build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Такси превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 14>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 05-Mar-2008 at 19:53
Previous wow, и влажна марамица? Браво, браво...
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
gotsomekicks View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 305
  Quote gotsomekicks Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 05-Mar-2008 at 21:09
@blejdsk: Ејј топ човече. Баш ќе ги испробам следен пат кога ќе ми треба такси! 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 05-Mar-2008 at 22:37
Па им се исплати ли бе?! Озбилно!! Ако можат овие вака, зашто па другите да неможат.
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 05-Mar-2008 at 22:40
Абе можат и другите, него како што кажа некој друг, обичните таксиња прават доста пари и тие нејќат да се замараат со додатни трошоци пример клима, марамици, итн. Нив им е најлесно качи патник, вози 200 на партизанска, музика до даска, и стигаш! 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 06-Mar-2008 at 05:08
No comment
Ohno   Bash
 
ШТРАЈКОТ НА ТАКСИСТИТЕ ВО МИРУВАЊЕ ДО СЛЕДНАТА НЕДЕЛА
Премиерот в понеделник ќе решава за такси-превозот
Таксистите вчера ја блокираа Илинденска, во делот кај Владата и инсистираа да ги прими лично премиерот, но добија само разговори со некои од министрите и ветување дека следната недела Владата ќе им го решава про

Таксистите од Групацијата на автотакси-превозниците на Град Скопје вчера протестираа пред Владата и бараа средба со премиерот Никола Груевски, бидејќи се незадоволни од измените во Законот за превоз за патници во патниот сообраќај. Такси-превозниците ја блокираа улицата Илинденска од 9 до 16 часот, во делот пред зградата на Владата, како и по една сообраќајна лента од булеварот Климент Охридски и од мостот Гоце Делчев. Единственото нивно барање беше да се сретнат со премиерот Никола Груевски.
"Ќе ги прекинеме протестите единствено ако премиерот Груевски разговара со нас и ги прифати нашите барања за измена на дел од членовите од Законот за превоз на патници, кои, за нас, се неприфатливи. Доколку тој не најде време да разговара со нас, ние ќе протестираме секој ден пред Владата, пред Собранието и пред Управата за јавни приходи. Со измените на Законот, ни се зголемија давачките за 50 отсто, па нашето работење економски е неисплатливо", вели Марјан Спасовски, претседател на Групацијата на автотакси-превозниците на Град Скопје.
Но, по неколку часа протестирање пред Владата, таксистите попуштија и наместо на Груевски, барањата им ги кажаа на вицепремиерот Зоран Ставревски, на министерот за финансии Трајко Славевски, на министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и на министерот за труд и социјала Љупчо Мешков. Министрите им ветиле на таксистите дека ќе ги разгледаат нивните барања заедно со премиерот и ќе се обидат да најдат заедничко прифатливо решение. Закажана е повторна средба за в понеделник и дотогаш протестите ќе бидат во мирување.
Таксистите не се согласуваат со измените на Законот со кои се предвидува важноста на лиценцата за такси-возачите наместо четири, да трае две години. Според Законот, секое такси-возило треба да има вграден клима-уред, воздушни перничиња и АБС- кочници и тоа, според таксистите, секој возач би го чинело дополнителни 8.000 евра. На таксистите им е превисока и цената на испитот за компетентност, кој чини 18.000 денари, а се противат и на воведувањето посебни технички прегледи на возилата постари од 12 години. (А.А.)
ФОТО. Г. Чочков
 
 
 


Edited by vardar - 06-Mar-2008 at 05:16
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 06-Mar-2008 at 05:09
Originally posted by La Linea

Previous wow, и влажна марамица? Браво, браво...
 
 
LOL  LOL  LOL Thumbs%20Up
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 06-Mar-2008 at 20:37
Тоа дека секое возило мора да има клима уред и АБС кочници не ми се свиѓа... па до патникот е дали ќе избере фирма пример Наше Такси со клима, или некоја поевтива компанија пример Компанија С, без клима. А за АБС кочници... факт е дека мнозинството возила на патот не само кај нас - тука скоро секаде немаат АБС, па зашто таксистите во Македонија да мора да имаат..

