build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Такси превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 16>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 12-Jun-2011 at 17:58
ОСВРТ: Такси – превозот во Скопје најнесреден во Европа





Диви таксисти, неунифицирани возила, раскарани комори на таксисти, шаренило од цени, стари возила, недоволен број на такси – паркиралишта и непочитување на правилата се само дел од мозаикот на хаотичната состојба во која се наоѓа такси – превозот во Скопје. Поминаа месеци и години наназад во најави и ветувања за средување на проблемот со овој вид сообраќај во главниот град.

Последното ветување на градските власти е дека сите легални таксисти ќе добијат добијат налепници и бесплатни табли, со што истите ќе се препознаваат како легални такси – возила. Согласно со одлуката за регулирање на такси – превозот, скопските таксисти ќе треба да се унифицираат во бело – жолта боја. Иницијативата на Град Скопје претставува увертира во решавањето на хаосот со овој вид превоз во главниот град и времето ќе покаже дали истата ќе биде прифатена од поголем број на легални такси – здруженија. За жал, во минатото секоја одлука на градските власти во насока на решавање на проблемите беше негативно дочекана од одредени такси – здруженија во градот.

Токму бројноста на такси – коморите во Скопје претставува реалност која не може да се сретне во ниту една друга метропола. Скопските таксисти го имаат проблемот со постоењето на неколку такси здруженија, односно групации на превозници. Во моментов во Скопје постојат четири комори, здруженија, групации и синдикати пополнети со членови на различни такси – компании. Нивниот број и несогласувањата меѓу себе ја доведуваат под знак прашање секоја одлука на градоначалникот и на Советот на Град Скопје.

За разлика од Скопје, во Загреб постои единствена комора на таксистите, Радио такси Загреб – Здружение на автотакси превозници на Градот Загреб, во која членуваат сите легални такси – компании во градот. И во Белград постои единствена групација на легалните такси – превозници СИТАБ, чии моментални главни заложби се обединување на сите такси – компании на државно ниво во Србија и претворање на асоцијацијата во акционерско друштво на такси – компаниите.

Покрај неорганизираноста на самите таксисти, голем проблем во Скопје преставува и енормниот број на такси – возила, кој е присутен како кај легалните такси – компании, така и кај дивите таксисти. Во моментов никој не ја знае точната бројка на таксисти кои сообраќаат по градските улици, иако неофицијалната бројка говори дека постојат околу 3.000 легални превозници и уште 3.000 диви такси – возила. Плановите на градските власти се бројот на легални таксисти да се заокружи на 3.000 возила, што е премногу доколку се направи компарација со главните градови од соседните балкански држави.

За споредба, во Загреб, град кој има поголем број на жители и значително поголем животен стандард, во моментов има 1.030 таксисти. Во Белград, град кој е неколку пати поголем од Скопје, во моментов сообраќаат 7.600 таксисти, а планот на комората на таксисти и на градот е нивниот број да се намали на околу 5.000 превозници. Во Подгорица во моментов сообраќаат 855 такси – возила, но заложбите на градските власти се бројот на таксисти да се намали на 755 превозници.

Како дополнителен проблем со такси – превозот во Скопје се јавува непочитувањето на стриктните правила за означување и унифицирање на возилата со кои се врши превоз на патници. Скопските таксисти имаат различна боја карактеристична за секоја такси – компанија, а најчесто и во рамките на една компанија не постои унифициран изглед на возилата. Автомобилите немаат официјална ознака на градот Скопје, а само мал дел од нив ја истакнуваат лиценцата за работа на видливо место. Идентичната цена за такси – услугата претставува енигма за дивите такси – превозници, а најголем дел од легалните таксисти сеуште немаат фискална каса и GPS уред.

За разлика од Скопје, на официјалниот сајт на Градот Белград се истакнати правилата кои треба да ги исполнуваат белградските таксисти. Секој автомобил мора да има најмногу 5 седишта, најмалку 4 врати, таксиметар и апарат за издавање на сметки, единствен знак на таксистите во Белград, поставен важечки ценовник и идентификациска карта на возачот на видливо место во возилото.

Огромните и бројни проблеми со кои се соочува го претставуваат такси – превозот во Скопје како најнесреден во Европа. Споредбата со околните главни градови од регионот покажува дека состојбата може да се доведе во нормални рамки, доколку градските власти и такси – здруженијата пронајдат желба, волја и свест за решавање на долгогодишното најгорливо прашање во сообраќајот на главниот град.



Бојан Блажевски


http://www.build.mk/?p=7953
Back to Top
shupakabrasantidote View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 14-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shupakabrasantidote Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 14-Jun-2011 at 10:24
Pozdrav do site,

za žal, ne zboruvam makedonski jazik taka dobro pa ke me izvinete koga pogresam.
Podatoci za Zagreb ne se korektni. Zagreb dobi druga taxi kompanija "Taxi-Cammeo" vo sopstvenost na Kosta Minovski od Rijeka.
Kolku se dobri uslovite za biznis i kolku "Radio Taxi Zagreb" počituva konkurencijata možete da pročitate tuka: http://www.jutarnji.hr/taxi-cammeo--sve-cesce-napadaju-nase-taksiste--zaustavite-nasilje-/949261/.


Edna kompanija znači monopol i tie mnogu dobru se koristat so toa. Ista relacija, Cammeo sada vozi dvapati poevtino.

Pozdrav!



Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 14-Jun-2011 at 11:18
Интересни информации ни носиш од Загреб, ме интересира како е можно оваа компанија да работи надвор од Радио Такси Загреб, дали истата има легална лиценца за работа од градот Загреб и како може да вози двојно поевтино, кој го определува тарифникот за такси-превоз?
Back to Top
shupakabrasantidote View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 14-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shupakabrasantidote Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 14-Jun-2011 at 11:58
Vo nekoi moment, gradska skupština zg odluči da raspiše novi koncesii za taxi prevoz, Cammeo go dobi...
Mislam deka e možno da u naredniot period, ušte edna ili dve kompanii vlezat.
Cammeo legalno vozi, a tarifnikot koj go odreduva, ne znam, pretpostavuvam, sama kompanija.
Ušte eden interesen članak iz vesnikot:http://www.index.hr/vijesti/clanak/zbog-cega-zapravo-strajkaju-zagrebacki-taksisti/519648.aspx
Ova e objaveno nekoi mesec porano od kolku Cammeo starta...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 14-Jun-2011 at 22:54
Интересни информации, јас колку што сфатив во рамките на ова здружение влегуваат сите такси-компании во градот, секоја со своја политика за работа, но според твоите информации се работи за една такси-компанија, монопол во градот. Дали сум ред со заклучоците?
Back to Top
shupakabrasantidote View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 14-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shupakabrasantidote Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 15-Jun-2011 at 14:58
Teški prašanja!
Pred poslednata odluka na zg skupština za liberalizacija na taksi prevozot, "taksist" vo zagreb beše "obrtnik" (ne znam kako toa da se prevede) koj ke plati neki danok na zg, položi si ispitot (da si znae sve o zg ),... i e člen na taksi "združenie" "Radio taksi Zagreb". Pretpostavuvam da združenie odreduvaše ceni na taksi prevoz. Vo nova odluka, se kažuva o potreba za novi taksi (za da se postigna odnos 1 taksi na 600 žitelite) vo zagreb i se kažuva da licenca može da go dobii i "pravna" osoba (firma kako "Cammeo"). Isto taka, zg skupština go utvrdi maksimalna moguća cena.
Odluka na zg skupština:
http://www1.zagreb.hr/slglasnik.nsf/VPD/22359390F2EBDE85C12577CB003E7B91?OpenDocument
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 15-Jun-2011 at 15:16
Ти благодарам на информациите
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 22-Jun-2011 at 16:38
Почнува унификацијата на такси превозот



Најдоцна до почетокот на јули, градоначалникот Коце Tрајановски ќе го промовира новиот унифициран изглед на такси возилата во градов, според стандардите утврдени во последната одлука на градскиот совет, кои пак би требало да стават крај на хаосот во такси превозот.
Таблите и налепниците што според најновата одлука за легализација на такси превозот треба да стојат на такси возилата се веќе набавени, а во тек е изготвување на лиценците за превозниците. На 14 април стапи во сила и одредбата од одлуката со која се утврди и новиот ценовник на такси превозот, но градската власт им остави вакуум период на таксистите за примена на новите цени откако ќе заврши тендерот за изработка на информативните табли што треба да се постатават на возилата, со што ќе се направи јасна дистинкција помеѓу легалните и дивите такси превозници, кои со години претставуваат нелојална конкуренција на лиценцираните компании кои ги подмируваат своите давачки кон државата за дејноста што ја вршат.

- Сите таксисти кои поднеле барање, а се во рамките на предвидениот број и во согласност со условите кои треба да ги исполнат од новата одлука, ќе добијат лиценци, табли и налепници. Бидејќи немаше никакви официјални барања за корекција на цената на такси превозот, таксистите мора да ги избаждарат таксиметрите и да возат по новата цена - велат од Градот.
Веќе со месеци градската власт зборува дека унифицираната цена и изглед на такси возилата, како и изградбата на официјални такси стојалишта се предуслов што води кон решавање на проблемот со дивите таксисти и нелојалната конкуренција, но сепак никако да е види крајот на проблемот. Градоначалникот на една од минатите седници на Советот вети дека дека до крајот на летото конечно ќе се реши легализацијата на такси компаниите во градот, како и уредувањето на 140 такси стојалишта во десетте скопски општини.

http://www.plusinfo.mk/vest/5599/-Pochnuva-unifikacijata-na-taksi-prevozot
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 01-Jul-2011 at 23:26
Денес видов возило на Град Скопје како заедно со полициско возило ги фаќаат на дело дивите таксисти, мене ми изгледаа како контролорите од ЈСП - Скопје.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 02-Jul-2011 at 13:57
ПОКАНА      

Утре /03.07.2011 година, недела/ во 11:30 часот, на платото пред просториите на Град Скопје во Градскиот парк, свечено ќе бидат доделени дел од новите лиценци за авто-такси превоз, а истовремено ќе биде промовиран и новиот унифициран изглед на такси возилата.

На доделувањето на дел од такси лиценците и промоцијата на новиот унифициран изглед на такси возилата ќе присуствуваат градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, како и министерот за внатрешни работи, Гордана Јанкуловска.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 02-Jul-2011 at 19:03
Originally posted by N23

ПОКАНА      

Утре /03.07.2011 година, недела/ во 11:30 часот, на платото пред просториите на Град Скопје во Градскиот парк, свечено ќе бидат доделени дел од новите лиценци за авто-такси превоз, а истовремено ќе биде промовиран и новиот унифициран изглед на такси возилата.

На доделувањето на дел од такси лиценците и промоцијата на новиот унифициран изглед на такси возилата ќе присуствуваат градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, како и министерот за внатрешни работи, Гордана Јанкуловска.


Бреее, во недела најдоа да ги делат лиценците, мислам дека еден дел од порталот Билд утре ќе оди во викендичка и нема да може да присуствува на настанот за да направи вест. ____

Edited by BOJAN - 02-Jul-2011 at 19:03
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1110
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 03-Jul-2011 at 12:24
http://www.makedonija24.mk/content/show/CatId/10/ContentId/5861

Вреди да се погледне најмногу поради објаснувањето на Коце . Инаку супер изгледаат вака коливе (посебно ми се допаѓа како е решен просторот за рекламирање), само ќе треба обавезно да се префарбаат. Не ќе беше лошо и едно такси со новите бои да покажеа.
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 03-Jul-2011 at 12:32

Zosto beli, neli treba da se zolti?

...kaj si kapelo pak ke si kape...
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 03-Jul-2011 at 12:33
ПРОМОВИРАНИ УНИФИЦИРАНИТЕ АВТО ТАКСИ ОЗНАКИ И ДОДЕЛЕНИ ЛИЦЕНЦИТЕ ЗА АВТО ТАКСИ ДЕЈНОСТ      

Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски и Министерот за внатрешни работи на Република Македонија, Гордана Јанкуловска денеска /03.07.2011 година, недела/ на платото пред просториите на Град Скопје во Градски парк, официјално ги промовираа унифицираните ознаки за авто-такси превозниците и ги доделија лиценците за авто такси дејност.

- Со промоцијата на изгледот на унифицираните ознаки за авто-такси превозниците стартува реализацијата на новиот концепт и организација на овој вид превоз на патници, утврден со Одлуката за авто такси дејност на подрачјето на град Скопје, донесена во месец октомври 2010 година, со што ќе стави крај на хаосот во такси превозот, изјави Градоначалникот Трајановски при промоцијата на унифицираните авто такси ознаки.

Такси–превозниците ќе добијат унифициран изглед во надворешното обележување на возилата и внатрешниот изглед на возилото.

Секое возило добива унифицирана табла со натпис ТАКСИ и број од изводот од лиценцата, издадена од Град Скопје. Такси возилата ќе бидат видно обележени и со надолжни налепници, изработени од ретрорефлектирачка фолија (лесно забележлива и во темнина), заштитена од фалсификување со холограм.

Во внатрешниот дел на секое возило унифицирано се поставуваат информации за: извод од лиценцата на авто-такси возилото, легитимација на возачот и тарифа за наплата. Овие изводи со унифицирани димензии се поставуваат на пропишани јасно воочливи места за патниците на предниот кокпит на возилото.

Град Скопје за изработка на ознаките за унифицирање (табли и налепници) за сите возила предвидени со Одлуката издвои 5.800.000 денари, од кои 3.8 милиони денари за таблите и 2 милиони денари за налепниците, а истите бесплатно се поделени на лиценцираните авто такси превозници.

Во овој дел околу организацијата на такси превозот, Град Скопје, согласно Одлуката, досега уреди 90 такси стојалишта и до крајот на септември ќе бидат уредени уште 45, со што ќе се обезбедат услови на нив да се стационираат околу 720 авто-такси возила.

Град Скопје досега добил барање од 350 правни субјекти за издавање на лиценца и има издадено лиценци за 950 авто-такси возила. Во регистарот на Град Скопје согласно одлуката се превидени 3000 возила, што значи дека има простор за уште 2000 возила за сите што сакаат легално да ја обавуваат дејноста.

Унифицирањето на изгледот на авто-такси превозниците во оваа фаза ќе придонесе да се стави крај на долгогодишниот хаос во такси-превозот, со што ќе се подобри квалитетот на услугите за патниците, сигурноста на патниците, како и условите за работа на такси-превозниците.

Градот Скопје во соработка со Министерството за внатрешни работи, започнувајќи од утре ќе ги интензивира инспекциските контроли на подрачјето на Град Скопје со цел ставање на крај на хаосот во такси превозот и доследно спроведување на Одлуката за авто такси дејност на подрачјето на Град Скопје.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4354&mid=482&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1110
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 03-Jul-2011 at 12:36
Originally posted by lupo

Zosto beli, neli treba da se zolti?


Некои делови се бели, некои жолти. Имаат рок до крај на годинава да ги префарбаат.
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 04-Jul-2011 at 05:55

Ми се топаѓа и тоа многу!!!
Само да се почитува законот... веќе знам во кои коли ќе се качувам.

Видете убаини.

Ќе се додаде некоја жолта нели...

п.с.
Жолтата ќе биде иста кај сите компании, или кој на каква жолта налетал?
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 04-Jul-2011 at 08:44
Мене вакви без жолта ми се поубави
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 04-Jul-2011 at 09:28
Originally posted by toasumjas

Мене вакви без жолта ми се поубави

Жолти се во некои земји (но не во сите) за да се распознаваат, ама и бели да се е фино. Сум видел дека се бели во неколку земји и баш изгледаат пофино, како што викаш, не е нападно. Дури додаваат и малку повеќе елеганција. Жолтата е малку терсене боја кога се применува врз поголеми површини Smile
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 04-Jul-2011 at 09:48
Originally posted by theMac3donian


Само да се почитува законот... веќе знам во кои коли ќе се качувам.   


Незнам за тебе, ама од кога се појавија Наше такси и слични на нив професионални такси превозници - не сум се качил во такси возило на радио-такси здружение. Реално, од појавата на професионалните такси превозници, за нијанса се подобри квалитетот на такси превозот. Нема повеќе возење во лада со јамболија на задната клупа ;-)
Очекувам со заедничка акција на инспекторатот и полицијата конечно да се стави крај на дивите превозници (релано, да се намали нивниот број) што дремат на аеродром, железничка, клиника... и што даваат грда слика за Скопје, а и ги „пљачкаат“ патниците со високи цени.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 04-Jul-2011 at 17:02
Значи до крајот на годинава мора сите да се префарбаат жолти како што разбрав или нема баш да биде така?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.