build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Србија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 19>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 23-Oct-2010 at 02:09
Да не има некои измени во планови за кои не знаеме. Тука профилот е 2+2. Е сега оваа слика што е сликана од надвозникот ме буни. Гледај колку е широк коловозот, изгледа како да е 3 ленти, само не ми е јасно како се протнале под надвозникот, изгледа имало простор. Изгледа од 2+2 е сменето на 3+1, што си има свои предности. А тоа со висината и мене ме збуни. Но од друга страна ова не е предвидено за камиони туку за маалски сообраќај, каде најголемото возило е евентуално некое комби и не е толку проблем. Инаку она што ме багира е како ќе се врзе тука клучка со Јужен Булевар во комплет со овие колекторски улички.

Edited by Cloverstack - 23-Oct-2010 at 19:44
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 23-Oct-2010 at 17:30
Да, приметив дека профилот на новиот коловоз е за 3 ленти. Навистина е чудно во однос на планот, но сепак тоа не ги тангира колекторските улици, бидејќи проаѓаат во засебни пролази под надвозникот (од сликите ми личи дека за главните коловози има простор за по 3 ленти и нешто кусур, а за колекторските дека е потесно, ко за 2 ленти и за тротоар). Каков точно им бил планот порано и каков им е сега, дали е нешто привремено, дали горе има простор и за тротоари и за велосипедски патеки, стварно не ми е јасно.

Јас водејќи се од планот погоре, по грешка заклучив дека колектроските се наменети за клучката со Јужен. Ама сега ѕирнав во ГУП-от, планираната клучка е тип Паркло А4, каде што колекторски улици не прават никаква логика:



Во секој случај, доколку поврзуваат под надвозникот, сметам дека треба да има стандардна висина за сите видови возила. Многу подобро е да изнивелираат со помош на уличките што продолжуваат во Лисиче, отколку ограничување на поврзувањето под подвозникот (доколку воопшто прават поврзување, бидејќи во овој стадиум навистина е чудно и не одговара на она што на билд го имаме како план).
Back to Top
GK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Oct-2010
Location: Sydney
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote GK Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 31-Oct-2010 at 13:28
Zdravo,

Dali nekoi znae koi go dizanirase ovoj avtopat? (i slicni)?

Pozdrav,
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 10-Nov-2010 at 12:56

До Нова година и Србија ќе биде булевар

Градот за овој зафат ќе потроши околу два милиони евра. Булеварот ќе биде готов до Нова година, иако првите најави го навестуваа за 13 Ноември

До Нова година скопјани ќе имаат можност да се возат по уште еден булевар во градов - Србија. Градежните работи почнаа во мај, кога комплетно се асфалтираа 700 метри на потегот од раскрсницата со булеварот Видое Смилевски-Бато во насока кон Трета македонска бригада, а оттогаш полека се средуваат и другите работи - тротоари, рабници... Вкупната должина на проширениот булевар треба да изнесува 1.700 метри.

- Проширувањето на коловозот на булеварот Србија е во завршна фаза и до крајот на годинава треба да биде пуштен во употреба - велат од градот.

Овој зафат се прави во соработка со општината Аеродром и Владата, меѓутоа оттаму велат дека поголемиот дел од работите го извршува градот и дека не знаат точно кога ќе биде реализиран целиот зафат.

- Наша задача беше само да ги отстраниме сите привремени објекти од трасата, пред да почне проширувањето. Проектот се реализира во соработка со градот, па сите детали би требало да ги знаат тие - ни рекоа од општината Аеродром.

За градежните работи од буџетот на градот ќе се потрошат околу два милиони евра, меѓутоа колку пари се потрошени досега ни самите не знаат.

- Процена за парите се прави откако ќе завршат сите набавки, така што сé уште не може точно да потврдиме колку пари се потрошени - велат од градот.

И овој булевар е предвидено да има четири коловозни ленти, широки 3,5 метри, велосипедски патеки од двете страни, како и средишно зеленило.

- Овој зафат го симболизира порастот на градот како метропола. Со проширувањето на оваа фреквентна сообраќајница ќе се зголеми безбедноста во сообраќајот, а и ќе се ослободиме од метежот во овој дел од градот - додаваат од градското одделение за односи со јавноста.

За полесна реализација на проектот, покрај привремените објекти, исечени се петнаесетина тополи. На нивно место во текот на месецов треба да се засадат нови листокапни садници.

Скопјани се задоволни од ваквиот потфат на градот и сметаат дека ќе дојде до големо растоварување на сообраќајниот метеж, особено во утринските и попладневните часови.

- Секој ден се возам по таа улица и сега за сега е функционална, ама сé уште се работи на проширувањето. Сметам дека со овој зафат ќе се олесни возењето во овој дел од градот, затоа што наутро тука имаше неверојатен метеж, а не беше нешто подобро и попладне, кога повеќето се враќаме од работа. Оваа улица води и кон индустриската зона пред Пинтија, па редовно се случува да се вози во голема колона камиони. Со проширувањето мислам дека може да се реши ваквиот проблем, не само во реонов туку на ниво на целиот град - вели Марко Б. од Аеродром.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1110101020581&id=14&prilog=0&setIzdanie=22129


Edited by Cloverstack - 05-Dec-2010 at 01:00
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 10-Nov-2010 at 14:19
Originally posted by GK

Zdravo,

Dali nekoi znae koi go dizanirase ovoj avtopat? (i slicni)?

Pozdrav,

Хмм.... Мислиш булеварот... Па незнам, можеби некој подобор е запознаен, но колку што знам, булеварот како и сите други се вцртуваат во ГУП на Скопје, како и засебен ДУП. Така да ако збориме за планот на проектот, односно идејниот проект, тогаш најверојатно бил изработен заедно со другите планови по побарувачка на градот од некој приватна компанија за урбанистичко планирање..... А ако збориме за техничкиот проект-план од кај го знам како се вика точно, најверојатно градежната компанија која го гради е задолжена за тоа.

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 10-Nov-2010 at 14:22
    Се преслекува и асфалтот од Макоил до негде 50м по раскрсницата со Трета македонска бригада, на претходно постоечкиот коловоз.... па сега сообраќајот е пренасочен на новиот коловоз од другата страна....    

Edited by FoSsiL - 10-Nov-2010 at 14:24
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 11-Nov-2010 at 15:14
ХАОС НА ПРЕСЕКОТ МЕЃУ БУЛЕВАРИТЕ СРБИЈА И ТРЕТА МАКЕДОНСКА БРИГАДА
Никој не ги почитува семафорите на крстосницата
Даниела Трајковска

Крстосницата меѓу булеварите Србија и Трета македонска бригада секојдневно е преполна со сообраќаен метеж кој е предизвикан од несовесни возачи, кои не ја почитуваат поставената сигнализација, па честопати „прелетуваат“ преку крстосницата, иако на семафорот за нивниот правец свети црвено. Ова го тврдат скопјани, кои редовно возат преку булеварот Трета македонска бригада, како најбрз начин од Кисела Вода да стигнат до Лисиче и до Аеродром. Како што велат, метежот е секојдневие, па претставува вистински кошмар и неизбежна нервоза за возачите што возат по овие градски сообраќајници. - Ситуацијата се повторува секој ден околу девет часот наутро, но и околу 16 часот попладне, а никаде нема полиција. Уште полошо е што на булевар Србија се уште се работи, па сообраќајот се одвива само по една лента. Е, сега, тие што возат по овој булевар продолжуваат да се движат и кога на семафорот ќе се вклучи црвено, игнорирајќи ја сигнализацијата. Во целата таа ситуација, ние, што доаѓаме од Трета македонска бригада, сме закочени, иако за нас е зелено светло, па се случува да „заглавиме“ повеќе од петнаесет минути во место - тврди жител на Кисела Вода. Тој бара полицијата да биде почесто присутна на ова место за на граѓаните, кои тука поминуваат, да не им почнува секој ден со нервоза. Од СВР-Скопје велат дека Град Скопје досега за овој проблем нема побарано асистенција од сообраќајната полиција, меѓутоа, дека доколку од патролните служби е забележан застој на сообраќајот веднаш се испраќа екипа на таа локација. - Доколку нашите служби при вршење обиколка на градот забележат дека сообраќајот е во застој, веднаш испраќаат екипи за да го регулираат, без разлика дали се гради нешто, се со цел да се направи проодност - изјави Лиза Бендевска, портпаролка на СВР. Од Град Скопје велат дека добар дел сообраќајните решенија се почитуваат и поради тоа досега на оваа крстосница, според нив, немало посериозни инциденти или застои во сообраќајот. - Изведбата на крупни капитални инвестиции во кои целосно се прошируваат големи сообраќајници бара подолг период на изведба и проектите се реализираат со одвивање на сообраќајот затоа што затворањето на улиците би предизвикало тотален колапс на движењето. Затоа се прават сообраќајни решенија, кои треба да обезбедат оптимален минимум за непречено одвивање на сообраќајот - изјавија оттаму. Според нив, непочитувањето на поставената сигнализација е казниво и поминувањето на црвено светло е еден од потешките видови прекршоци на безбедноста во сообраќајот. Затоа градските власти ги повикуваат сите учесници во сообраќајот што го користат овој потег да се придржуваат кон воспоставениот режим, со што успешно ќе се приведе кон крај проширувањето на булеварот Србија.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=2168&ArticleID=151661
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 05-Dec-2010 at 00:50
Кај и да е треба да го пуштат делот бар до Првомајска. Крупната работа е завршена, новиот коловоз до таму е готов од поодамна, а ми изгледа дека е завршено и со рехабилитацја на стариот коловоз ама не го прошириле на три ленти
Сеуште има пренасочување и се вози само по еден коловоз ама не знам дали нешто доработуваат или прво треба да ја направат раскрсницата со новиот дел што доаѓа од кај цементара.



Originally posted by lslcrew

Не ми е јасно, зошто воопшто е испланиран вака уште на времето овој мал сегмент за влезот на УСЈЕ, кога можеле елегантно, нормално да го решат преку Т раскрсница со Булевар Србија. Да не имало идеја за некој надвозник/подвозик со булеварот? Сега нема да се користи овој дел, па ни од оние што идат во цементарницата, целиот сообраќај ќе си иде преку булеварот.

Но кога веќе е изграден, може да биде одличен паркинг за камиони. Пристапен е од двете страни, што значи нема потреба од полукружно вртење долги камиони. Може едноставно да се усвои еден правец во кои ќе се движат, што пак значи поголем капацитет. А и поврзан е со внатрешен прстен булевари, односно булеварот Србија му е одлична врска со излез на Скопје. Град Скопје, треба сериозно да размисли за оваа опција. Може би и цементарница треба да размисли за вакво нешто.

Скрос имаш право за ова lslcrew. Стално сум се чудел зошто е така. Ама сега со пробивање на булеварот не би требало да остане така, а со ова како што предлагаш или нешто слично е ефтино и корисно. Најважно е да нема сечење на Првомајска и да си има полна линија.



Edited by Cifra - 05-Dec-2010 at 00:50
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 06-Dec-2010 at 11:26
01.


02.


03.


04.


05.


06.


07.


08.


09.


10.


11.


12.


13.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 06-Dec-2010 at 11:39
Збунува она на слика 9. Што е работата со рабниците што се така оставени. Нема логика да е ова за уличето кога пристапот кон колекторското уличе е многу порано уште пред да понира булеварот веднаш после раскрницата. Најверојатно е оставено за во иднина за клучката со јужен булевар што ме зачудува некој за тоа да мисли уште од сега па оставени се рабниците како да за скоро време мислат да го градат, а не после години. Ретко се случува ова вака да се игзрадат приклучоци вон употреба, за кога ќе им дојде времето, освен кај салата Борис Трајковски на паркингот што има такви раскрници оформени што чекаат идни улички ова е втор пат да гледам нешто вкво во Скопје, а особено е изразени низ странство каде се градат едно чудо оформени раскрници и кружни текови кои допрва ќе ја добијат вистинската функција.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 06-Dec-2010 at 14:48
Мене ме интересира дали се планира булевар србија да се спои со другата уличка кон усје, пошто се гледа дека и таму се работи ?
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 06-Dec-2010 at 22:24

Која друга уличка? Велиш за оној мал сегмент што се изгради претходно накај Припор? Ако е за него, баш моментално се работи на делот што треба да го поврзе. Пролистај наназад, има мапи.


@ lslcrew
Хммм да, навистина како да е оставено ради клучката со Јужен Булевар... и јас не можам да се изначудам. Во секој случај доколку е за таа намена за поздрав е. Барем менталната бариера за долгорочно размислување да ја пробиеме.


Edited by Cloverstack - 06-Dec-2010 at 22:27
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 06-Dec-2010 at 22:29
Clover @ Dа на тоа мислев, сега видов дека се спојува , одлично.

Иначе денеска слушнав дека се подготвува и Цветан Димов за проширување уште за една лента, само не знам точно кога ке почне изградбата.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 07-Dec-2010 at 02:48
Пак нема логика. Далеку е клучката пред оној оставениот пристап. Изгледа сепак ќе биде за уличката покрај пругата, само па во тој случај не е јасно зашто би имало уште еден приклучок/исклучок кога веќе уличката има приклучок/исклучок на почетокот и на крајот.


Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 17-Dec-2010 at 19:30
Денес ме однесе патот навака и делот ммеѓу трета македонска бригада и првомајска е комплет отворен а и накај цементарница ми изгледаше дека привршува работата


Edited by Cifra - 17-Dec-2010 at 19:31
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 08-Jan-2011 at 11:01
Имотноправни проблеми ја запреа изградбата на булеварот Србија

     
Градоначалникот Коце Трајановски конечно со жалење призна дека градежните работи на булеварот стагнираат поради нерешени имотноправни проблеми


     
     
Кога точно ќе се вози по оваа сообраќајница ќе се знае напролет
Ниту една досегашна најава на градоначалникот Коце Трајановски за крајниот рок на градежните зафати на булеварот Србија не е веродостојна. Кога почна втората фаза од проширувањето во јули минатата година тој најави дека булеварот ќе биде готов наесен, односно до 13 Ноември, роденденот на Скопје. Потоа рокот се одложи до Нова година и, еве, празниците поминаа, а од завршување на работите сé уште нема ни ал ни абер. Исто така, градските татковци тврдеа дека на трасата на булеварот нема нерешени имотноправни прашања, за на 30 декември, на последната средба со новинарите во 2010-та, градоначалникот Трајановски да признае дека работата на булеварот Србија е запрена поради вакви проблеми. Кога точно ќе се вози во полн профил по оваа сообраќајница веројатно ќе се знае напролет, кога ќе почне новата градежна сезона.

- Изминатата година се реализираа повеќето планирани проекти. Жал ми е што булеварот Србија не е во нив, како што беше планирано. Проблем се нерешени имотноправни односи и поради тоа целата работа се одложи - изјави Трајановски на предновогодишниот брифинг.

Имотноправните проблеми има на потегот од општината Аеродром кон цементарницата „Титан Усје“. Од градот велат дека потегот на кој сега се работи не бил влезен во првичниот проект за проширувањето, поради што не се ни знаело дека тука ќе има имотноправни проблеми. Според градските власти, вината за одолжување на рокот паѓа на товар на изведувачот „Маврово инженеринг“.

- Тоа што има проблеми во изведувањето и одолжување на рокот за завршувањето на булеварот е вина на изведувачот. Во договорот што го потпишавме има посебни одредби, според кои на изведувачите откако ќе ја завршат работата ќе им се наплатат и пенали за направените грешки. На сопствениците на земјиштето веќе им е исплатен надоместот за нивното одземено земјиште, така што повеќе не би требало да има проблеми за изведување на градежните работи - објаснија од градот.

Летово, кога се работеше на потегот кај крстосница на булеварот Србија со улицата Трета македонска бригада, беа оставени две парчиња земја, кои воопшто не беа ниту расчистени, а камоли асфалтирани. Жителите од овој дел од градот, како и оние што секојдневно поминуваат од тука се прашуваа како планираат градските власти да го прошират булеварот кога на трасата е оставен приклучок за локален пат, кој го користат жителите на Лисиче. Неколку метри подолу по трасата имаше и мал приватен објект. Градските власти тогаш објаснија дека нема никакви имотноправни проблеми, туку така им било полесно на екипите на изведувачот да работат. А тој дел ќе се направел откако ќе се завршеле другите работи.

Проширувањето на булеварот Србија почна пред речиси две години. Вкупната делница што се проширува е долга 1.720 метри, а според проектот булеварот ќе има четири коловозни ленти. За неговата изградба ќе се потрошат 120 илјади денари, обезбедени од градската каса.

http://www.novamakedonija.mk/NewsDetal.asp?vest=1711201917&id=14&prilog=0&setIzdanie=22176
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 09-Jan-2011 at 01:07


Проблем се нерешени имотноправни односи и поради тоа целата работа се одложи - изјави Трајановски на предновогодишниот брифинг.
Тоа што има проблеми во изведувањето и одолжување на рокот за завршувањето на булеварот е вина на изведувачот. Во договорот што го потпишавме има посебни одредби, според кои на изведувачите откако ќе ја завршат работата ќе им се наплатат и пенали за направените грешки. На сопствениците на земјиштето веќе им е исплатен надоместот за нивното одземено земјиште, така што повеќе не би требало да има проблеми за изведување на градежните работи - објаснија од градот.

Може ли некој да најде НЗС?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 21-Jan-2011 at 01:13
Не знам што толку се завлечкаа со преостанатиов сегмент. Одамна се чини дека се при крај, а како што кажав во претходниот пост, на објаснувањата на надлежните не можам да им најдам НЗС, плус тоа трасата на сегментов одамна е пробиена.


1
На ова вкрстување прават кружен тек:   41°58'17.24"N  21°27'27.42"E
За мене сосема изненадувачки, не помнам дека имало било каква најава или информација за ова.


2


3


4

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 21-Jan-2011 at 05:15
Па може и затоа да се јавиле дополнителни имотноправи пречки. Колку што знаеме еднаш рекоа дека се сите решени и после тоа излегоа нови. ама па кружниов е цел изграден. уште малу фали, еден слој асфалт. 
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 21-Jan-2011 at 15:00
А тука не требаше ли да бидат 4 ленти ?
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 19>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.