И ако мислат да се дигнат стандардите на возилата до толку, нека ги симнат цените за увоз на половни возила за таксистите
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 06-Mar-2008 at 20:44

КОПСКИОТ ГРАДОНАЧАЛНИК ДЕМАНТИРА
Костовски: Не сум газда на "Наше такси"

Скопскиот градоначалник Трифун Костовски вели дека не е газда на новата такси-компанија "Наше такси" и дека гласините дека фирмата е во негова сопственост се шпекулации и клевети. Тој вчера преку соопштение до јавноста ги демантираше гласините за кои вели дека се клевети и невистини.
"Апелирам до таксистите да не подлегнуваат на режирани конструкции и на политички провокации за наводна моја инволвираност во такси-бизнисот", вели Костовски.
Скопјани веќе неколку дена на големо зборуваат дека градоначалникот е газда на новата такси-компанија, а основачот на компанијата, Ѓорѓи Ќосев, е само формално ставен како сопственик.
Ѓорѓи Ќосев, основач на "Наше такси" и генерален директор на "Промес", вели дека ваквите тврдења се чисти шпекулации, бидејќи "Наше такси" е негова компанија.
"Со градоначалникот ниту се знам ниту се познавам. Ваквите тврдења се чиста лага. Моја е компанијата", вели Ќосев.
При промоцијата на новата компанија пред неколку дена беше кажано дека "Наше такси" ќе стартуваа со 50 нови возила, кои се со клима-уреди и се движат со ГПС-систем за контрола на возилата.
"Преку Агенцијата за вработување ангажиравме 120 возачи, а нашите клиенти ќе можат да ја плаќаат услугата со картички што ние ќе им ги издадеме. Сите возила се фискализирани и почнуваме со сосема нов начин на работа на една такси-компанија", вели Ќосев. (Е.А.)


http://www.vest.com.mk/default.asp?id=148353&idg=8&idb=2316&rubrika=Skopje
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 06-Mar-2008 at 22:33
Previous
They're onto us, Костовски чита build.com.mk  Big%20smile   Runaway
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 06-Mar-2008 at 22:45
Originally posted by ProMKD

Тоа дека секое возило мора да има клима уред и АБС кочници не ми се свиѓа... па до патникот е дали ќе избере фирма пример Наше Такси со клима, или некоја поевтива компанија пример Компанија С, без клима. А за АБС кочници... факт е дека мнозинството возила на патот не само кај нас - тука скоро секаде немаат АБС, па зашто таксистите во Македонија да мора да имаат..

И ако мислат да се дигнат стандардите на возилата до толку, нека ги симнат цените за увоз на половни возила за таксистите
 
Јас па мислам дека стандардизација е подобро, знаеш штом седнеш у такси што има , што нема, не е постаро од х години итн....
 
И ако мислат да се дигнат стандардите на возилата до толку, нека ги симнат цените за увоз на половни возила за таксистите
  
Тука треба и даночни олеснувања за нови автомобили, па во цел свет се ослободени од давачки доколку автомобилот е за работа, а не за лична употреба.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12028
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 13-Jun-2008 at 04:43
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E95F06F682043647AF5F4491A18B1A5F

НЕМА КОЈ ДА ГО СРЕДИ СООБРАЌНИОТ ХАОС

Улиците окупирани од диви такси-стојалишта

Од Градот немаат решение за диво паркираните такси-возила на коловозите, а од МВР велат дека можат да ги казнат само за погрешно паркирање

Таксистите, легалните, но и диви, ги освоија скопските тротоари и коловози .Наместо на пропишаните такси-стојалишта што им ги определи Градот пред неколку години, сега ги има насекаде. Односно, речиси секоја такси компанија си има создадено своја дива база. Ги има и во тесни улици, но и на булевари.

ЦЕНТАРОТ ЗАДУШЕН

Таксистите редовно го блокираат сообраќајот, особено во центарот на градот, а Градот и Министерството за внатрешни работи (МВР) се прогласуваат за немоќни. Поради самоволието на таксистите, со години тесни грла се улиците Рузвелтова, Ленинова и влезот кон паркингот на трговскиот центар „Лептокарија“. Од Градот тврдат дека никому не дале дозвола да се паркира на тие места.  На споменатите локации нема такси-стојалишта. Местата за такси-стојалишта, како и нивните капацитети, се утврдени со Одлука за автотакси-превоз на патници во Град Скопје. Градските сообраќајни инспектори спроведуваат контрола врз таксистите во смисла на поседување лиценци за работа и почитување на одлуката за наплата на такси-услугата. Таксистите што се паркираат на улици и тротоари, а не на одбележани такси-стојалишта, треба да бидат казнети од сообраќајната полиција, бидејќи се третираат како непрописно паркирани возила - изјавија од Градот.

ОД МВР КРЕВААТ РАМЕНИЦИ

Граѓаните, пак, револтирано бараат решавање на овој проблем, имајќи го предвид дрското однесување на такси-возачите. На Рузвелтова секојдневно е хаос. Ниту станарите можат да излезат со своите возила од паркинг, ниту пак две возила може да се разминат. Постојано се расправаме со таксистите. И не им е грижа, си тераат по свое - вели станар од кулите на Рузвелтова кај Министерството за економија. Од МВР велат дека ригорозно го спроведуваат законот, односно дека ги казнувале сите оние што биле непрописно паркирани. Портпаролот Иво Котевски рече дека казната за паркирање е единственото нешто што може да го направат за да ги дисциплинираат таксистите што создале диви стојалишта. Евентуално, да ги заострат контролите. Можеме да ги заостриме контролите, но и тоа не е гаранција дека ќе се вразумат. Некогаш се вразумуваат, некогаш не - изјави тој.

Јорданка Ивановска
Фото: Слободан Ѓуриќ



Edited by Cloverstack - 13-Jun-2008 at 05:34
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12028
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 10-Jul-2008 at 18:35
Графички прилози од Предлог Одлуката за авто-такси превоз во Град Скопје:

http://www.skopje.gov.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=327
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 10-Jul-2008 at 18:58
Во целолст се слагам со предлогот. Моите идеи се прилично слично со овие.
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 27-Jul-2008 at 17:37
Kamo sreka i kolite da bea od takvi - ni manje ni vise nego mercedes Eeek
 
 
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 14-Oct-2008 at 13:39

БИТОЛА СО УНИФИЦИРАНИ ТАКСИ-ВОЗИЛА

  Општината Битола наскоро треба да добие унифицирани такси-возила. Одлуката за унифициран такси-превоз во градот е донесена уште минатата година, но досега се уште не е спроведена на дело, иако рокот за нејзино спроведување истече на 1 јули.
 
Имено, уште минатата година, Советот на Општината донесе одлука според која сите такси-возила во градот треба да се бојадисаат во иста темно жолта боја. На ваквата одлука на Советот се спротивставија такси-превозниците кои се жалеа дека со пребојадисувањето на возилата дополнително се изложуваат на трошоци и дека немаат доволно средства за тоа, па некои од нив се заканија дека ќе бидат принудени да се откажат од возењето такси.
 
Со цел надминување на проблемот, Комисијата за комунални дејности при Општината Битола на седница донесе одлука да се дополни одлуката на Советот, па така покрај со бојадисување, такси-возилата да се унифицираат и со лепење на фолија. Како што не информира Владимир Прчков, сообраќаен инспектор во Општината Битола остварена е средба со претставниците на Здружението на такси-превозници од Битола околу спроведувањето на одлуката на Советот на која што бил постигнат договор да им се излезе во пресрет на барањата на такси-превозниците и најдено е компромисно решение такси-возилата покрај со бојадисување, да можат да се унифицираат и со лепење на фолија.
 
- Одлуката на Советот веќе од следната недела треба да почне да се спроведува. Остваривме средба со претставници на Здружението на такси-превозници од Битола и постигнавме договор покрај со бојадисување на возилата во темно жолта боја РАЛ 1028, да можат истите да се унифицираат и со лепење на фолија АСЛАН 11832 во нијансата многу слична на бојата РАЛ 1028. Одлуката мора да се спроведува, затоа што лиценците за такси-превоз Општината ќе ги издава исклучиво со нејзино спроведување, а истото важи и за оние кои имаат лиценци, но им е помината важноста и потребно е нивно продолжување. Покрај бојата како критериум за добивање лиценца покрај регистрирана фирма, по едно вработено лице на возило, задолжителен технички преглед за исправноста на возилото, потребно ќе биде и задолжително поседување таксиметар со фискална сметка во секое возило. Лиценците кои ќе ги издава Општината Битола се со траење од една година, а важат на територијата на цела држава - вели Владимир Прчков од локалната самоуправа.
 
Од Општината најавија дека досега беа толерантни, но дека во иднина за сите оние такси-превозници кои нема да ја почитуваат одлука ќе бидат преземени соодветни санкции.

М.Димитровска -            Битолски Весник - 08.10 2008

иако е смешнa ваквата одлука подобро компромис отколку ништо, бар ќе се знае што е легално а што диво, па и човек ќе знае каде да отиде.

но во Битола има уште една добра (нелегализирана?) појава, а тоа е Линиско Такси  - Share taxi кое го има низ цел свет а за кое тука ќе сонуваме и сонуваме веќе некое време(што е до компаниите)!!! за оние што не знаат тоа е taxi-bus т.е. во еден правец со одредена крајна дестинација таксито качува и симнува патници, во случајов во Битола за по 15 денари четворица се возат пр. 4-5 км. појава која  на балконов ја има во Солун, Софија и Букурешт од она што јас го имам како информација, иако истиов сервис но меѓуградски го има ама баш насекаде па и во СК (комбињата што стојат кај стара меѓуградска и пред возобновената Црква Пресвета Богородица   



Edited by beTon - 15-Oct-2008 at 14:11
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 16-Oct-2008 at 08:18

ГРАДОТ И ПОЛИЦИЈАТА НЕМОЌНИ ДА ВОВЕДАТ РЕД

Таксистите дивеат во „војната“ за патници

Најголемиот сообраќаен метеж го создаваат тие што не се зачленети во компаниите, смета Сашо Рајчановски, претседател на Групацијата за автотакси-превоз

Таксистите во значајна мера го оптоваруваат сообраќајот во Скопје. Ги има премногу, а поради „војната за патници“ возат недисциплинирано.Градот и полицијата се обидуваат да воведат ред во оваа дејност. Но, според Групацијата на автотакси-превоз при Регионалната комора на град Скопје, хаосот ќе продолжи се' до усвојувањето на измените во Законот за превозот на патници во патниот сообраќај. Овој закон беше во мирување поради парламентарните избори и изборот на новата влада. Групацијата најавува штрајк на кој ќе ги повтори поранешните барања против измените во Законот за превозот на патници во патниот сообраќај.

Поради дивите таксисти, Скопје има повеќе од двојно повеќе такси-возила од бројот на лиценци што се издадени. Од групацијата за автотакси-превоз велат дека наспроти лиценцирани 2.600 такси-возила, низ градот дивеат уште 4.000 нелегални таксисти. Вечната борба помеѓу легалните и дивите такси-превозници за преземање патници носи непочитување на одредените такси-стојалишта, како и нефункционирањето на т.н. кружен тек. Вечно незадоволните таксисти често паркираат на најфреквентните места, на тротоарите и на коловозите и возат непрописно, загрозувајќи ја на тој начин и безбедноста на другите учесници во сообраќајот.

- Најголемиот сообраќаен метеж го создаваат таксистите што не се зачленети во ниту една од компаниите. Никој не ги контролира, ниту, пак, незадоволниот патник може некаде да го пријави, смета Сашо Рајчановски, претседател на Групацијата за автотакси-превоз при Стопанската комора.Од Градот велат дека засега во Скопје има 2.800 лиценцирани такси-возачи и околу 2.600 такси-возила.

- Градската сообраќајна инспекција само годинава поднесе 446 пријави против нелиценцирани таксисти и против оние што немаат регистрирано фирма. За жал, единствената мерка што може да ја преземе сообраќајниот инспектор против нелиценцираните таксисти е поднесување прекршочна пријава - велат градските власти.

Од Градот објаснуваат дека такси-превозниците што создаваат нелегални такси-стојалишта на коловозите или на тротоарите, може да ги санкционира единствено сообраќајната полиција.

- Со новата одлука, бројот на такси-стојалиштата е зголемен од 70 на 350 такси-места на 106 такси-стојалишта, со 650 плацови за возила. Со одлуката се предвидуваат три типа стојалишта - слободни, со кружен тек и такси-станици, кои ќе може да се земат под наем. Јавното претпријатие „Улици и патишта“ веќе обележа 80 проценти од новите такси-стојалишта - информираат од Градот. Од МВР велат дека за непрописно паркирање ги казнуваат сите возачи, па и такси-превозниците.

- Ние постојано преземаме мерки и вршиме контрола да се отстранат непрописно паркираните возила од тротоарите и од коловозите, но не можеме постојано да имаме полицајци на одредено место - дециден е Борче Пешевски, портпарол во МВР.

ИНФО - Секое второ возило - такси

Според мерењата на Градот извршени на најфреквентната раскрсница во Скопје, кај мостот „Гоце Делчев“, дневно во просек на ова место минуваат 6.000 возила. Ако само половината од таксистите се на „работното место“, тоа значи дека секој втор автомобил е такси. Според Градот, Скопје има 2.600 лиценцирани такси-возила и најмалку уште толку диви, а од Групацијата тврдат дека бројката на „дивите“ достигнува до 4.000.За разлика од Скопје, во Белград, град со речиси два милиона жители, има помалку такси-возила - 4.450, а во Загреб има едно такси возило на 1.000 жители.

СТАВ
Таксират

Такси-превозот кај нас се разви во толкави размери бидејќи тој беше еден вид „социјална политика“ на властите. Најголемиот број од таксистите се невработени, социјалци или стечајци, кои во „таксирањето“ гледаа единствена шанса за отворање „сопствен бизнис“. Но, бизнисот сега не може да се контролира, па речиси и нема таксист што е задоволен. Најголемиот таксират е во тоа што никој не ги прашува граѓаните колку се задоволни од таксистите.

Регистрирани таксисти има двојно помалку од диви. Нелојалната конкуренција создава сообраќајна некултура и нервоза, чкрипење со тркалата во трката за патници, возење по тротоари, непрописно однесување. Некогаш тоа се прави за да ги задоволат патниците, кои бараат, ако може, таксистот со „лифтот да се качи на трети кат“. Таксистите се послушни и кога од нив бараат побрзо да стигнат до целта низ хаосот. Се' додека не се случи незгода. За да не платиме поголема „такса“ како учесници во сообраќајот, под итно треба да се воведе „возен ред“. Кога веќе државата и градот инвестираат во квалитетен јавен превоз, тогаш такси-превозот нека биде и поскап, но нека ја заслужи цената што би му била одобрена.

Анела Петрова
Фото: Маја Златевска

 

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=EED8058A421B7F4683952177F4AA6B18

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 16-Oct-2008 at 12:10

Originally posted by beTon

иако истиов сервис но меѓуградски го има ама баш насекаде па и во СК (комбињата што стојат кај стара меѓуградска и пред возобновената Црква Пресвета Богородица   

инаку овој сервис е категоризиран или е дел од меѓуопштинскиот линиски превоз,  меѓуопштинскиот слободен превоз на патници и посебен линиски превоз на патници, сепак според измените на законот  од 2006 каде се допрецизира дека не е превоз кој (како такси  сервисот) би овозможувал непречено застанување за симнување и качување патници, туку мора да има определени места за тоа и задолжителен утврден список на патници.
сличен начин на регулација беше пробано да се наметне и за таксистите, да смеат да вршат утовар/истовар само на такси постојка, сепак тоа решение е неизводливо...  

Извадок од Законот за превоз во патниот сообраќај 
(Сл.весник бр.68 од 5 Октомври 2004)

Член 22

Советот на општината освен советите на општините на градот Скопје го уредуваат општинскиот линиски превоз на патници на подрачјето на општината,а линискиот превоз на патници на подрачјето на сите општини на градот Скопје го уредува Советот на градот Скопје,при што особено утврдуваат:

  • единствена мрежа на линии,
  • единствен возен ред, начин на негово истакнување, одржување и менување,
  • начин на организирање на контролата на сообраќајот на автобусите и линиите, како и евиденција за тоа,
  • тарифен систем и систем на наплата,
  • локација на автобуските терминали, свртувалишта, стојалишта и постапка за нивна измена,
  • изградба, обележување, опремување, одржување и користење на автобуските терминали, свртувалишта и стојалишта,
  • одредување на релација и место на превоз со комби возила со најмалку девет седишта (8+1) и
  • критериуми за начинот и постапката за издавање и одземање на дозволата за вршење на општински линиски превоз и распределувањето на линиите на превозниците во општинскиот линиски превоз.

Член 43

Посебен линиски превоз е превоз на одреден вид патници со исклучување на другите патници ако таквиот превоз се врши по утврден возен ред и на определна релација за: превоз на работници до местото на работа и назад до местото на живеење или превоз на ученици до училиште и назад до местото на живеење, превоз на корисници до аеродром и назад и слично.
 
Возниот ред го утврдува превозникот и го прилагодува на потребите на нарачувачот на превозот (корисникот на превозот).

Патниците во текот на патувањето можат да се качуваат и симнуваат од автобусот само на одобрени стојалишта.

Извадок од Законот  за изменување и дополнување на     Законот за превоз во патниот сообраќај 
(Сл.Весник на Р.Македонија бр.127 од 05.12.2006)

Член 24

Членот 43 се менува и гласи:
„Посебен линиски превоз на патници е превоз само на определена група
патници со исклучување на други патници.
Со посебниот линиски превоз на патници се врши превоз на ученици од
дома до училиште и обратно и на работници од дома до местото на работа
и обратно.
Посебниот линиски превоз на патници се врши со автобуси, а може да се врши и со патнички возила со 8 + 1 седиште, врз основа на договор
склучен во писмена форма меѓу правно лице кое го нарачува превозот и
превозникот.

Составен дел на договорот за извршување на превозот е списокот на
патниците кои се превезуваат.
При извршувањето на посебниот линиски превоз на патници во
возилото мора да се наоѓа дозволата и договорот со списокот на патници.
"

www.pravo.org.mk

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 16-Oct-2008 at 13:47
Таа старата автобуска сега е диво стојалиште на диви превозници. По диво, здравје! Меѓуградски превоз се врши од меѓуградска станица, а уз пут превозниците мислам дека можат да застануваат и на градските автобуски до излезот на градот и на локации вон населени места кои се определени за тоа.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 16-Oct-2008 at 14:26

Originally posted by lslcrew

а уз пут превозниците мислам дека можат да застануваат и на градските автобуски до излезот на градот и на локации вон населени места кои се определени за тоа.

не! мислам дека мора на посебни постојки да се запираат, најверојатно тоа на општинско ниво се регулира, а дека некој го заболе глава за тоа мислам дека немам чуено иако можеби и некаде има некој правилник и регулатива но засигурно никој не ја спроведува па имаме ситуации налик на такси муабет, мислам дека секој од нас го има ова искуство “мајсторе јас сум зад следната кривина па дај ако можеш подзастани таму LOL“...

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 16-Oct-2008 at 14:35
Сообраќајна инспекција: "Нема да толерираме диви превозници"  

Со стартот на учебната година и со зголемувањето на потребата од градски и меѓуградски превоз, тетовските сообраќајни инспектори ќе ги засилат контролите кај таксикомбињата. Во контролите ќе бидат опфатени и автотакси превозниците. Со перманентните контроли од Општинскиот инспекторат сакаат да воведат ред во такси превозот во градот каде што веќе подолго време владее хаос.
Најчестите прекршоци кај овие превозници е вршењето превоз без дозвола, како и претовар на патници. Со тоа им создаваат проблеми на другите превозници кои уредно платиле за дозвола и ги почитуваат сообраќајините правила.
Контроли ќе има и кај автотакси превозниците. Ќе одиме до крај, нема да толерираме некој да работи на диво изјави Гзим Ганиу, раководител на Секорот за инспекциски надзор. Тој најави дека контролите ќе се одвиваат и во попладневните часови, како и за време на викендите.

Општина Тетово - Неделник Монитор - 09.09.2008

 

колку нема врска законот со реалноста т.е. спроведувањето...



Edited by beTon - 16-Oct-2008 at 14:36
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.