Аеродроми |
Post Reply | Page <1 111112113114115 124> |
Author | ||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #2241 Posted: 30-Oct-2008 at 17:59 | |
Хехе може ги правел чика глиша со лењир и карта од '63 и утнал Edited by pbanks - 30-Oct-2008 at 18:00 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #2242 Posted: 30-Oct-2008 at 17:59 | |
Добро ајде, во очекување сме на инвеститор...
Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 17:59 |
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #2243 Posted: 30-Oct-2008 at 17:58 | |
за Торонто-Охрид(Битола) реално има потреба, а и едно време се размислуваше...
Edited by beTon - 30-Oct-2008 at 18:10 |
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #2244 Posted: 30-Oct-2008 at 17:57 | |
види пак ќе се вратам на приватните инвеститори, мое мислење е дека тие би нашле оправдани причини а и средства со оглед дека то нема да биде нешто како космодром, туку едноставно - писта + стаклен терминал, не е нешто сложено или неизводливо ниту скапа инвестиција. незнам кој се ги предвидел овие аеродроми во просторниот план најверојатно тие што го работеле имале мозок... |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #2245 Posted: 30-Oct-2008 at 17:57 | |
Бетон абе зошто цело време трупање вакви апла кафански муабети??? Кои се тие роднини што се предомислиле за доаѓање затоа што немале директен лет? Каде побогу има директни летови до секаде? Зарем очекуваш директни летови на иселеничка релација Питсбург-Битола на пример? За такви релации мора да се поминува низ хабови и да се менуваат авиони. Тоа не го измисливме ние на форумов туку едноставно така стојат работите и не можеме да ги смениме со форсирање на меѓународен аеродром во Битола. И колкав е потенцијалот на точењето гориво за накај Африка? И зошто безпотребно навлегуваш во работи како контрола на летање и навигација, а очигледно немаш ни основни познавања на тие теми? На кого му се од корист овие муабети??? Само се вртиме во круг и го трупаме форумов со прилично безвредна дискусија.
Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 17:58 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #2246 Posted: 30-Oct-2008 at 17:50 | |
носечкиот момент мора да доаѓа од внатре. Доселеници, refuel.... тоа може да бидат само гарнири. Битола е микрорегион а во макрорегионот веќе има аеродром (Охридски). А тој макрорегион нема потенцијал да држи два аеродрома. Јас дури сметам дека на пример Скопскиот и Приштинскиот во преголема мера се преклопуваат и дека доколку владееше нормален амбиент во нашиов регион ќе имаше логика еден аеродром да ја опслужува северна Македонија и Косово па каму ли да редиме аеродроми во секое населено место од 100.000 жители. |
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #2247 Posted: 30-Oct-2008 at 17:46 | |
колку само роднини се премислиле за доаѓање од канада или америка бидејќи нема директен лет бар до ОХ, а ко има за БТ мислам дека ќе доаѓаат на викенд во МКД. за такси мислев на AirTaxi сервисите и компаниите, додека за каргото пази СР имала есап пелагонија ќе нема, само ЗИК потенцијално утре може да го рани овој аеродром, инаку за СК невелам дека е лоша локација за refuel туку попрво заради “евентуалниот утрешен бум“ многу побрзо и полесно ќе се најде место во БТ него во СК, ем пристапот целосно ќе биде слободен од сите страни додека за во СК по секако ќе мора да кружи горе додека да се ослободи коридор, за во магла и муабет да не правиме, во Пелагонија бар знаеш дека и да залуташ нема да завршиш во планина...
Edited by beTon - 30-Oct-2008 at 17:46 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #2248 Posted: 30-Oct-2008 at 17:36 | |
За каква карго услуга зборуваме? Скопскиот регион опслужува еден индустриски густ регион па карго параметрите му се смешни иако се во пораст. Големите магацини, логистички центри се најчесто лоцирани околу големите градови. Нека биде и без пари каргото во Битола пак е поскапо од било каде кога треба робата да се домкне после до воз или камион до крајната дестинација бидејќи слетала in the middle of nowhere. Зошто refuel би бил далеку побезбеден и побрз од Скопје? Можеби Пелагонија има совршени карактеристики за слетување и полетување што не значи дека во Скопје слетуваат само акробати пилоти. Па тука си функционира аеродром со децении и имало само една несреќа ради 10та причина. Авионските такси како и ефтиниот карго се муабет во празно. Еве ги поефтинивме таксите на Петровец и Охрид и се најефтини во аеродромот па ништо од бумот. Без патници џабе... А за иселениците... Повторно се враќаме на цените, иселениците се луѓе кои најчесто отишле со ништо а направиле нешто во животот и знаат да си го ценат заработеното. Сигурно пре ќе летаат со EasyJet и ќе се провозат отколку да плаќаат со суво злато за да летаат директно во Битола. Edited by pbanks - 30-Oct-2008 at 17:37 |
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #2249 Posted: 30-Oct-2008 at 17:29 | |
па види карго услуга сигурно ќе биде поевтина во БТ, refuel-от далеку побезбеден и побрз од СК, а за ефтините цени ќе се погрижат и тука такси авионите да ја намал цената, тука се и бизнис секторот и теоретски големиот број иселеници од пелагонискиот дел, се смета дека од WWI до сега од таму имаат заминато над 200илјади луѓе, па ако истите и се множеле таму, а тоа е сигурно, дефинитивно 10% на секои две год. од таа бројка да свраќаат и ете го и патничкиот капацитет...
Edited by beTon - 30-Oct-2008 at 17:30 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #2250 Posted: 30-Oct-2008 at 17:22 | |
Патниците не бираат аеродром заради опетеретеност/растеретеност туку заради квалитетот на услуга, бројот на дестинации и цена на билетите. Од Солун може да се лета било каде во Европа и за 20ЕУР (EasyJet веќе некое време оперира таму како за почеток). Зошто било кој би одел во Битола за истото да го чини 200-300-400ЕУР? Битола на глава да дуби не може да даде понуда како Солун. Тоа го може Скопје до некоја мерка и се надевам дека на тоа ќе се работи. Edited by pbanks - 30-Oct-2008 at 17:23 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #2251 Posted: 30-Oct-2008 at 17:22 | |
Бетон, не зборуваме за heathrow, па аргументи да ни се оптовареност и гужва, дури ни во некоја подалечна иднина. Треба да бидеме реални колку патници можат да привлечат и скопскиот и охридскиот и солунскиот аеродром и дека тие можат да се справат со тие патници значително поевтино (со инвестиции во проширување на капацитетот) отколку да фантазираме за целосно нова инвестиција во некаков битолски меѓународен патнички аеродром.
Се слагам - инвеститорите ќе го кажат своето. Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 17:22 |
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #2252 Posted: 30-Oct-2008 at 17:15 | |
времето ќе каже дали таму ќе никне и каков аеродром ќе никне, нормално дека refuel ќе биде и побрзо и полесно решение БТ аеродром бидејќи има чист пристап тој простор а нема да биде преблокирано од теоретски идниот хаос на скопскиот, што е до Лерин и Костур исто би го користеле овој заради растеретеноста.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #2253 Posted: 30-Oct-2008 at 17:08 | |
1. Инвеститорите се прилично јасни кога се работи за реализација на нашите проекти кои се без никаква поткрепа. Да имало интерес таму веќе ќе имаше аеродром. 2. За refuel има сосема доволно аеродроми во регионот. Скопје, Охрид, Тирана, Солун. Што ќе им е аеродром во Битола за refuel? 3. Егејска Македонија е во Грција. Грција иако до скоро беше 0 за транспортна инфраструктура во последната деценија многу паметно се развива. Солунскиот аеродром во комбинација со автопатот Егнација и те како ја сервисираат Западна Егејска Македонија која би била ете таргет на хипотетичкиот битолски аеродром. Која е популацијата на Западна Егејска Македонија? Не збориме ни за 500.000 жители кои би биле потенцијални корисници на тој аеродром. |
||
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1315 |
Quote Reply #2254 Posted: 30-Oct-2008 at 16:59 | |
Oд охридскиот аеродром надвор од сезона летаат само две компании,а некој тука размислува за уште еден аеродром на помалку од 100км!
Тоа не само што е смешно,а и не е достојно за коментирање. Ја пак се мислам за што битолските гастербајтери се враќаат еднаш во 5 год,а тоа поради аеродромот било |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #2255 Posted: 30-Oct-2008 at 16:52 | |
пак ќе кажам логика ќе си најдат инвеститорите зар мислиш неко ќе им забрани доколку веќе е влезено нешто такво во просторниот план, иако како држава ние одлучуваме дали некој ќе добие дозвола или не, но не верувам дека доколку се јави инвеститор дека некој ќе му реше извини бркај работа ние си имаме аеродроми, неоди баш така усогласувањето со европските закони. пр. за БТ не треба да се земе како параметар само населението тука е refuel моментот а и потенцијалот на северниот дел од егејска Македонија, па што мислиш доколку има аеродром во Пелагонија поблиску ќе им биде Охридскиот, цел Лериниски и Костурски округ би се опслужувал од ваков аеродром...
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #2256 Posted: 30-Oct-2008 at 16:24 | |
Конкуренција за што? Неможе да се мериш со области каде има огромна густина на население и тоа многу мобилно население со рурални македонски области, прилично ретко населени и со многу статичен карактер.
Спрема мене и покрај аргументите за техничките параметри кои се веројатно на место аеродром во Битола нема ама баш никаква логика. Охридскиот е тука за опслужување на тој регион. |
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #2257 Posted: 30-Oct-2008 at 16:16 | |
па види економската логика е конкуренција и ништо повеќе, се случува во свет да има навистина луди примери некаде десет аеродроми во една област некаде ниеден... ако една писта стандард минумум да треба да 2км а и радарската опрема веќе не е толку изгор скапа, сега плус се оди на gps контрола негледам нешто скапо да му изгледа на некој инвеститор да си го ангажира капиталот, па уште доколку истиот е и предвиден во просторниот план, скоро сите врати му се отворени уште му останува да добие градежна дозвола |
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #2258 Posted: 30-Oct-2008 at 15:10 | |
пред некој ден со еден од пилотите на мат разговарав за тоа каде во МКД најдобро би легнал аеродром, на што добив уверување дека најпристапно место во МКД е Пелагониската рамница, од аспект на воздушен пристап, а и како најатрактвна дестинација за луѓето од северниот дел на егејска Македонија... па еве најдов и нешто на нет за тоа иако тука се зема БТ како најдобро одредиште, додека пилотот со кој разговарав вели дека за таков аеродром најдобро место е некаде меѓу ПП и БТ...
http://galerija.avijacija.com.mk/picture.php?/215/categories Edited by beTon - 30-Oct-2008 at 15:15 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #2259 Posted: 29-Oct-2008 at 15:01 | |
Не се заебавај со Бишкек, има две главни автобуски станици (источна и западна) и двете се поголеми од Аеродромот Скопје 1 2 |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #2260 Posted: 29-Oct-2008 at 14:46 | |
мислиш автобуска станица бишкек, киргистан? |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Post Reply | Page <1 111112113114115 124> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |