Аеродроми |
Post Reply | Page <1 96979899100 124> |
Author | |
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1941 Posted: 17-Oct-2014 at 14:10 |
Па Макстил и Југохром и не се алиби на властите за сегашната ситуација, туку граѓаните кои се грејат на дрва и на црвена нафта. Актуелниот министер за животна средина отиде до тоа дереџе што дури и праша пред некој ден зошто граѓаните не купуваат електрични возила. Но да, факт е тоа дека и возилата ја загадуваат околината, но тоа е вина на одредени индивидуи на кои им текна да прават профит со одобрување на увоз на стари возила. Истовремено истите овие индивидуи одлучија и да градат административни згради и да поставуваат споменици, а во градежништвото камионите се неизбежни, па од тука уште поголемото загадување. Како шлаг на тортата, на истите овие индивидуи им текна да ги прошируваат улиците и булеварите, од кои најтазе е проширувањето на лентите за вртење лево и десно на булеварот Александар Македонски кај раскрсницата во Автокоманда. А според тоа што го видов пред некој ден, и шумарскиот факултет наспроти салонот на Аутомакедонија во Автокоманда не е поштеден, бидејќи и таму веќе ги отстраниле бекатонските цигли на некои места и веќе ги имаат раскопано пешачките патеки на истите тие места за да ги преместат електричните и телекомуникациските кабли и инсталациите, со цел и таму да ја прошират улица 16-та Македонска Бригада. Така да, дефинитивно најголемиот дел од вината паѓа врз Макстил, Југохром, ОКТА и останатите загадувачи од таков тип, но и урбанистичките идиотизми кои се случуваат во Скопје изминативе 6 и повеќе години, како и самите луѓе кои ги вршат истите тие идиотизми, се и тоа како само виновни за сегашната ситуација. Edited by Dexter26 - 17-Oct-2014 at 14:18 |
|
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #1942 Posted: 20-Oct-2014 at 19:42 |
За среќа само 2 дена траеше маглата, деновиве малку расчисти. Да се надеваме дека вака ќе држи до 31ви Окт, а после 31ви клуч на врата на Макстил и Југохром
|
|
mackomk
Senior Member Joined: 04-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 127 |
Quote Reply #1943 Posted: 21-Oct-2014 at 08:01 |
Негде прочитав дека Макстил веќе стави клуч на врата и нема да работи 3 месеци, додека не се постават филтрите или што и да треба да се постави.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #1944 Posted: 21-Oct-2014 at 21:35 |
да,кажа на некои вести
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #1945 Posted: 07-Nov-2014 at 21:39 |
*Брошура за SKP и OHD изработена од TAV и прикачена на официјалната страна на нивниот холдинг....
http://www.tavhavalimanlari.com.tr/en-EN/Documents/MacedoniaAirportProfile.pdf |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #1946 Posted: 07-Nov-2014 at 21:41 |
Известување објавено на страната на холдингот TAV
Press Releases TAV increased net profit by 52% in nine months TAV Airports Holding (ISE: TAVHL, “TAV”), the leading regional airport operator of Turkey, announced a net profit of EUR 174 million in first nine months of 2014, up by 52% compared to the previous year. TAV Airports Holding Executive Board Member and CEO M. Sani Şener commented, “It has been 14 years since we started operations at Istanbul Ataturk Airport and during this time we have added 13 more airports to our portfolio which goes to show the dynamism of TAV Airports. The tradition of expanding our portfolio through the addition of new and profitable airport operations continues with Milas Bodrum Airport. In July 2014, we took over the operations of the domestic terminal in Milas Bodrum Airport. In October 2015, we are going to take over the international terminal, as well. We are going to serve our country and our shareholders by developing Milas Bodrum Airport to its maximum potential in the years to come. Together with Aéroports de Paris we have formed the largest airport platform in the world. This platform provides a global network of know-how and business acumen which we will exploit to its fullest by finding and acting on the best airport development opportunities around the world. TAV takes a great pride in its ability to perform at maximum capacity in very diverse cultures and now we have taken this ability to a global level. In December 2013 we had also added a minority stake in Zagreb Airport to our portfolio. Zagreb and Milas Bodrum together have contributed 4% to our passenger growth in the first nine months of 2014. The 14% passenger growth we have recorded would instead be 10% without inorganic growth.” Sener added that the third quarter of 2014 was a great period for inorganic growth in TAV Airports’ service companies: “Offering our passengers more than 52 000 products with the ‘travel value’ concept, ATU Duty Free won tenders to operate duty free shops at five airports in Tunisia (including capital city of Carthage) and also in Salalah Airport in Oman. As a result, ATU will provide services at a total of 19 airports across seven countries. TAV Operation Services started to provide lounge services for Air France-KLM’s passengers at three airports in Germany. Now, passengers at Frankfurt, Munich and Stuttgart airports will have the chance to experience the exclusive services we provide under our brand ‘primeclass’. BTA began operating the food court area of a large shopping mall in Istanbul called ‘Uniq Istanbul’. Portfolio expansion through our service companies is going to be crucial in the years to come.” Şener commented on the financial performance of the company in the first nine months as follows: “In first nine months of 2014, our revenues increased by 4% reaching EUR 720 million, while EBITDA came in at EUR 327 million with 9% growth. With strict cost discipline and strong operating leverage we managed to increase our EBITDA margin to 45.4%, the highest 9-month cumulative EBITDA margin we have had in our history. Net profit reached EUR 174 million and already surpassed last year’s full year net profit figure. Duty free completely recovered in Q3, Havaş’s profitability recovery continued as a result of the turnaround initiative. BTA grew significantly through Cakes & Bakes and the new logistics company. Izmir was soft due to new opex from the new domestic terminal, and Ankara’s revenues fell due to accounting changes. Şener also underlined the strong corporate governance culture at TAV: “We strongly believe in good corporate citizenship and channel our business activities with a strong awareness of our contribution to society and effect on the environment. While we consistently take our place among the top few Turkish companies in corporate governance we now also have the honor of being included in the BIST Sustainability Index as one the 15 companies that have met the required ESG criteria. We believe that the index will serve to encourage and foster the responsible investment culture. Additionally, TAV has been placed among the 10 companies with the highest performance in CDP Turkey’s Climate Change Report. I would like to express my deepest gratitude to all TAV employees, our business partners, our clients, and to all of our social and economic stakeholders for their efforts and trust which has turned a Turkish company to a global player in only 14 years.” http://www.tavhavalimanlari.com.tr/en-EN/Pages/Announcements.aspx?aID=224 |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #1947 Posted: 19-Nov-2014 at 00:03 |
Сликава е од денешната симулација за транспорт на лице со симптоми на ебола.
Прашањето бр. 1 Дали ТАВ го користат воопшто автобусов за трансфер до авион, со оглед дека со сегашниов сообраќај се користат 6-те моста? Патем, колку за споредба, возилото би требало да е или генерација или 2-3 години порано од последните Саноси од ЈСП Прашање бр. 2 дали некој е информиран за статусот и сопственоста на Боингов? Edited by Тркало - 19-Nov-2014 at 00:07 |
|
WhyNot
Senior Member Joined: 14-Jan-2014 Online Status: Offline Posts: 114 |
Quote Reply #1948 Posted: 19-Nov-2014 at 13:42 |
Треба да е Kon Tiki Sky. |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1949 Posted: 19-Nov-2014 at 18:51 |
Бивша сопственост на МАТ Аирвејс , сегашна на Кон тики ,колку што знам лежеше во Белград, како се нашол во Скопје навистина незнам и незнам зашто се води под македонско знаме.
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #1950 Posted: 19-Nov-2014 at 19:07 |
Jас како што гледам ништо незнаеш....... Авионот лежи закован на SKP најмалку 5 години без поместување - до пред 2 ипол години друштво му правеше и боингот 737-700 на Sky Wings ама тој одлета - ама незнам каде.... |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #1951 Posted: 19-Nov-2014 at 19:47 |
LWSK - RUNWAY 34 (гледано до Wizz Air - HA-LPR)
[/url]tps://flic.kr/p/pQkXoH] Edited by Obedineta Makedonija - 19-Nov-2014 at 19:49 |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1952 Posted: 19-Nov-2014 at 22:16 |
Добра слика.Башка добра е и стујардесава
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #1953 Posted: 19-Nov-2014 at 22:23 |
хахахаххахха |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1954 Posted: 22-Nov-2014 at 01:40 |
1.
2. 3. 4. Portline Macedonia |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1955 Posted: 22-Nov-2014 at 01:40 |
5.
6. 7. 8. |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2083 |
Quote Reply #1956 Posted: 22-Nov-2014 at 10:09 |
Маркетинг?
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #1957 Posted: 22-Nov-2014 at 14:05 |
Мене ми е позитивно изненадување одржувањето во терминалната зграда, со оглед на овдешниот менталитет (Железничката станица во Скопје како најголем пример, па другите железнички, дел гранични премини, паркинзи и одморалишта, патиштата итн).Дали е до мешаниот менаџмент не знам, ама засега добро се држат
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #1958 Posted: 25-Nov-2014 at 11:08 |
Слики од Четвртокот напладне....
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Phalanx
Groupie Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 62 |
Quote Reply #1959 Posted: 25-Nov-2014 at 11:15 |
Bravo za slikite
|
|
one1
Senior Member БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
Quote Reply #1960 Posted: 25-Nov-2014 at 13:49 |
Косово покрена тужба за нарушување на воздушниот простор поради субвенции на авиолетови од македонската влада. Се очекува веројатно целосно повлекување на Виз Ер во следните години.
Edited by one1 - 25-Nov-2014 at 13:49 |
|
Post Reply | Page <1 96979899100 124> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |