build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Паркинзи и гаражи
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Паркирање и паркинзи (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 47>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 14-Mar-2009 at 01:52
„Градски паркинг“ не гарантира безбедност за паркираните возила

Не можеме да ги осигуруваме возилата од штети, тоа е преголем ризик за сумата што ја наплаќаме, велат од ова јавно претпријатие


Никој не гарантира безбедност за возилата што се оставени на паркинзите на Јавното претпријатие „Градски паркинг“. Иако цените за еден час паркирање во центарот на градот не се мали, во нив нема дел наменет за осигурување на автомобилите.

- Го најдов своето возило оштетено, но кога ги прашав вработените на паркингот, тие само креваа рамена - вели скопјанец, кому незгодата му се случила неодамна на паркинг во центарот на градот. Од „Градски паркинг“ се оградуваат од одговорноста за штетите кои може да настанат додека возилото е на паркингот, иако стопанисуваат со 15 паркинзи во градот. Безбедноста на возилата не се гарантира ниту со воведување на зонското паркирање, кое треба да почне од април.

- За 45 денари, колку што со новиот ценовник ќе чини еден час паркирање во строгиот центар на градот, не можеме да ги осигуруваме возилата од штети. Тоа е преголем ризик за сумата што ја наплаќаме. Гаранции се можни само во некои катни гаражи и во некои други услови, каде што станува збор за поинаков вид услуга, пред се' комерцијална. Ние не сме чувари на возилата. Никаде не ни постои такво правило. Овозможуваме само паркирање на возилата, дециден е Панче Стојановски, помошник-директор на „Градски паркинг“. Тој тврди дека и покрај се', во последниве 3,5 години, колку што постои ова јавно претпријатие, не се случила кражба на возило од паркинзите со кои тие стопанисуваат.

- Нашите вработени сепак водат грижа за возилата толку колку што можат. Можеби се случиле околу десетина ситни штети на паркирани возила, што е занемарлив процент. Тоа говори дека возилата се безбедни. Секогаш имаме голем број вработени на паркинзите. Има и доволно простор за паркирање, па нема турканици и нервози што може да предизвикаат поголеми штети, објаснува Стојановски.

Според него, осигурување на возилото на Запад се обезбедува во услови кога се работи во затворени простори, каде што постои видеонадзор, преку кој се контролираат возилата.

- Во таков случај, сопственикот на возилото ги предава клучевите на оние што се надлежни за обезбедување на возилата. Тие го паркираат возилото и гарантираат за него, објаснува Стојановски.

Тој додава дека тоа значи дека не може да дојде некое друго лице без да се легитимира за да ги подигне клучевите од одредено возило. Постоел план „Градски паркинг да направи ВИП-паркинг во Скопје, на локацијата кај ТЦ „Рамстор“, но поради тоа што просторот е заземен, идејата пропаднала. Таа услуга во наши услови би чинела 1.000 денари дневно.

- Таков паркинг му треба итно на градот поради се' поголемата фреквенција на странци, кои сакаат да го остават својот скап автомобил на безбедно место, заклучи Стојановски.

Дневник - Анела Петрова - 10.03.2009

незнам колку и незнам како треба да се гарантира безбедноста на градските паркинзи, но бар можат камери да постават.  не би било лошо како услуга  секој  поголем паркинг да има  и механичарски сервис и перална,  кои можат да бидат и приватни, но паркингот и да профитира од нив бар индиректно нудејќи екстра услуга на кориниците на услугите на градски паркинг. 

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 14-Mar-2009 at 08:40
Гаранции се можни само во некои катни гаражи и во некои други услови, каде што станува збор за поинаков вид услуга, пред се' комерцијална.

А каква е побогу услугата на градски паркинг Question

Не сум упатен во целата работа за тоа дали како и колку треба да се гарантира за возилата што се паркирани на платени паркинзи па нема да филозофорам. Но мислам дека ќе мора да си најдат подобар аргумент од ова.
Back to Top
gko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote gko Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 06-May-2009 at 20:23
ВО ТЕК Е ЗАБРАНА ЗА ПАРКИРАЊЕ ПО ЦЕЛА ПАРТИЗАНСКА

Нема повеќе паркирање на Партизанска. Почнувајќи од излезот на Скопје во Ѓорче Петров, па се до центарот на градот.
Сообраќајната полиција денеска со флаери под брисачите на автомобилите, ги извести граѓаните за забраната. Ова особено се однесува за потегот од Карпош 2 до Ѓорче, каде третата лента се уште се користи за паркирање. Жолтата лента која е наменета за движење на автобусите, а која граѓаните непрописно ја користат како место за паркирање, ќе мора да се користи само за намената. Ќе се казнуваат и автобусите кои ќе возат по другите ленти. Тоа е од МВР. Граѓаните вината ја гледаат во инвеститорите кои градат објекти без паркинзи. Виновни се и фирмите кои по Партизанска ги узурпираат сите станбени паркинзи, но и куќните совети кои ги изнајмуваат мезанинските за деловни простории. Сето ова го создава сообраќајниот хаос на Партизанска.

Сообраќајната полиција го заврши својот дел од работата. На ред се градските власти да го решат проблемот и да изнајдат соодветно решение.
http://sitel.com.mk/?ItemID=A0363ED067C57C49987333F3F7992D0C


Не дека не е праведно ова, ама живеам таму и кај ке се паркирам сега?
Ми останува опцијата во подземната гаража, меѓутоа тој план за паркирање е стар 30 години, т.е. една кола од семејство/стан, што не е случај сега. А старците кај мене во маало се итри, и одма ќе ги качат цените на гаражите :D
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 06-May-2009 at 20:28
каде точно е планирана подземна гаража?
Back to Top
gko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote gko Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 06-May-2009 at 21:10
Originally posted by Cifra

каде точно е планирана подземна гаража?


Подземните гаражи си постојат од кога се изградени сите тие блокови (спроти лептокарија). Секој стан има по една гаража (со исклучок за тие што ги продале/купиле) во која собира една кола.
Сепак е жално што само десетина гаражи (преку сила) се користат за паркирање. Меѓутоа и да се користат сите за паркирање, не е доволен капацитетот зашто како што кажав, доста семејства имаат повеќе од една кола.
А не се користат зашто верувај неќеш да влезеш доле, особено не навечер или пак ако си член на понежниот пол
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 06-May-2009 at 22:35
ааа значи погрешно сум разбрал

епа треба да се среди тоа со гаражите тие да се оспособат за тоа што им е намена

А за некој што има 2-3 коли а ја продал гаражата воопшто немам разбирање што сега ќе има проблем :р
јас да имав гаража не ја продавав па дури и да имав резервирано место на отворен паркинг пред зграда. Чување во гаража е голем плус за колата и плус така држи цена и помирен си од кражби и оштетувања.


Edited by Cifra - 06-May-2009 at 22:49
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 11-May-2009 at 18:15
Нормално, она со обиколницата везе нема...

Шлепери ги претвораат улиците во диви паркиралишта


Градските власти досега не успеаја да изградат посебни паркинзи за шлепери

Шлеперите и тешките камиони, иако е изградена обиколницата, се' уште јуришаат по скопските улици. Опасни се за возачите, за пешаците, го загадуваат воздухот во градот и ги оштетуваат улиците, поради нивната голема тежина. Дополнителен проблем на граѓаните им предизвикува навиката на возачите да ги паркираат шлеперите каде што ќе стигнат, создавајќи притоа диви паркиралишта од местата што се предвидени за прошетки и рекреација. На улица Љубљанска, во населбата Карпош 4, во близина на последната автобуската станица на линијата „15“ веќе два месеца дел од коловозот служи како паркинг за шлепери.

- Шлеперите се паркирани токму на аголот на „Љубљанска“ и „Илинденска“ и постојано ја блокираат прегледноста при минување на улицата кон ресторанот „Имес“. Често се случува улицата да е темна, поради дефект на уличното осветление, па проблемот воопшто не е за занемарување. Не е прегледно ниту за пешаците што поминуваат на преминот ниту за возачите што вртат кон „Илинденска“. Можеби тука живеат возачите на шлеперите, не знаеме. Знаеме само дека никој не ги казнува и не ги трга, а безбедноста во сообраќајот е сериозно нарушена - вели Игор М. од населба Карпош 4.

