build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктурни забелешки (поопшто)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Инфраструктурни забелешки (поопшто)
    Posted: 08-Feb-2013 at 23:43


прво одма би навел постаро писание апропо странски консултант кое убавo ја опишува поговорката дека не се јаде се што лета, односно дека незначи ако некоја фирма доаѓа од европа дека истата и професионално се однесува или во најлош случај е извикана или преценета

Originally posted by mladen_s

Но првата слика покажува еден многу поголем план: го нема Источниот булевар (според мене, храбро и одлучно решение). Во секој случај, ИДОМ е сериозна компанија и сигурно не го направиле ова случајно.


Originally posted by Jas Licno

Здраво на сите.

Имам "мало" искуство со IDOM ENGINEERING. Моментално тие проектираат
"во од" еден енергетски објект во Македонија, каде што една странска
фирма е изведувач на работите (читај: наша фирма е подизведувач за
градежните работи). Бидејќи да работам за странската фирма на едно од
раководните работни места, ја вршам "во од" и ревизијата на проектите
кои пристигаат од IDOM.

Воглавно, цртежите се со толку многу грешки, да вообичаено им треба 5-6
пеглања (читај 5-6 пати корекции и дописи) како би заличиле на "нешто
по кое би можело да се гради".


Дури на три пати ми се случи да добијам цртежи со ознака на ревизија
"B" или "C" а да не е искорегирано ништо освен насловот на цртежот (а
десетината суштествени забелешки од ревизијата "A" не се отстранети).

Мене ми изгледа дека се многу заглавени со работа и дека едноставно не
се во состојба да одговорат на обемот на работа; пред се на кратките
рокови.

Но воопшто не ги жалам, бидејќи да јас не ги терав да го потпишат
договорот со толку кратки рокови и да ги прифатат пеналите кои
произлегуваат од нив.

Со тек на време работата драстично се подобри, откако проектантите
дирекно ги нападнав со неколкукратна преписка со нивната дирекција, а
на тема: Вие сте несериозни, ќе ги применам пеналите итн.

Сега цртежите стигаат со многу подобар квалитет, многу се подобро обмислени и имаат помалку грешки и недоречености.


Но, сепак имаат грешки и покрај нивната внатрешна ревизија.


Сега, замисли на што ќе личи проектот за трамвајот, бидејќи да од
повеќегодишната пракса знам дека во градот нема никој ни да ги
погледне. Ќе ги разгледаат само ревидентите (го знам капацитетот на
луѓето кои ја вршат ревизијата за градот) и ќе дадат мислење дека
"проектот е мошне добро, квалитетно и уредно изработен и дека немаат
никакви суштествени забелешки". По приемот на проектот, а бидејќи да
нема доволно пари, трасата нема веднаш да се гради.

Е, ај' после, ако си мангуп, земи да jа изведуваш трасата.

Проектантот си ја завршил работата и си ги наплатил парите. Чао.

Ти си потпишал договор за изведба, а не можеш да изведуваш бидејќи да:

1. Некој од тоа проектантите заборавил дека тука имало подземна траса
(канализација, енергетски кабел ... не е битно што), па треба прво
линијата да ја дислоцираш (читај: водовод се изместува за максимум два
дена, па не знам каков да е, ама канализација за 8 дена).

2. Во проектот ти е наведено дека типот на капаците за сливниците ќе ги
избере добавувачот (божеее, пазиии, во Шпанија се купуваат по стандард,
а кај нас ги бира добавувачот),

3, Мајсторе, а бе онде на ќошено од куќата координатите не одговараат, шините ќе му отидат на газдата во дневна соба,

4. Итн.


Оди па гради.


Па знаат ли луѓево колку коштаат 60 часа чекање на машина?


Таа работа се зема со обмислена намалена вкупна пресметка и намалена
крајна сума (најевтин понудувач), ама со вииисоки саатнини на чекање на
механизацијата и луѓето, а кои нашиве комисии не ги есапат многу
(уосталом ако Светска Банка и EBRD работат по таму некои нивни правила
во кои голема тежина имаат додатните единечни цени и саатнини, па
мораме ли и ние да работиме така?). Ајде бе, ќе се мачиме да ги
пресметуваме табелите за единечни цени на чекање и за употреба на
машини, кога чо'екот е најефтин!!!

И, после, трамвајот бил скап. Ајде де.

Поздрав.




Edited by +Protagorist - 01-Apr-2014 at 11:40
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 08-Feb-2013 at 23:48

всушност повод за нишкава е написот од фактор за Луј Берже

Originally posted by Max

А што се случи со фамозната студија што ја изработи француската консултантска куќа Луј Берже за економската оправданост на проектот “Концесија на патишта“? Владата плати 1,4 милиони евра за оваа студија, а јавноста никогаш официјално не дозна, всушност, што советувале Французите. Неофицијално пак, се шпекулира дека препораките за концесијата на патиштата биле дека тој модел нема да оди баш најмазно поради недоволниот проток на возила, што на евентуалните концесионери ќе им обезбеди профит од патарините. http://kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/72333/skapi_konsultanti_za_badijala.aspx?iId=2311


07/02/2013 - „Коридор на Србија“ платиле два милиони евра на консултанти-добиле неточна стратегија

Српското Јавното претпријатие Коридори на Србија платиле два милиони евра на француската консултантска компанија Луис Берже фирма за изработка на стратегија за безбедност во сообраќајот, но нацртот што треба да се усвои на седница на Владата е предаден со терминолошки грешки, неточни податоци, непотполни информации и без стратегија за општините, објави Блиц.

Според весникот, на тендер пред две години фирмата Луј Берже победила за изработка на најважен документ за државата за безбедност во сообраќајот.Французите победиле со цена од 994.000 евра, сума што им била исплатена. Во меѓувреме, таа компанија за услуги побарала дополнителни 900.000 долари и 206 илјади евра што исто така им биле исплатени.

Во документот тие навеле низа грешки – БДП по глава на жител во Србија за 2010 година напишале сума од 8.853 евра иако вистинската цифра била 3.981 евро. Весникот тврди дека трошоците од сообраќајки не се точни и не е можно заради низа грешки да се воочат заштеди што би се добиле со унапредување на безбедноста во сообраќајот.

На четвртата страница од документот оставени се три точки и простор каде предговор би напишал министерот за сообраќај. Експерти велат дека тоа е голем пропуст бидејќи министер не може да допише на веќе завршена стратегија туку тој мора активно да учествува во изработката со совети инструкции и консултации.

Голем дел од табелите и дијаграмите се напишани на англиски јазик, а не на српски, наведува Блиц.

http://faktor.mk/archives/27355

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 11-Feb-2013 at 11:31

ова не е грешка нит промашување туку е просто импровизирана закрпа во дадена ситуација! иако денес имаме и поинпровизирани!

Originally posted by beTon

мислам дека добро би било баш таму да има некаков скалест круг од јарболи со скопските општински знамиња, јасно и градското и државното знаме како највисоки, со оглед дека  оригиналнава клучка е дело на градов,  супер контекст касапана клучка а во продолжение касапана кривина на мостот кај транспортен центар! уште трам фали да пуштат на овој потег и конечко скопје да има топ урбана циркуско-инфраструктурна атракција!



Originally posted by beTon

а за кривината на Пенов мислам дека не треба веќе тука да се гиба, па местото(кривината) е сега споменик на културата, ваков уникатен мост нема ни во индија да најдете, ова е баш историски момент кој така треба и да остане, мислам дека веќе и сме препознатливи по него, таман е како за болиди кривината, мислиш во токио си со тоа плексигласот Ohno но незнам само како не успеале да го дислоцираат човеков, дали и по кој закон точно ги надмудрил, почнал судска постапка, нашол грешка во дупот, смее ли некој да помине врз приватна куќа(знам дека смее врз земја но за градба не сум сигурен)...


Originally posted by beTon

па затоа дефинитивно “мсу“ би било подобро да се дислоцира пример некаде под нова железница до најсовремениот и нај уникатен мост во светот со кривина на излез (искривен во право време) - местото е измислено за такво нешто а плус ќе биде во опкружување на постмодерни архитектонски дела како нова железничка и телевизија па и саемот како појава, а најинтересен момент ќе биде тоа што сите уметнички експонати колку и да бидат тие гломазни ќе се истовараат директно од воз во галериите на музејот...


Градот и Општина Центар поделени за бришењето на сообраќајницата кај Транспортниот центар од ГУП на Скопје

Крушевска Република, булевар на хартија 36 години

Градоначалникот Ристо Пенов е за целосно "отарасување" од овој булевар во новиот Генерален план поради тоа што е многу скап за изградба, додека градоначалничката на Центар Виолета Аларова е само за негова дислокација за околу 100 метра кон Транспорт



Булеварот Крушевска Република, најверојатно, веќе нема да постои во Генералниот урбанистички план (ГУП) на град Скопје. Како нацрт-идеја, оваа сообраќајница чека реализација веќе 36 години. Ваквата новост за "отарасување" на булеварот од новиот Генерален план, е една од идеите на градоначалникот Ристо Пенов за растоварување на сообраќајот во Скопје. Тој сега се залага за други алтернативни решенија, иако изградбата на мостот кај Транспортен центар, кој е дел од проектот булевар Крушевска Република, му беше адут во двата предизборни мандата.
" Иако во моите предизборни програми нудев мост преку Вардар кај Маџар Маало, сега мора да констатирам, во исто време поучен од стручњаци, дека изградбата на Крушевска Република би чинела доста пари. Бидејќи овој булевар на хартија првпат се сретнува во 1965 година, сега и да се изгради, можно е да не ги задоволи потребите на скопјани, бидејќи сега се други времиња, а и друг е метежот, за разлика од пред 36 години. Сепак, би кажал дека крајниот збор ќе го дадат стручните лица за време на расправата за новиот ГУП, кои наедно се и најмеродавни да одлучат дали ќе постои или конечно ќе се избрише овој булевар од документите на Скопје", рече Пенов.
За разлика од Пенов, Општина Центар е на мислење дека нацртот на булеварот треба да се дислоцира за околу 100 метри од првичното решение, односно да биде навнатре, залепен до Транспортниот центар. Целта на ваквото барање е да се зачува маалото од уништување, како и да се заштитат граѓаните од издувните гасови, доколку некогаш се изгради сообраќајницата. Барањето е веќе доставено до главниот градски архитект на Скопје, со намера да се вметнат ваквите измени во новипот ГУП. Иницијативата поаѓа и од потребите на маџармаалци кои, поради немањето детален план за овој реон, живеат во многу лоши услови, бидејќи веќе 40 години не можат да градат и доградуваат ако имаат желба. Со досегашната замисла за изградба на булевар, исто така, требаше да биде урнато и пола Маџар Маало, бидејќи сообраќајницата е планирана баш преку некои од куќите. Со новата иницијатива, доколку се усвои, куќите и маалото ќе бидат зачувани. Според кажувањата на општинарите, со новата иницијатива за зачувување на маалото, интимно е засегната и градоначалничката на Центар Виолета Аларова, која е родена маџармаалка.
http://star.vest.com.mk/default.asp?id=2452&idg=1&idb=201&rubrika=Skopje

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 14-Feb-2013 at 02:20

лани ко од небо долетаа кружни токови наместо клучки по скопските булевари,иако одамна беа тргнале навака,а ваквата закрпа се најавува дека и годинава ќе продолжи,што мислам дека е разбирливо со оглед дека градот за сега и нема доволно средства за некоја особена интервенција освен ако државата не влета и ова да го испегла ко што тоа го прави со Ск'14 но реално тие објекти и споменици се од држававен а не локален карактер,сепак зошто тогаш власта интервенира кај тунелот под плоштад,всушност излегува ако им се сака ил треба тоа го прават а во случај заради тоа некој да ги прозива јасно си имаат оправдување дека тоа е локална работа а евентуално заради добра волја ил соработка можат да дотрчаат :o искрена лубов

кловер би рекол се додека не се комплетира примарната патна мрежа во градот ќе трпи собраќајот, бетон вели клучка на секоја поголема раскрница е решението [1][2][3], а градoт иако тргна понив] сепак се пишмани за клучките и извади на маса компромис од типот ни едното ни другото ами третото за кое освен крукче за елка в среде многу многу и не треба инвестиција,плус кога ќе закачат в среде и по некоја реклама дури ќе биде и рентабилно да се има кружен тек на секоја раскрсница,да не го одминеме и безбедносниот момент што возачите мора поартикулирано да се однесуваат во сообраќајот со оглед дека нема потреба од бркање семафори, та дури и сообраќајците се пријатно изненадени од ефектот...

сепак кога на сето воа утре ќе се истовари и трамвајот е тогаш мислам дека ќе воочат каде е грешката на ваквата закрпа иако за волја на вистината ние и од готово праиме вересија пример импровизирани ил поткастрени варијанти на клучки [1] а капак и на поткастреното по уште нешто забораено [2] но белки конечно влеговме во новиот милениум па нема ни толку да ни смета за-минатово lol
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 15-Feb-2013 at 00:01

а што испадна со клучката кај јужен булевар дали сеуште е предвидена и со последните измени на гуп-от или и тука ќе се оди со турбо кружен тек,не ми се прелистува нишки нешто денеска а и не сум веќе подолго време во тек со јужната магистрала,па би сакал да чујам дали и колку е грев да се ремети истата!

настрана омдерниве импровизирани прекројувања,кои подобро да тераат ко такви него ништо да не се случува,мислам дека како град скопје ќе добие една сосем друга слика кога подземно ќе го асфалтираат,просто париз во мало т.е. ако и јужен булевар отиде под земја (што веќе одамна е во гупот апсолвирано) веќе имаме два тунела во голем ринг а сосе оној под кале и три, единствено збунува моментот како ќе се вкрстат ко капацитет последниве два кај влада за каде повторно треба некој нов кружен тек бидејќи клучоите ги имаат остаено в сеф за подобри времиња,може се чека да секнат кај и да е тоа резервите со нафта па ќе се сврти на две тркала работава за која и навистина нема потреба од клучки :_

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 16-Feb-2013 at 00:43
Originally posted by +Protagorist


а што испадна со клучката кај јужен булевар дали сеуште е предвидена и со последните измени на гуп-от
Која клучка точно?
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 16-Feb-2013 at 14:19
онаа кај Нова Македонија,додека таа кај Монопол колку што се сеќавам остана во гуп,во секој случај јасно ми е дека јужен го изместија и добивме само проширен булевар Свети Теодосиј Гологанов па затоа и прашувам сега со последните измени на гупот што стои сеуште клучка или кружен тек!?
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 08-Mar-2014 at 23:16

najprvo trgnav da go postiram videovo vo Infrastruktura-opsto no pologicno e da odi tuka ko posoodvetno mesto za ukazuvanje na propustite il greshkite pa i promashumanjata koi mozat da proizlezat od kratkorocni agendi, se nadevam deka sum greska i deka podlaboko e dumano bar preku prostornite planovi i site mozni scenarija koi bi gi snasle istite vo idnina, pr. dokolku se odi na ploven vardar a voedno radi toa i izmestuvanje na prugata po k-10 koja logika od nejzino revitaliziranje po postojnata trasa, ili eventualno dokolku Kina pozasileno ja proturka inicijativata za brz voz megu solun i viena shto pa toa da ne se zeme v predvid ko idna potreba od nova trasa so pogolemi radiusi pa po taa logika i bez pritisok od vardarska dolina da se trasira nova pruga za k10 preku ovcepolieto [1] ajt do togas da se zavrski k8 dobro ke bide bar ke ima i horizontalni perspektivi za ekonomski rast

Originally posted by daci92

http://www.vision2030.go.ke/  
http://en.wikipedia.org/wiki/Kenya_Vision_2030 


vo Kenija ke im trebaat deset premieri i vicepremieri da fata cekor so nasiov rast tuku ne sto mozat da naucat tie od nas tuku sto mozeme nie od niv, za pocetok deka na mala teritorija pazarot i ekonmski (da neram politicki) no i kulturno (da nerecam etnicki) brzo se zasituva, kaj nas kapak ima e demografsko-intelektualen pad koj realno dokolku ne najdeme nacin kako da goresetirame shto vika zikov se da ni e top i ndustrijalizirano i infrastrukturno povrzano pak badijala, osven ako ne se napravi nekakva relokacija na trudot neli ta se shto e vo zemjodelieto da se protera vo industriski zoni

drug biten problem e shto ne mi se veruva deka nekoj ja sprema i dimenzionira domasnata ekonomija i cel urbanizam ponea za narednite desetletija kriza za nafta, hrana i konstanten ekonomski rast, t.e. ko domino ke pocnat da pagjaat site segmenti shtom pochne i da raste cenata na naftata a ne pa da sekne istata, seto ova e predviduvaat golemite deka ke ne snajde najkasno do 2040-50 ako ne i porano no so obraten efekt dokolku zdrma zdravo nekoja sonceva bura, ta ne ni ginat zaprezni koli mesto kamioni i ralo so dzevgar voloi mesto plugoi na traktori, bar neka izvadat nekoi patenti za krizni uslovi pr. no-til na makedonski nacin za subtropski uslovi ili ultra-eftini carbonski katamarani za vekovno planiraniot ploven vardar

patem ne mi zamerajte shto na majtap zvuchat dumive vo kontekst na videovo, nego samo sakam da frlat tro for na ova agendive koi si gi postavuvame, nebare ziveeme vo svet koj ne e pred seopst kolaps i materijalno a za zal i duhovno t.e. vo vreme koga lugjeto go doterale svetov na vakvo daredze


HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 09-Mar-2014 at 17:17



videovo upatuva na toa deka drzavnata vlast ima za se prefinet i konsultantski pristat vo proektite, no ko shto reche vicepremierot i ekspertite znaat da bidat demagozi - primerot so turistickata strategija, no i koga toa ne se' neznaat dobro da prepishat - primerot so vodnite zaednici od holandija ko tehnokrstski pristap neadekvaten za ovoj patrijarhalno-liberalen tabiet t.e. lokalniov mentalitet

nejse dali i kolku vo prepishuvanjeto bile dobri primer okolu kruznite tokoi ko pojava neznam, no bi trebalo istite polesno da se menadziraat so ogled deka se proturkani na gradsko nivo i ispolirana analiza od TBF
mozam da recham deka otkako ja vidov simulacijata na MB za kruzen tok vs raskrsnica malku i olabaviv za reshenievo ko potencijalno promashuvanje, no posredi vo realnosta se i varijabili ko naviki no i standardi jasno deka bez da probavme nemashe da doznaeme www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=448&PID=163635#163635

no eto za sega odzatnavme edna arterija no ima i drugi gradski tromboi koi ke treba da se stopat najverojatno tunelite pod ploshtad ke pomognat vo idnina no bez brza zeleznica od gjorche do tirz i stimulacija za disperzija na naselenie dolz ovaa oska tesko deka Skopje ke go izdrzi soobrakjajniot napliv bar dodeka se eftini naftata i gasot, no tokmu ovaa pretpostavka ko varijabila bi opravdala shto poskoro i LRT od Gjorche do TIRZ i tramvaj sred bulivarite v Skopje, samo prashanje e dali eventualno Kolska bi imala kapacitet da istera nekoja franshiza vo ovoj pravec kako bi ni bile eftini i odrzhuvanjeto i zgolemuvanjeto na vakvite kapaciteti, ta ako doma ne mozeme da se mobilizirame na ovoj plan neznam za koj so ogled deka ne e neshto ko megjunaroden aerodrom i potrebata od svetski opetarot za istiot da zazivee, ona dilemata na Zikov za TAV i logikata na Pesevski za istata





Edited by +Protagorist - 09-Mar-2014 at 17:19
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 12-Mar-2014 at 21:51

posle osum godini interesno e da se vidi deka ne izbledile prvichnite agendi, iako pretpostavuvam i prethodno bile dumani, no duri 2008 zaprzheni

znachi ne mi e jasno koj i zoshto bi stavil ko prioritet avtopat i aerodrom vo ovchpolieto mesto vo pelagonija, a za shto ima samo dva argumenta dosega nishto ne se izgradilo vo istochna Makedonija i vtoriot deka krivolak kje moze da go rentame za voeni vezbi na tugji vojski #206 ta mesto pravilno disperzirana i kvantitativno i kvalitativno vozduhoplovna infrastruktura nie se kje ispikame edno doedno, em samite piloti velat deka Pelagonija e idealno reshenie za kargo aerodrom #217
a istochna kje ja vrzea za nego pr. so avtopat preku Prilep, no se razbira pobitno e da bideme voeno-zemjodelski pozicionirani nego samo zemjodelski, moze kje se predomisli TAV na vreme i kje ne udostoi so pologichnata opcija





HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 13-Mar-2014 at 12:23




najverojatno dokolku ima koj da i kazhe na vlasta deka analitichki slabo stoime seushte potpirajki se na dosegashnite metodi od simulacii na topo karta i lenjirche, ne deka ne se relevatni ta poslednive vekovi kako se planiralo i gradelo, sepak vo uslovi na seoshta zakana za globalna keiza mora pousrdno da se iskoristat alatkite koi ni se na raspolaganje

jasno denes za brzi simulacii, ko vo virtuelen labos, neophodno e da se snabdat i vlastite i institutite t.e. fakultetite so dobri paketi od archgis softverot, koj za sega go ima samo vo katastarot a voedno ne e samo do softverot tuku vpregnuvanje i kvalitetni plagini v nego [1][1][3]    

siguren sum deka Glaven Prioritet vo infrastrukturata, voopshto urbanizmot, e nadgraduvanje na seopshtiot analogen sistem za analitika, a kako priblizhno perfektno bi se premeruvale strategiite i proektite pred da se trgne na implementacija, glaven problem vo seto ova bi bilo sigurnosta na eden vakov sistem osobeno dokolku e vmrezen kako ne bi se nashle vo pozicija na eventualni dolgorochni sabotazi od deterministite i nivnite klonoi po balkanov, no mozebi tokmu pogolem broj opcii i nivna integriranost bi otvorilo prostor i ovoren sistem so ogled deka vo takov sluchaj bi bilo teshko nekoj da gi izremeti proekciite

dokolku im e skapo na vlastite na sekoj kjosh na fakultetite da im ispazarat Archgis togash neka razrabotat so min.za informatika alternativni opcii
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=193&PID=110727#110727

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 15-Mar-2014 at 11:09

ne deka nema iskluchoci primer TFB i pristapot na KBombol

inaku pretpostavuvav kruzhnite tokoi deka se ispolirani na tbf no ni na kraj pamet deka nemalo edukativna kampanja kako istite da se koristat, bar za ova trebalo do kraj da ja isturkaat rabotata - makar bile nakleveteni pak deka taka marketinshki perelo pari, no najverojatno bidejki lokalen muabet pa drzhavata ne vletala da frla kamen i za ova, zatoa chare bi bilo edna drzhavna marketing agencija koja tenderski po peimerot na zooppa.com bi shtancala isplatlivi kampanji i za lokalnata vlast

druga pretpostavka od videovo e deka narod sega na pochetok e pretpazliv no potaka sigurno i kje se opushti, a ko takov edinstven dopolnitelen mehanizam osven gumeni barieri megju lenti bi bilo i g.b. na samite lenti onamu kade kje se voochi deka postojat kritichni tochki na prikluchuvanja, ta mesto semafori i pasiven priod na keuzhen tek so lezhechki policajci vozachite samo da bi se usporile pri vleguvanjata, so ova eventualno bi se usporil kaubojskiot tabiet koj bi se javil podocna koga narod kje se sozhivee so tokoite



patem sum ja ispushtil poentata od prviot pasus vo prethodniot post - "verojatno vlasta kje reagira" logikata e taa dokolku ima koj da i kazhe, no osven forum negledam drug mediumski prostor za sugestii, a najverojatno bidejki na istiot pretezhno se aktivni entuzijasti ta nit nego ne go esapat, iako imam chustvo deka mozhe nekoj od administrativcite i navistina go chitaat, a shtom se odvazhat da fatat chekor so nekoja reforma sigurno i zhongliraat so nzs-to koe eventualno go izvlekle od tuka

kje dojde li den koga, urbanistite kje pokrenat neshto slichno ko ova koga vekje ne se aktiviraat tuka, ili daj napravete im paralelen forum vo koj bi mozele da komentiraat lugje od strukata, onaka lichno da dojde vo idnoto nvo ili redakcijata kako bi se zaclenil, za da ne vi se sluchat i tamu ispolitizirani kjorsokaci, iako i samiov forum i bez nvo-pechat e ekstra forma na gragjansko zdruzhuvanje forma koja im fali na site nvo-a, ajde bar ima potencijal a istiot dodeka ima koj da go shtima ke prodolzhi i da postoi ko dostaten i vaka, forum kade pokraj cel seir mozhe i neshto da se pojasni razjasni i nauchi

interesno e deka dosega retko nekoj da frlil somnezh vo i po kvalitetot na domashnoto gradezhnishtvoto ona argumentirano da zakachi nekoja kompanija vo odnos nekoj proekt, no i toa koga e sluchaj ne se baraat prichinite koi dovele do odredena pojava tuku pobiten e akcentot na seirot, ta konstruktivna analiza e za upateni a koga istite se napateni od seirdzii normalno e deka nivniot glas kje zanemi, ajde i patriotski opravdano mozhe podobro e domashniot sektor da ne go branuvame za da ne se optovaruva i dopolnitelno sred eu-recesija i eu-nepotizam


Edited by +Protagorist - 10-Apr-2014 at 10:10
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 15-Mar-2014 at 15:08

patem stranskite firmi slobodno tamanete gi dokolku se nedikvakani ili za toa imate informacii, ta kaj ne pljachkaat taka rechi imajki gi predvid nivnite standardi i marzhi, pa ushte i mutavi se pravat koga kje ja utnat, nekolku primeri se navedeni i vo nishkava

ne deka i nashite ne treba da se cheshlaat no so pojke usul, eventualno ako apla zabeguvaat okolu kvalitetot ili finansiskata konstrukcija, no i togash jas bi progledal dokolku takvata informacija ima negativen shpekulativen karakter po kompanijata, iako retki se tolku krupni promashuvanja kaj izveduvachite kolku kaj narachatelite ili revizijata, em jasno deka samo direktno involvirani bi mozhele da se rasvirkaat a toa da razbranuva nekoja kompanija

konechno, i mnogu nashi kompanii se ad-a so dominanten stranski kapital vo sopstvenichkata struktura, sepak nivniot kapital se vrti i reinvestira tuka, a ne se izvlekuva nadvor, tuk tamu neshto po dividendi a koi najchesto odat i vo reinvestiranje t.e. investiciski ciklusi na kompanijata, jasno na akcionerite im biten rast na vrednosta na akciite a ne bombonchinja za rodenden
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 25-Mar-2014 at 23:39

seushte me chudi zoshto vo isto vreme so shtipskiot avtopat ne isproektiraa negovo proshiruvanje za paralelna pruga, pa makar i hipotetichki, nebare k10 ne smee da se pomesti podesno ko evropski koridor, ajde i taka e jasno deka kje go bide ova prashanje e samo koga [1] najverojatno kje chekaat na iden investitor vo vardarska dolina bilo energetska ili en.plovna toj da ja pokrie ovaa stavka

razbirlivo, fokusot e na k8, no i toj e kratkovid, prosto zoshto dokolku se trasira ekspresen pat okolu ohridsko vo isto vreme da se iscisti prostor i planski i prostorno za pruga okolu ohridsko, koja i taka ja ima vo albanskiot del samo kje nedostasuva grchka spojka za ova i da bidne eko-alternativa za site pa i grcite so ogled deka brzo ohridskite gosti bi mozhele da skoknat do Kostur pa i Solun i obratno vo odnos na samite makedonci... [1] ne deka ova e plukni zalepi muabet no treba bar uspat eksproprijacijata da ja reshat vo od so noviot ohridski ekspresen pat, mozhe voz bi pushtile po stariot

i bez ekspresniot pat i na negovo mesto pruga, ova bi bilo ekstra rasteretuvanje za postojniot regionalen pat, sigurno od tolku nauchni i administrativni institucii, bar uz kafe padnale ovie dumi ko opcija, prashanje e koj mozhel da gi afirmira ili naturi istite potaka na odgovornite, iako do skoro bez k8 ni na hartija ova bilo pusta utopija
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 26-Mar-2014 at 18:55

ova prezentacijava na Ivan ko alternativa za skopski tram mislam dolgo kje se pamti ko revolucionerna, a i skoro ja komentiravme no samo ko transportna opcija [1] bez krovov i multimodot na zhicharava

sepak me iznenadi dofrlanjevo na Janko za muabetot na Koce deka vo gradot se razgleduvala ko potencijalna i opcija za LRT po kej koja opcija od poodamna se vrti no najverojatno vijalto podocna so studijata gi popishmani, nejse shto i da turkaat ekonomski nema da bide isplatlivo, osven ako ne odat so ednonasochen tram ko shto predlagam gore, a shto e logichen izbor so ogled tesnite grla dolzh cel grad nastrana ekonomskiot i prostorniot moment, za da se reshi slevanjeto od kraevite na gradot kon centar vakviot ednonasochen tram bi naprail vrstuvanje negde kaj poshta t.e. trasata bi oformila osumka [1 » sandanski-centar-ilindenska uturn kon partizanska-vmro-asnom i depo « em beskonechna simbolika od trasa so bulevarski nanizheni osloboditelni vibracii



inaku vakov ropeway sistem e dobar za planinski mesta kade e skapo da se probiva pruga, da bea tro kurnazi nashive mozhe kje izvadea vo sorabotka so kinezite i kombinirana pruga so zheleznica no i kombinirani kompozicii za k8 so shto zashtedata bi oshla vo vakov unikaten LRT sistem, koj sepak ne e pandan ni na tramot a ne pa zheleznicata no so ogled deka k8 i taka kje ima pretezhno patnichki soobrakjaj em dokolku se zeme navisti vo obzir deka deset pati e poeftina opcija gondola od tram, togash seto ova ima nekoja logika



Edited by +Protagorist - 27-Mar-2014 at 00:00
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 27-Mar-2014 at 00:00

shto veli choekov koga ni za prototip avtoto ne zastanale zad nego pa za ova! interesno ona za plochkite shto govori bi bilo naskoro i eftino i dostapno [1]

inaku afirmativno se govori za urbanive gondoli [1] a istite se idealni i za podvizhen marketing vo forma na visechki baneri po okolu i pod samite gondoli, ushte na seto ova da iateraat domashni gondoli vo kolska ko shto predlaga Ivan i eto ga flying-tram made in macedonia



Edited by +Protagorist - 27-Mar-2014 at 00:37
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 27-Mar-2014 at 00:38
Интересен концепт иако би рекол скап за изградба , он може да тврди дека е ефтин но тие фотоволтаични панели чинат премногу ,а кога ќе ги додадеме сите останати потреби и инфраструктурни зафати околу изградба на вакво нешто во Скопје тогаш сумата е горе доле слична на км должен. Добра работа е што тие фотоволтаични панели ќе произведуваат струја но и тука има проблем ,тоа е само во лето ,а во зимо кај нас со маглите тешко дека ќе произведе доволно струја за себе а не пак за да се продава таа енергија на берза.
Ваква идеја требало да пласира на некој меѓународен конкурс и намената да не му биде за во Скопје туку можеби Дубаи и човеков би бил многу ценет и признат во странство како генијалец.
Како и да е браво за замислата и лично јас кога би размислувал за вакво нешто во Скопје тогаш би размислувал на тоа овој начин на транспортирање во голема мера да го замени автобускиот транспорт наместо само да го надополни.
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 07-Apr-2014 at 20:59

ova e korisno reshenie za mesta kade ima rizik od potop ko Holandija primer, a za kaj nas mozhe da se koristi edinstveno vo turistichko-panoramski celi, iako se dodeka ne e vo privatni race od vakov prevoz do vrv na Vodno korist najvekje kje imaat skopjani

inaku maksimum shto bi mozhelo da vidime od ropeway v Skopje e raspon od Kale do Vodno [1] pod pretpostavka deka vo slednata faza ko pochetna stanica bi bil krajot na vodnjanska [2]

evo i tro fantastichno nzs, eventualno dokolku odat so privaten investitor mozhe vakvata trasa od kale da ja prodolzhat preku bitpazar i krnjevo do mrtv, ta bi se dobilo simbolichna konekcija megju televizija i telekomunikaciskata kula predvidena za na vrvot, namesto postojnata konekcija megju Krstot i teoloshki fakultet, ta neli denes teve-to (teleto) e pogolem avtoritet za (pa i gazda na) pogolemiot del od populacijata [3] iako dokolku (sovesno ili svesno) ne zakachi edna pouba solarna bura kje mu izbroime brzo vekot i na internetot pokraj nego, a osven elektronika vo takov sluchaj sledstveno bi riknala i energetskata mrezha ta dolgorochno vakvata simbolika jas ushte odnapred bi ja shkrtnal ko fantastichen kjorsokak, osven ako na race ne gi vrtat toa jazhinjata
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 27-May-2014 at 10:01

gledam usloveni od ebor za hec boshkov most se pravi eko studija, shto e ok, no me interesira dali i dosega terale po ovoj arsin nadleznite koga terale so proektite i kolku takviot eko aber bil faktor vo istite, lichno znam deka so krevanjeto na matka2 odnosno branata na kozjak se promeni cela mikroklima vo skopskiot region, ta nastrana prirodnite struenja sto se prekinati i so m1 i so m2 potoa ta sega i celo ona isparuvanje od ezeroto ima dopolnitelen kabaet na skopskite ekstremi, koi ne deka gi nemalo porano no ko shto veli Gjoko ako sklet e isushuvanje na pelagonskite blata togaj toa e sluchaj za skopskiot region i so isushuvanjeto na katlanovsko blato, no osven komercite mislam mikroklimata ne videla zijan od zaminatite blata
обично кичевчани зборуваат дека причина за менувањето на климата е железничкиот тунел под стража,но тие што повеќе знаат коментираат дека двата настани се случиле релативно близу и затоа тврдат дека причината е тунелот.

кичево имала многу топла и пријатна клима се до изградбата на езерото. во кичевското поле се засадувал масовно оризот кој сега нема шанса да преживее.

слично е и со битолскиот регион,каде климата е сменета(изгоре лето,кочан
зима) со мелиоризацијата на мочуриштата и претворање во земјоделско земјиште.
метанот и другите гасови од мочуриштата многу влијаат регулирачки на климата
www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1334&PID=173103#173103

sepak ova branive mnogu shto remetat istoto e i so Strezevo v Bitola a najverojatno i so Mavrovo v Kichevo iako za se moze da se najde zakrpa dokolku istata i pochne da se bara ako voopshto nekoja studija i go locirala problemot so remetenje na mikroklimata prethodno il naknadno, kako velat ako e za arno da zamizi choek na edno oko no ako od arnoto trpi narod zdravo greota e da se pravat nadleznite kjori sosila, ta zosto e to ministerstvoto za zivotna okolina, zosto e dem i site ekoloshki zdruzenija, zosto imame toa institutot i fakultetot za geografija, ajde ako e za uteha globalno nikoj ne go boli uvo za slichni nusefekti a ne pa lokalno, normalno site i se bidna kolateralka na mamonizmot t.e. ekonomskiot rast ko zivotna paradigma
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 27-May-2014 at 10:39
За Бошков мост се прати движењето на рисот.Разговарав со луѓе од ловното друштво и ми кажаа дека рисот никогаш не ја менува трасата на движење.Секогаш поминува по една иста патека.

Е сега некој треба да го прати рисот,и неговата патека да не се вкрстува со некој инфраструктурен објект од хец-от.

Најголеми влијанија браните имаат врз природното струење на воздухот.Кога студирав се чудев како во СКопје има толку магла, а кога ќе си дојдев во Кичево немаше ни м од магла.Во меѓувреме се изгради Козјак,и сега ние во Кичево имаме магла повеќе од Скопје.

дали е ова поврзано-незнам
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.113 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.