build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Такси превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 16>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 06-Jan-2009 at 04:01
Воведе унифицирана боја навистина, остануваат уште малку кои не го имплементирале тоа. Како и да е, проблем е и што таблите не се унифицирани (а и никогаш нема да бидат) бидејќи сите имаат кој од кој покич табли и тоа многу ми смета. Во цел свет освен кај нас имаат исти табли сите, иста големина, такси е напишано читко и видливо, а овие скопските таксисти не само што се бунеа за таблите туку и за бојата демек немало да се разликуваат од конкуренцијата... Во Битола има сега неколку нови такси компании (не бев подолго Битола па не бев во тек) ама едната има рено меган, другата нисан микра а третата пежо 307 или 407 малку слабо ми одат колите. Е сега тие три фирми се најбарани (а мислам и фискални даваат) со што погрдите (постарите) коли полека стануваат неконкурентни и полека се откажуваат од такси бизнисот, бидејќи нормално, 96% од граѓаните пре би се возеле во убава кола него некоја крш (освен кога нема друг избор), а останатите 4% не приметуваат баш каква е колата. Значи муабетот ми е дека работите одат на подобро, но кога ќе бидат добри не знам.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 06-Jan-2009 at 06:08

види бидејќи мал град има доста диви таксисти кои имаат стални муштерии или развозуваат роднини и пријатели или тераат линиско такси по селата и околните градови! така  да мислам дека уште долго во секое време легалниве ќе имаат конкуренција иако сега во поандерграунд форма! ако ништо друго нема да ги красат постојките во центарот!   

Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 07-Jan-2009 at 16:28
Originally posted by BOJAN

Ова со превоз до други градови или до други држави е ЧИСТА ГЛУПОСТ и тоа може да го измислат само македонците, јас не познавам друга држава во светот со вакво нешто. Како и да е, по НАШЕ ТАКСИ доаѓа и ЛОТУС, а сепак сеуште нема такси во градов со GPS уред, такси во кое ќе можеш да побараш од возачот на ЛЦД мониторот да ги покаже најкусиот пат од почетната до крајната точка. Не знам дали беше GPS ured или нешто друго, но сепак знам дека во нашите такси возила тоа го нема.
Годинава имав искуства со такси-возење во Нови Сад и Париз и можам да кажам дека таму оваа можност ја имате, дури самиот апарат ќе ви искуца колку треба да платите за да стигнете до бараната дестинација.
Ама добро, касниме во секоја област по неколку години, па не е ни чудно што касниме и во такси-превозот, се надевам на ваков уред во 2009 година.


Ne e tocno deka taa ponuda za do drugi gradovi/drzavi e cista glupost....pa toa e praktika na site taksi kompanii na zapat....i logicno e da e taka....ne moze edinstvena opcija za da idam do ohrid da mi bide avtobus ili sopstvena kola....

baska taksi prevoz do drugi gradovi veke odamna se prakticira, no toa e na divo i ne e zakonski regulirano.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 07-Jan-2009 at 16:34
druga rabota e samata obuka na taksistite....toa e isto problem sto retko se spomnuva....poslednive denovi se vozam cesto so taksi pa imam primeteno deka dosta treba da se raboti na ova....najdovar slucaj bese se kacuvam vo centar i mu vikam na taksistot do froca...me gleda bledo i mi vika kaj e toa? mu kazav, odma do studentskiot goce delcev vo taftalidze.....pocna da vozi ama go gledam pak ne mi bese nesto siguren....i koga vidov deka trgna nakaj vlae go prasav dali uopste znae kaj e studenskiot....mi vika pa ne sum siguren nov taksist sum....
pa kako da treba da bides taksist so 20 godini iskustvo da znaes kaj e studentskiot!!!Crazy
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 07-Jan-2009 at 17:00
Ja kolku shto imam slushnato vo Anglija ima nekoja visha shkola za taxsisti. Se polaga opsht kurs za taxsisti, odnosno da se dobie zvanjeto taxist. A potoa mora sekoj grad koj shto go vozish da go polagash posebno. Znachi za nekoj u London ke polaga taxist i ke polaga London, za nekoj u Manchester ke polaga taxist i ke polaga manchester!
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 07-Jan-2009 at 17:07
Originally posted by lslcrew

Ja kolku shto imam slushnato vo Anglija ima nekoja visha shkola za taxsisti. Se polaga opsht kurs za taxsisti, odnosno da se dobie zvanjeto taxist. A potoa mora sekoj grad koj shto go vozish da go polagash posebno. Znachi za nekoj u London ke polaga taxist i ke polaga London, za nekoj u Manchester ke polaga taxist i ke polaga manchester!


Tocno e toa...se polaga test koj sodrzi prasanja za iminjata na poznati lokacii, pa se do sporedni ulici, za bon ton itn....toa jas ako ne se lazam e regulativa na EU, i iako mozebi ne se sproveduva vo cela EU (nemam takva informacija), na hartija e regulirano.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 07-Jan-2009 at 17:36
Прво и основно треба возачот да биде цивилизиран и културен, и да не пуши бидејќи некому тоа и му смета. Нека бидат колите крш и во разни бои и возачите да не знаат каде те носат, ама барем нека се фини со луѓето а не како јас сега (прв пат по 3 години) бев Скопје за НГ, и еден шофер си мислеше дека е на рели седиштето навалено како да спие на седиште вози со една рака и кога му кажав каде да ме носи ми рече: „ако си мислиш ти ја да улагам у таа улица си се излажал“... и ајде на крајот требаше да му речам „ако си мислиш дека ќе ти платам епа јанглаш си батец“? Ама тоа со шоферите истото важи и за автобусите, сè додека никој не ги контролира, тоа е тоа. Ако не тест, барем секоја компанија нека има телефон за поплаки (истакнат на видно место во колата) па да видат колку повици ќе добиваат секој ден, тогаш можеби шоферите ќе возат поцивилизирано и ќе се однесуваат како што доликува.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 07-Jan-2009 at 18:09
Originally posted by гитардемон

Нека бидат колите крш и во разни бои и возачите да не знаат каде те носат, ама барем нека се фини со луѓето а не како јас сега

Културата на возачот е важна, но не знам како може тоа да ти е прво на листата. Кога ќе се качиш во такси, тоа го правиш за да отидеш до некоја дестинација, а за тоа пред се возачот треба да знае каде да вози и автомобилот да не е некој небезбеден крш.
А за културата, во оваа фаза би се задоволил и со општа култура, а не некој изнасилен бон-тон и церемонии како влажни марамици и слично.

Плус тоа се имам доста возено со такси и немам наидено на таков екстремен пример на некултура и нељубезност како што спомна. Не викам дека не ти се случило, но такви поединечни случаи сепак не се општа слика. Од раширените појави највеќе ми пречи што многу таксисти пушат додека превезуваат патници (додуша некои пред да запалат прашуваат дали ти пречи, ама сепак тоа не е тоа)


Edited by Cloverstack - 07-Jan-2009 at 18:10
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 16-Jan-2009 at 20:05
Таксистите куртулија од „фарбање“!

Велешките таксисти добија дополнителни 6 месеци за да ги префарбаат возилата во жолта боја. Крајниот рок е 30 јуни годинава.

 Ваква одлука, по иницијатива на здружението на авто таксипревозниците, донесе Советот на општина Велес.

Здружението имало сознанија дека државата подготвува нов закон за превоз во патниот сообраќај, со кој се регулира и такси превозот.

Инаку во Велес се регистрирани над 250 такси возила. Сите имаат лиценци издадени од општината. Според законот за патен сообраќај секое такси возило мора да има лиценца и фискален таксиметар. За непочитување на овие одредби следуваат казни и најниската е 500 евра.

Но и покрај високите казни, во градов се уште има таксисти кои возат на диво. Неофицијално по велешките улици стотина такси возила превезуваат патници кои немаат дозвола за тоа. Од друга страна, тие наплатуваат различни цени за одредени дестинации.

Такси превозниците пак се жалат дека давачките се многу поголеми од она што го заработуваат. Велат дека голем проблем им претставува и недостигот на паркинг простор, кој честопати им го узурпирале останатите учесници во сообраќајот.

Од одлуката на Советот незадоволни се авто лакерите. Тие ќе чекаат уште шест месеци  за да им процвета бизнисот со фарбање на возилата на велешките таксисти.

Преземено од: http://www.lisica.mk/?statija=2566

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 13-Feb-2009 at 18:06

абе и вие како сте тргнале со стандардиве, па ние основна работа како унификација на боја не можеме да истераме а не па нешто посложено! пример знам дека германија секој таксист има право со себе да вози пиштол, незнам само дали е ова задолжително или по избор, но тргнете прво од безбедноста на таксистите, најпрво не смее да се вози патник напред, сетне да е преграден просторот помеѓу клупите, па дури после виша школа или тестирања.

туку пред некој ден начув нешто но нема од каде да го потврдам Наше Такси ајде било на Трифун тоа е некако веќе зафурано иако ова сега со НашаТВ малку ми ги ремети ови шпекулации, но сега и ова новава постандардизирана компанија Лотус демек била на скопскиот соперник на сегашниов градоначалник стопнанот на улкер лиценцата во нас А1џијата Велија, изгледа според импровизациите околу маркетингот и инвестициите ова можеби и навистина е точно, но бидејќи не сум сигурен затоа и прашувам знае ли некој кој стои односно кој е сопственикот на Лотус Такси www.lotustransport.com инаку веќе имаат и диспечер па еве го и бројот на новата такси компанија 15 15 7

патем за наше такси (исто шпекулација) разбрав дека на ангро ги раздрмале шкодите досега, а ТВто сеуште им е заглавено околу лиценцирањето па сега наместода тераат и на gps сеуште му се замараат на стариот почнат а незавршен муабет...

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 18-Feb-2009 at 00:31
Специјален Закон по изборите


Групацијата од 26 радио-такси компании од Скопје ја смирува топката. Нема простор за паника или протест, специјален Закон за траен договор ќе ги реши проблемите на мнозинството професионални возачи низ главниот град, но после изборите рече Сашо Рајчановски, претседателот на најголемата групацијата на авто-такси превоз од Скопје на вчерашната прес конференција.
- Градот Скопје преку секторот за сообраќај продолжува намерно да прави паника кај таксистите со барањето на потврда за подмирен данок од вршење дејност како услов за продолжување на лиценцата, потврда, која според нас, точно е неоснована и законски неиздржана, вели Рајчановски. Според него, новите пресметки за бруто-платите кои изминативе денови ги уплашија и збунија таксистите, се несогласувањата и барањата кои ќе им се стави дефинитивно крај по изборите.
- Деновиве остваривме средба со министерот за финансии Трајко Славевски и министерот за труд и социјала Џељаљ Бајрами, кои ни излегоа во пресрет на нашите барања околу заостанатите давачки, целата плата, и ни ветија итен Закон за трајно решение на нашата проблематика. Во него ќе бидат ставени и таксистите Трговци поединци, најзагрозени од сите нас кои, веруваме дека ќе бидат праведно опфатени со Законот тврдат од групацијата на такси превозници.

Станува збор за предлог-закон на Владата, со кој ќе бидат прифатени дел од барањата на таксисите, меѓу кои и пролонгирање на правилникот за унифицирање, набавка на нови возила со АБС, клима итн. до 1.1. 2011 година, датум до кога ќе се преговара и за укинување на Административна такса од 3000 денари како и и враќање на старата тарифа за месечни придонеси и персонален данок. Инаку, спротивниот табор од одборот на групацијата на таксисти при регионалната комора се уште стојат на штрајкот во понеделник закажан на последниот нивен одбор.

http://vecer.com.mk/?ItemID=5C65CCDED2FE6743AD158F591DD7D487

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 18-Feb-2009 at 00:33
Донекаде се осеќа третирање на јавниот превоз како социјална установа, но што да се прави во оваа безработица! Сепак такси превозот и не ни е толку субстандарден иако има и такви!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 24-Feb-2009 at 21:12

Originally posted by beTon

туку пред некој ден начув нешто но нема од каде да го потврдам Наше Такси ајде било на Трифун тоа е некако веќе зафурано иако ова сега со НашаТВ малку ми ги ремети ови шпекулации, но сега и ова новава постандардизирана компанија Лотус демек била на скопскиот соперник на сегашниов градоначалник стопнанот на улкер лиценцата во нас А1џијата Велија,

мало дополнување;

„Повеќето така кажуваат, дека е на Трифун. Или е Трифун или е „Промес“ или се партнери. Или се заедно партнери или сега стои некој како фигура пред него“, рекоа таксистите...

А1 - Емилија Јовановска - 04.03.2008

 

а за она со Лотус дека можеби е на Велија, на крај излезе дека станува збор за сопствениците на  Бохемија-Зенон импортерите на шкода, додека пак Велија допрва спремал нова такси компанија. повторно ќе побарам потврда и за овие информации од останатите чисто за да се разбистрат сите шпекулации. инаку ова сега и со наше такси и со лотус ми делува исто како и со ривите, мислам дека шкодите неможат долго да преживејат по скопскиве улици, а уште помалку ако не се во сопственост на самите таксисти. 

Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 25-Feb-2009 at 16:57
Originally posted by beTon

Originally posted by beTon

туку пред некој ден начув нешто но нема од каде да го потврдам Наше Такси ајде било на Трифун тоа е некако веќе зафурано иако ова сега со НашаТВ малку ми ги ремети ови шпекулации, но сега и ова новава постандардизирана компанија Лотус демек била на скопскиот соперник на сегашниов градоначалник стопнанот на улкер лиценцата во нас А1џијата Велија,

мало дополнување;

„Повеќето така кажуваат, дека е на Трифун. Или е Трифун или е „Промес“ или се партнери. Или се заедно партнери или сега стои некој како фигура пред него“, рекоа таксистите...

А1 - Емилија Јовановска - 04.03.2008

 

а за она со Лотус дека можеби е на Велија, на крај излезе дека станува збор за сопствениците на  Бохемија-Зенон импортерите на шкода, додека пак Велија допрва спремал нова такси компанија. повторно ќе побарам потврда и за овие информации од останатите чисто за да се разбистрат сите шпекулации. инаку ова сега и со наше такси и со лотус ми делува исто како и со ривите, мислам дека шкодите неможат долго да преживејат по скопскиве улици, а уште помалку ако не се во сопственост на самите таксисти. 



Jas isto slusnav koga bev vo skopje deka velija spremal nova taksi kompanija so golf 5ki...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 25-Feb-2009 at 18:11

Тоа е ист идиотизам од типот на нисан микра такси во Битола. Има компанија, не знам која точно, имаат микри купено. Нешто како со тико на почетокот на такси еуфоријата во Битола. Значи такси=голема кола, со доволно простор за багаж, сепак Скопје има аеродром, и тоа такси може ќе треба да носи некој до аеродром. Ако ништо друго до автобуска треба куфер да носи. Јас ова лето имав искуство со микра и со куфери, и повеќе од 1 и пол куфер нема шанса да собери. За голфот давам максимум 2. А сите стандарди кои (некогаш) ќе се пропишат за таксијата, голфот ги исполнува, само што не е кола за такси.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 26-Feb-2009 at 14:34
Originally posted by гитардемон


Тоа е ист идиотизам од типот на нисан микра такси во Битола. Има компанија, не знам која точно, имаат микри купено. Нешто како со тико на почетокот на такси еуфоријата во Битола. Значи такси=голема кола, со доволно простор за багаж, сепак Скопје има аеродром, и тоа такси може ќе треба да носи некој до аеродром. Ако ништо друго до автобуска треба куфер да носи. Јас ова лето имав искуство со микра и со куфери, и повеќе од 1 и пол куфер нема шанса да собери. За голфот давам максимум 2. А сите стандарди кои (некогаш) ќе се пропишат за таксијата, голфот ги исполнува, само што не е кола за такси.


Epa toa mi bese i mene muabetot, taksi treba da bide sedan za da lici na nesto.....heachback ednostavno ne e za taksi.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 28-May-2009 at 14:19

Пак одложенa одлуката за една боја на такси-возилата

Скопските таксисти се' уште нема да мора да ја унифицираат бојата на возилата и покрај одлуката на Градот Скопје донесена уште минатата година. Рокот за оваа обврска на превозниците, доколку наиде на поддршка од советниците на градскиот Совет, ќе се одложи вторпат, сега до октомври. Образложението, според градските власти, е лошата економска состојба во која се наоѓа оваа дејност, поради што таксистите немаат доволно средства за инвестиции во своите возила.

Во Градот велат дека одлуката, покрај финансиската компонента, пролонгирана е и со цел новиот Совет на Скопје подобро да се запознае со состојбите во такси-превозот. Веројатно е советниците да направат измени и во самиот документ и да ја избришат оваа обврска.

Според одлуката за автотакси-превоз на патници, бојата на такси-возилата е бела, освен бојата на предниот капак на моторот и задниот капак на багажниот простор, која е жолта. Унифицирањето на бојата на такси-возилата во жолто-бели требаше да почне во јануари годинава, но и тогаш беше одложена за 6 месеци, односно до јуни. Сега, по барање на таксистите, градските власти повторно бараат одложување, овој пат за четири месеци.

Превозниците и пред донесувањето на одлуката имаа забелешки на делот со унифицирањето на бојата, но не од финансиски причини. Тие сметаат дека препознатливоста на бојата на одредени компании е дел од нивниот бренд, заради што и сакаат да ја задржат. Од друга страна, пак, градските власти сметаат дека единствената боја на такси-возилата што имаат лиценца за работа е еден од начините да се спречи нелојалната конкуренција и да се намали бројот на дивите таксисти. (С.Н.)



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=983FEE509E660F469A323124D7D42D46
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 28-May-2009 at 17:26
Господ да чува, ајде сега тетовирани и жигосани да бидат шоферите за да се знае во кое такси се возиш.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 20-Jul-2009 at 22:12
Велешките таксисти ќе станат жолти


До крајот на годинава велешките таксисти ќе треба да ги бојосаат возилата во жолта боја. Тие овој дополнителен рок од шест месеци го добија од градоначалникот Горан Петров, кој дозволи да им се продолжи рокот кој истекуваше на први јули годинава. Според Петров до вакво решение е дојдено поради лошата економска состојба во која што се наоѓаат градските таксисти, поради што не се во можност да ги покријат и овие давачки.

Јадранка Стефкова, портпарол во Општина Велес, вели дека сепак одложувањето не значи откажување на идејата за воведување единствена боја во такси превозот.
-Градоначалникот им го продолжи за да им излезе во пресрет на барањата на граѓаните, но Општината се откажува од примена на законот, вели Стефкова. Според неа таксистите ќе имаат поддршка од општинскиот совет и оптштина.

Ваквата одлука на градоначалникот ги подели мислењата на велешките таксистите. Едни ја поздравуваат, други пак и понатаму се жалат дека тоа сепак им е дополнителен трошок.
-За да префарбаш едно возило минимум се потребни од 500-600, се жалат таксистите. Тие укажаа и на други проблеми како што е нелојалната конуренција од страна на нелиценцираните таксисти, како проблемот со недоволните паркинг простори. Тие реагираат и на слабата контрола на полицијата и сообраќајниот инспектор.

Одлуката на градоначалникот се чека да биде потврдена и од страна на советниците.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=D74BFD25E7958B408E2C2FDC34BA5BFB
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 20-Jul-2009 at 22:18
По стоти пат, Добро бе до кога такси превозот ќе има треман на алтернативна дејност како замена за социјално осигурување?! Озбилно ова треба да ни го сервеираат како "бенчмарк" од ЕУ, односно средување на такси превозот, па и сите други начини на организиран јавен превоз, збирање од пред дрводекор, стара автобуска и пред бристол наместо од нова автобуска станица и слични глупирања. Назад на такси превозов. Да не збориме за диви стојалишта, све и сешто вози такси, секое ѓубре коа вози такси, катастрофа. Неможе да ги натераме таксистиве да унифицираат боја, а камо ли па да не збориме за останати стандарди, професионални коли или па жолти таблици за коли кои ќе бидат регистрирани специјално за вршење такси дејност!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.