build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Паркинзи и гаражи
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Паркирање и паркинзи (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 47>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 24-Jul-2009 at 13:41
Originally posted by zabegan

и што ако ги обележаа кога најсекојдневни луѓе си се паркираат таму
паркинг местата се сега заградени со ограда и оние мали рампи, како ли се викаа Thumbs%20Up
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 27-Jul-2009 at 01:27
Нема мажи за катни гаражи

Според анализите, само во центарот недостигаат над 15.000 паркинг-места, а проекциите велат дека во 2020 година ќе бидат потребни 31. 000 места за паркирање


Пешаците во Скопје ретко имаат можност да чекорат на тротоар

Недостигот од паркинг-простор во Скопје станува се' поизразен проблем, а решението се' понедостижно. Градот во неповрат ја губи шансата да стане пристојно место за живеење, а добива перспектива да се претвори во средина каде што човек ќе се бори за секоја слободна педа.

Решенијата со кои властите досега се обидуваа да го решат проблемот се' уште не ги даваат очекуваните резултати. На граѓаните им е се' потешко да најдат место за автомобилите, оти ги нема доволно. Катните гаражи никако да доживеат промоција, а зонското паркирање стана поисториски проект и од трамвајот.

Од друга страна, џебот на скопјани е се' поплиток, па паркинзите со наплата се одбегнуваат, оти цените се високи. Така добиваме нелогична ситуација кога тротоарите се полни со возила, а коловозите со пешаци. Тоа е толку секојдневна ситуација што веќе никој не ја смета за ненормална, кога е Скопје во прашање.

Недостасуваат 15.000 паркинг места

Според анализата во Генералниот урбанистички план од 2002 година, само во центарот на Скопје недостигаат над 15.000 паркинг-места, според степенот на моторизираност и бројот на жителите. Според ГУП, во 2002 година во градот имало 5.000 места. Проекциите велат дека во 2020 година ќе бидат потребни 31.000 места за паркирање.

Јавното претпријатие „Градски паркинг“ стопанисува 15 паркиралишта, со вкупно 2.439 места. Паркирањето се наплатува или од 30 до 50 денари за влез или до 40 денари за час, во зависност од локацијата. Свое претпријатие за паркирање има и Општина Центар, која стопанисува неколку паркинзи во станбени блокови, како кај Зелен пазар или кај Домот на градежниците.

- Скапо е паркирањето. Проблемот со недостиг од паркинг-простор не може да се реши само со поставување рампи. Така претпријатијата си прават само профит. Паркинзите се веќе изградени, а тие вложуваат во електронски рампи и куќарки, ставаат ценовници и удри по џебот на граѓаните. Треба да се изградат повеќе места и паркирањето да биде поевтино - вели скопјанецот Игор М.

Лекот се катните гаражи

Во ГУП е посочено дека проблемот со недостиг од места за паркирање ќе се реши со изградба на катни гаражи, евентуално на сметка на партерното зеленило. Властите се обидуваат да го спроведат решението, но само навидум, оти реално скопјани се' уште не виделе катна гаража во својот град. Проблемот е во тоа што инвеститорите што ги купуваат плацовите за катни гаражи подоцна бараат пренамена на објектите, па наместо места за автомобили се добиваат деловни центри.

Малкумина знаат дека во градот веќе е изградена една катна гаража, која делумно функционира. До „Рамстор“, во состав на објектот на Тутунска банка, е изградена првата катна гаража, која е современа, застаклена, со голем товарен лифт и шофер. Гаражата има капацитет од 500 места, но одговорните велат дека скопјани не сакаат да ја користат.

- Во моментов има само десетина паркирани возила на подземните два ката. Горните четири не сме ги пуштиле во употреба оти нема заинтересирани, па газдата нема интерес да ја отвори целата катна гаража - вели еден од вработените.Ни рече дека тој и уште еден негов колега се вработени како шофери и имаат обврска да ги преземаат возилата од граѓаните. Идејата е тие со лифт да ги пренесуваат возилата до горните катови и подоцна да им ги враќаат на клиентите. Во овој објект цената за паркирање е 30 денари за првиот час и по 20 денари за секој нареден.

Наскоро, во септември, ќе проработи и втората катна гаража, онаа што во Капиштец ја гради сопственикот на „Тинекс“ и градоначалник на Центар, Владимир Тодоровиќ. Пред почетокот на изградбата на овој објект протестираа жителите на Капиштец, кои не веруваа дека таму ќе се градат места за автомобили, туку деловен објект. Но, градоначалникот Тодоровиќ уверува дека во објектот ќе има 500 места за паркирање.

- Во планот е предвидено да се изгради деловно-комерцијален објект со катна гаража. Ќе има седум платформи на катови од по 1000 квадратни метри за паркирање, со вкупно 300 места. Во подрумот има уште близу 100 места, колку и во дворот. На граѓаните не им изгледа дека таму има катна гаража затоа што таа од нејзините три страни е затскриена со канцеларии, а со тоа е разубавен целиот објект - велат од одделението за односи со јавноста во Центар.

се бараат чесни градители

Освен овие две, нема изгледи дека во скоро време ќе се изгради уште некоја катна гаража и покрај итната потреба. Министерството за транспорт упорно продава парцели за оваа намена, но вакви објекти не се градат. Примери има повеќе, а најнов е оној со гаражата кај „Бисер“ во Аеродром, каде што фирмата „Илинден“ две години не излегува од темелите на објектот. Оваа гаража требаше да има капацитет од 200 возила и досега требаше да биде завршена.

Од Министерството повеќепати се оградиле дека тие не одлучуваат за пренамената на објектите, туку само го продаваат земјиштето, а понатаму надлежни се општините. Општините, пак, не објаснуваат многу зошто се' уште нема катни гаражи, иако нивните челници уверуваат дека вакви објекти ќе има во повеќе населби. На територијата на Центар се предвидени 13 катни гаражи, а во Аеродром уште пет и тоа во населбите Мичурин, Јане Сандански, Острово и Аеродром.

Министерот за транспорт Миле Јанакиески неодамна рече дека се во тек постапки за изградба на катни гаражи кај Работничкиот дом „Кочо Рацин“, на паркингот до ТЦ „Плаза“ и кај „Нова Македонија“. Маркички за вакви објекти има и зад ТЦ „Буњаковец“, кај постојниот паркинг и до поликлиниката „Идадија“. Овие парцели се продадени, но гаражите се' уште не се изградени. Катни гаражи на хартија постојат и зад хотелот „Бристол“, спроти Соборниот храм „Свети Климент Охридски“, зад „Даре Џамбаз“ и на други локации.

Од неодамна се продава и парцелата за катна гаража зад новиот објект на Универзитетската библиотека, каде што сега има зеленило. Оваа гаража треба да биде висока 12 метри, со капацитет од 240 места.

Зонското паркирање заглави во безвременска зона

Еден од проектите со кој градските власти се убедени дека ќе го решат проблемот со паркинг-просторот е таканареченото зонско паркирање, што треба да го спроведе „Градски паркинг“. Според овој проект, предвидено е автомобилите легално да се оставаат и на коловоз, за одредена цена, која ќе се плаќа или преку паркомати со картички или преку мобилен телефон. Идејата ја промовира градоначалникот Ристо Пенов, кој пред шест години најави дека во Скопје ќе го воведе загрепскиот модел. Помина неговиот мандат, помина и четиригодишниот мандат на Трифун Костовски, но од зонското паркирање не се случи ништо.

Отпрвин беше сложено да се направи проектот. Потоа не се знаеше на кој начин ќе се спроведе јавната набавка. Откако беше одбран најповолен изведувач, лани во октомври изгледаше дека се' е подготвено реализацијата да почне. Но, потоа една од фирмите-учеснички се жалеше. Зимоска пречка беа лошите временски услови. Тогаш градските власти најавија дека се' ќе почне во мај годинава, па во јуни, а најнов рок им е декември.

- Постапката за потпишување на договорот со „Некстсенс“ е во завршна фаза. Се очекува до крајот на оваа година во целост да профункционира зонското паркирање. Зони што ќе се пуштат во почеток од проектот се паркинг-просторите: Даме Груев 1, Даме Груев 2 и тој кај „Бристол“ - велат од Градот.

Проектот предвидува центарот на градот да биде поделен на три зони, каде што граѓаните ќе можат да паркираат на постојните паркинзи, но и на самите улици. Ќе има временско ограничување на паркирањето, во зависност од близината до централното подрачје. Цените за паркирање, според предлогот, ќе бидат 45 денари од час за првата зона, 35 денари од час во втората и 25 денари од час во третата зона.

Пајакот фаќа по 1.300 автомобили месечно

Додека проблемот со паркирањето станува се' поизразен, на пајак-службата добро и' оди. Според извештајот за работата за минатата година, претпријатието „Градски паркинг“, кое стопанисува 15 паркинзи и пајак-службата, остварило поголем профит од 2007 година. Лани имало приходи од вкупно околу 1,3 милион евра, а во предминатата година приходот изнесувал приближно 950 илјади евра.

Пајак-службата лани го зголемила приходот за околу 8 отсто во споредба со 2007 година, односно остварила промет од околу 31 милион денари, за 2,5 милиона повеќе отколку предминатата година. Пајакот најмногу возила собрал во октомври, а најмалку во август. Ако земеме дека во просек казната за подигање на возилото е околу 2.000 денари, излегува дека службата лани подигнала околу 15 илјади возила, односно месечно околу 1.300 автомобили.

Лани за 43 отсто бил зголемен и приливот на пари од наплатата на паркинзите, што покажува дека скопјани се' повеќе ги оставаат возилата на паркинг каде што се плаќа. Најголем приход, од 10 милиони денари, јавното претпријатие остварило од паркингот кај телекомот, кој има 270 паркинг-места.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=CDF88BE0756BDC47BF330411B33ADA9E
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 05-Aug-2009 at 14:37
„ГРАДСКИ ПАРКИНГ“ СО НАЈГОЛЕМА ЗАРАБОТУВАЧКА
Најмногу пари од паркирање Градското претпријатие кое заработува од јавните паркиралишта и од собирањето непрописно паркирани возила и годинава се покажа како најуспешно во споредба со другите, што може да се види од неговиот финансиски извештај. „Градски паркинг“ лани има остварено нето-добивка од 2,6 милиона денари, а приходите во однос на минатата година му се зголемиле за 40 отсто, односно изнесуваат 1,3 милион евра. Претпријатието стопанисува со 13 паркиралишта, од кои најрентабилно е тоа кај „Т-хоум“ од каде што добива околу 160.000 евра годишно. Потоа по профитабилноста следуваат „Градска болница“, „Максим Горки“, „Макпетрол“ и „Камени мост“. Најнеисплатливо, иако со најголем капацитет, е паркиралиштето кај саем, кое претпријатието го стопанисува само кога се одржуваат саеми. Поради тоа управата на „Градски паркинг“ решила да не го продолжи договорот за ова паркиралиште. Исто така, зголемен е и приходот од месечни и од годишни картички за паркирање, што, според оценката на претпријатието, се должи на интересот на граѓаните повеќе да плаќаат на овој начин. Позитивните резултати од работењето на „Градски паркинг“ ги засенува нивниот долг кон Град Скопје, кој само за 2007 и за 2008 година изнесува повеќе од 500.000 евра. Во извештајот не стои дали постои долг и за другите години, до 2003 година, од кога постои претпријатието. Поради долгот, раководителите бараат градот да ја намали комуналната такса, која изнесува 10 денари за еден час паркирање. Приоритет на „Градски паркинг“ во идниот период е проектот „Зонско паркирање“, кој веќе со години го најавува, а никако да почне да го спроведува. Тука се и изградбата на второ депо за секторот „Пајак-служба“ и воведување информатичко работење во сите сектори. Освен тоа што ниту процент од приходот на „Градски паркинг“ не се враќа во градската каса, во извештајот на „Градски паркинг“ нема ниту збор за нивните инвестиции во уредување на просторот кој го стопанисуваат.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1775&ArticleID=118927
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 05-Aug-2009 at 21:13


Па како да не бидат со заработувачка. Паркинзите им се очајни и освен автоматска рампа и човек за наплата немаат никакви други трошоци. Особено криминален е оној карши Холидеј Ин, кој е неосветлен, неозначен, полн со вдлабнатини и дупки и што уште не. Што добивмае за картата што ја плаќаме освен паркинг? Секако не заштита за колата? Криминал!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 23-Aug-2009 at 17:06
Дискусијата околу високите тротоари како решение за паркирањето, како и искуствата од Турција ја префрлам тука. Еве како изгледаат навистина огромните тротоари во Бодрум:







Но, мене ваквото решение ми делува далеку поурбано, европски и цивилизирано. Прашање е да не е премногу цивилизирано за наши услови, но од некаде треба да се почне.
Солун:


Москва:


Или фаворитит Минск:





Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 23-Aug-2009 at 20:26
абе решенијата со оградите не се за автомобили, туку и за пешаци, да не се претрчува, да бидат чисто одделени тротоарот и коловозот и т.н.
но било кое решение не го решава проблемот со паркирање на една од лентите, и затоа тука треба да стапат полицијата и законите, што во голема мера ги има во европските градови

и аман со тоа „европските“, ни требаат проекти кои ќе го подобрат сообраќајот низ нашата држава, бвез разлика дали тие проекти ги имало во европа, африка или азија

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 24-Aug-2009 at 17:15
Еве направив една прошетка туку што до центарот на Љубљана за да ги споредиме тукашните и скопските решенија за паркинг проблемот. Сите слики ги направив на една улица во центарот, доста мала и незначајна улица и тоа во рок од 5 минути. Еве за колку идеи можат од ова да се применат во Скопје/Македонија:

1) Еве ги столпчињата од ковано железо, кои се многу поубави од некакви бетонски или метални столбови.Исто во тој стол е и оградата и осветлувањето.


2) Продолжуваме понатаму по улицата. Оние коли кои се паркирани на лево долж улицата. Тоа е дел од тн. Плава Зона (зона каде што се плаќа паркинг).


3) Како што може да се види, само 2 паркинг места од околу 10 се наменети за посетители, при максимално задржување од 15 минути! Другите места се оставени за станарите.


4) Самиот автомат за само-наплата:


5) Веднаш до нив го забележав контејнерот на ХУМАНА, наменет за стари алишта, кои подоцна одат во Црвен Крст и Каритас:


6) На околу 50 метри се наоѓа подземната гаража Капитељ:


7) Објектот на Капитељ и Вила Урбана (заедно со мојот прст):




8) За крај како би требало да се реновира стан:


ПС Ако сметате дека е недозволиво офтопик, нема проблем преместете се заедно каде што треба, но бидејќи решив дека претежно се осврнав на паркирањето, тука ги поставив сликите.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 29-Sep-2009 at 21:00
Добро е што од апели се преминува во акција. Само не ми е јасен делот со узурпираните гаражи. Доколку тие немаат сопственик, зошто едноставно општината (или кој и да е надлежен) едноставно не ги продаде? Како ќе функционира она „приспособување“ за паркирање на возилата на дел од посетителите во трговскиот центар???

АЕРОДРОМ АПЕЛИРА
Гаражите да се користат за паркирање

Во обид да се реши проблемот со паркирање во општина Аеродром, општинските служби неодамна почнаа акција за рационално користење на подземните гаражи, за, како што велат, барем малку да се ублажи недостигот од паркинг-простор. и“Сите што ќе приложат документ дека се сопственици на некоја од подземните гаражи во ТЦ „ Бисер“ и понатаму ќе може да ги паркираат сопствените возила, но нема да им биде дозволено гаражите да ги користат како магацини за складирање храна или, пак, облека, како што е случај сега - објаснуваат од Одделението за односи со јавност на Општина Аеродром. Оттаму велат дека гаражите што сега се узурпирани од луѓе кои немаат дозвола да ги користат, ќе бидат приспособени за паркирање приватни возила. Според општинските служби, на тој начин ќе се обезбедат места за паркирање на возилата на дел од посетителите во трговскиот центар. - За побрзо ослободување на узурпираните гаражи, активирана е и инспекциската служба на општината и“објаснуваат од Аеродром. Подземни гаражи во ТЦ „Бисер“ има околу 50 и уште толку под зелениот пазар, кој се наоѓа во негова непосредна близина.

Е.М.



http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=1825&ArticleID=122731


Edited by Cloverstack - 29-Sep-2009 at 21:18
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 10-Oct-2009 at 15:01
Ohno    Bash

Еве јас да им предложам на општинарите од центар како да се реши „проблемот“ со надлежностите. Под итно да се укине тоа нивно претпријатие и да се припои кон ЈП Градски Паркинг!

Каков е овој безобразлук? По кој основ општина центар треба да има посебно претпријатие за паркинг? До кога работите ќе ги организираме неефикасно, неекономично и непотребно покомплицирано поради глупости? Поради тоа што на некои од скопските општински администрации, кога така им чини, не сакаат да разберат еден многу едноставен факт: дека се дел од една компактна целина.

Оваа феудална идеологија мора под итно да им се избие од глава на локалните „владетели“

Ќе имаме две паралелни пајак-служби





 

Јавното претпријатие „Паркинзи на општината Центар“ размислува да купи пајак-возило и бара строго да се разграничат надлежностите меѓу него и „Градски паркинг“, како и да добива дел од парите од зонското паркирање

 
 
%20  
Освен две паралелни претпријатија за паркиралишта, Скопје наскоро може да добие и две одвоени пајак-служби, едната на „Градски паркинг“, а другата на „Паркинзи на општината Центар“. Од општинското претпријатие најавуваат дека сакаат да купат пајак-возило за да ја подобрат услугата за своите корисници.

Владимир Тодоровиќ, градоначалникот на Центар, на последната седница на советот го поддржа развојот на ова претпријатие и истакна дека е крајно време прецизно да се разграничат надлежностите меѓу него и „Градски паркинг“, чиј сопственик е градот, бидејќи и двете фирми работеле на исто подрачје.

- Надлежностите во центарот се навистина многу измешани. Дел од нашите паркинзи стопанисува „Градски паркинг“. Кога веќе имаме две претпријатија на исто подрачје, сега треба да размислиме како да ги поделиме ингеренциите и двете да работат без загуби и без да си пречат едни на други - рече Тодровиќ.

На општинарите од Центар најмногу им пречи проектот за зонско паркирање, кој „Градски паркинг“ го спроведува на општинските улици, пред сé на Ленинова и на Орце Николов, бидејќи за нив се грижи општината, а не градот. Затоа ќе побараат да се направи договор со кој во општинската каса ќе треба да се слеваат 40 отсто од парите собрани со наплатата за паркирање на овие и на кои било други сообраќајници што се во нивна надлежност, ако „Градски паркинг“ ги вметне во зонското паркирање.

Општинското претпријатие во изминативе шест месеци собрало над три милиони денари од четирите паркиралишта што ги стопанисува, зад гимназијата „Јосип Броз Тито“, до Зелениот пазар, пред „Аутомакедонија“ и кај „Трготекстил“, кој во овој период бил најпрофитабилен паркинг со заработени 1,7 милион денари. Тодор Делјановски, директорот на „Паркинзи на општината Центар“, вели дека наскоро ќе отворат уште три паркиралишта, едно кај Буњаковец, а за другите две локациите допрва ќе се утврдуваат.

- Набавката на пајак-возилото е предвидена, но неизвесно е дали ќе ја реализираме. Тие чинат околу 110 илјади евра, а засега немаме толку пари - рече Делјановски.

Претпријатието „Паркинзи на општината Центар“ постои од 2007 година и има 40 вработени, од кои 21 се на наплатните рампи, двајца се контролори, а другите во администрацијата.
 
   
Автор: Б.С.


http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=109919499&id=14&setIzdanie=21809


Edited by Cloverstack - 10-Oct-2009 at 15:02
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 13-Oct-2009 at 14:13

Со подземна, а не со катна гаража





 

На улицата Цветан Димов постојано има непрописно паркирани возила, кои го отежнуваат одвивањето на сообраќајот, но пајак-службата многу ретко ги собира, а од општината Чаир велат дека состојбата е таква бидејќи нема место за паркинг

 
 
%20  
Паркирани возила од десната и од левата страна, возачи што од споредните улички неочекувано се приклучуваат и пешаци што претрчуваат каде што ќе стигнат е постојаната слика на улицата Цветан Димов во општината Чаир. Оваа ситуација е вообичаена во делот од детелинката на Бит-пазар до раскрсницата со улицата Џон Кенеди. Жителите од општината Чаир велат дека ретко поминува полицијата за да казнува, а уште поретко пајак-службата за да подига возила. Од општината велат дека ќе се изгради подземна гаража за да се спречи сообраќајниот метеж кај Јаја-паша.

- Полиција поминува, не често, но може да се види понекој нивни автомобил. Ретко кога казнува, односно речиси никогаш, а пајак-службата ја гледаме најмногу двапати во годината, кога ќе подигне најмногу по две-три возила. Со зачудување ги гледаме кога ќе дојдат бидејќи не сме навикнати на нив - велат жителите на Чаир.

Пред четири години се најави дека ќе се гради катна гаража во близината на трговскиот центар „Чаирчанка“ за да се реши проблемот со паркирањето на улицата Цветан Димов, но до денес изградбата не е почната. Општинарите тогаш најавуваа дека проектот за повеќекатен паркинг бил веќе нарачан. Според нив, автомобилите се оставале на оваа сообраќајница бидејќи жителите немале каде да паркираат. По четири години општинарите велат дека работат на деталниот план, но катна гаража нема да се гради.

- Нема да биде катна, туку подземна гаража. Со нејзината изградба ќе се намали проблемот со сообраќајот во овој дел. Досега не беше почнато да се гради, бидејќи овој дел е во заштитена зона и моравме да побараме дозволи од Дирекцијата за заштита на споменици и Министерството за култура - велат од општината Чаир.

Според податоците од сообраќајната полиција, на жителите на Чаир им се пишувале од 80 до 100 казни месечно за непрописно паркирање, а таму патролирале и пешачката и моторната патрола.
- Една казна изнесува 45 евра или може да се замени за 25 казнени поени. Но и покрај тоа што редовно се казнува, состојбата таму е непроменета, за разлика од други делови од градот - велат од полицијата.
 
   
Автор: Б.С.


http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=10139932251&id=14&prilog=0&setIzdanie=21810
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 13-Oct-2009 at 21:47

ЈП "ГРАДСКИ ПАРКИНГ" ГО ЗГОЛЕМУВА ВОЗНИОТ ПАРК

Три нови пајаци на улиците наредната година

Во декември ќе биде распишан тендер за избор на најповолна понуда за набавка на пајак-возила, а според процените на претпријатието, за нив ќе бидат потребни околу 300.000 евра

ЈП "Градски паркинг" ќе се подновува со уште три нови пајак-возила. Минатата година беа набавени три нови пајаци, со што возниот парк на пајак-службата се зголеми на шест возила. Од претпријатието велат дека нови возила им се потребни за да можат да интервенираат низ сите општини во градот. Дополнителна причини е и воведувањето на зонското паркирање, односно подигање на возилата кои не го почитуваат времето за паркирање што е дозволено во трите зони.
"Во декември ќе распишеме тендер за избор на најповолна понуда за набавка на пајак-возила. Тие ќе бидат платени со средства од буџетот на претпријатието, предвиден за наредната 2010 година. Со овие три нови возила во голема мера ќе се засили присуството на пајак-возилата на улиците и ќе може да се интервенира не само во строгиот центар на градот туку и во другите општини каде што имаме проблеми со узурпирање на јавите површини", вели заменик-директорот на ЈП "Градски паркинг" Панче Стојановски.
За набавката на новите пајаци ќе бидат потрошени околу 300.000 евра, имајќи го предвид фактот дека лани набавката на еден пајак чинеше 100.000 евра.
Пајак-службата на ЈП "Градски паркинг" сега има 6 пајаци, од кои три се нови, можат да ги креваат сите типови возила и можат да подигнат два автомобила истовремено. Другите три пајаци се стари по триесетина години и постојано се расипуваат. Од претпријатието велат дека нема да запрат со оваа набавка туку оти во иднина ќе се набават уште нови пајак-возила, бидејќи за Скопје се потребни најмалку 10 пајак-возила.
(А.А.)



http://vest.com.mk/?ItemID=0CEB554C4BE5114AA72984CBE7F19764
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 19-Oct-2009 at 23:53
Секој ден иста приказна, само различен автомобил!


Автомобилите се фотографирани низ текот на целата измината недела и истите се паркирани на забрането место за паркирање


Откако Градот Скопје и ЈП Градски паркинг изнајдоа решение за паркирањето во централното подрачје на главниот град и регулирање, до некаде на гужвата која произлегуваше од тоа, умешните скопјани веќе се снаоѓаат. Од една страна нема веќе бесплатен паркинг во центарот на Скопје. Нема ниту доволно слободни места за паркирање, се жалат тие. Од друга страна и тоа место што не е предвидено ни најмалку за паркинг скопските возачи, "шоферски" го користат. Станува збор за јавно необележано место кое ЈП Комунална хигиена - Скопје во текот на денот го користи за нивниот камион за собирање на ѓубрето од контејнерите, но секој ден истото е узурпирано. По упорните апелирања на Комунална до граѓаните со лепење на плакати на местото за забранет паркинг и укажување на Пајак-службата, несовесните возачи и понатаму го блокират пристапот. Во оваа сторија и сами се уверивме. Нашиот фоторепортер во текот на изминатата недела секој ден успеваше да најде различен автомобил паркиран на истото спорно место. Понеделникот беше наменет за "пежо", следеше "пунто", две "корси" и "спарк". Совесните возачи доколку до сега не биле информирани каде се паркирани и дали местото е наменето за паркинг сега ќе можат да се видат.

Од ЈП Комунална хигиена - Скопје велат дека местото на паркингот позади ТЦ Палома Бјанка постојано е блокирано.
- Во било кој ден од денот кога се обидуваме да го собереме ѓубрето сме "хендикепирани". Иако е казниво да се паркира на место поблиску од 10 метри до контејнерите тие тоа го чинат. Некогаш се погодува и по неколку дена да не можеме да го собереме ѓубрето бидејќи во нашата маршрута која е испланирана се погодува да има паркирано автомобил, објасуваат од Комунална.
До кога ќе трае ова не се знае? Со ова може да се посочи на сопствениците кои нашиот фоторепортер ги затекнуваше дека во текот на минатата недела нивното скришно место е откриено.

Дејан СРБИНОВСКИ
ФОТО: Ѕ. Плавевски

http://vecer.com.mk/?ItemID=158E1A637DD8824D96580581F26364B3
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 22-Oct-2009 at 11:37

Катните гаражи си служат само на себе

Секој инвеститор што прави ваков објект, освен паркинг-места создава и потреба од нив, вметнувајќи и други намени во градбата, како деловни простории или трговски дуќани, па очекувањата се дека гаражните простори главно ќе ги задоволуваат потребите на закупците и на муштериите, а околу нив сé ќе си остане исто

%20
Трендовите во Скопје доаѓаат и си одат, но некои, како тие со градењето згради, оставаат силен печат и за времињата што следуваат. Еден од најновите трендови во оваа област, што полека се пробива во изминативе три-четири години, се вика градење таканаречени катни гаражи.

Практиката е толку едноставна што веќе личи на клише. Во урбанистички план се вцртува маркичка за објект за катно паркирање, која подоцна, поради очекуваната неисплатливост за изградбата и поради интересите на инвеститорите, добива и понекоја друга намена: дуќанче, две, три, десет, неколку канцеларии, можеби и угостителски објект или сместувачки капацитет.

Резултатот е исто така очигледен. Катните гаражи обично се предвидуваат на места каде што постои сериозен недостиг од паркинг места и нивната изградба се правда со потребата да се реши тој проблем. Но со комбинирањето на намените, секој инвеститор создава ем паркинг места, ем потреба од нив. Очекувањата се дека гаражните простори главно ќе ги задоволуваат потребите на закупците и на муштериите, а околу нив се ќе си остане исто. На крајот, некои од нив незначително малку ќе го ублажат проблемот со паркирањето, други воопшто нема да го намалат, а трети можеби и делумно ќе го зголемат.


ЗЕБРАТА НЕ РЕШАВА ЛАВОВСКИ ПРОБЛЕМ


Владимир Тодоровиќ, сопственикот на синџирот супермаркети „Тинекс“ и градоначалник на општината Центар, денеска свечено ќе го отвори својот објект „Зебра“ на улицата Васил Ѓоргов во Капиштец, по две години засилена изградба. Зградата, за која се ветува дека ќе биде првата катна гаража во Скопје, има 350 паркинг места на седум нивоа, уште 30 во подрумските простории и 80 во непосредната околина. Сосема доволно простор за автомобилите на десетина висококатници од околниот простор, ако објектот беше јавен, го градеше локалната самоуправа и им беше на располагање пред се на жителите.

Но во него ќе има голем супермаркет „Тинекс“, хотел со 60 легла, банка, пицерија, кафулиња, бутици, игротеки, спортски обложувачници, канцелариски простории и дуќан за хемиско чистење. За голем дел вработени во објектот ќе биде потребно место за паркирање, како и за многу поголемиот број муштерии кои, привлечени од можноста да го остават автомобилот непосредно до местото каде што ќе купуваат, а не надвор на сонце или на дожд, се очекува да го преплават новиот деловно-трговско-угостителско-обложувачко-хемиско-гаражен центар. Многу е веројатно дека „Зебра“ нема да го влоши и онака горливиот проблем со паркирањето во Капиштец, но допрва ќе се види колку ќе го намали. Засега не се знае на кој принцип ќе функционира гаражата, бидејќи „Тинекс“ нема да стопанисува со неа, туку ќе ја даде на друга фирма.


АДЕМОСКИ СКРАТИ 400 МЕСТА


Објектот „Сити Плаза“ до трговскиот центар „Рамстор“ требаше да биде првата градска катна гаража. Нејзината изградба се најавуваше уште откога се градеше самиот центар, но беше одложувана поради проблеми со деталниот урбанистички план, кој беше оспорен пред Уставниот суд. Конечно, откако инвеститорот, познатиот бизнисмен Ајдован Адемоски ги разреши сите недоречености во своја полза и склучи договор со НЛБ Тутунска банка заедно да го прават објектот, градежните работи почнаа кон крајот на 2007 година, а завршија во јануари годинава, кога беше свеченото отворање.

Во оваа зграда градот доби еден огромен административен банкарски комплекс со дополнителни деловни простории предвидени за други фирми, но никаде ја нема катната гаража, која требаше да биде нејзина основна намена. Се уште нема ништо од ветените пет ката, потпокрив и два товарни лифтови сите во функција на паркирањето. Наместо простор за дури 550 автомобили, според фалбите на инвеститорот, засега на располагање се само 150 паркинг места на подземното ниво. За паркирање таму се плаќа 30 денари за првиот час, а секој нареден ќе чини 20 денари.

Адемоски не сака да објаснува зошто скусил 400 места од тоа што го ветуваше. Само кратко одговори дека е на пат и дека не бил должен да дава никакви одговори. Додека неговата зграда се уште се градеше во медиумите се појавија огласи дека таму се издаваат деловни простории. Кога се јавивме на телефонскиот број на огласот ни беше речено дека објектот ќе биде гаража барем уште една година, а потоа би можеле да закупиме канцеларии. Сопственикот Адемоски ниту за ова не сакаше да даде коментар.


УНИВЕРЗАЛНА ПРАКТИКА И КАЈ САЛАТА


И катната гаража што почна да се гради зад Универзалната сала го поминува истиот пат како претходните, Најавена како решение за проблемот со паркирањето околу овој објект, дадена на приватен инвеститор, кој ја пренаменува во деловни простории. Во објектот треба да има две подземни и три надземни нивоа за паркирање, со 136 места. Тетовската фирма-инвеститор „Импексел 2“ и нејзиниот сопственик Неим Хусеини на поставувањето на камен-темелникот рекоа дека 35 отсто од градбата ќе биде наменета за деловни простории. Сето тоа остава малку надеж дека на некоја наредна манифестација во Универзалната сала што ќе предизвика голем интерес веќе нема да ја има вообичаената глетка - паркирани автомобили насекаде, особено на булеварот Партизански одреди, кој е речиси блокиран од нив.


