build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 111112113114115 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2241 Posted: 30-Oct-2008 at 17:59
Originally posted by beTon

види пак ќе се вратам на приватните инвеститори, мое мислење е дека тие би нашле оправдани причини а и средства со оглед дека то нема да биде нешто како космодром, туку едноставно - писта + стаклен терминал, не е нешто сложено или неизводливо ниту скапа инвестиција. незнам кој се ги предвидел овие аеродроми во просторниот план најверојатно тие што го работеле имале мозок...

...карта просторен план МКД ’02-’20



Хехе може ги правел чика глиша со лењир и карта од '63 и утнал Poke Smile




Edited by pbanks - 30-Oct-2008 at 18:00
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2242 Posted: 30-Oct-2008 at 17:59
Добро ајде, во очекување сме на инвеститор... Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 17:59
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2243 Posted: 30-Oct-2008 at 17:58

за Торонто-Охрид(Битола) реално има потреба, а и едно време се размислуваше...

Договорена директна авио линија Торонто - Охрид

Во Торонто министерот Ташковиќ се сретна со претставници на авиокомпанијата „Скајсервис Ерлајнс“. Договорено е во септември тие да ја посетат Македонија, а од 2008 година да биде пуштена директна авиолинија Торонто - Охрид.

Нова Македонија - 05.06.2007

За прв пат чартер летови од Торонто до Охрид

Од годинава за прв пат се воведени чартер летови на линијата Торонто-Охрид. Првиот од вкупно петте лета што се предвидени за сезонава, слета на охридскиот аеродром на 29 јуни. Организаторите велат дека покрај иселениците, од следната година со чартерите ќе слетуваат канадски туристи, за кои Македонија била интересна како неоткриена и атрактивна дестинација


Минатата среда на Охридскиот аеродром слета првата тура на наши исселеници од Канада. Тоа е првиот од вкупно петте чартер лета кои на релација Торонто-Охрид- Торонто во текот на летото ги организираат канадски туроператори, “Макс турс” и “Торонто травел”.

“Ја насетив потребата од воведување на директен лет, бидејќи само во Торонто и околината живеат околу 150 илјади исселеници од Македонија. Од нив дури 85% потекнуваат од охридско-струшкиот, битолскиот, ресенскиот и дебарскиот регион”, ни изјави Дени Ристоски, сопственикот на “Торонто травел “, охриѓанец кој долго време живее во Торонто, кој со првите патници пристигна во Македонија и деновиве се одмора на охридското крајбрежје. Пред да влезе во сопствен бизнис, тој 15 години работел за ЈАТ во Канада.

Ова е прв организиран директен лет помеѓу Канада и Македонија.

Со првиот лет пристигнаа 85 патници, со што капацитетот на авионот беше целосно исполнет. За шести јули, кога доаѓа втората тура, ќе пристигнат 120 патници.

Ристоски вели дека кај нашинците во Канада постои заинтересираност за користење на овие чартер летови, а следната година по успешно завршената сезона очекува многу поголема заинтересираност.

“Чартер летовите се многу позгодна варијанта од редовните авио линии, зашто се одбегнува бркањето на поврзани летови, чекањето по аеродромите, губење на времето... “, вели Ристоски.

Цената е дополнителна предност, бидејќи редовно билетите на чартер летовите се 30% до 40% поефтини од билетите со редовните линии. Цената на чартер летот од Торонто до Охрид е 1.299 канадски долари и 899 долари од Охрид до Торонто.


Превозот го извршува авиопревозникот од Канада “Skyservice airlines”.

Следното слетување во нашиот главен туристички центар ќе биде на шести јули, а потоа и на 27 јули, десети август, а последниот лет ќе биде на 31 август. Истиот ден кога авионот ќе слетува во Охрид, ќе биде и полетувањето кон Торонто.

На доаѓање за Македонија, авиопревозникот слетува и во Сплит, од каде зема транзит патници кои летаат за Торонто.

