build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Радовиш

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 26-Jun-2021 at 22:42
Во што сакаш да се кладиме дека и на 10 ленти во правец, физички лентите не одвоени, нема да има дебили што ќе престигнуваат во спротивна лента ?

Дај ти се молам, пред недела гледав видео на тик ток, Тетово-Скопје вози по лентата за застанување во спротивниот правец. Нашол место и услови да се пикне во спротивен правец да вози од курташак.
Ама џабе би ти пишувал, само ко алансер ќе верглам до утре и нема да ти објаснам дека не е до патот.

Онаму на Борис трајковски од цементара до Пинтија на 300 семафори и пешачки премини, секој ден прелетуваат на црвено и престигнуваат преку 2 полни.
Во населено место, со ограничување 50, со семафори со чуда, возат како по автопат.
До булеварот е тоа што возат така ?
До паметот е, ама знам дека џабе ти пишувам. Поздрав.
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 27-Jun-2021 at 05:59
И на мене не ми се допаѓа што е една лента за застанување една за возење, навистина глупо и непотребно, поарно 3 или ако може 4 ленти за возење во двете насоки а на 5 6 км нека има паркинг. Друга работа може да стават камери и сензори на влез и излез од патот и ако делницата ја поминеш побрзо од предвиденото да има казна, и трета работа јас си возам колку што пишува 100 110, ако видам некој да иде од спротивна страна во мојта лента да превара потргнам се ако гледам иде позади мене и возе брзо и да блендира да идам во лентата за застанување не се тргам нека си намале ако треба па кога ќе нема кола од другата страна нека ме преваре.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 27-Jun-2021 at 08:08
Originally posted by FiLo

Во што сакаш да се кладиме дека и на 10 ленти во правец, физички лентите не одвоени, нема да има дебили што ќе престигнуваат во спротивна лента ?

Дај ти се молам, пред недела гледав видео на тик ток, Тетово-Скопје вози по лентата за застанување во спротивниот правец. Нашол место и услови да се пикне во спротивен правец да вози од курташак.
Ама џабе би ти пишувал, само ко алансер ќе верглам до утре и нема да ти објаснам дека не е до патот.

Онаму на Борис трајковски од цементара до Пинтија на 300 семафори и пешачки премини, секој ден прелетуваат на црвено и престигнуваат преку 2 полни.
Во населено место, со ограничување 50, со семафори со чуда, возат како по автопат.
До булеварот е тоа што возат така ?
До паметот е, ама знам дека џабе ти пишувам. Поздрав.
Nikoj toa ne go negira, toa e jasno kako bel den, i ne samo vo soobrakajot tuku nasekade vo opstestvoto vladee haos i samovolie. Da ne pocnam i jas da redam primeri i toa vo toj kratok period koga sum vo Makedonija. Poentata e deka i vo takvi uslovi avtopatot e daleku najbezbedno resenie. Znaejki go seto toa mene nekako mi olesnuva na dusata koga ke dojdam do avtopat, taka sto ja koristam sekoja moznost za toa pa makar vozel i po podolgata marsruta, samo da izbegnam magistrala. Za kratkite relacii dokolku e mozno gi koristam lokalnite patista. Em nema soobrakaj, em se vozi mnogu pobavno t.e. pobezbedno.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 27-Jun-2021 at 11:17
Знам и јас по магистрални патишта во некоја мера имам одредена фобија заради таквите будали, особено Градско-Прилеп.

Ама од друга страна, на вакви експресни патишта како што ни ги градат во моментот, гледај вози што подесно, па макар и со десните тркала да си навлезен во таа лента.
Батали и закон и се тоа како не требало да се вози по таа лента.
Будалата што ќе те удри, може или да те утепа или да те остави инвалид.
Законот тука ништо нема да те спаси со тоа што не ти дава право да возиш по таа лента.

Боље ке се расправам со полиција па макар и казна платил него инатот мој и крстот на чело и да возам блиску до испрекинатата средна линија па некоја будала да ме усмрти.

Размислувајте практично, а не теоретски, вака било по закон, така, онака.

Овој народ овде закон поштува само во Германија и Швајцарија, тука не.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 27-Jun-2021 at 16:24
Originally posted by FiLo

Во што сакаш да се кладиме дека и на 10 ленти во правец, физички лентите не одвоени, нема да има дебили што ќе престигнуваат во спротивна лента ?

Дај ти се молам, пред недела гледав видео на тик ток, Тетово-Скопје вози по лентата за застанување во спротивниот правец. Нашол место и услови да се пикне во спротивен правец да вози од курташак.
Ама џабе би ти пишувал, само ко алансер ќе верглам до утре и нема да ти објаснам дека не е до патот.

Онаму на Борис трајковски од цементара до Пинтија на 300 семафори и пешачки премини, секој ден прелетуваат на црвено и престигнуваат преку 2 полни.
Во населено место, со ограничување 50, со семафори со чуда, возат како по автопат.
До булеварот е тоа што возат така ?
До паметот е, ама знам дека џабе ти пишувам. Поздрав.

Не сакаш да верглаш ко алансер, но тоа го правиш, не знам зошто упорно тврдиш дека е исто, кога не е. Ајде малку аналитички да правиме муабет, а не само едно исто, народот е оваков, народот е онаков. Да, гомно народ со никаков менталитет сме, тоа го решивме.

Е сега, статистички и според математичка веројатност, ако ваквите фраери имаат лева лента по која би претекле, тие би претекле и никому ништо, но ако нема таква тогаш ќе влезат во макази. Но, моменталните конфигурации на експресните патишта се такви да тие цело време влегуваат во макази, тоа е разликата. Еве, јас не се сеќавам кога последен пат имало сообраќајка на потегот Ресен - Битола или Куманово - Страцин кајшто има 3 возни ленти. Овозможување на таква конфигурација на експресниот не само што е побезбедна варијанта, но и побрза, земајќи во предвид дека тој тип на пат е правен според некои стандарди за да има поголема видливост и поблаги кривини.

Има и друго решение, Вајлд Бој спомна како било во Норвешка. Да, таму има патишта кои се на пониско ниво од нашите експресни, имаат класични раскрсници на едно ниво, но интересно е што баш таму наплаќаат патарина. Меѓутоа, тие направиле нешто паметно за да спречат влетување во спротивна лента, патем, овозможиле две возни ленти во едниот правец и една лента во спротивниот и ги оделиле со банкина. После неколку километри другиот правец добива две ленти, а првичниот само една. За застанување нема помошна лента, но има малку земјен простор од страна. Далеку од автопат, но безбеден и брз метод на транспорт.
За се има решение, само треба волја...
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 28-Jun-2021 at 07:59
Дали некои знаед дали е пуштена обиколницата околку Радовиш?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 28-Jun-2021 at 09:11
Manxentric i FiLo, djabe trosite "hartija" i vreme. Dvajcata ste vo pravo. Kritikata za patot ne e deka ne cini, tuku deka e "opasen" za makedonski priliki, poznavajki go nasiot mentalitet. Od druga strana od istite pricini opasen e i avtopatot no daleku pobezbeden od ekspresniot. Mora itno menuvanje na losite naviki na nepromislenost i samovolie. Potrebni se mediumski kampanji, edukacina vo obrazovniot sistem, pogotovo vo avtoskolite, pogolema strucnost kaj instruktorite, podobruvanje na patnata infrastruktura, pogotovi na signalizacijata, i sekako kako krajna merka kaznenata politika. Toa e klucot za pogolema bezbednost vo soobrakajot, iako jas licno, poznavajki gi makedonskite priliki, ne veruvam vo sproveduvanje na ovie merki.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 28-Jun-2021 at 14:03
Originally posted by Denko

Manxentric i FiLo, djabe trosite "hartija" i vreme. Dvajcata ste vo pravo. Kritikata za patot ne e deka ne cini, tuku deka e "opasen" za makedonski priliki, poznavajki go nasiot mentalitet. Od druga strana od istite pricini opasen e i avtopatot no daleku pobezbeden od ekspresniot. Mora itno menuvanje na losite naviki na nepromislenost i samovolie. Potrebni se mediumski kampanji, edukacina vo obrazovniot sistem, pogotovo vo avtoskolite, pogolema strucnost kaj instruktorite, podobruvanje na patnata infrastruktura, pogotovi na signalizacijata, i sekako kako krajna merka kaznenata politika. Toa e klucot za pogolema bezbednost vo soobrakajot, iako jas licno, poznavajki gi makedonskite priliki, ne veruvam vo sproveduvanje na ovie merki.


Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 28-Jun-2021 at 14:05
Originally posted by jjmacedonia

Дали некои знаед дали е пуштена обиколницата околку Радовиш?


Не е, се влегува во Радовиш по стариот пат.

Со ова темпо за 4 - 5 месеци би можеле да ја завршат.

Edited by The Wild Boy - 28-Jun-2021 at 14:05
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 28-Jun-2021 at 20:46
Originally posted by Denko

Manxentric i FiLo, djabe trosite "hartija" i vreme. Dvajcata ste vo pravo. Kritikata za patot ne e deka ne cini, tuku deka e "opasen" za makedonski priliki, poznavajki go nasiot mentalitet. Od druga strana od istite pricini opasen e i avtopatot no daleku pobezbeden od ekspresniot. Mora itno menuvanje na losite naviki na nepromislenost i samovolie. Potrebni se mediumski kampanji, edukacina vo obrazovniot sistem, pogotovo vo avtoskolite, pogolema strucnost kaj instruktorite, podobruvanje na patnata infrastruktura, pogotovi na signalizacijata, i sekako kako krajna merka kaznenata politika. Toa e klucot za pogolema bezbednost vo soobrakajot, iako jas licno, poznavajki gi makedonskite priliki, ne veruvam vo sproveduvanje na ovie merki.

Да, но додека да се опамети народот, 3 вкупно возни ленти се подобра варијанта, наместо по една ипол во правец.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 28-Jun-2021 at 21:27
Originally posted by Marxentric

Originally posted by Denko

Manxentric i FiLo, djabe trosite "hartija" i vreme. Dvajcata ste vo pravo. Kritikata za patot ne e deka ne cini, tuku deka e "opasen" za makedonski priliki, poznavajki go nasiot mentalitet. Od druga strana od istite pricini opasen e i avtopatot no daleku pobezbeden od ekspresniot. Mora itno menuvanje na losite naviki na nepromislenost i samovolie. Potrebni se mediumski kampanji, edukacina vo obrazovniot sistem, pogotovo vo avtoskolite, pogolema strucnost kaj instruktorite, podobruvanje na patnata infrastruktura, pogotovi na signalizacijata, i sekako kako krajna merka kaznenata politika. Toa e klucot za pogolema bezbednost vo soobrakajot, iako jas licno, poznavajki gi makedonskite priliki, ne veruvam vo sproveduvanje na ovie merki.

Да, но додека да се опамети народот, 3 вкупно возни ленти се подобра варијанта, наместо по една ипол во правец.
Ok. Interesna ideja, vredi da se razmisli. Inaku ona najvaznoto, opametuvanjeto na narodot ne paga od Mars. Toa e zadaca na vlasta koja nema da ja ispolni vo bliska idnina. Makedonija izgubi 30 godini so mototo "Sega ne e vreme".
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 28-Jun-2021 at 22:17
Затоа подржувам казнување, а за неплаќачите одземање возила, дозволи итн. Ем полн буџет, ем ќе почнат од страв да го почитуваат поредокот. Јасно е дека со убаво и милум кај нас не бива, си треба ефикасна полиција, со чести контроли од републички инспектори, или кои се од други градови. И нормално со камери на униформа, па да нема значење факторот роднински, пријателски, партиски и други врски.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 29-Jun-2021 at 10:54
Originally posted by Marxentric

Затоа подржувам казнување, а за неплаќачите одземање возила, дозволи итн. Ем полн буџет, ем ќе почнат од страв да го почитуваат поредокот. Јасно е дека со убаво и милум кај нас не бива, си треба ефикасна полиција, со чести контроли од републички инспектори, или кои се од други градови. И нормално со камери на униформа, па да нема значење факторот роднински, пријателски, партиски и други врски.
Kaznenite merki davaat rezultat, mozebi ne so isto tempo vo razliсni zemji, no davaat. No pak sevrakame na ona glavnoto deka nema standardi, pravila i struсnost t.e. struсna obuka. Poliсajсite se polupismeni i сesto izgubeni vo proсedurite. Druga disсiplina sto i pravi golemi problemi na Makedonija e fakanjeto vrski, duri i koga nema potreba od toa. Mora da se izmisli sistem na efikasno kaznuvanje bez prostor za vrski. No glavnoto e obrazovniot sistem. Ako gi nauсeme deсata na red, proсeduri i samosvest mogu lesno ke dojdeme do posakuvaniot rezultat, i ne samo vo soobrakajot tuku vo site poro na opstestvoto. Ovoj proсes e mozebi najtezok no e edinstven za otstranuvanje da manite i podobruvanje na zivotniot standard. Za zal liсno mislam deka Makedonija nema kapaсiteti, a i zelba, za vakvo nesto, taka sto ke si tera rabotata kako sto ja poznavame. Skoro redovno naiduvam na golem otpor koga insistiram na nekoi proсeduri i pravila. Duri i od rodninite i prijatelite, demek batali ti sega taa rabota... Zakluсokot e deka makedonskite gragani sakaat da ziveat vo opstvestvo kakvo sto go gledame sekojdnevno.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 29-Jun-2021 at 18:28
Денко тоа со образованието и со промената на свеста на луѓето е за на долг рок, а краткорочно има многу чекори кои може да се преземат, а кои би дале резултат. Само треба волја. Снимаш, праќаш честитка по пошта, не плаќа, му одземаш дозвола или возило, многу е едноставно и функционира ефикасно во други држави, па зошто да не и тука. Си има посебен оддел во МВР кој ги администрира овие процеси и може да биде се под конец, а не како сега да се влечкаат луѓето по судови додека да остарат, само за да не платат. Исто и со фаќањето врски, ако целата ситуација се снима преку боди камери, нема да може да се извлече престапникот, или па ќе треба да одговара полицаецот. Е сега ќе се јави некој и ќе рече цел град дека би ги замразил полицајците сограѓани поради таа непопустливост, но и за тоа има решение, како што реков им праќаш рација од друг град и кој заслужил нека плаќа.
Некој исто ќе рече дека тоа е полициска држава, но кој е чист ќе нема потреба од ништо да се плаши, а ќе знае дека има закон за оние опасните кои ја загрозуваат безбедноста.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 29-Jun-2021 at 19:41
Originally posted by Marxentric

Денко тоа со образованието и со промената на свеста на луѓето е за на долг рок, а краткорочно има многу чекори кои може да се преземат, а кои би дале резултат. Само треба волја. Снимаш, праќаш честитка по пошта, не плаќа, му одземаш дозвола или возило, многу е едноставно и функционира ефикасно во други држави, па зошто да не и тука. Си има посебен оддел во МВР кој ги администрира овие процеси и може да биде се под конец, а не како сега да се влечкаат луѓето по судови додека да остарат, само за да не платат. Исто и со фаќањето врски, ако целата ситуација се снима преку боди камери, нема да може да се извлече престапникот, или па ќе треба да одговара полицаецот. Е сега ќе се јави некој и ќе рече цел град дека би ги замразил полицајците сограѓани поради таа непопустливост, но и за тоа има решение, како што реков им праќаш рација од друг град и кој заслужил нека плаќа.
Некој исто ќе рече дека тоа е полициска држава, но кој е чист ќе нема потреба од ништо да се плаши, а ќе знае дека има закон за оние опасните кои ја загрозуваат безбедноста.
Toa sto go kazuvas ti se podrazbira i mora da funkсionira 24/7. Moeto e nesto drugo. Velis toa e za na dolg rok. Pa uste kolku dolgi rokovi treba da pominat za da se svesti Makedoneсot. Pominaa 30 godini od nezavisnosta, porasnaa tolku novi generaсii a situaсijata e nepromeneta, zatoa sum pesimist so сvrsto mislenje deka vaka ke tera do nedogled pa makar se raspadnala i drzavata.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2018
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 30-Jun-2021 at 18:42
Клучна грешка во ова македонско општество е големиот расчекор помеѓу намери и резултати. Тоа се одразува во некои сегменети како голем расчекор помеѓу висина на пропишани казни и процент на наплата односно небркање врски. Џабе што е 400 еур за некои прекршоци кога на Македонецот тоа му е скапо и под дрво и под камен ќе бара некој да не плати. Ќе оптерети и судски систем, нотари, извршители, полиции, банки. Треба и мора тие две работи да се приближат. Ајде да ги намалиме казните 10-кратно, ама да имаме 95+ % на наплата, и после тоа да ги зголемуваме 10% годишно. Значи прво дисциплина на наплата, па после висината второстепена. Од казната половина васпитање е во самиот факт дека плаќаш казна, а висината е втората половина.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 02-Jul-2021 at 13:57
Originally posted by Marxentric

Еве, јас не се сеќавам кога последен пат имало сообраќајка на потегот Ресен - Битола или Куманово - Страцин кајшто има 3 возни ленти. Овозможување на таква конфигурација на експресниот не само што е побезбедна варијанта, но и побрза, земајќи во предвид дека тој тип на пат е правен според некои стандарди за да има поголема видливост и поблаги кривини.



Ги повика боговите со поракава, па за жал имаме и сообраќајка со жртви баш на патот за кој не се сеќаваш дека имало сообраќајка, а бил побезбеден заради трите ленти:

Две жртви во сообраќајна несреќа кај Ѓавато

Edited by FiLo - 02-Jul-2021 at 14:03
Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 88
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 10-Jul-2021 at 08:39
"-Во близина на мостот над село Кажани"

Таму не се 3 ленти, по една во секој правец е.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 10-Jul-2021 at 22:18
Originally posted by FiLo


Ги повика боговите со поракава, па за жал имаме и сообраќајка со жртви баш на патот за кој не се сеќаваш дека имало сообраќајка, а бил побезбеден заради трите ленти:

Две жртви во сообраќајна несреќа кај Ѓавато

И што сега, докажа дека 3 ленти не е подобра варијанта? Како прво, тој пат не е експресен, а има многу поостри и непрегледни кривини, а и дозволената брзина е помала. Точно е дека имаме катастрофа возачи, секој втор ден сум сведок на идиотско возење, едноставно мора човек да се пази сам, но и другите!
Сепак, не знам зошто упорно тврдиш дека 3 ленти не е подобра варијанта од ова што го имаме сега. Многу е опасно кога човек вози 120 кмч и треба да биде на штрек во секој момент да не му влета некој морон, па да бега до банкина. Зарем 2 сообраќајки во една недела на модерен пат и тоа со жртви е нешто за занемарување, па ќе се правдаме дека истото се случило и кај Ѓавато...
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 10-Jul-2021 at 22:22
Originally posted by FiLo


Ги повика боговите со поракава, па за жал имаме и сообраќајка со жртви баш на патот за кој не се сеќаваш дека имало сообраќајка, а бил побезбеден заради трите ленти:

Две жртви во сообраќајна несреќа кај Ѓавато

И што сега, докажа дека 3 ленти не е подобра варијанта? Како прво, кај село Кажани се две ленти, второ, тој пат не е експресен, а има многу поостри и непрегледни кривини, а и дозволената брзина е помала. Точно е дека имаме катастрофа возачи, секој втор ден сум сведок на идиотско возење, едноставно мора човек да се пази сам, но и другите!
Сепак, не знам зошто упорно тврдиш дека 3 ленти не е подобра варијанта од ова што го имаме сега. Многу е опасно кога човек вози 120 кмч и треба да биде на штрек во секој момент да не му влета некој морон, па да бега до банкина. Зарем 2 сообраќајки во една недела на модерен пат и тоа со жртви е нешто за занемарување, па ќе се правдаме дека истото се случило и кај Ѓавато...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.