„ИДАДИЈА“ И „БИСЕР“ НАЈНАДЕЖНИ


Околината на трговскиот центар „Бисер“, Ивица Коневски, градоначалникот на Аеродром, ја опишува како „жешка точка“, кога е во прашање проблемот со паркирањето во неговата општина. Продавници, бутици, кафулиња, кафеани, супермаркети, пазар, обложувачници... Сконцентрираноста на сите овие објекти на тој мал простор предизвикува таму да се паркираат автомобили не само од страните на паркинг-местата, туку и по два реда среде станбените улици. Во остатокот од општината вообичаено има по еден ред возила во средишниот дел од улиците, иако, според правилата, не треба да има ниту еден.

Токму поради тоа државата организираше јавно наддавање за долгогодишен закуп на земјиштето меѓу „Бисер“ и ресторанот „Мекдоналдс“, со цел тој што ќе го добие да изгради катна гаража. По наддавањето што се одржа на 14 февруари 2007 година, плацот го доби фирмата „Илинден“ по цена од 1.950 денари за квадрат годишно. Потоа малку фалеше да го загуби, бидејќи прво бараше да има повеќе деловен простор во зградата, па општината одби да издаде градежна дозвола. Одобрението за градење беше издадено во март, непосредно пред да истече рокот за отпочнување на градбата предвиден во договорот со Министерството за транспорт и врски. Фирмата не добиваше градежна дозвола затоа што проектот требаше да биде приспособен кон урбанистичкиот план. Таму треба да се направи објект со по четири подземни и надземни нивоа, кој ќе може да собере 242 возила. Андреја Ошавков, менаџерот на „Илинден“, на ланското поставување на камен-темелникот најави деловни простории во потпокривот, што значи дека и оваа гаража, барем делумно, ќе биде во функција самата на себе.

Неодамна почна да се гради катна гаража и кај поликлиниката „Идадија“, за која Кочан Адем, сопственикот на фирмата-инвеститор „Палата Млин Балкан“ вели дека ќе биде единствена во градот што ќе служи исклучиво за паркирање. Но неизвесно е дали овој објект воопшто ќе се направи, бидејќи Министерството за транспорт и врски поднело иницијатива до Државниот правобранител за да се врати земјиштето во државна сопственост, поради прекршување на роковите за градба.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=10229950525&id=14&prilog=0&setIzdanie=21818
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 22-Oct-2009 at 17:32
Адемоски не сака да објаснува зошто скусил 400 места од тоа што го ветуваше. Само кратко одговори дека е на пат и дека не бил должен да дава никакви одговори. Додека неговата зграда се уште се градеше во медиумите се појавија огласи дека таму се издаваат деловни простории. Кога се јавивме на телефонскиот број на огласот ни беше речено дека објектот ќе биде гаража барем уште една година, а потоа би можеле да закупиме канцеларии. Сопственикот Адемоски ниту за ова не сакаше да даде коментар.


Е уште ова да го дочекаме и би било капак  Eeek2

Како да не беше доволно веќе направениот криминал. Како да не е попаметно господинот да се задоволи со „постигнатото“ и да не ризикува понатаму. Мада во наши услови и не е баш чудно лакомоста да ги премине сите граници. Криминалот со катните гаражи очигледно функционира непречено и дебело се исплати. Ако некој заработил лесни пари врз грбот на сите нас, а тоа му го аминувале корумпирани институции, дали може да го обвиниме за амбицијата тоа да го повтори?

Каде се надлежните?   Bash
Овде не само што треба во корен да се сосечат вакви планови за целосна пренамена, туку треба да се лоцира одговорноста и за досегашните ујдурми!


Edited by Cloverstack - 22-Oct-2009 at 17:34
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 25-Nov-2009 at 01:21

Паркинг достоен за „Камел трофи“

Градските и општинските власти велат дека паркингот зад МРТВ треба да го уредат институциите што го користат

Со години граѓаните што одат да вадат нови лични карти и пасоши во одделението на МВР, зад зградата на Македонската телевизија, паркираат на импровизиран паркинг, кој има толку многу дупки и грпки што е достоен за етапа од „Камел трофи“. Кога е лето, на паркингот се креваат облаци прав кои ги полнат автомобилите, а наесен и назима граѓаните газат во кал до колена.

Станува збор за околу 200 квадратни метри неасфалтиран простор. Несфатливо е како е можно надлежните да го заборават и да не го асфалтираат, со оглед на бројот на граѓаните што го користат. Во објектот што го користи Министерството за внатрешни работи се издаваат пасоши, лични карти, возачки дозволи, возачки книшки, изводи од матичните книги на родени, венчани и умрени и други документи, па секој скопјанец барем еднаш годишно таму ги тестира своите возачки вештини за маневрирање.

- Неверојатно е ова што се случува. Во центар на град, толку фреквентен паркинг, а така запустен. Што ли си мислат странците за нас кога ја гледаат оваа пустина? За да се стигне до паркингот граѓаните мора да поминат под еден затворен надземен ходник од МРТВ, во дупка која ја ископале автомобилите. Тоа не е безбедно ниту за возачите ниту за возилата. Вака не се оди во Европа. Не знам зошто никој од надлежните не го облагороди ова место, барем со павер да го поплочеа, ако не им се исплаќа да асфалтираат. Што ја чини општината Центар или министерства што работат во зградата на МРТВ да поплочат и да стават клупи, за да може да се одморат постарите граѓани што чекаат на разни шалтери. Не знаат да си го уредат сопствениот двор - вели пензионерот Н.С.

Ниту Градот Скопје ниту Општина Центар не се нафаќаат да ја избришат грдата слика и да го уредат просторот.

Од Градот Скопје велат дека тој паркинг не е во нивна надлежност и не знаат кој би можел да го уреди.

- За тој дел од Скопје се' уште немаме изготвен план за паркирање. Кога ќе се изготви планот, овој паркинг секако би бил дел од проектот за зонското паркирање - велат во одделението за односи со јавност.

Од Општина Центар објаснуваат дека просторот околу објектот на Македонската радио-телевизија е градежна парцела, односно дворно место, кое според планот им припаѓа на МТВ и на сите други државни институции што ги вршат своите функции во тој објект.

- Овие институции се должни во целост да го уредат земјиштето кое им е дадено на користење според нивните потреби, со намена за паркинг-простор, парковско зеленило, пристапни патеки, односно целосно партерно уредување - велат во Општина Центар.

Освен Министерството за внатрешни работи, во зградата на МРТВ работи и Министерството за животна средина и просторно планирање и повеќе државни инспекторати, кои иако го користат паркингот, досега не се сетија со сопствен пример да покажат дека се свесни и за естетиката во градот.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=CB0ABC6BA30CB246944830D51C3D0A6F
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 25-Nov-2009 at 01:26

Наместо адреналин-парк, ќе се гради катна гаража

Под Транспортниот центар од поштата кон кејот на Вардар ќе се прави паркинг на две нивоа

Адреналин-паркот ќе стане катна гаража на две нивоа, најавуваат во јавното претпријатие „Градски паркинг“. Планирано е да се уредува потегот под Транспортниот центар од поштата во правец кон кејот на Вардар. Паркингот го пресекува сообраќајница, од која ќе има влез кон двата дела. Во првата фаза е предвидено да се уреди постојното ниво, а во иднина, за да се искористи висината на столбовите од железничката станица, ќе се направи уште едно, монтажно ниво.

Моментно, во Градот Скопје е во тек изработка на проектот, а во буџетот за следната година за реализација на првата фаза се предвидени 10 милиони денари.

Откако и по неколку години од најавата за изградба на парк со содржини за екстремни спортови не се реализираше проектот, градските власти решија да го искористат просторот за друга намена. Во меѓувреме, иако на само два километра од строгиот центар на градот, локацијата неколкупати се претвораше во дива депонија. Одреден краток период беше и заградена, но ни тоа не помогна. Со изградбата на паркингот градските власти веруваат дека ќе се избегне повторување на оваа состојба.

„Со уредување на оваа локација ќе се реши проблемот на паркирањето на сите субјекти во околината, вклучувајќи ја поштата, железничката и автобуската станица, дискотеката, а првенствено на жителите на околните згради. Тие, како и на другите паркиралишта на ’Градски паркинг’, ќе добијат повластени цени за паркирање. Редовната цена за сите други ќе биде 10 денари од час“, велат во јавното претпријатие.

Таму сметаат дека со воведувањето на зонското паркирање кај ТЦ „Бисер“ и „Веро“, како и со овој паркинг, на европски модерен начин ќе се решат жешките паркинг точки во Општина Аеродром. За ова, нагласуваат во јавното претпријатие, имаат голема поддршка од локалната власт и од градоначалникот Ивица Коневски.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=1A06E30FAEAC6A43B9A0ABA607275FC6
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 09-Dec-2009 at 19:15

Повеќе место за паркирање, помалку за пешаци


Одвај десет сантиметри за пешачење остануваат на тротоарите на улицата Никола Русински во Карпош 3 откако таму ќе се паркираат возила

%20
Тротоарите на повеќе места во општината Карпош, се повеќе се користат за паркинг простори. Граѓаните велат дека повеќе не се чувствуваат безбедни бидејќи за да стигнат од еден до друг дел од населбите мораат да се движат по улица. Со ваков проблем се соочуваат жителите кои секојдневно се движат по улицата Никола Русински во Карпош 3, во делот кај гимназијата „Никола Карев“ и трговскиот центар Лептокарија.

- Немаме каде да се движиме, некој погрешно пресметал дека на нашите тротоари има место и за пешаците и за автомобилите. Оставено ни е по пола метар како тротоар, но кога ќе се паркира возило, од пола метар добиваме само 10 сантиметри. Тротоарите ни се претворија во паркинзи, а со тоа се загрозува и нашето движење. Не можеме повеќе ниту децата да ги пуштиме сами да отидат на училиште бидејќи мораат да се движат по улица. Знаеме дека општината Карпош, како и целиот град, има проблем со недостиг од паркинг простор, но тие можат да се направат на други места, каде што има услови за тоа, без да се загрози никој - вели Иван Ристовски, жител на населбата Карпош 3.

Жителите на улицата Бриселска во населбата Тафталиџе, пак, велат дека откога е целосно реконструирана нивната сообраќајница, фирмите кои работеле на теренот заборавиле да го одвојат тротоарот од неа.

- Со реконструкцијата на улицата ги изгубивме тротоарите, односно сега тие се во иста висина со улицата. Очигледно е дека во овој дел не се штедело на асфалт. Но, проблем ќе настане во периодите кога ќе има обилни врнежи, бидејќи тогаш во нашите гаражи и подруми ќе се слива цела вода. Потребен ни е тротоар не само за да не се поплавуваме, туку и да бидеме побезбедни кога се движиме по улиците - велат жителите од улицата Бриселска.

Од општината, пак, велат дека сите градежни зафати на улиците се правеле во согласност со донесениот детален урбанистички план.

- Не се работи за погрешна пресметка. Ние улиците ги реконструиравме според важечкиот урбанистички план за кој имаше јавна расправа, а никој од жителите тогаш не даде никаква забелешка за тоа да се промени. Сега можат граѓаните само да поднесат иницијатива со која ќе побараат измена на планот, постапка која трае шест месеци. А за проблемот кој се појави на улицата Бриселска, постои можност да се подигне асфалтот за три до пет сантиметри и повторно да се на направи тротоар за да не влегува вода во гаражите и подрумите во периодите кога имаме обилни врнежи на дожд - велат од општината.
 

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=12991050446&id=14&prilog=0&setIzdanie=21857
Автор: Б.С.


Edited by La Linea - 09-Dec-2009 at 19:16
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 10-Dec-2009 at 00:12
Семејство обвинува за незаконска изградба на паркинг

За Општината и ЈП изградбата е легална, оти станува збор за државен имот

Деспина Трајковска


Поранешни сопственици на 500 квадрати земјиште во близина на училиштето „Блаже Конески“ во Аеродром обвинуваат дека ЈП „Градски паркинг“ незаконски гради паркиралиште токму на парцелата за која веќе неколку години водат судска постапка со која сакаат да ја докажат сопственоста врз неа. Семејството Дамески смета дека изградбата е неоснована, оти за земјиштето се води судски спор, а истовремено и Општина Аеродром не го почитува важечкиот ДУП, кој на парцелата предвидува изградба на зграда, а не паркиралиште. Дејан Дамески, еден од двајцата браќа засегнати во случајот, вели дека потегот на „Градски паркинг“ кое од пред десетина дена го подготвува теренот за паркиралиште, бил причина повторно да „влезат во лавиринтот на институциите“.

„Уште во 1988 година татко ми го купи плацот и објектот на него, кој до 1991 година најчесто го издававме под кирија. Таа година речиси да бевме принудени да отстапиме дел од земјиштето на ГП ‘Маврово‘ за да може целосно да ја изгради постојната зграда која зафаќаше дел од нашиот имот, а подоцна ни ја урнаа и гаражата и други придружни објекти. За возврат, од компанијата добивме два стана. За дел од земјиштето, пак, со тогашното Министерство за урбанизам направивме спогодба за експропријација, според која државата требаше да ни додели земјиште, а делумно обесштетување да добиеме и од Градот Скопје. Меѓутоа, спогодбата и по толку години не е испочитувана. Во целиот случај е симптоматично тоа што до 2002 година се водевме како сопственици на имотот, за што имавме и имотен лист, но од тогаш досега земјиштето се наоѓа во рацете на РМ, иако државата не ја испочитува спогодбата“, објаснува Дамески.

Вели дека ниту неколкуте килограми документација не му помогнале изминативе години да го добие она што му следува на семејството. Залудни биле алармирањата до надлежните институции, почнувајќи од Катастарот, преку Министерството за транспорт, па се' до Општината.

„Единствено ни преостана правдата да ја бараме на суд, но и по толку години, нема никаква разврска“, дополнува Дамески, кој за еден месец го очекува исходот од барањето за привремена мерка запирање на активностите на терен.

Од Општина Аеродром и ЈП „Градски паркинг“ сметаат дека семејството нема причина да ги обвинува за беззаконие или за узурпирање приватен имот. Градоначалникот Ивица Коневски и директорот Панче Стојановски велат дека се гради на имот кој во катастар е заведен како државна сопственост. Точно е, велат и двајцата, дека важечкиот ДУП на тоа место предвидува зграда, но тврдат оти имаат право да го градат паркингот зашто бил од привремен карактер.

„Во случај да дојде до реализација на планот за изградба на зграда или евентуално судот да пресече и на семејството да му го врати имотот, ние ќе ја испочитуваме одлуката“ вели директорот на „Градски паркинг“, Стојановски.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=05ED73BF6BA3DD4694923DB4F90D5329

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 17-Dec-2009 at 11:22
ПРОСТОРИТЕ ЗА ПАРКИРАЊЕ СЕ ПОИНТЕРЕСНИ ЗА ЛОКАЛНИТЕ ВЛАСТИ
Центар ќе монтира паркиралиште Роза Петкова

Монтажното паркиралиште, кое градоначалникот на општина Центар Владимир Тодоровиќ најави дека ќе го постави на улицата Народен фронт, треба да биде готово до јуни в година. Тогаш ЈП „Паркинзи на Центар“ планира да почне да стопанисува со него, што може да се види од програмата за работа на претпријатието, која се најде на последната седница на Советот, но потоа беше повлечена за доработка. Од Општина Центар велат дека ако има доволно места, можно е паркирањето да не се наплаќа за жителите од населбата затоа што гаражата првично е наменета за нив. - Времето ќе покаже дали корисници што не живеат во Капиштец ќе го користат паркинг-просторот и ако е така, ќе се плаќа некоја симболична сума за жителите, додека за останатите цените ќе бидат комерцијални - тврди Јовица Ацковски, портпарол на Општината. Паркиралиштето ќе се протега на постојната локација за паркирање, на почетокот од улицата Народен фронт до кафе-барот „Интермецо“. Општинските власти велат дека изградбата ќе се одвива во две фази, во 2010 година и во 2011 година. Прво ќе се прошири приземјето, каде што ќе може да се сместат околу 250 возила, а катот ќе собира уште толку. Од Центар објаснуваат дека сумата од 17 милиони денари, која е предвидена во општинскиот нацрт-буџет за изградба на простор за паркирање, нема да се троши само за монтажното паркиралиште, туку предвидена е и за локации кои со урбанистички планови влегуваат во надлежност на општината. - Тоа се паркиралиштето до ЕСМ, кај спортската сала „Кале“, зад Т.Ц. „Буњаковец“, кај „Лотарија на Македонија“ и на останатите локации во општина Центар кои се предложени во урбанистичките планови Мал ринг, Голем ринг, Буњаковец 1 и 2, Капиштец и Дебар маало 1 и 2 - објаснува Ацковски. Наредната година ЈП „Паркинзи на Центар“, освен во Капиштец, планира да разработи уште две паркиралишта, зад „Буњаковец“, поточно кај ќебапчилницата „Дестан“, и пред општинските бараки и спроти фонтаната во Градски парк, каде што ќе се оформи еден паркинг-простор во облик на буквата Г. Во повлечената програма е наведено дека првото паркиралиште треба да почне со работа од први март, а второто од април. Исто така, стои и информација дека наредната година претпријатието очекува да заработи 23 милиони денари од „Трготекстил“, „Зелен пазар“, „Автомакедонија“, „Дом на градежници“ и трите нови паркиралишта. Целата заработка „Паркинзи на Центар“ планира да ја потроши за плати и за материјални трошоци.

Општината ќе се вклучи во зонското


Според директорот на општинското претпријатие, Тодор Делјановски, следната година новини во фирмата ќе бидат вработувањето на уште 15-20 луѓе и приклучување на Центар во проектот за зонско паркирање. Тој уверува дека скапиот софтвер нема да биде пречка и дека Општината ќе најде начин да ги преземе од „Градски паркинг“ улиците кои се во нејзина надлежност.
- Секој нека си ја гледа математиката во куќата. Јас консултирав многу стручни луѓе и доктори на науки. Зонското паркирање може да се направи и за помали пари – вели Делјановски.
Во изминативе неколку години бизнисот со паркирање стана вистинско поле за борба и превласт меѓу општинските и градските власти. Најсвеж пример за тоа е паркиралиштето кај Тутунски комбинат, кое пред извесно време го презеде „Градски паркинг“, а претходно токму Општина Центар имаше желба да го управува, но се откажа од намерата затоа што просторот не бил предвиден во ДУП.


И „Паркинзи на Центар“ не плаќа такса

Програмата за работа на „Паркинзи на Центар“ беше повлечена од седницата на Советот за да се реши прашањето со таксата која претпријатието има обврска да ја плаќа на Општината, во согласност со Законот за комунални такси. Директорот Делјановски објаснува дека пресметаната такса би ја зголемила цената за паркирање, па затоа ќе се бара друго решение. Истиот проблем го има и „Градски паркинг“, кој има долг кон Град Скопје за неплатена комунална такса.                                                                                                                                   http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=1894&ArticleID=129222   
< = < =
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 24-Dec-2009 at 14:33
Паркирањето кај Тутунски комбинат почна да се наплаќа

ЈП "Градски паркинг" минатата недела почна со наплата за паркирање на пар­кин­гот кај Тутунски комбинат". Во моментов се наплатува паркирање за цел ден, што чини 40 денари. Наскоро ќе биде поставена дигитална рам­па и наплатата ќе се врши од час, односно 20 денари за еден час пар­ки­ра­ње. ОД ЈП"Градски паркинг" велат дека дигиталната рампа ќе ја пос­та­ват по Нова година, откако ќе ги одбележат паркинг местата и ќе си за­кр­пат дупките на паркингот.

http://vest.com.mk/?ItemID=42E3C5A907035842B55968FBA6EC3218
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 47>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.270 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.