Паркиралиштата за тешки товарни возила се вечна скопска тема. Надлежните веќе десетина години ги најавуваат, но ниедна гарнитура досега не најде пари за да ги изгради. Според Генералниот урбанистички план на Скопје (ГУП), се предвидува тешките возила и автобусите да се паркираат на периферијата, односно на влезовите во градот, и тоа на четири локации - кај Момин Поток, во Железарница и на Качанички пат. Последната предвидена локација на булеварот Војводина веќе се користи како паркинг, но со неа стопанисува приватна фирма. Имаше идеја во изградбата на другите паркинзи за камиони да се вклучат и Јавното претпријатие „Градски паркинг“ и приватни фирми, но ништо не излезе од оваа замисла.

Од Град Скопје велат дека веќе постои строг режим за движењето на тешките товарни возила. Во централното подрачје не е дозволено да минуваат камиони што се потешки од 3,5 тони. Оние што се полесни од оваа тежина, а кои служат за дотур на стока во продавниците, смеат да се паркираат низ центарот само со специјални одобренија од Секторот за сообраќај на Град Скопје. Возилата над 5,5 тони можат да возат само до границите со Малиот ринг, а потешките шлепери од 12 тони смеат да минуваат само по магистралните патишта, до границите со булеварите 8 септември и Србија.

- Градоначалникот Коце Трајановски му посветува посебно внимание на ГУП-от на Град Скопје, како основен документ со кој се регулираат урбанистичкиот, сообраќајниот и економскиот развој на градот, како и заштитата на животната средина. Стационарниот сообраќај на тешки товарни возила е дел од таа генерална опсервација на ГУП-от и ќе се бара решение во зависност од финансиските услови. Ова прашање ќе биде третирано во наредниот период - изјавија од градското Одделение за односи со јавност. Од Секторот за внатрешни работи - Скопје велат дека полицијата редовно ги казнува возачите кои не го почитуваат сообраќајниот режим.

- Ги казнуваме оние што ги паркираат своите камиони во центарот на Скопје и оние што носат поголем товар од дозволеното. Ако граѓаните забележат појава на дивопаркирани тешки товарни возила што им го блокираат патот или паркингот, слободно може да се јават кај нас и да пријават. Полицијата постапува по повик на граѓаните - вели Лиза Бендевска, портпаролка на СВР-Скопје.

Јорданка Ивановска



http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=4FFCF7776E8C714BB4717204167CD29A
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 14-May-2009 at 09:31

Се гради нов паркинг во населбата Мичурин

Деновиве почна изградбата на новиот паркинг покрај улицата „Венијамин Мачуковски“ во населбата Мичурин. Пристапната улица е долга 5,6 метри, додека паркинг-просторот е со широчина од по 5 метри од двете страни. Градежните работи ги изведува фирмата „Урбан инвест“.

Од Општина Аеродром апелираат до жителите во околните згради да не ги паркираат своите возила во близина на градилиштето, со што ќе придонесат за побрзо и непречено одвивање на градежните работи.


http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=E30211267253564396E2039BB0B65BA2


Edited by La Linea - 14-May-2009 at 09:37
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 19-May-2009 at 20:00
„ГРАДСКИ ПАРКИНГ“ ВЕТУВА РЕД ВО ХАОСОТ СО ПАРКИРАЊЕТО
Со рампа до слободно место

Роза Петкова

„Градски паркинг“ ќе ги управува паркиралиштата пред четирите бели згради во населбата Капиштец, лоцирани спроти зградата на „Нова Македонија“, и ќе им наплатува за паркирањето на станарите и на останатите граѓани. Од претпријатието велат дека се во завршна фаза и откако ќе изработат сообраќаен проект за просторот и ќе ги добијат потребните одобренија од Градот Скопје и од Советот, ќе почнат да работат. Извесен период „Градски паркинг“ преку соопштенија им ги нудеше своите услуги на станарите од зградите, а во последниот допис ги објави и цените кои ќе ги наплатува за паркирање. Така, едно возило месечно ќе ги чини станарите по 250 денари, а ако имаат две возила ќе треба да платат 500 денари. Понатаму во соопштението стои дека средствата што ќе ги собере „Градски паркинг“ ќе ги искористи за да ги покрие трошоците за работа, како плати на вработените, струја и греење, а никаде не се споменува дека претпријатието ќе инвестира во уредување на просторот, ниту дека ќе им обезбеди слободно место на станарите. Надлежните дури се потрудиле да им остават и примерок од барање на жителите од зградите кое тие би го пополниле и пратиле до Градот, Советот, Секторот за сообраќај и до „Градски паркинг“ за да се потврди дека иницијативата за затворање на паркингот доаѓа од граѓаните. - Во преговори сме да го преземеме паркиралиштето на управување, имаме позитивни сигнали од станарите. Тие неофицијално прифатија, имаме потписи од претседателите на сите куќни совети “ објасни Владимир Кроневски од Секторот за јавни паркиралишта на „Градски паркинг“. Наспроти тоа, повеќето од станарите не беа информирани дека паркиралиштето ќе им се затвори, ниту дека тие дале согласност за тоа. Проблем со паркирањето имаат и жителите од уличката кај кафулето „Пјаца либерта“, каде што Општина Центар пред повеќе месеци постави наплатни рампи. Опремата за затворање на паркинг-просторот поставена без дозволи од МВР и Градот беше отстранувана неколку пати, а општинарите повторно ја враќаа. Иако пред извесно време надлежните од ЈП „Паркинзи на општина Центар“ велеа дека ќе добијат дозвола, тоа не се случи, а рампите си останаа. - Работата е статус кво затоа што треба некои работи да се решат меѓу Градот и Општината. Дозвола за опремата се уште не добивме ниту од МВР, ниту од Градот. Во секој случај штом го добиеме одобрението, можеме веднаш да почнеме со работа, се е поставено, само треба да се извршат приклучоците “ вели Тодор Делјановски, директор на претпријатието. Станарите од околните згради тврдат дека од „Паркинзи на општина Центар“ веќе им ги соопштиле и цените по кои ќе им се наплатува паркирањето. - Ни рекоа дека ќе понудат цена од 236 денари месечно за паркирање и дека сигурно ќе има слободни места за станарите, а нема да пуштаат други да се паркираат. Но ние им кажавме дека земјиштето е наше и ние си плаќаме за него, па ако немаме каде да се паркираме, ќе се собереме и ќе им ги скршиме рампите “ вели Светлана, една од станарите на зградите кај Домот на градежниците. Според жителите, улицата се уште не се затвора затоа што општинарите кои ги поставија рампите не оставиле доволно место за да помине пожарникарско или друго поголемо возило. Од Град Скопје не одговорија зошто не ги отстрануваат рампите ако тие се непрописно поставени.



http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1709&ArticleID=114143
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 30-May-2009 at 02:37
20-30 денари скопјани би платиле за паркинг!


Според искуствата во регионот, посебно Белград и Загреб, каде повеќе од една деценија балканските метрополи овој проблем со паркинзите во централното подрачје го имаат решено со катни гаражи, резултатите се одлични


Изградбата на катни гаражи, покрај тоа што е одличен бизнис, експертите тврдат дека вложувањата во вакви објекти од јавен интерес се неопходни за поголемите градови како Скопје. Во метрополата ги има малку или ги нема воопшто во споредба со земјите во опкружувањето. Јавната функција на гаражата, која наложува да им даде услуга што ќе им биде лесно достапна и по поволна цена треба пред се да биде исплатлива за сопственикот. Градот Скопје од неодамна има само една катна гаража спроти трговскиот центар Рамстор и план за уште четири нови вакви зданија од добробит за учесниците во сообраќајот.

Според искуствата во регионот, посебно Белград и Загреб, каде повеќе од една деценија балканските метрополи овој проблем со паркинзите во централното подрачје го имаат решено со катни гаражи, даваат одлични резултати.

Министерството за транспорт и врски минатата година објави оглас за долготраен закуп на локации за таа намена кај трговскиот центар Бисер, Уневерзална Сала, Цветниот Пазар и на левиот кеј на Вардар. Со овие гаражи, кои најчесто се лоцирани во центарот, и со нивниот просечен капацитет од 450 паркинг-места, тотално би се задоволила потребата, како што велат граѓаните, во борбата за едно место повеќе за нивните автомобили.

Затоа и во метрополите во нашето опкружување гаражите кои најчесто се градат со нив стопанисува градската власт. Град Скопје незаинтересиран за било каква инвестиција од ваков карактер. Засега се остава на приватниот сектор, кој како инвеститор деновиве гради гаражи, кои подоцна прескапо ги наплаќа нивните услуги.

Стручњаците кои го познаваат овој сектор велат дека многу важно е да не се дозволи, во интерес на профитирањето, приватниот инвеститор на гаражата да и додава содржини, како дуќани и деловен простор, од кои би можел веднаш да почне да заработува. Инвестицијата треба да врати средства на подолготраен период со тоа би се направило пристапна цена за сите и полни паркинзи за нив.

Според нив, во Скопје има потреба и од монтажни катни гаражи во центарот, но не секаде. Тие велат дека и во централното подрачје се уште има паркинзи кои зјаат празни, додека тротоарите и улиците ни се блокирани од возила. Но пред се граѓаните прво да се научат и да се навикнат дека паркирањето во центар на град чини и дека мора да се плати. Без таа навика катната гаража нема да профункционира.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=A158C6E3BB73124B94B907BF59C48C94
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 03-Jun-2009 at 10:09
СО НОВАТА ЛОКАЛНА ВЛАСТ, НОВИ ПРАВИЛА НА ИГРА
Паркиралиштата ќе се делат со договор

Општина Центар незаконски наплаќа паркирање кај „Аутомакедонија“, кај „Зелен пазар“ и зад зградата на „Трготекстил“, тврдат жители од станбениот блок Градски ѕид. Тие дознале дека градскиот инспекторат до претпријатието „Паркинзи на општина Центар“ доставил решенија за уривање на рампите на овие три локации. За граѓаните е спорна сопственоста на земјиштето на кое се ставени рампите и велат дека не се почитувани сите законски процедури. - Не може да се узурпира земјиште кое досега било слободно. Така секој ќе почне да си става рампа каде што ќе му текне. Ако земјиштето е државно, државата треба да даде дозвола за да има паркиралиште или не. Згора на тоа, одземаат пристапни улици и ги затвораат со рампи, а го ограничуваат и пристапот кон подземните гаражи, кои се наши. Тоа е исто како да имаш куќа и некој ти го затвори патот до дома - вели еден од жителите. Од јавното претпријатие ги отфрлаат обвинувањата дека незаконски работеле. - Некој си земал за право да создава проблеми, па си лепел плакати по зградите со информациите дека треба да ни ги урнат рампите. Но тоа не е точно, поради ваквите случаи кај нас веќе дојдоа од МВР да ги прегледаат документите, но не најдоа ништо спорно, ги имаме сите потребни дозволи и регистрација за подружницата “ вели Тодор Делјановски, директор на „Паркинзи на општина Центар“. Тој објаснува дека спорна е само улицата кај Домот на градежниците, за која уште немаат дозвола, па затоа и не почнале со работа, иако опремата е поставена. Според него, Градот воопшто не бил надлежен да ги урива рампите доколку тие се дивоградби, туку Општината. Како што вели, веќе го известил градоначалникот Владимир Тодоровиќ за ситуацијата. Градоначалникот ветил дека ќе го реши проблемот со Градот и дека ќе одржи заедничка средба на која ќе се распределат паркиралиштата меѓу Градот и Општината. Од Град Скопје одговараат слично “ проблемот го наследиле кога дошле на власт и ќе бараат заедничко решение. - Трите јавни паркиралишта се проблеми со кои се соочија новите градоначалници на град Скопје и на општина Центар. Веднаш се ставени на дневен ред затоа што се од големо значење за граѓаните и затоа градоначалниците Трајановски и Тодоровиќ наскоро ќе излезат со решение “ велат одговорните од Град Скопје. При крајот на мандатот на Трифун Костовски и на Виолета Аларова, постоеше вистинска војна за паркинг-просторот во градот. Тогашните власти неколку пати ги тргаа рампите на паркиралиштата спроти „Алумина“ во Капиштец, кај „Трготекстил“ и во близина на Домот на градежниците. Образложението од двете страни беше исто “ опремата не била законски поставена.



http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=1&EditionID=1721&ArticleID=115015
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 26-Jun-2009 at 23:45
Да се користат подземините гаражи во Аеродром


Општина Аеродром, апелира до граѓаните кои имаат сопствени паркинг простори во подземните гаражи, да не ги употребуваат за складишта или магацини, туку да ги користат за паркирање на возилата.

Инспекциска служба на Општина Аеродром деновиве врши интензивна контрола и увид на состојбата и на документацијата на сопствениците на подземните паркинзи.

Според законските прописи, сопствениците имаат обврска да ги расчистат и да ги оспособат гаражите за паркирање. Лицата што нема да ја достават потребната документација и нема да ја почитуваат препораката на Општина Аеродром ќе бидат соодветно санкционирани.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=7B76C638526F534EA27CE48109FFCBBB
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 26-Jun-2009 at 23:46
Не сум знаел дека гаражите мораат законски да бидат оспособени за паркирање. Што правиме со гаражите околу пазарчињата каде што, ај што не се оспособени за паркирање, па уште и харна се чуви во гаражни услови.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 30-Jun-2009 at 11:02
За жал се уште реткост кај нас

ОПШТИНА АЕРОДРОМ
Паркинг-места за инвалиди

Општина Аеродром почна на паркиралиштата на својата територија да обележува места за лица со инвалидитет. Веќе се одредени места за паркирање во населбата Јане Сандански, по што ќе се опфатат и паркинг-просторите кај ТЦ „Бисер“, во населбите Ново Лисиче, 13 Ноември, како и на целата територија на општината. Обележувањето го изведува фирмата „Баџак инженеринг“. Од Општината информираа дека во подготовка е проект за поставување пристапни рампи кои ќе бидат типизирани и ќе се поставуваат пред јавните објекти, како и пред дел од станбените единици кај кои се неопходни.



http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=1744&ArticleID=116745
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 06-Jul-2009 at 00:48

Во општина Аеродром паркинг-места за лицата со хендикеп

Општина Аеродром почна да обележува паркинг-места за инвалидизирани лица, а интензивно работи и на подготовка на проект за пристапни рампи.

Заменик-министерот за труд и социјална политика, Спиро Ристовски, на вчерашната прес-конференција рече дека Аеродром е прва Општина која почнува ваков проект и ги повика градоначалниците на другите општини да го следат примерот. Градоначалникот на Аеродром, Ивица Коневски, истакна дека се настојува предизборните ветувања за лицата со хендикеп целосно да бидат реализирани.

Акцијата за обезбедување места на паркинг-просторите и проектот за пристапност со кој треба да се надминат архитектонските пречки ја поздрави и претседателот на „Полио плус“, Звонко Шаврески. „Добро е што градоначалникот не' повика да се вклучиме директно во реализацијата на овој проект за да помогнеме каде и како да се направат тие места“, рече Шаврески, потенцирајќи дека не е доволно само да се обезбедат паркинг-места за лицата со хендикеп, туку дека пристапот до нив треба да биде лесен, а возачите да ги почитуваат обележаните делови.

Во „одбраната“ на местата од несовесните возачи ќе бидат вклучени подрачните единици на МВР. Покрај казните, на решавање на проблемот ќе се работи и едукативно со плакати и летоци. (МИА)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=4E8966EA1B12FF438BD3FE6F0A889AFA

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 06-Jul-2009 at 17:39
и што ако ги обележаа кога најсекојдневни луѓе си се паркираат таму
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 06-Jul-2009 at 18:37

Стока има секаде, ама полицијата треба да е на терен и да делува
Back to Top
BlacK View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 11-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 95
  Quote BlacK Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 06-Jul-2009 at 22:50
http://on.net.mk/default-MK.asp?ItemID=25E4CE650D6C914ABF73EA21F578B70A
INTERESNO!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 07-Jul-2009 at 12:34
МНОГУ ОШТЕТУВАЊА ПРИ КРЕВАЊЕ НА НЕПРАВИЛНО ПАРКИРАНИТЕ ВОЗИЛА
Пајакот плете мрежа од гребнатини

Елена Мачевска


Гребнатини на каросеријата и скршени ретровизори се најчестите оштетувања што се случуваат на автомобилите кога ги крева „Пајак- службата“. Граѓаните признаваат дека поради недостиг од доволно паркиралишта низ градот, но и поради прескапото паркинг-место, некогаш свесно ги паркираат возилата на недозволени површини, ризикувајќи да бидат казнети. Но казната е едно, велат, а оштетеното возило сосема друга работа, а често се случува поради невнимателноста при товарање да се случи штета на автомобилот. Во тој случај покрај сумата што ја плаќаат на ЈП „Градски паркинг“ и казната што им ја пишува полицијата, мора да издвојат и за поправка на возилото бидејќи ретко можат на надлежните во „Пајак-службата“ да им докажат дека тие им го оштетиле автомобилот. - Поради неправилно паркирање во центарот на градот, службата ми го собра автомобилот. Кога отидов да си го подигнам, на вратата имаше сериозна гребнатина, но оттаму не ја признаа вината, туку рекоа дека сигурно од претходно ми била гребната “ вели скопјанец, кој живее во Ѓорче Петров. Сепак, има и граѓани кои велат дека поправките на оштетените возилата им ги покрило јавното претпријатие. Од ЈП „Градски паркинг“, во чијашто надлежност е „Пајак-службата“, велат дека многу ретко се случува да го оштетат возилото што го креваат. Според нив, во просек само по пет возила годишно се оштетуваат при товарење, а за поправката на возилото доколку е мала штетата плаќа самото претпријатие, а доколку станува збор за поголема материјална штета, тогаш осигурителната компанија која претпријатието ја избрало на тендер. - На почетокот на секоја година распишуваме тендер за избор на осигурителна компанија која ги покрива трошоците околу поправката на возилата оштетени од наша страна. Сепак, за помали оштетувања плаќа самото претпријатие “ објаснува Ана Витановска, портпаролка на ЈП „Градски паркинг“. Таа вели дека сопствениците на неправилно паркираните возила кои биле отстранети со „Пајак-службата“, немаат можност за манипулација затоа што, како што тврди, пред да биде подигнат автомобилот, сообраќаен полицаец или комунален инспектор прави записник дали има претходно некои оштетувања или не. Инаку, казната којашто треба да ја плати сопственикот за кренато возило е 2.000 денари, а ако сопственикот на возилото дојде во моментот кога возилото се товара и веднаш плати за направениот прекршок, тогаш цената е 1.200 денари. За подигнато возило од зелена површина се плаќа 3.500 денари. Во моментот ЈП „Градски паркинг“ располага со шест возила. Според одговорните од Град Скопје, до крајот на идната година, предвидено е да се набават нови, со што ќе се зголеми ефикасноста на службата.



http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=1750&ArticleID=117220
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 23-Jul-2009 at 13:23
 

„Паркинзи на општината Центар“ влегува во бизнисот со реклами

 

Претпријатието отсега ќе може самостојно, без да се консултира со општината, да ги проектира новите паркиралишта и на нив да предвидува места за билборди

 
 
Јавното претпријатие „Паркинзи на општината Центар“ ќе почне самостојно, односно без да се консултира со општинските власти, да ги проектира новите паркиралиштата, како и да бара алтернативни начини за да се финансира. Ова се предвидува со одлуката што беше донесена на последната седница на општинскиот совет.

Маргарита Бакев, раководителката на секторите за правни работи и за човечки ресурси во претпријатието, вели дека тие веќе по налог на директорот направиле анализи и утврдиле дека тоа ќе може самостојно да функционира во таа насока, така што ќе издава простор за рекламирање.

- Разговаравме да почнеме да го издаваме неупотребуваниот паркинг-простор за реклами, односно да дозволиме фирми да поставуваат билборди затоа што нашите паркинзи се на атрактивни места и од оваа дејност претпријатието може да има голема заработувачка - објасни Бакев.

Советниците исто така донесоа одлука на претпријатието да му дадат на користење три паркинг-системи за регулирање, регистрирање и евидентирање на наплата на услуги за користење на паркиралишта, а притоа да не бараат никаков надоместок од претпријатието. Цената за набавка на сите основни средства за четирите паркиралишта ќе изнесува речиси десет милиони денари. Откако средствата ќе му бидат дадени на претпријатието, тие сепак ќе останат во сопственост на општината, но тоа самото ќе треба да си ги намирува трошоците за осигурувањето и за поправката.

Одлуката за основање општинско претпријатие за паркинзи е донесена пред неколку години на седница на советот на општината, но тоа сé уште не почнало целосно да функционира. Во последниве неколку месеци се прават последните подготовки за претпријатието да ги исполнува сите задачи
 
 
Nova Makedonija
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 47>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.210 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.