Следното лето со туристи Канаѓани
Амбициите на “Макс турс” и “Торонто травел” се следното лето да се донесат не само наши исселеници кои доаѓаат во посета на татковината, туку и Канаѓани кои би доаѓале како туристи.

Ристоски смета дека Македонија и регионот како сосема нова и неоткриена дестинација би била привлечна за Канаѓаните. Планираат да започнат со издавање на рекламен материјал и брошури со нагласок на Охридско-преспанскиот регион, но исто така и на алтернативниот туризам, преку организирани посети на традиционалните македонски села, манастирите и македонските планини. Нивниот престој во Македонија би се сведувал на пет до шест дена како дел од подолг туристички престој во овој дел од Европа.

Капитал - Маја Михајловска - број 297



Edited by beTon - 30-Oct-2008 at 18:10
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2244 Posted: 30-Oct-2008 at 17:57

види пак ќе се вратам на приватните инвеститори, мое мислење е дека тие би нашле оправдани причини а и средства со оглед дека то нема да биде нешто како космодром, туку едноставно - писта + стаклен терминал, не е нешто сложено или неизводливо ниту скапа инвестиција. незнам кој се ги предвидел овие аеродроми во просторниот план најверојатно тие што го работеле имале мозок...

...карта просторен план МКД ’02-’20

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2245 Posted: 30-Oct-2008 at 17:57
Бетон абе зошто цело време трупање вакви апла кафански муабети??? Кои се тие роднини што се предомислиле за доаѓање затоа што немале директен лет? Каде побогу има директни летови до секаде? Зарем очекуваш директни летови на иселеничка релација Питсбург-Битола на пример? За такви релации мора да се поминува низ хабови и да се менуваат авиони. Тоа не го измисливме ние на форумов туку едноставно така стојат работите и не можеме да ги смениме со форсирање на меѓународен аеродром во Битола. И колкав е потенцијалот на точењето гориво за накај Африка? И зошто безпотребно навлегуваш во работи како контрола на летање и навигација, а очигледно немаш ни основни познавања на тие теми? На кого му се од корист овие муабети??? Само се вртиме во круг и го трупаме форумов со прилично безвредна дискусија.
Dunno


Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 17:58
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2246 Posted: 30-Oct-2008 at 17:50
Originally posted by beTon

колку само роднини се премислиле за доаѓање од канада или америка бидејќи нема директен лет бар до ОХ, а ко има за БТ мислам дека ќе доаѓаат на викенд во МКД. за такси мислев на AirTaxi сервисите и компаниите, додека за каргото пази СР имала есап пелагонија ќе нема, само ЗИК потенцијално утре може да го рани овој аеродром, инаку за СК невелам дека е лоша локација за refuel туку попрво заради “евентуалниот утрешен бум“  многу побрзо и полесно ќе се најде место во БТ него во СК, ем пристапот целосно ќе биде слободен од сите страни додека за во СК по секако ќе мора да кружи горе додека да се ослободи коридор, за во магла и муабет да не правиме, во Пелагонија бар знаеш дека и да залуташ нема да завршиш во планина...


носечкиот момент мора да доаѓа од внатре. Доселеници, refuel.... тоа може да бидат само гарнири. Битола е микрорегион а во макрорегионот веќе има аеродром (Охридски). А тој макрорегион нема потенцијал да држи два аеродрома.

Јас дури сметам дека на пример Скопскиот и Приштинскиот во преголема мера се преклопуваат и дека доколку владееше нормален амбиент во нашиов регион ќе имаше логика еден аеродром да ја опслужува северна Македонија и Косово па каму ли да редиме аеродроми во секое населено место од 100.000 жители.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2247 Posted: 30-Oct-2008 at 17:46
колку само роднини се премислиле за доаѓање од канада или америка бидејќи нема директен лет бар до ОХ, а ко има за БТ мислам дека ќе доаѓаат на викенд во МКД. за такси мислев на AirTaxi сервисите и компаниите, додека за каргото пази СР имала есап пелагонија ќе нема, само ЗИК потенцијално утре може да го рани овој аеродром, инаку за СК невелам дека е лоша локација за refuel туку попрво заради “евентуалниот утрешен бум“  многу побрзо и полесно ќе се најде место во БТ него во СК, ем пристапот целосно ќе биде слободен од сите страни додека за во СК по секако ќе мора да кружи горе додека да се ослободи коридор, за во магла и муабет да не правиме, во Пелагонија бар знаеш дека и да залуташ нема да завршиш во планина...

Edited by beTon - 30-Oct-2008 at 17:46
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2248 Posted: 30-Oct-2008 at 17:36
Originally posted by beTon

па види карго услуга сигурно ќе биде поевтина во БТ, refuel-от далеку побезбеден и побрз од СК, а за ефтините цени ќе се погрижат и тука такси авионите да ја намал цената, тука се и бизнис секторот и теоретски големиот број иселеници од пелагонискиот дел, се смета дека од WWI до сега од таму имаат заминато над 200илјади луѓе, па ако истите и се множеле таму, а тоа е сигурно, дефинитивно 10% на секои две год. од таа бројка да свраќаат и ете го и патничкиот капацитет...


За каква карго услуга зборуваме? Скопскиот регион опслужува еден индустриски густ регион па карго параметрите му се смешни иако се во пораст. Големите магацини, логистички центри се најчесто лоцирани околу големите градови. Нека биде и без пари каргото во Битола пак е поскапо од било каде кога треба робата да се домкне после до воз или камион до крајната дестинација бидејќи слетала in the middle of nowhere.

Зошто refuel би бил далеку побезбеден и побрз од Скопје? Можеби Пелагонија има совршени карактеристики за слетување и полетување што не значи дека во Скопје слетуваат само акробати пилоти. Па тука си функционира аеродром со децении и имало само една несреќа ради 10та причина. Авионските такси како и ефтиниот карго се муабет во празно. Еве ги поефтинивме таксите на Петровец и Охрид и се најефтини во аеродромот па ништо од бумот. Без патници џабе... А за иселениците... Повторно се враќаме на цените, иселениците се луѓе кои најчесто отишле со ништо а направиле нешто во животот и знаат да си го ценат заработеното. Сигурно пре ќе летаат со EasyJet и ќе се провозат отколку да плаќаат со суво злато за да летаат директно во Битола.


Edited by pbanks - 30-Oct-2008 at 17:37
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2249 Posted: 30-Oct-2008 at 17:29
па види карго услуга сигурно ќе биде поевтина во БТ, refuel-от далеку побезбеден и побрз од СК, а за ефтините цени ќе се погрижат и тука такси авионите да ја намал цената, тука се и бизнис секторот и теоретски големиот број иселеници од пелагонискиот дел, се смета дека од WWI до сега од таму имаат заминато над 200илјади луѓе, па ако истите и се множеле таму, а тоа е сигурно, дефинитивно 10% на секои две год. од таа бројка да свраќаат и ете го и патничкиот капацитет...

Edited by beTon - 30-Oct-2008 at 17:30
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2250 Posted: 30-Oct-2008 at 17:22
Originally posted by beTon

времето ќе каже дали таму ќе никне и каков аеродром ќе никне, нормално дека refuel ќе биде и побрзо и полесно решение БТ аеродром бидејќи има чист пристап тој простор а нема да биде преблокирано од теоретски идниот хаос на скопскиот, што е до Лерин и Костур исто би го користеле овој заради растеретеноста.


Патниците не бираат аеродром заради опетеретеност/растеретеност туку заради квалитетот на услуга, бројот на дестинации и цена на билетите. Од Солун може да се лета било каде во Европа и за 20ЕУР (EasyJet веќе некое време оперира таму како за почеток). Зошто било кој би одел во Битола за истото да го чини 200-300-400ЕУР? Битола на глава да дуби не може да даде понуда како Солун. Тоа го може Скопје до некоја мерка и се надевам дека на тоа ќе се работи.



Edited by pbanks - 30-Oct-2008 at 17:23
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2251 Posted: 30-Oct-2008 at 17:22
Бетон, не зборуваме за heathrow, па аргументи да ни се оптовареност и гужва, дури ни во некоја подалечна иднина. Треба да бидеме реални колку патници можат да привлечат и скопскиот и охридскиот и солунскиот аеродром и дека тие можат да се справат со тие патници значително поевтино (со инвестиции во проширување на капацитетот) отколку да фантазираме за целосно нова инвестиција во некаков битолски меѓународен патнички аеродром.
Се слагам - инвеститорите ќе го кажат своето.


Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 17:22
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2252 Posted: 30-Oct-2008 at 17:15
времето ќе каже дали таму ќе никне и каков аеродром ќе никне, нормално дека refuel ќе биде и побрзо и полесно решение БТ аеродром бидејќи има чист пристап тој простор а нема да биде преблокирано од теоретски идниот хаос на скопскиот, што е до Лерин и Костур исто би го користеле овој заради растеретеноста.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2253 Posted: 30-Oct-2008 at 17:08
Originally posted by beTon

пак ќе кажам логика ќе си најдат инвеститорите зар мислиш неко ќе им забрани доколку веќе е влезено нешто такво во просторниот план, иако како држава ние одлучуваме дали некој ќе добие дозвола или не, но не верувам дека доколку се јави инвеститор дека некој ќе му реше извини бркај работа ние си имаме аеродроми, неоди баш така усогласувањето со европските закони. пр. за БТ не треба да се земе како параметар само населението тука е refuel моментот а и потенцијалот на северниот дел од егејска Македонија, па што мислиш доколку има аеродром во Пелагонија поблиску ќе им биде Охридскиот, цел Лериниски и Костурски округ би се опслужувал од ваков аеродром...


1. Инвеститорите се прилично јасни кога се работи за реализација на нашите проекти кои се без никаква поткрепа. Да имало интерес таму веќе ќе имаше аеродром.
2. За refuel има сосема доволно аеродроми во регионот. Скопје, Охрид, Тирана, Солун. Што ќе им е аеродром во Битола за refuel?
3. Егејска Македонија е во Грција. Грција иако до скоро беше 0 за транспортна инфраструктура во последната деценија многу паметно се развива. Солунскиот аеродром во комбинација со автопатот Егнација и те како ја сервисираат Западна Егејска Македонија која би била ете таргет на хипотетичкиот битолски аеродром. Која е популацијата на Западна Егејска Македонија? Не збориме ни за 500.000 жители кои би биле потенцијални корисници на тој аеродром.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #2254 Posted: 30-Oct-2008 at 16:59
Oд охридскиот аеродром надвор од сезона летаат само две компании,а некој тука размислува за уште еден аеродром на помалку од 100км!

Тоа не само што е смешно,а и не е достојно за коментирање.

Ја пак се мислам за што битолските гастербајтери се враќаат еднаш во 5 год,а тоа поради аеродромот било Big%20smile
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2255 Posted: 30-Oct-2008 at 16:52
пак ќе кажам логика ќе си најдат инвеститорите зар мислиш неко ќе им забрани доколку веќе е влезено нешто такво во просторниот план, иако како држава ние одлучуваме дали некој ќе добие дозвола или не, но не верувам дека доколку се јави инвеститор дека некој ќе му реше извини бркај работа ние си имаме аеродроми, неоди баш така усогласувањето со европските закони. пр. за БТ не треба да се земе како параметар само населението тука е refuel моментот а и потенцијалот на северниот дел од егејска Македонија, па што мислиш доколку има аеродром во Пелагонија поблиску ќе им биде Охридскиот, цел Лериниски и Костурски округ би се опслужувал од ваков аеродром...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2256 Posted: 30-Oct-2008 at 16:24
Конкуренција за што? Неможе да се мериш со области каде има огромна густина на население и тоа многу мобилно население со рурални македонски области, прилично ретко населени и со многу статичен карактер.

Спрема мене и покрај аргументите за техничките параметри кои се веројатно на место аеродром во Битола нема ама баш никаква логика. Охридскиот е тука за опслужување на тој регион.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2257 Posted: 30-Oct-2008 at 16:16
Originally posted by pbanks

Слична дискусии имаме водено на форумов и за автопати и за аеродроми. Неможе да се исшара цела земја со автопати и да се насадат 10 аеродрома, мора да има економска логика за тоа.
Планирањето навистина не ни е јака страна дури и за очигледни работи.

па види економската логика е конкуренција и ништо повеќе, се случува во свет да има навистина луди примери некаде десет аеродроми во една област некаде ниеден... ако една писта стандард минумум да треба да 2км а и радарската опрема веќе не е толку изгор скапа, сега плус се оди на gps контрола негледам нешто скапо да му изгледа на некој инвеститор да си го ангажира капиталот, па уште доколку истиот е и предвиден во просторниот план, скоро сите врати му се отворени уште му останува да добие градежна дозвола

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2258 Posted: 30-Oct-2008 at 15:10

пред некој ден со еден од пилотите на мат разговарав за тоа каде во МКД најдобро би легнал аеродром, на што добив уверување дека најпристапно место во МКД е Пелагониската рамница, од аспект на воздушен пристап, а и како најатрактвна дестинација за луѓето од северниот дел на егејска Македонија... па еве најдов и нешто на нет за тоа иако тука се зема БТ како најдобро одредиште, додека пилотот со кој разговарав вели дека за таков аеродром најдобро место е некаде меѓу ПП и БТ...

Желбата на битолчани за aеродром прерасна во фраза за подбив
Политичарите премногу ветија, а не беа подготвени да го одврзат ќесето, а аеродромот е скапа работа

.                                                       
УСЛОВИ Стручњаците оцениле дека пелагониската рамница е исклучително место со идеални услови за изградба на аеродром

БИТОЛА - Битола нема аеродром. Оваа реченица повторувана безброј пати од новинари, политичари, општинари, па и пилоти, од сериозно размислување за развој на регионот прерасна во фраза за подбив. Mоже ли градот на конзулите навистина да има аеродром? Според елаборатот изготвен уште пред три децении од Сообраќајниот институт при Белградскиот универзитет за изградба на ваков објект, битолскиот аеродром требаше да биде лоциран во близина на селото Вашарејца, Битолско, или, пак, до Мало Коњари, Прилепско. Тој ќе служеше за цивилен сообраќај, а истовремено ќе се употребуваше и како алтернативен аеродром за дополнување гориво за оние авиони што патуваат кон Африка. Меѓутоа, како што отсекогаш биле поважни политичките од економските интереси, пелагониските политичари не се согласија и проектот за аеродром пропадна.
„Кога ќе се потсетам зошто немаме аеродром, ме фаќа бес. Навидум проблемот беше во тоа дали главниот терминал да биде во Прилеп или во Битола. Но, вистинската причина беше нешто друго. Политичарите премногу ветија, а не беа подготвени да го одврзат ќесето и да вложат. Аеродромот не е играчка. Тој чини многу пари и за тоа се потребни големи инвестиции“, раскажува битолскиот пилот Благоја Ристевски, еден од ретките кај нас кој има лиценца за обука на професионални пилоти.
Стручњаците, пак, оцениле дека пелагониската рамница е исклучително место со идеални услови за изградба на аеродром. Тука не постојат природни пречки. Рамницата е отворена, ружата на ветрови поволна, исто како и бројот на сончеви денови. За аеродромот Пелагонија беше предвидена асфалтна писта од 2.100 метри, која е стандардна за авиони од типот „ДЦ-9“ и „туполев 134“. Од друга страна, пак, аеродромот ќе беше целисходен и токму поради фактот што Битола и Битолско е најпечалбарскиот крај во Македонија. Дури една третина од иселениците се од овој регион. Така што нашите гастарбајтери наместо скопскиот или охридскиот, ќе го користеа битолскиот аеродром, а тоа наедно ќе подразбираше и најмалку 20.000 патници во сезона.
Политичарите уште повеќе ја подгреаја желбата наречена аеродром кај битолчани во 2002 година кога во селото Логоварди, каде што е лоциран спортскиот аеродром, изградија центар за обука на воздухопловни кадри и организирање пилотска школа во Битола. Но, повторно ништо од проектот. „Битола понуди најдобри услови школата за пилоти да биде стационирана тука. Ги имавме објектите. Управата за цивилна воздухопловна пловидба го зеде просторот под закуп, изврши реконструкции така што добивме хангари, контролна кула, спални, училници за обука на близу 40 пилоти. Владата на Георгиевски во заминување потроши 1.800.000 евра за оваа намена, купи три авиони од типот „злин“, но се пропадна за брзо време. Власта се смени, а актуелната ја прекина целата работа. Авионите отпатуваа за Скопје. Но, така е тоа кога во воздухопловството раководат политички кадри, а не луѓе од фелата“, вели Васко Михалчев, наставник по летање и управник на аероклубот „Мирко Тодоровски“.
Експертите велат дека аеродромот и школата за пилоти во овој град им се потребни на државата. Особено центарот за обука на пилоти, бидејќи во Македонија нема таква институција каде што младите кадри можат да се образуваат, а школувањето во странство чини премногу за еден просечен Македонец. „Иако школата за пилоти беше политички маркетинг на генералот Миле Манолев, идејата беше преубава. И покрај се, ќе вложевме во сопствената држава, бидејќи со школувањето на еден професионален пилот во странство се одлеваа 40.000 евра, а моментно десетмина Македонци учат за пилоти. Предвидено беше државата да ја финансира школата првите две-три години, а потоа самата да се снаоѓа. И така ќе беше добро“, вели пилотот Ристевски.
Несудениот центар за обука на пилоти располага со писта кај селото Логоварди долга 1.200 метри, со ширина од 100 метри и со затревена површина. Проектот предвидува асфалтирање на 600-метарска писта. Во хангарите сега има два авиона од типот „утва 75“ и „утва 66“ и четири едрилици. Битола и во моментов уште еднаш е пред неповторливата шанса да добие аеродром и, конечно, да профункционира школата за пилоти. Партијата на власт во градот ја искористи оваа идеја како маркетинг за локалните избори, а сега спроти парламентите го тврди истото тоа дека битолчаните треба да го добијат ветеното. „Аеродромот не беше наша цел, но сметаме дека не е тешко да се реализира школата за пилоти. Постои желба и реални услови, бидејќи во Логоварди имаме се што ни е потребно. Единствено што ни недостасува е Владата да ни ги врати трите авиони од типот ’злин’ што ги зеде на користење“, вели Зоран Коњановски, претседател на Советот на Општина Битола.
И покрај сите ветувања и фрустрации на битолчани, очигледно е дека железото се кова додека е жешко. Времето го направи своето, па битолчани можат само да сонуваат за аеродром.

Утрински - 2006.06.12

   

http://galerija.avijacija.com.mk/picture.php?/215/categories



Edited by beTon - 30-Oct-2008 at 15:15
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2259 Posted: 29-Oct-2008 at 15:01


Не се заебавај со Бишкек, има две главни автобуски станици (источна и западна) и двете се поголеми од Аеродромот Скопје

1

2


Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2260 Posted: 29-Oct-2008 at 14:46


мислиш автобуска станица бишкек, киргистан?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 111112113114115 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.355 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.