build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 101102103104105 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2041 Posted: 26-Aug-2015 at 18:04
Originally posted by gorazd

ovie sto spijat se zapadnoevropski backpackers koi (verojatno) cekaat na eden od WIZZ letovite od utrinskiot interval. koga imas let vo 6 casot nautro pa i nema mnogu smisla da trosis za hotel/hostel P.S Koj ne spiel po aerodromi , ne patuval



Само да не е Бергамо Или некој друг мал аеродром
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2042 Posted: 29-Aug-2015 at 11:31
Овче Поле



фото: @GPockov (твитер)
За сè има вторпат
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #2043 Posted: 07-Sep-2015 at 09:49
arrived with Iberia:



Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #2044 Posted: 07-Sep-2015 at 10:08
Девојка ми оваа година дојде и си отиде со авион од МК. Многу беше разочарана од односот на вработените на аеродромот. Апсолутно непрофесионално, нељубезно и дрско. Нејзиниот коментар беше „ШТЕТА ШТО ВО ТОЛКУ УБАВА ЗЕМЈА СО ПРЕУБАВИ ЛУЃЕ ТЕ ПРЕЧЕКУВААТ И ИСПРАЌААТ КАКО ДА НЕ САКАТ ДРУГ ПАТ ДА ТЕ ВИДАТ„
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2045 Posted: 07-Sep-2015 at 14:02


Субјективно. Лани имав прилично лошо искуство со Ататурк во Истанбул кое меѓу другото вклучуваше и губење на багаж. Токму луѓето на скопскиот аеродром беа позитивниот пример во целата приказна и трпеливо помагаа додека проблемот не се разреши.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2046 Posted: 07-Sep-2015 at 15:48
И од моето искуство можам да кажам дека во Македонија имаме едни од најнекултурните луѓе вработени на аеродром на било кој од шесте континенти. Somebody needs to set them straight.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #2047 Posted: 07-Sep-2015 at 16:14
Ау ау прашајте ме мене какво однесување имаат таму. Да му сер-ш сред аеродром. Мислат дека се BIG BOSS. 😂 Ни се смеат странците без крај.
Back to Top
goranmitev View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Jan-2015
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote goranmitev Quote  Post ReplyReply #2048 Posted: 07-Sep-2015 at 18:55
Плус, мора да се каже дека цените во продавниците се ненормално високи. Макијато мислам беше 130 ден. Во Барселона Терминал 2, кафето е 2,10 евра!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2049 Posted: 17-Sep-2015 at 18:13


фото: @VickiTravel (твитер)
За сè има вторпат
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2050 Posted: 26-Sep-2015 at 12:05
Скопје 1963


2


1978


извор
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2051 Posted: 29-Sep-2015 at 16:18
24ти Септември, лет за Келн со преполн авион. Враќање од Нинберг со некои си 75%.
Три A320ки на Wizz на едно место.



Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
DarkoSwe View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 03-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 30
  Quote DarkoSwe Quote  Post ReplyReply #2052 Posted: 05-Oct-2015 at 08:18
Пак се крузе окулу Скопскиот аеродром.... Turkish и Swiss немозат да слетат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2053 Posted: 10-Oct-2015 at 12:45
Скопскиот аеродром

IMG_1062 by Niels Falbe, on Flickr

IMG_1061 by Niels Falbe, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2054 Posted: 15-Oct-2015 at 11:07
Бесплатен интернет на скопскиот аеродром

Патниците на скопскиот аеродром „Александар Велики“ од денеска можат да користат бесплатен интернет, како заеднички проект меѓу аеродромскиот оператор ТАВ Македонија и „Македонски Телеком“.

Станува збор за бесплатен безжичен интернет кој е достапен во терминалната зграда и во вип-салонот на скопскиот аеродром, а кој патниците можат да го користат со едноставно приклучување на безжичната мрежа со име „Телеком ХотСпот“.

На скопскиот аеродром и досега имаше бесплатен безжичен интернет кој беше ограничен на одредени локации и со одреден временски интервал.

Интернетот на „Александар Велики“ обезбеден од Македонски Телеком е придружен со корисничка заштита, што значи дека секоја несоодветна содржина како вируси и спам, ќе биде филтрирана.

http://netpress.com.mk/besplaten-internet-na-skopskiot-aerodrom/
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #2055 Posted: 15-Oct-2015 at 11:21
Па хотспот генерално не е бесплатен интернет..
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #2056 Posted: 15-Oct-2015 at 16:07
Originally posted by jyvation

Па хотспот генерално не е бесплатен интернет..


за мене е
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2057 Posted: 20-Oct-2015 at 14:01
Гледам дека овој случај не се коментира тука, иако според мене (а и според одредени медиуми), лошо ќе се одрази врз угледот на македонските аеродроми во однос на безбедноста. Ме интересира што мислат поупатените во оваа тема, дали навистина негативно ќе се одрази посочениот случај на другите патници од Македонија, т.е. дали тие ќе бидат подложувани на подетални безбедносни проверки и слично?

Безбедносниот „пропуст“ со пиштолот на Мијалков носи вонредна меѓународна контрола!?

Случајот со поранешниот директор на УБК кој беше приведен на белградскиот аеродром поради откриен пиштол во неговата торба запали црвен аларм околу спроведување на безбедносните процедури на македонските аеродроми.

Фактот што поранешен висок функционер во власта влегол во авион на скопскиот аеродром со пиштол, според дел од експертите можеби навистина е изолиран случај, но дефинитивно е предмет за сериозна истрага која остава силен негативен импакт врз имиџот на земјата. Експертите предупредуваат дека законските правила и процедури се јасни и многу строги околу тоа кој може да патува со оружје, во какви услови и на кој начин:

„Тоа е дефинирано со неколку меѓународни прописи и многу е битно за која авиокомпанија станува збор, бидејќи некои од нив си имаат и сопствени правила. Некои на пример бараат оружјето и муницијата да бидат разделени и да се сместат во специјална папка која му се предава на пилотот во кабина. Во САД на пример е пракса оружјето да се става во посебна кутија во просторот за багаж. Генерално има строга процедура која е јасно детерминирана и законски утврдена. Посебно со промената на правилниците по терористичките напади во 2001. година. Обични луѓе, односно цивили, во никој случај не можат да носат оружје во авион, освен со посебни дозволи во делот за карго транспорт, но тоа е комлицирано. Законските процедури се многу јасно утврдени и се однесуваат на придружбата на ВИП патници, односно официјални лица од безбедност кои може да патуваат со оружје, но со однапред утврдена постапка на контрола и проверка. Во авијацијата нема простор за играње со безбедносните процедури. Видете, во авионот пилотот е претседател на држава, се случувало и на други аеродроми да биде и државна делегација - ако не помине стандардна процедура, пилотот да не сака да полета. Тоа е негово дискреционо право. Во случајов не знаеме дали воопшто и можел да постапи, бидејќи очигледно не бил информиран дека има патник со оружје, но за тоа очигледно дека никој и не знаел, дури како што кажа и самиот патник“, коментира во изјава за Дојче веле Зоран Доревски, поранешен директор на службата за безбедност на скопскиот аеродром.

Вклучување меѓународи служби во истрагата

Кој и зошто „ги изиграл“ безбедносните процедури допрва треба да покаже истрагата која треба да ја водат домашните истражни органи. Но многу веројатно е дека во целиот случај ќе се вклучат и меѓународните служби:

„Постапката на Светската воздухопловна организација е многу јасна и имплицира вонредни инспекциски контроли на системите за безбедност во авиосообраќајот и се одредуваат мерки. Станува збор за организација која е дел од ОН и која е надлежна за правилата и стандардите. Тие имаат јасно пропишана правила и процедура која мора да се пропише во законските акти, кај нас тоа е дел од законот за цивилна и воздушна пловидба и подзаконските акти на Агенцијата за цивилна и воздушна пловидба. Претпоставувам дека ќе следува меѓународна контрола, бидејќи после некој посериозен воздухопловен инцидент, особено кога станува збор за безбедносен, меѓународните воздухопловни асоцијации прават вонредна контрола. Сепак како и да е овој случај фрла лош имиџ за нас, иако според мене ова е изолиран инцидент, бидејќи случајот е многу специфичен. Но како и да е во никој случај не може и не треба да биде оправдување за никого“, предупредува Доревски.

Поминал ли Мијалков низ контрола?

Грешката како оправдување и изјавата на Мијалков дека пред патувањето набрзина земал торба во која не знаел дека има пиштол, според експертите воопшто не треба да биде „алиби“ за одговорност во целиот случај:

„Треба да се испита и да се реши како е возможно тој да ја поминал контролата. Бидејќи видете, ако навистина тој поминал на контрола тогаш рентген апаратот буквално ќе пиштел кога ќе го детектирал пиштолот. Затоа прашањето е дали Мијалков и воопшто поминал контрола на безбедносниот апарат. Тоа мора да се истражи. А да не зборуваме и за неговата лична одговорност или злоупотреба како сакате. Па ви се молам, да не знаете дека носите пиштол со себе! Скандалозно, но се прашувам како во ваков случај ќе поминел обичен „смртник“ , коментира за Дојче веле експерт по безбедност.

Со оглед дека надлежните органи целата одговорност ја префрлија врз аеродромското обезбедување, засега очигледно дека само таму се врши истрага:

„Скопскиот аеродром ги следи сите безбедносни процедури кои што се бараат според меѓународните и локалните регулативи. Повторуваме дека ова е изолиран случај во којшто станува збор за индивидуална, човечка, грешка во примената на безбедносните процедури кои што секогаш се следат на скопскиот аеродром. Внатрешна истрага веќе е во тек и секој што има одговорност за овој настан ќе ги сноси последиците според правилата на компанијата. Сите потребни чекори ќе бидат превземени со цел да не се случуваат слични инциденти во иднина.
Во комуникација и координација сме со сите надлежни институции во авиосообраќајот на кои им ги имаме дадено сите релеватни податоци. Активностите кои се преземаат се во рамки на безбедносните и внатрешните процедури“, велат за Дојче веле од ТАВ Македонија.

Целиот случај доби големо медиумско внимание и во соседните држави. Српските медиуми објавуваат дека безбедносните служби на аеродромот во Белград го пуштиле Мијалков по силен притисок од страна на високи претставници на македонската влада. Дел од нив шпекулираат и за други пронајдени предмети во неговата торба, но и за повеќе мотиви за неговото патување. За краток период ова е втор случај поврзан со поранешниот прв човек на УБК кој крена прашина во јавноста. Претходно тој беше актуелен и со дипломатскиот пасош кој требало да му биде доделен како експерт, но откако информацијата беше пробиена во медиумите, Мијалков јавно се откажа од документот.


http://www.dw.com/mk/%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%B1%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BE%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%81%D1%82-%D1%81%D0%BE-%D0%BF%D0%B8%D1%88%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B8%D1%98%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B2-%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B8-%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B5%D1%93%D1%83%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B0/a-18792874?maca=maz-rss-maz-pol_makedonija_timemk-4727-xml-mrss
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #2058 Posted: 16-Nov-2015 at 16:32


Скопскиот аеродром: Од мало аеродромче до регионален центар кој руши рекорди





















Во присуство на целокупниот државен врв, претставници на турската компанија „ТАВ“ и неколку стотици граѓани, пред повеќе од четири години беше отворен обновениот и реконструираниот аеродром „Александар Велики“. Во рамките на проектот е изградена нова терминална зграда на површина од 40.100 метри квадратни со шест пристапни мостови кон авионите и 23 места за чекирање.



На приземјето од новиот објект се наоѓа делот за пристигнување, со чекална, пунктови за чекирање, споменикот на Александар Велики, неколку штандови на авионски и рент-а-кар компании и угостителски објект. На катот од новата терминална зграда се наоѓа делот за полетување, со пунктови за царина и пасошка контрола, пристапни мостови за влегување во авион и неколку пропратни објекти, меѓу кои и првиот ресторан за брза храна на компанијата „Бургер кинг“.

Покрај новата терминална зграда, ТАВ изгради пристапни патишта кон овој објект и паркинг со капацитет од 1.300 возила. Во рамките на целокупниот проект се изградени и карго хангар со капацитет од 40.000 тони годишно, противпожарна зграда и службена зграда со површина од 5.000 метри квадратни. Турците ја проширија и постоечката писта за 500 метри на југ. Инвеститорот вложи 100 милиони евра во овој проект, најмногу во новата терминална зграда, која од 9 – ти септември ќе го прими целокупниот сообраќај на скопскиот аеродром. Со извршената целокупна модернизација истиот ќе има капацитет да опслужи 4,3 милиони патници годишно.

Нагорна тенденција на бројката на патници продолжува и понатаму

Последните информации говорат секојдневно се зголемува бројот на патници од скопскио аеродром. Статистиката за месец октомври покажува дека оваа година се регистирани 26 илјади патници повеќе во споредба со истиот месец лани. Вкупната бројка на патници во текот на овој месец е 130 илјади.



Скопскиот аеродром меѓу најдобрите 10 во Источна Европа

Аеродромот „Александар Велики“ во Скопје, за чиишто операции е одговорна „ТАВ Македонија“, обебзеди мсто меѓу најквалитетните 10 авиопристаништа во источна Европа на прогласувањето на Светските аеродромски награди „Скајтракс 2015“.

На доделувањето на наградите „Скајтракс“ во рамки на 21-тиот Саем за аеродромски услуги – Passenger Terminal Expo, што се одржа оваа година во Париз, скопскиот аеродром е прогласен за деветтиот најдобар аеродром во источна Европа. Во 10 најдобри се и аеродромите во Будимпешта, Талин, Киев, Рига, Белград, Тбилиси, Софија, Братислава и Варна.

Четврти најбрзорастечки во Европа


"Александар Велики", аеродромот во Скопје е четврти најбрзорастечки аеродром во Европа во категорија под 5 милиони патници годишно.



Извештајот на АЦИ Европа (европско аеродромско трговско тело) се однесува на сите цивилни воздухопловни патнички летови (мрежна покриеност, ниска цена, чартер летови и друго). Најбрзорастечки аеродром во оваа категорија е молдавскиот аеродром во Кишињев со раст на бројот на патници од 32% во првото полугодие од годинава. Втор е белградскиот аеродром „Никола Тесла“, па атинскиот аеродром и веднаш по него е скопскиот аеродром со превезени 559.779 патници или раст во првото полугодие од годинава од 18,5%.

Кој е хендикепот на скопскиот аеродром?

Проблемот со скопскиот аеродром е поставеноста на пистата и конфигурацијата на теренот во околината. Ридовите околу скопскиот аеродром претставуваат сериозен проблем при полетувањето на авионите, особено на поголемите авиони и оние што изведуваат интерконтинентални летови. Ваквата категоризација на скопскиот аеродром, и покрај големата инвестиција што е направена од турската компанија ТАВ, сè уште е сериозен ограничувачки фактор за интерконтинентални летови, и воопшто за едно потемелно планирање на бизнисот на компанијата „ТАВ Македонија“.



Маглата на скопскиот аеродром не е нов проблем. Уште за време на СФРЈ експертите се обидувале да го решат овој проблем. Едно од понудените решенија во тоа време беше изградба на нов аеродром во Овче Поле и автопат од 50 километри од Скопје до таму. Тогашната пресметка била дека една таква инвестиција би чинела околу 100 милиони долари. Федерацијата тогаш не била баш расположена за една таква сериозна инвестиција. Тогаш со аеродромот стопанисуваше авиокомпанијата ЈАТ, која немала ама баш никаков интерес за вакво унапредување на авиосообраќајот во Македонија затоа што и онака сите летови оделе преку Белград.

Тогаш ЈАТ во Скопје слетал и еден авион од Австралија за да докаже дека и од скопскиот аеродром можело да се изведуваат интерконтиненталните летови и целосно да го блокира планот за изградба на нов аеродром во Овчеполието. Меѓутоа и тогаш и сега еден од главните проблеми на скопскиот аеродром е полетувањето, односно должината не само на пистата за постепено кревање на авионот на потребната висина.
http://skopjeinfo.mk/skopskiot-aerodrom-od-malo-aerodromche-do-regionalen-centar-koj-rushi-rekordi
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #2059 Posted: 22-Nov-2015 at 17:19
Сабајлево поради силен ветар бил пренасочен летот на Хелветик Ервејз 2L 182/3 (Цирих - Охрид) кон Скопје.(ептен беше јак ветрот ноќеска, летна по некој предмет од тераси, неквалитетна дограма и покрив од гаража).
Во Охрид пилотите пробале 2 пати безуспешно да слетаат (09:05), па после се префрлиле кон Скопје, каде слетале во 10:10.
Нигде официјално засега, случајно затекнав на локалната О2 телевизија каде имаа изјава од еден од патниците, додавајќи пофални зборови за присебноста на пилотите.

Еве и од FR>
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/hb-jvo/#80d1eed

Патем, вчерашниот датум е 22-ра годишнина од несреќата на летот M4 110 на Авиоимпекс, во близина на Охрид.

Edited by Тркало - 22-Nov-2015 at 17:22
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #2060 Posted: 23-Nov-2015 at 17:48
Во периодот од 23 часот до 05 часот сабота спрема недела скопскиот аеродром беше затворен,полно беа пренасочени во Приштина додека другите беа откажани.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 101102103104105 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.346 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.