Аеродроми |
Post Reply | Page <1 7980818283 124> |
Author | |
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1601 Posted: 24-Oct-2011 at 15:15 |
Еве како би изгледала железничката врска од горе. Темно сино е тоа што е првичната идеја, притоа тука има две пруги, иако мислам дека може да функционира и со една, но и вака не е на одмет. Светло сино, или тиркизно е втората идеја која е дополнување на првата, која предвидува продолжување на коридорот (делницата) до Орешани и нејзино поврзување со пругата Скопје-Велес. Тука веќе во секој случај се потребни две пруги, зашто замислата е возови да поминуваат од Гевгелија И Битола до Куманово. Две пруги секогаш се подобри од една, а со тоа сакам да кажам дека сите железнички делници во државава треба да се реконструираат и да имаат по две пруги.... А тоа плавиот круг е за вртење на возовите, иако може да се префрли воз на друга шина едноставно со поместување на шините, но го ставив таму, зашто замислата ми е возовите да поминуваат од (евентуално албанска граница-Ќефасан, ако бидне)-Кичево-Гостивар-Тетово-Скопје (по населби)- аеродромот - Куманово- К. Паланка - бугарска граница... и затоа и го ставив... за да има еден непроменет и побрз тек... А и се добива на поголема искористеност на делницата и поголема исплатливост... |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1602 Posted: 24-Oct-2011 at 20:00 |
Луѓе дај да позборуваме за ова. Сте се фатиле за огради и фасади. Разбирам дека додека нашиве власти ги интересира и ние ќе се замараме со глупости, ама дајте и ова малку да го разгледаме.
Edited by FoSsiL - 24-Oct-2011 at 20:12 |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #1603 Posted: 24-Oct-2011 at 23:14 |
ОК е ова, но мислам дека власта не е во можност ни 100 метри пруга да направи...
|
|
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #1604 Posted: 25-Oct-2011 at 07:16 |
Фосил добра ти е замислата но искрено кружен тек кај пруги не сум видел да се праи, дури и да е така во наши услови минимален радиус на кривини за железнички пруги (не зборам за метро и трамваи, итн) е 300м, што значи ке треба огромен круг што би навлегол во и автопатот и во аеродромот и сл.
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #1605 Posted: 25-Oct-2011 at 19:23 |
нема потеба од такви заобиколни елементи си има многу подобро решение за дадениот случај, решение кое се користи откако е зосздадена железницата......воз се движи и нанзад не само нанпред. Такви решенија со кружно вртење до сега сум видел на последни станици на трамвајски линии.
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1606 Posted: 25-Oct-2011 at 19:28 |
Па да, во секој случај ќе биде лесен воз. Зашто првичната намена е да го опслужува аеродромот. Но да најверојатно сте во право, но го ставив таму за секој случај. И секако дека знам како може воз да се префрли од една на друга шина, или дека иде наназад |
|
macedonia
Senior Member Joined: 01-Feb-2008 Location: Lerinsko Online Status: Offline Posts: 751 |
Quote Reply #1607 Posted: 30-Oct-2011 at 21:58 |
I was wondering what ever happened to the new cargo airport in Shtip, wasn't construction supposed to start in September?
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1608 Posted: 30-Oct-2011 at 22:10 |
No. As I know the construction should start in 2019-2020. Except if, they change their mind, and decide to build it earlier.
|
|
macedonia
Senior Member Joined: 01-Feb-2008 Location: Lerinsko Online Status: Offline Posts: 751 |
Quote Reply #1609 Posted: 30-Oct-2011 at 22:33 |
Ok, I thought it was September because of this article from MIA
http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=65209862&lId=2 |
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #1610 Posted: 02-Nov-2011 at 11:27 |
ako ne e za tuka trgajte go
ТАВ аеродроми се продава ?среда, 02 ноември 2011, 11:19Делот од турската компанија ТАВ, кој стопанисува со македонските аеродроми е ставен на продажба за околу две милијарди евра, објавува британски Телеграф.Според весникот, ТАВ аеродроми веќе ја почнал постапката за продажба на компанијата, за што се ангажирани и експерти за финансиски услуги на Креди Суис. Компанијата засега ниту ги потврдува, ниту ги демантира овие информации. Веста за продажбата доаѓа само два дена откако ТАВ соопшти дека делот од групацијата што се занимава со авиобизнисот забележал рекордни приходи и заработка. Лани, аеродромите со кои стопанисува ТАВ во пет земји имале приходи од околу 750 милиони евра. Пред два дена, компанијата го доби и тендерот за концесија на аеродромот во Медина, во Саудиска арабија, со кој ќе стопанисува во следните 25 години. http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=42221 |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #1611 Posted: 02-Nov-2011 at 15:29 |
Добро зошто стално ние?
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #1612 Posted: 02-Nov-2011 at 15:48 |
Алекс јас не ти ја рабирам реакцијата воопшто?! Многу е нормално да се продаваат и купуваат компании, акции, превземања, тоа е многу нормално во светот на бизнисот, ова само покажува дека простор за напредок има. Веста е малкугрешна во првата реченица, нејасно е, како да делот од македонските аеродроми со кои стопанисува ТАВ е 2 милијарди. За да биде појасно ТАВ е компанија која има многу фирми ќерки, една од тие се занимава со менаџира на летови, друга се вика ТАВ констракшн итн. Се продава онаа која се занимава со менаџирање летови и која ги покраива сите аеродрми на ТАВ не само Македонските, не се продава зградата на аеродромот, па дури и да се продавала не сваќам што би било трагично и зашто би реагирале така зошто стално ние. Камо среќа да бидеме што повеќе дел од светските финансиски игри, само не става на мапата на бизнисот.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #1613 Posted: 02-Nov-2011 at 15:58 |
Менаџира аеродроми, не летови. За другото си сосема во право. Не е никаква трагедија, којзнае можеби и подобро да испадне. Единствено ме разочара фактот што визијата на ТАВ (барем онаа која ја промовираа во јавност) беше дека скопскиот аеродром го гледаат како значаен регионаен центар. Дали идниот нов оператор ќе ја дели таа визија, тоа останува да видиме. Веројатно во многу зависи дали и какви интереси тој оператор ќе има во некои други аеродроми од регионот и пошироко. |
|
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #1614 Posted: 02-Nov-2011 at 16:09 |
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1615 Posted: 11-Nov-2011 at 23:30 |
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #1616 Posted: 12-Nov-2011 at 21:52 |
Значи и на помалите авиони користат мост, позитивно. |
|
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #1617 Posted: 13-Nov-2011 at 12:03 |
Знае ли некој да каже зашто служи оваа просторија најдесно на терминалов (гледано од паркингот) одвоена е со ѕид од од целокупниот хол (пристигнувања и заминувања) и е нонстоп темна и сеуште има градежни работи внатре?
|
|
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #1618 Posted: 14-Nov-2011 at 11:39 |
пошто web-страната ја ажурираат цела вечност
|
|
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #1619 Posted: 23-Nov-2011 at 08:00 |
ШТЕ ЕДЕН ОБИД МЕТРОПОЛАТА ДА СЕ ПОВРЗЕ СО АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ
Со Градски до аеродром за 150 денари!? Доколку УО на ЈСП ја одобри новата линија таа би сообраќала од хотелот Александар палас-МАТ-Рекорд-Транспортен центар-хотел Континентал-аеродром и обратно За 100 до 150 денари граѓаните ќе може да се возат со јавен превоз до скопскиот аеродром Александар Велики, а автобусите ќе поаѓаат од хотелот Александар Палас. Ова е предлогот на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП) доставен до Град Скопје, а даден на барање на советничката група на ЛДП. Доколку Управниот одбор на ЈСП ја одобри новата линија, градските советниците само формално ја потврдуваат. Сепак, повеќепати досега се поднесуваа иницијативи за воведување на редовна автобуска линија, но епилог немаше. Последиците, пак, најмногу ги чувствуваа патниците кои при секое доаѓање на Скопскиот аеродром се соочуваат со вистинско патешествие кога треба да најдат превоз од и до метрополата. Легалните таксисти нудат превоз, но наплаќаат и до 800 денари во еден правец, а дивите и тројно поскапо, цена што многу граѓани не можат да си ја дозволат. - За да се оствари најавениот возен ред ќе треба да се ангажираат пет возила со десет возачи, а годишниот трошок заедно со патарините за новата линија би изнесувал 270 илјади евра или трошоците по тура би чинеле 4.294 денари. Сметаме дека на оваа линија ќе работиме со загуби и поради тоа ќе бараме и субвенции од Градот - вели директорот на ЈСП, Мишо Николов. Трасата што ЈСП ја предлага за движење на автобусите би се движела од хотел Александар Палас-МАТ-Плоштад Рекорд-хотел Холидеј Ин-Транспортен центар-хотел Континентал-аеродром Александар Велики и обратно. Автобусите би сообраќале од единаесет до шест пати во текот на денот, што зависи од фреквенцијата на патници на аеродромот кои најмногу ги има во петок и недела, а најмалку во четврток. Пресметките ЈСП ги правела според редот на летање на авионите за месец април наредната година. Советникот на ЛДП, Зоран Шапуриќ очекува да се реализира предлогот за воведувањето на линија до аеродром, но тој смета дека овие тури ќе бидат исплатливи и ЈСП нема да има потреба од субвенции. - Доколку ЈСП во една тура има и само дваесет патници во еден правец и исто толку во другиот правец ќе има приход од 6.000 денари, а претпријатието пресметало дека трошоците за една тура ќе му изнесува 4.200 денари. За разлика од ЈСП, пак автобусите што ги носат вработените на "ТАВ Македонија" направиле пресметки на 3.000 денари од тура - истакна Шапуриќ. Досега имаше неколку иницијативи за воведување на директна линија од метрополата до аеродромот. Некои од нив потекнуваа од советниците во Град Скопје, а обиди имаше и од аеродромските власти. Според нивното објаснување, и покрај напорите да се најде компанија која ќе врши превоз на патниците од и до аеродромот тие биле неуспешни, бидејќи приватните превозниците не се заинтересирани за опслужување на оваа линија најверојатно зашто ја сметале за нерентабилна. Новите сопственици на аеродромот ТАВ Македонија, велат дека тие немаат обврска да воведат автобуска линија. Сепак, посочуваат дека преговараат со заинтересирани компании и доколку има конечен договор тогаш ќе воведат линија. Сања Момировска http://vecer.com.mk/?ItemID=1916F6F3EBCB1B43AC8FAC6F7C1594B3 Edited by vladegf - 23-Nov-2011 at 08:03 |
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #1620 Posted: 23-Nov-2011 at 08:34 |
Јас не разбирам зашто толку просто се размилува за нова линија, направи продолжување на на некоја линија на пр. на 50-ка што вози до Хиподром или сл... да има крајна станица АЕРОДРОМ и завршен муабет, во странство како е.
Не е нашиот аеродром истанбулскиот АТАТУРК, па дневно да има по милион патници и сопствен превоз за нив. |
|
Post Reply | Page <1 7980818283 124> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |