build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7980818283 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1601 Posted: 24-Oct-2011 at 15:15

Еве како би изгледала железничката врска од горе.

Темно сино е тоа што е првичната идеја, притоа тука има две пруги, иако мислам дека може да функционира и со една, но и вака не е на одмет.

Светло сино, или тиркизно е втората идеја која е дополнување на првата, која предвидува продолжување на коридорот (делницата) до Орешани и нејзино поврзување со пругата Скопје-Велес. Тука веќе во секој случај се потребни две пруги, зашто замислата е возови да поминуваат од Гевгелија И Битола до Куманово.

Две пруги секогаш се подобри од една, а со тоа сакам да кажам дека сите железнички делници во државава треба да се реконструираат и да имаат по две пруги....

А тоа плавиот круг е за вртење на возовите, иако може да се префрли воз на друга шина едноставно со поместување на шините, но го ставив таму, зашто замислата ми е возовите да поминуваат од (евентуално албанска граница-Ќефасан, ако бидне)-Кичево-Гостивар-Тетово-Скопје (по населби)- аеродромот - Куманово- К. Паланка - бугарска граница... и затоа и го ставив... за да има еден непроменет и побрз тек...

А и се добива на поголема искористеност на делницата и поголема исплатливост...

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1602 Posted: 24-Oct-2011 at 20:00
  Луѓе дај да позборуваме за ова. Сте се фатиле за огради и фасади. Разбирам дека додека нашиве власти ги интересира и ние ќе се замараме со глупости, ама дајте и ова малку да го разгледаме.

Edited by FoSsiL - 24-Oct-2011 at 20:12
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1603 Posted: 24-Oct-2011 at 23:14
ОК е ова, но мислам дека власта не е во можност ни 100 метри пруга да направи...
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1604 Posted: 25-Oct-2011 at 07:16
Фосил добра ти е замислата но искрено кружен тек кај пруги не сум видел да се праи, дури и да е така во наши услови минимален радиус на кривини за железнички пруги (не зборам за метро и трамваи, итн) е 300м, што значи ке треба огромен круг што би навлегол во и автопатот и во аеродромот и сл.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1605 Posted: 25-Oct-2011 at 19:23
нема потеба од такви заобиколни елементи си има многу подобро решение за дадениот случај, решение кое се користи откако е зосздадена железницата......воз се движи и нанзад не само нанпред. Такви решенија со кружно вртење до сега сум видел на последни станици на трамвајски линии.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1606 Posted: 25-Oct-2011 at 19:28

Па да, во секој случај ќе биде лесен воз. Зашто првичната намена е да го опслужува аеродромот.

Но да најверојатно сте во право, но го ставив таму за секој случај. 

И секако дека знам како може воз да се префрли од една на друга шина, или дека иде наназад  

Back to Top
macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Location: Lerinsko
Online Status: Offline
Posts: 751
  Quote macedonia Quote  Post ReplyReply #1607 Posted: 30-Oct-2011 at 21:58
I was wondering what ever happened to the new cargo airport in Shtip, wasn't construction supposed to start in September?
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1608 Posted: 30-Oct-2011 at 22:10
No. As I know the construction should start in 2019-2020. Except if, they change their mind, and decide to build it earlier.
Back to Top
macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Location: Lerinsko
Online Status: Offline
Posts: 751
  Quote macedonia Quote  Post ReplyReply #1609 Posted: 30-Oct-2011 at 22:33
Ok, I thought it was September because of this article from MIA

http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=65209862&lId=2
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1610 Posted: 02-Nov-2011 at 11:27
ako ne e za tuka trgajte go

ТАВ аеродроми се продава ?

среда, 02 ноември 2011, 11:19

Делот од турската компанија ТАВ, кој стопанисува со македонските аеродроми е ставен на продажба за околу две милијарди евра, објавува британски Телеграф.
Според весникот, ТАВ аеродроми веќе ја почнал постапката за продажба на компанијата, за што се ангажирани и експерти за финансиски услуги на Креди Суис. Компанијата засега ниту ги потврдува, ниту ги демантира овие информации. Веста за продажбата доаѓа само два дена откако ТАВ соопшти дека делот од групацијата што се занимава со авиобизнисот забележал рекордни приходи и заработка. Лани, аеродромите со кои стопанисува ТАВ во пет земји имале приходи од околу 750 милиони евра. Пред два дена, компанијата го доби и тендерот за концесија на аеродромот во Медина, во Саудиска арабија, со кој ќе стопанисува во следните 25 години.

http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=42221
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1611 Posted: 02-Nov-2011 at 15:29
Добро зошто стално ние?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1612 Posted: 02-Nov-2011 at 15:48
Алекс јас не ти ја рабирам реакцијата воопшто?! Многу е нормално да се продаваат и купуваат компании, акции, превземања, тоа е многу нормално во светот на бизнисот, ова само покажува дека простор за напредок има. Веста е малкугрешна во првата реченица, нејасно е, како да делот од македонските аеродроми со кои стопанисува ТАВ е 2 милијарди. За да биде појасно ТАВ е компанија која има многу фирми ќерки, една од тие се занимава со менаџира на летови, друга се вика ТАВ констракшн итн. Се продава онаа која се занимава со менаџирање летови и која ги покраива сите аеродрми на ТАВ не само Македонските, не се продава зградата на аеродромот, па дури и да се продавала не сваќам што би било трагично и зашто би реагирале така зошто стално ние. Камо среќа да бидеме што повеќе дел од светските финансиски игри, само не става на мапата на бизнисот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1613 Posted: 02-Nov-2011 at 15:58
Originally posted by lslcrew

менаџира на летови

Менаџира аеродроми, не летови.

За другото си сосема во право. Не е никаква трагедија, којзнае можеби и подобро да испадне. Единствено ме разочара фактот што визијата на ТАВ (барем онаа која ја промовираа во јавност) беше дека скопскиот аеродром го гледаат како значаен регионаен центар. Дали идниот нов оператор ќе ја дели таа визија, тоа останува да видиме. Веројатно во многу зависи дали и какви интереси тој оператор ќе има во некои други аеродроми од регионот и пошироко.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #1614 Posted: 02-Nov-2011 at 16:09
ТАВ Македонија не е на продажба, информираат од компанијата. ТАВ Македонија е член на групацијата ТАВ аеродроми. Главните акционери „Тепе“ и „Акфен“ се оние кои бараат стратешки алтернативи, но не и „ТАВ аеродроми“, велат од компанијата.

Од Министерството за транспорт и врски информираат дека засега немаат информација дека компанијата е на продажба. Тврдат, согласно договорот за концесија евентуална продажба не би променила ништо во однос на обврските на концесионерот. „Тепе” и „Акфен”, кои се главни основачи и акционери, изјавиле дека ќе ги евалуираат стратешките алтернативи на „ТАВ аеродроми“ и за тоа ја ангажирале групацијата „Кредит Свис“. Една од стратешките алтернативи е акционерите „Тепе“ и „Акфен“да продадат акции во „ТАВ конструкции“ или „ТАВ аеродроми“. Холдингот „ТАВ аеродроми“ не бара партнерство, стои во соопштението од компанијата.
http://www.time.mk/read/36c4572e00/de775e636e/index.html
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1615 Posted: 11-Nov-2011 at 23:30

Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1616 Posted: 12-Nov-2011 at 21:52
Originally posted by FoSsiL



Значи и на помалите авиони користат мост, позитивно.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1617 Posted: 13-Nov-2011 at 12:03
Знае ли некој да каже зашто служи оваа просторија најдесно на терминалов (гледано од паркингот) одвоена е со ѕид од од целокупниот хол (пристигнувања и заминувања) и е нонстоп темна и сеуште има градежни работи внатре?


Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1618 Posted: 14-Nov-2011 at 11:39
пошто web-страната ја ажурираат цела вечност
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1619 Posted: 23-Nov-2011 at 08:00
ШТЕ ЕДЕН ОБИД МЕТРОПОЛАТА ДА СЕ ПОВРЗЕ СО АЛЕКСАНДАР ВЕЛИКИ


Со Градски до аеродром за 150 денари!?


Доколку УО на ЈСП ја одобри новата линија таа би сообраќала од хотелот Александар палас-МАТ-Рекорд-Транспортен центар-хотел Континентал-аеродром и обратно


За 100 до 150 денари граѓаните ќе може да се возат со јавен превоз до скопскиот аеродром Александар Велики, а автобусите ќе поаѓаат од хотелот Александар Палас. Ова е предлогот на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП) доставен до Град Скопје, а даден на барање на советничката група на ЛДП. Доколку Управниот одбор на ЈСП ја одобри новата линија, градските советниците само формално ја потврдуваат. Сепак, повеќепати досега се поднесуваа иницијативи за воведување на редовна автобуска линија, но епилог немаше. Последиците, пак, најмногу ги чувствуваа патниците кои при секое доаѓање на Скопскиот аеродром се соочуваат со вистинско патешествие кога треба да најдат превоз од и до метрополата. Легалните таксисти нудат превоз, но наплаќаат и до 800 денари во еден правец, а дивите и тројно поскапо, цена што многу граѓани не можат да си ја дозволат.
- За да се оствари најавениот возен ред ќе треба да се ангажираат пет возила со десет возачи, а годишниот трошок заедно со патарините за новата линија би изнесувал 270 илјади евра или трошоците по тура би чинеле 4.294 денари. Сметаме дека на оваа линија ќе работиме со загуби и поради тоа ќе бараме и субвенции од Градот - вели директорот на ЈСП, Мишо Николов.
Трасата што ЈСП ја предлага за движење на автобусите би се движела од хотел Александар Палас-МАТ-Плоштад Рекорд-хотел Холидеј Ин-Транспортен центар-хотел Континентал-аеродром Александар Велики и обратно. Автобусите би сообраќале од единаесет до шест пати во текот на денот, што зависи од фреквенцијата на патници на аеродромот кои најмногу ги има во петок и недела, а најмалку во четврток. Пресметките ЈСП ги правела според редот на летање на авионите за месец април наредната година.

Советникот на ЛДП, Зоран Шапуриќ очекува да се реализира предлогот за воведувањето на линија до аеродром, но тој смета дека овие тури ќе бидат исплатливи и ЈСП нема да има потреба од субвенции.
- Доколку ЈСП во една тура има и само дваесет патници во еден правец и исто толку во другиот правец ќе има приход од 6.000 денари, а претпријатието пресметало дека трошоците за една тура ќе му изнесува 4.200 денари. За разлика од ЈСП, пак автобусите што ги носат вработените на "ТАВ Македонија" направиле пресметки на 3.000 денари од тура - истакна Шапуриќ.

Досега имаше неколку иницијативи за воведување на директна линија од метрополата до аеродромот. Некои од нив потекнуваа од советниците во Град Скопје, а обиди имаше и од аеродромските власти. Според нивното објаснување, и покрај напорите да се најде компанија која ќе врши превоз на патниците од и до аеродромот тие биле неуспешни, бидејќи приватните превозниците не се заинтересирани за опслужување на оваа линија најверојатно зашто ја сметале за нерентабилна.

Новите сопственици на аеродромот ТАВ Македонија, велат дека тие немаат обврска да воведат автобуска линија. Сепак, посочуваат дека преговараат со заинтересирани компании и доколку има конечен договор тогаш ќе воведат линија.

Сања Момировска




http://vecer.com.mk/?ItemID=1916F6F3EBCB1B43AC8FAC6F7C1594B3

Edited by vladegf - 23-Nov-2011 at 08:03
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #1620 Posted: 23-Nov-2011 at 08:34
Јас не разбирам зашто толку просто се размилува за нова линија, направи продолжување на на некоја линија на пр. на 50-ка што вози до Хиподром или сл... да има крајна станица АЕРОДРОМ и завршен муабет, во странство како е.

Не е нашиот аеродром истанбулскиот АТАТУРК, па дневно да има по милион патници и сопствен превоз за нив.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7980818283 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.472 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.