build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 107108109110111 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2161 Posted: 10-Jan-2018 at 22:37


Беше објавена веста во темата за Јавен превоз.
За сè има вторпат
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #2162 Posted: 10-Jan-2018 at 22:50
Јас мислам дека најдобро би било изградба на железничка станица и пругата до Бунарџик. Може евентуално да се користи и за карго доколку има потреба. Но да, мислам дека најлогична и најдобра инвестија во овој момент, за државата да заштеди а да добиеме вачна инфраструктура, која можеби на почеток и нема да биде потполно искористена, е тоа... Железничка врска. Јас за тоа навивам. Не знам колку ќе чини, но ако не стигнат парите од ТАВ може и да државата да фрли некој денар. Но не верувам да чини многу, 3 км макс се, нема многу експропријација (претпоставувам низ касарната ќе поминува негде), релативно рамен терен е... не би требало да чини повеќе од 10-15 милиони самата пруга, дупла и електрифицирана, и една тип топ станица не би требало да чини повеќе од 10-15 милиони евра, така да целата инвестиција не би требало да е повеќе од 20-30 милиони евра... јес да мислам дека и тоа се многу...

Ако случајно останат пари, може да се искористат за некоја доградба или средување на Охрид. Но мислам дека железничка врска до Скопје треба да е приоритет.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #2163 Posted: 10-Jan-2018 at 23:01
Охридскиот треба да се среди леле каква катастрофа е. Ништо не направиле скоро. Како автобуска станица хаха
Иначе железница до александар велики значи од една страна рехабилитација а од друга страна може и сосем промашна идеја да биде. Не сме ние таков народ што се возиме по возови
А лудило би било брз трамвај/воз од охридскиот аеродром до охрид, тоа е тамам и за туристите ама се фантазија
Во скопје би го проширил аеродромот.

Edited by my Macedonia - 10-Jan-2018 at 23:11
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #2164 Posted: 10-Jan-2018 at 23:28
Повеќе од сигурно е дека во Штип нема да се гради Карго аеродром , досегашните испитувања докажуваат дека има ветер и нема услови за изградба на такво нешто , исто така и не верувам дека скопскиот аеродром ќе се проширува , бидејќи ете и самите турци изјавиле доколку немаме национален превозник такво нешто нема да се прави , така што најдобро барем за сега би било целосна реконструкција и модернизација на Охридскиот аеродром и по можност негово проширување , а за Скопје решавање на проблемот со старата зграда , а изградба на железничка врска од скопје до аеродром е преголем залак што чисто сумљам дека би се остварило такво нешто , но да не шпекулираме , има доста добри идеи што и како би требало да се вложат тие пари а да бидат искористени на најдобар можен начин ,како и да е нас никој не не слушша , но ете ќе видиме следната недела баш што ќе смислат
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2165 Posted: 10-Jan-2018 at 23:29
Железница нема логика да прави ТАВ, сосема е вон нивниот домен. Железничката врска треба да ја иструрка државата, допирна точка со ТАВ би био само асална интеграција на железничкиот со аеродромскиот терминал.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #2166 Posted: 11-Jan-2018 at 10:08
Ми се чини дека треба да се внимава со охридскиот аеродром, особено да не се оди со мегаломански идеи во однос на некој идна терминална зграда што би се градела. Овој аеродром служи за превезување на 150.000 патници во моментов. Се плашам да не излезе празна аеродромска зграда, со минимален број на патници. Треба да следуваат вкрстени анализи за сместувачкиот капацитет на охридското крајбрежје, капацитетот за привлекување на патници од поширокиот регион, проектите за изградба на автопат и железничка пруга што ќе минуваат крај аеродромот итн. Сите планови околу охридскиот аеродром треба да се базираат на реални факти.

Сметам дека најголем дел од средствата треба да бидат пренасочени кон скопскиот аеродром. Не знам какви се капацитетите за карго превоз, но веројатно дека тоа би било приоритет при инвестирањето, земајќи го во предвид фактот дека нема да се гради карго аеродромот во Штип. Старата аеродромска зграда „боде очи“ како потенцијал, не зборувам само за објектот, туку и за самата парцела до аеродромот.

Железничката врска до скопскиот аеродром за мене е приоритет. Таа треба да ја гради државата, да го доведе возот до самиот аеродром, но самата просторна локација на истата, проектната документација за станицата и поврзување со терминалот е работа што треба да се дискутира со ТАВ. Оваа железничка врска ќе им служи и на граѓаните што живеат во овој дел на Скопје, може да овозможи формирање на комбиниран превоз за овој дел на Скопје, на индустриската зона Бунарџик...

Воедно, на аеродромот му фали хотел или каков и да е сместувачки капацитет.Тоа е мој впечаток
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2167 Posted: 11-Jan-2018 at 10:45


Охрид веројатно би требало да може да има потенцијал од 500к годишно во разумен рок. Точно сместувачките капацитети се мизерни на нив треба да се работи, но не само во Охрид туку и во цел тој регион (Струга, Преспа, Пелистер).

Воедно, чисто гледано претприемачки, мислам дека треба да се „колонизира економски“ албанското крајбрежје на Охридското езеро со што би се создал дополнителен потенцијал за аеродромот. Албанците се свртени кон нивните мориња и охридското езело го имаат забаталено, а за нас тоа е се.


Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2168 Posted: 11-Jan-2018 at 16:07
Битно некои имаа време да си пофантазираат за железничко поврзување со скопскиот аеродром

Со парите за карго аеродромот ќе се гради канализација

Нема да се гради Карго аеродромот кај Штип. Парите што турски ТАВ требаше да ги инвестира во градба на аеродромот ќе треба да ги вложи во изградба на канализација. Ова денеска за Алсат М го потврди и министерот за транспорт и врски Горан Сугарески.

„Во јавни добра кој се од интерес на граѓаните на Македонија а пред се во најголем дел од парите ќе бидат во канализација иако министерството за транспорт и врски има веќе распишани тендери.Но генерално тие 45 милиони евра ќе се сведат на изградба на канализација.“ – изјави Горан Сугарески -министер за транспорт и врски

Од „ТАВ Македонија“ пак велат дека сеуште не знаат ништо, ги чекале инструкциите од Владата за да може да постапат и да решат каде и во што ќе ги вложат парите со кои требаше да го градат карго аеродромот. Првиот човек на ТАВ Алпар Ерсој смета дека најдобро е парите да се распределат во проширување на аеродромите во Скопје и Охрид.

„Постои веке дебата за ова , но нема конечна одлука да не се гради карго аеродромот и да се распределат парите .. Доколку Владата донесе таква одлука ние ке дејствуваме согласни нивните инструкции и парите ке бидат распределени во Скопје или Охрид или во други проекти” – вели Алпар Ерсој – директор на ТАВ Македонија

Според извори на Алсат М, најверојатно од вкупо 60 – сете милиони евра што турската компанија требаше да ги вложи во карго аеродромот 45 – милиони евра ќе се вложат во канализација а останатите 15 милиони евра најверојатно ќе се инвестираат во проширување на аеродромот „Свети апостол Павле“ во Охрид. Изградбата на карго аеродромот е неизвесна уште од пред неколку години кога владата предводена од Никола Груевски одлучи наместо во Струмица, карго аеродромот да се гради во Штип. Но, заради лошото струење и силината на ветерот овој важен проект нема да може да се реализира.

http://www.alsat-m.tv/mk/%D1%81%D0%BE-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%BE-%D0%B0%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%82-%D1%9C%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%B3%D1%80%D0%B0/
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #2169 Posted: 11-Jan-2018 at 16:12
Секоја чест за „визионерството“ на новата влада. Како го турија на популизам, на најјако. А тука зборуваме за проширување на скопскиот аеродром, за железничко поврзување со градот....

А добро, канализацијата нели треба да ја градат општините? Или Министерство за транспорт и врски со пари од буџетот? И како некој воопшто смее да променува услови од договорот(во овој случај владата!) како ќе му текне?

Тешки опинци, никаква визија, и ако може, да ми каже некој каде би можел да го вратам државјанството од оваа земја назад?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2170 Posted: 11-Jan-2018 at 16:52
Малку ви е и овааа, баравте добивте, ќутете си!!

P.S. „ред се редат мале“
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #2171 Posted: 11-Jan-2018 at 17:15
@Obedinata makedonija Да си градеше твојот водник како што треба, ќе имаше за се пари. Како не си свесен дека има причина за ова, нема канализација тоа е. Нека се гради барем канализација наместо споменици и вили за ,,некоја фамилија,,
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2172 Posted: 11-Jan-2018 at 17:32
Зошто ТАВ да гради канализација? И канализацијата, и железничкото поврзување на скопскиот аеродром се работа на државата, ТАВ треба да ги вложи парите директно во авиосообраќајот - подобрување и, доколку е потребно, проширување на двата постоечки аеродрома во државата, доколку веќе не гради нов.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2173 Posted: 11-Jan-2018 at 17:42
Originally posted by Obedineta Makedonija

Малку ви е и овааа, баравте добивте, ќутете си!!

P.S. „ред се редат мале“


А зашто би ќутеле? Ги биравме за да ќутиме? Тоа е единиот начин што го гледаш?

Не очекував ваква глупост да прочитам во нишкава (канализацијата).


Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2174 Posted: 11-Jan-2018 at 18:02
Според планот на СДСМ треба да се изгради пруга од околу 2.5 километри, така што не би требало да чини повеќе од 3 милиони евра (според compassinternational.net High speed double track on new stone rail road stone bed, Low Cost per Km е $1443750. Пругата Бељаковце-Крива Паланка, во многу потежок терен, чини околу 4 милиони евра по километар: 136 милиони евра за 36 километри). Потоа ќе треба да се купат гарнитури за превоз, а претходно да се осмисли концептот за приградска железница и да се реформираат ЈСП и МЖ. Исто така, треба да се изгради и станица или терминал (што може, но не мора, да биде работа на ТАВ).

А новата Влада е избрана за да ја подобри државата. Составен дел од тоа се и критиките од страна на јавноста за сите нејзини грешки. Тоа што на одредени лица не им е познат концептот на одговорна Влада и одговорни граѓани, доведе до формирање на злосторничко здружување маскирано во партија, т.е. партии кои ја користеа државата да се стекнат со пари и моќ. Се надевам дека новата Влада е многу добро запознаена со концептот на одговорност и критика (што е многу различно од критизерство).

Edited by Staro Skopje - 11-Jan-2018 at 18:05
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2175 Posted: 11-Jan-2018 at 19:05
Originally posted by my Macedonia

@Obedinata makedonija Да си градеше твојот водник како што треба, ќе имаше за се пари. Како не си свесен дека има причина за ова, нема канализација тоа е. Нека се гради барем канализација наместо споменици и вили за ,,некоја фамилија,,


Издиши - пренадуван си, ќе пукнеш!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #2176 Posted: 11-Jan-2018 at 19:18
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by my Macedonia

@Obedinata makedonija Да си градеше твојот водник како што треба, ќе имаше за се пари. Како не си свесен дека има причина за ова, нема канализација тоа е. Нека се гради барем канализација наместо споменици и вили за ,,некоја фамилија,,


Издиши - пренадуван си, ќе пукнеш!


Себеси се уништувате,мојот живот е одлично таму каде ,,не се краде,,
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 550
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #2177 Posted: 11-Jan-2018 at 20:58
od pozitivna strana gledano:

davanjeto na tie 45-46 mil evra do denar na drazavata e worst case szenario za TAV , ne samo na ovoj forum se pojavija somnjevanja dali TAV navistina investiral onolku kolku sto e obrzan da go stori toa spored dogovorot ... prizma.mk gi procenuvaat investiiite na TAV na samo 63mil evra (?!?) http://investicii.prizma.mk/en/inv/TAV

I taka propadna uste edna genijalna ideja na firerot ....
Da se potsetime izgradbata na cargo aerodromot bese pricina poradi koja Hochtief, Vienna Airport i Egis Group se otkazaa od SKP i OHD. koga ostana samo TAV preku nok im gi smenija uslovite , prvo studija pa onda cargo aerodrom (#nemojdameje***)

Dogovorot so TAV e nepoloven za drzavata barem spasete gi tie posledni 45mil
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #2178 Posted: 11-Jan-2018 at 21:32
Не знам колку беше инвестицијата за скопскиот аеродром ама кај охридскиот дефинитивно едвај милион во самата зграда инвестирале. Ги организираа просториите во друг начин, неколку маси со црвена боја и паркингот.(значи зборувам за терминалот).
Скопскиот требаше според рендерот помодерен да стане а излезе нешто поинакво како плоштад скендербег
Ајде скопскиот чинел 120мил а охридскиот тогаш чинел 20мил евра????Never!

Edited by my Macedonia - 11-Jan-2018 at 21:33
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #2179 Posted: 11-Jan-2018 at 21:44
Страшно , вакво нешто не очекував , пари кој што треба да се вложат за изградба на карго аеродром се пренаменуваат за изградба на ''канализација'' нешто што нема никаква допирна точка , незнам дали е смешно или трагично , како прво факт е тоа дека треба да се гради канализација но ,државата треба со Министерство за транспорт и врски да го решава проблемот со канализација , а парите од ТАВ да се пренаменат исклучиво за цели во авио сообраќајот никако ама никако за никакви други цели , тоа е можно да се случи само кај нас , во ниедна друга држава , тоа е исто како невестата наместо на свадба да ја пратиш на погреб , мислев дека овие се поарни ама очигледно како минува времето гледам дека се и бетер , и тоа кога од ТАВ ти викаат дека ако нема карго аеродром парите треба да се наменат за Скопскиот и охридскиот аеродром нашата влада му вика не баталете тоа изградете ни канализација КАТАСТРОФА ,А и зарем ако веќе треба да се инвестира во канализација со овие пари барем по мал дел нека одат за таа намена , а останатиот дел да се инвестира во аеродромите , незнам ама никако неможам да разберам колку бедна држава сме

Edited by WolfLeader - 11-Jan-2018 at 21:48
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #2180 Posted: 12-Jan-2018 at 03:26
Previous
 
Се согласувам, да отидеа тие пари за инвестирање во аеродромите, ќе држеше некако вода откажувањето на инвестицијата во карго аеродром во Штип.
 
Вака повеќе од очигледно е дека станува збор за популистичка одлука со профитерска и политичка позадина - некој треба да профитира од изградба на канализации бидејќи не знае да гради аеродроми. Па и онака мерењата на воздушните струи ќе траеја уште 3 години - заклучно со 2020 година, па слободно можеа во 2020 година да ја откажат инвестицијата, а вака ја практикуваат популистичката игранка на Стефчо Јакимовски, кој ја продаде новата општинска зграда на општина Карпош за да ги потроши парите од продажбата на нови покриви за училиштата и градинките во општина Карпош.
 
Чисто информативно, каква е таа државна/јавна/општинска администрација која продава државен/јавен/општински имот за нови покриви или нови канализации ?
 
Не можат да заштедат по некоја пара од отпуштање на по некој бирократ кој заработува пари клатејќи фотеља ?
 
Туку заборавив, и за 3 години ќе има избори, требаат гласови. Да бидам искрен, со пвеводбениците барем знаевме дека не чекаат уште 4 години исполнети со пропагандистички лаги, но барем се навикнавме на нив и знаевме дека не треба да очекуваме ништо подобро од нив, додека плавите жолтици со нивната приказна за живот демонстрираа дека само се најобични имитатори, односно под "живот" сакале да кажат "живот за нова серија пропагандистички лаги" - со нова партиска режија, се разбира.


Edited by Dexter26 - 12-Jan-2018 at 03:29
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 107108109110111 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.380 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.