build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Паркинзи и гаражи
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Паркирање и паркинзи (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 47>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 29-Dec-2009 at 21:50
Градоначалникот на Центар си направи сопствен трговски центар кај што требаше да има катна гаража во Капиштец па сега за жителите во околината со општински пари ќе склапа монтажни паркинзи на спрат  Banana

БРАВО бе Тинексовиќ која мајка те роди толку паметен  Bash
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 29-Dec-2009 at 23:02


Да бидеме фер... Зебра беше почната далеку пред неговиот мандат и не би требало да ги поврзуваме тие работи...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 30-Dec-2009 at 12:25
На­ве­чер пар­ки­ра­ње за 10 де­на­ри

Од 22 ча­сот до 6 ча­сот на­ут­ро пар­ки­ра­ње­то на си­те пар­кин­зи на Јав­но­то прет­при­ја­тие ќе чи­ни 10 де­на­ри од час, за да им се из­ле­зе во прес­рет на мла­ди­те лу­ѓе што из­ле­гу­ва­ат на­ве­чер. Нај­ска­по­то пар­ки­ра­ње кај Те­ле­ком од 50 де­на­ри за час, по­ев­ти­ну­ва за 80 ос­то, но са­мо за на­ве­чер

По­ев­ти­ни­ја це­ни­те за ноќ­но пар­ки­ра­ње. На си­те пар­ки­ра­лиш­та­та на ЈП "Град­ски пар­кинг" од 22 ча­сот од 6 ча­сот на­ут­ро еден час пар­ки­ра­ње ќе чи­ни 10 де­на­ри. Дис­кон­тна­та це­на, спо­ред ка­жу­ва­ња­та на над­леж­ни­те од прет­при­ја­ти­е­то, ќе поч­не да ва­жи од фев­ру­а­ри ид­на­та го­ди­на. За вак­во­то драс­тич­но на­ма­лу­ва­ње на це­на­та од 40-50 на 10 де­на­ри за час од "Град­ски пар­кинг" од­лу­чи­ле за да им из­ле­зат во прес­рет на мла­ди­те што на­ве­чер из­ле­гу­ва­ат по ка­фу­ли­ња­та и дис­ко­те­ки­те.
"За го­лем број мла­ди лу­ѓе 30, 40 или 50 де­на­ри од час за пар­ки­ра­ње е мно­гу, па за­тоа тие во­зи­ла­та го ос­та­ва­ат по тро­то­а­ри, во зе­ле­ни­ло­то или на ули­ца. За­тоа ре­шив­ме да им по­ну­ди­ме екс­тра­ни­ски це­ни. Сме­та­ме де­ка 10 де­на­ри од час е по­вол­на це­на, и со тоа ќе ги сти­му­ли­ра­ме гра­ѓа­ни­те да ги ко­рис­тат на­ши­те пар­ки­ра­лиш­та", ве­ли Пан­че Сто­ја­нов­ски, ди­рек­тор на ЈП "Град­ски пар­кинг".
Тој об­јас­ну­ва де­ка оваа дис­кон­тна це­на за пар­ки­ра­ње са­ка­ле да ја во­ве­дат вед­наш по праз­ни­ци­те, но не ус­пе­а­ле оти сe уш­те не е до­не­се­на од­лу­ка­та за на­ма­лу­ва­ње на ко­му­нал­на­та так­са ко­ја му ја пла­ќа­ат на Гра­дот.
"Се­га пла­ќа­ме ко­му­нал­на так­са од 10 де­на­ри од влез на во­зи­ло. Ние ба­ра­ме так­са­та да се пла­ќа про­цен­ту­ал­но, од­нос­но 10 или 15 от­сто од це­на­та за влез на ед­но во­зи­ло. Соб­ра­ни­е­то ова на­ше ба­ра­ње ќе го ста­ви на дне­вен ред ду­ри во фев­ру­а­ри. До­то­гаш не мо­же­ме да ги во­ве­де­ме ве­чер­ни­те дис­кон­тни це­ни, би­деј­ќи си­те па­ри кои ќе ги зе­ме­ме од пар­ки­ра­ње­то тре­ба да ги да­де­ме за ко­му­нал­на так­са", об­јас­ну­ва Сто­ја­нов­ски.
Пок­рај на­ма­лу­ва­ње­то на це­на­та на ноќ­но­то пар­ки­ра­ње, ЈП "Град­ски пар­кинг", по при­ти­со­ци­те од жи­те­ли­те на Ае­род­ром, од­ре­ди но­ва це­на и за зон­ско­то пар­ки­ра­ње во оваа на­сел­ба. Ста­на­ри­те на окол­ни­те згра­ди на­мес­то 200 де­на­ри ме­сеч­но, ќе тре­ба да пла­ќа­ат по 100 де­на­ри за ко­рис­те­ње на пар­кинг. Ќе се на­ма­ли и це­на­та на ме­сеч­на­та прет­пла­та и за вра­бо­те­ни­те во де­лов­ни­те об­јек­ти око­лу пар­кин­гот од 1.500 на 750 де­на­ри. Ре­гу­лар­но­то пар­ки­ра­ње ос­та­ну­ва по ис­та це­на.

http://vest.com.mk/?ItemID=FC736C3114A9324CB9B54C57B310FCDE
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 30-Dec-2009 at 12:43


Ми се чини, добар потег
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 30-Dec-2009 at 13:11
Абе добар потег, ама од друга страна па ако ЈП Паркинг како непрофитно јавно претпријатие значи дава до знаење дека е ликвидно и со вакви скоро дампинг цени, па според тоа сега се поставуваат две прашања. Едното не му е место сега тука, а другото е зашто воопшто да ги намалуваат сега цените. Сметам дека би требало да собираат профит и постепено да се обидат некои од своите паркинзи да ги претворат во катни гаражи, како нивна основна дејност услуги во паркирање.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 04-Jan-2010 at 22:08

„Градски паркинг“ работи само за такси и за плати

Претпријатието за паркирање во деветмесечниот извештај за работа прикажува негативен финансиски резултат за околу 35.000 евра, што, според објаснувањата, се должи на високите тарифи за комуналната такса

Иако пајакот работи со полна пареа низ центарот на Скопје, а многу јавни површини се претворени во нови паркиралишта со наплата, јавното претпријатие „Градски паркинг“ во деветмесечниот извештај за работа прикажува негативен финансиски резултат за околу 35.000 евра.

Членовиве на Советот на Град Скопје на седниците изразуваа сомневање дека претпријатието работи непрофитабилно, но сега во заклучокот од финансискиот извештај загубата е потврдена. Во овој документ се потенцира дека минусот се должи на обврската за плаќање на комунална такса кон Градот. Таа од јануари до септември 2009 година изнесува 16,4 милиони денари или околу 260.000 евра, а вкупниот приход на претпријатието за овој период е 1,1 милион евра.

- Се надеваме дека проблемот набрзо ќе се реши. Тарифите за комунална такса се нереални за сите субјекти што се занимаваат со сообраќајна дејност. Ни се наплатува по 10 денари од час ако паркирањето се наплатува според времетраењето и 30 денари ако наплатуваме паркирање од влез - вели директорот на „Градски паркинг“, Панче Стојановски.

Надлежните сметаат дека позитивен финансиски резултат би постигнале само со измена на Законот за комуналните такси, односно намалување на таксата за 15 отсто.

- Ако нема измена на тарифите во Законот или ако надлежните институции не се изјаснат за овој проблем, претпријатието и понатаму ќе покажува голема загуба како краен финансиски резултат - се вели во извештајот на „Градски паркинг“.

Според директорот Стојановски, иницијативата за измена на Законот е во тек веќе три години, а се одвива преку Заедницата на единици на локална самоуправа (ЗЕЛС). Тој вели дека Законот е во Министерството за финансии и очекува позитивен резултат.

Од парите што ќе му останат на претпријатието, најголем дел оди за исплата на платите на 145 вработени.

- Најмалата плата во „Градски паркинг“ изнесува 15.000 денари, а највисоката 45.000 денари - вели Стојановски.

За да му помогне во надминувањето на финансиските проблеми, градската власт во февруари годинава одобри 600.000 евра субвенции за имплементирање на проектот за зонско паркирање. Но, поради двата ребаланса на градскиот буџет таа сума се намали на 300.000 евра.

Директорот Стојановски вели дека досега добиле само половина од овие пари, а остатокот го очекуваат.

Јорданка Ивановска

Огради пред автомобилите

На реакциите дека „Градски паркинг“ ги остави пешаците во Дебар Маало без зони за движење, со тоа што ги обележа тротоарите за паркирање и остварување профит, директорот Стојановски најави брзо решавање на овој проблем. Според него, размислуваат да ги заштитат пешаците со оградување на просторот пред возилата на местото каде што се паркираат. Така ќе остане доволно простор од ѕидовите на зградите до автомобилите за движење на пешаците.

Таму каде што има жардиниери, настрешници или други физички пречки, ќе бидат отстранети, а просторот ќе биде заокружен само за потребите на пешаците.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=FB7E3C859A71F5459D7A3C35E41ABBE1


Пајак-службата во иднина ќе биде многу поопасна





 

Со две нови депоа и со уште три специјални возила пајак-службата на јавното претпријатие „Градски паркинг“ ќе може многу посериозно да го решава проблемот со непрописното паркирање насекаде низ градот

 
 
%20  
Панче Стојановски, директорот на ова претпријатие, најавува дека новопланираните депоа во општините Чаир и Карпош ќе почнат да се прават во јуни, а возилата ќе им пристигнат во септември.

- Во новите депоа ќе се постават по две пајак-возила. На тој начин вработените ќе може да собираат непрописно паркирани автомобили од својата околина, да ги носат во депоата и набрзина повторно да се враќаат на теренот. Сообраќајниот метеж во центарот ни е главен проблем за да постигнеме поголема ефикасност. Многу често сме заглавени во колони, па додека сме почнале да чистиме некоја локација, таа за кратко време повторно се полни и немаме можност да ја истуркаме работата до крај. Располагаме со шест возила, од кои едно е постојано во дефект. Затоа трите нови ќе ни бидат навистина добредојдени. Петте што ќе останат во централното депо кај новата железничка станица ќе ги покриваат општините Центар, Аеродром и Кисела Вода - вели Стојановски.

Тој додаде и дека на паркингот кај хотелот „Холидеј Ин“ ќе се постави и нова, пософистицирана рампа, која ќе ги спречува возилата што работат на дотур на стока да влегуваат на кејот „13 Ноември“.

- До средината на јануари ќе се постави нова рампа, која ќе биде со читач и нема да им дозволува на возилата што вршат дотур да влегуваат на кејот. Се одлучивме за ваков чекор бидејќи сме свесни колку се оштетува бехатонот кога врз него ќе помине потешко возило, а од друга страна, и не е убава глетката за луѓето што се во рестораните или во кафулињата да гледаат како им поминуваат камиони додека ручаат. Исто така, ќе воведеме и една новина кај зонското паркирање. Планираме во вечерните часови, додека работат дискотеките, кафеаните и кафулињата, цената за паркирање да биде симболична и секој да може да си ја дозволи. Со овие новини што ни се предвидени да ги реализираме до крајот на 2010 година мислам дека ќе придонесеме значително да се реши проблемот со паркирањето во градот - додава Стојановски.
 
   
Автор: Б.С.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=14101028597&id=14&prilog=0&setIzdanie=21877
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 05-Jan-2010 at 15:08
како може сега да постои непрописно паркирање кога се легализира паркирањето по тротоари со зонското паркирање Roll%20eyes

„Така ќе остане доволно простор од ѕидовите на зградите до автомобилите за движење на пешаците.
ако градов беше полн со анорексични луѓе Big%20smile
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 08-Jan-2010 at 23:21

Здраво ме интересира кој се стандардите за едно паркинг место доколку е изведено паралелно паркирање и се разбира вртењето при паркирање на местото се мисли на влезот во местото. Работата е во тоа што општината, од инвеститорот, бара сообраќајни услови т.с. паркирање во рамки на сопствената парцела. Растојанието помеѓу задната страна (западна) на зградата од каде што ми гледа целиот стан (јас сум на приземје), до  границата на градежната сопствена парцела е точно 5 метри што значи дека паркингот ке бидо со широчина од 5 метри притоа залепен под мојот прозор (и по цела должина на зградата), претпоставувам без никаква можност за зелен појас помегу паркингот и западната фасада. Значи дали има можнос да се скрати од тие 5 метра за пристојно зеленило а приота пак да се изведе паркинг, за кое чисто се сомневам, (дали е возможно некое решение) или дали постојат некој дупки во законитe а притоа да не се судско-правни спорови на пример да го откупам земјиштето што е по должината на мојот стан (дворот под прозорот во колективно домување за 1evro 1метар) и притoа да не дозволам изведба на паркинг на тој "приватизиран дел". Неможам да стопирам изградба на паркинг затоа што тој е во интерес на целата зграда, несакам да бидам себичен, но и несакам некој да ми се паркира со ауспухот во мојата дневна или спална соба. Ве молам за совет или некоја идеја? Зошто општината бара да се изгради паркинг на парцела од зграда кога зградата е изградена уште пред земјотресот и има вкупно 96 стана а бара вкупно 156 паркинг места, зарем паркингот не треба да си го направи на сопственото општинско земјиште?Dunno

Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 08-Jan-2010 at 23:24
А да ќе заборавев Crazy Среќна нова година и Среќни Празници !!!!!!!!!!!!!!!!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 08-Jan-2010 at 23:42
Originally posted by Baze

Здраво ме интересира кој се стандардите за едно паркинг место доколку е изведено паралелно паркирање и се разбира вртењето при паркирање на местото се мисли на влезот во местото. Работата е во тоа што општината, од инвеститорот, бара сообраќајни услови т.с. паркирање во рамки на сопствената парцела. Растојанието помеѓу задната страна (западна) на зградата од каде што ми гледа целиот стан (јас сум на приземје), до  границата на градежната сопствена парцела е точно 5 метри што значи дека паркингот ке бидо со широчина од 5 метри притоа залепен под мојот прозор (и по цела должина на зградата), претпоставувам без никаква можност за зелен појас помегу паркингот и западната фасада. Значи дали има можнос да се скрати од тие 5 метра за пристојно зеленило а приота пак да се изведе паркинг, за кое чисто се сомневам, (дали е возможно некое решение) или дали постојат некој дупки во законитe а притоа да не се судско-правни спорови на пример да го откупам земјиштето што е по должината на мојот стан (дворот под прозорот во колективно домување за 1evro 1метар) и притoа да не дозволам изведба на паркинг на тој "приватизиран дел". Неможам да стопирам изградба на паркинг затоа што тој е во интерес на целата зграда, несакам да бидам себичен, но и несакам некој да ми се паркира со ауспухот во мојата дневна или спална соба. Ве молам за совет или некоја идеја? Зошто општината бара да се изгради паркинг на парцела од зграда кога зградата е изградена уште пред земјотресот и има вкупно 96 стана а бара вкупно 156 паркинг места, зарем паркингот не треба да си го направи на сопственото општинско земјиште?Dunno



Не си баш најјасен. дали зградата е веќе изградена? Во тој случај, што е  инвеститорот? И зошто него би го интересирало што бара општината?

Ако пак се уште објектот е во градба (или нема употребна дозвола), тогаш нема апсолутно никаков начин да го спречиш паркингот - тоа се услови кои инвеститорот (а преку него и купците) точно ги знаеле пред да градат.


Edited by krale - 08-Jan-2010 at 23:45
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 09-Jan-2010 at 12:37
Па се работи за зграда која е изградена пред 1960 година во Аеродром, и сега кога спомнав инвеститор можеш да насетис дека се работи за изградба на "фамозното" проширување на балкони. Значи според дуп-от зградата има добено маркица за надградба од кат и поткровје плус кој оди во сопственост на инвеститорот и доградба на "балкони" читај цели соби по должина на западната и источната фасада  од 3 метри широчина. притоа од изградените 3 метри на западната фасада ке останат уште 5 метри во кој ке треба да направи и предвиди паркинг  кој ке го фкклучи во идеејниот проект за градба и ке добие решение за локациски услови т.с. дозвола за градба. Општината му бара паркинг на сопствената парцела ако сака да добие дозвола за догрдба и надградба
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 09-Jan-2010 at 13:00
Баже ја колку што те сватив општината ви бара во рамки   на парцелата на зградата да си го решите паркирањето, ама вие нејќете така и сакате целата парцела да биде зградата, а после да се парирате по околни улички и да слушаме по вести како нема место за паркирање?! Освен што мене ова ми изгледа урбано дивјаштво на неколку фронта, немам што повеќе да додадам. Извини ако не сум те разбрал точно.
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 09-Jan-2010 at 13:25

Не не ние не сакаме цела парцела да биде зграда. Мене само ме интересираше дали е можно да се смети пракинг во дел кој е широк 5 метри а притоа и да се направи зелен појас мегу пракингот и зградата за да не се паркираат колите одма под прозор. Јас не сум против паркингот јас барав само дали е можно решение и за зелен појас.Прво општината не дозволува изградба на цела парцела и второ и јас се согласувам паркингот да се изведе на парцелата и секоја зграда да има свој паркинг на парцелата и да нема паркирање по тревниците и тротоарите. IsIcrew не сум толку лош колку што мислиш

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 09-Jan-2010 at 14:28
Originally posted by Baze

Здраво ме интересира кој се стандардите за едно паркинг место доколку е изведено паралелно паркирање и се разбира вртењето при паркирање на местото се мисли на влезот во местото. Работата е во тоа што општината, од инвеститорот, бара сообраќајни услови т.с. паркирање во рамки на сопствената парцела. Растојанието помеѓу задната страна (западна) на зградата од каде што ми гледа целиот стан (јас сум на приземје), до  границата на градежната сопствена парцела е точно 5 метри што значи дека паркингот ке бидо со широчина од 5 метри притоа залепен под мојот прозор (и по цела должина на зградата), претпоставувам без никаква можност за зелен појас помегу паркингот и западната фасада. Значи дали има можнос да се скрати од тие 5 метра за пристојно зеленило а приота пак да се изведе паркинг, за кое чисто се сомневам, (дали е возможно некое решение) или дали постојат некој дупки во законитe а притоа да не се судско-правни спорови на пример да го откупам земјиштето што е по должината на мојот стан (дворот под прозорот во колективно домување за 1evro 1метар) и притoа да не дозволам изведба на паркинг на тој "приватизиран дел". Неможам да стопирам изградба на паркинг затоа што тој е во интерес на целата зграда, несакам да бидам себичен, но и несакам некој да ми се паркира со ауспухот во мојата дневна или спална соба. Ве молам за совет или некоја идеја? Зошто општината бара да се изгради паркинг на парцела од зграда кога зградата е изградена уште пред земјотресот и има вкупно 96 стана а бара вкупно 156 паркинг места, зарем паркингот не треба да си го направи на сопственото општинско земјиште?Dunno



Здраво Баже Cheers

Сакаш да кажеш дека општината бара ретроактивно да го решите прашањето за паркинг на зградата за да ви даде дозвола за проширувањето на терасите и доградбата на еден кат?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 09-Jan-2010 at 20:17
Па од 0.нешто паркинг места од пред десетици години, сега е скоро 1.5 места по стан. Така да вероватно се повикуваат на ова правило. За дозвола која се издава 2010 неможе да важат и да се издава според прописи од пред пола век.
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 09-Jan-2010 at 22:32

Накратко да, бара и паркинг на сопствена парцела за да може да издаде дозвола за градба идеејниот проект за доградбите и надградбите мора да вклучва и паркинг за 156 возила. Дали знаете кој се стандардите за паркинг плац мислам колку треба да е уличката (нејзината ширина) и кој се димензиите за едно паркинг место? отприлика еден колега ми кажа дека треба само 2 метра за сообраќајницата до секое паркинг место и според некој стандарди но назнам дали се исти со нашите стандарди треба широчината да е 2,75 метри, а должината до 5,5 метри, така да со овие димензии на плац за кој се планира паркинг место тешко да се изведе?

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 10-Jan-2010 at 06:17
Баже сепак стандарди при урбанистичко планирање се нешто што певеќе ми изгледа како научна дисциплина. Она што е законски, се правилниците за урбанистичко планирање кои би требало во целост да се преточени стандардите што науката (архитектурата) ги поставила. Така да тоа што го бараш го има во правилници за урбанистичко планирање и правилници по кои се издаваат дозволите. Во општина доколку ги побараш би требало да ти дадат такво нешто. И они би требало да се координираат по тие, пошто инаку нели не би им бвиле исправни издадените дозволи. Мислам дека нешто може да се најде и по нет.

Еве правилник за урбанистичко планирање. Од член 53 па натака се однесува на паркирање. Во член 57 е точно опишано тоа што ти треба.

http://mtc.gov.mk/new_site/images/storija_doc/1353/Pravilnik%20za%20standardi%20i%20normativi%20za%20urb.planiranje%5B1%5D.pdf


Edited by lslcrew - 10-Jan-2010 at 06:28
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 10-Jan-2010 at 11:47

Многу ти благодарам за правилникот!!! Фала ти многу!!!

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 11-Jan-2010 at 19:16
Од тоа што го разбрав, можам да ти кажам дека не постои никаков начин да го се вметне зелен појас наместо паркингот.

Општината си го поставува тој услов за да ви дозволи да се проширите. Доколку не сакате паркинг, не може да се проширите. Тоа  е многу едноставен, јасен, па дури би рекол и правичен концепт. Каде би биле кога сите би граделе а ниедна зграда не би предвидувала паркинзи?

Недостатокот на зеленило е од друга природа, па го заобиколувам овојпат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 11-Jan-2010 at 20:07
Абе луѓе, го испонападнавте Baze, а јас колку што гледам човекот не е против правење на паркинг, туку единствено го интересира дали покрај паркингот ќе има место и за минимален зелен простор  Big%20smile

Инаку Baze, со тие димензии мене работава ми изгледа како mission impossible... Можеби, само можеби, би можело да се изведе нешто крајно симболично, ама сигурен сум дека не целиш на тоа.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 47>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.