Булевар Србија |
Post Reply | Page <1 910111213 19> |
Author | ||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #201 Posted: 23-Oct-2010 at 02:09 | |
Да не има некои измени во планови за кои не знаеме. Тука профилот е 2+2. Е сега оваа слика што е сликана од надвозникот ме буни. Гледај колку е широк коловозот, изгледа како да е 3 ленти, само не ми е јасно како се протнале под надвозникот, изгледа имало простор. Изгледа од 2+2 е сменето на 3+1, што си има свои предности. А тоа со висината и мене ме збуни. Но од друга страна ова не е предвидено за камиони туку за маалски сообраќај, каде најголемото возило е евентуално некое комби и не е толку проблем. Инаку она што ме багира е како ќе се врзе тука клучка со Јужен Булевар во комплет со овие колекторски улички.
Edited by Cloverstack - 23-Oct-2010 at 19:44 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #202 Posted: 23-Oct-2010 at 17:30 | |
Да, приметив дека профилот на новиот коловоз е за 3 ленти. Навистина е чудно во однос на планот, но сепак тоа не ги тангира колекторските улици, бидејќи проаѓаат во засебни пролази под надвозникот (од сликите ми личи дека за главните коловози има простор за по 3 ленти и нешто кусур, а за колекторските дека е потесно, ко за 2 ленти и за тротоар). Каков точно им бил планот порано и каков им е сега, дали е нешто привремено, дали горе има простор и за тротоари и за велосипедски патеки, стварно не ми е јасно.
Јас водејќи се од планот погоре, по грешка заклучив дека колектроските се наменети за клучката со Јужен. Ама сега ѕирнав во ГУП-от, планираната клучка е тип Паркло А4, каде што колекторски улици не прават никаква логика: Во секој случај, доколку поврзуваат под надвозникот, сметам дека треба да има стандардна висина за сите видови возила. Многу подобро е да изнивелираат со помош на уличките што продолжуваат во Лисиче, отколку ограничување на поврзувањето под подвозникот (доколку воопшто прават поврзување, бидејќи во овој стадиум навистина е чудно и не одговара на она што на билд го имаме како план). |
||
GK
Newbiе Joined: 31-Oct-2010 Location: Sydney Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #203 Posted: 31-Oct-2010 at 13:28 | |
Zdravo,
Dali nekoi znae koi go dizanirase ovoj avtopat? (i slicni)? Pozdrav, |
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #204 Posted: 10-Nov-2010 at 12:56 | |
Edited by Cloverstack - 05-Dec-2010 at 01:00 |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #205 Posted: 10-Nov-2010 at 14:19 | |
Хмм.... Мислиш булеварот... Па незнам, можеби некој подобор е запознаен, но колку што знам, булеварот како и сите други се вцртуваат во ГУП на Скопје, како и засебен ДУП. Така да ако збориме за планот на проектот, односно идејниот проект, тогаш најверојатно бил изработен заедно со другите планови по побарувачка на градот од некој приватна компанија за урбанистичко планирање..... А ако збориме за техничкиот проект-план од кај го знам како се вика точно, најверојатно градежната компанија која го гради е задолжена за тоа. |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #206 Posted: 10-Nov-2010 at 14:22 | |
Се преслекува и асфалтот од Макоил до негде 50м по раскрсницата со Трета македонска бригада, на претходно постоечкиот коловоз.... па сега сообраќајот е пренасочен на новиот коловоз од другата страна....
Edited by FoSsiL - 10-Nov-2010 at 14:24 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #207 Posted: 11-Nov-2010 at 15:14 | |
|
||
Cifra
Groupie Joined: 25-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 85 |
Quote Reply #208 Posted: 05-Dec-2010 at 00:50 | |
Кај и да е треба да го пуштат делот бар до Првомајска. Крупната работа е завршена, новиот коловоз до таму е готов од поодамна, а ми изгледа дека е завршено и со рехабилитацја на стариот коловоз ама не го прошириле на три ленти
Сеуште има пренасочување и се вози само по еден коловоз ама не знам дали нешто доработуваат или прво треба да ја направат раскрсницата со новиот дел што доаѓа од кај цементара.
Скрос имаш право за ова lslcrew. Стално сум се чудел зошто е така. Ама сега со пробивање на булеварот не би требало да остане така, а со ова како што предлагаш или нешто слично е ефтино и корисно. Најважно е да нема сечење на Првомајска и да си има полна линија. Edited by Cifra - 05-Dec-2010 at 00:50 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #209 Posted: 06-Dec-2010 at 11:26 | |
01.
02. 03. 04. 05. 06. 07. 08. 09. 10. 11. 12. 13. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #210 Posted: 06-Dec-2010 at 11:39 | |
Збунува она на слика 9. Што е работата со рабниците што се така оставени. Нема логика да е ова за уличето кога пристапот кон колекторското уличе е многу порано уште пред да понира булеварот веднаш после раскрницата. Најверојатно е оставено за во иднина за клучката со јужен булевар што ме зачудува некој за тоа да мисли уште од сега па оставени се рабниците како да за скоро време мислат да го градат, а не после години. Ретко се случува ова вака да се игзрадат приклучоци вон употреба, за кога ќе им дојде времето, освен кај салата Борис Трајковски на паркингот што има такви раскрници оформени што чекаат идни улички ова е втор пат да гледам нешто вкво во Скопје, а особено е изразени низ странство каде се градат едно чудо оформени раскрници и кружни текови кои допрва ќе ја добијат вистинската функција.
|
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #211 Posted: 06-Dec-2010 at 14:48 | |
Мене ме интересира дали се планира булевар србија да се спои со другата уличка кон усје, пошто се гледа дека и таму се работи ?
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #212 Posted: 06-Dec-2010 at 22:24 | |
Која друга уличка? Велиш за оној мал сегмент што се изгради претходно накај Припор? Ако е за него, баш моментално се работи на делот што треба да го поврзе. Пролистај наназад, има мапи. @ lslcrew Хммм да, навистина како да е оставено ради клучката со Јужен Булевар... и јас не можам да се изначудам. Во секој случај доколку е за таа намена за поздрав е. Барем менталната бариера за долгорочно размислување да ја пробиеме. Edited by Cloverstack - 06-Dec-2010 at 22:27 |
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #213 Posted: 06-Dec-2010 at 22:29 | |
Clover @ Dа на тоа мислев, сега видов дека се спојува , одлично.
Иначе денеска слушнав дека се подготвува и Цветан Димов за проширување уште за една лента, само не знам точно кога ке почне изградбата. |
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #214 Posted: 07-Dec-2010 at 02:48 | |
Пак нема логика. Далеку е клучката пред оној оставениот пристап. Изгледа сепак ќе биде за уличката покрај пругата, само па во тој случај не е јасно зашто би имало уште еден приклучок/исклучок кога веќе уличката има приклучок/исклучок на почетокот и на крајот.
|
||
Cifra
Groupie Joined: 25-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 85 |
Quote Reply #215 Posted: 17-Dec-2010 at 19:30 | |
Денес ме однесе патот навака и делот ммеѓу трета македонска бригада и првомајска е комплет отворен а и накај цементарница ми изгледаше дека привршува работата
Edited by Cifra - 17-Dec-2010 at 19:31 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #216 Posted: 08-Jan-2011 at 11:01 | |
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #217 Posted: 09-Jan-2011 at 01:07 | |
Може ли некој да најде НЗС? |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #218 Posted: 21-Jan-2011 at 01:13 | |
Не знам што толку се завлечкаа со преостанатиов сегмент. Одамна се чини дека се при крај, а како што кажав во претходниот пост, на објаснувањата на надлежните не можам да им најдам НЗС, плус тоа трасата на сегментов одамна е пробиена.
1 На ова вкрстување прават кружен тек: 41°58'17.24"N 21°27'27.42"E За мене сосема изненадувачки, не помнам дека имало било каква најава или информација за ова. 2 3 4 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #219 Posted: 21-Jan-2011 at 05:15 | |
Па може и затоа да се јавиле дополнителни имотноправи пречки. Колку што знаеме еднаш рекоа дека се сите решени и после тоа излегоа нови. ама па кружниов е цел изграден. уште малу фали, еден слој асфалт.
|
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #220 Posted: 21-Jan-2011 at 15:00 | |
А тука не требаше ли да бидат 4 ленти ?
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
Post Reply | Page <1 910111213 19> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |