build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Радовиш

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 21222324>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 10-Jul-2021 at 22:30

Ova navistina vredi da se razgleda, idejata mi izgleda dobra. Vakov tip na pat prv pat vidov vo Vojvodina pred 30 godini. "Avtopatot" Novi Sad - Horgos bese ekspresen pat a nacinot na vozenje me shokirase. Ednostavno poopasno vozenje ne sum videl dosega.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 24-Aug-2021 at 07:41
ЌЕ СЕ АСФАЛТИРА ПАТОТ ШТИП – РАДОВИШ Сообраќајот ќе се одвива по паралелниот пат

Поради изведување градежни активности на експресниот пат Штип-Радовиш, денеска од 17.00 часот сообраќајот на потегот Бучим – Радовиш, ќе се изведува по паралелен пат со ограничена бризна од 30 до 60 километри на час, информира АМСМ.

Пренасочувањето се врши поради изведување на асфалтерски работи на овој потег на главниот пат.

https://plusinfo.mk/e-se-asfaltira-na-patot-shtip-radovish-soobra-a-ot-e-se-odviva-po-paralelniot-pat/?fbclid=IwAR0vlYJrVt9V8JIzQ_DPw9ZmsDxE9xXcu-PLOJaPzQMWvONEUkfEfZ4vLoM
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 23-Sep-2021 at 17:26
Активностите на штипската обиколница се одвиваат со одлична динамика.
Со вистински идеи, реални проекти и крупни капитални инвестиции, Истокот доби нов лик, доби модерни и безбедни патишта.
Денеска заедно со директорот на ЈП за државни патишта, Ејуп Рустеми и градоначалникот на Штип, Сашко Николов извршивме увид во градежните активности на обиколница Штип дел од втората фаза на експресниот пат Штип – Радовиш.
Нашето присуство тука говори за силната градежна активност на довршување на овој проект кој е од огромно значење за целиот регион.
Должината на делниците во втора фаза изнесува 17 километри, а инвестицијата е вредна 15 милиони евра.
Со задоволство можам да констатирам дека интензивно се работи, имаме силна динамика и очекувам овој патен правец комплетно да биде пуштен во употреба на почеток на 2022 година.
Дополнително, сакам да најавам дека обиколницата на Штип ќе биде ставена во употреба за 30-тина дена, со што сообраќајот низ градските улици во Штип ќе се растерети.
Со изградба на овој патен правец даваме пример како се гради одговорно, како се гради навремено и модерно, според сите европски стандарди.





https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 26-Sep-2021 at 21:03
Според сликиве ќе нема клучка кај фабриката, туку останува како досега со лента за исклучување и вклучување од десна страна. Дали е упатен некој дали тука ќе се направи отстапка и би можело да се врти лево кон и од фабриката, што автоматски ја деградира класификацијата за експресен пат или ќе има посебен излез за овие што би инаку вртеле лево?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 17-Oct-2021 at 02:14
Pustena vo upotreba celata delnica od Stip-jug do izlez za Rarovis. Na prv pogled patot izgleda OK. Kvalitetot na patot e vo ramkite na makedonskite standardi. Steta sto ne se izgradi avtopat no sepak i ova e dobro resenie. Patot e brz i vremeto na patuvanje e dosta skraten. Ke postiram i video.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 19-Oct-2021 at 21:37




Edited by Џоле - 20-Oct-2021 at 21:02
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 21-Oct-2021 at 15:22
https://www.youtube.com/watch?v=u2RC6V7EShc
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 24-Oct-2021 at 06:33
Знам дека автопат е побезбедно, но сепак една добра страна што е ексрепесн пат а не автопат е што нема патарини, на оваа делница доколку е автопат сигурно во една насокоа патарина би било помегу 100-120 денари или во двете насоки помегу 200 250 денари
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 31-Oct-2021 at 16:30
До кај се со обиколницата на Штип? Кажуваа нели за 30 дена... еве го утре први а ништо нема официјално дека е отворено.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 24-Nov-2021 at 15:27
Готова ли е Штипската Обиколница??
Прашав претходно но не добив одговор. Немам одено накај Радовиш подолг период, можеби за зимските празници па ако воочам нешто ќе ви пратам. За последниот дел кај бензинските знам рекоа следна година некаде Февруари - Март ќе било готово, таму доста и со тој мостот / надвозникот се завлечкаа... Незнам што ќе ги кошташе автопатот со 4 ленти да го направеа до клучката пред влезот за Штип, и од делот кај Штип да го продолжеа само булеварот до самата клучка, вака добиваме едно глупаво решение... за толку малку не се направи како што треба.



Edited by The Wild Boy - 24-Nov-2021 at 15:28
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 566
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 24-Nov-2021 at 17:46
Originally posted by The Wild Boy

Готова ли е Штипската Обиколница??
Прашав претходно но не добив одговор. Немам одено накај Радовиш подолг период, можеби за зимските празници па ако воочам нешто ќе ви пратам. За последниот дел кај бензинските знам рекоа следна година некаде Февруари - Март ќе било готово, таму доста и со тој мостот / надвозникот се завлечкаа... Незнам што ќе ги кошташе автопатот со 4 ленти да го направеа до клучката пред влезот за Штип, и од делот кај Штип да го продолжеа само булеварот до самата клучка, вака добиваме едно глупаво решение... за толку малку не се направи како што треба.


А делот од надвозникот до бензинските исто така го асфалтираат нели? Зошто тој дел беше благо речено ужас.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 30-Nov-2021 at 00:05
Обиколницата е веќе проширена и пуштена кај делот од Штип Југ до Штип Запад, значи некои 70-80%. Клучката е реновирана и неколку метра после неа сообраќајот се пренасочува по споредниот локален пат, зашто делот до автопатот се тампонира и бетонира, а мостот до бензинските е срушен и се гради нов.
Делот кај фабриките пред клучката останува со слични карактеристики како досега, со таа разлика што ќе има полна линија, па би можело само да се врти десно кон и од фабриките. Тоа автоматски ја прави оваа секција црна точка, па се надевам ќе си изнајдат некое решение, во стилот на видео надзор или раздвојувачка банкина, кога не беа кадарни да направат подвозник или евентуално посебна лента за вртење лево.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 16-Dec-2021 at 16:36
Барањето на жителите на населеното место Три Чешми е решено со што ќе имаат стандарден излез од овој експресен пат со што значително се подобрува безбедноста во сообраќајот и се избегнуваат повеќе конфликтни точки.
Драго ми е што го одржавме ветувањето и четири месеци пред рокот ја комплетиравме изградбата на експресниот пат Штип - Радовиш.
Од денеска делницата Три Чешми до обиколница Штип е пуштена за сообраќај, под времен режим. Граѓаните на истокот и југоистокот добиваат модерен и безбеден патен правец.









https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj/
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 10-Feb-2022 at 19:34
https://zoom.mk/soobrakjajna-nesrekja-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish-potvrden-identitetot-na-zaginatiot/

Жално е ова да се случува на 11.5 метри широчина... Јасно и несомнено дека несреќи се случуваат и на највисоката категорија на пат (автопат) каде физички се одделени насоките, ама директен судир со 120км на час на возила кои возат во спротивен правец.. не знам... Бидејќи едно 100 пати сигурно сум ги возел Штип - Крупиште а претходно и Велес - Кадрифаково, малку е чудно.. Јасно е дека има за и про факти за форматот, меѓутоа кога не дај боже веќе доаѓа до критична ситуација за потенцијална несреќа, 11.5 метри е ширината, сигурно дека има повеќе простор да се реагира и избегне одколку на обичен пат со 6ипол 7 метри ширина...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 10-Feb-2022 at 19:48
Originally posted by Vasilij

https://zoom.mk/soobrakjajna-nesrekja-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish-potvrden-identitetot-na-zaginatiot/
Жално е ова да се случува на 11.5 метри широчина... Јасно и несомнено дека несреќи се случуваат и на највисоката категорија на пат (автопат) каде физички се одделени насоките, ама директен судир со 120км на час на возила кои возат во спротивен правец.. не знам... Бидејќи едно 100 пати сигурно сум ги возел Штип - Крупиште а претходно и Велес - Кадрифаково, малку е чудно.. Јасно е дека има за и про факти за форматот, меѓутоа кога не дај боже веќе доаѓа до критична ситуација за потенцијална несреќа, 11.5 метри е ширината, сигурно дека има повеќе простор да се реагира и избегне одколку на обичен пат со 6ипол 7 метри ширина...
Aman be pisuvas kako da se motaat samo 2 avtomonila po cel del i pri razminuvanje se sudrile. Ako izgubis kontrola nad voziloto togas i 50 metri sirocica ne te spasuvaat.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 10-Feb-2022 at 22:22
Originally posted by Denko

Originally posted by Vasilij

https://zoom.mk/soobrakjajna-nesrekja-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish-potvrden-identitetot-na-zaginatiot/
Жално е ова да се случува на 11.5 метри широчина... Јасно и несомнено дека несреќи се случуваат и на највисоката категорија на пат (автопат) каде физички се одделени насоките, ама директен судир со 120км на час на возила кои возат во спротивен правец.. не знам... Бидејќи едно 100 пати сигурно сум ги возел Штип - Крупиште а претходно и Велес - Кадрифаково, малку е чудно.. Јасно е дека има за и про факти за форматот, меѓутоа кога не дај боже веќе доаѓа до критична ситуација за потенцијална несреќа, 11.5 метри е ширината, сигурно дека има повеќе простор да се реагира и избегне одколку на обичен пат со 6ипол 7 метри ширина...
Aman be pisuvas kako da se motaat samo 2 avtomonila po cel del i pri razminuvanje se sudrile. Ako izgubis kontrola nad voziloto togas i 50 metri sirocica ne te spasuvaat.
да не се лажеме дека најголем дел од несреќите во Македонија се поради несовесно возење и претекнување... не е убаво да избрзуваме со заклучоци и обвинувања, ама навикнати сме на тоа
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 11-Feb-2022 at 01:26
Проблемот е во самите нас... а видат прав пат одма летаат. Секакви возачи има.

Да не мислите ако и сите експресни патишта се претворат во автопатишта дека тоа магично ќе ги намали сообраќајните несреќи. Не нема, туку тоа може само повеќе да индуцира. Ги гледате Албанците како летаат 300 на саат? И тоа на Тетово - Гостивар што не е ни автопат. Овде не се само Албанците криви туку и ние сме расипан народ...

Норвешка, Шведска, Финска, Исланд, Франција, Холандија, Англија, па еве и Германија (ако ги исклучиме странските возачи и камионите), во сиве овие држави имаат патишта со 2 ленти а сообраќај над 15,000 возила во просек, и пак статистички се гледа дека сообраќајните несреќи се далеку помали. Ама таму има закони кои што важат за секој, има далеку по ригорозни казни, камери, итн... безбедноста е побезбедна, и културата во сообраќајот е далеку поголема неголи овде во екс - ју државите.

Кај нас и смртната казна се уќина, си владеат терористи и мафијаши на власта, тоа е доволно да ви каже во што е проблемот...

Што би направил јас? Петоструко зголемување на казните, ма ако треба и х10...
Враќање на смртна казна...
Голема инвестиција, поставување на камери, мерачи на брзина... нека се казнува секој кој што вози повеќе од дозволеното. Еве другарче од Холандија вика, на автопат чим пишува 110 да возиш мора толку. Кренеш ли 112, ти стига одма ~700 евра казна, па оди сега ти изигравај некој фраер и вози 200 на саат.
Може на вакви експресни патишта на поединечни места, особено полни линии да се стави и банкина, т.е да се одвои физички, немора секаде може на пр. кај самите клучки...

Може овде да се постават и вибро - траки, како што има пред наплатните рампи. Тоа е исто така добро, а се користи по скандинавските земји, германија, холандија, итн...

Повеќе знаци што предупредуваат за ригорозните казни...

Па ајде после да видиме дали ќе има чести сообраќајни несреќи.

Проблемот може лесно да се реши, незнам што ќе ги кошта да имплементираат камери, мерачи на брзина, и да ги зголемат казните. Буквално тоа е се што треба за да се намалат сообраќајните незгоди, и секако поголема озбилност и транспарентност од страна на МВР. А не на еден крај од државата да те казнуваат, а на друг крај никој да нема да казни некој кој што вози 300 на саат. Ама очигледно како што стои работава, нема абер да се промени ова. Жално е да се има министер за внатрешни работи кој што се фали за фатена марихуана, и демек бројот на сообраќајни незгоди се намалил. Во западот се знае, постојат правила, постојат закони, постојат озбилни казни. Никој министер таму нема да се фали со нешто што се решава многу лесно, освен ако не е нешто озбилно...

Или ќе се научи овој народ да се однесува како што треба во сообраќај, или не ни требаат нови патишта... вака како што стои подобро ќе ни е да имаме патишта со дупки, барем можеби така ќе им текне да намалат да не летаат.

Толку е постот.


Edited by The Wild Boy - 11-Feb-2022 at 01:28
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 11-Feb-2022 at 02:29

Aman coveku poleka, kakvi smrtni kakvi oljadnici evra. Ova ne e sreden vek. Kaznite se visoki, soobrakajnata kultura e nikakva. Ne e tocno za Holandija ako vozis 112 namesto 100 km/h deka kaznata e 700 evra. Soobrakajki ima nasekade. Tocno e toa deka na zapad procentualno ima pomalku soobrakajki, no gi ima, i toa so smrtni posledici. Ednostavno nasekade ima idioti koi ne razmisluvaat trezveno.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 874
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 11-Feb-2022 at 07:09
да бе, се си е нормално, то е. Ѓибрињата од МВР апсат по 15 деца дневно за џоинт, а по улици секој ден има барем една сообраќајка со смртен исход. А да не зборам за говедата од судовите што даваат условна казна за убиство. Сообраќјка со смртен исход каде возачот ОЧИГЛЕДНО и СВЕСНО ги преркшил правилата (или најлошо:бил пијан) е проклето УБИСТВО СО УМИСЛА. Токму така, испланирано лишување од живот на друг човек. И казните треба да се процент од плата, а за настапи како возење со 80-90 и нагоре во населено место треба да се казнува со конфискување на возило, земање возачка на 10 години, и 3 години условно.
Не познавам неикој што загинал во воз, авион, од марихуана, ама луѓе загинати по патишта можам и на прстите и од втората рака да ви ги набројам.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 11-Feb-2022 at 14:54
Originally posted by hcitrS

да бе, се си е нормално, то е. Ѓибрињата од МВР апсат по 15 деца дневно за џоинт, а по улици секој ден има барем една сообраќајка со смртен исход. А да не зборам за говедата од судовите што даваат условна казна за убиство. Сообраќјка со смртен исход каде возачот ОЧИГЛЕДНО и СВЕСНО ги преркшил правилата (или најлошо:бил пијан) е проклето УБИСТВО СО УМИСЛА. Токму така, испланирано лишување од живот на друг човек. И казните треба да се процент од плата, а за настапи како возење со 80-90 и нагоре во населено место треба да се казнува со конфискување на возило, земање возачка на 10 години, и 3 години условно.
Не познавам неикој што загинал во воз, авион, од марихуана, ама луѓе загинати по патишта можам и на прстите и од втората рака да ви ги набројам.
Koj rece deka e normalno!? Jas samo komentiram deka na zapad kaznite se poblagi, sudovite uste poglagi. Do skoro imase soobrakajki so smrten ishod (trka na pat) a kaznata bese prekrsocna. Problen e eden mal del od naselenieto koj bukvalno ne pocituva nisto i za niv kaznata nisto ne znaci. Dopolnitelen problem za Makedonija se vrskite i kinenje na kaznite.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 21222324>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.117 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.