Експресен пат Штип - Радовиш |
Post Reply | Page <1234 24> |
Author | ||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #21 Posted: 19-Oct-2021 at 21:37 | |
Edited by Џоле - 20-Oct-2021 at 21:02 |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #22 Posted: 17-Oct-2021 at 02:14 | |
Pustena vo upotreba celata delnica od Stip-jug do izlez za Rarovis. Na prv pogled patot izgleda OK. Kvalitetot na patot e vo ramkite na makedonskite standardi. Steta sto ne se izgradi avtopat no sepak i ova e dobro resenie. Patot e brz i vremeto na patuvanje e dosta skraten. Ke postiram i video.
|
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #23 Posted: 26-Sep-2021 at 21:03 | |
Според сликиве ќе нема клучка кај фабриката, туку останува како досега со лента за исклучување и вклучување од десна страна. Дали е упатен некој дали тука ќе се направи отстапка и би можело да се врти лево кон и од фабриката, што автоматски ја деградира класификацијата за експресен пат или ќе има посебен излез за овие што би инаку вртеле лево?
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19695 |
Quote Reply #24 Posted: 23-Sep-2021 at 17:26 | |
Активностите на штипската обиколница се одвиваат со одлична динамика.
Со вистински идеи, реални проекти и крупни капитални инвестиции, Истокот доби нов лик, доби модерни и безбедни патишта. Денеска заедно со директорот на ЈП за државни патишта, Ејуп Рустеми и градоначалникот на Штип, Сашко Николов извршивме увид во градежните активности на обиколница Штип дел од втората фаза на експресниот пат Штип – Радовиш. Нашето присуство тука говори за силната градежна активност на довршување на овој проект кој е од огромно значење за целиот регион. Должината на делниците во втора фаза изнесува 17 километри, а инвестицијата е вредна 15 милиони евра. Со задоволство можам да констатирам дека интензивно се работи, имаме силна динамика и очекувам овој патен правец комплетно да биде пуштен во употреба на почеток на 2022 година. Дополнително, сакам да најавам дека обиколницата на Штип ќе биде ставена во употреба за 30-тина дена, со што сообраќајот низ градските улици во Штип ќе се растерети. Со изградба на овој патен правец даваме пример како се гради одговорно, како се гради навремено и модерно, според сите европски стандарди. https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19695 |
Quote Reply #25 Posted: 24-Aug-2021 at 07:41 | |
ЌЕ СЕ АСФАЛТИРА ПАТОТ ШТИП – РАДОВИШ Сообраќајот ќе се одвива по паралелниот пат
Поради изведување градежни активности на експресниот пат Штип-Радовиш, денеска од 17.00 часот сообраќајот на потегот Бучим – Радовиш, ќе се изведува по паралелен пат со ограничена бризна од 30 до 60 километри на час, информира АМСМ. Пренасочувањето се врши поради изведување на асфалтерски работи на овој потег на главниот пат. https://plusinfo.mk/e-se-asfaltira-na-patot-shtip-radovish-soobra-a-ot-e-se-odviva-po-paralelniot-pat/?fbclid=IwAR0vlYJrVt9V8JIzQ_DPw9ZmsDxE9xXcu-PLOJaPzQMWvONEUkfEfZ4vLoM |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #26 Posted: 10-Jul-2021 at 22:30 | |
Ova navistina vredi da se razgleda, idejata mi izgleda dobra. Vakov tip na pat prv pat vidov vo Vojvodina pred 30 godini. "Avtopatot" Novi Sad - Horgos bese ekspresen pat a nacinot na vozenje me shokirase. Ednostavno poopasno vozenje ne sum videl dosega. |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #27 Posted: 10-Jul-2021 at 22:22 | |
И што сега, докажа дека 3 ленти не е подобра варијанта? Како прво, кај село Кажани се две ленти, второ, тој пат не е експресен, а има многу поостри и непрегледни кривини, а и дозволената брзина е помала. Точно е дека имаме катастрофа возачи, секој втор ден сум сведок на идиотско возење, едноставно мора човек да се пази сам, но и другите! Сепак, не знам зошто упорно тврдиш дека 3 ленти не е подобра варијанта од ова што го имаме сега. Многу е опасно кога човек вози 120 кмч и треба да биде на штрек во секој момент да не му влета некој морон, па да бега до банкина. Зарем 2 сообраќајки во една недела на модерен пат и тоа со жртви е нешто за занемарување, па ќе се правдаме дека истото се случило и кај Ѓавато... |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #28 Posted: 10-Jul-2021 at 22:18 | |
И што сега, докажа дека 3 ленти не е подобра варијанта? Како прво, тој пат не е експресен, а има многу поостри и непрегледни кривини, а и дозволената брзина е помала. Точно е дека имаме катастрофа возачи, секој втор ден сум сведок на идиотско возење, едноставно мора човек да се пази сам, но и другите! Сепак, не знам зошто упорно тврдиш дека 3 ленти не е подобра варијанта од ова што го имаме сега. Многу е опасно кога човек вози 120 кмч и треба да биде на штрек во секој момент да не му влета некој морон, па да бега до банкина. Зарем 2 сообраќајки во една недела на модерен пат и тоа со жртви е нешто за занемарување, па ќе се правдаме дека истото се случило и кај Ѓавато... |
||
Bistro
Groupie Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 88 |
Quote Reply #29 Posted: 10-Jul-2021 at 08:39 | |
"-Во близина на мостот над село Кажани"
Таму не се 3 ленти, по една во секој правец е. |
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 124 |
Quote Reply #30 Posted: 02-Jul-2021 at 13:57 | |
Ги повика боговите со поракава, па за жал имаме и сообраќајка со жртви баш на патот за кој не се сеќаваш дека имало сообраќајка, а бил побезбеден заради трите ленти: Две жртви во сообраќајна несреќа кај Ѓавато Edited by FiLo - 02-Jul-2021 at 14:03 |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #31 Posted: 30-Jun-2021 at 18:42 | |
Клучна грешка во ова македонско општество е големиот расчекор помеѓу намери и резултати. Тоа се одразува во некои сегменети како голем расчекор помеѓу висина на пропишани казни и процент на наплата односно небркање врски. Џабе што е 400 еур за некои прекршоци кога на Македонецот тоа му е скапо и под дрво и под камен ќе бара некој да не плати. Ќе оптерети и судски систем, нотари, извршители, полиции, банки. Треба и мора тие две работи да се приближат. Ајде да ги намалиме казните 10-кратно, ама да имаме 95+ % на наплата, и после тоа да ги зголемуваме 10% годишно. Значи прво дисциплина на наплата, па после висината второстепена. Од казната половина васпитање е во самиот факт дека плаќаш казна, а висината е втората половина.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #32 Posted: 29-Jun-2021 at 19:41 | |
|
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #33 Posted: 29-Jun-2021 at 18:28 | |
Денко тоа со образованието и со промената на свеста на луѓето е за на долг рок, а краткорочно има многу чекори кои може да се преземат, а кои би дале резултат. Само треба волја. Снимаш, праќаш честитка по пошта, не плаќа, му одземаш дозвола или возило, многу е едноставно и функционира ефикасно во други држави, па зошто да не и тука. Си има посебен оддел во МВР кој ги администрира овие процеси и може да биде се под конец, а не како сега да се влечкаат луѓето по судови додека да остарат, само за да не платат. Исто и со фаќањето врски, ако целата ситуација се снима преку боди камери, нема да може да се извлече престапникот, или па ќе треба да одговара полицаецот. Е сега ќе се јави некој и ќе рече цел град дека би ги замразил полицајците сограѓани поради таа непопустливост, но и за тоа има решение, како што реков им праќаш рација од друг град и кој заслужил нека плаќа.
Некој исто ќе рече дека тоа е полициска држава, но кој е чист ќе нема потреба од ништо да се плаши, а ќе знае дека има закон за оние опасните кои ја загрозуваат безбедноста. |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #34 Posted: 29-Jun-2021 at 10:54 | |
|
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #35 Posted: 28-Jun-2021 at 22:17 | |
Затоа подржувам казнување, а за неплаќачите одземање возила, дозволи итн. Ем полн буџет, ем ќе почнат од страв да го почитуваат поредокот. Јасно е дека со убаво и милум кај нас не бива, си треба ефикасна полиција, со чести контроли од републички инспектори, или кои се од други градови. И нормално со камери на униформа, па да нема значење факторот роднински, пријателски, партиски и други врски.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #36 Posted: 28-Jun-2021 at 21:27 | |
|
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #37 Posted: 28-Jun-2021 at 20:46 | |
Да, но додека да се опамети народот, 3 вкупно возни ленти се подобра варијанта, наместо по една ипол во правец. |
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #38 Posted: 28-Jun-2021 at 14:05 | |
Не е, се влегува во Радовиш по стариот пат. Со ова темпо за 4 - 5 месеци би можеле да ја завршат. Edited by The Wild Boy - 28-Jun-2021 at 14:05 |
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #39 Posted: 28-Jun-2021 at 14:03 | |
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #40 Posted: 28-Jun-2021 at 09:11 | |
Manxentric i FiLo, djabe trosite "hartija" i vreme. Dvajcata ste vo pravo. Kritikata za patot ne e deka ne cini, tuku deka e "opasen" za makedonski priliki, poznavajki go nasiot mentalitet. Od druga strana od istite pricini opasen e i avtopatot no daleku pobezbeden od ekspresniot. Mora itno menuvanje na losite naviki na nepromislenost i samovolie. Potrebni se mediumski kampanji, edukacina vo obrazovniot sistem, pogotovo vo avtoskolite, pogolema strucnost kaj instruktorite, podobruvanje na patnata infrastruktura, pogotovi na signalizacijata, i sekako kako krajna merka kaznenata politika. Toa e klucot za pogolema bezbednost vo soobrakajot, iako jas licno, poznavajki gi makedonskite priliki, ne veruvam vo sproveduvanje na ovie merki.
|
||
Post Reply | Page <1234 24> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |