Паркирање и паркинзи (општо) |
Post Reply | Page <1 1819202122 47> |
Author | |
oTeget
Newbiе Joined: 09-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #381 Posted: 08-Dec-2011 at 13:24 |
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #382 Posted: 08-Dec-2011 at 14:05 |
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #383 Posted: 12-Dec-2011 at 18:21 |
Нека пропадне! Логично е да се претопи во градски паркинг и да има едно претпријатие за паркирање. Заради принципиелност, ќе се појави претпријатие паркинзи на Општона Чаир или паркинзи на Општина Карпош, па тогаш ќе се натегаме дека било политички мотивирано. Мора да се стави до знаење дека за тоа што градот има јавни претпријатија мора да се користат и никакви паралелни институции и некои фирмички концесионери за еднократна употреба колку да се извлечат парите по разни основи. |
|
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #384 Posted: 12-Dec-2011 at 22:56 |
монтажното паркиралиште во Капиштец е готово. Долниот дел е отворен и беше веќе преполн со паркирани автомобили. Горниот дел сеуште не е пуштен, најверојатно треба уште некои детали да се средат. Ако проаѓам натака ќе сликнам
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #385 Posted: 14-Dec-2011 at 00:46 |
|
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #386 Posted: 14-Dec-2011 at 10:30 |
fino sto poskapea, megutoa treba i da definiraat koi mesta se dozvoleni za parkiranje. nekade se tolerira parkiranje na trotoar, nekade pokraj ulica, i toa sve se nepisani pravila koi zavisat od raspolozenieto na nadleznite... ako veke se odi po ovaa logika treba 80% od vozilata vo gradot da gi krenat....
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2083 |
Quote Reply #387 Posted: 15-Dec-2011 at 00:04 |
Паркинг на УКИМ (кампусот карши МРТВ)
До предлани 20 денари До пред некој ден 30 денари Моментално 50 денари.... :S Чисто информативно... |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #388 Posted: 16-Dec-2011 at 19:36 |
Општина Центар исчисти 14 подземни гаражи
Општина Центар, во текот на 2011 година изврши комплетно чистење, варосување и постави ново сензорско осветлување во коридорите на 14 подземни гаражи кои се наоѓаат во Градски ѕид, во централното градско подрачје. Општината инвестираше и во поставување нови влезно-излезни метални роло врати, управувани со далечински управувач и изврши санирање и бојадисување на оштетените заштитни метални огради кај влезните рампи во гаражите. Со извршената санација, осветлување и расчистување на просторот во гаражите и околу нив, подобрени се условите за паркирање и подигната е свеста на граѓаните. Овој проект Општина Центар го финансираше со средства од нејзиниот буџет. http://www.tocka.com.mk/index12.php?ID=56841 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #389 Posted: 16-Dec-2011 at 23:00 |
Супер работи им завршиле, сега магациниве за патлиџани и железни врати им ставиле. Тек сега нека ги натераат да ги паркираат доле колите кога ионака им обезбедуваат субвенционирано паркирање за паркинзи од кои сите имаме потреба и тоа за 200 денара месечно.
Решение е само како што предлагав, одвојување на гаражите како посебни комерцијални субјекти кои ќе ги работат како подземни паркинзи без подвоени гаражи. Ќе се зголеми и капацитетот, а и наменското употребување. |
|
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #390 Posted: 17-Dec-2011 at 12:42 |
Мислам дека откупување на гаражите од страна на некое од ЈП за паркинзи и нивно пренаменување во подземни паркинзи е најдобро решение. Ем ЈП ќе си се полни со пари, ем зголемување на капацитетите за паркирање. А и најважно од се, нема да се користат веќе за магацини и проби на бендови
П.С: Дали овие гаражи биле давани бесплатно на станарите или тие имаат плаќано за нив? Ако плаќале дали биле задолжителни(вклучени во цена на стан) или било изборно , кој сака си купувал? |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #391 Posted: 19-Dec-2011 at 16:11 |
|
|
kenzo_fan
Senior Member Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #392 Posted: 19-Dec-2011 at 23:55 |
Тема на цитираниот прилог се гаражите од Градски Ѕид па ќе зборувам само за нив. Секоја засебна гаража како дел од поширок подземен комплекс е во приватна сопственост, со имотен лист. Гаражите се купувани независно од становите над нив и не секој еден стан има припаѓачка гаража (како што на други места е случај со подрумите) бидејќи бројот на гаражи е далеку помал од бројот на станови во околината, можеби соодносот е 2:1. Овој факт треба да се знае пред да се обвинат станарите дека не ги користат гаражите туку паркираат на надземен „субвенциониран паркинг“ (кој патем речено треба да е бесплатен). Исто така постојат и сопственици на гаражи кои воопшто не живеат во близина, што дополнително говори за и онака малиот број на локално расположиви гаражи. Претставата дека со спојување на засебните гаражи би се добило на простор, освен што е невозможна од горенаведените причини, е и погрешна бидејќи секоја гаража е широка колку просечно надземно паркинг место и е одвоена од соседната со плетена жица, а не ѕид. Што се однесува до пренамената на гаражите во магацини за зеленчук, тоа е случај само кај Зелено Пазарче и Тинекс - Работнички Дом и санитарните инспекции треба да си ја вршат работата (за втората не сум сосем сигурен, но сум гледал вработени во Тинекс (!) како изнесуваат роба од таму). Единствено решение за одржуваање и унапредување на новопостигнатите состојби со гаражите гледам во регистрирање на заедница на сопственици на гаражи за секој подземен комплекс посебно, по примерот на куќните совети, при што би се собирале пари за сите тековни потреби, кои не се многу. Во недостиг на таков контролен механизам многу од корисниците не ги подмируваат своите обврски со што гаражите пропаѓаат и стануваат непријатни за користење па корисниците се одлучуваат за паркирање на блиските надземни паркинзи, што инаку не би се случувало. Edited by kenzo_fan - 19-Dec-2011 at 23:59 |
|
kenzo_fan
Senior Member Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #393 Posted: 20-Dec-2011 at 00:08 |
Прочитај го постот горе. Откуп на тие гаражи е возможен колку и откуп на зградата во која живееш, на пример. |
|
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #394 Posted: 20-Dec-2011 at 10:48 |
Сакаш да кажеш дека ако сите станари се согласат и тоа ЈП им понуди добри услови да им ги откупи, ќе има законски механизам што ќе го спречи тоа? Викам под неверојатна претпоставка на некој да му текне и да спрегне сили тоа да го направи
|
|
kenzo_fan
Senior Member Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #395 Posted: 20-Dec-2011 at 14:10 |
Во еден подземен комплекс има минимум 90 индивидуални гаражи, секоја во приватна сопственост. Ни во чудо не може да се случи да сите сопственици се решат да ги продадат во исто време за да би се остварил некаков проект. А и зошто би ги продавале, која е потребата од тоа, за каква цел?
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #396 Posted: 23-Dec-2011 at 13:39 |
|
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #397 Posted: 23-Dec-2011 at 13:44 |
MGS
Senior Member Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
Quote Reply #398 Posted: 23-Dec-2011 at 14:42 |
Па да земи полицијата да лепи казни,ќе видите како ќе се научи народот на ред во паркирањето.Еве овде во Охрид кај старата автобуска отворија еднонасочна улица.Арно ама,стока народ како што си сме,сите возачи за да скратат ја користеа како двонасочна.Пред некое време поставија еден цајкан таму и казнуваше се што се движи во спротивен правец.Цела недела имаше цајкан на таа уличка.Еве сега е дојдено до некој ред.
|
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #399 Posted: 28-Dec-2011 at 21:04 |
Профитабилен бизнис е паркирањето во Скопје
Со околу 15 отсто повисок приход на годишно ниво се очекува „Градски паркинг“ да ја завршат годината, со што се потврдува дека бизнисот со паркинзите е меѓу најпрофитабилните. Вкупните приходи на Јавното претпријатие по сите основи во 2010 година им беа речиси 106 милиони денари, а годинава се очекува да достигнат до 120 милиони денари. Според проекциите на ова претпријатие, вкупните приходи во 2012 година се очекува да бидат околу 140 милиони денари. Во ЈП „Градски паркинг“ ја оценуваат 2011 година како успешна и многу позитивна поради растот на приходите од 15 отсто на годишно ниво и поради посветеноста за решавање на системски проблеми и пропусти во нивната дејност. Во 2011 година „Градски паркинг“ дополни близу 2.300 паркинг места како зонско паркирање и околу 800 паркинг места се од затворените паркиралишта или се работи за повеќе од 3.000 нови паркинг-места. За следната година, „Градски паркинг“ предвидува уште 2.000 нови паркинг места. Отворање станица за технички преглед и депо пајак, автоматски перални за возила, набавка на две пајак возила и уште две во 2013 година, набавка 7-8 нови возила кои ќе се користат зиме за зонско паркирање, како и набавка на 10 скутери се дел од капиталните проекти што треба да се реализираат во 2012 година. Централното градско подрачје, дел од општина Чаир, Карпош и Аеродром се дел од плановите на ова јавно претпријатие за следната година. http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=3D404E499A0E6E41BD45EB3533686C95 Вестите од кои се дознава дека некое јавно претпријатие почнува да функционира без долгови најдобро звучат. Но, во статијата не е споменат еден многу важен момент. Имено, за да ги покрие загубите од работењето, ЈП Градски Паркинг добиваше субвенции и за 2010 и за 2011. Во 2010 претпријатието доби 5 милиони а во 2011 7 милиони денари од градот. Кога се имплементираше зонското паркирање во 2009, субвенциите изнесуваа 40 милиони денари. Бидејќи годишните извештаи на ЈП Градски Паркинг не се достапни на интернет, не можеме да со сигурност да знаеме дека претпријатието оваа година ќе ја заврши со нето добивка откако на бруто добивката ќе се одбијат трошоците и субвенциите. Дополнително, припојувањето на ЈП Паркинзи Центар ќе значи дека градот (сам или комбинирано со евентуалната добивка на ЈП Градски Паркинг) ќе треба да ја субвеницонира загубата од ова претпријатие која изнесува околу 17 милиони денари за 2011. Според тоа, вистинска финансиска независнот ЈП Градски Паркинг би можел да постигне најрано следната година. |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #400 Posted: 02-Jan-2012 at 16:34 |
„Тинекс“ и „Калдрма“ си купија деловен простор во катната гаража кај „Беко“
На првото јавно наддавање за продажба на деловен простор во катната гаража на улицата Даме Груев, објект што го гради градската власт на поранешниот паркинг на Лотарија на Македонија, се продадоа два блока од 470 квадратни метри и од 90 квадратни метри. Купувач на поголемиот блок е компанијата „Тинекс“, а на помалиот фирмата „Калдрма“. Согласно условите на јавниот повик, првото наддавање мораше да почне со минимум 50 евра, па така, двата објекта се продадени по цена од 2.050 евра по метар квадратен, без ДДВ, со оглед на тоа што почетната цена на јавното наддавање беше утврдена на 2.000 евра. Според веќе најавениот план на Градот, парите од продажбата на деловниот простор во двете градски катни гаражи ќе се користат наменски, за доизградба на објектите, за кои се потреби околу 20 милиони евра. Дел од парите за изградбата ќе се обезбедат и преку кредити, а дел ќе се финансира од годинешниот буџет. Двете катни гаражи што почнаа да се градат пред изборите беа ставени под хипотека, како залог за подигнување кредит во висина од 8,5 милиони евра, пари кои градската власт ги вложи во нивната изгрдаба. Во катната гаража на улицата Даме Груев, за деловен простор се предвидени околу 2.456 квадратни метри, а кај катната гаража кај поренешен Цветен пазатр, ќе има околу 1.230 квадратни метри. На продажба ќе бидат постори за ресторани, кафулиња и други деловни простории. Парите за откупениот деловен простор купувачите ќе може да ги уплаќаат на 12 рати. ГМВ/БИ http://www.plusinfo.mk/vest/28448/Tineks-i-Kaldrma-si-kupija-deloven-prostor-vo-katnata-garazha-kaj-Beko |
|
Post Reply | Page <1 1819202122 47> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |