build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 115>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 31-Jan-2008 at 01:44
ama makedonija nema golema teritorija za 3 aeodromi ,toa e mnogu jasno , treba ovie 2-ta prvo da gi napravi kako sto treba posle da vlozuva vo 3-et eventualno , i toa ovoj 3-tiot treba da bide so mnogu razmisluvanje , znaes deka so 60 milioni evra celo skopje moze da go sredi,i tie pari da padnat na voda nekako ne mi e po kejf proektov, pred se toa se nasi pari ne moze on da odluci sosema na svoja glava KE GRADAM AERODROM , KE GRADAM CRKVA , KE GRADAM OVA ONA , opa STOP ! gradi ama so pamet , a ne na slepo  
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 31-Jan-2008 at 11:16
Абе мислам дека ресерното министерство за транспорт и врски треба да ги пренамени средствата за пругата кон бугарија. Така уште повеќе ќе се унапреди источна македонија, ако е тоа идејата, ама за пругата изгледа ќе бараат пари од еу, па затоа сеа тука ги трошат. Пак ќе кажам дека малце се помешани шишињата.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 31-Jan-2008 at 12:36
Originally posted by lslcrew

Абе мислам дека ресерното министерство за транспорт и врски треба да ги пренамени средствата за пругата кон бугарија. Така уште повеќе ќе се унапреди источна македонија, ако е тоа идејата, ама за пругата изгледа ќе бараат пари од еу, па затоа сеа тука ги трошат. Пак ќе кажам дека малце се помешани шишињата.


Ама и ти си ги помешал малце LOL

Па обврската за карго аеродромот сакаат да му ја натурат на концесионерот за Скопје и Охрид... Е сега дали и како тоа ќе пројде кај заинтересираните концесионери, тао е друго прашање...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8967
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 31-Jan-2008 at 12:45
И јас тежнеам кон мислењето дека ваков аердором во моментов не треба. Во иднина можеби да но сега за сега треба да се пополнат капацитетите на постоечките (кои BTW со најновата интервенција ќе се шират). 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 31-Jan-2008 at 13:15
Па незнаев ја дека тоа ќе биде под концесионерот. Ја мислев дека концесијата се однесува само на постојните аеродроми.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 31-Jan-2008 at 14:13
Originally posted by pbanks

И јас тежнеам кон мислењето дека ваков аердором во моментов не треба. Во иднина можеби да но сега за сега треба да се пополнат капацитетите на постоечките (кои BTW со најновата интервенција ќе се шират). 
 
Се согласувам со мислењето, меѓутоа факт е дека треба проширување на веќе постоечките капацитети
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8967
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 29-Feb-2008 at 15:15
Конечно тргнува работава. Но!!

Погледнете го болдираниот претпоследен параграф CrazyCrazyCrazyCrazyCrazyCrazyCrazyCrazyCrazyCrazy

Аеродромите понудени на 20-годишна концесија

29.02.2008 15:08

Министерството за транспорт и врски денеска во домашните печатени медиуми и во интернационалните „Financial Times“ и „The Economist“ објави јавен повик за искажување интерес за учество на меѓународниот повик за избор на инвеститор кој ќе го имплементира проектот за подобрување на техничката и финансиската состојба на аеродромите во земјава.

До 15 март ќе може да се јават заинтересираните компании по што ќе биде објавен тендер за квалификација на компаниите, за потоа да почне процесот на наддавање.

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески очекува во летниот период да се избере најповолниот концесионер.

„Ќе се бара реномирана компанија која има искуство во оваа област и многу е важно да е финансиски силна бидејќи бараме многу кратки рокови за изградба на аеродромите. Генерално тоа ќе бидат условите. Нашата главна цел е што е можно побрзо да се изградат аеродромите во Штип, Скопје и Охрид“, рече министерот Јанакиески на денешната прес-конференција во Владата на РМ.

Аеродромите ќе бидат дадени под концесија на 20 години, период во кој се очекува на скопскиот аеродром „Александар Велики“ да се изгради нова терминална зграда, да се продолжи полетно-слетната писта за 500 метри, да се изгради пристапен пат заедно со изградба на нова клучка, да се изврши инсталирање на системите за земска навигација, да се изгради потребната комунална инфраструктура, да се догради административната зграда и нов карго терминал.

За овој период на охридскиот аеродром „Св. Апостол Павле“ се предвидува реновирање на објектите во карго центарот, изградба на Вип објект и реконструкција на постоечката административна зграда и на постоечкиот паркинг.

На новиот карго-аеродром во Штип треба да се изгради полетно-слетна писта, нова терминална зграда, два хангари за увоз и извоз, два хангари за гаражирање на воздухопловите, изградба на административни објекти итн.

Интенцијата за изградба на новиот карго аеродром во Штип е тој да функционира како алтернативен аеродром за потребите на цивилната авијација со можност во иднина да прерасне во главен аеродром во РМ.

„Владата очекува со спроведувањето на овој проект аеродромите „Александар Велики“ во Скопје и „Св. Апостол Павле“ во Охрид и новиот карго аеродром во Штип да добијат аеродромската инфраструктура според светски стандарди и зголемен капацитет“, рече министерот Јанакиески на прес-конференцијата во Владата на РМ.



http://www.a1.com.mk/vesti/default.asp?VestID=90255
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 29-Feb-2008 at 15:20
Интенцијата за изградба на новиот карго аеродром во Штип е тој да функционира како алтернативен аеродром за потребите на цивилната авијација со можност во иднина да прерасне во главен аеродром во РМ.


Ама зошто побогу? Петровец, има идеална местоположба! И плус каква е логиката да се планираат толкави големи инвестиции за патничкиот сообраќај на Петровец ако имаат такви планови за Штип???

Crazy
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 29-Feb-2008 at 17:56
Александар велики е на најповолна позиција во Македонија. На крстопатот на балканот! Што има сега топла вода да се измислува.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8967
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 29-Feb-2008 at 20:47
Не се работи ни за грешка. Во сите утрешни весници а и во некои од другиве вести ја има токму истата информација. Штип се спрема за главен аеродром на земјава CrazyCrazyCrazy

Освен логиката од оваа нишка не ми текнува на ништо друго што би можело да биде мотив за  таква исклучително глупава стратегија.
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 29-Feb-2008 at 21:41
Новинариве не знаат многу, оти владините претставници нејќат да потенцираат за и самите да не испаднат дека се глупи. Уствари таа "стратегија" за да стане главен аеродром, колку што јас знам, не значи буквално да стане главен, туку еден од главниТЕ аеродроми во МКД, а тоа значи некаде за 50 години... кога МОЖЕБИ ќе има потреба за трет патнички аеродром во МКД.

Секако, очекувам на 15ти март да имаме добра вест за Александар Велики и Ап. Павле!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8967
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 29-Feb-2008 at 21:49


јас мислам дека не постои земја каде на два милиони жители има логика од два главни и еден спореде аеродром со тоа што главните би биле раздалечени околу 100км еден од друг. Да не зборувам пак и регионално каде што е и Приштинскиот аеродром кој сигурно ќе биде наш главен конкурент а е исто така на 100на километри од Скопје. Искрено не гледам логика ни за 50 ни за 100 години во сето тоа.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 29-Feb-2008 at 21:59
Сега најконкурентен е атинскиот кој што е сега најголем во европа (за олимписките игри го направија). Ако веќе сакаме да бидеме конкурентни мораме доста да се потрудиме! Инаку аеродром со еден оргомен во овче поле може да намлатиме пара огромна.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8967
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 29-Feb-2008 at 22:05


Атина е сосема друга лига. Најголем во Европа сигурно не е ама е еден од помодерните.

Друга лига за нас се и Софија, Белград а реално и Тирана ќе стане тоа. Но со Приштина сеуште треба да ги одмериме силите. Реално Скопје на среден рок може да се надева на 2-3 милиона патници под услов се да иде како подмачкано на многу полиња.


Edited by pbanks - 29-Feb-2008 at 22:07
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 29-Feb-2008 at 22:08
    Можеби најпаметно е да не се расфрламе со пари по нови аеродроми, туку да се работи на тоа „Александар Велики“ да стане еден од најконкурентите во регионот (невозможно е најконкурентен, тоа само во сон). За штипскиот аеродром, најпаметно би било да си остане карго аеродром. Проблемот е во тоа што, ако влегуваме во НАТО, потребен е посебен воен аеродром, а не импровизации со постојните. Дали тоа значи дека ќе се гради уште еден аеродром не знам, ама во некоја од статиите прочитав дека најверојатно е дека скопскиот аеродром е тој чија функција ќе биде сменета од цивилен во воен.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 29-Feb-2008 at 22:10
Атина од олимписките навака е најголем. Пред тоа беше Франкфурт, па после Лондон, па Париз.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 29-Feb-2008 at 22:12
Се слагам со линеа. Нема што да праиме нови. За нов само Струмица и тоа некој како охрид за помали потреби. Аце Велики треба да го пицнеме, во тоа триаголникот на аутопут. Локацијата му е таман.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8967
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 29-Feb-2008 at 22:16
Originally posted by lslcrew

Атина од олимписките навака е најголем. Пред тоа беше Франкфурт, па после Лондон, па Париз.


друже не знам по која методологија мериш. Незнам која е површината на Атинскиот аеродром но сигурен сум дека е некоја реална површина да го опслужува планираниот број на патници. А Атина а прилично ниско воопшто по бројот на патници на Европско ниво, не е ни блиску ни до Франкфурт ни до Лондон ни до многу други.

еве ти статистика за 2006 за Атинскиот и сите аеродроми поголеми од него.

Rank  ↓ Country  ↓ Airport  ↓ City  ↓ Code
(IATA/ICAO)  ↓
Total
passengers  ↓
Change  ↓
1. London Heathrow Airport London LHR/EGLL 67,339,227 -0.6%
2. Charles de Gaulle International Airport Paris CDG/LFPG 56,849,567 +5.7%
3. Frankfurt International Airport Frankfurt FRA/EDDF 52,810,683 +1.1%
4. Amsterdam Schiphol Airport Amsterdam AMS/EHAM 46,088,221 +4.4%
5. Madrid Barajas International Airport Madrid MAD/LEMD 45,799,983 +8.7%
6. London Gatwick Airport London LGW/EGKK 34,080,345 +4.2%
7. Munich International Airport Munich MUC/EDDM 30,778,352 +7.5%
8. Leonardo da Vinci International Airport Rome FCO/LIRF 30,176,760 +5.4%
9. Barcelona International Airport Barcelona BCN/LEBL 30,008,152 +10.5%
10. Orly Airport Paris ORY/LFPO 25,622,152 +3.1%
11. London Stansted Airport London STN/EGSS 23,680,352 +7.7%
12. Son Sant Joan Airport Palma de Mallorca PMI/LEPA 22,408,427 +5.5%
13. Manchester Airport Manchester MAN/EGCC 22,132,762 +0.2%
14. Malpensa International Airport Milan MXP/LIMC 21,621,236 +10.9%
15. Atatürk International Airport Istanbul IST/LTBA 21,265,974 +10.2%
16. Dublin Airport Dublin DUB/EIDW 21,196,382 +14.9%
17. Copenhagen Airport Copenhagen CPH/EKCH 20,877,496 +4.5%
18. Zürich Airport Zürich ZRH/LSZH 19,298,560 +7.9%
19. Oslo Airport, Gardermoen Oslo OSL/ENGM 17,672,256 +10.2%
20. Stockholm-Arlanda Airport Stockholm ARN/ESSA 17,539,390 +2.6%
21. Vienna International Airport Vienna VIE/LOWW 16,855,725 +6.3%
22. Brussels Airport Brussels BRU/EBBR 16,707,892 +3.3%
23. Düsseldorf International Airport Düsseldorf DUS/EDDL 16,590,055 +7.0%
24. Domodedovo International Airport Moscow DME/UUDD 15,370,355 +10.0%
25. Athens International Airport Athens ATH/LGAV 15,079,662 +5.6%

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 29-Feb-2008 at 22:19
Атина е најголем инфраструктурно, а по патници листат кажува.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 29-Feb-2008 at 22:21
Зарем е можно аеродром поголем од хитроу да има 4.5 пати помалку патници? Зошто би го правеле толку голем тогаш? 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 115>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.391 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.