Експресен пат Штип - Радовиш |
Post Reply | Page <1 2021222324> |
Author | ||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 124 |
Quote Reply #421 Posted: 26-Jun-2021 at 22:42 | |
Во што сакаш да се кладиме дека и на 10 ленти во правец, физички лентите не одвоени, нема да има дебили што ќе престигнуваат во спротивна лента ?
Дај ти се молам, пред недела гледав видео на тик ток, Тетово-Скопје вози по лентата за застанување во спротивниот правец. Нашол место и услови да се пикне во спротивен правец да вози од курташак. Ама џабе би ти пишувал, само ко алансер ќе верглам до утре и нема да ти објаснам дека не е до патот. Онаму на Борис трајковски од цементара до Пинтија на 300 семафори и пешачки премини, секој ден прелетуваат на црвено и престигнуваат преку 2 полни. Во населено место, со ограничување 50, со семафори со чуда, возат како по автопат. До булеварот е тоа што возат така ? До паметот е, ама знам дека џабе ти пишувам. Поздрав. |
||
jjmacedonia
Newbie Joined: 31-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 31 |
Quote Reply #422 Posted: 27-Jun-2021 at 05:59 | |
И на мене не ми се допаѓа што е една лента за застанување една за возење, навистина глупо и непотребно, поарно 3 или ако може 4 ленти за возење во двете насоки а на 5 6 км нека има паркинг. Друга работа може да стават камери и сензори на влез и излез од патот и ако делницата ја поминеш побрзо од предвиденото да има казна, и трета работа јас си возам колку што пишува 100 110, ако видам некој да иде од спротивна страна во мојта лента да превара потргнам се ако гледам иде позади мене и возе брзо и да блендира да идам во лентата за застанување не се тргам нека си намале ако треба па кога ќе нема кола од другата страна нека ме преваре.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #423 Posted: 27-Jun-2021 at 08:08 | |
|
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 124 |
Quote Reply #424 Posted: 27-Jun-2021 at 11:17 | |
Знам и јас по магистрални патишта во некоја мера имам одредена фобија заради таквите будали, особено Градско-Прилеп.
Ама од друга страна, на вакви експресни патишта како што ни ги градат во моментот, гледај вози што подесно, па макар и со десните тркала да си навлезен во таа лента. Батали и закон и се тоа како не требало да се вози по таа лента. Будалата што ќе те удри, може или да те утепа или да те остави инвалид. Законот тука ништо нема да те спаси со тоа што не ти дава право да возиш по таа лента. Боље ке се расправам со полиција па макар и казна платил него инатот мој и крстот на чело и да возам блиску до испрекинатата средна линија па некоја будала да ме усмрти. Размислувајте практично, а не теоретски, вака било по закон, така, онака. Овој народ овде закон поштува само во Германија и Швајцарија, тука не. |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #425 Posted: 27-Jun-2021 at 16:24 | |
Не сакаш да верглаш ко алансер, но тоа го правиш, не знам зошто упорно тврдиш дека е исто, кога не е. Ајде малку аналитички да правиме муабет, а не само едно исто, народот е оваков, народот е онаков. Да, гомно народ со никаков менталитет сме, тоа го решивме. Е сега, статистички и според математичка веројатност, ако ваквите фраери имаат лева лента по која би претекле, тие би претекле и никому ништо, но ако нема таква тогаш ќе влезат во макази. Но, моменталните конфигурации на експресните патишта се такви да тие цело време влегуваат во макази, тоа е разликата. Еве, јас не се сеќавам кога последен пат имало сообраќајка на потегот Ресен - Битола или Куманово - Страцин кајшто има 3 возни ленти. Овозможување на таква конфигурација на експресниот не само што е побезбедна варијанта, но и побрза, земајќи во предвид дека тој тип на пат е правен според некои стандарди за да има поголема видливост и поблаги кривини. Има и друго решение, Вајлд Бој спомна како било во Норвешка. Да, таму има патишта кои се на пониско ниво од нашите експресни, имаат класични раскрсници на едно ниво, но интересно е што баш таму наплаќаат патарина. Меѓутоа, тие направиле нешто паметно за да спречат влетување во спротивна лента, патем, овозможиле две возни ленти во едниот правец и една лента во спротивниот и ги оделиле со банкина. После неколку километри другиот правец добива две ленти, а првичниот само една. За застанување нема помошна лента, но има малку земјен простор од страна. Далеку од автопат, но безбеден и брз метод на транспорт. За се има решение, само треба волја... |
||
jjmacedonia
Newbie Joined: 31-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 31 |
Quote Reply #426 Posted: 28-Jun-2021 at 07:59 | |
Дали некои знаед дали е пуштена обиколницата околку Радовиш?
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #427 Posted: 28-Jun-2021 at 09:11 | |
Manxentric i FiLo, djabe trosite "hartija" i vreme. Dvajcata ste vo pravo. Kritikata za patot ne e deka ne cini, tuku deka e "opasen" za makedonski priliki, poznavajki go nasiot mentalitet. Od druga strana od istite pricini opasen e i avtopatot no daleku pobezbeden od ekspresniot. Mora itno menuvanje na losite naviki na nepromislenost i samovolie. Potrebni se mediumski kampanji, edukacina vo obrazovniot sistem, pogotovo vo avtoskolite, pogolema strucnost kaj instruktorite, podobruvanje na patnata infrastruktura, pogotovi na signalizacijata, i sekako kako krajna merka kaznenata politika. Toa e klucot za pogolema bezbednost vo soobrakajot, iako jas licno, poznavajki gi makedonskite priliki, ne veruvam vo sproveduvanje na ovie merki.
|
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #428 Posted: 28-Jun-2021 at 14:03 | |
|
||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #429 Posted: 28-Jun-2021 at 14:05 | |
Не е, се влегува во Радовиш по стариот пат. Со ова темпо за 4 - 5 месеци би можеле да ја завршат. Edited by The Wild Boy - 28-Jun-2021 at 14:05 |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #430 Posted: 28-Jun-2021 at 20:46 | |
Да, но додека да се опамети народот, 3 вкупно возни ленти се подобра варијанта, наместо по една ипол во правец. |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #431 Posted: 28-Jun-2021 at 21:27 | |
|
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #432 Posted: 28-Jun-2021 at 22:17 | |
Затоа подржувам казнување, а за неплаќачите одземање возила, дозволи итн. Ем полн буџет, ем ќе почнат од страв да го почитуваат поредокот. Јасно е дека со убаво и милум кај нас не бива, си треба ефикасна полиција, со чести контроли од републички инспектори, или кои се од други градови. И нормално со камери на униформа, па да нема значење факторот роднински, пријателски, партиски и други врски.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #433 Posted: 29-Jun-2021 at 10:54 | |
|
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #434 Posted: 29-Jun-2021 at 18:28 | |
Денко тоа со образованието и со промената на свеста на луѓето е за на долг рок, а краткорочно има многу чекори кои може да се преземат, а кои би дале резултат. Само треба волја. Снимаш, праќаш честитка по пошта, не плаќа, му одземаш дозвола или возило, многу е едноставно и функционира ефикасно во други држави, па зошто да не и тука. Си има посебен оддел во МВР кој ги администрира овие процеси и може да биде се под конец, а не како сега да се влечкаат луѓето по судови додека да остарат, само за да не платат. Исто и со фаќањето врски, ако целата ситуација се снима преку боди камери, нема да може да се извлече престапникот, или па ќе треба да одговара полицаецот. Е сега ќе се јави некој и ќе рече цел град дека би ги замразил полицајците сограѓани поради таа непопустливост, но и за тоа има решение, како што реков им праќаш рација од друг град и кој заслужил нека плаќа.
Некој исто ќе рече дека тоа е полициска држава, но кој е чист ќе нема потреба од ништо да се плаши, а ќе знае дека има закон за оние опасните кои ја загрозуваат безбедноста. |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #435 Posted: 29-Jun-2021 at 19:41 | |
|
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #436 Posted: 30-Jun-2021 at 18:42 | |
Клучна грешка во ова македонско општество е големиот расчекор помеѓу намери и резултати. Тоа се одразува во некои сегменети како голем расчекор помеѓу висина на пропишани казни и процент на наплата односно небркање врски. Џабе што е 400 еур за некои прекршоци кога на Македонецот тоа му е скапо и под дрво и под камен ќе бара некој да не плати. Ќе оптерети и судски систем, нотари, извршители, полиции, банки. Треба и мора тие две работи да се приближат. Ајде да ги намалиме казните 10-кратно, ама да имаме 95+ % на наплата, и после тоа да ги зголемуваме 10% годишно. Значи прво дисциплина на наплата, па после висината второстепена. Од казната половина васпитање е во самиот факт дека плаќаш казна, а висината е втората половина.
|
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 124 |
Quote Reply #437 Posted: 02-Jul-2021 at 13:57 | |
Ги повика боговите со поракава, па за жал имаме и сообраќајка со жртви баш на патот за кој не се сеќаваш дека имало сообраќајка, а бил побезбеден заради трите ленти: Две жртви во сообраќајна несреќа кај Ѓавато Edited by FiLo - 02-Jul-2021 at 14:03 |
||
Bistro
Groupie Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 88 |
Quote Reply #438 Posted: 10-Jul-2021 at 08:39 | |
"-Во близина на мостот над село Кажани"
Таму не се 3 ленти, по една во секој правец е. |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #439 Posted: 10-Jul-2021 at 22:18 | |
И што сега, докажа дека 3 ленти не е подобра варијанта? Како прво, тој пат не е експресен, а има многу поостри и непрегледни кривини, а и дозволената брзина е помала. Точно е дека имаме катастрофа возачи, секој втор ден сум сведок на идиотско возење, едноставно мора човек да се пази сам, но и другите! Сепак, не знам зошто упорно тврдиш дека 3 ленти не е подобра варијанта од ова што го имаме сега. Многу е опасно кога човек вози 120 кмч и треба да биде на штрек во секој момент да не му влета некој морон, па да бега до банкина. Зарем 2 сообраќајки во една недела на модерен пат и тоа со жртви е нешто за занемарување, па ќе се правдаме дека истото се случило и кај Ѓавато... |
||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #440 Posted: 10-Jul-2021 at 22:22 | |
И што сега, докажа дека 3 ленти не е подобра варијанта? Како прво, кај село Кажани се две ленти, второ, тој пат не е експресен, а има многу поостри и непрегледни кривини, а и дозволената брзина е помала. Точно е дека имаме катастрофа возачи, секој втор ден сум сведок на идиотско возење, едноставно мора човек да се пази сам, но и другите! Сепак, не знам зошто упорно тврдиш дека 3 ленти не е подобра варијанта од ова што го имаме сега. Многу е опасно кога човек вози 120 кмч и треба да биде на штрек во секој момент да не му влета некој морон, па да бега до банкина. Зарем 2 сообраќајки во една недела на модерен пат и тоа со жртви е нешто за занемарување, па ќе се правдаме дека истото се случило и кај Ѓавато... |
||
Post Reply | Page <1 2021222324> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |