build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 110111112113114 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2221 Posted: 22-Dec-2008 at 01:27

зошто нато така мислат Smile може скопскиот ќе биде карго и воен, а овој со ретрасирана К10 низ источна МКД ќе го направат централен LOL ветровите ќе ги досредат со ветерниците. имам чуено дека делот над штип во секое време кревал таков ветер што луѓе оделе таму да издуваат ишијас  и шилци од зглобови, ако тоа е поволна ружа на ветрови тогаш навистина ќе гледаме исклучиво боинзи таму Clown 

ајде може навистина има поволни ветрови, со ова климатскиве промени се е изместено контра, онаму каде немало паѓа снег, таму кај што истурало сонце грее...

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #2222 Posted: 22-Dec-2008 at 01:26
@pbanks
 
 
Па како ќе презентираат аргументи кога и самиот консултант на владата не беше за Штип. Мене само не ми е јасно зошто чекаат 20 години да биде главен патнички аеродром, ако се толку убедени во супериорноста на Штипскиот нека градат одма Roll%20eyes 
 
 


Edited by vardar - 22-Dec-2008 at 01:27
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2223 Posted: 22-Dec-2008 at 01:21
Originally posted by гитардемон


Ваљда мисли на планини долини котлини т.е. простор за слетување полетување


Па ваљда тоа му спаѓа во топографија (ако воопшто знае што збори, или збори колку да каже нешто). Ама проблемот е токму во тоа што го нагласи pbanks. Форсираат огромна инвестиција, а освен 3-4 празни зборови нема никакво објаснување зошто ја форсираат... Дали некој нешто крие, или едноставно сите одлуки ги вадат од газот без никакво обмислување и студија (двоспратни автобуси, безвезни маркички, 150-катници... па зошто не и аеродроми)?

Wallbash


Edited by Cloverstack - 22-Dec-2008 at 01:22
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2224 Posted: 22-Dec-2008 at 01:12
Originally posted by Cloverstack


Абе како не...  Dump

Токму местоположбата ги анулира сите други поволности (доколку се вистинити, затоа што после вакви изјави некако немам многу доверба во тоа што го кажуваат).

Ајде нека аргументираат убаво зошто местоположбата била „многу поповолна“ Roll%20eyes


Уште еднашка се покажува каков безкичмен народ сме и дека ништо не ни се случува џабе.

Се заговара нешто што барем на прв поглед изгледа сулудо (а многу скапо) и никој во оваа држава не се запрашува дали е тоа оправдано освен пар 'nerd'-ови на некој интернет форум.

Зошто еднашка не ни презентираа аргументи за ова тврдоглаво форсирање на Штип, некоја анализа која ќе не убеди дека аеродром во периферен источномакедонски град прави повеќе логика од аеродром во еден од најголемите градови на балканот.

Ова е како Атинскиот аеродром да го градат во Коринт.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2225 Posted: 22-Dec-2008 at 01:12

Ваљда мисли на планини долини котлини т.е. простор за слетување полетување ветришЧа и слично ама од тоа што гледам тоа го напоменал во другите фактори... нели во штипско има многу ветар? а и колку што гледам, планираат штип да биде нов центар на државата нели?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2226 Posted: 22-Dec-2008 at 01:04
Местоположбата, климатските услови, ветровите и топографијата, кај аеродромот кој допрва треба да се гради, се многу поповолни од скопскиот „Александар Велики“.


Абе како не...  Dump

Токму местоположбата ги анулира сите други поволности (доколку се вистинити, затоа што после вакви изјави некако немам многу доверба во тоа што го кажуваат).

Ајде нека аргументираат убаво зошто местоположбата била „многу поповолна“ Roll%20eyes
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #2227 Posted: 22-Dec-2008 at 00:56
 
 

Штипскиот аеродром - конкуренција на скопскиот

Јанакиески најавува дека аеродромот во Штип ќе прерасне во централен аеродром во државава

Сања Наумовска

Штипскиот карго-аеродром во иднина ќе биде централен аеродром за цивилни летови во државата, најави министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески. Местоположбата, климатските услови, ветровите и топографијата, кај аеродромот кој допрва треба да се гради, се многу поповолни од скопскиот „Александар Велики“.

Претставниците на турскиот концесионер „ТАВ Македонија“ вчера не сакаа да ги коментираат идеите на Владата. „Документацијата за аеродромите се' уште не е преземена и додека тоа не биде завршено концесионерот нема никаков коментар“, велат во „ТАВ Македонија“. Тие не сакаат да одговорат дали штипскиот аеродром ќе му биде конкуренција на скопскиот, во кој ТАВ треба да вложи најмногу и се надева на привлекување најголем број патници.

Во Министерството нагласуваат дека во проектот за изградбата на карго- аеродромот во Штип е предвидена и терминална зграда, со големина од минимум 1.500 квадратни метри, со можност за доградба, со што ќе биде овозможено тој веднаш да се користи и во цивилниот воздушен сообраќај, како алтернатива на скопскиот. Планирана е изградба на писта долга 2.400 метри со можност за продолжување до 3.000 метри, изградба на два хангара за увоз и извоз, заедно со потребните придружни шпедитерски објекти, како и изградба на административни објекти со површина од 1.000 квадратни метри.

Сепак, во план е, нагласуваат во Министерството за транспорт и врски, во период од 20 или 30 години, тој да стане и централен аеродром во државата. „Со идејата веќе е запознат и ТАВ“, велат во Министерството.

Рокот од три месеци, по потпишувањето на договорот за концесионирање, за завршување на подготвителните работи пред почетокот на реконструкцијата на аеродромите, завршува в среда. Сепак, незавршените постапки за експропријација на земјиште, кои ги води Министерството за транспорт, веројатно ќе го одложат почетокот на градежните работи.

„На скопскиот и на охридскиот аеродром има помалку постапки и се очекува набрзо да се завршат. Попроблематичен е штипскиот каде што се соочуваме со сопственици на земјиште кои се починати и непознати и тие веројатно ќе ги решаваме во од“, информираат во Министерството за транспорт и врски.

 
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2228 Posted: 21-Dec-2008 at 00:31

муабетов е повеќе за во Економски Вести во Офтопик, да не ја шириме тука.  

Линеа јас никаде не прочитав дека пропаднала  инвестицијата само го коментирам Митатос гледајќи од негова перпектива, што не значи дека неговото е последно, туку се обидувам  дури и од најцрното сценарио да извлечам утешна поента Smile да не ни падне скроз моралот!

Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #2229 Posted: 21-Dec-2008 at 00:17
ne be beTon , jas kolku stranski investitori znam sto izbegale od makedonija da ne pocnam da ti gi brojam, nema uslovi tuka za investicii , ne e do krizata , ajde ke reces do krizata bilo ,pa vrati se malku nazad niz forumov vidi kolku zafrknati birokratski raboti se desile , pa kolku ukrale , pa posle gi izbrkale, makedonija ne e vo kriza ( svetot e vo kriza )   Posto nie sme nadvor od svetov )))



Edited by mitatos - 21-Dec-2008 at 00:17
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2230 Posted: 21-Dec-2008 at 00:16
да не е без ич, еве една мала дигресија: колку недоумици за кратко време се јавија само од еден издишан балон, се прашувам што ако издише некој јапонски пример со поштенски предзнак?


?

И каде прочитавте дека пропаднала инвестицијата ? Во текстот, ако го земаме како точен, јасно стои дека инвестицијата се пролонгира../.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2231 Posted: 21-Dec-2008 at 00:09

не ТАВ и отан се во криза, Македонија ако можеше да преживее до сега ќе преживува и понатака, само што ќе продолжиме да пасеме од рацете на локални стопанственици, а и верувам дека редно време е луѓево да се свртат кон малите и средните претпријатија!

писта битно имаме, а и сигурно и други со време ќе добиеме. тав не тав некој ќе се наметне, но бар ние да ги влечеме конците! штета не штета тоа е иако мислам дека Турците по секоја цена ќе го истуркаат проектов не заради некого туку заради себе! а ако за нешто сум оптимист од сите најави тоа е оваа инвестиција.

да не е без ич, еве една мала дигресија: колку недоумици за кратко време се јавија само од еден издишан балон, се прашувам што ако издише некој јапонски пример со поштенски предзнак? е тогаш ќе видиме рецесија! но ова сегашнава е мислам строго контролирана како би се запрел подемот на азиските џинови! но останува да видиме што ќе ни донесе дедо мраз од "вашингТон" следната годинa и години, со оглед дека сега торбата ќе му ја носи либералниот Обама кој колку што разбрав пребледел кога му станало јасно дека тој не носи одлуки туку дека само ги спроведува...   

Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #2232 Posted: 20-Dec-2008 at 23:47
Makedonija e vo kriza znaev deka TAV ke se povlece.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2233 Posted: 20-Dec-2008 at 23:03

Се одложуваат инвестициите во Македонија

20.12.2008 19:47

Француската компанија „Монтипе“ ја одложува инвестицијата во Македонија. Министерот без ресор самак за А1 вели дека производителот на автомобилски делови не се откажува, туку само го пролонгира рокот за два до три месеци.

Компанијата требаше да започне со производство на алуминиумски глави за мотори на возила во април. Сега целата работа се одложува бидејќи, „Монтипе“ очекувал од автомобилските гиганти „Форд“, „Рено“ и „Ауди“ да соопштат колку делови да се произведат.

Аналитичарите велат дека сите инвестиции идната година ќе бидат блокирани поради светската финансиска криза, која во најголем дел удри врз автомобилската индустрија.

„Светската криза е предизвикувач на ваков развој на настаните. Сведоци сме дека големите компании, кои се поврзани со странски директни инвестиции, ја штедат и чуваат готовината и сè што им од аспект на план за раст и развој го намалуваат, посебно во автомобилската индустрија“, изјави Јанко Тренкоски, економски аналитичар.

Но, не е само светската криза во прашање. Странските инвеститори во земјава се соочуваат и со реални проблеми. Турската компанија „Тав“, која требаше да ги модернизира скопскиот и охридскиот аеродром, исто така ја одложи инвестицијата.

„Во постапка е експропријација, правење на проекти, треба дислокација во делот на Министерството за одбрана. Можеби ќе има мало задоцнување, но никако нема да пропадне. Очекуваме за еден-два месеци кога ќе се заврши целокупната постапка за експропријација да започне изградбата на аеродромите“, изјави Миле Јанакиевски, министер за транспорт и врски.

Бирократски бариери го кочат и грандиозниот проект Сончев град, вреден 100 милиони евра. Министерството за транспорт потврдува дека има проблеми, но не се наведуваат конкретни детали каде е заглавена процедурата.

Израелците платија 3,6 милиони евра за локацијата. Според информациите на „А1“, тие имаат намера да си заминат од земјава. Официјално не сакаат да ја коментираат ситуацијата.



Извор: А1


Edited by pbanks - 20-Dec-2008 at 23:03
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2234 Posted: 19-Dec-2008 at 15:46
Aко можеш фати ја и обиколница!!!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #2235 Posted: 19-Dec-2008 at 15:20
Thumbs%20Up
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #2236 Posted: 19-Dec-2008 at 15:16
Утре летам за Скопје, така да очекувајте ноќни фотки од аеродромот и може би од градот ако нема магла....
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #2237 Posted: 14-Dec-2008 at 21:27
Економија
Нерасчистени имотно правни односи го компликуваат примопредавањето на аеродромите на турски Тав

< ="text/">

Овие 450 хектари земја во штипско што државата им ги даде на земјоделци под концесија на 5 години за една недела се очекува да ги преземе турски ТАВ кој ќе го гради карго аеродромот – земјоделците не ја даваат земјата, се повикуваат на договорите што ги склучиле со Владата.

 

Ова позади мене е локацијата каде што ќе се гради карго аеродромот во Свети Николе. Дел од земјоделците кои веќе имаат инвестирано тука во овие ниви бараат замена за земјиштето и надокната за инвестицијата која ја вложиле.

 

Овде инвестиравме, ова е нашата егзистенција, реагираат 80 засегнати семејства.

 

- Не може да се остави овој народ на цедило. Мора да му се најде алтернатива. Решение има. Точно е дека државата располага со земјоделското земјиште, но го дава на користење и мора да се најде замена - вели Никола Шалев, претседател на фондација за развој на Овче Поле.

 

Засега никој не контактирал со земјоделците да им каже дали ќе добијат друга земја за замена или државата парично ќе ги обесштети. Неофицијално турските газди имале проблеми и со имотно правните односи за пистата на аеродромот во Скопје. Дали се комплицира примопредавањето на аеродромите на турската компанија вице премиерот Ставревски смирува и вели дека можеби роковите ќе бидат малку пробиени но договорот ќе се испочитува:

 

-Нема причини да се одолговлекува. Ако се доцни месец или два, во целина тоа не значи дека има значајна промена. Овде станува збор за модернизација која трае со години и која ќе донесе нов изглед на македонските аеродроми.

 

Од Министерството за транспорт велат дека моментално се врши експропријација на земјиштето и откако постапката ќе заврши аеродромите ќе им бидат дадени под закуп.

 

Според договорот што ТАВ го потпиша со Министерството за транспорт двата аеродроми треба да бидат дадени под концесија за десетина дена. Доколку се почитуваат роковите за преземање на аеродромите модернизацијата на скопскиот треба да заврши за 20 месеци, охридскиот за 12 а карго аеродромот да се изгради за три години.

http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=42754&mid=1500&tabId=1&tabindex=0
(14.12.2008)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2238 Posted: 18-Nov-2008 at 04:21
Консултант ќе го контролира ТАВ
Министерството за транспорт и врски преку оглас бара консултант кој за период од три години ќе ја контролира работата на турската компанија ТАВ, која ќе ги реконструира аеродромите. Огласот е објавен во домашните печатени медиуми, а неделава и во Фајненшл тајмс.
- Компаниите што сакаат да учествуваат во изборот за консултант треба да имаат најмалку три договори за развој и трансформација во транспортниот сектор со вредност не помала од 500.000 евра. Од кои и најмалку еден успешно реализиран договор за развој и трансформација на аеродроми со најмалку милион патници во последните пет години, како и да обезбеди искусни и компетентни членови на консултантскиот тим - велат од Министерството за транспорт.

http://vecer.com.mk/?ItemID=410E3C2C5E51514E8EC08844A58C5FD5

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2239 Posted: 30-Oct-2008 at 18:12
абе сигурно се работи таму и за школски писти, и за карго или можеби приватни писти, незнам прашај го чика глиша и тој што му го одобрил просторниот план!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2240 Posted: 30-Oct-2008 at 18:07
Бетон оваа картава е или погрешна или ти си грешка нешто. Таков исти аеродорм има у у куманово предвидено. Ваљда не е тамо аеродром за суџук да извезуваат. Аеродром захтева расходи и кога не работи, не е тоа аввтобуска станица.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 110111112113114 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.344 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.