build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Булевар Србија
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Србија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 151617
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8963
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 17-May-2018 at 14:04


Дека Жито правел проблем е мој муабет од локални извори. Можеби биле повеќе имоти незнам.

Дефинитивно треба пералната да е следна. не само то е тесно грло и тотално ја зезнува проточноста на булеварот (многу повеќе од чирот на Водњанска), но е и ризична точка бидејќи тука улетуваат коли и од споредната уличка од спротивната страна бидејќи се е сеуште нерегулирано
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3391
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 17-May-2018 at 14:50
Парите за експропријација се одвоени од она што му е исплатено на Бауер БГ-20 милиони денари.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 18-May-2018 at 07:06
Како за почеток Булевар Србија треба треба да биде направен со 3 ленти од почеток до крај, односно од раскрсницата со Борис Трајковски кај Цементарница па се до Автокоманда да биде со 3 ленти.
Тој булевар на одредени места е со три ленти, али џабе е се кога потоа иде пак во две ленти, па пак во три и така натаму.
Еве на пример од Борис Трајковски во правец према Автокоманда до раскрсницата со Јане Сандански/Видое Смилевски Бато е со 3 ленти, па потоа се до Автокоманда тера со 2 ленти.
За назад пак од АСНОМ па до Јане Сандански/Бато е со 3 ленти, потоа цело време е со 2.
Реално мора како за почеток да се гледа да се направи со 3 ленти за да малку од малку се растерети сообракајот.
Ете погоре некој ги спомна и товарните возила како проблем со кој во глобала се согласувам. Со воведување на трета лента и да биде таа најдесна лента во глобала за товарните возила (нека возат и коли по најдесната, битно камионите да не одат во средна и лева лента).
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1405
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 06-Jul-2018 at 11:54
Мислев дека ова е одамна завршено но сеуште иста слика.(фотките се превземени од фб)





Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8963
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 19-Aug-2018 at 17:26
Originally posted by stef4o

Мислев дека ова е одамна завршено но сеуште иста слика.(фотките се превземени од фб)


Динамиката/состојбата на овој мега проект е идентична како на твојот коментар пред скоро 2 месеци. Не верувам дека имаат инвестирано повеќе од 2-3 вистински работни денови кумулативно од кога најавија дека расчистиле со имотно правни односи пред неколку месеци.

Од примери како тоа се прави во светот што ги гледаме по интернет, верувам дека 2-3 требаше да им бидат доволно да комплетираат се сосе асфалтирање, боење и сечење лента. Но што знае светот како треба...

Мислам дека само објектот на Жито кој пречеше го рушеа лабаво, едно 7-8 дена. Зборуваме за еден скапам монтажен приземен објект.


Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1641
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 20-Aug-2018 at 17:23
Дури и да е само тој објект пречка сепак може да асфалтираат најголем дел од трасата. Сигурно Бауер тактизира и чека пари од Градот за да добрши. Ова се довршува за 2 нелеи ако се сака.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1368
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 20-Aug-2018 at 18:14
Вчера
19.8.18 Bulevar Srbija by Ani.build, on Flickr

19.8.18 Bulevar Srbija by Ani.build, on Flickr

19.8.18 Bulevar Srbija by Ani.build, on Flickr

19.8.18 Bulevar Srbija by Ani.build, on Flickr

19.8.18 Bulevar Srbija by Ani.build, on Flickr

19.8.18 Bulevar Srbija by Ani.build, on Flickr

19.8.18 Bulevar Srbija by Ani.build, on Flickr

Edited by Staro Skopje - 20-Aug-2018 at 18:15
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11719
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 20-Aug-2018 at 19:01
Можам да замислам колку прашина дневно се крева тука
За сè има вторпат
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8963
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 13-Sep-2018 at 13:49
Конечно придвижување. Последниве 10 дена тргна работата. Далеку од тоа дека се особено брзи но се работи. Кружниот тек ја доби својата физиномија, сите рабници се горе доле наместени. Има уште купишта земја наоколу, немам осет колку бргу ќе оди до асфалтирање. 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8963
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 15-Oct-2018 at 09:26

Толку од оптимизмот од претходниот пост.

Веќе 3 недели, се моткаат по 3-4 луѓе со лопати, како да дошле да посадат по некое цвеќе а не да градат озбилно парче сообраќајна инфраструктура.

Истовремно, булевар србија од првомајска (поточно од мотоцентар) до новиот кружен тек, е по 6 или 7 пат повторно ископан по цела должина за цевки.

Капак на се е (како споредба со претходната власт). Во ситуација кога веќе се влечка проектот, подлогата од чакал порано релативно редовно се порамнуваше па возењето беше сепак прифатливо. Во моментов, подлогата не е пипната барем 2 месеци и човек буквалноја крши колата на секое проаѓање.

Се на се, една голема срамота.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1405
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 01-Nov-2018 at 19:31
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1641
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 14-Nov-2018 at 07:22
Изминатава недела се асфалтираше кружниот тек, речиси е готово КОНЕЧНО
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 151617

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.