build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Експресен пат Штип - Радовиш
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Радовиш

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 234
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 796
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 14-Feb-2020 at 20:42
Поминав таму минатиот викенд, ама со точак и бевме голема група и немаше многу прилика за застанување

Единствено што забележав дека патниот правец се прави по сите прописи, па така се забележуваат веќе изградените одливи на сите места за водата од пресечените ридови. Исто така, помеѓу стариот и новиот пат, дури е засадена и нова трева, но мислам дека асфалтирањето не е целосно завршено, особено кај мостовите. Сепак оддава впечаток на добро завршена работа, подобра би рекол од автопатот Миладиновци-Свети Николе.
Back to Top
none_ski View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 17-Feb-2020 at 10:02
Originally posted by husejin

None_sky mnogu si optimst.Veruvam deka tvoeto vetuvanje ke se ispolni.Sekciite 1,2 i 5 vo septemvri minatata godina ne bea uste zapocnati.A ne sum siguren deka i se pocnati.Prema planot ovaa izgradba treba da zavrsi 2021 godina.Ti vikam uste ednas i vo predvideniot rok da zavrsi smetam deka e uspeh.Ministerot za soobrakaj Sugareski e dosta discipliniran covek.


Секцијата број 2 е почната во ноември 2018 година. Половина од оваа секција е и асфалтирана со прв слој асфалт. Не знам дали знаеш од каде почнува и каде завршува, но битно знаеш дека не била почната.
За секциите 1 и 5 не беше завршена тендерската постапка (во август 2019 се поднесуваа понуди), не знам како очекуваш да се работи во септември. Само што заврши целата процедура пред две три недели, и е одбран изведувач. Се чека на градежна дозвола и да се воведе изведувачот во работа, што би требало да се случи крај на март/почеток на април. Април 2021 е рокот за завршување на секциите 2,3 и 4 (според првичниот договор, без дополнителните работи. моменталниот план е со сите дополнителни работи сепак да се заврши до крај на оваа година, значи неколку месеци пред договорниот рок). За 1 и 5 сеуште не е потпишан договорот, но верувам дека ќе се завршат сите активности на терен до пролет 2020.     
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
husejin View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Dec-2018
Location: Malmö
Online Status: Offline
Posts: 46
  Quote husejin Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 18-Feb-2020 at 12:01
Originally posted by none_ski

Originally posted by husejin

None_sky mnogu si optimst.Veruvam deka tvoeto vetuvanje ke se ispolni.Sekciite 1,2 i 5 vo septemvri minatata godina ne bea uste zapocnati.A ne sum siguren deka i se pocnati.Prema planot ovaa izgradba treba da zavrsi 2021 godina.Ti vikam uste ednas i vo predvideniot rok da zavrsi smetam deka e uspeh.Ministerot za soobrakaj Sugareski e dosta discipliniran covek.


Секцијата број 2 е почната во ноември 2018 година. Половина од оваа секција е и асфалтирана со прв слој асфалт. Не знам дали знаеш од каде почнува и каде завршува, но битно знаеш дека не била почната.
За секциите 1 и 5 не беше завршена тендерската постапка (во август 2019 се поднесуваа понуди), не знам како очекуваш да се работи во септември. Само што заврши целата процедура пред две три недели, и е одбран изведувач. Се чека на градежна дозвола и да се воведе изведувачот во работа, што би требало да се случи крај на март/почеток на април. Април 2021 е рокот за завршување на секциите 2,3 и 4 (според првичниот договор, без дополнителните работи. моменталниот план е со сите дополнителни работи сепак да се заврши до крај на оваа година, значи неколку месеци пред договорниот рок). За 1 и 5 сеуште не е потпишан договорот, но верувам дека ќе се завршат сите активности на терен до пролет 2020.     
Back to Top
husejin View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Dec-2018
Location: Malmö
Online Status: Offline
Posts: 46
  Quote husejin Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 18-Feb-2020 at 12:14
Sekcijata 1 e kluckata kaj sto zavrsuva avtopatot Miladinovci Stip.Toa e vsusnost i ekspresniot pat sto se gradi prema Kocani a zavrsuva na starata klucka od Radovis Stip Kocani Skopje.Od ovaa klucka pocnuva sekcija br.2 i prodolzuva do mostot na rekata Bregalnica.Jas posleden pat pominav od tamu septemvri posle mostot nemase nikakvi aktivnosti na sekcijata 2.Prema prvite predviduvanja Od kluckata Kocani avtopatot Miladinovci trebase pozadi seloto Tri Cesmi direktno da izleze na mostot vo Bregalnica.Sepak se nadevame deka nesto dobro ke ispadne na krajot.Ako ostane pak ovoj Georgi Sugareski mozebi ke bide podobro.Izgleda discipliniran covek.
Back to Top
none_ski View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 18-Feb-2020 at 13:39
Originally posted by husejin

Sekcijata 1 e kluckata kaj sto zavrsuva avtopatot Miladinovci Stip.Toa e vsusnost i ekspresniot pat sto se gradi prema Kocani a zavrsuva na starata klucka od Radovis Stip Kocani Skopje.Od ovaa klucka pocnuva sekcija br.2 i prodolzuva do mostot na rekata Bregalnica.Jas posleden pat pominav od tamu septemvri posle mostot nemase nikakvi aktivnosti na sekcijata 2.Prema prvite predviduvanja Od kluckata Kocani avtopatot Miladinovci trebase pozadi seloto Tri Cesmi direktno da izleze na mostot vo Bregalnica.Sepak se nadevame deka nesto dobro ke ispadne na krajot.Ako ostane pak ovoj Georgi Sugareski mozebi ke bide podobro.Izgleda discipliniran covek.


Не знам од каде ти се информациите, но не се точни. Секција број 2 се води од км 5+066 до км 7+413 (за полесна ориентација, постоечкиот мост на р. Брегалница е на км 5+350). Секција 1 е од крај на автопатот (км -3+213) до км 5+066. Ќе се проширува и рехабилитира постоечкиот пат, не се гради нова траса позади селото.
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 635
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 18-Feb-2020 at 14:42
Секциите претставени од страна на билд



Секциите претставени од страна на порта3



https://www.porta3.mk/se-gradi-patot-shtip-radovish/
Back to Top
none_ski View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 18-Feb-2020 at 16:25
Финалната верзија на поделба на секциите е различна, и е следнава:
секција 1: -3+213.50 -   5+066.40
секција 2: 5+066.40 -   7+413.49
секција 3: 7+413.49 - 21+120.00
секција 4: 21+120.00 - 28.000.00
секција 5: 28+556.84 - 38+080.00
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 26
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 24-Feb-2020 at 01:41
А зошто да не изградат автопат од три чешми до Штип Југ? Теренот го дозволува тоа. А и таман кај Штип Југ ќе може да завршува автопатот со делница, и после да тера експресниот пат до Радовиш.
И што ќе деси кога ќе се заврши овој експресен пат. Понатаму Радовиш - Струмица ќе има ли експресен пат? Теренот и таму е доста рамен па не само експресен пат туку и автопат би му дошло добро (нормално ако има доста проток на коли), таман после се до ново село и ете ви на некој начин од Скопје до Бугарија експресно поврзување.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 104
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 24-Feb-2020 at 15:29
Previous

Нема доволно сообраќај во овој момент што би оправдал автопат до Штип Југ. Некои би рекле нема ни до Три Чешми, но сепак Три Чешми може да се смета за една важна клучка во која ќе се слева сообраќајот од експресните патишта Радовиш-Штип и Кочани-Штип во автопатот кон Скопје, па има логика тука да завршува автопатот.

Инаку, точно е дека според плановите експресниот и можен иден автопат Три Чешми-Радовиш треба да се оди директно од Три Чешми до Штип Југ, но засега ќе се оди на прилагодување на постоечкиот пат.

Исто може лесно да се прилагоди во ист профил на експресен пат отприлика половина од сегашниот пат Радовиш-Струмица, до селото Радичево. Понатаму ќе треба целосно нова траса. Но според последните податоци, Струмица-Ново Село е делницата што има најголем сообраќај во овој дел од Македонија, така што очекувам да добие приоритет пред Струмица-Радовиш како нареден проект од А4.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1618
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 24-Feb-2020 at 16:09
Luge amante veke so toa, demek nemalo dovolno soobrakaj i zatoa ne se gradi avtopat. Ova e zamena na tezi i golemo nepoznavanje na tema ekonomski razvoj. Vo strumicko-radoviskiot kraj ziveat okolu 130.000 iljadi luge so golem ekonomski potencijal. Bez soodvetna infrastruktura toa e nemozno.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12052
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 24-Feb-2020 at 16:37

Originally posted by Théoden

според последните податоци, Струмица-Ново Село е делницата што има најголем сообраќај во овој дел од Македонија, така што очекувам да добие приоритет

Дали знаеш каде поточно би поминувала трасата на Струмица - Ново Село?
Има ли барем идеен проект?



Originally posted by The Wild Boy

А зошто да не изградат автопат од три чешми до Штип Југ? Теренот го дозволува тоа.

Ќе биде некогаш:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3006&PID=228269#228269
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 3508
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 24-Feb-2020 at 18:12
Австриски „Страбаг“ ќе ја гради и втората фаза од експресниот пат Штип – Радовиш

Јавното претпријатие за државни патишта ја заврши постапката за избор на изведувач за втората фаза од изградбата на експресниот пат Штип – Радовиш, со должина од 16,9 километри. Австриската компанија „Страбаг“ е избрана како најповолен понудувач со доставената понуда од 14,9 милиони евра. Станува збор за трасата од клучката Три чешми кај Штип до мостот на реката Брегалница и од рудникот „Бучим“ до влезот во Радовиш.

– Се очекува во најскоро време и воведување на изведувачот во работа, со што ќе почне да тече и рокот за изведба. Рокот за изведба е предвиден да биде 24 месеци – велат за „Мета.мк“ од ЈП за државни патишта.

Во моментов процентот на реализација на првата фаза од експресниот пат Штип – Радовиш изнесува 70 отсто. Крајниот рок за пуштање во употреба на првите километри од овој патен правец е крајот на април 2021 година, но поради забрзаната изградба на проектот на терен се очекува првата фаза да биде предвремено ставена во функција – на крајот од годинава или на самиот почеток од 2021 година. Трасата долга 23 километри од првата фаза на проектот се гради меѓу селото Софилари и рудникот „Бучим“.

Изградбата на експресниот пат Штип – Радовиш започна во јуни 2018 година. Новата патна врска ќе се состои од по една коловозна лента од 3,5 метри и една помошна лента за застанување од 2,5 метри во секој правец. Максималната брзина на движење на возилата ќе изнесува 110 километри на час.

https://meta.mk
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 26
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 24-Feb-2020 at 19:13
Океј ве сватив. Значи сега делот Штип - Југ до Бучим е при крај, а остануваат само деловите Три Чешми - Штип Запад, Штип Запад - Штип Југ (Штипска Обиколница), после од тоа ќе се оди се по експресниот пат, и делот кај Бучим до Радовиш.
Убаво што vmax ќе биде 110 km/h.
Дали од кога ќе се заврши целосно овој проект, ќе биде по - исплатливо да се оди преку Ново Село до Софија, во споредба со преку Крива Паланка?
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 104
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 24-Feb-2020 at 21:13
Originally posted by Denko

Luge amante veke so toa, demek nemalo dovolno soobrakaj i zatoa ne se gradi avtopat. Ova e zamena na tezi i golemo nepoznavanje na tema ekonomski razvoj. Vo strumicko-radoviskiot kraj ziveat okolu 130.000 iljadi luge so golem ekonomski potencijal. Bez soodvetna infrastruktura toa e nemozno.


Никој не го спори позитивниот ефект за економијата што го создава патната инфраструктура. Проблем е наоѓањето средства за такви инфраструктурни проекти, располагаме со ограничен буџет, а списокот со проекти од висок приоритет е долг. Во таква ситуација, треба со внимателност да се одбира кои и какви патишта ќе се градат.

Originally posted by Cloverstack


Дали знаеш каде поточно би поминувала трасата на Струмица - Ново Село?
Има ли барем идеен проект?


Не, а прашање е и дали воопшто постои нешто зацртано на хартија. На патната карта на Македонија, планираниот автопат завршува помеѓу селата Добрејци и Просениково. Инаку, Китанов летоска најавил дека „веќе се проектира“ експресен пат од граничен премин Ново Село до Струмица и од Струмица до Смоквица.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1618
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #75 Posted: Yesterday at 01:46
Originally posted by Théoden


Originally posted by Denko

Luge amante veke so toa, demek nemalo dovolno soobrakaj i zatoa ne se gradi avtopat. Ova e zamena na tezi i golemo nepoznavanje na tema ekonomski razvoj. Vo strumicko-radoviskiot kraj ziveat okolu 130.000 iljadi luge so golem ekonomski potencijal. Bez soodvetna infrastruktura toa e nemozno.
Никој не го спори позитивниот ефект за економијата што го создава патната инфраструктура. Проблем е наоѓањето средства за такви инфраструктурни проекти, располагаме со ограничен буџет, а списокот со проекти од висок приоритет е долг. Во таква ситуација, треба со внимателност да се одбира кои и какви патишта ќе се градат.
Originally posted by Cloverstack


Дали знаеш каде поточно би поминувала трасата на Струмица - Ново Село?
Има ли барем идеен проект?
Не, а прашање е и дали воопшто постои нешто зацртано на хартија. На патната карта на Македонија, планираниот автопат завршува помеѓу селата Добрејци и Просениково. Инаку, Китанов летоска најавил дека „веќе се проектира“ експресен пат од граничен премин Ново Село до Струмица и од Струмица до Смоквица.
Od kade se najdoa sredstva za "Tri Cesmi-Miladinovci" i "Kicevo-Ohrid"? Se trosat milioni na gluposti, da ne recam se krade na veliko... eve npr, se potrosija dopolnitelni 200 milioni evra za avtopatot "Kicevo-Ohrid", od kade sredstva!?
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 26
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #76 Posted: Yesterday at 15:22
Инаку слушнав на вести, не се сеќавам кога ама се збореше дека тие што имале од три чешми до штип запад плацови, ќе им биле срушени за да се направи простор за експресниот пат од патната делница I, бидејки моментално има бензинска станица на тој пат, салон за коли и кафич, па или тие ќе треба да бидат тргнати (да ги срушат), што мислам дека ќе биде најочигледно што ќе се нафатат, или ќе бидат поместени тие објекти.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.