Паркирање и паркинзи (општо) |
Post Reply | Page <1 1415161718 47> |
Author | ||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #301 Posted: 12-May-2011 at 23:10 | |
За 30 денари во Бисер може човек спокојно да го разгледа цел Бисер, да купи нешто, па дури да има време и за едно кафе. 30 денари/час, сосема пристојна цена.
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
StreetStruck
Senior Member Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply #302 Posted: 12-May-2011 at 23:21 | |
Кога луѓево ќе научат дека подобро е да има 100 коли со 20/30 денари отколку 10 коли со по 50 денари ќе праиме муабет, а до тогаш ќе си седи празно. Гаражата е навистина направена по сите стандарди и изгледа убаво но мораш да се ориентираш спрема потребите на тие што ќе ти ги оставаат парите, он веќе ја изградил гаражата, нема да ја руши сто посто, така да боље прави некаков кеш отколку никаков.
|
||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
||
ant11
Groupie Joined: 29-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 38 |
Quote Reply #303 Posted: 13-May-2011 at 12:47 | |
Ги нема редарите за зонско пракирање, пак се паркира во средина на улиците околу Бисер, гужва, нервоза, хаос
30 ден. е многу културна цена за катната гаража, па зонското е 25ден. |
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #304 Posted: 13-May-2011 at 12:52 | |
Катната мора да биде ПОЕВТИНА од зонското. Зошто да влегувам во гаража, наместо на улица, и тоа за помалку пари, без рампи итн.? Мое мислење е дури и да е 5 денари поевтина, ќе се види одма ефект. |
||
ant11
Groupie Joined: 29-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 38 |
Quote Reply #305 Posted: 13-May-2011 at 13:28 | |
Затоа што во катната автомобилот ти е заштитен и многу посигурен од гребаници, удари, итн.
|
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #306 Posted: 13-May-2011 at 13:49 | |
Позаштитен е само од климатски услови, а од другото, верувај ми не е воопшто позаштитен. |
||
ant11
Groupie Joined: 29-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 38 |
Quote Reply #307 Posted: 13-May-2011 at 14:25 | |
Во секој случај има избор, надвор на улица или во катна гаража. Кој како сака. |
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #308 Posted: 13-May-2011 at 14:53 | |
Епа очигледно е дека никој не сака во катна - што значи нешто не е во ред.
|
||
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #309 Posted: 13-May-2011 at 15:15 | |
конечен одговор = менталитетот на народот
Неможе ама баш никој да ми докаже дека паркирање на зонско паркиралиште е подобро од катна гаража, во случај цените да се исти. Прво Катната гаража е обезбедена, има и видео надзор + е заштитена колата од надворешни влијанија(во лето од 50степени сонце, во зима од мраз и снег). Второ за паркинг на зонско ти требаат 5мин да пратиш порака за старт, за крај, па ако те начекаат да те проверат службениците губиш 5-10мин на глупости. Трето, во катната гаража за 1 секунда гледаш дали има или нема слободно место, а за зонско може и да нема место, па да треба да вртиш кругови како луд. И најважно од се, во катна гаража имаш неограничен паркинг, а на Зонско си ограничен на неколку саати(во зависност од зоната).Кога ќе видиш Катна гаража е 10 пати подобар избор, во случај цената да е иста, зборам глобално, не за зонско Бисер vs катна гаража Бисер Edited by Djole88 - 13-May-2011 at 15:18 |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #310 Posted: 13-May-2011 at 15:38 | |
Доволно е луѓево еднаш да се паркираат во катната за да ја осетат разликата. Сите гледам упорно талкаат да најдат место на зонското, а катната им зјае празна. Ептен нашиов народ сака да се паркира на 2 метра од местото каде што ќе оди. Плус има и интересна кампања, ако направиш сметка над одреден износ, паркирањето ти е гратис. Па ако веќе имаш намера да се подновиш со алишта у Бисер, паркирај се комотно у катната и готово. Ама ко што спомна и Џоле, менталитет си е у прашање.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #311 Posted: 13-May-2011 at 15:42 | |
Конечен одговор, да ја пренаменива гаражава во концентрацуионен логор и да го спалиме наородот кој нели не знае што е добро. Еве дури и да дикутираме за менталитет како установена категорија која не трпи промени, тогаш зашто решенијата не се прилагодени на менталитетот. Ама зашто не е така, зашто упорно не скате да го видите вистинкиот проблем ќе се дискутира за менталитет. Човек како човек, секој до еден, си знае колку му се можностите и си прави компромис на услугата со цената. Ккао прво не е будала да плати повеќе ако тоа кошта трикратно повеќе. Дваесет години неможеме да сватиме дека пазарот е многу битен регулатор. За ефективна пополнетост на гаражата треба да се оди на спуштање на цената до ниво додека не се постигне некоја значителна пополнестост, едноставно да се испита економетриски каде му е максимумот на заработка. Каде што повеќе од тоа не ќе може и друга работа што инвеститорот не барал никави клаузули дека општината нема да воведува други околни паркинг услуги, не пазел долгорочен развој на околината и сега трпи.
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #312 Posted: 13-May-2011 at 15:56 | |
Но ако гледаме од чисто економски аспект, никој не улага во даден производ, за кој после тоа ќе треба драстично да ја намали цената. Треба да се гледа колку му кошта струјата, колку им плаќа на вработените, дали за изградбата земал кредит и сл. Ете стигна до 30 денари, од друга страна зонското е 25, значи за само 5 денари поише луѓето ја игнорираат. Од друга страна невозможно е некој кој што вложил во даден објект, да симне цена во однос на конкурентот кој не вложил ни денар, односно улиците се со дупки, одвај има бели линии, епа ондак како можеме за конкуренција да збориме. Не верувам дека не размислиле дали цената да биде 20 денари, но има и друг момент, што ако се симне на 20 и пак нема коли. Е тогаш фирмата иде у банкрот, односно намалила цена, не може поише од тоа, а коли пак нема. Затоа не е така едноставно да се каже нека ја намали уште. Зашто ако ја намали за уште 10 денари, а коли пак нема, ондак ниту ќе може да ја поврати цената на 30, ниту пак ќе може да ја отплати инвестицијата. Затоа е многу важно кај се прави катна гаража, затоа што според мене катна треба да се гради на веќе постојано паркиралиште, која сега би имала двојно поголем капацитет. |
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #313 Posted: 13-May-2011 at 15:57 | |
лсл е во право, дека пазарот ја диктира цената. Не тоа дали сметаме дека е „подобро во катна или не“.
Има предности во катна, се разбира, ама па предноста на зонското е што си директно на приземно ниво и блиску до саканата дестинација. Во катната може ќе треба да се качиш до 4ти, па да се симнеш пешки, па да се качиш пешки, па да се симнеш со кола. Знаејќи како одат работите, ви гарантирам дека ако ја спушти цената ќе биде полн. А мислам дека не е дека не се пресметал, бидејќи катна гаража речиси нема никакви трошоци - освен 1-3 вработени и струја нешто... А од другата страна на Бисер се гради мислам нов трговски, така да ќе има потреба сигурно. Е сега ако го зезнат со поставување на двоспратни конструкции кајшто е зонското - е тогаш можеби и нема да му се исплати. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #314 Posted: 13-May-2011 at 16:01 | |
Ама сега ти анализираш од аспект да направи профит по секој цена да ја исплати гаражата. Тоа е далеку од возможно со сегашнит епотреби во тој дел каде зонското задоволува потреби. Збориме за оддржлив прилив да се извади максимум од ситуацијата. Гајле му е на обичен граќанин дали треба он да исплати објект или не, сака поефтина услуга. Кога почнуваше да се гради се чудевме како планира дека ќе му се исплати гаражата, еве го сега на терен тоа, а не е далеку години од кога се вцртуваа катните гаражи низ центар, па под исти услови во центар некаде со барок фасада до сега ќе беше со голему профити.Утката е направена, сега се разговара за максимум да се извади од даденото.
|
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #315 Posted: 13-May-2011 at 16:09 | |
Не мислам дека е утка. Се работи за чисто лакомство. Колку кошташе гаражата дали има некој податок?
И капацитетот кој и е? |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #316 Posted: 13-May-2011 at 16:13 | |
А да прочиташе малку назад, се има што те интересира.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #317 Posted: 13-May-2011 at 16:17 | |
Не е наназад, за објектот има посебна нишка
|
||
Ljubopitko
Newbiе Joined: 24-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #318 Posted: 13-May-2011 at 22:41 | |
за велигден имаше акција еден саат бесплатно во катната гаража и пак немеше повеке од 10 коли. - затоа што пак зонско не се наплака во празници и недели.
Со сегашната состојба за да прживее катната треба да биде мах. 20 ден - затоа што: 1.зонското е поефтино + е бесплатно после 21 часот и во недела и празници 2.повекето шофери и за поскапо попрво ке се паркираат на рамно во зонско отколку помегу столбови на спратови 3. на 10 метри има бесплатен паркинг ( во мекдоналдс) и на 50 метри ( позади трите високи кули) И на крај можеби идеја на инвеститорот е катната да се прикаже како неисплатлива па да бара пренаменување во трговски??? |
||
dule
Senior Member Joined: 25-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 255 |
Quote Reply #319 Posted: 14-May-2011 at 20:30 | |
Јас мислам да се изградат катни гаражи / монтажни паркиралиша кој би биле сопственост на државата(општините,градот,јавни претпријатија) и истите да бидат бесплатни.Со што на некој места на паркиралиштата да се ослободи простор за јавно рекламирање и профитот што би го оствариле од него би се враќала постепено инвестицијата и би се одржувало истото.Тоа според мене ќе биде најубава варијанта ,исти ваков пример имаме и со монтажното паркиралиште во Ново Лисиче кое е бесплатно,но нема простор за рекламирање.
|
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #320 Posted: 14-May-2011 at 20:45 | |
Никако бесплатно. Поготово не во центарот.
Наплаќањето на паркинг, особено во центарот на градот е и мерка за разубедување на луѓето да користат возила во центарот на градот, односно да користат јавен транспорт. |
||
Post Reply | Page <1 1415161718 47> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |