build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 112113114115116 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 84
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #2261 Posted: 06-Aug-2018 at 07:09
Nekoj ne napravi nekoja fotka od LOT B734 od pred dva dena slucajno?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2262 Posted: 06-Aug-2018 at 08:08
Originally posted by laziale

Nekoj ne napravi nekoja fotka od LOT B734 od pred dva dena slucajno?

Наредната недела ќе имаш повторно 737-4 а и плус 737-8
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 84
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #2263 Posted: 06-Aug-2018 at 08:28
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by laziale

Nekoj ne napravi nekoja fotka od LOT B734 od pred dva dena slucajno?

Наредната недела ќе имаш повторно 737-4 а и плус 737-8


Super, napravi nekoja fotka ako si vo moznost, thx   
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2264 Posted: 28-Aug-2018 at 22:36
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2265 Posted: 29-Aug-2018 at 12:29
Интересен чланак, посебно освртот од 90те за македонските компании. Но исто така за тезата дека во многу случаи во СФРЈ, нема место за два комерцијални аеродроми кои ќе бидат асални кога catchment area-то има премногу преклопи.

Вон политичките препреки за реализација на заеднички аеродром со Приштина. Дали воопшто постојат географски услови за вакво нешто? Качаничката клисура е на пола пат меѓу Приштина и Скопје, па реално нема некој географски НЗС на кој сите би биле среќни. Веројатно ако вакво хипотетичко решение некогаш стане тема на разговор, ќе треба едниот од двата аеродроми ќе треба да се претвори ви "joint venture" а врските меѓу двата града со тој аеродром треба да се изведат до перфекција (шатлови, возови.... предвидлива гранична контрола, додека не се укине 100% итн).

Главна пречка (освен тоталното немање компас кај двете влади) е фактот дека сме сепак различни држави и веројатно е од национален интерес секоја држава да има барем еден аеродром врз кој ќе има апсолутна контрола и кој ќе може да служи за летови со поголем сигурносен ризик (политичари), VIP летови директно во двата града итн. А тоа може да се задржи со лимитирана функција на постоечките капацитети во двата града.

Но неможам да престанам да размислувам за заедничкиот потенцијал на овој авио пазар. Без никакви поголеми проблеми за многу кратко време еден таков аеродром би го поминал Белградскиот, и тоа не само квантитативно туку би се изедначил и квалитативно (редовни летови кон Северна Америка од еден таков аеродром би биле и те како реални).




Edited by pbanks - 29-Aug-2018 at 12:30
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2266 Posted: 29-Aug-2018 at 14:38
Интересен е Пургер, знае да извлече фини заклучоци од јавно достпани информации. За жал, недостатокот на искуство за комерцијално работење на авио компанија испливува на површина штом почне да дискутира стратегии - многу лесно оди на default чаршиски муабети.

Во секој случај статијата ми даде дел од одговорот зошто Wizz Air конечно отвори линии кон Приштина - новиот модел на попусти по количество на превезени патници одговара на апетитите, а не се сомневам дека практично они се одговорни за крајниот изглед на моделот. Врска со Скопје - нула.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 992
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #2267 Posted: 30-Aug-2018 at 08:13
Originally posted by pbanks



Интересен чланак, посебно освртот од 90те за македонските компании. Но исто така за тезата дека во многу случаи во СФРЈ, нема место за два комерцијални аеродроми кои ќе бидат асални кога catchment area-то има премногу преклопи.
Вон политичките препреки за реализација на заеднички аеродром со Приштина. Дали воопшто постојат географски услови за вакво нешто? Качаничката клисура е на пола пат меѓу Приштина и Скопје, па реално нема некој географски НЗС на кој сите би биле среќни. Веројатно ако вакво хипотетичко решение некогаш стане тема на разговор, ќе треба едниот од двата аеродроми ќе треба да се претвори ви "joint venture" а врските меѓу двата града со тој аеродром треба да се изведат до перфекција (шатлови, возови.... предвидлива гранична контрола, додека не се укине 100% итн).
Главна пречка (освен тоталното немање компас кај двете влади) е фактот дека сме сепак различни држави и веројатно е од национален интерес секоја држава да има барем еден аеродром врз кој ќе има апсолутна контрола и кој ќе може да служи за летови со поголем сигурносен ризик (политичари), VIP летови директно во двата града итн. А тоа може да се задржи со лимитирана функција на постоечките капацитети во двата града.
Но неможам да престанам да размислувам за заедничкиот потенцијал на овој авио пазар. Без никакви поголеми проблеми за многу кратко време еден таков аеродром би го поминал Белградскиот, и тоа не само квантитативно туку би се изедначил и квалитативно (редовни летови кон Северна Америка од еден таков аеродром би биле и те како реални).




Со други зборови...заговараш по блиска интеграија на Македонија со Косово што е увертира кон уште подлабока албанизација...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2268 Posted: 30-Aug-2018 at 09:32

Не, со други зборови политизираш тема на разговор на форум кај што тоа не треба да се прави.

Ако имаш квалитетен коментар на темата, слободно пиши.

Инаку... сакал или нејќел, со соседите интеграција не ти бега и тоа не само со Албанците. И така и треба да биде
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #2269 Posted: 30-Aug-2018 at 15:13
Франција и швајцарија имаат еден аеродром во базел, ја водат без проблеми. Сепак со такви народи не можеме да се тркаме. Има чисти иди*ти во ова држава затоа. ☝️
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2270 Posted: 30-Aug-2018 at 15:23
Originally posted by my Macedonia

Франција и швајцарија имаат еден аеродром во базел, ја водат без проблеми. Сепак со такви народи не можеме да се тркаме. Има чисти иди*ти во ова држава затоа. ☝️


најчесто мислам на Базел кога зборувам за вакви примери. Иако рака на срце, БАзел е спореден аеродром во двете земји, додека Скопје и Приштина се главни. Но како што реков и за тоа има чаре.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #2271 Posted: 30-Aug-2018 at 17:05
Таков аеродром може во гевгелија, тамам тие граѓани од таму би имале шанца плус грците и бугарците. За таков бизнис треба прво да се мисли пред да градат другите држави такво нешто.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #2272 Posted: 31-Aug-2018 at 03:06
Тие што живеат во повардаерието јужно од Демир-Капија, воглавно го користат Солунскиот Аеродром и тоа е повеќе од добро етаблирано.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2273 Posted: 31-Aug-2018 at 12:38
Originally posted by my Macedonia

Франција и швајцарија имаат еден аеродром во базел, ја водат без проблеми. Сепак со такви народи не можеме да се тркаме. Има чисти иди*ти во ова држава затоа. ☝️
Airport Basel Mulhouse Freiburg pripaga na tri zemji: Francija, Svajcarija i Germanija.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2274 Posted: 31-Aug-2018 at 12:47
Originally posted by pbanks



Интересен чланак, посебно освртот од 90те за македонските компании. Но исто така за тезата дека во многу случаи во СФРЈ, нема место за два комерцијални аеродроми кои ќе бидат асални кога catchment area-то има премногу преклопи.
Вон политичките препреки за реализација на заеднички аеродром со Приштина. Дали воопшто постојат географски услови за вакво нешто? Качаничката клисура е на пола пат меѓу Приштина и Скопје, па реално нема некој географски НЗС на кој сите би биле среќни. Веројатно ако вакво хипотетичко решение некогаш стане тема на разговор, ќе треба едниот од двата аеродроми ќе треба да се претвори ви "joint venture" а врските меѓу двата града со тој аеродром треба да се изведат до перфекција (шатлови, возови.... предвидлива гранична контрола, додека не се укине 100% итн).
Главна пречка (освен тоталното немање компас кај двете влади) е фактот дека сме сепак различни држави и веројатно е од национален интерес секоја држава да има барем еден аеродром врз кој ќе има апсолутна контрола и кој ќе може да служи за летови со поголем сигурносен ризик (политичари), VIP летови директно во двата града итн. А тоа може да се задржи со лимитирана функција на постоечките капацитети во двата града.
Но неможам да престанам да размислувам за заедничкиот потенцијал на овој авио пазар. Без никакви поголеми проблеми за многу кратко време еден таков аеродром би го поминал Белградскиот, и тоа не само квантитативно туку би се изедначил и квалитативно (редовни летови кон Северна Америка од еден таков аеродром би биле и те како реални).


Zaednicki aerodrom so Pristina? Od kade taa luda ideja?
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #2275 Posted: 31-Aug-2018 at 14:49
Originally posted by Denko

Originally posted by my Macedonia

Франција и швајцарија имаат еден аеродром во базел, ја водат без проблеми. Сепак со такви народи не можеме да се тркаме. Има чисти иди*ти во ова држава затоа. ☝️
Airport Basel Mulhouse Freiburg pripaga na tri zemji: Francija, Svajcarija i Germanija.


Не е точно
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2276 Posted: 31-Aug-2018 at 15:12
Originally posted by my Macedonia

Originally posted by Denko

Originally posted by my Macedonia

Франција и швајцарија имаат еден аеродром во базел, ја водат без проблеми. Сепак со такви народи не можеме да се тркаме. Има чисти иди*ти во ова држава затоа. ☝️
Airport Basel Mulhouse Freiburg pripaga na tri zemji: Francija, Svajcarija i Germanija.


Не е точно
Kako ne e tocno. De facto aerodromot go koristat i Germancite, zatoa i Freiburg e vmetnat vo imeto, de jure aerodromot go vodi trinacionalna administracija, edinstveno sto Germancite nemaat pravo na glas.   
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #2277 Posted: 31-Aug-2018 at 17:37
Денко аеродромот е чист од Франција и Швајцарија. Freiburg дека има географично значење и само тоа ништо друго. Јас од таму си летам, имаш ,,швајцарска,, и француска страна. Nichts mit Deutschland
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2278 Posted: 31-Aug-2018 at 18:00
Originally posted by my Macedonia

Денко аеродромот е чист од Франција и Швајцарија. Freiburg дека има географично значење и само тоа ништо друго. Јас од таму си летам, имаш ,,швајцарска,, и француска страна. Nichts mit Deutschland
Letaj ne ti branam I jas sum letal... Da ne se povtoruvam, tokmu poradi toa Germancite se vkluceni vo rabotata na aerodromot i zastapeni se vo site rakovodni tela no bez pravo na glas vo donesuvanje na odluki.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2279 Posted: 03-Sep-2018 at 12:03
Originally posted by Denko

Zaednicki aerodrom so Pristina? Od kade taa luda ideja?


од мојата глава?

Ајде вака, читајте го постот вон објективните и субјективните предрасуди кон еден ваков проект. И онака вакво нешто ниту се заговара во официјални кругови, ниту пак е реално во следниве 50 години.

Да дадам уште еден пример во приказнава. Иако не станува збор за официјален заеднички аердром, но Виена е де факто заедничи аеродром на Виена и Братислава. Братислава едвај се врати на статистика слична на Скопје од кога успеа да привлече неколку нискобуџетни компании изминативе години, инако е полоша дури и од Скопје во однос на поврзаност со светот преку легаси компании. Целата поента е дека или ќе има еден асален аеродром во еден микрорегион како нашиот или ќе има континуирана тешка битка која не само што ќе зима ресурси туку и двете страни ќе ги лиши од една подобра поврзаност која може да се постигне со заеднички аеродром.
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #2280 Posted: 03-Sep-2018 at 12:23

во право си Панкс ако кинезите пуштат Ц-хајспидка и по К8 посекако СКП ќе биде заеднички аеродром и за албанци и за бугари, а косоварите и понатака ќе го користат СКП прашање е само кога ќе им понудат бесплатен автобуски превоз ТАВ до аеродромот што нормално ќе го направат во соработка со државава доколку имаме национален авио превозник кој би пуширал и за бесплатно ЛРТ од Скопје до Петровец во случај мед и млеко да потече ако некогаш во еу флегнеме дал на мала врата ко сега никогаш илити на голема врата од секогаш но ко кинеска офшор т.е. економска тампон зона каде кинезите ќе имаат од спунт хаб во еу преку македонските тирзои што пак е изводливо ако и понатака останеме вака ниваму нитаму ...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 112113114115116 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.375 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.