | |||||
Профилот на железничкиот мост е 2+2+2+2 (за овие не сум сигурен), и од секогаш сум се чудел зашто е толку широк додека го немав видено планот. Мостот е доста поширок од што изгледа само премногу е забатален. А ме зачудува и каде се планираат тротоарите да бидат. А може би Си мислев дека е нешто поради теренот, ама теренот всушност е насипот за пругата.
Edited by lslcrew - 27-Jul-2009 at 20:32 |
||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #91 Posted: 28-Jul-2009 at 17:19 | |||||
a toj mostot na planot za sto e |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #92 Posted: 28-Jul-2009 at 19:13 | |||||
Тоа е постоечкиот железнички мост кој беше спомнат
41°58'29.16"N 21°27'44.35"E |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #93 Posted: 29-Jul-2009 at 11:55 | |||||
|
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #94 Posted: 31-Jul-2009 at 19:32 | |||||
Делумно знаеме што опфаќа доградбата на булевар Србија, но мене ми останаа нејасни некои поситни раскрсници. Дали конкретно овдека (41°58'52.24"N 21°28'12.95"E) се планира да се изгради пристап до реонски центар Аеродром, и ако се планира дали ќе се изведе со сегашнава доградба. На една скица што ја имаме за изградбата на реонски ценатар Аеродром овдека не е предвиден влез, но на скицата го нема ниту влезот од каршија кој е веќе оддамна изграден. Така да во недостаток од урбанистички план на форумов за опфатов дилемата останува нерешена. Па сега ме интеренсира значи конкретно дали се планира, ако се планира дали ќе се изгради. И уште нешто поделикатно, ако веќе се гради дали ќе биде директно во линија со излезот од каршија па ќе се формира комплетна раскрсница што би било конфликтна до некаде ситуација имајќи ја в предвид онаа на само неколку метри но може би и најсреќно со вантрешни трети ленти па сообраќајот да тече непречено, втора опција дали се планира да бидат во линија со тоа што нема да има раскрница односно од еден правец ќе може да се пристапува исклучиво во една населба, со што се укинува пристапот од правец на кисела вода кон населбата позади бисер (што ионака е по гуп) и единствено останува да се кружи по Јане Сандански, трета опција слична на вторава само што нема да бидат во линија пристапите и уште една најзафрканата опција да не бидат во линија и де факто да имаме три последоватлен раскрници (без разлика дали ќе имаат натрешна трета лента решението само по себе е тахикардија). Би сакал ако може некој малку да ми ја одмати магловитата ситуација со оваа точка тука. Инаку според овие планови на кои делумно се познава еден дел од булевар Србија (http://www.aerodrom.gov.mk/Images/dup/IndustriskaZonaUE_V.jpg и http://www.aerodrom.gov.mk/Images/dup/JaneSandanski.jpg) нема нешто такво предвидено, доколку не се некои постари планови кои се постар од плановите за реонски ценатар Аеродром.
Во прилог скицата за реонски центар Аеродром... И сателистска снимка понова од онаа на Google Earth, односно од MapsLive... Edited by lslcrew - 31-Jul-2009 at 19:41 |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #95 Posted: 31-Jul-2009 at 20:13 | |||||
Бидејќи на 41°58'50.31"N 21°28'8.52"E се планира крстосница со влез и за во реонски центар, мислам дека влез на локацијата која ја посочи не е воопшто потребен, може само да пречи. А тек крстосница (со прилагодување према влезот од другата страна) воопшто не доаѓа во предвид бидејќи претходно спомнатата планирана крстосница е на само 90 метри од таму. Ти промаклнал планот за реонски центар што го имаме благодарение на цифра. Таму е предвидено влез да има само таа крстосница. Во склад е и со она што е зацртано од другата страна Edited by Cloverstack - 31-Jul-2009 at 20:14 |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #96 Posted: 04-Aug-2009 at 02:26 | |||||
Во контекст на муабетот од пред неколку поста во врска со железничкиот мост. Прееска пројдов и проверив, сигурно се четири сегмента, секој со простор за две ленти. Моментално во употреба е единствено вториот сегмент од запад према исток.
|
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #97 Posted: 04-Aug-2009 at 02:29 | |||||
Има простор и за тротоари и велосипедски патеки
|
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #98 Posted: 06-Aug-2009 at 13:21 | |||||
|
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #99 Posted: 22-Aug-2009 at 07:02 | |||||
Овдека почнале работи на терен!
Edited by lslcrew - 22-Aug-2009 at 07:03 |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #100 Posted: 22-Aug-2009 at 19:15 | |||||
Да, се работеше на делот од Бул. Јане Сандански до бензинската на Макпетрол и плус беше расчистено до 12та Македонска Бригада. Накај Првомајска се уште нема ништо.
1 2 3 4 |
||||||
Post Reply | Page <1 34567 19> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |