build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Радовиш

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 28-Jun-2021 at 07:59
Дали некои знаед дали е пуштена обиколницата околку Радовиш?
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 27-Jun-2021 at 16:24
Originally posted by FiLo

Во што сакаш да се кладиме дека и на 10 ленти во правец, физички лентите не одвоени, нема да има дебили што ќе престигнуваат во спротивна лента ?

Дај ти се молам, пред недела гледав видео на тик ток, Тетово-Скопје вози по лентата за застанување во спротивниот правец. Нашол место и услови да се пикне во спротивен правец да вози од курташак.
Ама џабе би ти пишувал, само ко алансер ќе верглам до утре и нема да ти објаснам дека не е до патот.

Онаму на Борис трајковски од цементара до Пинтија на 300 семафори и пешачки премини, секој ден прелетуваат на црвено и престигнуваат преку 2 полни.
Во населено место, со ограничување 50, со семафори со чуда, возат како по автопат.
До булеварот е тоа што возат така ?
До паметот е, ама знам дека џабе ти пишувам. Поздрав.

Не сакаш да верглаш ко алансер, но тоа го правиш, не знам зошто упорно тврдиш дека е исто, кога не е. Ајде малку аналитички да правиме муабет, а не само едно исто, народот е оваков, народот е онаков. Да, гомно народ со никаков менталитет сме, тоа го решивме.

Е сега, статистички и според математичка веројатност, ако ваквите фраери имаат лева лента по која би претекле, тие би претекле и никому ништо, но ако нема таква тогаш ќе влезат во макази. Но, моменталните конфигурации на експресните патишта се такви да тие цело време влегуваат во макази, тоа е разликата. Еве, јас не се сеќавам кога последен пат имало сообраќајка на потегот Ресен - Битола или Куманово - Страцин кајшто има 3 возни ленти. Овозможување на таква конфигурација на експресниот не само што е побезбедна варијанта, но и побрза, земајќи во предвид дека тој тип на пат е правен според некои стандарди за да има поголема видливост и поблаги кривини.

Има и друго решение, Вајлд Бој спомна како било во Норвешка. Да, таму има патишта кои се на пониско ниво од нашите експресни, имаат класични раскрсници на едно ниво, но интересно е што баш таму наплаќаат патарина. Меѓутоа, тие направиле нешто паметно за да спречат влетување во спротивна лента, патем, овозможиле две возни ленти во едниот правец и една лента во спротивниот и ги оделиле со банкина. После неколку километри другиот правец добива две ленти, а првичниот само една. За застанување нема помошна лента, но има малку земјен простор од страна. Далеку од автопат, но безбеден и брз метод на транспорт.
За се има решение, само треба волја...
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 27-Jun-2021 at 11:17
Знам и јас по магистрални патишта во некоја мера имам одредена фобија заради таквите будали, особено Градско-Прилеп.

Ама од друга страна, на вакви експресни патишта како што ни ги градат во моментот, гледај вози што подесно, па макар и со десните тркала да си навлезен во таа лента.
Батали и закон и се тоа како не требало да се вози по таа лента.
Будалата што ќе те удри, може или да те утепа или да те остави инвалид.
Законот тука ништо нема да те спаси со тоа што не ти дава право да возиш по таа лента.

Боље ке се расправам со полиција па макар и казна платил него инатот мој и крстот на чело и да возам блиску до испрекинатата средна линија па некоја будала да ме усмрти.

Размислувајте практично, а не теоретски, вака било по закон, така, онака.

Овој народ овде закон поштува само во Германија и Швајцарија, тука не.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 27-Jun-2021 at 08:08
Originally posted by FiLo

Во што сакаш да се кладиме дека и на 10 ленти во правец, физички лентите не одвоени, нема да има дебили што ќе престигнуваат во спротивна лента ?

Дај ти се молам, пред недела гледав видео на тик ток, Тетово-Скопје вози по лентата за застанување во спротивниот правец. Нашол место и услови да се пикне во спротивен правец да вози од курташак.
Ама џабе би ти пишувал, само ко алансер ќе верглам до утре и нема да ти објаснам дека не е до патот.

Онаму на Борис трајковски од цементара до Пинтија на 300 семафори и пешачки премини, секој ден прелетуваат на црвено и престигнуваат преку 2 полни.
Во населено место, со ограничување 50, со семафори со чуда, возат како по автопат.
До булеварот е тоа што возат така ?
До паметот е, ама знам дека џабе ти пишувам. Поздрав.
Nikoj toa ne go negira, toa e jasno kako bel den, i ne samo vo soobrakajot tuku nasekade vo opstestvoto vladee haos i samovolie. Da ne pocnam i jas da redam primeri i toa vo toj kratok period koga sum vo Makedonija. Poentata e deka i vo takvi uslovi avtopatot e daleku najbezbedno resenie. Znaejki go seto toa mene nekako mi olesnuva na dusata koga ke dojdam do avtopat, taka sto ja koristam sekoja moznost za toa pa makar vozel i po podolgata marsruta, samo da izbegnam magistrala. Za kratkite relacii dokolku e mozno gi koristam lokalnite patista. Em nema soobrakaj, em se vozi mnogu pobavno t.e. pobezbedno.
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 27-Jun-2021 at 05:59
И на мене не ми се допаѓа што е една лента за застанување една за возење, навистина глупо и непотребно, поарно 3 или ако може 4 ленти за возење во двете насоки а на 5 6 км нека има паркинг. Друга работа може да стават камери и сензори на влез и излез од патот и ако делницата ја поминеш побрзо од предвиденото да има казна, и трета работа јас си возам колку што пишува 100 110, ако видам некој да иде од спротивна страна во мојта лента да превара потргнам се ако гледам иде позади мене и возе брзо и да блендира да идам во лентата за застанување не се тргам нека си намале ако треба па кога ќе нема кола од другата страна нека ме преваре.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 26-Jun-2021 at 22:42
Во што сакаш да се кладиме дека и на 10 ленти во правец, физички лентите не одвоени, нема да има дебили што ќе престигнуваат во спротивна лента ?

Дај ти се молам, пред недела гледав видео на тик ток, Тетово-Скопје вози по лентата за застанување во спротивниот правец. Нашол место и услови да се пикне во спротивен правец да вози од курташак.
Ама џабе би ти пишувал, само ко алансер ќе верглам до утре и нема да ти објаснам дека не е до патот.

Онаму на Борис трајковски од цементара до Пинтија на 300 семафори и пешачки премини, секој ден прелетуваат на црвено и престигнуваат преку 2 полни.
Во населено место, со ограничување 50, со семафори со чуда, возат како по автопат.
До булеварот е тоа што возат така ?
До паметот е, ама знам дека џабе ти пишувам. Поздрав.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 26-Jun-2021 at 21:05
Јасно е дека е до луѓето, но ако се смени концептот и се обележат 3 возни ленти ќе биде каде каде побезбедно. Вака како што е, секој неписмен вагабонт ќе си дава право да лета 180 кмч, па дури и ќе ти блиндира да му се поместиш во таа тесна небезбедна лента, за тој да стигне на кафе 10 минути побрзо.
И не генерализирајте дека би било исто и со 6 или 10 ленти. Ваквата багра колку и да изгледа дека си го мразат животот, сепак не верувам дека сакаат да умрат, но се склони да прават вакви ризични "фраерски" потези. Меѓутоа, на автопат не се случија две тешки сообраќајки во рок од една недела, туку на експресниот, па ако се исклучи човечкиот фактор, очигледно е зошто ваквиот концепт на пат е небезбеден.


Edited by Marxentric - 26-Jun-2021 at 21:14
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 26-Jun-2021 at 17:37
Еве во Шведска, Норвешка па и во други држави, има главни градови пр. Осло - Берген кои буквално не се поврзани со автопат, барем не целосно.
И пак минатата година имаше помалце од 20 сообраќајки во Норвешка.

Како прво треба закони кои што ќе владеат за секого, а не едни (брачата) да се приотизираат и за нив да не важат законите, а за други да земе некој рандом полицаец да те сопре на помошна лента каде што е сосема небезбедно (дискутиравме за ова).


Прво почнете од како луѓето добиваат возачка дозвола, како се поткупуваат по испитните центри, па после како тоа нема полициски контроли каде што треба да има, и кога има тие полициски контроли се по небезбеден начин. Треба овде да се воведат пресретнувачи полицајци, во цивилка, да се модернизираат патиштата со радари (како што е во Англија на пример), и да има закони и казни кои што ќе бидат еднакви за сите.

Ти сакај имај и автопат од 12 ленти, ако некој не вози по прописи, и нема кој да го казни, да му ја одземе возачката дозвола, се џабе... Тоа е проблемот, а не друго.

Патов експресен како експресен е сосема доволен за тој проток на возила, него проблемот е како полицијата, како законите функционираат, и тоа што нема радари (под радари зборам на оние електронските што снимаат).

Еве во Англија, полиција па и да нема по автопатиштата. Ама радари има колку сакаш, и да видиш како се вози по прописи.

Еве и во Шведска (Malmö) кога бев, таксистот ни рече на сите дека морално е каиши да време, и он не го запали автомобилот (не тргна) се дур не направи алхо - тест, иако возачот не беше пијан, ама таму законски е обврзано. Испадне ли дека си под алхохол = не смееш да возиш.

Ама со ваква власт, вакви луѓе, вакви закони, нема ние никаде да мрднеме. Дури и да се изгради онаа посакувана автопатска мрежа, нема ништо да ни смени во однос на безбедноста, а дури и може полошо да направи, со тоа што на автопат секој ќе вози побрзо, а сите ние знаеме дека колку побрзо = толку полоша сообраќајна несреќа. Решението си го кажав јас.

Пристапот е лош, патиштата нови не се лоши, барем за сега не.

Него како издржа патов на дождовите пред неколку недели што беа? Ако не се грешам пред 2-3 недели имаше и невреме во Радовиш.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 26-Jun-2021 at 16:41
Originally posted by FiLo

Originally posted by Marxentric

Две сообраќајки во рок од една недела, едната со жртви, а за другата бев очевидец. Се повеќе сум убеден дека ваков концепт на пат со по една возна и една помошна лента не е за нашиот заостанат менталитет. Многу луѓе претекнуваат кај стигнат, мислејќи дека другите се должни да се поместат во помошната, но многу не се поместуваат и тоа со право, бидејќи не е законски да се преминува полна линија, ниту пак да се вози во тесната помошна лента.
Најдобра опција им е после година-две штом избледат линиите да си означат вкупно 3 ленти од кои средната ќе биде користена за претекнување наизменично. Тоа им е најбрза и најбезбедна варијанта, какви помошни ленти, какви глупости, подобро 3 функционални ленти отколку 4 небезбедни.


И 10 ленти да направиш, пак преку 10 ленти ќе одат во спротивен правец да претекнуваат.
На тик ток нели гледаш што прават ? Намерно возат во спротивни ленти и тоа по автопат, каде што физички со банкини е одвоен.

Сфатете, не е до патиштата и до каков профил на пат е, до луѓето е.
Kratko i jasno
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 26-Jun-2021 at 16:11
Originally posted by Marxentric

Две сообраќајки во рок од една недела, едната со жртви, а за другата бев очевидец. Се повеќе сум убеден дека ваков концепт на пат со по една возна и една помошна лента не е за нашиот заостанат менталитет. Многу луѓе претекнуваат кај стигнат, мислејќи дека другите се должни да се поместат во помошната, но многу не се поместуваат и тоа со право, бидејќи не е законски да се преминува полна линија, ниту пак да се вози во тесната помошна лента.
Најдобра опција им е после година-две штом избледат линиите да си означат вкупно 3 ленти од кои средната ќе биде користена за претекнување наизменично. Тоа им е најбрза и најбезбедна варијанта, какви помошни ленти, какви глупости, подобро 3 функционални ленти отколку 4 небезбедни.


И 10 ленти да направиш, пак преку 10 ленти ќе одат во спротивен правец да претекнуваат.
На тик ток нели гледаш што прават ? Намерно возат во спротивни ленти и тоа по автопат, каде што физички со банкини е одвоен.

Сфатете, не е до патиштата и до каков профил на пат е, до луѓето е.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 26-Jun-2021 at 10:44
Originally posted by Marxentric

Две сообраќајки во рок од една недела, едната со жртви, а за другата бев очевидец. Се повеќе сум убеден дека ваков концепт на пат со по една возна и една помошна лента не е за нашиот заостанат менталитет. Многу луѓе претекнуваат кај стигнат, мислејќи дека другите се должни да се поместат во помошната, но многу не се поместуваат и тоа со право, бидејќи не е законски да се преминува полна линија, ниту пак да се вози во тесната помошна лента.
Најдобра опција им е после година-две штом избледат линиите да си означат вкупно 3 ленти од кои средната ќе биде користена за претекнување наизменично. Тоа им е најбрза и најбезбедна варијанта, какви помошни ленти, какви глупости, подобро 3 функционални ленти отколку 4 небезбедни.
Sto ocekucase ti, red i disciplina? Nered i haos vladee bukvalno nasekade a ti sakas red i disciplina vo soobrakajot
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 25-Jun-2021 at 23:23
Две сообраќајки во рок од една недела, едната со жртви, а за другата бев очевидец. Се повеќе сум убеден дека ваков концепт на пат со по една возна и една помошна лента не е за нашиот заостанат менталитет. Многу луѓе претекнуваат кај стигнат, мислејќи дека другите се должни да се поместат во помошната, но многу не се поместуваат и тоа со право, бидејќи не е законски да се преминува полна линија, ниту пак да се вози во тесната помошна лента.
Најдобра опција им е после година-две штом избледат линиите да си означат вкупно 3 ленти од кои средната ќе биде користена за претекнување наизменично. Тоа им е најбрза и најбезбедна варијанта, какви помошни ленти, какви глупости, подобро 3 функционални ленти отколку 4 небезбедни.
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 09-Jun-2021 at 06:28
На еден начин и подобро експресен одколку автопат, бидејки и нема премногу сообраќај за потреба од автопат а нема патарина на пваа делница од 40 км радовиш штип сигурно ќе има патарина од 120 денари во насока доколу е автопат, што и не е премалку.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 08-Jun-2021 at 21:00
Денес го пробав, позитивно изненаден. Дури и релјефот делува многу поегзотично, иако патот е паралелен со веќе бившиот магистрален, но е на повисока точка, па од тука и поубавиот видик.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 08-Jun-2021 at 09:12
Originally posted by Obedineta Makedonija

Повелете другари, скромно аматерки - не ја мислев во моментот кога возев - ми дојде инспирација да снимам ....




Одлично делува патов.
Комотно ќе може да се вози 120 км/ч по патов, буквално како по автопат.

Edited by FiLo - 08-Jun-2021 at 09:46
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 07-Jun-2021 at 17:56
Originally posted by Denko


Dobro video, no ova e Radovis-Stip a ne obratno


Taka, taka ama vikam go Vodat Stip - Radovish i aj da ne delam ja vo naslovot 🤪
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 07-Jun-2021 at 17:28

Dobro video, no ova e Radovis-Stip a ne obratno
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 07-Jun-2021 at 16:48
Повелете другари, скромно аматерки - не ја мислев во моментот кога возев - ми дојде инспирација да снимам ....



Edited by Obedineta Makedonija - 07-Jun-2021 at 17:05
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 07-Jun-2021 at 12:19
Originally posted by Marxentric

Originally posted by Denko

Originally posted by Marxentric

Супер е, ова е решение за подолг рок, мислам дека тука нема да има потреба од автопат во наредните 50 години. Ќе го истестирам наредна недела со умерена брзина, за да го поуживам малку
Ova e tipicno makedonsko razmisluvanje: "Sega 50 godini sve raat." Za toa vreme razvieniot svet ja koristi sekoja sansa za razvoj na infrastrukturata i odi napred so golema brzina. Namesto da se insistira na brzo unapreduvanje na infrastrukturata, ti predlagas 50-godisen son?!
Da sme zivi i zdravi bas bi sakal da ja prokomentirame sostojbata na asfaltot posle desetina godini. Znaejki kako se gradi vo Makedonija ocekuvam za 5 godini da se "izmori" asfaltot.

Ова е најреално размислување. Не реков дека не треба да се одржува, но тука е речиси невозможно надградување на ниво на автопат во наредните 50 години. Попрво Струмица - Радовиш ќе добие автопат, отколку Штип - Радовиш, а и не верувам дека ќе има потреба.
Како очекуваш за толку брз период надградба на оваа делница, кога сеуште не сме ни почнале проекти како Битола - Прилеп, Требеништа - Ќафасан, Кичево - Гостивар, Струмица - Смоквица, Струмица - Ново Село, Тетово - Јажинце, Скопје - Блаце (втор дел)?
Ti nemas pretstava za vreme vo vreme na i-net i ostanata sovremena tehnika. 50 godini vo denesna smisla se cela vecnost.
Back to Top
Expresway View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 18-Apr-2020
Location: Steyr
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Expresway Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 07-Jun-2021 at 11:29
https://youtu.be/qX-4A97Qmw8
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.313 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.